JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240429/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240429/0030688401-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Świadczenie specjalistycznych usług terapeutycznych w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin ”Za życiem”.” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">PORADNIA PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNA W SŁUPSKU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000908159</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Fabryczna 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Słupsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">76-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL636 - Słupski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@poradnia.slupsk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.poradnia.slupsk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Świadczenie specjalistycznych usług terapeutycznych w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin ”Za życiem”.” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2b1fbe21-0622-11ef-bfd2-32fa350b5bfc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00306884</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-04-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2b1fbe21-0622-11ef-bfd2-32fa350b5bfc <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się<br/>przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu<br/>„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.<br/>3. Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na<br/>Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”.<br/>4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem Formularzy do<br/>komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze”.<br/>5. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia,<br/>Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej (nie dotyczy składania ofert).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Maksymalny rozmiar plików<br/>przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako<br/>załączniki do jednego formularza).<br/>2. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz<br/>informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>3. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą<br/>skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz<br/>udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem&#34;.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Wykonawca jest zobowiązany do dokonania obowiązku informacyjnego w imieniu Zamawiającego w stosunku do wszystkich swoich pracowników, których dane osobowe mogą być przetwarzane przez Zamawiającego o treści:<br/>„Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej rozporządzeniem RODO) informuję, iż:<br/>1.	Administrator danych osobowych<br/>Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Słupsku, mająca siedzibę pod adresem: 76-200 Słupsk, ul. Fabryczna 1 <br/>Z administratorem można się skontaktować:<br/>1.1.	listownie na adres: 76-200 Słupsk, ul. Fabryczna 1 <br/>1.2.	telefonicznie: 59 8 456 085<br/>2.	Inspektor ochrony danych <br/>Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem można się kontaktować przez e-mail: rodo@mokar.com.pl<br/>3.	Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania<br/>Pani/Pana dane są przetwarzane, w celu:<br/>3.1.	realizacji postępowania,<br/>3.2.	realizacji zawartej umowy, <br/>3.3.	prowadzenie korespondencji i wyjaśnień,<br/>3.4.	archiwizacji sprawy.<br/>Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit b) RODO <br/>(tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy) oraz art. 6 ust. 1 lit. c) (tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze).<br/>4.	Okres przechowywania danych osobowych <br/>Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora danych przez okres czasu trwania realizacji umowy oraz przez czas wynikający z przepisów nakładających na Administratora archiwizację dokumentacji. Okresy wskazane powyżej mogą zostać przedłużone do czasu upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń, jeśli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne do dochodzenia lub obrony przed takimi roszczeniami lub jeżeli przetwarzanie jest niezbędne na podstawie innych przepisów prawa.<br/>5.	Odbiorcy danych <br/>Administrator nie przewiduje przekazywania Pani/Pana danych osobowych podmiotom innym niż jest to wymagane na podstawie przepisów prawa (organy kontrolne).<br/>6.	Przekazywanie danych do państwa trzeciego<br/>Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państw trzecich. <br/>7.	Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych i podejmowaniem zautomatyzowanych decyzji <br/>Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:<br/>7.1.	prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych,<br/>7.2.	prawo żądania sprostowania Pani/Pana danych osobowych,<br/>7.3.	prawo żądania usunięcia Pani/Pana danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych jest niezgodne z przepisami prawa;<br/>7.4.	prawo żądania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.<br/>7.5.	Aby skorzystać z powyższych praw, należy skontaktować się z Administratorem lub z naszym inspektorem ochrony danych.<br/>8.	Prawo wniesienia skargi do organu<br/>Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. <br/>9.	Wymóg podania danych <br/>Podanie danych jest dobrowolne jednak w niektórych sytuacjach może być niezbędne do realizacji umowy.<br/>Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług terapeutycznych z zakresu wczesnego wspomagania dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin ”Za życiem”.<br/>2.	Zamówienie podzielone zostało na 5 zadań częściowych:<br/>2.1.	Zadanie nr 1 – Świadczenie usług pedagogicznych;<br/>2.2.	Zadanie nr 2 – Świadczenie usług pedagogicznych – oligofrenopedagogicznych;<br/>2.3.	Zadanie nr 3 – Świadczenie usług pedagogicznych – surdopedagogicznych;<br/>2.4.	Zadanie nr 4 – Świadczenie usług pedagogicznych - tyflopedagogicznych;<br/>2.5.	Zadanie nr 5 – Świadczenie usług związanych z integracją sensoryczną.<br/>3.	Szacunkowa łączna ilość godzin wynosi: 1227 h, w tym na zadanie nr 1: 677 godzin, na zadanie nr 2: 100 godzin, na zadanie nr 3: 100 godzin, na zadanie nr 4: 50 godzin oraz na zadanie nr 5: 300 godzin.<br/>4.	Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno- rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz. 1712) w zakresie zajęć terapeutycznych prowadzonych przez specjalistów, w tym zajęć pedagogicznych oligofrenopedagogicznych, surdopedagogicznych, tyflopedagogicznych oraz zajęć związanych z integracją sensoryczną.<br/>Powyższy wymóg nie dotyczy przedsiębiorców osobiście świadczących powyższe usługi.<br/>5.	Zamówienie obejmuje dla wszystkich zadań częściowych:<br/>5.1.	udzielanie dzieciom i ich rodzinom kompleksowej pomocy od chwili wykrycia niepełnosprawności, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci do 3 roku życia,<br/>5.2.	udzielenie rodzicom w oparciu prowadzoną bieżącą obserwację, specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka,<br/>5.3.	wskazywanie dla dziecka i jego rodziny form kompleksowej, specjalistycznej pomocy oraz jednostek tej pomocy udzielających w zakresie swojej specjalizacji,<br/>5.4.	prowadzenie zajęć z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka stosownie do potrzeb psychofizycznych i rozwojowych dziecka,<br/>5.5.	ewaluacja programu zajęć,<br/>5.6.	praca w zespole do spraw wczesnego wspomagania i realizacja ustaleń wypracowanych przez zespół,<br/>5.7.	prowadzenie zleconej dokumentacji,<br/>5.8.	opracowywanie pisemnych opinii dotyczących realizowanych celów terapeutycznych,<br/>5.9.	informowanie rodziców o źródłach finansowania realizacji programu „Za życiem”<br/>6.	Założenia ogólne dla wszystkich zadań częściowych: <br/>6.1.	Czas pracy poszczególnych specjalistów (harmonogram pracy) będzie ustalony zgodnie z potrzebami psychofizycznymi, rozwojowymi dzieci i możliwościami ich rodzin.<br/>6.2.	Specjaliści będą wykonywali swoją pracę w miejscu wskazanym przez Zamawiającego lub:<br/>a)	w domu rodzinnym dziecka,<br/>b)	w miejscu wskazanych przez Zleceniobiorcę, jeśli jest wyposażone wyposażonym w sprzęt specjalistyczny i środki dydaktyczne, odpowiednie do potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych dzieci.<br/>6.3.	Zajęcia będą świadczone w dniach i godzinach ustalonych z Zamawiającym, przypadających od poniedziałku do piątku. Dopuszcza się prowadzenie zajęć w soboty.<br/>6.4.	W związku z czynnikami, których pojawienie mogłoby zakłócić realizację programu, <br/>zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykonania programu w całości lub jego przerwania lub zawieszenia zajęć.<br/>7.	Założenia ogólne prowadzonego Ośrodka:<br/>7.1.	Udzielanie dzieciom i ich rodzinom kompleksowej pomocy od chwili wykrycia zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci do 3 roku życia.<br/>7.2.	Wskazywanie właściwych dla dziecka i jego rodziny form kompleksowej, specjalistycznej pomocy, w szczególności rehabilitacyjnej, terapeutycznej, fizjoterapeutycznej, psychologicznej, pedagogicznej i logopedycznej.<br/>7.3.	Wskazywanie jednostek udzielających specjalistycznej pomocy dzieciom.<br/>7.4.	Organizowanie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka na warunkach i w formach określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 127 ust. 19 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, w wymiarze do 5 godzin tygodniowo dla danego dziecka, oraz – w zależności od potrzeb dziecka – dodatkowych usług terapeutów, fizjoterapeutów, psychologów, pedagogów, logopedów i innych specjalistów.<br/>7.5.	Koordynowanie korzystania z usług specjalistów dostępnych na obszarze powiatu, w tym:<br/>a)	zbieranie i upowszechnianie informacji o usługach i świadczących je specjalistach,<br/>b)	prowadzenie akcji informacyjnych,<br/>c)	monitorowanie działań związanych z udzielaniem pomocy dzieciom i ich rodzinom<br/>8.	Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedno, dwa, trzy, cztery lub pięć zadań częściowych.<br/>9.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.<br/>10.	Zamawiający nie przewiduje konieczności odbycia wizji lokalnej.<br/>11.	Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP.<br/><br/>Zamówienie jest finansowane ze środków otrzymanych na podstawie porozumienia zawartego z Ministrem Edukacji i Nauki nr MEiN/2022/DWEW/1327 z dnia 21 kwietnia 2022 roku. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający ustalił następujące kryterium oceny ofert: <br/>1.	cena – waga kryterium 60%,<br/>2.	doświadczenie osób realizujących zamówienie – waga kryterium 40%,</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie osób realizujących zamówienie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług terapeutycznych z zakresu wczesnego wspomagania dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin ”Za życiem”.<br/>2. Zamówienie podzielone zostało na 5 zadań częściowych:<br/>2.1. Zadanie nr 1 – Świadczenie usług pedagogicznych;<br/>2.2. Zadanie nr 2 – Świadczenie usług pedagogicznych – oligofrenopedagogicznych;<br/>2.3. Zadanie nr 3 – Świadczenie usług pedagogicznych – surdopedagogicznych;<br/>2.4. Zadanie nr 4 – Świadczenie usług pedagogicznych - tyflopedagogicznych;<br/>2.5. Zadanie nr 5 – Świadczenie usług związanych z integracją sensoryczną.<br/>3. Szacunkowa łączna ilość godzin wynosi: 1227 h, w tym na zadanie nr 1: 677 godzin, na zadanie nr 2: 100 godzin, na zadanie nr 3: 100 godzin, na zadanie nr 4: 50 godzin oraz na zadanie nr 5: 300 godzin.<br/>4. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno- rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz. 1712) w zakresie zajęć terapeutycznych prowadzonych przez specjalistów, w tym zajęć pedagogicznych oligofrenopedagogicznych, surdopedagogicznych, tyflopedagogicznych oraz zajęć związanych z integracją sensoryczną.<br/>Powyższy wymóg nie dotyczy przedsiębiorców osobiście świadczących powyższe usługi.<br/>5. Zamówienie obejmuje dla wszystkich zadań częściowych:<br/>5.1. udzielanie dzieciom i ich rodzinom kompleksowej pomocy od chwili wykrycia niepełnosprawności, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci do 3 roku życia,<br/>5.2. udzielenie rodzicom w oparciu prowadzoną bieżącą obserwację, specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka,<br/>5.3. wskazywanie dla dziecka i jego rodziny form kompleksowej, specjalistycznej pomocy oraz jednostek tej pomocy udzielających w zakresie swojej specjalizacji,<br/>5.4. prowadzenie zajęć z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka stosownie do potrzeb psychofizycznych i rozwojowych dziecka,<br/>5.5. ewaluacja programu zajęć,<br/>5.6. praca w zespole do spraw wczesnego wspomagania i realizacja ustaleń wypracowanych przez zespół,<br/>5.7. prowadzenie zleconej dokumentacji,<br/>5.8. opracowywanie pisemnych opinii dotyczących realizowanych celów terapeutycznych,<br/>5.9. informowanie rodziców o źródłach finansowania realizacji programu „Za życiem”<br/>6. Założenia ogólne dla wszystkich zadań częściowych:<br/>6.1. Czas pracy poszczególnych specjalistów (harmonogram pracy) będzie ustalony zgodnie z potrzebami psychofizycznymi, rozwojowymi dzieci i możliwościami ich rodzin.<br/>6.2. Specjaliści będą wykonywali swoją pracę w miejscu wskazanym przez Zamawiającego lub:<br/>a) w domu rodzinnym dziecka,<br/>b) w miejscu wskazanych przez Zleceniobiorcę, jeśli jest wyposażone wyposażonym w sprzęt specjalistyczny i środki dydaktyczne, odpowiednie do potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych dzieci.<br/>6.3. Zajęcia będą świadczone w dniach i godzinach ustalonych z Zamawiającym, przypadających od poniedziałku do piątku. Dopuszcza się prowadzenie zajęć w soboty.<br/>6.4. W związku z czynnikami, których pojawienie mogłoby zakłócić realizację programu,<br/>zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykonania programu w całości lub jego przerwania lub zawieszenia zajęć.<br/>7. Założenia ogólne prowadzonego Ośrodka:<br/>7.1. Udzielanie dzieciom i ich rodzinom kompleksowej pomocy od chwili wykrycia zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci do 3 roku życia.<br/>7.2. Wskazywanie właściwych dla dziecka i jego rodziny form kompleksowej, specjalistycznej pomocy, w szczególności rehabilitacyjnej, terapeutycznej, fizjoterapeutycznej, psychologicznej, pedagogicznej i logopedycznej.<br/>7.3. Wskazywanie jednostek udzielających specjalistycznej pomocy dzieciom.<br/>7.4. Organizowanie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka na warunkach i w formach określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 127 ust. 19 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, w wymiarze do 5 godzin tygodniowo dla danego dziecka, oraz – w zależności od potrzeb dziecka – dodatkowych usług terapeutów, fizjoterapeutów, psychologów, pedagogów, logopedów i innych specjalistów.<br/>7.5. Koordynowanie korzystania z usług specjalistów dostępnych na obszarze powiatu, w tym:<br/>a) zbieranie i upowszechnianie informacji o usługach i świadczących je specjalistach,<br/>b) prowadzenie akcji informacyjnych,<br/>c) monitorowanie działań związanych z udzielaniem pomocy dzieciom i ich rodzinom<br/>8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedno, dwa, trzy, cztery lub pięć zadań częściowych.<br/>9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.<br/>10. Zamawiający nie przewiduje konieczności odbycia wizji lokalnej.<br/>11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP.<br/><br/>Zamówienie jest finansowane ze środków otrzymanych na podstawie porozumienia zawartego z Ministrem Edukacji i Nauki nr MEiN/2022/DWEW/1327 z dnia 21 kwietnia 2022 roku </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający ustalił następujące kryterium oceny ofert: <br/>1.cena – waga kryterium 60%,<br/>2. doświadczenie osób realizujących zamówienie – waga kryterium 40%,</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób realizujących zamówienie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług terapeutycznych z zakresu wczesnego wspomagania dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin ”Za życiem”.<br/>2. Zamówienie podzielone zostało na 5 zadań częściowych:<br/>2.1. Zadanie nr 1 – Świadczenie usług pedagogicznych;<br/>2.2. Zadanie nr 2 – Świadczenie usług pedagogicznych – oligofrenopedagogicznych;<br/>2.3. Zadanie nr 3 – Świadczenie usług pedagogicznych – surdopedagogicznych;<br/>2.4. Zadanie nr 4 – Świadczenie usług pedagogicznych - tyflopedagogicznych;<br/>2.5. Zadanie nr 5 – Świadczenie usług związanych z integracją sensoryczną.<br/>3. Szacunkowa łączna ilość godzin wynosi: 1227 h, w tym na zadanie nr 1: 677 godzin, na zadanie nr 2: 100 godzin, na zadanie nr 3: 100 godzin, na zadanie nr 4: 50 godzin oraz na zadanie nr 5: 300 godzin.<br/>4. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno- rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz. 1712) w zakresie zajęć terapeutycznych prowadzonych przez specjalistów, w tym zajęć pedagogicznych oligofrenopedagogicznych, surdopedagogicznych, tyflopedagogicznych oraz zajęć związanych z integracją sensoryczną.<br/>Powyższy wymóg nie dotyczy przedsiębiorców osobiście świadczących powyższe usługi.<br/>5. Zamówienie obejmuje dla wszystkich zadań częściowych:<br/>5.1. udzielanie dzieciom i ich rodzinom kompleksowej pomocy od chwili wykrycia niepełnosprawności, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci do 3 roku życia,<br/>5.2. udzielenie rodzicom w oparciu prowadzoną bieżącą obserwację, specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka,<br/>5.3. wskazywanie dla dziecka i jego rodziny form kompleksowej, specjalistycznej pomocy oraz jednostek tej pomocy udzielających w zakresie swojej specjalizacji,<br/>5.4. prowadzenie zajęć z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka stosownie do potrzeb psychofizycznych i rozwojowych dziecka,<br/>5.5. ewaluacja programu zajęć,<br/>5.6. praca w zespole do spraw wczesnego wspomagania i realizacja ustaleń wypracowanych przez zespół,<br/>5.7. prowadzenie zleconej dokumentacji,<br/>5.8. opracowywanie pisemnych opinii dotyczących realizowanych celów terapeutycznych,<br/>5.9. informowanie rodziców o źródłach finansowania realizacji programu „Za życiem”<br/>6. Założenia ogólne dla wszystkich zadań częściowych:<br/>6.1. Czas pracy poszczególnych specjalistów (harmonogram pracy) będzie ustalony zgodnie z potrzebami psychofizycznymi, rozwojowymi dzieci i możliwościami ich rodzin.<br/>6.2. Specjaliści będą wykonywali swoją pracę w miejscu wskazanym przez Zamawiającego lub:<br/>a) w domu rodzinnym dziecka,<br/>b) w miejscu wskazanych przez Zleceniobiorcę, jeśli jest wyposażone wyposażonym w sprzęt specjalistyczny i środki dydaktyczne, odpowiednie do potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych dzieci.<br/>6.3. Zajęcia będą świadczone w dniach i godzinach ustalonych z Zamawiającym, przypadających od poniedziałku do piątku. Dopuszcza się prowadzenie zajęć w soboty.<br/>6.4. W związku z czynnikami, których pojawienie mogłoby zakłócić realizację programu,<br/>zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykonania programu w całości lub jego przerwania lub zawieszenia zajęć.<br/>7. Założenia ogólne prowadzonego Ośrodka:<br/>7.1. Udzielanie dzieciom i ich rodzinom kompleksowej pomocy od chwili wykrycia zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci do 3 roku życia.<br/>7.2. Wskazywanie właściwych dla dziecka i jego rodziny form kompleksowej, specjalistycznej pomocy, w szczególności rehabilitacyjnej, terapeutycznej, fizjoterapeutycznej, psychologicznej, pedagogicznej i logopedycznej.<br/>7.3. Wskazywanie jednostek udzielających specjalistycznej pomocy dzieciom.<br/>7.4. Organizowanie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka na warunkach i w formach określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 127 ust. 19 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, w wymiarze do 5 godzin tygodniowo dla danego dziecka, oraz – w zależności od potrzeb dziecka – dodatkowych usług terapeutów, fizjoterapeutów, psychologów, pedagogów, logopedów i innych specjalistów.<br/>7.5. Koordynowanie korzystania z usług specjalistów dostępnych na obszarze powiatu, w tym:<br/>a) zbieranie i upowszechnianie informacji o usługach i świadczących je specjalistach,<br/>b) prowadzenie akcji informacyjnych,<br/>c) monitorowanie działań związanych z udzielaniem pomocy dzieciom i ich rodzinom<br/>8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedno, dwa, trzy, cztery lub pięć zadań częściowych.<br/>9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.<br/>10. Zamawiający nie przewiduje konieczności odbycia wizji lokalnej.<br/>11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP.<br/><br/>Zamówienie jest finansowane ze środków otrzymanych na podstawie porozumienia zawartego z Ministrem Edukacji i Nauki nr MEiN/2022/DWEW/1327 z dnia 21 kwietnia 2022 roku. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający ustalił następujące kryterium oceny ofert: <br/>1. cena – waga kryterium 60%,<br/>2. doświadczenie osób realizujących zamówienie – waga kryterium 40%,</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie osób realizujących zamówienie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług terapeutycznych z zakresu wczesnego wspomagania dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin ”Za życiem”.<br/>2. Zamówienie podzielone zostało na 5 zadań częściowych:<br/>2.1. Zadanie nr 1 – Świadczenie usług pedagogicznych;<br/>2.2. Zadanie nr 2 – Świadczenie usług pedagogicznych – oligofrenopedagogicznych;<br/>2.3. Zadanie nr 3 – Świadczenie usług pedagogicznych – surdopedagogicznych;<br/>2.4. Zadanie nr 4 – Świadczenie usług pedagogicznych - tyflopedagogicznych;<br/>2.5. Zadanie nr 5 – Świadczenie usług związanych z integracją sensoryczną.<br/>3. Szacunkowa łączna ilość godzin wynosi: 1227 h, w tym na zadanie nr 1: 677 godzin, na zadanie nr 2: 100 godzin, na zadanie nr 3: 100 godzin, na zadanie nr 4: 50 godzin oraz na zadanie nr 5: 300 godzin.<br/>4. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno- rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz. 1712) w zakresie zajęć terapeutycznych prowadzonych przez specjalistów, w tym zajęć pedagogicznych oligofrenopedagogicznych, surdopedagogicznych, tyflopedagogicznych oraz zajęć związanych z integracją sensoryczną.<br/>Powyższy wymóg nie dotyczy przedsiębiorców osobiście świadczących powyższe usługi.<br/>5. Zamówienie obejmuje dla wszystkich zadań częściowych:<br/>5.1. udzielanie dzieciom i ich rodzinom kompleksowej pomocy od chwili wykrycia niepełnosprawności, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci do 3 roku życia,<br/>5.2. udzielenie rodzicom w oparciu prowadzoną bieżącą obserwację, specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka,<br/>5.3. wskazywanie dla dziecka i jego rodziny form kompleksowej, specjalistycznej pomocy oraz jednostek tej pomocy udzielających w zakresie swojej specjalizacji,<br/>5.4. prowadzenie zajęć z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka stosownie do potrzeb psychofizycznych i rozwojowych dziecka,<br/>5.5. ewaluacja programu zajęć,<br/>5.6. praca w zespole do spraw wczesnego wspomagania i realizacja ustaleń wypracowanych przez zespół,<br/>5.7. prowadzenie zleconej dokumentacji,<br/>5.8. opracowywanie pisemnych opinii dotyczących realizowanych celów terapeutycznych,<br/>5.9. informowanie rodziców o źródłach finansowania realizacji programu „Za życiem”<br/>6. Założenia ogólne dla wszystkich zadań częściowych:<br/>6.1. Czas pracy poszczególnych specjalistów (harmonogram pracy) będzie ustalony zgodnie z potrzebami psychofizycznymi, rozwojowymi dzieci i możliwościami ich rodzin.<br/>6.2. Specjaliści będą wykonywali swoją pracę w miejscu wskazanym przez Zamawiającego lub:<br/>a) w domu rodzinnym dziecka,<br/>b) w miejscu wskazanych przez Zleceniobiorcę, jeśli jest wyposażone wyposażonym w sprzęt specjalistyczny i środki dydaktyczne, odpowiednie do potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych dzieci.<br/>6.3. Zajęcia będą świadczone w dniach i godzinach ustalonych z Zamawiającym, przypadających od poniedziałku do piątku. Dopuszcza się prowadzenie zajęć w soboty.<br/>6.4. W związku z czynnikami, których pojawienie mogłoby zakłócić realizację programu,<br/>zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykonania programu w całości lub jego przerwania lub zawieszenia zajęć.<br/>7. Założenia ogólne prowadzonego Ośrodka:<br/>7.1. Udzielanie dzieciom i ich rodzinom kompleksowej pomocy od chwili wykrycia zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci do 3 roku życia.<br/>7.2. Wskazywanie właściwych dla dziecka i jego rodziny form kompleksowej, specjalistycznej pomocy, w szczególności rehabilitacyjnej, terapeutycznej, fizjoterapeutycznej, psychologicznej, pedagogicznej i logopedycznej.<br/>7.3. Wskazywanie jednostek udzielających specjalistycznej pomocy dzieciom.<br/>7.4. Organizowanie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka na warunkach i w formach określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 127 ust. 19 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, w wymiarze do 5 godzin tygodniowo dla danego dziecka, oraz – w zależności od potrzeb dziecka – dodatkowych usług terapeutów, fizjoterapeutów, psychologów, pedagogów, logopedów i innych specjalistów.<br/>7.5. Koordynowanie korzystania z usług specjalistów dostępnych na obszarze powiatu, w tym:<br/>a) zbieranie i upowszechnianie informacji o usługach i świadczących je specjalistach,<br/>b) prowadzenie akcji informacyjnych,<br/>c) monitorowanie działań związanych z udzielaniem pomocy dzieciom i ich rodzinom<br/>8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedno, dwa, trzy, cztery lub pięć zadań częściowych.<br/>9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.<br/>10. Zamawiający nie przewiduje konieczności odbycia wizji lokalnej.<br/>11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP.<br/><br/>Zamówienie jest finansowane ze środków otrzymanych na podstawie porozumienia zawartego z Ministrem Edukacji i Nauki nr MEiN/2022/DWEW/1327 z dnia 21 kwietnia 2022 roku </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający ustalił następujące kryterium oceny ofert: <br/>1.	cena – waga kryterium 60%,<br/>2.doświadczenie osób realizujących zamówienie – waga kryterium 40%,</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie osób realizujących zamówienie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług terapeutycznych z zakresu wczesnego wspomagania dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin ”Za życiem”.<br/>2. Zamówienie podzielone zostało na 5 zadań częściowych:<br/>2.1. Zadanie nr 1 – Świadczenie usług pedagogicznych;<br/>2.2. Zadanie nr 2 – Świadczenie usług pedagogicznych – oligofrenopedagogicznych;<br/>2.3. Zadanie nr 3 – Świadczenie usług pedagogicznych – surdopedagogicznych;<br/>2.4. Zadanie nr 4 – Świadczenie usług pedagogicznych - tyflopedagogicznych;<br/>2.5. Zadanie nr 5 – Świadczenie usług związanych z integracją sensoryczną.<br/>3. Szacunkowa łączna ilość godzin wynosi: 1227 h, w tym na zadanie nr 1: 677 godzin, na zadanie nr 2: 100 godzin, na zadanie nr 3: 100 godzin, na zadanie nr 4: 50 godzin oraz na zadanie nr 5: 300 godzin.<br/>4. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno- rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz. 1712) w zakresie zajęć terapeutycznych prowadzonych przez specjalistów, w tym zajęć pedagogicznych oligofrenopedagogicznych, surdopedagogicznych, tyflopedagogicznych oraz zajęć związanych z integracją sensoryczną.<br/>Powyższy wymóg nie dotyczy przedsiębiorców osobiście świadczących powyższe usługi.<br/>5. Zamówienie obejmuje dla wszystkich zadań częściowych:<br/>5.1. udzielanie dzieciom i ich rodzinom kompleksowej pomocy od chwili wykrycia niepełnosprawności, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci do 3 roku życia,<br/>5.2. udzielenie rodzicom w oparciu prowadzoną bieżącą obserwację, specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka,<br/>5.3. wskazywanie dla dziecka i jego rodziny form kompleksowej, specjalistycznej pomocy oraz jednostek tej pomocy udzielających w zakresie swojej specjalizacji,<br/>5.4. prowadzenie zajęć z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka stosownie do potrzeb psychofizycznych i rozwojowych dziecka,<br/>5.5. ewaluacja programu zajęć,<br/>5.6. praca w zespole do spraw wczesnego wspomagania i realizacja ustaleń wypracowanych przez zespół,<br/>5.7. prowadzenie zleconej dokumentacji,<br/>5.8. opracowywanie pisemnych opinii dotyczących realizowanych celów terapeutycznych,<br/>5.9. informowanie rodziców o źródłach finansowania realizacji programu „Za życiem”<br/>6. Założenia ogólne dla wszystkich zadań częściowych:<br/>6.1. Czas pracy poszczególnych specjalistów (harmonogram pracy) będzie ustalony zgodnie z potrzebami psychofizycznymi, rozwojowymi dzieci i możliwościami ich rodzin.<br/>6.2. Specjaliści będą wykonywali swoją pracę w miejscu wskazanym przez Zamawiającego lub:<br/>a) w domu rodzinnym dziecka,<br/>b) w miejscu wskazanych przez Zleceniobiorcę, jeśli jest wyposażone wyposażonym w sprzęt specjalistyczny i środki dydaktyczne, odpowiednie do potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych dzieci.<br/>6.3. Zajęcia będą świadczone w dniach i godzinach ustalonych z Zamawiającym, przypadających od poniedziałku do piątku. Dopuszcza się prowadzenie zajęć w soboty.<br/>6.4. W związku z czynnikami, których pojawienie mogłoby zakłócić realizację programu,<br/>zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykonania programu w całości lub jego przerwania lub zawieszenia zajęć.<br/>7. Założenia ogólne prowadzonego Ośrodka:<br/>7.1. Udzielanie dzieciom i ich rodzinom kompleksowej pomocy od chwili wykrycia zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci do 3 roku życia.<br/>7.2. Wskazywanie właściwych dla dziecka i jego rodziny form kompleksowej, specjalistycznej pomocy, w szczególności rehabilitacyjnej, terapeutycznej, fizjoterapeutycznej, psychologicznej, pedagogicznej i logopedycznej.<br/>7.3. Wskazywanie jednostek udzielających specjalistycznej pomocy dzieciom.<br/>7.4. Organizowanie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka na warunkach i w formach określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 127 ust. 19 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, w wymiarze do 5 godzin tygodniowo dla danego dziecka, oraz – w zależności od potrzeb dziecka – dodatkowych usług terapeutów, fizjoterapeutów, psychologów, pedagogów, logopedów i innych specjalistów.<br/>7.5. Koordynowanie korzystania z usług specjalistów dostępnych na obszarze powiatu, w tym:<br/>a) zbieranie i upowszechnianie informacji o usługach i świadczących je specjalistach,<br/>b) prowadzenie akcji informacyjnych,<br/>c) monitorowanie działań związanych z udzielaniem pomocy dzieciom i ich rodzinom<br/>8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedno, dwa, trzy, cztery lub pięć zadań częściowych.<br/>9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.<br/>10. Zamawiający nie przewiduje konieczności odbycia wizji lokalnej.<br/>11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP.<br/><br/>Zamówienie jest finansowane ze środków otrzymanych na podstawie porozumienia zawartego z Ministrem Edukacji i Nauki nr MEiN/2022/DWEW/1327 z dnia 21 kwietnia 2022 roku. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający ustalił następujące kryterium oceny ofert: <br/>1.	cena – waga kryterium 60%,<br/>2.doświadczenie osób realizujących zamówienie – waga kryterium 40%,</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie osób realizujących zamówienie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące :<br/>1.	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;<br/>2.	uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;<br/>3.	sytuacji ekonomicznej i finansowej – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;<br/>4.	zdolności technicznej lub zawodowej – <br/>a)	dla zadania częściowego nr 1 – 4<br/>o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy mają kwalifikacje do pracy w zawodzie nauczyciela zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz.U.2023.2102), w szczególności zgodnie z § 34 kwalifikacje do prowadzenia zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz mają przynajmniej jeden rok doświadczenia w pracy terapeutycznej z małym dzieckiem (do 6 r.ż) i jego rodziną;<br/>b)	dla zadania częściowego nr 5 <br/>-	o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy mają kwalifikacje do pracy w zawodzie nauczyciela zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz.U.2023.2102), w szczególności zgodnie z § 34 kwalifikacje do prowadzenia zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz mają przynajmniej jeden rok doświadczenia w pracy terapeutycznej z małym dzieckiem (do 6 r.ż) i jego rodziną;<br/>-	posiadają certyfikat II stopniowego kursu z zakresu terapii i diagnozy zaburzeń integracji sensorycznej lub studiów podyplomowych z zakresu terapii i diagnozy zaburzeń integracji sensorycznej oraz posiadają przygotowanie pedagogiczne, <br/>3.	Wykonawcza spełniający warunki udziału w postępowaniu musi faktycznie brać udział w wykonywaniu zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j.: Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	dokument potwierdzający posiadane kwalifikacje do pracy w zawodzie nauczyciela zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 14 września 2023, w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz.U.2023.2102), w szczególności zgodnie z § 34 kwalifikacje do prowadzenia zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka.<br/>2.	dokument potwierdzający posiadanie certyfikatu II stopniowego kursu z zakresu terapii i diagnozy zaburzeń integracji sensorycznej lub studiów podyplomowych z zakresu terapii<br/> i diagnozy zaburzeń integracji sensorycznej oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego – dotyczy zadania częściowego nr 5.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający, działając na podstawie art. 455 ust. 1 pkt l) Ustawy, przewiduje możliwość dokonania m. in. następujących zmian Umowy:<br/>1)	gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności Skarbem Państwa – Ministrem Edukacji i Nauki, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia;<br/>2)	gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu …………………….. lub wytycznych i zaleceń, Skarbem Państwa – Ministrem Edukacji i Nauki, w szczególności w zakresie sprawozdawczości itp.;<br/>3)	gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem wystąpienia obiektywnych czynników niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy;<br/>4)	gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie korzystna dla Zamawiającego;<br/>5)	w przypadku wystąpienia awarii, klęski żywiołowej, konfliktu zbrojnego, zdarzenia związanego z działaniem sił natury, ogłoszenia stanu epidemicznego, pandemii;<br/>6)	gdy Wykonawca z własnej inicjatywy zaproponuje zmianę personelu w następujących przypadkach: śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy, jeżeli zmiana personelu stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji);<br/>7)	Zamawiający dopuszcza zmianę Wykonawcy, któremu udzielił zamówienia. Wykonawcę dotychczasowego może zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy;<br/>8)	w uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;<br/>9)	zmiany w sposobie dokonywania płatności, rozliczenia, itp.;<br/>10)	zmiany konta bankowego oraz nr REGON Wykonawcy.<br/>Szczegółowe informacje zawarto w SWZ oraz jej załącznikach <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-05-09 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-05-09 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-06-07</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com