JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240510/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240510/0031949401-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa wyposażenia dla żłobka ramach zadania:<br/>„Utworzenie 20 nowych miejsc opieki nad dziećmi w nowej instytucji żłobka w ramach programu „MALUCH +” 2022-2029” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA BUKOWNO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Urząd Miejski w Bukownie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276257481</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kolejowa 16</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bukowno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-332</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL21A - Oświęcimski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">oswiatazdrowie@umbukowno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.miastobukowno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa wyposażenia dla żłobka ramach zadania:<br/>„Utworzenie 20 nowych miejsc opieki nad dziećmi w nowej instytucji żłobka w ramach programu „MALUCH +” 2022-2029” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1a0bb725-0ea6-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00319494</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-05-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00036287/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Dostawa wyposażenia dla żłobka w ramach zadania: &#34;Utworzenie 20 nowych miejsc opieki nad dziećmi w nowej instytucji żłobka „MALUCH +” 2022-2029&#34;</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt dofinansowany w ramach Funduszu Europejskiego dla Rozwoju Społecznego 2021-2027, współfinansowanego z Krajowego Planu na Rzecz Odbudowy i Zwiększenia Odporności w ramach inwestycji A4.2.1. pn. Wsparcie programów dofinansowania miejsc opieki nad dziećmi 0-3 lat (żłobki, kluby dziecięce) w ramach MALUCH+ 2022-2029 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamowienia/d3f123d7-9511-4a92-bba2-9a90abb5e39f <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w<br/>języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem : https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-bukowno. Szczegółowe informacje o środkach komunikacji elektronicznej oraz osobach uprawnionych do komunikowania się z wykonawcami określone zostały w SWZ.<br/>adres strony :<br/>https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamowienia/d3f123d7-9511-4a92-bba2-9a90abb5e39f</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne zostały określone przez Zamawiającego w Rozdziale XIV SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.<br/>2. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:<br/>Burmistrz Miasta Bukowno; ul. Kolejowa 16, 32-332 Bukowno<br/>tel. 32 62 61 830; fax 32 64 21 544; e-mail: kontakt@umbukowno.pl .<br/>3. Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Bukowno jest Pani Aneta Nędza; e-mail: iod@umbukowno.pl .<br/>4. Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak: PP.271.7.2024 pn. „Utworzenie 20 nowych miejsc opieki nad dziećmi w nowej instytucji żłobka pod adresem: ul. Niepodległości 11, 32-332 Bukowno w ramach programu „MALUCH +” 2022-2029”.<br/>5. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.<br/>6. Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>7. Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się w formularzu oferty.<br/>8. Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel określony w pkt 16.4. powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w pkt 16.4. powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.<br/>9. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia.<br/>Do obowiązków tych należą:<br/>- obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego;<br/>- obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego.<br/>10. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta w formularzu oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający informuje, że: • Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie.<br/>• Udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne,przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia,<br/>seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>• W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>• Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników).<br/>• W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.<br/>• W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.<br/>• Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>• W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.<br/>• Posiada Pani/Pan na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych<br/>Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>• Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych.<br/>Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, sprawny i nie może być przedmiotem praw ani zobowiązań osób trzecich, musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucji. Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania bezpieczeństwa i higieny oraz posiadać odpowiednie certyfikaty lub atesty wymagane obowiązującymi przepisami prawa oraz posiadać oznaczenia CE. Produkty, które tego wymagają muszą posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi określone obowiązującymi normami i przepisami prawa. Dokumenty, potwierdzające ww. wymagania Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu zamówienia.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">37523000-0 - Puzzle</p> <p class="mb-0">37421000-5 - Maty gimnastyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">63 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">a)	cena oferty - 60%<br/>Cena za realizację dostawy zgodnie z przedmiotem zamówienia. Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium w oparciu o informacje podane w Formularzu oferty. <br/><br/>b)	termin realizacji w ofercie - 40% nie mniej niż 4 tygodnie i nie dłużej niż 9 tygodni od dnia zawarcia umowy<br/>Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium w oparciu o informacje podane w Formularzu oferty. <br/>W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje termin realizacji dłuższy niż 9 tygodni - oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.<br/>W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje termin realizacji krótszy niż 4 tygodnie oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.<br/>Zamawiający wymaga aby termin realizacji podać w pełnych tygodniach.<br/>Podanie terminu realizacji w innych jednostkach niż wyżej wymieniony (tj. tygodnie) lub w niepełnych tygodniach, powoduje odrzucenie oferty<br/><br/>Zasady oceny ofert wg ustalonych kryteriów:<br/><br/>Wykonawca może uzyskać punkty w liczbie od 0 do 100. Za korzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największa liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych za kryterium a) , b) wg. poniższego wzoru.<br/><br/>Cot = PC + PT<br/>gdzie:<br/> <br/>Cot oznacza: liczba punktów przyznanych za całość oferty,<br/>PC oznacza: liczba punktów przyznanych za kryterium ceny,<br/>PT oznacza: liczba punktów przyznanych za kryterium terminu realizacji dostawy<br/>Każda oferta może uzyskać za dane kryterium określoną liczbę punktów przy zastosowaniu wzorów: <br/><br/>Kryterium ceny oferty<br/><br/> najniższa oferowana cena spośród<br/> złożonych ofert<br/>a) cena oferty = ---------------------------------------------------- x 100 pkt x znaczenie kryterium tj. 60%<br/> cena oferty badanej<br/><br/><br/><br/>Kryterium oceny terminu realizacji umowy<br/><br/> najniższy oferowany termin <br/> spośród złożonych ofert <br/>b)	termin realizacji w ofercie = -------------------------------------- x 100 pkt x znaczenie kryterium tj. 40% <br/> termin oferty badanej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia sali zajęć i innych pomieszczeń – ( naczynia, pościel, zastawa, zabawki i inne ) <br/>Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, sprawny i nie może być przedmiotem praw ani zobowiązań osób trzecich, musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucji. Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania bezpieczeństwa i higieny oraz posiadać odpowiednie certyfikaty lub atesty wymagane obowiązującymi przepisami prawa oraz posiadać oznaczenia CE. Produkty, które tego wymagają muszą posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi określone obowiązującymi normami i przepisami prawa. Dokumenty, potwierdzające ww. wymagania Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu zamówienia.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1b </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39512000-4 - Bielizna pościelowa</p> <p class="mb-0">37510000-6 - Lalki</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">63 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">a)	cena oferty - 60%<br/>Cena za realizację dostawy zgodnie z przedmiotem zamówienia. Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium w oparciu o informacje podane w Formularzu oferty. <br/><br/>b)	termin realizacji w ofercie - 40% nie mniej niż 4 tygodnie i nie dłużej niż 9 tygodni od dnia zawarcia umowy<br/>Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium w oparciu o informacje podane w Formularzu oferty. <br/>W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje termin realizacji dłuższy niż 9 tygodni - oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.<br/>W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje termin realizacji krótszy niż 4 tygodnie oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.<br/>Zamawiający wymaga aby termin realizacji podać w pełnych tygodniach.<br/>Podanie terminu realizacji w innych jednostkach niż wyżej wymieniony (tj. tygodnie) lub w niepełnych tygodniach, powoduje odrzucenie oferty<br/><br/>Zasady oceny ofert wg ustalonych kryteriów:<br/><br/>Wykonawca może uzyskać punkty w liczbie od 0 do 100. Za korzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największa liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych za kryterium a) , b) wg. poniższego wzoru.<br/><br/>Cot = PC + PT<br/>gdzie:<br/> <br/>Cot oznacza: liczba punktów przyznanych za całość oferty,<br/>PC oznacza: liczba punktów przyznanych za kryterium ceny,<br/>PT oznacza: liczba punktów przyznanych za kryterium terminu realizacji dostawy<br/>Każda oferta może uzyskać za dane kryterium określoną liczbę punktów przy zastosowaniu wzorów: <br/><br/>Kryterium ceny oferty<br/><br/> najniższa oferowana cena spośród<br/> złożonych ofert<br/>a) cena oferty = ---------------------------------------------------- x 100 pkt x znaczenie kryterium tj. 60%<br/> cena oferty badanej<br/><br/><br/><br/>Kryterium oceny terminu realizacji umowy<br/><br/> najniższy oferowany termin <br/> spośród złożonych ofert <br/>b)	termin realizacji w ofercie = -------------------------------------- x 100 pkt x znaczenie kryterium tj. 40% <br/> termin oferty badanej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia sali zajęć i innych pomieszczeń – duże meble i przedmioty.<br/>Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, sprawny i nie może być przedmiotem praw ani zobowiązań osób trzecich, musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucji. Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania bezpieczeństwa i higieny oraz posiadać odpowiednie certyfikaty lub atesty wymagane obowiązującymi przepisami prawa oraz posiadać oznaczenia CE. Produkty, które tego wymagają muszą posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi określone obowiązującymi normami i przepisami prawa. Dokumenty, potwierdzające ww. wymagania Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu zamówienia.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1c </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39150000-8 - Różne meble i wyposażenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39161000-8 - Meble przedszkolne</p> <p class="mb-0">39100000-3 - Meble</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">63 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">a)	cena oferty - 60%<br/>Cena za realizację dostawy zgodnie z przedmiotem zamówienia. Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium w oparciu o informacje podane w Formularzu oferty. <br/><br/>b)	termin realizacji w ofercie - 40% nie mniej niż 4 tygodnie i nie dłużej niż 9 tygodni od dnia zawarcia umowy<br/>Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium w oparciu o informacje podane w Formularzu oferty. <br/>W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje termin realizacji dłuższy niż 9 tygodni - oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.<br/>W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje termin realizacji krótszy niż 4 tygodnie oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.<br/>Zamawiający wymaga aby termin realizacji podać w pełnych tygodniach.<br/>Podanie terminu realizacji w innych jednostkach niż wyżej wymieniony (tj. tygodnie) lub w niepełnych tygodniach, powoduje odrzucenie oferty<br/><br/>Zasady oceny ofert wg ustalonych kryteriów:<br/><br/>Wykonawca może uzyskać punkty w liczbie od 0 do 100. Za korzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największa liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych za kryterium a) , b) wg. poniższego wzoru.<br/><br/>Cot = PC + PT<br/>gdzie:<br/> <br/>Cot oznacza: liczba punktów przyznanych za całość oferty,<br/>PC oznacza: liczba punktów przyznanych za kryterium ceny,<br/>PT oznacza: liczba punktów przyznanych za kryterium terminu realizacji dostawy<br/>Każda oferta może uzyskać za dane kryterium określoną liczbę punktów przy zastosowaniu wzorów: <br/><br/>Kryterium ceny oferty<br/><br/> najniższa oferowana cena spośród<br/> złożonych ofert<br/>a) cena oferty = ---------------------------------------------------- x 100 pkt x znaczenie kryterium tj. 60%<br/> cena oferty badanej<br/><br/><br/><br/>Kryterium oceny terminu realizacji umowy<br/><br/> najniższy oferowany termin <br/> spośród złożonych ofert <br/>b)	termin realizacji w ofercie = -------------------------------------- x 100 pkt x znaczenie kryterium tj. 40% <br/> termin oferty badanej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pomieszczeń kuchennych.<br/>Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, sprawny i nie może być przedmiotem praw ani zobowiązań osób trzecich, musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucji. Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania bezpieczeństwa i higieny oraz posiadać odpowiednie certyfikaty lub atesty wymagane obowiązującymi przepisami prawa oraz posiadać oznaczenia CE. Produkty, które tego wymagają muszą posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi określone obowiązującymi normami i przepisami prawa. Dokumenty, potwierdzające ww. wymagania Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu zamówienia.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1d </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39221000-7 - Sprzęt kuchenny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39151200-7 - Stoły robocze</p> <p class="mb-0">39221130-7 - Pojemniki na żywność</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">63 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający przyzna punkty w oparciu o informacje podane w Formularzu oferty.<br/>a)	cena oferty - 60%<br/>b)	okres rękojmi w ofercie - 20% - nie mniej niż 24 miesiące i nie dłużej niż 48 miesięcy.<br/>UWAGA: Rękojmia dotyczy jedynie następujących pozycji (okres rękojmi musi być jednakowy dla wszystkich wskazanych poniżej pozycji w danej części). W przypadku wskazania różnych okresów rękojmi w danej części oferta Wykonawcy otrzyma 0 punktów w tym kryterium):<br/><br/>- pozycja 2. Zmywarka gastronomiczna z podstawą pod zmywarkę <br/>- pozycja 3. Piec konwekcyjny – parowy w komplecie z podstawą pod piec<br/>- pozycja 4.Gastronomiczna obieraczka do jarzyn, ziemniaków<br/>- pozycja 6.Stół chłodniczy z dolnym agregatem<br/>- pozycja 9.Blender/mikser ręczny<br/><br/>W przypadku zadeklarowania w formularzu ofertowym okresu rękojmi powyżej 48 miesięcy do obliczenia punktacji w kryterium okresu rękojmi Zamawiający przyjmie okres 48 miesięcy. <br/>W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje okres rękojmi krótszy niż 24 miesiące - oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ. <br/>Zamawiający wymaga aby okres rękojmi podać w pełnych miesiącach. Podanie okresu rękojmi w innych jednostkach niż wyżej wymieniona (tj miesiące) lub w niepełnych miesiącach, powoduje odrzucenie oferty. <br/><br/>c)	termin realizacji w ofercie - 20% nie mniej niż 4 tygodnie i nie dłużej niż 9 tygodni od dnia zawarcia umowy<br/><br/>W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje termin realizacji dłuższy niż 9 tygodni - oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.<br/>W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje termin realizacji krótszy niż 4 tygodnie oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.<br/>Zamawiający wymaga aby termin realizacji podać w pełnych tygodniach.<br/>Podanie terminu realizacji w innych jednostkach niż wyżej wymieniony (tj. tygodnie) lub w niepełnych tygodniach, powoduje odrzucenie oferty.<br/><br/>Wykonawca może uzyskać punkty w liczbie od 0 do 100. Za korzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największa liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych za kryterium a) , b), c) wg. poniższego wzoru.<br/>Cot = PC + PR + PT<br/>gdzie:<br/> Cot oznacza: liczba punktów przyznanych za całość oferty,<br/>PC oznacza: liczba punktów przyznanych za kryterium ceny,<br/>PR oznacza: liczba punktów przyznanych za kryterium okresu rękojmi,<br/>PT oznacza: liczba punktów przyznanych za kryterium terminu realizacji dostawy.<br/>Każda oferta może uzyskać za dane kryterium określoną liczbę punktów przy zastosowaniu wzorów: <br/><br/>Kryterium ceny oferty<br/> najniższa oferowana cena spośród<br/> złożonych ofert<br/>a) cena oferty brutto = -------------------------------------------------- x 100 pkt x znaczenie kryterium tj. 60%<br/> cena oferty badanej<br/><br/>Kryterium oceny okresu rękojmi<br/> okres rękojmi w ofercie badanej <br/>b)	okres rękojmi w ofercie = ----------------------------------------- x 100 pkt x znaczenie kryterium tj. 20% <br/> 48 miesięcy (limit okresu rękojmi <br/> ustalony z góry przez Zamawiającego) <br/> Kryterium oceny terminu realizacji umowy<br/> najniższy oferowany termin <br/> spośród złożonych ofert <br/>c)	termin realizacji w ofercie = -------------------------------------- x 100 pkt x znaczenie kryterium tj. 20% <br/> termin oferty badanej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia AGD, RTV, elektryczne.<br/>Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, sprawny i nie może być przedmiotem praw ani zobowiązań osób trzecich, musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucji. Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania bezpieczeństwa i higieny oraz posiadać odpowiednie certyfikaty lub atesty wymagane obowiązującymi przepisami prawa oraz posiadać oznaczenia CE. Produkty, które tego wymagają muszą posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi określone obowiązującymi normami i przepisami prawa. Dokumenty, potwierdzające ww. wymagania Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu zamówienia.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1e </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">42999100-6 - Odkurzacze inne niż używane w gospodarstwie domowym</p> <p class="mb-0">39713000-3 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">63 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający przyzna punkty w oparciu o informacje podane w Formularzu oferty.<br/>a)	cena oferty - 60%<br/>b)	okres rękojmi w ofercie - 20% - nie mniej niż 24 miesiące i nie dłużej niż 48 miesięcy.<br/>UWAGA: Rękojmia dotyczy jedynie następujących pozycji (okres rękojmi musi być jednakowy dla wszystkich wskazanych poniżej pozycji w danej części). W przypadku wskazania różnych okresów rękojmi w danej części oferta Wykonawcy otrzyma 0 punktów w tym kryterium):<br/><br/>- pozycja 2. Zmywarka gastronomiczna z podstawą pod zmywarkę <br/>- pozycja 3. Piec konwekcyjny – parowy w komplecie z podstawą pod piec<br/>- pozycja 4.Gastronomiczna obieraczka do jarzyn, ziemniaków<br/>- pozycja 6.Stół chłodniczy z dolnym agregatem<br/>- pozycja 9.Blender/mikser ręczny<br/><br/>W przypadku zadeklarowania w formularzu ofertowym okresu rękojmi powyżej 48 miesięcy do obliczenia punktacji w kryterium okresu rękojmi Zamawiający przyjmie okres 48 miesięcy. <br/>W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje okres rękojmi krótszy niż 24 miesiące - oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ. <br/>Zamawiający wymaga aby okres rękojmi podać w pełnych miesiącach. Podanie okresu rękojmi w innych jednostkach niż wyżej wymieniona (tj miesiące) lub w niepełnych miesiącach, powoduje odrzucenie oferty. <br/><br/>c)	termin realizacji w ofercie - 20% nie mniej niż 4 tygodnie i nie dłużej niż 9 tygodni od dnia zawarcia umowy<br/><br/>W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje termin realizacji dłuższy niż 9 tygodni - oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.<br/>W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje termin realizacji krótszy niż 4 tygodnie oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.<br/>Zamawiający wymaga aby termin realizacji podać w pełnych tygodniach.<br/>Podanie terminu realizacji w innych jednostkach niż wyżej wymieniony (tj. tygodnie) lub w niepełnych tygodniach, powoduje odrzucenie oferty.<br/><br/>Wykonawca może uzyskać punkty w liczbie od 0 do 100. Za korzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największa liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych za kryterium a) , b), c) wg. poniższego wzoru.<br/>Cot = PC + PR + PT<br/>gdzie:<br/> Cot oznacza: liczba punktów przyznanych za całość oferty,<br/>PC oznacza: liczba punktów przyznanych za kryterium ceny,<br/>PR oznacza: liczba punktów przyznanych za kryterium okresu rękojmi,<br/>PT oznacza: liczba punktów przyznanych za kryterium terminu realizacji dostawy.<br/>Każda oferta może uzyskać za dane kryterium określoną liczbę punktów przy zastosowaniu wzorów: <br/><br/>Kryterium ceny oferty<br/> najniższa oferowana cena spośród<br/> złożonych ofert<br/>a) cena oferty brutto = -------------------------------------------------- x 100 pkt x znaczenie kryterium tj. 60%<br/> cena oferty badanej<br/><br/>Kryterium oceny okresu rękojmi<br/> okres rękojmi w ofercie badanej <br/>b)	okres rękojmi w ofercie = ----------------------------------------- x 100 pkt x znaczenie kryterium tj. 20% <br/> 48 miesięcy (limit okresu rękojmi <br/> ustalony z góry przez Zamawiającego) <br/> Kryterium oceny terminu realizacji umowy<br/> najniższy oferowany termin <br/> spośród złożonych ofert <br/>c)	termin realizacji w ofercie = -------------------------------------- x 100 pkt x znaczenie kryterium tj. 20% <br/> termin oferty badanej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedłożenia wraz z ofertą uzupełnionego oświadczenia własnego Wykonawcy według wzoru stanowiącego załączniki nr 2a-2e do formularza oferty (Formularz kalkulacji cenowej wraz z oświadczeniem Wykonawcy dot. spełnienia OPZ) <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Dokumenty składane razem z ofertą przez wszystkich wykonawców:<br/>a) Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wzór formularza ofertowego określa załącznik nr 2 do SWZ.<br/>b) formularze cenowe(zależnie od części na które jest składana oferta)– przygotowane wg Załączniku nr 2a-2e do SWZ. Brak formularza cenowego spowoduje odrzucenie oferty.<br/>c)Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z<br/>postępowania, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.<br/>d) Dokumenty dotyczące samooczyszczenia wykonawcy, o którym mowa w art.110 ust. 2 ustawy Pzp, jeżeli wykonawca korzysta z samooczyszczenia.<br/>e) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)<br/>f) Wykaz rozwiązań równoważnych (jeżeli dotyczy) – wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest<br/>zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim<br/>przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem lub normami.<br/>g) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą<br/>zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one<br/>udostępniane, oraz wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę<br/>przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca<br/>nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Pzp.<br/>Szczegółowe informacje dotyczące składanych oświadczeń i dokumentów określone zostały w SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie<br/>ubiegać się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 58-59 ustawy Pzp. W<br/>takim przypadku:<br/>- Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>- Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z<br/>pełnomocnikiem;<br/>- Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców<br/>występujących wspólnie (tj. przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).<br/>Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składają odrębnie:<br/>- każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ. tj.:<br/>Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy, o których mowa w 454 ust. 2 ustawy Pzp, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących postanowień umowy w zakresie:<br/>1)	zmiany terminu końcowego wykonania dostawy,<br/>2)	zwiększenia zakresu dostaw,<br/>3)	zmiany warunków płatności,<br/>4)	zmiany parametrów, funkcji lub innych cech oferowanego elementu wyposażenia – przy czym zmiana taka może być spowodowana niedostępnością na rynku elementu wyposażenia wskazanego w ofercie wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofaniem z rynku lub okresem oczekiwania uniemożliwiającym realizację przedmiotu umowy w terminie umownym. Zmiana nie może spowodować zwiększenia ceny ofertowej a nowy element wyposażenia będzie spełniał wymagania określone w specyfikacji warunków zamówienia<br/>5)	tych postanowień, które mają związek ze zmienionymi regulacjami prawnymi, wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, w przypadku zmiany:<br/>- stawki podatku od towaru i usług,<br/>5.	Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 4, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego:<br/>1)	opis propozycji zmiany,<br/>2)	uzasadnienie zmiany,<br/>3)	obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy.<br/><br/>6.	Zmiany, o których mowa w ust. 4 mogą zostać dokonane, jeżeli ich uzasadnieniem są niżej wymienione okoliczności:<br/>1)	zmiana zasad finansowania zadania wynikająca ze zmian w planie finansowym bądź budżecie Zamawiającego lub też uzgodnienia z instytucją finansującą zadanie,<br/>2)	zmiana obowiązujących przepisów,<br/>3)	podniesienie wydajności urządzeń,<br/>4)	pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji, bądź powstanie nowszej technologii,<br/>5)	zmiana obowiązujących przepisów,<br/>6)	ograniczenie środków budżetowych przeznaczonych na realizację zamówienia,<br/>7)	zaistnienie konieczności zaniechania wykonania części przedmiotu umowy,<br/>8)	siła wyższa,<br/>9)	wystąpienie okoliczności, których przy zachowaniu należytej staranności strony nie mogły przewidzieć przy zawieraniu umowy.<br/>7.	Niezależnie od powyższych zapisów, zmiana umowy może zostać dokonana <br/>w sytuacjach i na warunkach określonych w art. 455 ust. 1 pkt 2 – 4 i ust. 2 <br/>ustawy Pzp.<br/>8.	Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę. W takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-05-21 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamowienia/d3f123d7-9511-4a92-bba2-9a90abb5e39f</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-05-21 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-06-19</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Pełna nazwa zadania to: Dostawa wyposażenia dla żłobka w ramach zadania:<br/>„Utworzenie 20 nowych miejsc opieki nad dziećmi w nowej instytucji żłobka pod adresem: ul. Niepodległości 11, 32-332 Bukowno w ramach programu „MALUCH +” 2022-2029”<br/>Zamawiający wykluczy wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych<br/>rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa<br/>narodowego w przypadku wystąpienia którejkolwiek z określonych w niej przesłanek. W celu potwierdzenia braku podstaw<br/>do wykluczenia na podstawie w/w przesłanki Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu<br/>potwierdzające brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert w zakresie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.<br/>o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego – zawarte w druku oświadczenia i niepodleganiu wykluczeniu. W przypadku składania oferty<br/>wspólnej przez kilku wykonawców, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa<br/>powyższe oświadczenie

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com