JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240517/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240517/0032882301-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa części do pojazdów </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 730097572</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">9 - go Maja 95</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łask</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">98-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL714 - Sieradzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">32bltprz@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://32blt.wp.mil.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Skarb Państwa </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa części do pojazdów </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-788356e7-142a-11ef-9381-e6cc5d6d04e5</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00328823</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-05-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00207750/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.5 Dostawa części do pojazdów</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/32blt/public/postepowanie?postepowanie=67602344 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej. <br/>Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone na stronie internetowej:<br/>https://portal.smartpzp.pl/32blt/public/postepowanie?postepowanie=67602344.<br/><br/>W trakcie procedowania postępowania komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez Portal e-Usług SmartPZP, dostępny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/32blt/<br/>W sytuacji awarii Systemu Platformy SmartPzp, niedostępności Systemu lub trudności związanych z jego użytkowaniem, uniemożliwiających prawidłową lub/i skuteczną komunikację Wykonawcy i Zamawiającego poprzez ten System, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: 32bltprz@ron.mil.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców.<br/>Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu.<br/>Użycie przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym środków komunikacji elektronicznej zapewnionych w Systemie jest uzależnione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcę Regulaminu korzystania z usług Systemu na witrynie internetowej przy zakładaniu profilu Wykonawcy.<br/>Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Użytkownika Zewnętrznego tj. użytkownika Wykonawcy odbywa się komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach postępowania.<br/>Poprzez Portal e-Usług SmartPZP, Zamawiający będzie przekazywał wezwania i zawiadomienia, informacje, odpowiedzi na pytania w ramach postępowania, itp. W trakcie procedowania postępowania Wykonawca jest zobowiązany do utrzymywania kontaktu z Zamawiającym w sprawie wyjaśnień w zakresie złożonej oferty. Co więcej, Wykonawca ma obowiązek śledzić powiadomienia w skrzynce odbiorczej swojego konta na Portalu SmartPZP.<br/>Instrukcje korzystania z platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Portalu e-Usług SmartPZP znajdują się w zakładce E-LEARNING, dostępnej pod adresem internetowym: https://portal.smartpzp.pl/elearning<br/>Korzystanie z Systemu możliwe jest, pod warunkiem spełnienia następujących minimalnych wymagań technicznych:<br/>1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości, nie mniejszej niż 1Mb/s.<br/>2. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - lub ich nowsze wersje.<br/>3. Przeglądarki internetowe: Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11. Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek;<br/>4. Dodatkowe oprogramowanie: zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre), w przypadku arek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web, oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym.<br/>Zaleca się aby w korespondencji kierowanej do Zamawiającego za pomocą poczty elektronicznej Wykonawca posługiwał się nazwą i numerem postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">W związku z przetwarzaniem danych osobowych Zamawiający informuje, że:<br/>1. Administratorem danych osobowych jest: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, 98-100 Łask, ul. 9-go Maja 95.<br/>2. Inspektorem ochrony danych osobowych w 32. Bazie Lotnictwa Taktycznego w Łasku jest Pan Paweł Rogala, tel. 261 554 639, email: p.rogala@ron.mil.pl.<br/>3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr referencyjny: 37/TP2/2024.<br/>4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”.<br/>5. Zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>6. Obowiązek podania danych osobowych Wykonawcy lub osób występujących w jego imieniu jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>7. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.<br/>8. Wykonawcy przysługuje:<br/>−na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;<br/>−na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych;<br/>−na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.<br/>9. Wykonawcy nie przysługuje:<br/>−w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">37/TP2/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 653595,39 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 196709,92 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części oraz akcesoriów do pojazdów mechanicznych i agregatów z podziałem na zadania:<br/>Część 1 – Dostawa części zamiennych do pojazdów osobowych i dostawczych;<br/>2. Rodzaj, a także wymagania jakościowe zamawianego asortymentu zawiera Formularz Cenowy – załącznik nr 3 do SWZ, stanowiący jednocześnie opis przedmiotu zamówienia, w którym określono numery VIN (w przypadku pojazdów) oraz numer (indeks) katalogowy produktu (dotyczy tych pozycji, dla których wypełniono kolumnę 3 formularza cenowego).<br/>3. W przypadku części, na które producent udziela gwarancji - Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów. Na<br/>towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez 24 m-ce;<br/>4. Wszystkie dostarczone części i akcesoria muszą być fabrycznie nowe, nie<br/>regenerowane, zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas przechowywania w warunkach magazynowych.<br/>5. Termin realizacji zamówienia: 3 miesiące od daty podpisania umowy, jednak nie<br/>później niż 15.12.2024 r.<br/>6. Zapotrzebowania na dostawę części będą składane sukcesywnie w miarę potrzeb drogą mailową przez Zamawiającego. Realizacja całego zamówienia w ramach zawartej umowy odbywać się będzie się w maksymalnie 7 dostawach, a minimalnie w dwóch dostawach, z zastrzeżeniem że za zgodą Wykonawcy realizacja umowy może odbyć się w jednej dostawie.<br/>7. Termin realizacji dostaw będzie nie dłuższy niż 10 dni roboczych od otrzymania<br/>zapotrzebowania drogą mailową, liczony od kolejnego dnia roboczego następującego po dniu wysłania maila z zapotrzebowaniem. Wykonawca zostanie poinformowany o tym z jednego spośród adresów mailowych wskazanych we wzorze umowy.<br/>8. Zamawiający wymaga, aby dostawa części zamiennych i akcesoriów była realizowana bezpośrednio do magazynu części samochodowych budynek nr 214 NOSP. Usługa dostawy może być świadczona przez firmę kurierską.<br/>9. Dodatkowe informacje na temat terminu i sposobu realizacji oraz sposobu odbioru przedmiotu zamówienia, zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.<br/> PRODUKTY RÓWNOWAŻNE<br/>10. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (kryteria równoważności) nie gorsze niż te wyszczególnione w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SWZ.<br/>11, Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji lub powodować utraty gwarancji<br/>12. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar<br/>udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym,<br/>Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi w sposób<br/>niekwestionowany wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.<br/>13. Wykonawca w przypadku oferowania produktów równoważnych ma określić równoważność przy pomocy numeru VIN (o ile został wskazany) oraz numeru (indeksu) katalogowego z kolumny nr 3 „Numer (indeks) katalogowy” Formularza cenowego (o ile został wskazany), posługując się ogólnodostępnymi katalogami filtrów i części samochodowych danych producentów (np. katalog Filtron, MAN Filter, SF FILTER itd.).<br/>14. W przypadku proponowania części zamiennych i akcesoriów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca obligatoryjnie wypełnił kolumnę nr 10 „Numer<br/>(indeks) katalogowy - produkt równoważny” w Formularzu cenowym, w celu<br/>umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego (kolumnę 10 należy wypełnić tylko w przypadku oferowania produktów równoważnych). Wykonawca winien podać takie dane, by umożliwić bezspornie<br/>zapoznanie się z oferowanym asortymentem na etapie składania ofert oraz, że produkt Wykonawcy spełnia wymagania Zamawiającego w zakresie asortymentu. Uzupełnienie danych w tym zakresie nie będzie dozwolone po upływie terminu składania ofert.<br/>15. Brak wypełnienia kolumny nr 10 oznacza, że Wykonawca oferuje produkty określone numerem (indeksem/symbolem) katalogowym z kolumny 3. <br/>16. Jeśli kolumna 3 jest niewypełniona, należy przyjąć, że Zamawiający oczekuje dostarczenia produktu wskazanego w kolumnie 2 „Opis przedmiotu zamówienia”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 35020,43 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">- Cena oferty w ramach każdej części zamówienia uwzględniać powinna wszystkie zobowiązania związane z realizacją zamówienia, musi być skalkulowana w walucie polskiego złotego (PLN) co najmniej cyfrowo, z wyodrębnieniem wartości należnego podatku VAT.<br/>- Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty powstałe w wyniku realizacji zamówienia zgodnie z warunkami stawianymi przez Zamawiającego.<br/>- Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.<br/>- Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (termin związania ofertą) oraz okres realizacji zamówienia.<br/>- Zamawiający wymaga wyceny każdej pozycji w formularzu cenowym w ramach części zamówienia.<br/>- Cena netto to cena ustalona za jednostkę towaru, której ilość lub liczba jest wyrażona w jednostkach miar w rozumieniu przepisów o miarach (bez kwoty podatku VAT).<br/>- Wartość netto to wartość towaru, którego dotyczy sprzedaż, bez kwoty podatku (iloczyn ceny jednostkowej netto i ilości towaru).<br/>- Podatek VAT to kwota podatku od towarów i usług, obliczona według obowiązującej stawki.<br/>- Wartość brutto to całkowita wartość danej pozycji zamówienia wraz z kwotą podatku VAT (suma wartości netto i wartości podatku VAT) wg podanej ilości asortymentu. Jako łączna wartość wszystkich pozycji w danej części stanowi podstawę oceny ofert.<br/>- Cenę (tj. wartość brutto zamówienia w ramach części) należy skalkulować przy pomocy Formularza cenowego –załącznik nr 3 do SWZ (w zależności na którą część zamówienia Wykonawca składa ofertę) oraz przedstawić w Formularzu ofertowym ̶ załącznik nr 1 do SWZ.<br/>- Formularz cenowy – załącznik nr 3 do SWZ udostępniany jest przez Zamawiającego w wersji edytowalnej (MS Excel). Wykonawca uzupełnia puste pola w następujący sposób:<br/>„Cena netto” – należy wpisać cenę jednostkową netto;<br/>„Podatek VAT” - według stawki. obowiązującej.<br/>Pozostałe wartości powinny zostać obliczone automatycznie, ale wskazane jest sprawdzenie i ewentualne skorygowanie poprawności przeprowadzonej kalkulacji ceny oferty.<br/>- Podstawę oceny i porównania ofert stanowi cena brutto, wpisana w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) na podstawie ceny przedstawionej/wyliczonej w formularzu cenowym (załącznik nr 3 do SWZ).<br/>- Przy wyliczaniu poszczególnych wartości netto i brutto należy ograniczyć się do dwóch miejsc po przecinku na każdym etapie wyliczenia ceny.<br/>- W przypadku rozbieżności cen w formularzu cenowym i ofertowym Zamawiający do oceny i porównania ofert przyjmie, że Wykonawca oferuje wykonanie zamówienia po cenach wpisanych/wyliczonych w formularzu cenowym.<br/>- Za najkorzystniejszą w każdej części zamówienia, zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryterium cena 100%; będzie ono rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie wzoru wskazanego w SWZ.<br/>- Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.<br/>- Oferta, która otrzyma najwięcej punktów w kryterium „cena oferty” zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części oraz akcesoriów do pojazdów mechanicznych i agregatów z podziałem na zadania:<br/><br/>Część 2 – Dostawa części zamiennych do autobusów;<br/><br/>2. Rodzaj, a także wymagania jakościowe zamawianego asortymentu zawiera Formularz Cenowy – załącznik nr 3 do SWZ, stanowiący jednocześnie opis przedmiotu zamówienia, w którym określono numery VIN (w przypadku pojazdów) oraz numer (indeks) katalogowy produktu (dotyczy tych pozycji, dla których wypełniono kolumnę 3 formularza cenowego).<br/>3. W przypadku części, na które producent udziela gwarancji - Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów. Na<br/>towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez 24 m-ce;<br/>4. Wszystkie dostarczone części i akcesoria muszą być fabrycznie nowe, nie<br/>regenerowane, zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas przechowywania w warunkach magazynowych.<br/>5. Termin realizacji zamówienia: 3 miesiące od daty podpisania umowy, jednak nie<br/>później niż 15.12.2024 r.<br/>6. Zapotrzebowania na dostawę części będą składane sukcesywnie w miarę potrzeb drogą mailową przez Zamawiającego. Realizacja całego zamówienia w ramach zawartej umowy odbywać się będzie się w maksymalnie 7 dostawach, a minimalnie w dwóch dostawach, z zastrzeżeniem że za zgodą Wykonawcy realizacja umowy może odbyć się w jednej dostawie.<br/>7. Termin realizacji dostaw będzie nie dłuższy niż 10 dni roboczych od otrzymania<br/>zapotrzebowania drogą mailową, liczony od kolejnego dnia roboczego następującego po dniu wysłania maila z zapotrzebowaniem. Wykonawca zostanie poinformowany o tym z jednego spośród adresów mailowych wskazanych we wzorze umowy.<br/>8. Zamawiający wymaga, aby dostawa części zamiennych i akcesoriów była realizowana bezpośrednio do magazynu części samochodowych budynek nr 214 NOSP. Usługa dostawy może być świadczona przez firmę kurierską.<br/>9. Dodatkowe informacje na temat terminu i sposobu realizacji oraz sposobu odbioru przedmiotu zamówienia, zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.<br/> PRODUKTY RÓWNOWAŻNE<br/>10. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (kryteria równoważności) nie gorsze niż te wyszczególnione w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SWZ.<br/>11, Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji lub powodować utraty gwarancji<br/>12. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar<br/>udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym,<br/>Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi w sposób<br/>niekwestionowany wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.<br/>13. Wykonawca w przypadku oferowania produktów równoważnych ma określić równoważność przy pomocy numeru VIN (o ile został wskazany) oraz numeru (indeksu) katalogowego z kolumny nr 3 „Numer (indeks) katalogowy” Formularza cenowego (o ile został wskazany), posługując się ogólnodostępnymi katalogami filtrów i części samochodowych danych producentów (np. katalog Filtron, MAN Filter, SF FILTER itd.).<br/>14. W przypadku proponowania części zamiennych i akcesoriów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca obligatoryjnie wypełnił kolumnę nr 10 „Numer<br/>(indeks) katalogowy - produkt równoważny” w Formularzu cenowym, w celu<br/>umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego (kolumnę 10 należy wypełnić tylko w przypadku oferowania produktów równoważnych). Wykonawca winien podać takie dane, by umożliwić bezspornie<br/>zapoznanie się z oferowanym asortymentem na etapie składania ofert oraz, że produkt Wykonawcy spełnia wymagania Zamawiającego w zakresie asortymentu. Uzupełnienie danych w tym zakresie nie będzie dozwolone po upływie terminu składania ofert.<br/>15. Brak wypełnienia kolumny nr 10 oznacza, że Wykonawca oferuje produkty określone numerem (indeksem/symbolem) katalogowym z kolumny 3. <br/>16. Jeśli kolumna 3 jest niewypełniona, należy przyjąć, że Zamawiający oczekuje dostarczenia produktu wskazanego w kolumnie 2 „Opis przedmiotu zamówienia”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 2582,63 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">- Cena oferty w ramach każdej części zamówienia uwzględniać powinna wszystkie zobowiązania związane z realizacją zamówienia, musi być skalkulowana w walucie polskiego złotego (PLN) co najmniej cyfrowo, z wyodrębnieniem wartości należnego podatku VAT.<br/>- Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty powstałe w wyniku realizacji zamówienia zgodnie z warunkami stawianymi przez Zamawiającego.<br/>- Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.<br/>- Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (termin związania ofertą) oraz okres realizacji zamówienia.<br/>- Zamawiający wymaga wyceny każdej pozycji w formularzu cenowym w ramach części zamówienia.<br/>- Cena netto to cena ustalona za jednostkę towaru, której ilość lub liczba jest wyrażona w jednostkach miar w rozumieniu przepisów o miarach (bez kwoty podatku VAT).<br/>- Wartość netto to wartość towaru, którego dotyczy sprzedaż, bez kwoty podatku (iloczyn ceny jednostkowej netto i ilości towaru).<br/>- Podatek VAT to kwota podatku od towarów i usług, obliczona według obowiązującej stawki.<br/>- Wartość brutto to całkowita wartość danej pozycji zamówienia wraz z kwotą podatku VAT (suma wartości netto i wartości podatku VAT) wg podanej ilości asortymentu. Jako łączna wartość wszystkich pozycji w danej części stanowi podstawę oceny ofert.<br/>- Cenę (tj. wartość brutto zamówienia w ramach części) należy skalkulować przy pomocy Formularza cenowego –załącznik nr 3 do SWZ (w zależności na którą część zamówienia Wykonawca składa ofertę) oraz przedstawić w Formularzu ofertowym ̶ załącznik nr 1 do SWZ.<br/>- Formularz cenowy – załącznik nr 3 do SWZ udostępniany jest przez Zamawiającego w wersji edytowalnej (MS Excel). Wykonawca uzupełnia puste pola w następujący sposób:<br/>„Cena netto” – należy wpisać cenę jednostkową netto;<br/>„Podatek VAT” - według stawki. obowiązującej.<br/>Pozostałe wartości powinny zostać obliczone automatycznie, ale wskazane jest sprawdzenie i ewentualne skorygowanie poprawności przeprowadzonej kalkulacji ceny oferty.<br/>- Podstawę oceny i porównania ofert stanowi cena brutto, wpisana w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) na podstawie ceny przedstawionej/wyliczonej w formularzu cenowym (załącznik nr 3 do SWZ).<br/>- Przy wyliczaniu poszczególnych wartości netto i brutto należy ograniczyć się do dwóch miejsc po przecinku na każdym etapie wyliczenia ceny.<br/>- W przypadku rozbieżności cen w formularzu cenowym i ofertowym Zamawiający do oceny i porównania ofert przyjmie, że Wykonawca oferuje wykonanie zamówienia po cenach wpisanych/wyliczonych w formularzu cenowym.<br/>- Za najkorzystniejszą w każdej części zamówienia, zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryterium cena 100%; będzie ono rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie wzoru wskazanego w SWZ.<br/>- Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.<br/>- Oferta, która otrzyma najwięcej punktów w kryterium „cena oferty” zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części oraz akcesoriów do pojazdów mechanicznych i agregatów z podziałem na zadania:<br/><br/>1.3. Część 3 – Dostawa części zamiennych do samochodów ciężarowych, traktorów i przyczep;<br/><br/>2. Rodzaj, a także wymagania jakościowe zamawianego asortymentu zawiera Formularz Cenowy – załącznik nr 3 do SWZ, stanowiący jednocześnie opis przedmiotu zamówienia, w którym określono numery VIN (w przypadku pojazdów) oraz numer (indeks) katalogowy produktu (dotyczy tych pozycji, dla których wypełniono kolumnę 3 formularza cenowego).<br/>3. W przypadku części, na które producent udziela gwarancji - Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów. Na<br/>towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez 24 m-ce;<br/>4. Wszystkie dostarczone części i akcesoria muszą być fabrycznie nowe, nie<br/>regenerowane, zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas przechowywania w warunkach magazynowych.<br/>5. Termin realizacji zamówienia: 3 miesiące od daty podpisania umowy, jednak nie<br/>później niż 15.12.2024 r.<br/>6. Zapotrzebowania na dostawę części będą składane sukcesywnie w miarę potrzeb drogą mailową przez Zamawiającego. Realizacja całego zamówienia w ramach zawartej umowy odbywać się będzie się w maksymalnie 7 dostawach, a minimalnie w dwóch dostawach, z zastrzeżeniem że za zgodą Wykonawcy realizacja umowy może odbyć się w jednej dostawie.<br/>7. Termin realizacji dostaw będzie nie dłuższy niż 10 dni roboczych od otrzymania<br/>zapotrzebowania drogą mailową, liczony od kolejnego dnia roboczego następującego po dniu wysłania maila z zapotrzebowaniem. Wykonawca zostanie poinformowany o tym z jednego spośród adresów mailowych wskazanych we wzorze umowy.<br/>8. Zamawiający wymaga, aby dostawa części zamiennych i akcesoriów była realizowana bezpośrednio do magazynu części samochodowych budynek nr 214 NOSP. Usługa dostawy może być świadczona przez firmę kurierską.<br/>9. Dodatkowe informacje na temat terminu i sposobu realizacji oraz sposobu odbioru przedmiotu zamówienia, zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.<br/> PRODUKTY RÓWNOWAŻNE<br/>10. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (kryteria równoważności) nie gorsze niż te wyszczególnione w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SWZ.<br/>11, Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji lub powodować utraty gwarancji<br/>12. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar<br/>udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym,<br/>Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi w sposób<br/>niekwestionowany wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.<br/>13. Wykonawca w przypadku oferowania produktów równoważnych ma określić równoważność przy pomocy numeru VIN (o ile został wskazany) oraz numeru (indeksu) katalogowego z kolumny nr 3 „Numer (indeks) katalogowy” Formularza cenowego (o ile został wskazany), posługując się ogólnodostępnymi katalogami filtrów i części samochodowych danych producentów (np. katalog Filtron, MAN Filter, SF FILTER itd.).<br/>14. W przypadku proponowania części zamiennych i akcesoriów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca obligatoryjnie wypełnił kolumnę nr 10 „Numer<br/>(indeks) katalogowy - produkt równoważny” w Formularzu cenowym, w celu<br/>umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego (kolumnę 10 należy wypełnić tylko w przypadku oferowania produktów równoważnych). Wykonawca winien podać takie dane, by umożliwić bezspornie<br/>zapoznanie się z oferowanym asortymentem na etapie składania ofert oraz, że produkt Wykonawcy spełnia wymagania Zamawiającego w zakresie asortymentu. Uzupełnienie danych w tym zakresie nie będzie dozwolone po upływie terminu składania ofert.<br/>15. Brak wypełnienia kolumny nr 10 oznacza, że Wykonawca oferuje produkty określone numerem (indeksem/symbolem) katalogowym z kolumny 3. <br/>16. Jeśli kolumna 3 jest niewypełniona, należy przyjąć, że Zamawiający oczekuje dostarczenia produktu wskazanego w kolumnie 2 „Opis przedmiotu zamówienia”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 56127,23 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">- Cena oferty w ramach każdej części zamówienia uwzględniać powinna wszystkie zobowiązania związane z realizacją zamówienia, musi być skalkulowana w walucie polskiego złotego (PLN) co najmniej cyfrowo, z wyodrębnieniem wartości należnego podatku VAT.<br/>- Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty powstałe w wyniku realizacji zamówienia zgodnie z warunkami stawianymi przez Zamawiającego.<br/>- Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.<br/>- Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (termin związania ofertą) oraz okres realizacji zamówienia.<br/>- Zamawiający wymaga wyceny każdej pozycji w formularzu cenowym w ramach części zamówienia.<br/>- Cena netto to cena ustalona za jednostkę towaru, której ilość lub liczba jest wyrażona w jednostkach miar w rozumieniu przepisów o miarach (bez kwoty podatku VAT).<br/>- Wartość netto to wartość towaru, którego dotyczy sprzedaż, bez kwoty podatku (iloczyn ceny jednostkowej netto i ilości towaru).<br/>- Podatek VAT to kwota podatku od towarów i usług, obliczona według obowiązującej stawki.<br/>- Wartość brutto to całkowita wartość danej pozycji zamówienia wraz z kwotą podatku VAT (suma wartości netto i wartości podatku VAT) wg podanej ilości asortymentu. Jako łączna wartość wszystkich pozycji w danej części stanowi podstawę oceny ofert.<br/>- Cenę (tj. wartość brutto zamówienia w ramach części) należy skalkulować przy pomocy Formularza cenowego –załącznik nr 3 do SWZ (w zależności na którą część zamówienia Wykonawca składa ofertę) oraz przedstawić w Formularzu ofertowym ̶ załącznik nr 1 do SWZ.<br/>- Formularz cenowy – załącznik nr 3 do SWZ udostępniany jest przez Zamawiającego w wersji edytowalnej (MS Excel). Wykonawca uzupełnia puste pola w następujący sposób:<br/>„Cena netto” – należy wpisać cenę jednostkową netto;<br/>„Podatek VAT” - według stawki. obowiązującej.<br/>Pozostałe wartości powinny zostać obliczone automatycznie, ale wskazane jest sprawdzenie i ewentualne skorygowanie poprawności przeprowadzonej kalkulacji ceny oferty.<br/>- Podstawę oceny i porównania ofert stanowi cena brutto, wpisana w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) na podstawie ceny przedstawionej/wyliczonej w formularzu cenowym (załącznik nr 3 do SWZ).<br/>- Przy wyliczaniu poszczególnych wartości netto i brutto należy ograniczyć się do dwóch miejsc po przecinku na każdym etapie wyliczenia ceny.<br/>- W przypadku rozbieżności cen w formularzu cenowym i ofertowym Zamawiający do oceny i porównania ofert przyjmie, że Wykonawca oferuje wykonanie zamówienia po cenach wpisanych/wyliczonych w formularzu cenowym.<br/>- Za najkorzystniejszą w każdej części zamówienia, zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryterium cena 100%; będzie ono rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie wzoru wskazanego w SWZ.<br/>- Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.<br/>- Oferta, która otrzyma najwięcej punktów w kryterium „cena oferty” zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części oraz akcesoriów do pojazdów mechanicznych i agregatów z podziałem na zadania:<br/><br/>Część 4 – Dostawa akcesoriów do pojazdów;<br/><br/>2. Rodzaj, a także wymagania jakościowe zamawianego asortymentu zawiera Formularz Cenowy – załącznik nr 3 do SWZ, stanowiący jednocześnie opis przedmiotu zamówienia, w którym określono numery VIN (w przypadku pojazdów) oraz numer (indeks) katalogowy produktu (dotyczy tych pozycji, dla których wypełniono kolumnę 3 formularza cenowego).<br/>3. W przypadku części, na które producent udziela gwarancji - Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów. Na<br/>towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez 24 m-ce;<br/>4. Wszystkie dostarczone części i akcesoria muszą być fabrycznie nowe, nie<br/>regenerowane, zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas przechowywania w warunkach magazynowych.<br/>5. Termin realizacji zamówienia: 3 miesiące od daty podpisania umowy, jednak nie<br/>później niż 15.12.2024 r.<br/>6. Zapotrzebowania na dostawę części będą składane sukcesywnie w miarę potrzeb drogą mailową przez Zamawiającego. Realizacja całego zamówienia w ramach zawartej umowy odbywać się będzie się w maksymalnie 7 dostawach, a minimalnie w dwóch dostawach, z zastrzeżeniem że za zgodą Wykonawcy realizacja umowy może odbyć się w jednej dostawie.<br/>7. Termin realizacji dostaw będzie nie dłuższy niż 10 dni roboczych od otrzymania<br/>zapotrzebowania drogą mailową, liczony od kolejnego dnia roboczego następującego po dniu wysłania maila z zapotrzebowaniem. Wykonawca zostanie poinformowany o tym z jednego spośród adresów mailowych wskazanych we wzorze umowy.<br/>8. Zamawiający wymaga, aby dostawa części zamiennych i akcesoriów była realizowana bezpośrednio do magazynu części samochodowych budynek nr 214 NOSP. Usługa dostawy może być świadczona przez firmę kurierską.<br/>9. Dodatkowe informacje na temat terminu i sposobu realizacji oraz sposobu odbioru przedmiotu zamówienia, zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.<br/> PRODUKTY RÓWNOWAŻNE<br/>10. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (kryteria równoważności) nie gorsze niż te wyszczególnione w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SWZ.<br/>11, Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji lub powodować utraty gwarancji<br/>12. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar<br/>udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym,<br/>Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi w sposób<br/>niekwestionowany wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.<br/>13. Wykonawca w przypadku oferowania produktów równoważnych ma określić równoważność przy pomocy numeru VIN (o ile został wskazany) oraz numeru (indeksu) katalogowego z kolumny nr 3 „Numer (indeks) katalogowy” Formularza cenowego (o ile został wskazany), posługując się ogólnodostępnymi katalogami filtrów i części samochodowych danych producentów (np. katalog Filtron, MAN Filter, SF FILTER itd.).<br/>14. W przypadku proponowania części zamiennych i akcesoriów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca obligatoryjnie wypełnił kolumnę nr 10 „Numer<br/>(indeks) katalogowy - produkt równoważny” w Formularzu cenowym, w celu<br/>umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego (kolumnę 10 należy wypełnić tylko w przypadku oferowania produktów równoważnych). Wykonawca winien podać takie dane, by umożliwić bezspornie<br/>zapoznanie się z oferowanym asortymentem na etapie składania ofert oraz, że produkt Wykonawcy spełnia wymagania Zamawiającego w zakresie asortymentu. Uzupełnienie danych w tym zakresie nie będzie dozwolone po upływie terminu składania ofert.<br/>15. Brak wypełnienia kolumny nr 10 oznacza, że Wykonawca oferuje produkty określone numerem (indeksem/symbolem) katalogowym z kolumny 3. <br/>16. Jeśli kolumna 3 jest niewypełniona, należy przyjąć, że Zamawiający oczekuje dostarczenia produktu wskazanego w kolumnie 2 „Opis przedmiotu zamówienia”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 6252,84 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">- Cena oferty w ramach każdej części zamówienia uwzględniać powinna wszystkie zobowiązania związane z realizacją zamówienia, musi być skalkulowana w walucie polskiego złotego (PLN) co najmniej cyfrowo, z wyodrębnieniem wartości należnego podatku VAT.<br/>- Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty powstałe w wyniku realizacji zamówienia zgodnie z warunkami stawianymi przez Zamawiającego.<br/>- Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.<br/>- Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (termin związania ofertą) oraz okres realizacji zamówienia.<br/>- Zamawiający wymaga wyceny każdej pozycji w formularzu cenowym w ramach części zamówienia.<br/>- Cena netto to cena ustalona za jednostkę towaru, której ilość lub liczba jest wyrażona w jednostkach miar w rozumieniu przepisów o miarach (bez kwoty podatku VAT).<br/>- Wartość netto to wartość towaru, którego dotyczy sprzedaż, bez kwoty podatku (iloczyn ceny jednostkowej netto i ilości towaru).<br/>- Podatek VAT to kwota podatku od towarów i usług, obliczona według obowiązującej stawki.<br/>- Wartość brutto to całkowita wartość danej pozycji zamówienia wraz z kwotą podatku VAT (suma wartości netto i wartości podatku VAT) wg podanej ilości asortymentu. Jako łączna wartość wszystkich pozycji w danej części stanowi podstawę oceny ofert.<br/>- Cenę (tj. wartość brutto zamówienia w ramach części) należy skalkulować przy pomocy Formularza cenowego –załącznik nr 3 do SWZ (w zależności na którą część zamówienia Wykonawca składa ofertę) oraz przedstawić w Formularzu ofertowym ̶ załącznik nr 1 do SWZ.<br/>- Formularz cenowy – załącznik nr 3 do SWZ udostępniany jest przez Zamawiającego w wersji edytowalnej (MS Excel). Wykonawca uzupełnia puste pola w następujący sposób:<br/>„Cena netto” – należy wpisać cenę jednostkową netto;<br/>„Podatek VAT” - według stawki. obowiązującej.<br/>Pozostałe wartości powinny zostać obliczone automatycznie, ale wskazane jest sprawdzenie i ewentualne skorygowanie poprawności przeprowadzonej kalkulacji ceny oferty.<br/>- Podstawę oceny i porównania ofert stanowi cena brutto, wpisana w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) na podstawie ceny przedstawionej/wyliczonej w formularzu cenowym (załącznik nr 3 do SWZ).<br/>- Przy wyliczaniu poszczególnych wartości netto i brutto należy ograniczyć się do dwóch miejsc po przecinku na każdym etapie wyliczenia ceny.<br/>- W przypadku rozbieżności cen w formularzu cenowym i ofertowym Zamawiający do oceny i porównania ofert przyjmie, że Wykonawca oferuje wykonanie zamówienia po cenach wpisanych/wyliczonych w formularzu cenowym.<br/>- Za najkorzystniejszą w każdej części zamówienia, zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryterium cena 100%; będzie ono rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie wzoru wskazanego w SWZ.<br/>- Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.<br/>- Oferta, która otrzyma najwięcej punktów w kryterium „cena oferty” zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części oraz akcesoriów do pojazdów mechanicznych i agregatów z podziałem na zadania:<br/>Część 5 - Dostawa opon, dętek i łańcuchów do pojazdów.<br/>2. Rodzaj, a także wymagania jakościowe zamawianego asortymentu zawiera Formularz Cenowy – załącznik nr 3 do SWZ, stanowiący jednocześnie opis przedmiotu zamówienia, w którym określono numery VIN (w przypadku pojazdów) oraz numer (indeks) katalogowy produktu (dotyczy tych pozycji, dla których wypełniono kolumnę 3 formularza cenowego).<br/>3. W przypadku części, na które producent udziela gwarancji - Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów. Na<br/>towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez 24 m-ce;<br/>4. Wszystkie dostarczone części i akcesoria muszą być fabrycznie nowe, nie<br/>regenerowane, zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas przechowywania w warunkach magazynowych.<br/>5. Termin realizacji zamówienia: 3 miesiące od daty podpisania umowy, jednak nie później niż 15.12.2024 r.<br/>6. Zapotrzebowania na dostawę części będą składane sukcesywnie w miarę potrzeb drogą mailową przez Zamawiającego. Realizacja całego zamówienia w ramach zawartej umowy odbywać się będzie się w maksymalnie 7 dostawach, a minimalnie w dwóch dostawach, z zastrzeżeniem że za zgodą Wykonawcy realizacja umowy może odbyć się w jednej dostawie.<br/>7. Termin realizacji dostaw będzie nie dłuższy niż 10 dni roboczych od otrzymania zapotrzebowania drogą mailową, liczony od kolejnego dnia roboczego następującego po dniu wysłania maila z zapotrzebowaniem. Wykonawca zostanie poinformowany o tym z jednego spośród adresów mailowych wskazanych we wzorze umowy.<br/>8. Zamawiający wymaga, aby dostawa części zamiennych i akcesoriów była realizowana bezpośrednio do magazynu części samochodowych budynek nr 214 NOSP. Usługa dostawy może być świadczona przez firmę kurierską.<br/>9. Dodatkowe informacje na temat terminu i sposobu realizacji oraz sposobu odbioru przedmiotu zamówienia, zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.<br/>10. W zakresie części 5 – Wykonawca winien obligatoryjnie wpisać w kolumnie 10 nazwę producenta oferowanej opony. Brak wskazania będzie powodował odrzucenie oferty jako niezgodnej z SWZ z uwagi na brak możliwości weryfikacji produktu. Opony w poszczególnych punktach (rozmiarach) mają posiadać jednakowy bieżnik, oraz być dopuszczone do użytku na terenie UE i RP zgodnie z obowiązującymi przepisami.<br/>Dopuszczalny rok produkcji opon to 2023 lub 2024.<br/> PRODUKTY RÓWNOWAŻNE<br/>11. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (kryteria równoważności) nie gorsze niż te wyszczególnione w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SWZ.<br/>12, Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji lub powodować utraty gwarancji<br/>13. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar<br/>udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym,<br/>Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi w sposób<br/>niekwestionowany wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.<br/>14. Wykonawca w przypadku oferowania produktów równoważnych ma określić równoważność przy pomocy numeru VIN (o ile został wskazany) oraz numeru (indeksu) katalogowego z kolumny nr 3 „Numer (indeks) katalogowy” Formularza cenowego (o ile został wskazany), posługując się ogólnodostępnymi katalogami filtrów i części samochodowych danych producentów (np. katalog Filtron, MAN Filter, SF FILTER itd.).<br/>15. W przypadku proponowania części zamiennych i akcesoriów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca obligatoryjnie wypełnił kolumnę nr 10 „Numer<br/>(indeks) katalogowy - produkt równoważny” w Formularzu cenowym, w celu<br/>umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego (kolumnę 10 należy wypełnić tylko w przypadku oferowania produktów równoważnych). Wykonawca winien podać takie dane, by umożliwić bezspornie<br/>zapoznanie się z oferowanym asortymentem na etapie składania ofert oraz, że produkt Wykonawcy spełnia wymagania Zamawiającego w zakresie asortymentu. Uzupełnienie danych w tym zakresie nie będzie dozwolone po upływie terminu składania ofert.<br/>16. Brak wypełnienia kolumny nr 10 oznacza, że Wykonawca oferuje produkty określone numerem (indeksem/symbolem) katalogowym z kolumny 3. <br/>17. Jeśli kolumna 3 jest niewypełniona, należy przyjąć, że Zamawiający oczekuje dostarczenia produktu wskazanego w kolumnie 2 „Opis przedmiotu zamówienia”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 72336,55 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">- Cena oferty w ramach każdej części zamówienia uwzględniać powinna wszystkie zobowiązania związane z realizacją zamówienia, musi być skalkulowana w walucie polskiego złotego (PLN) co najmniej cyfrowo, z wyodrębnieniem wartości należnego podatku VAT.<br/>- Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty powstałe w wyniku realizacji zamówienia zgodnie z warunkami stawianymi przez Zamawiającego.<br/>- Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.<br/>- Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (termin związania ofertą) oraz okres realizacji zamówienia.<br/>- Zamawiający wymaga wyceny każdej pozycji w formularzu cenowym w ramach części zamówienia.<br/>- Cena netto to cena ustalona za jednostkę towaru, której ilość lub liczba jest wyrażona w jednostkach miar w rozumieniu przepisów o miarach (bez kwoty podatku VAT).<br/>- Wartość netto to wartość towaru, którego dotyczy sprzedaż, bez kwoty podatku (iloczyn ceny jednostkowej netto i ilości towaru).<br/>- Podatek VAT to kwota podatku od towarów i usług, obliczona według obowiązującej stawki.<br/>- Wartość brutto to całkowita wartość danej pozycji zamówienia wraz z kwotą podatku VAT (suma wartości netto i wartości podatku VAT) wg podanej ilości asortymentu. Jako łączna wartość wszystkich pozycji w danej części stanowi podstawę oceny ofert.<br/>- Cenę (tj. wartość brutto zamówienia w ramach części) należy skalkulować przy pomocy Formularza cenowego –załącznik nr 3 do SWZ (w zależności na którą część zamówienia Wykonawca składa ofertę) oraz przedstawić w Formularzu ofertowym ̶ załącznik nr 1 do SWZ.<br/>- Formularz cenowy – załącznik nr 3 do SWZ udostępniany jest przez Zamawiającego w wersji edytowalnej (MS Excel). Wykonawca uzupełnia puste pola w następujący sposób:<br/>„Cena netto” – należy wpisać cenę jednostkową netto;<br/>„Podatek VAT” - według stawki. obowiązującej.<br/>Pozostałe wartości powinny zostać obliczone automatycznie, ale wskazane jest sprawdzenie i ewentualne skorygowanie poprawności przeprowadzonej kalkulacji ceny oferty.<br/>- Podstawę oceny i porównania ofert stanowi cena brutto, wpisana w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) na podstawie ceny przedstawionej/wyliczonej w formularzu cenowym (załącznik nr 3 do SWZ).<br/>- Przy wyliczaniu poszczególnych wartości netto i brutto należy ograniczyć się do dwóch miejsc po przecinku na każdym etapie wyliczenia ceny.<br/>- W przypadku rozbieżności cen w formularzu cenowym i ofertowym Zamawiający do oceny i porównania ofert przyjmie, że Wykonawca oferuje wykonanie zamówienia po cenach wpisanych/wyliczonych w formularzu cenowym.<br/>- Za najkorzystniejszą w każdej części zamówienia, zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryterium cena 100%; będzie ono rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie wzoru wskazanego w SWZ.<br/>- Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.<br/>- Oferta, która otrzyma najwięcej punktów w kryterium „cena oferty” zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga przedkładania podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodleganiu wykluczeniu. Weryfikacja odbywać się będzie na podstawie oświadczenia składanego wraz z ofertą, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga przedłożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i załączniki:<br/>1. formularz ofertowy wypełniony przez Wykonawcę zgodnie ze wzorem<br/>– załącznik nr 1 do SWZ;<br/>2. formularz cenowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru załącznika do SWZ nr 3;<br/>3. oświadczenie stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu przygotowany zgodnie ze wzorem – załącznik nr 2 do SWZ;<br/>4. oświadczenie, stanowiące załącznik nr 2 do SWZ (jeśli dotyczy) składają także odrębnie; każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; w takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy;<br/>5. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów (jeśli dotyczy);<br/>6. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Powyższe dotyczy<br/>także wspólników spółki cywilnej, chyba że zakres umocowania wynika z załączonej do oferty umowy spółki.<br/>2. Oświadczenia potwierdzające brak podstaw wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SWZ każdy z Wykonawców składa osobno – odpowiednio w zakresie w jakim jego dotyczą.<br/>3. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w niniejszym rozdziale zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-05-27 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy SmartPzp dostępnej na stronie internetowej przedmiotowego postępowania w zakładce prowadzonego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-05-27 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-06-25</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 5 : <span class="normal">Tak</span></p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający nie nakłada obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom.<br/>2. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>Zamawiający działając na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego wykluczy z postępowania Wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia określone w art. 7 ust. 1 tej ustawy.<br/>3. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, profilu zaufanego lub podpisu osobistego (warstwa elektroniczna na dowodzie osobistym, tzw. e-dowód). Portal e-Usług SmartPZP jest kompatybilny ze wszystkimi podpisami elektronicznymi.<br/>4. Oferta oraz oświadczenia własne Wykonawcy składane są pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, tj. postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub też opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (certyfikat zainstalowany w e-dowodzie) osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy.<br/>5. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub ich cyfrowego odwzorowania musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com