JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240516/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240516/0032629401-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> ,,Modernizacja kompleksu sportowego Moje Boisko - Orlik 2012” – edycja 2023 w Korszach” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA KORSZE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 510743605</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Adama Mickiewicza 13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Korsze</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">11-430</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL622 - Olsztyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">89 754 1828</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ugim_korsze@korsze.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.korsze.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> ,,Modernizacja kompleksu sportowego Moje Boisko - Orlik 2012” – edycja 2023 w Korszach” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e4c39077-11b1-11ef-a7f7-6221b72ad4fc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00326294</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-05-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00048100/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.11 Modernizacja boiska Orlik</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://korsze.logintrade.net/zapytania_email,163957,cb6087de708c85b99ddccea7660b7d53.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://korsze.logintrade.net/rejestracja/oplatformie.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">https://korsze.logintrade.net/rejestracja/oplatformie.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia <br/>4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1)	Administrator Danych Osobowych: Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Korsze z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Korszach przy ulicy Adama Mickiewicza 13, 11-430 Korsze, reprezentowana przez Burmistrza Korsz. Z Administratorem Danych Osobowych (ADO) można skontaktować się pisząc pod wskazany adres e-mail: ugim_korsze@korsze.pl lub telefonując pod numer: (89) 7541828.<br/>2)	Inspektor Ochrony Danych Osobowych: W trosce o bezpieczeństwo Państwa danych osobowych Administrator Danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym możecie się Państwo skontaktować w sprawach dotyczących ochrony danych osobowych i realizacji praw z tym związanych, pisząc na adres e- mail: iod@korsze.pl<br/>3)	Cel i podstawa prawna przetwarzania danych osobowych: Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, <br/>a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na Zamawiającym.<br/>4)	Informacja o wymogu/ dobrowolności podania danych osobowych: Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem określonym <br/>w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP.<br/>5) Okres przechowywania danych osobowych: Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>Ze względu na ograniczoną ilość znaków pełna treść znajduje się w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">9)	Nie przysługujące prawa związane z ochroną danych osobowych:<br/>Nie przysługuje Państwu:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GT.271.5.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Modernizacja boiska do piłki nożnej o nawierzchni ze sztucznej trawy o wym. 62,1 m x 30,1 m. Zakres prac obejmuje:<br/>1)	usunięcie i utylizacja wypełnienia,<br/>2)	usunięcie i utylizacja starej trawy syntetycznej,<br/>3)	wyrównanie warstwy wyrównawczej,<br/>4)	równomierne zagęszczenie warstwy wyrównawczej,<br/>5)	ułożenie nowej nawierzchni ze sztuczna trawą,<br/>6)	wklejenie linii boiska,<br/>7)	wyczyszczenie instalacji drenażowej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45212290-5 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych</p> <p class="mb-0">45236119-7 - Naprawa boisk sportowych</p> <p class="mb-0">45212140-9 - Obiekty rekreacyjne</p> <p class="mb-0">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</p> <p class="mb-0">39293300-5 - Sztuczna trawa</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierował się następującymi kryteriami:<br/>1)	Cena ofertowa brutto (C) – waga kryterium 60 % (60 pkt)<br/>2)	Okres gwarancji jakości i rękojmi (G) – waga kryterium 40% (40 pkt)<br/>2.	Zasady oceny ofert: Kryteria zostaną obliczone według wzorów:<br/>1)	Cena ofertowa brutto C – waga 60%, gdzie punkty wyliczone zostaną wg następującego wzoru:<br/>C = (Cmin/Cof) * 60 pkt<br/>gdzie:<br/>C - ilość punktów przyznana badanej ofercie wg kryterium ceny brutto,<br/>Cmin - najniższa zaproponowana cena wśród ofert niepodlegających odrzuceniu,<br/>Cof - zaproponowana cena oferty badanej.<br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta w powyższym kryterium wynosi 60 pkt.<br/>2)	Okres gwarancji jakości i rękojmi G – waga 40%, gdzie punkty wyliczone zostaną <br/>wg następującego wzoru:<br/>G = (Gof/Gmax) * 40 pkt, gdzie:<br/>G - ilość punktów przyznana badanej ofercie wg kryterium okres gwarancji jakości i rękojmi,<br/>Gof - zaproponowany okres gwarancji podany w badanej ofercie,<br/>Gmax - najdłuższy zaproponowany okres gwarancji wśród ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta w powyższym kryterium wynosi 40 pkt.<br/>Okres gwarancji jakości i rękojmi należy określić w pełnych miesiącach. Wykonawca udzieli gwarancji na zasadach określonych w projekcie umowy (Załącznik nr 7 do SWZ).<br/>Określenie ilości punktów dla kryterium G odbędzie się na podstawie poniższej punktacji:<br/>− za zaoferowany okres gwarancji i rękojmi 36 miesięcy - 0 pkt.<br/>− za zaoferowany okres gwarancji i rękojmi 48 miesiące - 20 pkt.<br/>− za zaoferowany okres gwarancji i rękojmi 60 miesiące – 40 pkt.<br/>UWAGA.<br/>3.	Zaoferowany okres gwarancji jakości i rękojmi na przedmiot zamówienia, nie może być krótszy niż 36 miesięcy. Maksymalny okres gwarancji jakości i rękojmi na roboty budowlane – 60 miesiące. <br/>4.	W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego terminu gwarancji jakości i rękojmi niż 36 miesięcy, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP.<br/>5. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dłuższego terminu gwarancji jakości i rękojmi niż 60 miesiące, to do oceny oferty zostanie przyjęty okres 60 miesięcy, natomiast do umowy zostanie przyjęty okres gwarancji jakości i rękojmi za wady, zadeklarowany w ofercie.<br/>6. W przypadku gdy Wykonawca w ofercie nie wpisze żadnego okresu gwarancji jakości i rękojmi, Zamawiający przypisze ofercie okres gwarancji minimalny.<br/>7. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>8. Określenie ilości punktów dokonane zostanie na podstawie wzoru:<br/>LP = C + G, gdzie:<br/>LP - liczba punktów, którą uzyskała oferta,<br/>C - ilość punktów, uzyskana w kryterium „cena ofertowa brutto”<br/>G - ilość punktów, uzyskana w kryterium „okres gwarancji jakości i rękojmi”<br/>9. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>10.	Maksymalna łączna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">2) Okres gwarancji jakości i rękojmi (G)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej o wym. 32,15 m x 19,0 m Zakres prac obejmuje:<br/>1)	umycie całej nawierzchni boiska wraz ze strefami wybiegu specjalnymi środkami chemicznymi,<br/>2)	uzupełnienie ubytków, poprzez wycięcie miejsc uszkodzonych i odtworzeniu warstw nawierzchni w zależności od głębokości uszkodzenia,<br/>3)	zabezpieczenie całego ogrodzenia boiska i elementów wyposażenia przed etapem natrysku warstwy EPDM poprzez montaż plandek, folii do wysokości 2 m,<br/>4)	zaimpregnowanie całej powierzchni boiska gruntem na bazie żywic poliuretanowych, celem wzmocnienia wierzchniej warstwy oraz zapewnieniu lepszej przyczepności warstwy EPDM,<br/>5)	dwukrotne naniesienie metodą natryskową warstw EPDM w kolorze czerwonym o łącznej grubości do 2 mm,<br/>6)	wyznaczenie i namalowanie linii wydzielających boiska do koszykówki, siatkówki i tenisa ziemnego i ich strefy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45212290-5 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych</p> <p class="mb-0">45236119-7 - Naprawa boisk sportowych</p> <p class="mb-0">45212140-9 - Obiekty rekreacyjne</p> <p class="mb-0">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</p> <p class="mb-0">45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierował się następującymi kryteriami:<br/>1)	Cena ofertowa brutto (C) – waga kryterium 60 % (60 pkt)<br/>2)	Okres gwarancji jakości i rękojmi (G) – waga kryterium 40% (40 pkt)<br/>2.	Zasady oceny ofert: Kryteria zostaną obliczone według wzorów:<br/>1)	Cena ofertowa brutto C – waga 60%, gdzie punkty wyliczone zostaną wg następującego wzoru:<br/>C = (Cmin/Cof) * 60 pkt<br/>gdzie:<br/>C - ilość punktów przyznana badanej ofercie wg kryterium ceny brutto,<br/>Cmin - najniższa zaproponowana cena wśród ofert niepodlegających odrzuceniu,<br/>Cof - zaproponowana cena oferty badanej.<br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta w powyższym kryterium wynosi 60 pkt.<br/>2)	Okres gwarancji jakości i rękojmi G – waga 40%, gdzie punkty wyliczone zostaną <br/>wg następującego wzoru:<br/>G = (Gof/Gmax) * 40 pkt, gdzie:<br/>G - ilość punktów przyznana badanej ofercie wg kryterium okres gwarancji jakości i rękojmi,<br/>Gof - zaproponowany okres gwarancji podany w badanej ofercie,<br/>Gmax - najdłuższy zaproponowany okres gwarancji wśród ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta w powyższym kryterium wynosi 40 pkt.<br/>Okres gwarancji jakości i rękojmi należy określić w pełnych miesiącach. Wykonawca udzieli gwarancji na zasadach określonych w projekcie umowy (Załącznik nr 7 do SWZ).<br/>Określenie ilości punktów dla kryterium G odbędzie się na podstawie poniższej punktacji:<br/>− za zaoferowany okres gwarancji i rękojmi 36 miesięcy - 0 pkt.<br/>− za zaoferowany okres gwarancji i rękojmi 48 miesiące - 20 pkt.<br/>− za zaoferowany okres gwarancji i rękojmi 60 miesiące – 40 pkt.<br/>UWAGA.<br/>3.	Zaoferowany okres gwarancji jakości i rękojmi na przedmiot zamówienia, nie może być krótszy niż 36 miesięcy. Maksymalny okres gwarancji jakości i rękojmi na roboty budowlane – 60 miesiące. <br/>4.	W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego terminu gwarancji jakości i rękojmi niż 36 miesięcy, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP.<br/>5. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dłuższego terminu gwarancji jakości i rękojmi niż 60 miesiące, to do oceny oferty zostanie przyjęty okres 60 miesięcy, natomiast do umowy zostanie przyjęty okres gwarancji jakości i rękojmi za wady, zadeklarowany w ofercie.<br/>6. W przypadku gdy Wykonawca w ofercie nie wpisze żadnego okresu gwarancji jakości i rękojmi, Zamawiający przypisze ofercie okres gwarancji minimalny.<br/>7. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>8. Określenie ilości punktów dokonane zostanie na podstawie wzoru:<br/>LP = C + G, gdzie:<br/>LP - liczba punktów, którą uzyskała oferta,<br/>C - ilość punktów, uzyskana w kryterium „cena ofertowa brutto”<br/>G - ilość punktów, uzyskana w kryterium „okres gwarancji jakości i rękojmi”<br/>9. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>10.	Maksymalna łączna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">2) Okres gwarancji jakości i rękojmi (G)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiot robót <br/>W zakresie zadania jest modernizacja oświetlenia zespołu boisk „Orlik” w skład którego wchodzą dwa boiska: boisko piłkarskie ze sztuczną trawą i boisko wielofunkcyjne o nawierzchni z poliuretanu. Zakres robót obejmuje demontaż istniejących projektorów i montaż w ich miejsce lamp typu LED. Zakłada się, że zostaną wykorzystane istniejące słupy oświetleniowe oraz okablowanie.<br/>2.	Stan istniejący<br/>Boiska oświetlone są naświetlaczami MVP 506 zamontowanymi do stalowych poprzeczek na słupach stalowych o wysokości 9,0 m. Ogółem na obiekcie znajduje się 8 słupów, w tym dwa służą równocześnie do oświetlania boiska wielofunkcyjnego i boiska piłkarskiego. Na tych słupach znajdują się po dwie lampy skierowane na boisko piłkarskie i po dwie skierowane na boisko wielofunkcyjne. Na pozostałych słupach zamontowane są po dwa naświetlacze. Łącznie zainstalowanych jest 20 naświetlaczy.<br/>3.	Montaż nowego oświetlenia<br/>Wymagane jest zastąpienie istniejących naświetlaczy nowymi lampami w takiej samej ilości o parametrach zapewniających właściwe doświetlenie obiektu. Wykonawca przed przystąpieniem do prac montażowych zobowiązany jest do przedstawienia symulacji natężenia oświetlenia w poszczególnych częściach obiektu. Symulacja musi wykazać spełnienie minimalnych wymagań dla tego typu obiektów wynikających z przepisów.<br/>4.	Wymagania techniczne dla nowych lamp<br/>Oprawa i źródło światła powinno posiadać co najmniej 5 letnią gwarancję producenta. Mocowanie opraw oświetleniowych musi zapobiegać olśnieniu zawodników.<br/>Boisko do piłki nożnej ze sztuczną nawierzchnią:<br/>1)	Ilość słupów – 6 szt. – w tym 2 wspólne dla boiska wielofunkcyjnego<br/>2)	Ilość lamp na słupie – 2 szt.<br/>Boisko wielofunkcyjne:<br/>1)	Ilość słupów – 4 szt. – w tym 2 wspólne dla boiska do piłki nożnej<br/>2)	Ilość lamp na słupie – 2 szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierował się następującymi kryteriami:<br/>1)	Cena ofertowa brutto (C) – waga kryterium 60 % (60 pkt)<br/>2)	Okres gwarancji jakości i rękojmi (G) – waga kryterium 40% (40 pkt)<br/>2.	Zasady oceny ofert: Kryteria zostaną obliczone według wzorów:<br/>1)	Cena ofertowa brutto C – waga 60%, gdzie punkty wyliczone zostaną wg następującego wzoru:<br/>C = (Cmin/Cof) * 60 pkt<br/>gdzie:<br/>C - ilość punktów przyznana badanej ofercie wg kryterium ceny brutto,<br/>Cmin - najniższa zaproponowana cena wśród ofert niepodlegających odrzuceniu,<br/>Cof - zaproponowana cena oferty badanej.<br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta w powyższym kryterium wynosi 60 pkt.<br/>2)	Okres gwarancji jakości i rękojmi G – waga 40%, gdzie punkty wyliczone zostaną <br/>wg następującego wzoru:<br/>G = (Gof/Gmax) * 40 pkt, gdzie:<br/>G - ilość punktów przyznana badanej ofercie wg kryterium okres gwarancji jakości i rękojmi,<br/>Gof - zaproponowany okres gwarancji podany w badanej ofercie,<br/>Gmax - najdłuższy zaproponowany okres gwarancji wśród ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta w powyższym kryterium wynosi 40 pkt.<br/>Okres gwarancji jakości i rękojmi należy określić w pełnych miesiącach. Wykonawca udzieli gwarancji na zasadach określonych w projekcie umowy (Załącznik nr 7 do SWZ).<br/>Określenie ilości punktów dla kryterium G odbędzie się na podstawie poniższej punktacji:<br/>− za zaoferowany okres gwarancji i rękojmi 36 miesięcy - 0 pkt.<br/>− za zaoferowany okres gwarancji i rękojmi 48 miesiące - 20 pkt.<br/>− za zaoferowany okres gwarancji i rękojmi 60 miesiące – 40 pkt.<br/>UWAGA.<br/>3.	Zaoferowany okres gwarancji jakości i rękojmi na przedmiot zamówienia, nie może być krótszy niż 36 miesięcy. Maksymalny okres gwarancji jakości i rękojmi na roboty budowlane – 60 miesiące. <br/>4.	W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego terminu gwarancji jakości i rękojmi niż 36 miesięcy, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP.<br/>5. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dłuższego terminu gwarancji jakości i rękojmi niż 60 miesiące, to do oceny oferty zostanie przyjęty okres 60 miesięcy, natomiast do umowy zostanie przyjęty okres gwarancji jakości i rękojmi za wady, zadeklarowany w ofercie.<br/>6. W przypadku gdy Wykonawca w ofercie nie wpisze żadnego okresu gwarancji jakości i rękojmi, Zamawiający przypisze ofercie okres gwarancji minimalny.<br/>7. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>8. Określenie ilości punktów dokonane zostanie na podstawie wzoru:<br/>LP = C + G, gdzie:<br/>LP - liczba punktów, którą uzyskała oferta,<br/>C - ilość punktów, uzyskana w kryterium „cena ofertowa brutto”<br/>G - ilość punktów, uzyskana w kryterium „okres gwarancji jakości i rękojmi”<br/>9. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>10.	Maksymalna łączna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">2) Okres gwarancji jakości i rękojmi (G)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie polega na naprawie dolnej części ogrodzenia (do wysokości około 1 m) polegające <br/>na wymianie dolnego drutu napinającego, ocynkowanego w kolorze ciemnozielonym (RAL 6005) <br/>o grubości co najmniej 3,5 mm oraz wprowadzeniu dodatkowych 2 drutów napinających <br/>wraz z napinaczami na wysokości 0,4 m i 0,8 m oraz usunięciu nadmiaru wyciągniętej siatki w dolnej części ogrodzenia. Długość ogrodzenia do naprawy – 215 mb. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierował się następującymi kryteriami:<br/>1)	Cena ofertowa brutto (C) – waga kryterium 60 % (60 pkt)<br/>2)	Okres gwarancji jakości i rękojmi (G) – waga kryterium 40% (40 pkt)<br/>2.	Zasady oceny ofert: Kryteria zostaną obliczone według wzorów:<br/>1)	Cena ofertowa brutto C – waga 60%, gdzie punkty wyliczone zostaną wg następującego wzoru:<br/>C = (Cmin/Cof) * 60 pkt<br/>gdzie:<br/>C - ilość punktów przyznana badanej ofercie wg kryterium ceny brutto,<br/>Cmin - najniższa zaproponowana cena wśród ofert niepodlegających odrzuceniu,<br/>Cof - zaproponowana cena oferty badanej.<br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta w powyższym kryterium wynosi 60 pkt.<br/>2)	Okres gwarancji jakości i rękojmi G – waga 40%, gdzie punkty wyliczone zostaną <br/>wg następującego wzoru:<br/>G = (Gof/Gmax) * 40 pkt, gdzie:<br/>G - ilość punktów przyznana badanej ofercie wg kryterium okres gwarancji jakości i rękojmi,<br/>Gof - zaproponowany okres gwarancji podany w badanej ofercie,<br/>Gmax - najdłuższy zaproponowany okres gwarancji wśród ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta w powyższym kryterium wynosi 40 pkt.<br/>Okres gwarancji jakości i rękojmi należy określić w pełnych miesiącach. Wykonawca udzieli gwarancji na zasadach określonych w projekcie umowy (Załącznik nr 7 do SWZ).<br/>Określenie ilości punktów dla kryterium G odbędzie się na podstawie poniższej punktacji:<br/>− za zaoferowany okres gwarancji i rękojmi 36 miesięcy - 0 pkt.<br/>− za zaoferowany okres gwarancji i rękojmi 48 miesiące - 20 pkt.<br/>− za zaoferowany okres gwarancji i rękojmi 60 miesiące – 40 pkt.<br/>UWAGA.<br/>3.	Zaoferowany okres gwarancji jakości i rękojmi na przedmiot zamówienia, nie może być krótszy niż 36 miesięcy. Maksymalny okres gwarancji jakości i rękojmi na roboty budowlane – 60 miesiące. <br/>4.	W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego terminu gwarancji jakości i rękojmi niż 36 miesięcy, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP.<br/>5. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dłuższego terminu gwarancji jakości i rękojmi niż 60 miesiące, to do oceny oferty zostanie przyjęty okres 60 miesięcy, natomiast do umowy zostanie przyjęty okres gwarancji jakości i rękojmi za wady, zadeklarowany w ofercie.<br/>6. W przypadku gdy Wykonawca w ofercie nie wpisze żadnego okresu gwarancji jakości i rękojmi, Zamawiający przypisze ofercie okres gwarancji minimalny.<br/>7. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>8. Określenie ilości punktów dokonane zostanie na podstawie wzoru:<br/>LP = C + G, gdzie:<br/>LP - liczba punktów, którą uzyskała oferta,<br/>C - ilość punktów, uzyskana w kryterium „cena ofertowa brutto”<br/>G - ilość punktów, uzyskana w kryterium „okres gwarancji jakości i rękojmi”<br/>9. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>10.	Maksymalna łączna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">2) Okres gwarancji jakości i rękojmi (G)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3)	Sytuacja finansowa lub ekonomiczna: <br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli spełnione zostaną łącznie następujące wymagania:<br/>a)	Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną:<br/>dla części I: 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy 00/100 złotych).<br/>dla części II i III: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)<br/>dla części IV: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100)<br/>Polisa musi być ważna lub odnawialna przez cały okres trwania realizacji zamówienia. Ocena spełniania w/w warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów takich jak: kopia polisy ubezpieczeniowej. <br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek udziału <br/>w postępowaniu dot. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy. Żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania.<br/>W przypadku wykonawcy ubiegającego się jednocześnie o kilka części Zamawiający uzna warunek <br/>za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony w zakresie części <br/>o największej wartości polisy ubezpieczeniowej. <br/>4)	Zdolność techniczna lub zawodowa:<br/>W przypadku składania oferty na wszystkie części: <br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich <br/>5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:<br/>roboty budowlane o wartości co najmniej 400.000,00 zł brutto; w tym zakresie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże maksymalnie 2 roboty budowlane polegającą na budowie/rozbudowie/remoncie jednego obiektu sportowego w ramach jednej umowy, o łącznej wartości wykonanych robót budowlanych co najmniej 400.000,00 zł brutto;<br/>Osobno dla każdej części:<br/>Dla części I:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykonał w okresie ostatnich <br/>5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:<br/>roboty budowlane o wartości co najmniej 250 000,00 zł brutto; w tym zakresie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże maksymalnie 2 roboty budowlane polegającą <br/>na wymianie nawierzchni trawy syntetycznej boiska do piłki nożnej, o łącznej wartości wykonanych robót budowlanych co najmniej 250 000,00 zł brutto;<br/>Dla części II: <br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykonał w okresie ostatnich <br/>5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:<br/>roboty budowlane o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto; w tym zakresie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże maksymalnie 2 roboty budowlane polegającą na budowie/remoncie/przebudowie nawierzchni boiska o nawierzchni poliuretanowej o łącznej wartości wykonanych robót budowlanych co najmniej 50 000,00 zł brutto;<br/>Dla części III:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykonał w okresie ostatnich <br/>5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:<br/>roboty budowlane o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto; w tym zakresie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże maksymalnie 2 roboty budowlane polegającą na budowie/remoncie/przebudowie oświetlenia typu LED, o łącznej wartości wykonanych robót budowlanych co najmniej 50 000,00 zł brutto;<br/>Dla części IV:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.<br/>W przypadku Wykonawcy ubiegających się o kilka części Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże posiadanie zdolności technicznej dla minimum jednej części.<br/>Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, <br/>w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.<br/>3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, <br/>albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami <br/>lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku <br/>o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego <br/>do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;<br/>2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>3) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 Pzp oraz w art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – załącznik nr 10 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, <br/>w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 6 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Dla części I:<br/>- raport z badań przeprowadzonych przez uprawnione i akredytowane laboratorium FIFA (np. Labosport, Sports Labs lub ISA-Sport) dotyczący oferowanego systemu nawierzchni (podkład, trawa syntetyczna oraz wypełnienie EPDM recykling) potwierdzający zgodność jej parametrów oraz potwierdzający wymagane przez Zamawiającego minimalne parametry oferowanego systemu trawy syntetycznej;<br/>- raport z badań przeprowadzonych przez uprawnione i akredytowane laboratorium FIFA (np. Labosport, Sports Labs lub ISA-Sport), dotyczący oferowanego systemu nawierzchni (podkład, trawa syntetyczna oraz wypełnienie EPDM recykling) potwierdzający zgodność jej parametrów z normą EN 71-3:2019;<br/>- karta techniczna podkładu, trawy syntetycznej oraz wypełnienia EPDM, poświadczone przez producenta;<br/>- atest PZH dla podkładu, trawy syntetycznej oraz wypełnienia EPDM;<br/>Dla części II:<br/>- raport z badań przeprowadzonych przez uprawnione i akredytowane laboratorium dotyczący oferowanego systemu nawierzchni poliuretanowej potwierdzający zgodność jej parametrów oraz potwierdzający wymagane przez Zamawiającego minimalne parametry;<br/>- raport z badań przeprowadzonych przez uprawnione i akredytowane laboratorium dotyczący oferowanego systemu nawierzchni poliuretanowej potwierdzający zgodność jej parametrów <br/>z normą PN-EN 14877:2014-02;<br/>- karta techniczna nawierzchni poliuretanowej poświadczona przez producenta;<br/>- atest PZH dla nawierzchni poliuretanowej;<br/>Dla części III:<br/>- certyfikat CE/UNI EN 60598-1:2015;<br/>- certyfikat CE/UNI EN 60598-1:2015; <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Wszystkie wskazane w ogłoszeniu. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:<br/>1)	Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SWZ; <br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w wyżej składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2a do SWZ.<br/>2)	oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.<br/>3)	zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) - Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa wyżej także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.<br/>4)	pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (jeżeli dotyczy). <br/>5)	oświadczenie o odbyciu wizji lokalnej stanowiące załącznik nr 9 do SWZ;<br/>6)	dowód wniesienia wadium (jeżeli składane jest w formie dokumentu).<br/>7) Przedmiotowe środki dowodowe. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium dla każdej z części, w następującej wysokości:<br/>Dla wszystkich części łącznie: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 złotych);<br/>1)	dla części I: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100 złotych)<br/>2)	dla części II: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100 złotych)<br/>3)	dla części III: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100 złotych)<br/>4) dla części IV: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. <br/>2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.<br/>3.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu;<br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. <br/>z 2023 r. poz. 462 z późn. zm.).<br/>4.	Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PKO BP S.A nr rachunku 48 1020 3541 0000 5602 0260 9584 (konto należy do Urzędu Miejskiego w Korszach z dopiskiem „Wadium – nr postępowania”).<br/>UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.<br/>5.	Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji <br/>lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>1)	musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.<br/>2)	z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;<br/>3)	powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>4)	termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);<br/>5)	w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa (dokładne określenie nazwy zamówienia) oraz numer przedmiotowego postępowania;<br/>6)	beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Korsze.<br/>7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią <br/>(tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);<br/>6. W przypadku wniesienia wadium w formie:<br/>a)	pieniężnej – zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;<br/>b)	poręczeniach lub gwarancji – wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.<br/>7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.<br/>8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo <br/>do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia, <br/>o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia <br/>te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>5. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Projektowanych postanowieniach umownych, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.<br/>2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.<br/>3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Projektowanych postanowieniach umownych, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.<br/>4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-05-31 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://korsze.logintrade.net/rejestracja/oplatformie.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-05-31 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-06-29</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com