JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240521/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240521/0033357301-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych i ich szczątków świadczona na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Łodzi i podległych jej jednostek organizacyjnych z podziałem na dziewięć zadań. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Prokuratura Okręgowa w Łodzi</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000000253</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kilińskiego 152</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">90-322</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL711 - Miasto Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">biuro.podawcze.poldz@prokuratura.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.gov.pl/web/po-lodz</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych i ich szczątków świadczona na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Łodzi i podległych jej jednostek organizacyjnych z podziałem na dziewięć zadań. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-684dbdaa-1363-11ef-a7f7-6221b72ad4fc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00333573</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-05-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00207078/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Usługa przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych i ich szczątków świadczona na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Łodzi i podległych jej jednostek organizacyjnych z podziałem na dziewięć zadań.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-684dbdaa-1363-11ef-a7f7-6221b72ad4fc <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między<br/>Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem<br/>https://ezamowienia.gov.pl. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za<br/>pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem<br/>„Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie<br/>odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj<br/>załącznik”).<br/><br/><br/>Uwaga: Z powodu maksymalnej długości pola - 1000, pozostałe informacje znajdują się w Dziale IX SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Minimalne wymagania techniczne<br/>dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia<br/>określa Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z<br/>funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem<br/>telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl<br/>w zakładce „Zgłoś problem”. W przypadku podpisywania oferty kwalifikowanym podpisem elektronicznym rekomenduje się aby<br/>Formularz ofertowy został podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES (typ wewnętrzny). Pozostałe<br/>dokumenty wchodzące w skład oferty lub składane wraz z ofertą, które są zgodne z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady<br/>Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, mogą być<br/>zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegającego się o <br/>udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby opatrzone podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">3026-7.261.4.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">9</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Usługa przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych i ich szczątków świadczona na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Łodzi<br/>i podległych jej jednostek organizacyjnych:<br/>1. Prokuratura Okręgowa w Łodzi wraz z Prokuraturą Rejonową Łódź - Śródmieście, Łódź, ul. Kilińskiego 152:<br/>a) obszar właściwości: część miasta Łódź w granicach ustalonych tradycyjnie dla dzielnicy Łódź – Śródmieście,<br/>b) obszar właściwości Prokuratury Okręgowej w Łodzi.<br/>2. Prokuratura Rejonowa Łódź - Bałuty, Łódź, ul. Ciesielska 7:<br/>- obszar właściwości: część miasta Łódź w granicach ustalonych tradycyjnie dla dzielnicy Łódź – Bałuty.<br/>3. Prokuratura Rejonowa Łódź - Górna, Łódź, ul. Sieradzka 11a:<br/>- obszar właściwości, część miasta Łódź w granicach ustalonych tradycyjnie dla dzielnicy – Łódź – Górna.<br/>4. Prokuratura Rejonowa Łódź - Polesie, Łódź, ul. Dąbrowskiego 40a:<br/>- obszar właściwości: część miasta Łódź w granicach ustalonych tradycyjnie dla dzielnicy Łódź - Polesie.<br/>5. Prokuratura Rejonowa Łódź - Widzew, Łódź, ul. Dąbrowskiego 40a:<br/>a) obszar właściwości: część miasta Łódź w granicach ustalonych tradycyjnie dla dzielnicy – Łódź - Widzew oraz<br/>b) poza granice administracyjne miasta Łodzi: gminy Andrespol, Brójce<br/>i Nowosolna. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</p> <p class="mb-0">98300000-6 - Różne usługi</p> <p class="mb-0">98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne</p> <p class="mb-0">33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok</p> <p class="mb-0">33942000-5 - Środki transportu zwłok</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Pzp. Zwiększenie<br/>przedmiotu zamówienia nastąpi w przypadku zmian organizacyjnych skutkujących zwiększeniem obszarów przeznaczonych<br/>do realizacji usługi Zamawiającego, jak i jednostek mu podległych lub zwiększeniem potrzeb Zamawiającego. Zamawiający<br/>nie jest zobowiązany do zlecenia usług objętych prawem opcji.<br/>2. W trakcie obowiązywania Umowy Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji również na wypadek,<br/>gdy wartość wynagrodzenia, o którym mowa w załączniku nr 2 – Wzór umowy, przewidzianego dla Wykonawcy, będzie<br/>miała zostać wykorzystana przed terminem końcowym realizacji umowy, o którym mowa w § 2 wzoru Umowy.<br/>3. W ramach prawa opcji Zamawiający zwiększy wynagrodzenie, o którym mowa w § 5 ust. 2 wzoru Umowy, o maksymalnie<br/>20%.<br/>4. Skorzystanie z prawa opcji jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego, a Wykonawcy nie przysługują żadne<br/>roszczenia z tego tytułu.<br/>5. Warunkiem skorzystania z zamówienia w ramach prawa opcji jest złożenie pisemnego oświadczenia woli przez<br/>Zamawiającego o skorzystaniu z tego prawa, w którym Zamawiający ustali wysokość podwyższenia wartości umowy.<br/>Oświadczenie takie jest dla Wykonawcy wiążące. Brak pisemnego oświadczenia woli ze strony Zamawiającego o<br/>skorzystaniu z prawa opcji nie może stanowić podstaw do realizacji zamówienia opcjonalnego przez Wykonawcę.<br/>6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość etapowej (tj. jednokrotnej lub wielokrotnej) realizacji zamówienia w ramach<br/>prawa opcji, której wartość łączna nie może przekroczyć wysokości maksymalnej, jak również skorzystania z tego prawa w<br/>niepełnym zakresie, w zależności od potrzeb Zamawiającego. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-01 do 2026-02-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert - obowiązują dla każdego Zadania odrębnie przy zastosowaniu matematycznych<br/>obliczeń przy ocenie ofert. Wartości podane przez Wykonawcę przy ocenie danego kryterium nie mogą odnosić się do wartości „0”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dysponowanie pojazdami specjalnymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas dojazdu na miejsce zdarzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Usługa przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych i ich szczątków świadczona na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Łodzi<br/>i podległych jej jednostek organizacyjnych:<br/>Prokuratura Rejonowa w Brzezinach, 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 9:<br/>a) obszar właściwości: miasto Brzeziny oraz<br/>b) poza granice administracyjne miasta Brzeziny: gminy Brzeziny, Dmosin, Jeżów, Koluszki, Lipce Reymontowskie, Rogów i<br/>Słupia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</p> <p class="mb-0">98300000-6 - Różne usługi</p> <p class="mb-0">98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne</p> <p class="mb-0">33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok</p> <p class="mb-0">33942000-5 - Środki transportu zwłok</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Pzp. Zwiększenie<br/>przedmiotu zamówienia nastąpi w przypadku zmian organizacyjnych skutkujących zwiększeniem obszarów przeznaczonych<br/>do realizacji usługi Zamawiającego, jak i jednostek mu podległych lub zwiększeniem potrzeb Zamawiającego. Zamawiający<br/>nie jest zobowiązany do zlecenia usług objętych prawem opcji.<br/>2. W trakcie obowiązywania Umowy Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji również na wypadek,<br/>gdy wartość wynagrodzenia, o którym mowa w załączniku nr 2 – Wzór umowy, przewidzianego dla Wykonawcy, będzie<br/>miała zostać wykorzystana przed terminem końcowym realizacji umowy, o którym mowa w § 2 wzoru Umowy.<br/>3. W ramach prawa opcji Zamawiający zwiększy wynagrodzenie, o którym mowa w § 5 ust. 2 wzoru Umowy, o maksymalnie<br/>20%.<br/>4. Skorzystanie z prawa opcji jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego, a Wykonawcy nie przysługują żadne<br/>roszczenia z tego tytułu.<br/>5. Warunkiem skorzystania z zamówienia w ramach prawa opcji jest złożenie pisemnego oświadczenia woli przez<br/>Zamawiającego o skorzystaniu z tego prawa, w którym Zamawiający ustali wysokość podwyższenia wartości umowy.<br/>Oświadczenie takie jest dla Wykonawcy wiążące. Brak pisemnego oświadczenia woli ze strony Zamawiającego o<br/>skorzystaniu z prawa opcji nie może stanowić podstaw do realizacji zamówienia opcjonalnego przez Wykonawcę.<br/>6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość etapowej (tj. jednokrotnej lub wielokrotnej) realizacji zamówienia w ramach<br/>prawa opcji, której wartość łączna nie może przekroczyć wysokości maksymalnej, jak również skorzystania z tego prawa w<br/>niepełnym zakresie, w zależności od potrzeb Zamawiającego. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-01 do 2026-02-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert - obowiązują dla każdego Zadania odrębnie przy zastosowaniu matematycznych<br/>obliczeń przy ocenie ofert. Wartości podane przez Wykonawcę przy ocenie danego kryterium nie mogą odnosić się do wartości „0”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dysponowanie pojazdami specjalnymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas dojazdu na miejsce zdarzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Usługa przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych i ich szczątków świadczona na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Łodzi<br/>i podległych jej jednostek organizacyjnych:<br/>Prokuratura Rejonowa w Kutnie, 99-300 Kutno, ul. Staszica 3:<br/>a) obszar właściwości miasta Kutna oraz<br/>b) poza granice administracyjne miasta Kutna: gminy Kutno, Bedlno, Krzyżanów, Łanięta, Oporów, Strzelce i Żychlin. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</p> <p class="mb-0">98300000-6 - Różne usługi</p> <p class="mb-0">98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne</p> <p class="mb-0">33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok</p> <p class="mb-0">33942000-5 - Środki transportu zwłok</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Pzp. Zwiększenie<br/>przedmiotu zamówienia nastąpi w przypadku zmian organizacyjnych skutkujących zwiększeniem obszarów przeznaczonych<br/>do realizacji usługi Zamawiającego, jak i jednostek mu podległych lub zwiększeniem potrzeb Zamawiającego. Zamawiający<br/>nie jest zobowiązany do zlecenia usług objętych prawem opcji.<br/>2. W trakcie obowiązywania Umowy Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji również na wypadek,<br/>gdy wartość wynagrodzenia, o którym mowa w załączniku nr 2 – Wzór umowy, przewidzianego dla Wykonawcy, będzie<br/>miała zostać wykorzystana przed terminem końcowym realizacji umowy, o którym mowa w § 2 wzoru Umowy.<br/>3. W ramach prawa opcji Zamawiający zwiększy wynagrodzenie, o którym mowa w § 5 ust. 2 wzoru Umowy, o maksymalnie<br/>20%.<br/>4. Skorzystanie z prawa opcji jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego, a Wykonawcy nie przysługują żadne<br/>roszczenia z tego tytułu.<br/>5. Warunkiem skorzystania z zamówienia w ramach prawa opcji jest złożenie pisemnego oświadczenia woli przez<br/>Zamawiającego o skorzystaniu z tego prawa, w którym Zamawiający ustali wysokość podwyższenia wartości umowy.<br/>Oświadczenie takie jest dla Wykonawcy wiążące. Brak pisemnego oświadczenia woli ze strony Zamawiającego o<br/>skorzystaniu z prawa opcji nie może stanowić podstaw do realizacji zamówienia opcjonalnego przez Wykonawcę.<br/>6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość etapowej (tj. jednokrotnej lub wielokrotnej) realizacji zamówienia w ramach<br/>prawa opcji, której wartość łączna nie może przekroczyć wysokości maksymalnej, jak również skorzystania z tego prawa w<br/>niepełnym zakresie, w zależności od potrzeb Zamawiającego. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-01 do 2026-02-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert - obowiązują dla każdego Zadania odrębnie przy zastosowaniu matematycznych<br/>obliczeń przy ocenie ofert. Wartości podane przez Wykonawcę przy ocenie danego kryterium nie mogą odnosić się do wartości „0”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dysponowanie pojazdami specjalnymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas dojazdu na miejsce zdarzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Usługa przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych i ich szczątków świadczona na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Łodzi<br/>i podległych jej jednostek organizacyjnych:<br/>Prokuratura Rejonowa w Łęczycy, 99-100 Łęczyca, ul. Lotnicza 4:<br/>a) obszar właściwości miasta Łęczyca oraz<br/>b) poza granice administracyjne miasta Łęczyca: gminy Łęczyca, Daszyna, Dąbrowice, Góra Świętej Małgorzaty, Grabów,<br/>Krośniewice, Nowe Ostrowy, Piątek, Świnice Warckie i Witonia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</p> <p class="mb-0">98300000-6 - Różne usługi</p> <p class="mb-0">98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne</p> <p class="mb-0">33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok</p> <p class="mb-0">33942000-5 - Środki transportu zwłok</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Pzp. Zwiększenie<br/>przedmiotu zamówienia nastąpi w przypadku zmian organizacyjnych skutkujących zwiększeniem obszarów przeznaczonych<br/>do realizacji usługi Zamawiającego, jak i jednostek mu podległych lub zwiększeniem potrzeb Zamawiającego. Zamawiający<br/>nie jest zobowiązany do zlecenia usług objętych prawem opcji.<br/>2. W trakcie obowiązywania Umowy Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji również na wypadek,<br/>gdy wartość wynagrodzenia, o którym mowa w załączniku nr 2 – Wzór umowy, przewidzianego dla Wykonawcy, będzie<br/>miała zostać wykorzystana przed terminem końcowym realizacji umowy, o którym mowa w § 2 wzoru Umowy.<br/>3. W ramach prawa opcji Zamawiający zwiększy wynagrodzenie, o którym mowa w § 5 ust. 2 wzoru Umowy, o maksymalnie<br/>20%.<br/>4. Skorzystanie z prawa opcji jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego, a Wykonawcy nie przysługują żadne<br/>roszczenia z tego tytułu.<br/>5. Warunkiem skorzystania z zamówienia w ramach prawa opcji jest złożenie pisemnego oświadczenia woli przez<br/>Zamawiającego o skorzystaniu z tego prawa, w którym Zamawiający ustali wysokość podwyższenia wartości umowy.<br/>Oświadczenie takie jest dla Wykonawcy wiążące. Brak pisemnego oświadczenia woli ze strony Zamawiającego o<br/>skorzystaniu z prawa opcji nie może stanowić podstaw do realizacji zamówienia opcjonalnego przez Wykonawcę.<br/>6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość etapowej (tj. jednokrotnej lub wielokrotnej) realizacji zamówienia w ramach<br/>prawa opcji, której wartość łączna nie może przekroczyć wysokości maksymalnej, jak również skorzystania z tego prawa w<br/>niepełnym zakresie, w zależności od potrzeb Zamawiającego. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-01 do 2026-02-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert - obowiązują dla każdego Zadania odrębnie przy zastosowaniu matematycznych<br/>obliczeń przy ocenie ofert. Wartości podane przez Wykonawcę przy ocenie danego kryterium nie mogą odnosić się do wartości „0”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dysponowanie pojazdami specjalnymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas dojazdu na miejsce zdarzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Usługa przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych i ich szczątków świadczona na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Łodzi<br/>i podległych jej jednostek organizacyjnych:<br/>Prokuratura Rejonowa w Łowiczu, 99-400 Łowicz, ul. Kaliska 1/3:<br/>a) obszar właściwości miasta Łowicz oraz<br/>b) poza granice administracyjne miasta Łowicz: gminy Łowicz, Bielawy, Chąśno, Domaniewice, Kiernozia, Kocierzew<br/>Południowy, Łyszkowice, Nieborów i Zduny. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</p> <p class="mb-0">98300000-6 - Różne usługi</p> <p class="mb-0">98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne</p> <p class="mb-0">33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok</p> <p class="mb-0">33942000-5 - Środki transportu zwłok</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Pzp. Zwiększenie<br/>przedmiotu zamówienia nastąpi w przypadku zmian organizacyjnych skutkujących zwiększeniem obszarów przeznaczonych<br/>do realizacji usługi Zamawiającego, jak i jednostek mu podległych lub zwiększeniem potrzeb Zamawiającego. Zamawiający<br/>nie jest zobowiązany do zlecenia usług objętych prawem opcji.<br/>2. W trakcie obowiązywania Umowy Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji również na wypadek,<br/>gdy wartość wynagrodzenia, o którym mowa w załączniku nr 2 – Wzór umowy, przewidzianego dla Wykonawcy, będzie<br/>miała zostać wykorzystana przed terminem końcowym realizacji umowy, o którym mowa w § 2 wzoru Umowy.<br/>3. W ramach prawa opcji Zamawiający zwiększy wynagrodzenie, o którym mowa w § 5 ust. 2 wzoru Umowy, o maksymalnie<br/>20%.<br/>4. Skorzystanie z prawa opcji jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego, a Wykonawcy nie przysługują żadne<br/>roszczenia z tego tytułu.<br/>5. Warunkiem skorzystania z zamówienia w ramach prawa opcji jest złożenie pisemnego oświadczenia woli przez<br/>Zamawiającego o skorzystaniu z tego prawa, w którym Zamawiający ustali wysokość podwyższenia wartości umowy.<br/>Oświadczenie takie jest dla Wykonawcy wiążące. Brak pisemnego oświadczenia woli ze strony Zamawiającego o<br/>skorzystaniu z prawa opcji nie może stanowić podstaw do realizacji zamówienia opcjonalnego przez Wykonawcę.<br/>6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość etapowej (tj. jednokrotnej lub wielokrotnej) realizacji zamówienia w ramach<br/>prawa opcji, której wartość łączna nie może przekroczyć wysokości maksymalnej, jak również skorzystania z tego prawa w<br/>niepełnym zakresie, w zależności od potrzeb Zamawiającego. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-01 do 2026-02-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert - obowiązują dla każdego Zadania odrębnie przy zastosowaniu matematycznych<br/>obliczeń przy ocenie ofert. Wartości podane przez Wykonawcę przy ocenie danego kryterium nie mogą odnosić się do wartości „0”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dysponowanie pojazdami specjalnymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas dojazdu na miejsce zdarzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Usługa przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych i ich szczątków świadczona na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Łodzi<br/>i podległych jej jednostek organizacyjnych:<br/>Prokuratura Rejonowa w Pabianicach, 95-200 Pabianice, ul. Warszawska 39:<br/>a) obszar właściwości miasta Pabianice oraz<br/>b) poza granice administracyjne miasta Pabianice: gminy Pabianice, Konstantynów Łódzki, Dłutów, Ksawerów, Rzgów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</p> <p class="mb-0">98300000-6 - Różne usługi</p> <p class="mb-0">98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne</p> <p class="mb-0">33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok</p> <p class="mb-0">33942000-5 - Środki transportu zwłok</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Pzp. Zwiększenie<br/>przedmiotu zamówienia nastąpi w przypadku zmian organizacyjnych skutkujących zwiększeniem obszarów przeznaczonych<br/>do realizacji usługi Zamawiającego, jak i jednostek mu podległych lub zwiększeniem potrzeb Zamawiającego. Zamawiający<br/>nie jest zobowiązany do zlecenia usług objętych prawem opcji.<br/>2. W trakcie obowiązywania Umowy Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji również na wypadek,<br/>gdy wartość wynagrodzenia, o którym mowa w załączniku nr 2 – Wzór umowy, przewidzianego dla Wykonawcy, będzie<br/>miała zostać wykorzystana przed terminem końcowym realizacji umowy, o którym mowa w § 2 wzoru Umowy.<br/>3. W ramach prawa opcji Zamawiający zwiększy wynagrodzenie, o którym mowa w § 5 ust. 2 wzoru Umowy, o maksymalnie<br/>20%.<br/>4. Skorzystanie z prawa opcji jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego, a Wykonawcy nie przysługują żadne<br/>roszczenia z tego tytułu.<br/>5. Warunkiem skorzystania z zamówienia w ramach prawa opcji jest złożenie pisemnego oświadczenia woli przez<br/>Zamawiającego o skorzystaniu z tego prawa, w którym Zamawiający ustali wysokość podwyższenia wartości umowy.<br/>Oświadczenie takie jest dla Wykonawcy wiążące. Brak pisemnego oświadczenia woli ze strony Zamawiającego o<br/>skorzystaniu z prawa opcji nie może stanowić podstaw do realizacji zamówienia opcjonalnego przez Wykonawcę.<br/>6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość etapowej (tj. jednokrotnej lub wielokrotnej) realizacji zamówienia w ramach<br/>prawa opcji, której wartość łączna nie może przekroczyć wysokości maksymalnej, jak również skorzystania z tego prawa w<br/>niepełnym zakresie, w zależności od potrzeb Zamawiającego. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-01 do 2026-02-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert - obowiązują dla każdego Zadania odrębnie przy zastosowaniu matematycznych<br/>obliczeń przy ocenie ofert. Wartości podane przez Wykonawcę przy ocenie danego kryterium nie mogą odnosić się do wartości „0”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dysponowanie pojazdami specjalnymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas dojazdu na miejsce zdarzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Usługa przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych i ich szczątków świadczona na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Łodzi<br/>i podległych jej jednostek organizacyjnych:<br/>Prokuratura Rejonowa w Rawie Mazowieckiej, 96-200 Rawa Mazowiecka<br/>ul. Kościuszki 17:<br/>a) obszar właściwości miasta Rawy Mazowieckiej oraz<br/>b) poza granice administracyjne miasta Rawy Mazowieckiej: gminy Biała Rawska, Cielądz, Głuchów, Kowiesy, Rawa Mazowiecka, Regnów i Sadkowice. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</p> <p class="mb-0">98300000-6 - Różne usługi</p> <p class="mb-0">98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne</p> <p class="mb-0">33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok</p> <p class="mb-0">33942000-5 - Środki transportu zwłok</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Pzp. Zwiększenie<br/>przedmiotu zamówienia nastąpi w przypadku zmian organizacyjnych skutkujących zwiększeniem obszarów przeznaczonych<br/>do realizacji usługi Zamawiającego, jak i jednostek mu podległych lub zwiększeniem potrzeb Zamawiającego. Zamawiający<br/>nie jest zobowiązany do zlecenia usług objętych prawem opcji.<br/>2. W trakcie obowiązywania Umowy Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji również na wypadek,<br/>gdy wartość wynagrodzenia, o którym mowa w załączniku nr 2 – Wzór umowy, przewidzianego dla Wykonawcy, będzie<br/>miała zostać wykorzystana przed terminem końcowym realizacji umowy, o którym mowa w § 2 wzoru Umowy.<br/>3. W ramach prawa opcji Zamawiający zwiększy wynagrodzenie, o którym mowa w § 5 ust. 2 wzoru Umowy, o maksymalnie<br/>20%.<br/>4. Skorzystanie z prawa opcji jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego, a Wykonawcy nie przysługują żadne<br/>roszczenia z tego tytułu.<br/>5. Warunkiem skorzystania z zamówienia w ramach prawa opcji jest złożenie pisemnego oświadczenia woli przez<br/>Zamawiającego o skorzystaniu z tego prawa, w którym Zamawiający ustali wysokość podwyższenia wartości umowy.<br/>Oświadczenie takie jest dla Wykonawcy wiążące. Brak pisemnego oświadczenia woli ze strony Zamawiającego o<br/>skorzystaniu z prawa opcji nie może stanowić podstaw do realizacji zamówienia opcjonalnego przez Wykonawcę.<br/>6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość etapowej (tj. jednokrotnej lub wielokrotnej) realizacji zamówienia w ramach<br/>prawa opcji, której wartość łączna nie może przekroczyć wysokości maksymalnej, jak również skorzystania z tego prawa w<br/>niepełnym zakresie, w zależności od potrzeb Zamawiającego. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-01 do 2026-02-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert - obowiązują dla każdego Zadania odrębnie przy zastosowaniu matematycznych<br/>obliczeń przy ocenie ofert. Wartości podane przez Wykonawcę przy ocenie danego kryterium nie mogą odnosić się do wartości „0”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dysponowanie pojazdami specjalnymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas dojazdu na miejsce zdarzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Usługa przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych i ich szczątków świadczona na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Łodzi<br/>i podległych jej jednostek organizacyjnych:<br/>Prokuratura Rejonowa w Skierniewicach, 96-100 Skierniewice, ul. Gałeckiego 4:<br/>a) obszar właściwości miasta Skierniewice oraz<br/>b) poza granice administracyjne miasta Skierniewice: gminy Bolimów, Godzianów, Maków, Nowy Kawęczyn i Skierniewice. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</p> <p class="mb-0">98300000-6 - Różne usługi</p> <p class="mb-0">98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne</p> <p class="mb-0">33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok</p> <p class="mb-0">33942000-5 - Środki transportu zwłok</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Pzp. Zwiększenie<br/>przedmiotu zamówienia nastąpi w przypadku zmian organizacyjnych skutkujących zwiększeniem obszarów przeznaczonych<br/>do realizacji usługi Zamawiającego, jak i jednostek mu podległych lub zwiększeniem potrzeb Zamawiającego. Zamawiający<br/>nie jest zobowiązany do zlecenia usług objętych prawem opcji.<br/>2. W trakcie obowiązywania Umowy Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji również na wypadek,<br/>gdy wartość wynagrodzenia, o którym mowa w załączniku nr 2 – Wzór umowy, przewidzianego dla Wykonawcy, będzie<br/>miała zostać wykorzystana przed terminem końcowym realizacji umowy, o którym mowa w § 2 wzoru Umowy.<br/>3. W ramach prawa opcji Zamawiający zwiększy wynagrodzenie, o którym mowa w § 5 ust. 2 wzoru Umowy, o maksymalnie<br/>20%.<br/>4. Skorzystanie z prawa opcji jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego, a Wykonawcy nie przysługują żadne<br/>roszczenia z tego tytułu.<br/>5. Warunkiem skorzystania z zamówienia w ramach prawa opcji jest złożenie pisemnego oświadczenia woli przez<br/>Zamawiającego o skorzystaniu z tego prawa, w którym Zamawiający ustali wysokość podwyższenia wartości umowy.<br/>Oświadczenie takie jest dla Wykonawcy wiążące. Brak pisemnego oświadczenia woli ze strony Zamawiającego o<br/>skorzystaniu z prawa opcji nie może stanowić podstaw do realizacji zamówienia opcjonalnego przez Wykonawcę.<br/>6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość etapowej (tj. jednokrotnej lub wielokrotnej) realizacji zamówienia w ramach<br/>prawa opcji, której wartość łączna nie może przekroczyć wysokości maksymalnej, jak również skorzystania z tego prawa w niepełnym zakresie, w zależności od potrzeb Zamawiającego. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-01 do 2026-02-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert - obowiązują dla każdego Zadania odrębnie przy zastosowaniu matematycznych<br/>obliczeń przy ocenie ofert. Wartości podane przez Wykonawcę przy ocenie danego kryterium nie mogą odnosić się do wartości „0”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dysponowanie pojazdami specjalnymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas dojazdu na miejsce zdarzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 9</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Usługa przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych i ich szczątków świadczona na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Łodzi<br/>i podległych jej jednostek organizacyjnych:<br/>Prokuratura Rejonowa w Zgierzu, 95-100 Zgierz, ul. Łódzka 20:<br/>a) obszar właściwości miasta: Zgierza oraz<br/>b) poza granice administracyjne miasta Zgierza: gminy Aleksandrów Łódzki, Głowno, Ozorków, Parzęczew, Stryków i Zgierz. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</p> <p class="mb-0">98300000-6 - Różne usługi</p> <p class="mb-0">98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne</p> <p class="mb-0">33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok</p> <p class="mb-0">33942000-5 - Środki transportu zwłok</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Pzp. Zwiększenie<br/>przedmiotu zamówienia nastąpi w przypadku zmian organizacyjnych skutkujących zwiększeniem obszarów przeznaczonych<br/>do realizacji usługi Zamawiającego, jak i jednostek mu podległych lub zwiększeniem potrzeb Zamawiającego. Zamawiający<br/>nie jest zobowiązany do zlecenia usług objętych prawem opcji.<br/>2. W trakcie obowiązywania Umowy Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji również na wypadek,<br/>gdy wartość wynagrodzenia, o którym mowa w załączniku nr 2 – Wzór umowy, przewidzianego dla Wykonawcy, będzie<br/>miała zostać wykorzystana przed terminem końcowym realizacji umowy, o którym mowa w § 2 wzoru Umowy.<br/>3. W ramach prawa opcji Zamawiający zwiększy wynagrodzenie, o którym mowa w § 5 ust. 2 wzoru Umowy, o maksymalnie<br/>20%.<br/>4. Skorzystanie z prawa opcji jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego, a Wykonawcy nie przysługują żadne<br/>roszczenia z tego tytułu.<br/>5. Warunkiem skorzystania z zamówienia w ramach prawa opcji jest złożenie pisemnego oświadczenia woli przez<br/>Zamawiającego o skorzystaniu z tego prawa, w którym Zamawiający ustali wysokość podwyższenia wartości umowy.<br/>Oświadczenie takie jest dla Wykonawcy wiążące. Brak pisemnego oświadczenia woli ze strony Zamawiającego o<br/>skorzystaniu z prawa opcji nie może stanowić podstaw do realizacji zamówienia opcjonalnego przez Wykonawcę.<br/>6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość etapowej (tj. jednokrotnej lub wielokrotnej) realizacji zamówienia w ramach<br/>prawa opcji, której wartość łączna nie może przekroczyć wysokości maksymalnej, jak również skorzystania z tego prawa w niepełnym zakresie, w zależności od potrzeb Zamawiającego. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-01 do 2026-02-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert - obowiązują dla każdego Zadania odrębnie przy zastosowaniu matematycznych<br/>obliczeń przy ocenie ofert. Wartości podane przez Wykonawcę przy ocenie danego kryterium nie mogą odnosić się do wartości „0”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dysponowanie pojazdami specjalnymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas dojazdu na miejsce zdarzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania i spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1.1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – art. 112 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp;<br/>1.2. zdolności technicznej lub zawodowej – art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp.<br/>2. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu,<br/>dotyczące:<br/>2.1. zdolności występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie,<br/>2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie,<br/>2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub<br/>finansowej pozwalającej na udział w postępowaniu, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności<br/>cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną tego<br/>ubezpieczenia nie mniejszą niż: 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych),<br/>2.4. zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dotyczący zdolności<br/>technicznej lub zawodowej niezbędny do wykonania niniejszego zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>2.4.1. dysponuje przynajmniej jednym pojazdem specjalnym przeznaczonym do przewozu zwłok osób zmarłych i zabitych i<br/>ich szczątków, spełniającymi wymagania techniczne i sanitarne określone w § 4 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 27<br/>grudnia 2007 r. w sprawie wydawania pozwoleń i zaświadczeń na przewóz zwłok i szczątków ludzkich (Dz.U. 2007 r. Nr 249<br/>poz. 1866), dla każdego Zadania odrębnie. Pojazd wykazany dla danego Zadania nie może zostać wskazany do realizacji<br/>pozostałych Zadań. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Oświadczenie<br/>Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu<br/>ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. 2023.1689 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył<br/>odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, sporządzone<br/>wg Załącznika nr 8 do SWZ;<br/>2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i<br/>opłat, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów<br/>potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo<br/>przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub<br/>grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności - sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego<br/>złożeniem;<br/>3. Zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub<br/>właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające,<br/>że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, a w przypadku zalegania z opłacaniem<br/>składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia<br/>dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w<br/>postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia<br/>społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności -<br/>sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.<br/>4. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>5. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4<br/>ustawy Pzp sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;<br/>6. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022<br/>r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa<br/>narodowego (Dz.U.2023.1497 ze zm.) - Załącznik nr 9 do SWZ. Dokument zobowiązani są złożyć również podwykonawcy lub<br/>podmioty, na których zdolności polega się w rozumieniu dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, w przypadku gdy przypada na<br/>nich ponad 10 % wartości zamówienia;<br/>7. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 5 k Rozporządzenia Rady (UE) NR 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE. L. 2014.229.1 ze zm.) sporządzone wg Załącznika nr 8 do SWZ. Dokument zobowiązane są złożyć również podmioty, na których zdolnościach polega się w rozumieniu dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, w przypadku, gdy przypada na nich ponad 10 % wartości zamówienia.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej lub finansowej: polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej<br/>działalności gospodarczej związana z przedmiotem niniejszego zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000,00 zł<br/>(słownie: sto tysięcy złotych) wraz z potwierdzeniem opłacenia składki ubezpieczeniowej, jeśli z treści polisy nie wynika klauzula,<br/>zgodnie z którą Wykonawca jest objęty ochroną ubezpieczeniową pomimo braku opłacenia składki. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny<br/>Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, Wykonawca składa inne<br/>podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku<br/>udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten podlega sumowaniu tzn. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia muszą spełniać warunek łącznie. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę, który polega na sytuacji<br/>ekonomicznej lub finansowej podmiotów udostępniających zasoby, na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, warunek ten<br/>podlega sumowaniu, tzn. Wykonawca wspólnie z podmiotem udostępniającym zasoby muszą spełniać warunek łącznie.<br/>2. Na potwierdzenie zdolności technicznej lub zawodowej: wykaz pojazdów specjalnych przeznaczonych do przewozu zwłok osób<br/>zmarłych i zabitych i ich szczątków, spełniających wymagania techniczne i sanitarne określone w § 4 Rozporządzenia Ministra<br/>Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007 r. w sprawie wydawania pozwoleń i zaświadczeń na przewóz zwłok i szczątków ludzkich (Dz.U. 2007<br/>r. Nr 249 poz. 1866) wraz z podstawą do dysponowania, sporządzony wg Załącznika nr 6 do SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą nastąpić<br/>jedynie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie.<br/>2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty w przypadku, gdy konieczność takich zmian wynika ze zmiany przepisów powszechnie obowiązujących lub zmian<br/>organizacyjnych polegających na likwidacji jednostek Prokuratury lub zmian zakresu działania poszczególnych jednostek<br/>Prokuratury.<br/>3. Zamawiający przewiduje zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany:<br/>a. stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,<br/>b. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie<br/>przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j.Dz.U.2020.2207ze zm.).<br/>c. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na<br/>ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,<br/>d. zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (t.j. Dz.U.2024.427)<br/>- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.<br/>4. Strony przewidują możliwość zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu wykonania Umowy, w wypadku udokumentowanych zmian cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją Umowy o co najmniej 10% względem poziomu tych cen lub kosztów związanych z wykonaniem usług, jakie były brane pod uwagę przez Wykonawcę przy sporządzaniu Oferty stanowiącej podstawę do zawarcia Umowy lub w wypadku kolejnej zmiany, względem cen materiałów lub kosztów ustalonych przy ostatniej takiej zmianie. Zmiana wynagrodzenia w tym trybie nie może prowadzić do wzrostu<br/>zysku Wykonawcy, a jedynie do zrekompensowania kosztów jakie będzie ponosił w związku z realizacją Umowy.<br/>Wszelkie informacje w tym zakresie uregulowane są postanowieniami wzoru umowy - Załącznik nr 2 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-05-29 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-05-29 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-06-27</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com