JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240521/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240521/0033220901-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług cateringowych w drugiej połowie 2024 roku dla Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">&#34;ZESPÓŁ ŻŁOBKÓW MIEJSKICH&#34; W SZCZECINIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 363295480</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Śląska 54</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">70-430</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL424 - Miasto Szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">biuro@zespolzlobkow.szczecin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zespolzlobkow.szczecin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Opieka nad dziećmi </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług cateringowych w drugiej połowie 2024 roku dla Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a6246e1e-16bd-11ef-9381-e6cc5d6d04e5</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00332209</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-05-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00041085/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Świadczenie usług cateringowych w żłobkach i klubach dziecięcych w drugiej połowie 2024 roku</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a6246e1e-16bd-11ef-9381-e6cc5d6d04e5 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1) z zastrzeżeniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja między Zamawiającym a<br/>wykonawcami (w tym oferty oraz wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje) odbywa się przy użyciu Platformy e-<br/>Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl,<br/>2) korespondencja przekazana Zamawiającemu w inny sposób (np. listownie, mailem) nie będzie brana pod uwagę. W szczególnie<br/>uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-<br/>Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:<br/>biuro@zespolzlobkow.szczecin.pl (nie dotyczy składania ofert),<br/>3) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) ofertę i oświadczenie, o którym<br/>mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. przy użyciu kwalifikowanego podpisu<br/>elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;<br/>2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu<br/>„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont oraz zasady i warunki korzystania z<br/>Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl<br/>oraz informacja zamieszczona w zakładce „Centrum Pomocy&#34;;<br/>3) przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia<br/>ani logowania,<br/>4) sposób sporządzania i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią<br/>elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w<br/>rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz<br/>wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (zw. dalej „Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych”),<br/>5) dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych,<br/>sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z 12 kwietnia<br/>2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w<br/>postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (zw. dalej „Rozporządzeniem w sprawie<br/>Krajowych Ram Interoperacyjności”), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W<br/>przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania,<br/>6) informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów<br/>elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej,<br/>a) w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się<br/>jako załącznik) lub<br/>b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści<br/>„Formularza do komunikacji”),<br/>7) jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące<br/>tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji<br/>wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z<br/>jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”,<br/>8) komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do<br/>komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”<br/>odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań, zawiadomień i zadawanie pytań. „Formularze do komunikacji” umożliwiają<br/>również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).<br/>9) Z uwagi na limit znaków wymagania zostały zawarte w Rozdz. II SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZŻM/4/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. w zakresie tej części zamówienia leży świadczenie usług cateringowych dla dzieci w wieku od 1 do 3 roku życia w<br/>czterech poniższych placówkach, tj.: Klubie Dziecięcym nr 1 przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 14/2 w Szczecinie,<br/>Klubie Dziecięcym nr 2 przy ul. Władysława Łokietka 33/1 w Szczecinie, Klubie Dziecięcym nr 3 przy ul. Mazurskiej 31/5 w<br/>Szczecinie, Klubie Dziecięcym nr 4 przy al. Wojska Polskiego 46/U5-U7 w Szczecinie,<br/>2. ilości jednodniowych zestawów wyżywienia:<br/>- zamówienie podstawowe: wykonawca w okresie obowiązywania umowy dostarczy maksymalnie 7875 jednodniowych<br/>zestawów wyżywienia (maksymalna ilość jednodniowych zestawów wyżywienia w okresie obowiązywania umowy w<br/>zakresie podstawowym zamówienia),<br/>- zamówienie objęte prawem opcji A: (w przypadku uruchomienia przez Zamawiającego zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z<br/>zapisami Umowy): wykonawca w dostarczy dodatkowo maksymalnie 2625 jednodniowych zestawów wyżywienia<br/>(maksymalna ilość jednodniowych zestawów wyżywienia w okresie obowiązywania umowy w zakresie opcjonalnym<br/>zamówienia);<br/>- zamówienie objęte prawem opcji B: (w przypadku uruchomienia przez Zamawiającego zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z<br/>zapisami Umowy): w ramach opcji B wykonawca będzie świadczył usługi cateringowe dla dzieci w wieku od 1 do 3 roku życia dodatkowo w Klubie Dziecięcym przy ul. Jana Karola Chodkiewicza 1 w Szczecinie 70-344 od dnia uruchomienia opcji B przez Zamawiającego do dnia 31.12.2024 r. Przewidywany termin uruchomienia opcji B: 01 września 2024 r., <br/>wykonawca przygotuje i dostarczy maksymalnie 2407 jednodniowych zestawów wyżywienia do Klubu Dziecięcego przy ul. Jana Karola Chodkiewicza 1 w Szczecinie 70-344 (maksymalna łączna ilość jednodniowych zestawów wyżywienia w zakresie opcji B zamówienia),<br/>jednodniowe zestawy wyżywienia w ramach opcji B będą dostarczane maksymalnie dla 29 dzieci.<br/>3. szczegółowy opis tej części zamówienia został określony w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5a do SWZ; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. W ramach zakresu opcji A zamówienia (w przypadku uruchomienia przez Zamawiającego zastrzeżonego prawa opcji A zgodnie z postanowieniami umowy): Wykonawca dodatkowo przygotuje i dostarczy maksymalnie 2625 jednodniowych zestawów wyżywienia w placówkach, o których mowa w umowie. Ilość jednodniowych zestawów wyżywienia w zakresie opcji A zamówienia jest ilością maksymalną. Ilość ta może ulec zmniejszeniu w trakcie obowiązywania umowy stosownie do potrzeb Zamawiającego.<br/>2. W ramach zakresu opcji B zamówienia (w przypadku uruchomienia przez Zamawiającego zastrzeżonego prawa opcji B zgodnie z postanowieniami umowy):<br/>- Wykonawca będzie dodatkowo świadczył usługi cateringowe dla dzieci w wieku od 1 do 3 roku życia w Klubie Dziecięcym przy ul. Jana Karola Chodkiewicza 1 w Szczecinie 70-344 (przewidywany termin uruchomienia opcji B ustala się na 01 września 2024 r.),<br/>-ilości jednodniowych zestawów wyżywienia: Wykonawca przygotuje i dostarczy maksymalnie 2407 jednodniowych zestawów wyżywienia do Klubu Dziecięcego przy ul. Jana Karola Chodkiewicza 1 w Szczecinie 70-344 (maksymalna łączna ilość jednodniowych zestawów wyżywienia w zakresie opcji B zamówienia),<br/>-jednodniowe zestawy wyżywienia w ramach opcji B będą przygotowywane i dostarczane dla maksymalnie 29 dzieci w Klubie Dziecięcym przy ul. Jana Karola Chodkiewicza 1 w Szczecinie 70-344.<br/>3. Zamawiający w ramach przewidywanego prawa opcji A zastrzega możliwość zwiększenia ilości dostaw jednodniowych zestawów wyżywienia w ramach umowy ponad zakres podstawowy zamówienia – w maksymalnym zakresie określonym w umowie (zakres opcjonalny zamówienia). Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi.<br/>4. Zamawiający w ramach przewidywanego prawa opcji B zastrzega możliwość rozszerzenia zakresu świadczonych przez Wykonawcę usług poprzez dodanie dodatkowej placówki ponad katalog wskazany w § 1 ust. 2 pkt 1-4 umowy, w której będzie świadczył usługi cateringowe, tj. Klubu Dziecięcego przy ul. Jana Karola Chodkiewicza 1 w Szczecinie 70-344 oraz zwiększenia ilości jednodniowych zestawów wyżywienia w ramach umowy ponad zakres podstawowy zamówienia – w maksymalnym zakresie określonym w umowie (zakres opcjonalny zamówienia). Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi.<br/>5. Zastrzega się, iż zakres opcjonalny zamówienia objęty prawem opcji A oraz opcji B nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji.<br/>6. Ze względu na limit znaków, prawo opcji zostało szczegółowo opisane w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5a do SWZ. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-07-01 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">kryterium społeczne - zatrudnienie osób z grup zagrożonych wykluczeniem społecznym</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wysokość kary umownej o której mowa w § 8 ust. 1 pkt 2 umowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. W zakresie tej części zamówienia leży świadczenie usług cateringowych dla dzieci w wieku od 1 do 3 roku życia w Żłobku<br/>nr 4 przy ul. Bronisława Sobola 2a Szczecinie;<br/>2. ilości jednodniowych zestawów wyżywienia:<br/>- zamówienie podstawowe: wykonawca w okresie obowiązywania umowy dostarczy maksymalnie 7020 jednodniowych<br/>zestawów wyżywienia (maksymalna ilość jednodniowych zestawów wyżywienia w okresie obowiązywania umowy w<br/>zakresie podstawowym zamówienia),<br/>- zamówienie objęte prawem opcji: (w przypadku uruchomienia przez Zamawiającego zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z<br/>zapisami Umowy): wykonawca w dostarczy dodatkowo maksymalnie 2340 jednodniowych zestawów wyżywienia<br/>(maksymalna ilość jednodniowych zestawów wyżywienia w okresie obowiązywania umowy w zakresie opcjonalnym<br/>zamówienia);<br/>3. szczegółowy opis tej części zamówienia został określony w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5b do SWZ; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Wykonawca w ramach zakresu opcjonalnego zamówienia (w przypadku uruchomienia przez Zamawiającego<br/>zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapisami umowy): dostarczy dodatkowo maksymalnie 2340 jednodniowych<br/>zestawów wyżywienia. Ilość jednodniowych zestawów wyżywienia w zakresie opcjonalnym zamówienia jest ilością<br/>maksymalną. Ilość ta może ulec zmniejszeniu w trakcie obowiązywania umowy stosownie do potrzeb Zamawiającego.<br/>2. Zamawiający w ramach przewidywanego prawa opcji zastrzega możliwość zwiększenia ilości dostaw jednodniowych<br/>zestawów wyżywienia w ramach umowy ponad zakres podstawowy zamówienia – w maksymalnym zakresie określonym w pkt 1 powyżej (zakres opcjonalny zamówienia). Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z<br/>zastrzeżonego prawa opcji (określonego w pkt 1 powyżej) zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami<br/>finansowymi.<br/>3. Zastrzega się, iż zakres opcjonalny zamówienia objęty prawem opcji nie stanowi zobowiązania umownego (w tym<br/>finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres<br/>opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji.<br/>4. Realizacja (uruchomienie) prawa opcji dokonywana jest poprzez złożenie Wykonawcy przez Zamawiającego w okresie<br/>obowiązywania umowy pisemnego oświadczenia określającego zakres konkretnej dostawy (mailem lub pocztą tradycyjną).<br/>Realizacja (uruchomienie) prawa opcji (zakresu opcjonalnego zamówienia) nie stanowi zmiany warunków Umowy i nie<br/>wymaga zawarcia aneksu do Umowy. Przedmiotowe prawo opcji może być realizowane przez Zamawiającego etapowo /<br/>częściowo / fragmentarycznie / sukcesywnie w okresie realizacji zamówienia, przy czym oświadczenie o skorzystaniu przez<br/>Zamawiającego z prawa opcji (ewentualnie ostatnie z takich oświadczeń – w przypadku etapowego korzystania prawa opcji)<br/>może zostać złożone najpóźniej do upływu okresu obowiązywania Umowy. Po upływie tego terminu zastrzeżone prawo<br/>opcji (w zakresie, w jakim nie zostało uruchomione) wygasa, w związku z czym Zamawiający po upływie tego terminu nie<br/>może już z niego skorzystać.<br/>5. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji dostaw w ramach prawa opcji w przypadku i w zakresie, w jakim korzysta z<br/>niego Zamawiający, zgodnie z treścią oświadczenia (oświadczeń) Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji i warunkami<br/>określonymi w umowie. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji uruchomiony w tym trybie<br/>zakres opcjonalny ma być realizowany w sposób analogiczny, jak zakres podstawowy, przy zastrzeżeniu wyraźnych<br/>postanowień umowy swoistych dla zakresu opcjonalnego. Przedmiotu umowy objętego zakresem opcjonalnym zamówienia<br/>(w razie jego uruchomienia i realizacji) dotyczą te same warunki i zobowiązania umowne Wykonawcy, co przedmiotu<br/>umowy objętego zakresem podstawowym zamówienia. Zakres opcjonalny zamówienia stanowi przedmiot Umowy,<br/>przy czym konieczność jego realizacji aktualizuje się w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z zastrzeżonego<br/>prawa opcji zgodnie z zapisami umowy w zakresie, w jakim opcja jest uruchamiana. Z chwilą złożenia<br/>oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji następuje zaciągnięcie przez Zamawiającego zobowiązania finansowego w<br/>wysokości wynikającej z zakresu dostaw objętego realizowaną na mocy danego oświadczenia opcją. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-07-01 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">kryterium społeczne - zatrudnienie osób z grup zagrożonych wykluczeniem społecznym</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wysokość kary umownej o której mowa w § 8 ust. 1 pkt 2 umowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. w zakresie tej części zamówienia leży świadczenie usług cateringowych dla dzieci w wieku od 1 do 3 roku życia w Żłobku<br/>nr 9 Oddział przy ul. Łącznej 22 w Szczecinie;<br/>2. ilości jednodniowych zestawów wyżywienia:<br/>- zamówienie podstawowe: wykonawca w okresie obowiązywania umowy dostarczy maksymalnie 3392 jednodniowych<br/>zestawów wyżywienia (maksymalna ilość jednodniowych zestawów wyżywienia w okresie obowiązywania umowy w<br/>zakresie podstawowym zamówienia),<br/>- zamówienie objęte prawem opcji: (w przypadku uruchomienia przez Zamawiającego zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z<br/>zapisami Umowy): wykonawca w dostarczy dodatkowo maksymalnie 848 jednodniowych zestawów wyżywienia<br/>(maksymalna ilość jednodniowych zestawów wyżywienia w okresie obowiązywania umowy w zakresie opcjonalnym<br/>zamówienia);<br/>3. szczegółowy opis tej części zamówienia został określony w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5c do SWZ; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Wykonawca w ramach zakresu opcjonalnego zamówienia (w przypadku uruchomienia przez Zamawiającego<br/>zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapisami umowy): dostarczy dodatkowo maksymalnie 848 jednodniowych<br/>zestawów wyżywienia. Ilość jednodniowych zestawów wyżywienia w zakresie opcjonalnym zamówienia jest ilością<br/>maksymalną. Ilość ta może ulec zmniejszeniu w trakcie obowiązywania umowy stosownie do potrzeb Zamawiającego.<br/>2. Zamawiający w ramach przewidywanego prawa opcji zastrzega możliwość zwiększenia ilości dostaw jednodniowych<br/>zestawów wyżywienia w ramach umowy ponad zakres podstawowy zamówienia – w maksymalnym zakresie określonym w<br/>pkt 1 powyżej (zakres opcjonalny zamówienia). Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z<br/>zastrzeżonego prawa opcji (określonego w pkt 1 powyżej) zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami<br/>finansowymi.<br/>3. Zastrzega się, iż zakres opcjonalny zamówienia objęty prawem opcji nie stanowi zobowiązania umownego (w tym<br/>finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres<br/>opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji.<br/>4. Realizacja (uruchomienie) prawa opcji dokonywana jest poprzez złożenie Wykonawcy przez Zamawiającego w okresie<br/>obowiązywania umowy pisemnego oświadczenia określającego zakres konkretnej dostawy (mailem lub pocztą tradycyjną).<br/>Realizacja (uruchomienie) prawa opcji (zakresu opcjonalnego zamówienia) nie stanowi zmiany warunków Umowy i nie<br/>wymaga zawarcia aneksu do Umowy. Przedmiotowe prawo opcji może być realizowane przez Zamawiającego etapowo /<br/>częściowo / fragmentarycznie / sukcesywnie w okresie realizacji zamówienia, przy czym oświadczenie o skorzystaniu przez<br/>Zamawiającego z prawa opcji (ewentualnie ostatnie z takich oświadczeń – w przypadku etapowego korzystania prawa opcji)<br/>może zostać złożone najpóźniej do upływu okresu obowiązywania Umowy. Po upływie tego terminu zastrzeżone prawo<br/>opcji (w zakresie, w jakim nie zostało uruchomione) wygasa, w związku z czym Zamawiający po upływie tego terminu nie<br/>może już z niego skorzystać.<br/>5. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji dostaw w ramach prawa opcji w przypadku i w zakresie, w jakim korzysta z<br/>niego Zamawiający, zgodnie z treścią oświadczenia (oświadczeń) Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji i warunkami<br/>określonymi w umowie. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji uruchomiony w tym trybie<br/>zakres opcjonalny ma być realizowany w sposób analogiczny, jak zakres podstawowy, przy zastrzeżeniu wyraźnych<br/>postanowień umowy swoistych dla zakresu opcjonalnego. Przedmiotu umowy objętego zakresem opcjonalnym zamówienia<br/>(w razie jego uruchomienia i realizacji) dotyczą te same warunki i zobowiązania umowne Wykonawcy, co przedmiotu<br/>umowy objętego zakresem podstawowym zamówienia. Zakres opcjonalny zamówienia stanowi przedmiot Umowy,<br/>przy czym konieczność jego realizacji aktualizuje się w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z zastrzeżonego<br/>prawa opcji zgodnie z zapisami umowy w zakresie, w jakim opcja jest uruchamiana. Z chwilą złożenia<br/>oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji następuje zaciągnięcie przez Zamawiającego zobowiązania finansowego w<br/>wysokości wynikającej z zakresu dostaw objętego realizowaną na mocy danego oświadczenia opcją. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-07-01 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">kryterium społeczne - zatrudnienie osób z grup zagrożonych wykluczeniem społecznym</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wysokość kary umownej o której mowa w § 8 ust. 1 pkt 2 umowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. w zakresie tej części zamówienia leży świadczenie usług cateringowych dla dzieci w wieku od 1 do 3 roku życia w Żłobku<br/>nr 10 przy ul. Janusza Kusocińskiego 2 w Szczecinie.<br/>2. ilości jednodniowych zestawów wyżywienia:<br/>- zamówienie podstawowe: wykonawca w okresie obowiązywania umowy dostarczy maksymalnie 6996 jednodniowych<br/>zestawów wyżywienia (maksymalna ilość jednodniowych zestawów wyżywienia w okresie obowiązywania umowy w<br/>zakresie podstawowym zamówienia),<br/>- zamówienie objęte prawem opcji: (w przypadku uruchomienia przez Zamawiającego zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z<br/>zapisami Umowy): wykonawca w dostarczy dodatkowo maksymalnie 2332 jednodniowych zestawów wyżywienia<br/>(maksymalna ilość jednodniowych zestawów wyżywienia w okresie obowiązywania umowy w zakresie opcjonalnym<br/>zamówienia);<br/>c) szczegółowy opis tej części zamówienia został określony w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5d do SWZ; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Wykonawca w ramach zakresu opcjonalnego zamówienia (w przypadku uruchomienia przez Zamawiającego<br/>zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapisami umowy): dostarczy dodatkowo maksymalnie 2332 jednodniowych<br/>zestawów wyżywienia. Ilość jednodniowych zestawów wyżywienia w zakresie opcjonalnym zamówienia jest ilością<br/>maksymalną. Ilość ta może ulec zmniejszeniu w trakcie obowiązywania umowy stosownie do potrzeb Zamawiającego.<br/>2. Zamawiający w ramach przewidywanego prawa opcji zastrzega możliwość zwiększenia ilości dostaw jednodniowych<br/>zestawów wyżywienia w ramach umowy ponad zakres podstawowy zamówienia – w maksymalnym zakresie określonym w<br/>pkt 1 powyżej (zakres opcjonalny zamówienia). Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z<br/>zastrzeżonego prawa opcji (określonego w pkt 1 powyżej) zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami<br/>finansowymi.<br/>3. Zastrzega się, iż zakres opcjonalny zamówienia objęty prawem opcji nie stanowi zobowiązania umownego (w tym<br/>finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres<br/>opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji.<br/>4. Realizacja (uruchomienie) prawa opcji dokonywana jest poprzez złożenie Wykonawcy przez Zamawiającego w okresie<br/>obowiązywania umowy pisemnego oświadczenia określającego zakres konkretnej dostawy (mailem lub pocztą tradycyjną).<br/>Realizacja (uruchomienie) prawa opcji (zakresu opcjonalnego zamówienia) nie stanowi zmiany warunków Umowy i nie<br/>wymaga zawarcia aneksu do Umowy. Przedmiotowe prawo opcji może być realizowane przez Zamawiającego etapowo /<br/>częściowo / fragmentarycznie / sukcesywnie w okresie realizacji zamówienia, przy czym oświadczenie o skorzystaniu przez<br/>Zamawiającego z prawa opcji (ewentualnie ostatnie z takich oświadczeń – w przypadku etapowego korzystania prawa opcji)<br/>może zostać złożone najpóźniej do upływu okresu obowiązywania Umowy. Po upływie tego terminu zastrzeżone prawo<br/>opcji (w zakresie, w jakim nie zostało uruchomione) wygasa, w związku z czym Zamawiający po upływie tego terminu nie<br/>może już z niego skorzystać.<br/>5. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji dostaw w ramach prawa opcji w przypadku i w zakresie, w jakim korzysta z<br/>niego Zamawiający, zgodnie z treścią oświadczenia (oświadczeń) Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji i warunkami<br/>określonymi w umowie. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji uruchomiony w tym trybie<br/>zakres opcjonalny ma być realizowany w sposób analogiczny, jak zakres podstawowy, przy zastrzeżeniu wyraźnych<br/>postanowień umowy swoistych dla zakresu opcjonalnego. Przedmiotu umowy objętego zakresem opcjonalnym zamówienia<br/>(w razie jego uruchomienia i realizacji) dotyczą te same warunki i zobowiązania umowne Wykonawcy, co przedmiotu<br/>umowy objętego zakresem podstawowym zamówienia. Zakres opcjonalny zamówienia stanowi przedmiot Umowy,<br/>przy czym konieczność jego realizacji aktualizuje się w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z zastrzeżonego<br/>prawa opcji zgodnie z zapisami umowy w zakresie, w jakim opcja jest uruchamiana. Z chwilą złożenia<br/>oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji następuje zaciągnięcie przez Zamawiającego zobowiązania finansowego w<br/>wysokości wynikającej z zakresu dostaw objętego realizowaną na mocy danego oświadczenia opcją. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-07-01 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">kryterium społeczne - zatrudnienie osób z grup zagrożonych wykluczeniem społecznym</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wysokość kary umownej o której mowa w § 8 ust. 1 pkt 2 umowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który spełnia poniżej określone warunki udziału w postępowaniu<br/>dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte<br/>wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem<br/>terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum dwie usługi<br/>cateringowe.<br/>Za jedną usługę cateringową Zamawiający uzna usługę cateringową (na którą składało się co najmniej jedno śniadanie i<br/>dwudaniowy obiad) świadczoną dla żłobka lub przedszkola przez okres minimum 6 miesięcy.<br/>W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców w całości.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy<br/>wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy są zobowiązani dołączyć<br/>do oferty oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 9 lit b) SWZ, według wzoru oświadczenia, który znajduje<br/>się na formularzu oferty stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.<br/>UWAGA:<br/>Warunek jest taki sam w każdej części zamówienia. Niezależnie od tego, na ile części zamówienia wykonawca złoży swoją<br/>ofertę, na potwierdzenie spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu wystarczające będzie wykazanie minimum dwóch<br/>usług cateringowych spełniających powyższe wymagania.<br/>2. Poleganie na zdolnościach i sytuacji podmiotów udostępniających zasoby:<br/>1) wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach<br/>technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru<br/>prawnego łączących go z nim stosunków prawnych;<br/>2) w odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów<br/>udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane;<br/>3) wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą,<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji<br/>danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów;<br/>4) Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub<br/>zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie<br/>zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy;<br/>5) jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez<br/>wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający<br/>żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami<br/>albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu;<br/>6) UWAGA: wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów<br/>udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji<br/>podmiotów udostępniających zasoby. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz podmiotowych środków dowodowych składanych wraz z ofertą:<br/>1) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby<br/>realizacji danego zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ). Zobowiązanie podmiotu udostępniającego<br/>zasoby może być zastąpione innym podmiotowym środkiem dowodowym potwierdzającym, że wykonawca realizując zamówienie,<br/>będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu;<br/>Uwaga! Ww. dokument należy złożyć tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego<br/>zasoby<br/>2) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wskazujące, które usługi wykonają poszczególni<br/>wykonawcy – według wzoru oświadczenia składanego na formularzu oferty stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ;<br/>Uwaga! Ww. oświadczenie należy złożyć w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia;<br/>2.Podmiotowe środki dowodowe wymagane przez Zamawiającego, które należy złożyć na wezwanie, o którym mowa w art. 274 ust.<br/>1 pzp na potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale V pkt 2 SWZ:<br/>- wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3<br/>lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i<br/>podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi<br/>zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są<br/>wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie<br/>wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty<br/>potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> opis rozwiązań równoważnych – jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale<br/>XVI pkt 4 SWZ) oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych rozwiązań (jeżeli są konieczne do<br/>wykazania równoważności).<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia wykonawcy ci składają wspólnie ww.<br/>dokumenty. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> opis rozwiązań równoważnych – jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale<br/>XVI pkt 4 SWZ) oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych rozwiązań (jeżeli są konieczne do<br/>wykazania równoważności).<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia wykonawcy ci składają wspólnie ww.<br/>dokumenty. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Dokumenty i oświadczenia wymagane przez Zamawiającego, które należy złożyć składając ofertę:<br/>1) formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ;<br/>2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub<br/>innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu (odpowiednio: wykonawcy lub podmiotu<br/>udostępniającego zasoby) jest umocowana do jego reprezentowania; wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww.<br/>dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca<br/>wskazał w załączniku nr 1 do SWZ (formularz oferty) dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>3) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy,<br/>podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), jeżeli w imieniu<br/>(odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia) działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt<br/>2),<br/>4) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ<br/>Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z<br/>wykonawców.<br/>5) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ;<br/>Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z<br/>wykonawców, w zakresie, w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;<br/>6) oświadczenie wykonawcy o poleganiu na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, według wzoru<br/>oświadczenia składanego na formularzu oferty stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ;<br/>Uwaga! Ww. oświadczenie należy złożyć tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu<br/>udostępniającego zasoby.<br/>7) oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (wg wzoru<br/>stanowiącego odpowiednio załącznik nr 2 i 3 do SWZ);<br/>8) oświadczenie składane w celu przyznania punktów w kryteriach oceny ofert, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6<br/>do SWZ; <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy w stosunku do<br/>treści oferty Wykonawcy, polegających na:<br/>1) zmianie wynagrodzenia,<br/>2) zmianie terminu wykonania usługi.<br/>2. Z uwagi na limit znaków szczegółowe informacje zawarte są w projekcie umowy stanowiącym <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-05-29 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć na Platformie e-Zamówienia. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-05-29 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Wykonawcy zagraniczni:<br/>Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów, o których mowa w § 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i<br/>Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub<br/>oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.<br/>2. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania<br/>wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, z postępowania o udzielenia<br/>zamówienia wyklucza się:<br/>1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r.<br/>dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy,<br/>zw. dalej „rozporządzeniem 765/2006” i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków<br/>ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub<br/>im zagrażających, zw. dalej „rozporządzeniem 269/2014” albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na<br/>listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych<br/>rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa<br/>narodowego;<br/>2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu<br/>pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i<br/>rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o<br/>ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym<br/>mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu<br/>agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;<br/>3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o<br/>rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014<br/>albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na<br/>podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania spieraniu agresji na Ukrainę oraz<br/>służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com