JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240528/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240528/0034132001-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Świadczenie usług specjalistycznych: psychologicznych, logopedycznych, superwizji i hipoterapii” – realizowane w 4 częściach </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kętrzynie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 510856835</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Pocztowa 9</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kętrzyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">11-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL622 - Olsztyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">kontakt@pcprketrzyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">pcprketrzyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ochrona socjalna</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Świadczenie usług specjalistycznych: psychologicznych, logopedycznych, superwizji i hipoterapii” – realizowane w 4 częściach </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8aefc573-18f8-11ef-a7c1-72acb4a2af8f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00341320</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-05-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00330095/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Usługi specjalistyczne: psychologiczna, logopedyczna, superwizora i hipoterapii.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> „Deinstytucjonalizacja pieczy zastępczej poprzez wsparcie systemu rodzinnych form pieczy w Powiecie Kętrzyńskim” w ramach Działania 9.9: System pieczy zastępczej, Priorytetu 9: Włączenie i integracja EFS+ programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/927795 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Składanie wniosków o wyjaśnienie SWZ, oferty wraz z wymaganymi dokumentami oraz inna komunikacja pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym odbywa się za pośrednictwem platformy dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/927795</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">5. Zamawiający, zgodnie z rozporządzeniem w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej, tj.:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,<br/>4) włączona obsługa JavaScript,<br/>5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>6) Szyfrowanie na platformie zakupowej odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>1) akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,<br/>2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.<br/>7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformy zakupowej, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Pzp.<br/>8. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformy zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>9. W związku z tym, że formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z rozporządzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności...:<br/>1) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf<br/>2) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip .7Z<br/>3) Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.<br/>4) Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max. 10 MB (łącznie z podpisem) oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max. 5 MB (łącznie z podpisem).<br/>5) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.<br/>6) Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.<br/>7) Zamawiający zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju.....<br/>Numeracja ustępów zgodna z SWZ, pełny tekst w rozdz. X SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">2. Przetwarzanie pozyskanych danych osobowych przez Zamawiającego jest niezbędne dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Zamawiającego i wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. W związku z tym, Wykonawca będzie obowiązany do złożenia oświadczenia o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną zawartą w SWZ oraz w toku niniejszego postępowania do pisemnego poinformowania i uzyskania zgody każdej osoby, której dane osobowe będą podane w ofercie, oświadczeniach i dokumentach złożonych w postępowaniu. Na tę okoliczność Wykonawca złoży stosowne pisemne oświadczenie (jak we wzorze formularza oferty – zał. nr 1 do SWZ).<br/>3. Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 RODO, informuję, że: <br/>1) administratorem udostępnionych w niniejszym postępowaniu danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kętrzynie z siedzibą przy ul. Pocztowa 9 w Kętrzynie (11-400) reprezentowane przez Dyrektora - kontakt z Inspektor Ochrony Danych: iod@pcprketrzyn.pl lub na wyżej podany adres Administratora danych (z dopiskiem „Inspektor ochrony danych osobowych”);<br/>2) udostępnione w niniejszym postępowaniu:<br/>a)	dane osobowe przekazywane przez Wykonawcę i uzyskane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a w szczególności: dane osobowe ujawnione w ofertach i dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty oraz dane osobowe ujawnione w dokumentach i oświadczeniach składanych na podstawie art. 274 Pzp ;<br/>b)	dane przedsiębiorców ujawniane w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), które stanowią dane osobowe w rozumieniu RODO,<br/>- przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegać profilowaniu.<br/>3) odbiorcami udostępnionych w niniejszym postępowaniu danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp; dane osobowe mogą zostać przekazane organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, a także innym podmiotom, które na podstawie stosownych umów podpisanych ze stroną wskazaną w ust. 2 pkt 1 lit b) przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem osoba wskazana w ust. 2 pkt 1 lit b); odbiorcami danych osobowych mogą być również podmioty współpracujące z Administratorem w wykonywaniu celów określonych w niniejszej klauzuli, w szczególności inne instytucje publiczne, takie jak: sądy, prokuratura, policja, instytucja finansująca projekt itp.; <br/>4) dane osobowe będą przetwarzane przez okres prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji umowy, a następnie będą przechowywane począwszy od dnia zakończenia okresu obowiązywania umowy przez okres co najmniej 6 lat (nie krócej jednak, niż okres przedawnienia roszczeń); dane osobowe po zrealizowaniu celu pierwotnego, dla którego zostały zebrane, o jakim była mowa wcześniej, będą przetwarzane dla celów archiwalnych przez okres zgodny z obowiązującymi u Zamawiającego przepisami archiwalnymi oraz przez okres niezbędny dla obrony przed roszczeniami kierowanymi wobec Zamawiającego, na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, z uwzględnieniem okresów przedawnienia roszczeń określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa;<br/>5) obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Wykonawcy lub/i osób wskazanych do realizacji zamówienia jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ; konsekwencje niepodania określonych danych osobowych wynikają z ustawy Pzp;<br/>6) w odniesieniu do udostępnionych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>7) udostępniający posiada prawo do:<br/>a)	art. 15...<br/>Numeracja ustępów zgodna z SWZ, pełny tekst w rozdz. IV SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">8) udostępniającemu nie przysługuje:<br/>a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/>Numeracja ustępów zgodna z SWZ, pełny tekst w rozdz. IV SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PCPR.0404.6.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1) CZĘŚĆ I: USŁUGA PSYCHOLOGICZNA: <br/>Do obowiązków Wykonawcy (osoby prowadzącej porady/konsultacje psychologiczne) należeć będzie:<br/>a)	Wsparcie psychologiczne, tj. udzielenie 837 godzin (zegarowych) indywidualnych porad dla 105 uczestników w wymiarze dostosowanym do indywidualnych potrzeb każdego uczestnika (spotkania indywidualne). <br/>b)	Prowadzenie dokumentacji z realizacji umowy, tj. sporządzanie sprawozdań z udzielonych porad, prowadzenie listy obecności.<br/>c)	Usługa świadczona stacjonarnie, w godzinach popołudniowych lub w dni wolne od zajęć szkolnych. <br/>d)	Usługę będą świadczyć osoby zaangażowane przez Wykonawcę posiadające niezbędne kwalifikacje i min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z rodzinami zastępczymi, dziećmi umieszczonymi w pieczy zastępczej oraz pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym. <br/>e)	Termin realizacji usługi: od 24 czerwca 2024 r. do 29.02.2028 r. <br/>Numeracja ustępów zgodna z SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-06-24 do 2028-02-29</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">2. Wybór najkorzystniejszej oferty w każdej z części zamówienia nastąpi zgodnie z ustawą na podstawie powyższych kryteriów. Zamawiający zastosuje w ocenie zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.<br/>3. Ocena ofert w poszczególnych kryteriach będzie dokonywana według następujących zasad:<br/>1) Zasady oceny Kryterium „Cena” – CZĘŚCI I - IV:<br/>Ocena będzie ustalana na podstawie ceny brutto DANEJ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA, zgodnie z zał. nr 1 do SWZ, określona zostanie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku dla. Ocena ofert w kryterium ceny będzie obliczona wg wzoru:<br/><br/>C= (Cmin/Co * 100 pkt) x W<br/>Gdzie:<br/>C – ocena w kryterium „cena oferty”<br/>Cmin - „cena oferty” najniższa proponowana spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu <br/>Co - cena oferty ocenianej<br/>W - waga w kryterium „cena oferty”<br/><br/>2) Zasady oceny Kryterium „Doświadczenie specjalistów” – CZĘŚCI I - IV:<br/>Ocena będzie ustalana na podstawie zapisów formularza oferty oraz załączonych do oferty przedmiotowych środków dowodowych na daną CZĘŚĆ przedmiotu zamówienia, zgodnie z poniższymi zasadami:<br/>a)	za zaoferowanie przez Wykonawcę specjalisty do realizacji DANEJ CZĘŚCI zamówienia, który posiada udokumentowane doświadczenie w pracy rodzinami zastępczymi, dziećmi umieszczonymi w pieczy zastępczej oraz pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym, Zamawiający przyzna punkty na następujących zasadach:<br/>	doświadczenie min. 2 lat - 0 pkt,<br/>	doświadczenie powyżej 2 lat do 3 lat - 20 pkt,<br/>	doświadczenie powyżej 3 lat do 5 lat - 30 pkt,<br/>	doświadczenie powyżej 5 lat i więcej - 40 pkt.<br/>b)	w formularzu ofertowym Wykonawca podaje lata i pełne miesiące kalendarzowe doświadczenia (w formie liczb całkowitych) a do oferty dołącza przedmiotowe środki dowodowe opisane w rozdz. XX SWZ – weryfikujące kwalifikacje i doświadczenie. <br/>c)	w sytuacji kiedy Wykonawca wskaże więcej niż jedną osobę do realizacji danej części zamówienia doświadczenie wszystkich wskazanych osób sumuje się, a następnie dzieli przez liczbę wskazanych osób - Wynik tego działania podlega ocenie w kryterium „Doświadczenie specjalistów”.<br/>UWAGA: Wskazani specjaliści pod rygorem uznania oferty za niezgodną z warunkami zamówienia i jej odrzucenia muszą spełniać co najmniej minimalne warunki ustalone dla danej części w rozdz. XIX – XX SWZ.<br/>4. Ocena każdej z ofert, dotyczących odpowiednio CZĘŚCI I, CZĘŚCI II, CZĘŚCI III, CZĘŚCI IV jest to suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria wymienione w ust. 1 i 3 odpowiednio dla danej z części.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie specjalistów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 2) CZĘŚĆ II: USŁUGA LOGOPEDYCZNA: <br/>Do obowiązków Wykonawcy (osoby prowadzącej zajęcia logopedyczne) należeć będzie:<br/>a)	Przeprowadzenie terapii logopedycznej – 600 godzin (dydaktycznych) indywidualnych zajęć logopedycznych skierowanych do 25 dzieci, w wymiarze godzin dostosowanych do indywidualnych potrzeb uczestników (spotkania indywidualne). <br/>b)	Prowadzenie dokumentacji z realizacji umowy, tj. sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych zajęć, prowadzenie listy obecności.<br/>c)	Usługa świadczona stacjonarnie, w godzinach popołudniowych lub w dni wolne od zajęć szkolnych. <br/>d)	Usługę będą świadczyć osoby zaangażowane przez Wykonawcę posiadające niezbędne kwalifikacje i min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z rodzinami zastępczymi, dziećmi umieszczonymi w pieczy zastępczej oraz pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym oraz doświadczenie w prowadzeniu zajęć logopedycznych.<br/>e)	Termin realizacji usługi: od 24 czerwca 2024 r. do 29.02.2028 r. <br/>f)	Miejsce realizacji usługi: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kętrzynie ul. Pocztowa 9.<br/>Numeracja ustępów zgodna z SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-06-24 do 2028-02-29</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">2. Wybór najkorzystniejszej oferty w każdej z części zamówienia nastąpi zgodnie z ustawą na podstawie powyższych kryteriów. Zamawiający zastosuje w ocenie zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.<br/>3. Ocena ofert w poszczególnych kryteriach będzie dokonywana według następujących zasad:<br/>1) Zasady oceny Kryterium „Cena” – CZĘŚCI I - IV:<br/>Ocena będzie ustalana na podstawie ceny brutto DANEJ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA, zgodnie z zał. nr 1 do SWZ, określona zostanie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku dla. Ocena ofert w kryterium ceny będzie obliczona wg wzoru:<br/><br/>C= (Cmin/Co * 100 pkt) x W<br/>Gdzie:<br/>C – ocena w kryterium „cena oferty”<br/>Cmin - „cena oferty” najniższa proponowana spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu <br/>Co - cena oferty ocenianej<br/>W - waga w kryterium „cena oferty”<br/><br/>2) Zasady oceny Kryterium „Doświadczenie specjalistów” – CZĘŚCI I - IV:<br/>Ocena będzie ustalana na podstawie zapisów formularza oferty oraz załączonych do oferty przedmiotowych środków dowodowych na daną CZĘŚĆ przedmiotu zamówienia, zgodnie z poniższymi zasadami:<br/>a)	za zaoferowanie przez Wykonawcę specjalisty do realizacji DANEJ CZĘŚCI zamówienia, który posiada udokumentowane doświadczenie w pracy rodzinami zastępczymi, dziećmi umieszczonymi w pieczy zastępczej oraz pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym, Zamawiający przyzna punkty na następujących zasadach:<br/>	doświadczenie min. 2 lat - 0 pkt,<br/>	doświadczenie powyżej 2 lat do 3 lat - 20 pkt,<br/>	doświadczenie powyżej 3 lat do 5 lat - 30 pkt,<br/>	doświadczenie powyżej 5 lat i więcej - 40 pkt.<br/>b)	w formularzu ofertowym Wykonawca podaje lata i pełne miesiące kalendarzowe doświadczenia (w formie liczb całkowitych) a do oferty dołącza przedmiotowe środki dowodowe opisane w rozdz. XX SWZ – weryfikujące kwalifikacje i doświadczenie. <br/>c)	w sytuacji kiedy Wykonawca wskaże więcej niż jedną osobę do realizacji danej części zamówienia doświadczenie wszystkich wskazanych osób sumuje się, a następnie dzieli przez liczbę wskazanych osób - Wynik tego działania podlega ocenie w kryterium „Doświadczenie specjalistów”.<br/>UWAGA: Wskazani specjaliści pod rygorem uznania oferty za niezgodną z warunkami zamówienia i jej odrzucenia muszą spełniać co najmniej minimalne warunki ustalone dla danej części w rozdz. XIX – XX SWZ.<br/>4. Ocena każdej z ofert, dotyczących odpowiednio CZĘŚCI I, CZĘŚCI II, CZĘŚCI III, CZĘŚCI IV jest to suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria wymienione w ust. 1 i 3 odpowiednio dla danej z części.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie specjalistów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3) CZĘŚĆ III: USŁUGA HIPOTERAPII:<br/>Do obowiązków osoby prowadzącej hipoterapię należeć będzie:<br/>a)	Przeprowadzenie 180 godzin (zegarowych) hipoterapii dla 18 dzieci z pieczy zastępczej w wymiarze godzin dostosowanych do indywidualnych potrzeb uczestników (spotkania indywidualne). <br/>b)	Prowadzenie dokumentacji z realizacji umowy, tj. sporządzanie sprawozdania z zajęć hipoterapeutycznych, lista obecności.<br/>c)	Termin realizacji usługi: od 24 czerwca 2024 r. do 31 grudnia 2027 r.<br/>d)	Miejsce realizacji usługi: powiat kętrzyński.<br/>Numeracja ustępów zgodna z SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-06-24 do 2027-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">2. Wybór najkorzystniejszej oferty w każdej z części zamówienia nastąpi zgodnie z ustawą na podstawie powyższych kryteriów. Zamawiający zastosuje w ocenie zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.<br/>3. Ocena ofert w poszczególnych kryteriach będzie dokonywana według następujących zasad:<br/>1) Zasady oceny Kryterium „Cena” – CZĘŚCI I - IV:<br/>Ocena będzie ustalana na podstawie ceny brutto DANEJ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA, zgodnie z zał. nr 1 do SWZ, określona zostanie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku dla. Ocena ofert w kryterium ceny będzie obliczona wg wzoru:<br/><br/>C= (Cmin/Co * 100 pkt) x W<br/>Gdzie:<br/>C – ocena w kryterium „cena oferty”<br/>Cmin - „cena oferty” najniższa proponowana spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu <br/>Co - cena oferty ocenianej<br/>W - waga w kryterium „cena oferty”<br/><br/>2) Zasady oceny Kryterium „Doświadczenie specjalistów” – CZĘŚCI I - IV:<br/>Ocena będzie ustalana na podstawie zapisów formularza oferty oraz załączonych do oferty przedmiotowych środków dowodowych na daną CZĘŚĆ przedmiotu zamówienia, zgodnie z poniższymi zasadami:<br/>a)	za zaoferowanie przez Wykonawcę specjalisty do realizacji DANEJ CZĘŚCI zamówienia, który posiada udokumentowane doświadczenie w pracy rodzinami zastępczymi, dziećmi umieszczonymi w pieczy zastępczej oraz pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym, Zamawiający przyzna punkty na następujących zasadach:<br/>	doświadczenie min. 2 lat - 0 pkt,<br/>	doświadczenie powyżej 2 lat do 3 lat - 20 pkt,<br/>	doświadczenie powyżej 3 lat do 5 lat - 30 pkt,<br/>	doświadczenie powyżej 5 lat i więcej - 40 pkt.<br/>b)	w formularzu ofertowym Wykonawca podaje lata i pełne miesiące kalendarzowe doświadczenia (w formie liczb całkowitych) a do oferty dołącza przedmiotowe środki dowodowe opisane w rozdz. XX SWZ – weryfikujące kwalifikacje i doświadczenie. <br/>c)	w sytuacji kiedy Wykonawca wskaże więcej niż jedną osobę do realizacji danej części zamówienia doświadczenie wszystkich wskazanych osób sumuje się, a następnie dzieli przez liczbę wskazanych osób - Wynik tego działania podlega ocenie w kryterium „Doświadczenie specjalistów”.<br/>UWAGA: Wskazani specjaliści pod rygorem uznania oferty za niezgodną z warunkami zamówienia i jej odrzucenia muszą spełniać co najmniej minimalne warunki ustalone dla danej części w rozdz. XIX – XX SWZ.<br/>4. Ocena każdej z ofert, dotyczących odpowiednio CZĘŚCI I, CZĘŚCI II, CZĘŚCI III, CZĘŚCI IV jest to suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria wymienione w ust. 1 i 3 odpowiednio dla danej z części.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie specjalistów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 4) CZĘŚĆ IV: USŁUGA SUPERWIZORA:<br/>Do obowiązków osoby prowadzącej superwizję należeć będzie:<br/>a)	Udzielenie 170 godzin (zegarowych) superwizji dla 9 uczestników projektu w wymiarze godzin dostosowanych do indywidualnych potrzeb każdego uczestnika (spotkania indywidualne). <br/>b)	Prowadzenie dokumentacji z realizacji umowy, tj. sporządzanie sprawozdania z udzielonej superwizji, lista obecności.<br/>c)	Usługa świadczona stacjonarnie, w godzinach popołudniowych lub w dni wolne od zajęć szkolnych. <br/>d)	Termin realizacji usługi: od 24 czerwca 2024 r. do 29.02.2028 r. <br/>e)	Miejsce realizacji usługi: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kętrzynie ul. Pocztowa 9.<br/>Numeracja ustępów zgodna z SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-06-24 do 2028-02-29</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">2. Wybór najkorzystniejszej oferty w każdej z części zamówienia nastąpi zgodnie z ustawą na podstawie powyższych kryteriów. Zamawiający zastosuje w ocenie zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.<br/>3. Ocena ofert w poszczególnych kryteriach będzie dokonywana według następujących zasad:<br/>1) Zasady oceny Kryterium „Cena” – CZĘŚCI I - IV:<br/>Ocena będzie ustalana na podstawie ceny brutto DANEJ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA, zgodnie z zał. nr 1 do SWZ, określona zostanie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku dla. Ocena ofert w kryterium ceny będzie obliczona wg wzoru:<br/><br/>C= (Cmin/Co * 100 pkt) x W<br/>Gdzie:<br/>C – ocena w kryterium „cena oferty”<br/>Cmin - „cena oferty” najniższa proponowana spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu <br/>Co - cena oferty ocenianej<br/>W - waga w kryterium „cena oferty”<br/><br/>2) Zasady oceny Kryterium „Doświadczenie specjalistów” – CZĘŚCI I - IV:<br/>Ocena będzie ustalana na podstawie zapisów formularza oferty oraz załączonych do oferty przedmiotowych środków dowodowych na daną CZĘŚĆ przedmiotu zamówienia, zgodnie z poniższymi zasadami:<br/>a)	za zaoferowanie przez Wykonawcę specjalisty do realizacji DANEJ CZĘŚCI zamówienia, który posiada udokumentowane doświadczenie w pracy rodzinami zastępczymi, dziećmi umieszczonymi w pieczy zastępczej oraz pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym, Zamawiający przyzna punkty na następujących zasadach:<br/>	doświadczenie min. 2 lat - 0 pkt,<br/>	doświadczenie powyżej 2 lat do 3 lat - 20 pkt,<br/>	doświadczenie powyżej 3 lat do 5 lat - 30 pkt,<br/>	doświadczenie powyżej 5 lat i więcej - 40 pkt.<br/>b)	w formularzu ofertowym Wykonawca podaje lata i pełne miesiące kalendarzowe doświadczenia (w formie liczb całkowitych) a do oferty dołącza przedmiotowe środki dowodowe opisane w rozdz. XX SWZ – weryfikujące kwalifikacje i doświadczenie. <br/>c)	w sytuacji kiedy Wykonawca wskaże więcej niż jedną osobę do realizacji danej części zamówienia doświadczenie wszystkich wskazanych osób sumuje się, a następnie dzieli przez liczbę wskazanych osób - Wynik tego działania podlega ocenie w kryterium „Doświadczenie specjalistów”.<br/>UWAGA: Wskazani specjaliści pod rygorem uznania oferty za niezgodną z warunkami zamówienia i jej odrzucenia muszą spełniać co najmniej minimalne warunki ustalone dla danej części w rozdz. XIX – XX SWZ.<br/>4. Ocena każdej z ofert, dotyczących odpowiednio CZĘŚCI I, CZĘŚCI II, CZĘŚCI III, CZĘŚCI IV jest to suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria wymienione w ust. 1 i 3 odpowiednio dla danej z części.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie specjalistów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> CZĘŚĆ I: USŁUGA PSYCHOLOGICZNA<br/>1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE,<br/>2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE,<br/>3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE,<br/>4) Zdolność techniczna lub zawodowa: <br/>- ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA BY WYKONAWCA dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (kwalifikacje zawodowe), tj.: zatrudniał co najmniej 1 osobę posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie z psychologii oraz uprawnienia do prowadzenia terapii dzieci i młodzieży zgodnie z ustawą z dnia 8 czerwca 2001r. o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów (Dz.U. z 2019 r. poz. 1026 z późn.zm.) i min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z rodzinami zastępczymi, dziećmi umieszczonymi w pieczy zastępczej oraz pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym.<br/>UWAGA: Osoba prowadzącą jednoosobową działalność, nie zatrudniająca personelu, spełni warunek opisany w pkt 4, jeśli będzie posiadała wyżej opisane kwalifikacje.<br/><br/>CZĘŚĆ II: USŁUGA LOGOPEDYCZNA<br/>1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE,<br/>2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE,<br/>3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE,<br/>4) Zdolność techniczna lub zawodowa: <br/>- ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA BY WYKONAWCA dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (kwalifikacje zawodowe), tj.: zatrudniał co najmniej 1 osobę posiadającą wykształcenie minimum wyższe licencjackie z logopedii zgodnie z art. 77 ustawy z dnia 20 lipca 2018r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2023r. poz. 742 z późn. zm.) i min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć logopedycznych i pracy z rodzinami zastępczymi, dziećmi umieszczonymi w pieczy zastępczej, pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym.<br/>UWAGA: Osoba prowadzącą jednoosobową działalność, nie zatrudniająca personelu, spełni warunek opisany w pkt 4, jeśli będzie posiadała wyżej opisane kwalifikacje.<br/><br/>CZĘŚĆ III: USŁUGA HIPOTERAPII<br/>1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE,<br/>2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE,<br/>3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE,<br/>4) Zdolność techniczna lub zawodowa:<br/>- ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA BY WYKONAWCA: dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (kwalifikacje zawodowe), tj.: zatrudniał co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia do prowadzenia hipoterapii zgodne z § 22 ust. 3 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2023r. poz. 2175) i min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi.<br/>UWAGA: Osoba prowadzącą jednoosobową działalność, nie zatrudniająca personelu, spełni warunek opisany w pkt 4 lit. a) jeśli będzie posiadała wyżej opisane kwalifikacje.<br/><br/>CZĘŚĆ IV: USŁUGA SUPERWIZORA<br/>1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE,<br/>2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE,<br/>3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE,<br/>4) Zdolność techniczna lub zawodowa:<br/>- ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA BY WYKONAWCA dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (kwalifikacje zawodowe), tj.: zatrudniał co najmniej 1 osobę posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie z psychologii oraz uprawnienia do prowadzenia superwizji wydane przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne i min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy superwizora.<br/>UWAGA: Osoba prowadzącą jednoosobową działalność, nie zatrudniająca personelu, spełni warunek opisany w pkt 4 lit. a) jeśli będzie posiadała wyżej opisane kwalifikacje.<br/>3. Warunek udziału w postępowaniu WSKAZANY DLA DANEJ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA, dotyczący odpowiednio wykształcenia i kwalifikacji zawodowych musi być spełniony:<br/>1) przez Wykonawcę samodzielnie<br/>a w przypadku podmiotów występujących wspólnie, samodzielnie przez minimum jednego z Wykonawców występujących wspólnie - z zastrzeżeniem: „w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia i kwalifikacji zawodowych Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane”. Celem potwierdzenia Wykonawcy składający ofertę wspólnie są zobowiązani do oferty dołączyć oświadczenie na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp – zał. nr 4 do SWZ;<br/>lub<br/>2) przez podmiot udostępniający zasoby.<br/>UWAGA: nie jest dopuszczalne łączenie wymaganych kwalifikacji zawodowych i wykształcenia róż¬nych osób wskazanych w ofercie do realizacji przedmiotu zamówienia z uwagi na dysponowanie kwalifikacjami żądanymi przez Zamawiającego dla danej części zamówienia.<br/>4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia i kwalifikacji zawodowych, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>5. Wykonawca polegając na zdolnościach zawodowych podmiotów, o których mowa w ust. 3 pkt 2 musi dostarczyć Zamawiającemu dowód dysponowania tymi zasobami w trakcie realizacji za-mówienia, a w szczególności dokumentów, które określają:<br/>1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;<br/>2) sposób i okres udostępniania Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;<br/>3) czy i w jakim zakresie podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia i kwalifikacji zawodowych zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.<br/>6. W myśl art. 123 Pzp po upływie terminu składania ofert Wykonawca nie może powoływać się na zdolności podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania oferty w FORMULARZU OFERTY nie wskazał, że polega on na zdolnościach lub sytuacji konkretnych podmiotów udostępniających zasoby lub nie dowiedzie, że w tym czasie polegał w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby. <br/>Numeracja ustępów zgodna z SWZ. Pełny tekst w rozdz. XIX SWZ <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (art. 273 ust. 1 pkt 1 w zw. art. 109 ust. 1) – żądanie dotyczy każdej z CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:<br/>- odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji <br/>UWAGA: jeśli spełnione będą przesłanki art. 274 ust. 4 Pzp Zamawiający samodzielnie uzyska dokument za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. <br/>W pozostałym zakresie Zamawiający nie wymaga podmiotowych środków dowodowych. <br/>Numeracja ustępów zgodna z SWZ. Pełny tekst w rozdz. XXI SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2) w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu odpowiednio do każdej z CZĘŚCI ZAMÓWIENIA, o które się ubiega (art. 273 ust. 1 pkt 2):<br/>a) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: NIE DOTYCZY;<br/>b) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: NIE DOTYCZY;<br/>c) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa: NIE DOTYCZY;<br/>d) Zdolność techniczna lub zawodowa:<br/>- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; w/g zał. nr 5 do SWZ.<br/>Numeracja ustępów zgodna z SWZ. Pełny tekst w rozdz. XXI SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1. Odpowiednio do części zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę Zamawiający żąda dokumentów potwierdzających, że oferowane usługi spełniają standardy w zakresie sposobu realizacji usługi określone w dokumentach postępowania:<br/>1) CZĘŚĆ I: USŁUGA PSYCHOLOGICZNA - dokumenty osoby wskazanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia potwierdzające:<br/>a) wykształcenie wyższe magisterskie z psychologii, <br/>b) uprawnienia do prowadzenia terapii dzieci i młodzieży zgodnie z ustawą z dnia 8 czerwca 2001r. o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów (Dz.U. z 2019 r. poz. 1026 z późn.zm.),<br/>c) posiadane doświadczenie: np. referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, jeżeli z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie w/w osoby wskazanej przez Wykonawcę. <br/>2) CZĘŚĆ II: USŁUGA LOGOPEDYCZNA - dokumenty osoby wskazanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia potwierdzające:<br/>a) wykształcenie minimum wyższe licencjackie z logopedii zgodnie z art. 77 ustawy z dnia 20 lipca 2018r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2023r. poz. 742 z późn. zm.);<br/>b) posiadane doświadczenie: np. referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, jeżeli z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie w/w osoby wskazanej przez Wykonawcę. <br/>3) CZĘŚĆ III: USŁUGA HIPOTERAPII - dokumenty osoby wskazanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia potwierdzające:<br/>a) wyższe licencjackie z pedagogiki;<br/>b) uprawnienia do prowadzenia hipoterapii zgodne z § 22 ust. 3 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2023r. poz. 2175);<br/>c) posiadane doświadczenie: np. referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, jeżeli z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie w/w osoby wskazanej przez Wykonawcę. <br/>4) CZĘŚĆ IV: USŁUGA SUPERWIZORA - dokumenty osoby wskazanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia potwierdzające:<br/>a) wykształcenie wyższe magisterskie z psychologii; <br/>b) uprawnienia do prowadzenia superwizji wydane przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne;<br/>c) posiadane doświadczenie: np. referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, jeżeli z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie w/w osoby wskazanej przez Wykonawcę. <br/>2. Przedmiotowe środki dowodowe sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.<br/>3. Przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.<br/>4. W przypadku, gdy przedmiotowe środki dowodowe zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub podmiot udostępniający zasoby, zwane dalej &#34;upoważnionymi podmiotami&#34;:<br/>a) jako dokument elektroniczny - przekazuje się ten dokument;<br/>b) jako dokument w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem ...<br/>Numeracja ustępów zgodna z SWZ. Pełny tekst w rozdz. XX SWZ <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 7. Wymienione w ust. 1 środki podlegają uzupełnieniu na zasadach określonych w rozdz. XXI ust. 8 SWZ. <br/>8. W przypadku konieczności uzyskania dodatkowych informacji lub wyjaśnienia wątpliwości, zastrzeżeń Zamawiającemu służy prawo do żądania wyjaśnień w trybie art. 223 ust. 1 Pzp.<br/>Numeracja ustępów zgodna z SWZ. Pełny tekst w rozdz. XX SWZ <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 2. KOMPLETNA OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ:<br/>1)	formularz oferty wg zał. nr 1 do SWZ; <br/>2)	oświadczenie z art. 125 ust. 1 Wykonawców o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału - wg zał. nr 2 do SWZ;<br/>3)	przedmiotowe środki dowodowe ODPOWIEDNIO DO CZĘŚCI zamówienia, na które składana jest oferta – opisane w rozdz. XX SWZ;<br/>4)	oświadczenie z art. 117 ust. 4 Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - wg zał. nr 3 do SWZ (jeśli dotyczy);<br/>5)	zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby Wykonawcy do dyspozycji na potrzeby realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem z art. 125 ust. 5 - wg zał. nr 4 do SWZ (jeśli dotyczy);<br/>6)	pełnomocnictwa dla osób podpisujących wszystkie dokumenty ofertowe, o ile prawo składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych - ust. 15 (jeżeli występuje); <br/>7)	pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – wg zasad opisanych w ust. 16 (jeżeli występuje);<br/>8)	pełnomocnictwo do reprezentowania Podmiotu udostępniającego zasoby - ust. 16 (jeżeli występuje);<br/>- przy czym formularz oferty, oświadczeń muszą być złożone w oryginale. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 18. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: <br/>1)	Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika co najmniej do reprezentowania ich w postępowaniu;<br/>2)	treść pełnomocnictwa Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie winna: <br/>a) identyfikować wszystkich Wykonawców; <br/>b) wskazywać jakiego postępowania dotyczy; <br/>c) wskazywać ustanowionego pełnomocnika;<br/>d) określać zakres umocowania pełnomocnika; <br/>e) zwierać oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia;<br/>f) być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania poszczególnych Wykonawców i w formie oryginału lub w kopii poświadczonej notarialnie musi znajdować się w ofercie wspólnej Wykonawców; pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument) albo oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców);<br/>3)	jeśli pełnomocnik Wykonawców udzieli „dalszego pełnomocnictwa”, upoważnienie do wykonania takiej czynności powinno jasno wynikać z pełnomocnictwa Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; <br/>4)	Wykonawcy solidarnie odpowiadają za podpisanie umowy, wykonanie umowy;<br/>5)	w ofercie powinien być podany adres do korespondencji i kontakt telefoniczny z pełnomocnikiem; korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik; <br/>6)	poświadczenie dokumentów odbywa się zgodnie z zapisami niniejszej SWZ oraz rozporządzenia w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie;<br/>7)	oferta wspólna składana przez dwóch lub więcej Wykonawców winna spełniać niżej wymienione wymagania:<br/>a) formularz oferty i dokumenty podmiotowe składa wyłoniony LIDER (pełnomocnik);<br/>b) dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu (powyższe dotyczy również wspólników spółki cywilnej);<br/>c) kopie dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania tych Wykonawców;<br/>8)	załączone do oferty dokumenty powinny potwierdzać, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy; <br/>9)	jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy składający ofertę wspólną (zwani dalej konsorcjum) będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę, która powinna zawierać:<br/>a) określenie członków konsorcjum;<br/>b) wskazanie celu gospodarczego ustanowienia konsorcjum, w sposób precyzyjny wskazać nazwę inwestycji, jej lokalizację, określenie inwestora (zamawiającego); <br/>c) określenie udziału stron umowy w realizacji przedmiotu zamówienia;<br/>d) szczegółowy podział prac, który jasno określi punkty styku między konsorcjantami podczas realizacji przedmiotu zamówienia;<br/>Numeracja ustępów zgodna z SWZ. Pełny tekst w rozdz. XIV SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> § 15<br/>1.	Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie wskazanym w art. 455 ustawy Pzp:<br/>a) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia,<br/>b) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego, w tym w jego strukturze organizacyjnej,<br/>c) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień,<br/>d) w przypadku działania siły wyższej tj. niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji, mimo zachowania należytej staranności, nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku termin zakończenia prac zostanie przesunięty o czas, w którym prace nie mogły być przeprowadzone,<br/>e) w przypadku kiedy konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć a wartość zmiany nie przekracza 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,<br/>2.	Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej umowy.<br/>3.	Zmiana dokonana zgodnie z powyższymi postanowieniami, niezależnie od jej wartości, nie może prowadzić do zmiany charakteru umowy, w szczególności do zastąpienia przedmiotu umowy innego rodzaju przedmiotem.<br/><br/>§ 16<br/>1.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia określonego w § 8 ust 1 i 2 Umowy, w następujących przypadkach:<br/>a) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,<br/>b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, <br/>c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne, <br/>d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572),<br/>- jeśli zmiany określone w ust 1 pkt. 1 – 4 będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę. <br/>e) zgodnie z art. 439 ustawy Pzp, wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy może podlegać waloryzacji w przypadku zmiany kosztów związanych z realizacją Przedmiotu Umowy. Przez zmianę kosztów rozumie się wzrost kosztów, jak i ich obniżenie, względem kosztu przyjętego w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w Ofercie (wyliczonego na podstawie ceny za godzinę świadczenia usługi).<br/>2.	W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust 1 pkt a) niniejszego paragrafu Wykonawca jest uprawniony złożyć Zamawiającemu pisemny wniosek o zmianę Umowy w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstaw prawnych zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia należnego Wykonawcy po zmianie Umowy.<br/>3.	W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust 1 pkt b) niniejszego paragrafu Wykonawca jest uprawniony złożyć Zamawiającemu pisemny wniosek o zmianę Umowy w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę. <br/>4.	Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstaw prawnych oraz dokładne wyliczenie..<br/>Pełna informacja w zał nr 6 do SWZ - projekt umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-06-06 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformie zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/927795</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-06-06 09:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-07-05</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> W myśl art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego obejmuje się sankcjami:<br/>1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;<br/>2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;<br/>3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.<br/>- w kontekście powyższego Zamawiający informuje, iż z racji bezwzględnego obowiązywania i bezpośredniego stosowania przedmiotowej regulacji prawnej (obok ustawy Pzp i niezależnie od samych zapisów SWZ – przywołujących podstawy wykluczenia określone w art. 108 Pzp) wykonawcy, wobec których istnieją okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy, podlegać będą wykluczeniu z udziału w niniejszym postępowaniu wprost na podstawie przedmiotowej szczególnej regulacji prawnej – niezależnie i obok podstaw wykluczenia statuowanych w art. 108 Pzp, w związku z czym złożone przez nich oferty będą odrzucane jako oferty złożone przez wykonawców podlegających wykluczeniu z udziału w postępowaniu i oferty nieważne na podstawie odrębnych przepisów.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com