JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240527/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240527/0034111601-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. „Efekt synergii – koordynacja lubuskiego włączenia społecznego” w podziale na części </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Województwo Lubuskie – Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Województwo Lubuskie – Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 081048430</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Al. Niepodległości 36</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zielona Góra</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">65-042</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(68) 323 18 80</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@rops.lubuskie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://polityka-spoleczna.lubuskie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> polityka społeczna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. „Efekt synergii – koordynacja lubuskiego włączenia społecznego” w podziale na części </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-89ce7038-1c25-11ef-a7c1-72acb4a2af8f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00341116</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-05-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00073595/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.10 Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. „Efekt synergii – koordynacja lubuskiego włączenia społecznego” w podziale na części</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Efekt synergii – koordynacja lubuskiego włączenia społecznego”, działanie 04.13 Wysokiej jakości system włączenia społecznego w ramach FERS 2021-2027 współfinansowanego ze środków EFS Plus, w ramach typu projektów pn. Działania ROPS w zakresie usług społecznych, pomocy społecznej, ES i aktywnej integracji, służące włączeniu społecznemu, realizowane na poziomie wojewódzkim. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/rops_lubuskie, <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/rops_lubuskie,</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy użyciu Platformy zakupowej „platformazakupowa.pl” pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/rops_lubuskie<br/>2.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. <br/>3.Zamawiający dopuszcza możliwość komunikacji przy użyciu poczty elektronicznej, na adres wskazany w Rozdziale I, z zastrzeżeniem, że dokumenty, o których mowa w Rozdziale XV ust. 5 oraz Rozdziale VII ust. 1 i 2, składane są wyłącznie za pośrednictwem Platformy.<br/>4.W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/rops_lubuskie i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/rops_lubuskie poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.<br/>5.Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/rops_lubuskie . Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/rops_lubuskie do konkretnego Wykonawcy.<br/>6.Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.<br/>W pozostałym zakresie obowiązują zapisy SWZ i ustawy Pzp</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/rops_lubuskie,</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej z siedzibą w Zielonej Górze, przy Al. Niepodległości 36, 65-042 Zielona Góra, tel. 68 3231880, e-mail: sekretariat@rops.lubuskie.pl; <br/>	inspektorem ochrony danych osobowych Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej z siedzibą w Zielonej Górze jest Pani Magda Mierzejewska, kontakt: iod@rops.lubuskie.pl; tel, +48 68 3231925; <br/>	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji;<br/>	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) dalej „ustawa Pzp”;<br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu <br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;<br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ROPS.V.5.29.2024.IS</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p> <p class="mb-0">Zamawiający żąda określonej etykiety lub wskazuje mające zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustaw - etykiety społecznej</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest:<br/>Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń ( w ramach projektu pn. „Efekt synergii – koordynacja lubuskiego włączenia społecznego”), w szczególności w zakresie zapewnienia przez Wykonawcę: wyspecjalizowanej kadry szkoleniowej, opiekuna technicznego grupy, zaplecza techniczno-organizacyjnego, materiałów szkoleniowych/informacyjnych, usług restauracyjnych i podawania posiłków, usług hotelarskich, noclegowych (w przypadku szkoleń 2 i 3 dniowych) i konferencyjnych:<br/>Część A: Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową organizację i przeprowadzenie dwóch 1-dniowych szkoleń, każde dla 20 osób ( w ramach projektu pn. „Efekt synergii – koordynacja lubuskiego włączenia społecznego”), w szczególności w zakresie zapewnienia przez Wykonawcę: wyspecjalizowanej kadry szkoleniowej, opiekuna technicznego grupy, zaplecza techniczno-organizacyjnego, materiałów szkoleniowych/informacyjnych, usług restauracyjnych i podawania posiłków, usług hotelarskich i i konferencyjnych.<br/>2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: <br/>Załącznik nr 1A do SWZ Opis przedmiotu zamówienia<br/><br/>3.	Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowiących:<br/>Załącznik nr 3A do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji</p> <p class="mb-0">55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe</p> <p class="mb-0">55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-08-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy dokonywaniu wyboru oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:<br/>1)	Cena (C) – 50%<br/>2)	Doświadczenie trenera (D) – 40%<br/>3)	Aspekt społeczny – przygotowanie poczęstunku z wykorzystaniem kawy pochodzącej z produkcji spełniającej standardy społeczne Sprawiedliwego Handlu (Ksh)- 10%<br/><br/>1)	CENA (C) – 50 %<br/>Kryterium to zostanie obliczone na podstawie następującego wzoru:<br/>Cena najtańszej oferty brutto spośród wszystkich badanych ofert <br/>Cena = x 50<br/>Cena badanej oferty brutto <br/>2)	DOŚWIADCZENIE TRENERA (D) – 40%<br/>Liczba punktów w kryterium zależna jest od liczby godzin przeprowadzonych szkoleń przez jedną osobę skierowaną do realizacji niniejszego zadania w funkcji trenera z zakresu tematyki stanowiącej przedmiot zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ), przy czym minimalna liczba uczestników jednego szkolenia wynosiła 10 osób, a uczestnikami szkoleń była kadra, o której mowa w punkcie 4 Załącznika, odpowiednio, nr 1A, 1B, 1C do SWZ Opis przedmiotu zamówienia <br/>Ocenie nie będą podlegać szkolenia objęte wykazem 50 godzin szkoleniowych wskazanych jako warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale V pkt. 1 ppkt. 5) lit. b) SWZ. <br/><br/>Punkty w tym kryterium zostaną przyznane w następujący sposób:<br/>Część A: <br/>D = 0 pkt, w przypadku jeżeli osoba skierowana do realizacji niniejszego zadania w funkcji trenera zrealizowała w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert 50 godzin szkoleń z zakresu tematyki stanowiącej przedmiot zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 1A do SWZ). <br/>D = 10 pkt, w przypadku jeżeli osoba skierowana do realizacji niniejszego zadania w funkcji trenera zrealizowała w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert 51-90 godzin szkoleń z zakresu tematyki stanowiącej przedmiot zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 1A do SWZ). <br/>D= 20 pkt, w przypadku jeżeli osoba skierowana do realizacji niniejszego zadania w funkcji trenera zrealizowała w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert 91-130 godzin szkoleń z zakresu tematyki stanowiącej przedmiot zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 1A do SWZ). <br/>D= 30 pkt, w przypadku jeżeli osoba skierowana do realizacji niniejszego zadania w funkcji trenera zrealizowała w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert 131-170 szkoleń z zakresu tematyki stanowiącej przedmiot zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 1A do SWZ). <br/>D= 40 pkt, w przypadku jeżeli osoba skierowana do realizacji niniejszego zadania w funkcji trenera zrealizowała w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert powyżej 171 godzin szkoleń z zakresu tematyki stanowiącej przedmiot zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 1A do SWZ). <br/><br/>Dla oceny oferty w kryterium doświadczenia trenera Wykonawca zobligowany jest dołączyć do oferty wypełniony i podpisany, zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ - Załącznik nr 10 do SWZ.<br/><br/>Zamawiający dopuszcza możliwość by jedna osoba była trenerem dla kilku szkoleń, pod warunkiem spełnienia powyższego warunku dla każdego z nich.<br/><br/>Maksymalnie w ramach tego kryterium Wykonawca może otrzymać 40 punktów, na które składają się punkty otrzymane za wykazane doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego.<br/><br/>3)	Aspekt społeczny – przygotowanie poczęstunku z wykorzystaniem kawy pochodzącej z produkcji spełniającej standardy społeczne Sprawiedliwego Handlu (Ksh) – 10%<br/>W przypadku zadeklarowania w formularzu ofertowym ( Załącznik nr 2 do SWZ ) zastosowania do przygotowania serwisu kawowego, w całości kawy pochodzącej z produkcji spełniającej standardy społeczne Sprawiedliwego Handlu wykonawca otrzyma 10 punktów. <br/>W przypadku braku zadeklarowania w formularzu ofertowym ( Załącznik nr 2 do SWZ ) zastosowania do przygotowania serwisu kawowego, w całości kawy pochodzącej z produkcji spełniającej standardy społeczne Sprawiedliwego Handlu wykonawca otrzyma 0 punktów.<br/><br/>W pozostałym zakresie obowiązują zapisy Rozdziału XIII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie trenera</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">3) Aspekt społeczny – przygotowanie poczęstunku z wykorzystaniem kawy pochodzącej z produkcji spełniającej standardy społeczne Sprawiedliwego Handlu (Ksh)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest:<br/>Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń ( w ramach projektu pn. „Efekt synergii – koordynacja lubuskiego włączenia społecznego”), w szczególności w zakresie zapewnienia przez Wykonawcę: wyspecjalizowanej kadry szkoleniowej, opiekuna technicznego grupy, zaplecza techniczno-organizacyjnego, materiałów szkoleniowych/informacyjnych, usług restauracyjnych i podawania posiłków, usług hotelarskich, noclegowych (w przypadku szkoleń 2 i 3 dniowych) i konferencyjnych:<br/><br/>Część B: Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową organizację i przeprowadzenie dwóch 2-dniowych szkoleń, każde dla 20 osób ( w ramach projektu pn. „Efekt synergii – koordynacja lubuskiego włączenia społecznego”), w szczególności w zakresie zapewnienia przez Wykonawcę: wyspecjalizowanej kadry szkoleniowej, opiekuna technicznego grupy, zaplecza techniczno-organizacyjnego, materiałów szkoleniowych/informacyjnych, usług restauracyjnych i podawania posiłków, usług hotelarskich, noclegowych i konferencyjnych.<br/>2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: <br/><br/>Załącznik nr 1B do SWZ Opis przedmiotu zamówienia<br/><br/>3.	Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowiących:<br/><br/>Załącznik nr 3B do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji</p> <p class="mb-0">55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe</p> <p class="mb-0">55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-08-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy dokonywaniu wyboru oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:<br/>1)	Cena (C) – 50%<br/>2)	Doświadczenie trenera (D) – 40%<br/>3)	Aspekt społeczny – przygotowanie poczęstunku z wykorzystaniem kawy pochodzącej z produkcji spełniającej standardy społeczne Sprawiedliwego Handlu (Ksh)- 10%<br/><br/>1)	CENA (C) – 50 %<br/>Kryterium to zostanie obliczone na podstawie następującego wzoru:<br/>Cena najtańszej oferty brutto spośród wszystkich badanych ofert <br/>Cena = x 50<br/>Cena badanej oferty brutto <br/>2)	DOŚWIADCZENIE TRENERA (D) – 40%<br/>Liczba punktów w kryterium zależna jest od liczby godzin przeprowadzonych szkoleń przez jedną osobę skierowaną do realizacji niniejszego zadania w funkcji trenera z zakresu tematyki stanowiącej przedmiot zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ), przy czym minimalna liczba uczestników jednego szkolenia wynosiła 10 osób, a uczestnikami szkoleń była kadra, o której mowa w punkcie 4 Załącznika, odpowiednio, nr 1A, 1B, 1C do SWZ Opis przedmiotu zamówienia <br/>Ocenie nie będą podlegać szkolenia objęte wykazem 50 godzin szkoleniowych wskazanych jako warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale V pkt. 1 ppkt. 5) lit. b) SWZ. <br/><br/>Punkty w tym kryterium zostaną przyznane w następujący sposób:<br/>Część B: <br/>D = 0 pkt, w przypadku jeżeli osoba skierowana do realizacji niniejszego zadania w funkcji trenera zrealizowała w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert 50 godzin szkoleń z zakresu tematyki stanowiącej przedmiot zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 1B do SWZ). <br/>D = 10 pkt, w przypadku jeżeli osoba skierowana do realizacji niniejszego zadania w funkcji trenera zrealizowała w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert 51-90 godzin szkoleń z zakresu tematyki stanowiącej przedmiot zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 1B do SWZ). <br/>D= 20 pkt, w przypadku jeżeli osoba skierowana do realizacji niniejszego zadania w funkcji trenera zrealizowała w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert 91-130 godzin szkoleń z zakresu tematyki stanowiącej przedmiot zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 1B do SWZ). <br/>D= 30 pkt, w przypadku jeżeli osoba skierowana do realizacji niniejszego zadania w funkcji trenera zrealizowała w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert 131-170 szkoleń z zakresu tematyki stanowiącej przedmiot zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 1B do SWZ). <br/>D= 40 pkt, w przypadku jeżeli osoba skierowana do realizacji niniejszego zadania w funkcji trenera zrealizowała w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert powyżej 171 godzin szkoleń z zakresu tematyki stanowiącej przedmiot zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 1B do SWZ). <br/><br/><br/>Dla oceny oferty w kryterium doświadczenia trenera Wykonawca zobligowany jest dołączyć do oferty wypełniony i podpisany, zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ - Załącznik nr 10 do SWZ.<br/><br/>Zamawiający dopuszcza możliwość by jedna osoba była trenerem dla kilku szkoleń, pod warunkiem spełnienia powyższego warunku dla każdego z nich.<br/><br/>Maksymalnie w ramach tego kryterium Wykonawca może otrzymać 40 punktów, na które składają się punkty otrzymane za wykazane doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego.<br/><br/>3)	Aspekt społeczny – przygotowanie poczęstunku z wykorzystaniem kawy pochodzącej z produkcji spełniającej standardy społeczne Sprawiedliwego Handlu (Ksh) – 10%<br/>W przypadku zadeklarowania w formularzu ofertowym ( Załącznik nr 2 do SWZ ) zastosowania do przygotowania serwisu kawowego, w całości kawy pochodzącej z produkcji spełniającej standardy społeczne Sprawiedliwego Handlu wykonawca otrzyma 10 punktów. <br/>W przypadku braku zadeklarowania w formularzu ofertowym ( Załącznik nr 2 do SWZ ) zastosowania do przygotowania serwisu kawowego, w całości kawy pochodzącej z produkcji spełniającej standardy społeczne Sprawiedliwego Handlu wykonawca otrzyma 0 punktów.<br/><br/>W pozostałym zakresie obowiązują zapisy Rozdziału XIII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie trenera</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">3) Aspekt społeczny – przygotowanie poczęstunku z wykorzystaniem kawy pochodzącej z produkcji spełniającej standardy społeczne Sprawiedliwego Handlu (Ksh)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest:<br/>Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń ( w ramach projektu pn. „Efekt synergii – koordynacja lubuskiego włączenia społecznego”), w szczególności w zakresie zapewnienia przez Wykonawcę: wyspecjalizowanej kadry szkoleniowej, opiekuna technicznego grupy, zaplecza techniczno-organizacyjnego, materiałów szkoleniowych/informacyjnych, usług restauracyjnych i podawania posiłków, usług hotelarskich, noclegowych (w przypadku szkoleń 2 i 3 dniowych) i konferencyjnych:<br/><br/>Część C: Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową organizację i przeprowadzenie dwóch 3-dniowych szkoleń, każde dla 20 osób ( w ramach projektu pn. „Efekt synergii – koordynacja lubuskiego włączenia społecznego”), w szczególności w zakresie zapewnienia przez Wykonawcę: wyspecjalizowanej kadry szkoleniowej, opiekuna technicznego grupy, zaplecza techniczno-organizacyjnego, materiałów szkoleniowych/informacyjnych, usług restauracyjnych i podawania posiłków, usług hotelarskich, noclegowych i konferencyjnych. <br/>2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: <br/><br/>Załącznik nr 1C do SWZ Opis przedmiotu zamówienia<br/>3.	Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowiących:<br/><br/>Załącznik nr 3C do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji</p> <p class="mb-0">55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe</p> <p class="mb-0">55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-08-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy dokonywaniu wyboru oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:<br/>1)	Cena (C) – 50%<br/>2)	Doświadczenie trenera (D) – 40%<br/>3)	Aspekt społeczny – przygotowanie poczęstunku z wykorzystaniem kawy pochodzącej z produkcji spełniającej standardy społeczne Sprawiedliwego Handlu (Ksh)- 10%<br/><br/>1)	CENA (C) – 50 %<br/>Kryterium to zostanie obliczone na podstawie następującego wzoru:<br/>Cena najtańszej oferty brutto spośród wszystkich badanych ofert <br/>Cena = x 50<br/>Cena badanej oferty brutto <br/>2)	DOŚWIADCZENIE TRENERA (D) – 40%<br/>Liczba punktów w kryterium zależna jest od liczby godzin przeprowadzonych szkoleń przez jedną osobę skierowaną do realizacji niniejszego zadania w funkcji trenera z zakresu tematyki stanowiącej przedmiot zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ), przy czym minimalna liczba uczestników jednego szkolenia wynosiła 10 osób, a uczestnikami szkoleń była kadra, o której mowa w punkcie 4 Załącznika, odpowiednio, nr 1A, 1B, 1C do SWZ Opis przedmiotu zamówienia <br/>Ocenie nie będą podlegać szkolenia objęte wykazem 50 godzin szkoleniowych wskazanych jako warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale V pkt. 1 ppkt. 5) lit. b) SWZ. <br/><br/>Punkty w tym kryterium zostaną przyznane w następujący sposób:<br/>Część C:<br/>D = 0 pkt, w przypadku jeżeli osoba skierowana do realizacji niniejszego zadania w funkcji trenera zrealizowała w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert 50 godzin szkoleń z zakresu tematyki stanowiącej przedmiot zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 1C do SWZ). <br/>D = 10 pkt, w przypadku jeżeli osoba skierowana do realizacji niniejszego zadania w funkcji trenera zrealizowała w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert 51-90 godzin szkoleń z zakresu tematyki stanowiącej przedmiot zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 1C do SWZ). <br/>D= 20 pkt, w przypadku jeżeli osoba skierowana do realizacji niniejszego zadania w funkcji trenera zrealizowała w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert 91-130 godzin szkoleń z zakresu tematyki stanowiącej przedmiot zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 1C do SWZ). <br/>D= 30 pkt, w przypadku jeżeli osoba skierowana do realizacji niniejszego zadania w funkcji trenera zrealizowała w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert 131-170 szkoleń z zakresu tematyki stanowiącej przedmiot zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 1C do SWZ). <br/>D= 40 pkt, w przypadku jeżeli osoba skierowana do realizacji niniejszego zadania w funkcji trenera zrealizowała w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert powyżej 171 godzin szkoleń z zakresu tematyki stanowiącej przedmiot zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 1C do SWZ). <br/><br/>Dla oceny oferty w kryterium doświadczenia trenera Wykonawca zobligowany jest dołączyć do oferty wypełniony i podpisany, zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ - Załącznik nr 10 do SWZ.<br/><br/>Zamawiający dopuszcza możliwość by jedna osoba była trenerem dla kilku szkoleń, pod warunkiem spełnienia powyższego warunku dla każdego z nich.<br/><br/>Maksymalnie w ramach tego kryterium Wykonawca może otrzymać 40 punktów, na które składają się punkty otrzymane za wykazane doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego.<br/><br/>3)	Aspekt społeczny – przygotowanie poczęstunku z wykorzystaniem kawy pochodzącej z produkcji spełniającej standardy społeczne Sprawiedliwego Handlu (Ksh) – 10%<br/>W przypadku zadeklarowania w formularzu ofertowym ( Załącznik nr 2 do SWZ ) zastosowania do przygotowania serwisu kawowego, w całości kawy pochodzącej z produkcji spełniającej standardy społeczne Sprawiedliwego Handlu wykonawca otrzyma 10 punktów. <br/>W przypadku braku zadeklarowania w formularzu ofertowym ( Załącznik nr 2 do SWZ ) zastosowania do przygotowania serwisu kawowego, w całości kawy pochodzącej z produkcji spełniającej standardy społeczne Sprawiedliwego Handlu wykonawca otrzyma 0 punktów.<br/><br/>W pozostałym zakresie obowiązują zapisy Rozdziału XIII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie trenera</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">3) Aspekt społeczny – przygotowanie poczęstunku z wykorzystaniem kawy pochodzącej z produkcji spełniającej standardy społeczne Sprawiedliwego Handlu (Ksh)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: <br/>(...)<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej;<br/>Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: <br/>a)	w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej 3 ( trzy ) szkolenia z zakresu polityki społecznej, gdzie w każdym ze szkoleń uczestniczyło co najmniej 15 osób a wartość każdego szkolenia wynosiła brutto minimum 18.000,00 zł, zaś uczestnikami szkoleń była kadra, o której mowa w punkcie 4 Załącznika, odpowiednio, nr 1A, 1B, 1C do SWZ Opis przedmiotu zamówienia – warunek dotyczy każdej części zamówienia; <br/>b)	dysponuje lub będzie dysponował w okresie realizacji przedmiotu umowy, co najmniej 1 ( jedną ) osobą, którą Wykonawca zamierza skierować do realizacji niniejszego zamówienia w funkcji trenera, który posiada doświadczenie nabyte w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, polegające na wykonaniu :<br/>w zakresie Części A:<br/>1)	co najmniej 50 godzin szkoleń z zakresu tematycznego, o którym mowa w punkcie 9 Załącznika nr 1 A do SWZ - OPZ tj. obszar szkolenia: stosowanie prawa;<br/>w zakresie Części B:<br/>2)	co najmniej 50 godzin szkoleń z zakresu tematycznego, o którym mowa w punkcie 9 Załącznika nr 1 B do SWZ - OPZ tj. obszar szkolenia: rodzina – dzieci, w tym dzieci z niepełnosprawnościami;<br/>w zakresie Części C:<br/>3)	co najmniej 50 godzin szkoleń z zakresu tematycznego, o którym mowa w <br/>punkcie 9 Załącznika nr 1 A do SWZ - OPZ tj. obszar szkolenia: budowanie lokalnego systemu wspierania rodziny i pieczy zastępczej rodziny i pieczy zastępczej.<br/><br/>UWAGA: Zamawiający wymaga, by minimalna liczba uczestników jednego szkolenia opisanego w punkcie b) powyżej wynosiła co najmniej 10 osób, zaś uczestnikami szkoleń była kadra, o której mowa w punkcie 4 Załącznika nr 1A, 1B, 1C do SWZ Opis przedmiotu zamówienia. <br/>Warunek wskazany w punkcie a) i b) musi być spełniony łącznie – dotyczy każdej części postępowania.<br/><br/>Wykonawcy mają obowiązek wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez szczegółowe opisanie spełnienia warunku w formularzu stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ Wykaz osób. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.Oświadczenie sporządzone, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania<br/>2. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik nr 5 do SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:<br/>	art. 108 ust. 1 pkt 1-2 ustawy Pzp,<br/>	art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,<br/>	art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,<br/>	art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>	art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,<br/>	art. 109 ust. 1 pkt 8-10 ustawy Pzp,<br/>	art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach <br/>w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: <br/>Oświadczenie sporządzone, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania.<br/>2.	Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:<br/>1)	Podmiotowe środki dowodowe składane w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający, w zależności od charakteru, znaczenia, przeznaczenia lub zakresu usług:a)	wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Okres 3 lat, o którym mowa powyżej liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 9 do SWZ.<br/><br/>b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w funkcji trenera, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, stanowiące Załącznik nr 8 do SWZ<br/>Dowodami potwierdzającymi czy osoba/y skierowane przez Wykonawcę posiadają stosowne wykształcenie i kwalifikacje zawodowe są zaświadczenia, dyplomy, referencje lub inne dokumenty potwierdzające ww. okoliczności lub - oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie, o którym mowa Rozdziale IX ust. 1 (Załącznik nr 4 do SWZ). Dokument ten potwierdza brak podstaw wykluczenia z postępowania w zakresie, w którym Wykonawca zobowiązany jest wykazać brak podstaw wykluczenia <br/>z postępowania oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>2.	Wykonawcy tworzący konsorcjum, ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji, wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, powinno być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub osobistym przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie. <br/>3.	Wykonawcy, wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 5.	Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy określone są w:<br/>a)	Załącznik nr 3A do SWZ dla części A<br/>b)	Załącznik nr 3B do SWZ dla części B<br/>c)	Załacznik nr 3C do SWZ dla części C<br/>6.Poza zmianami umowy dopuszczonymi w art. 455 Pzp dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w następujących przypadku: <br/>1) gdy konieczność zmiany spowodowana jest okolicznościami poza kontrolą stron, których działając z należytą starannością strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Dotyczy to w szczególności okoliczności wywołanych przez siłę wyższą oraz od zdarzeń niezależnych od Stron. W czasie trwania siły wyższej Wykonawca odpowiada za wykonanie umowy na zasadach ogólnych kodeksu cywilnego; <br/>2) zmiana sposobu wykonania przedmiotu umowy w przypadku gdy Wykonawca zrezygnuje z Podwykonawcy lub dokona zmiany Podwykonawcy, przy czym, jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powołał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Przepis art. 122 Ustawy Pzp stosuje się odpowiednio; <br/>3) zmiany związane z wprowadzeniem nowych przepisów lub zmian w dotychczasowych przepisach, jeżeli powodują one konieczność zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do zakresu przedmiotu umowy. <br/>7. W pozostałym zakresie obowiązują warunku określone w Załączniku nr 3A, 3B, 3C do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-06-04 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/rops_lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-06-04 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-07-03</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com