JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240604/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240604/0035044601-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Rozbudowa, przebudowa i remont gminnych dróg publicznych na terenie Miasta Wodzisław Śląski oraz pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto Wodzisław Śląski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">NIP 6471277603</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Bogumińska 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wodzisław Śląski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">44-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL227 - Rybnicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zam_pub@wodzislaw-slaski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.wodzislaw-slaski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Miasto Wodzisław Śląski – Urząd Miasta w imieniu i na rzecz: Zarządu Dróg Miejskich w Wodzisławiu Śląskim</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">647-12-77-603</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">Bogumińska 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Wodzisław Śląski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">44-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL227 - Rybnicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zam_pub@wodzislaw-slaski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">https://bip.wodzislaw-slaski.pl/pl/bipkod/001</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Rozbudowa, przebudowa i remont gminnych dróg publicznych na terenie Miasta Wodzisław Śląski oraz pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-451db658-2175-11ef-87ba-8eb060fd7bb8</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00350446</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-06-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00044002/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 Rozbudowa, przebudowa i remont gminnych dróg publicznych na terenie Miasta Wodzisław Śląski</p> <p class="mb-0">1.3.1 Nadzór inwestorski dla zadania: Rozbudowa,przebudowa i remont gminnych dróg publicznych na terenie Miasta Wodzisław Śl.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://wodzislaw-slaski.logintrade.net/zapytania_email,166625,f5b8a55ddd1d2ef9c43c12c75e62bf73.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://wodzislaw-slaski.logintrade.net/zapytania_email,166625,f5b8a55ddd1d2ef9c43c12c75e62bf73.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy do elektronicznej obsługi zamówień (zwanej dalej: „Platformą”) dostępnej pod adresem: https://wodzislaw-slaski.logintrade.net/zapytania_email,166625,f5b8a55ddd1d2ef9c43c12c75e62bf73.html oraz poczty elektronicznej wskazany w Rozdziale I sekcja 1 (w szczególnie uzasadnionych przypadkach). Każda inna forma komunikacji obarczona jest ryzykiem nie dotarcia na czas do Zamawiającego.<br/>2. Ofertę, oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.<br/>3. Szczegóły dotyczące komunikacji zostały opisane w Rozdziale VII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez Zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), informuję,że:<br/>1. Administrator Pani/Pana danych: Prezydent Miasta Wodzisławia Śląskiego,<br/>ul. Bogumińska 4, 44-300 Wodzisław Śląski, 32 459 04 00,<br/>kancelaria@wodzislaw-slaski.pl.<br/>2. Inspektor Ochrony Danych we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych można kontaktować się pod adresem:<br/>iod@wodzislaw-slaski.pl oraz nr telefonu: 32 459 05 72.<br/>3. Cele przetwarzania/podstawa prawna<br/>Dane osobowe gromadzone i przetwarzane są na podstawie:<br/>• Art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w celu przetwarzania niezbędnego do wykonania umowy tj. realizacji umowy z wybranym oferentem.<br/>• Art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze tj. przeprowadzenia postępowania i udzielenie zamówienia publicznego oraz udokumentowanie postępowania, zgodnie z przepisami:<br/>- ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych<br/>• Art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze tj. archiwizacji danych zgodnie z<br/>przepisami:<br/>- ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym<br/>i archiwach,<br/>- rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji zakresu działania archiwów zakładowych.<br/>4. Okres przechowywania: Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, przechowywane będą w archiwum zakładowym Urzędu Miasta przez okres 5 lat – w przypadku dokumentacji księgowo-podatkowej, 10 lat – w przypadku dokumentów umowy, licząc od pierwszego stycznia roku następującego po roku zakończenia sprawy.<br/>5. Odbiorcy danych:<br/>- Podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia.<br/>- Osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja<br/>z postępowania.<br/>6. Przysługujące Pani/Panu prawa:<br/>- Prawo żądania dostępu do danych.<br/>- Prawo żądania sprostowania danych.<br/>- Prawo żądania usunięcia danych.<br/>- Prawo żądania ograniczenia przetwarzania.<br/>- Prawo do przenoszenia danych.<br/>- Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.<br/>- Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.<br/>7. Obowiązek podania danych: Podanie danych osobowych jest niezbędne do przyjęcia i rozpatrzenia oferty, a w przypadku wybranej oferty do zawarcia umowy oraz jej realizacji. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości przyjęcia i rozpatrzenia oferty oraz zawarcia umowy i jej realizacji.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WZP.271.10.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 24729039,46 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część I – Rozbudowa, przebudowa i remont gminnych dróg publicznych na terenie Miasta Wodzisław Śląski - zakres A<br/><br/>Zadanie nr 1<br/>Rozbudowa ul. Rozwojowej wraz ze skrzyżowaniem z ul. Olszyny - w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.<br/><br/>Zakres robót do wykonania obejmuje:<br/>- opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem w imieniu i na rzecz Inwestora decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej z rygorem natychmiastowej wykonalności (dokumentacja powinna m.in. uwzględniać decyzję środowiskową, decyzję wodnoprawną, mapę do celów projektowych projektów podziałów działek, badania geotechniczne), opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas robót, opracowanie i zatwierdzenie projektu docelowej organizacji ruchu – wg wymagań.<br/>W dokumentacji projektowej należy uwzględnić minimalne wymagania służące zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami zgodnie z § 6 Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2240).<br/>- realizację zadania obejmującą m.in.: roboty budowlane, budowę kanalizacji deszczowej z retencją liniową, budowę oświetlenia drogowego, budowę kanału technologicznego, przebudowę sieci teletechnicznych, przebudowę sieci nN i SN, przebudowę sieci gazowej i wodociągowej, stałą organizację ruchu.<br/><br/>Zadanie nr 2<br/>Remont ul. Leśnej wraz z budową kanalizacji deszczowej.<br/><br/>Zakres robót do wykonania obejmuje:<br/> - roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i ziemne;<br/> - wykonanie odwodnienia;<br/> - wykonanie podbudowy;<br/> - wykonanie nawierzchni;<br/> - wykonanie zjazdów;<br/> - wykonanie elementów ulic;<br/> - roboty wykończeniowe;<br/> - wykonanie elementów BRD.<br/>Na 30 dni przed planowanym przystąpieniem do wykonania robót, w formie odrębnego wniosku, należy wystąpić do Zarządu Powiatu w Wodzisławiu Śląskim o sporządzenie stosownej umowy użyczenia pasa drogowego drogi powiatowej i o zgodę na zajęcie pasa drogowego oraz umieszczenie w pasie drogowym urządzeń niezwiązanych z zarządzaniem drogami. <br/>Zgodnie z pkt 4.7 opisu technicznego do projektu budowlano-architektonicznego - w celu zapewnienia dostępności dla wszystkich użytkowników zaprojektowano wyniesienie krawężników na 4 cm. Dzięki takiemu rozwiązaniu osoby z ograniczonymi możliwościami ruchowymi będą mogły łatwiej pokonywać różnice wysokości. <br/><br/> Zadanie nr 3<br/> Przebudowa ul. Bojowników od nr 24.<br/><br/> Zakres robót do wykonania obejmuje:<br/> - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;<br/> - wykonanie podbudowy;<br/> - wykonanie nawierzchni;<br/> - wykonanie elementów ulic;<br/> - roboty wykończeniowe;<br/> - wykonanie elementów BRD.<br/><br/>Zgodnie z pkt 2.4. opisu technicznego do projektu budowlano-wykonawczego - przewidziana do realizacji inwestycja zaprojektowana została zgodnie z Warunkami Technicznymi i Polskimi Normami i nie wprowadza ograniczeń w zagospodarowaniu działek sąsiednich, jak również nie spowoduje powstania obszaru ograniczonego użytkowania i zmian w sposobie użytkowania terenu oraz nie narusza interesu osób trzecich.<br/><br/>Zadanie nr 4<br/>Remont ul. J. Chełmońskiego.<br/><br/>Zakres robót do wykonania obejmuje:<br/> - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;<br/> - wykonanie nawierzchni;<br/> - wykonanie poboczy;<br/> - wykonanie elementów ulic;<br/> - roboty wykończeniowe;<br/> - wykonanie elementów BRD.<br/><br/>Inwestycja zaprojektowana została zgodnie z Warunkami Technicznymi i Polskimi Normami i nie wprowadza ograniczeń w zagospodarowaniu działek sąsiednich, jak również nie spowoduje powstania obszaru ograniczonego użytkowania i zmian w sposobie użytkowania terenu oraz nie narusza interesu osób trzecich.<br/><br/>Zadanie nr 5<br/>Przebudowa ul. Mendego.<br/><br/>Zakres robót do wykonania obejmuje:<br/> - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;<br/> - wykonanie odwodnienia;<br/> - wykonanie podbudowy;<br/> - wykonanie nawierzchni;<br/> - wykonanie elementów ulic;<br/> - roboty wykończeniowe;<br/> - wykonanie elementów BRD.<br/><br/>Zgodnie z pkt 4.3.1. Spełnienie warunków zgodne z przeznaczeniem obiektu, w szczególności w zakresie – d) niezbędne warunki do korzystania z obiektów użyteczności publicznej i mieszkaniowego budownictwa wielorodzinnego przez osoby niepełnosprawne, w szczególności poruszające się na wózkach inwalidzkich. Remontowana droga nie stworzy barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych. W celu umożliwienia osobom niepełnosprawnym korzystania z chodników na początku remontowanych odcinków ułożone zostaną krawężniki najazdowe.<br/><br/>Zadanie nr 6<br/>Przebudowa ul. bocznej Młodzieżowej od posesji nr 273M do posesji nr 273O.<br/>Zakres robót do wykonania obejmuje:<br/>- roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;<br/>- wykonanie odwodnienia;<br/>- wykonanie podbudowy;<br/>- wykonanie nawierzchni;<br/>- wykonanie elementów ulic;<br/>- roboty wykończeniowe;<br/>- wykonanie elementów BRD.<br/><br/>Zgodnie z pkt 4.3.1. Spełnienie warunków zgodne z przeznaczeniem obiektu, w szczególności w zakresie – d) niezbędne warunki do korzystania z obiektów użyteczności publicznej i mieszkaniowego budownictwa wielorodzinnego przez osoby niepełnosprawne, w szczególności poruszające się na wózkach inwalidzkich. Przebudowywana droga nie stworzy barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych. W miejscu zjazdów i dojść do posesji prywatnych ułożone zostaną krawężniki najazdowe.<br/><br/>Zadanie nr 7<br/>Przebudowa drogi lokalnej ul. Marii Dąbrowskiej.<br/><br/>Zakres robót do wykonania obejmuje:<br/>- roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;<br/>- wykonanie podbudowy;<br/>- wykonanie nawierzchni;<br/>- wykonanie poboczy;<br/>- wykonanie elementów ulic;<br/>- roboty wykończeniowe;<br/>- wykonanie elementów BRD.<br/><br/>Zgodnie z pkt 4 lit b opisu technicznego do projektu wykonawczego - w lokalizacji dojazdów do posesji, we wskazanych lokalizacjach, krawężnik obniżamy na długości dojazdu do 3 cm nad nawierzchnię. Obniżenie należy wykonać na dwóch krawężnikach przed i za dojazdem. <br/><br/>Zadanie nr 8<br/>Przebudowa ul. Ładnej.<br/>Zakres robót do wykonania obejmuje:<br/> - roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i ziemne;<br/> - wykonanie podbudowy;<br/> - wykonanie nawierzchni;<br/> - wykonanie elementów ulic;<br/> - roboty wykończeniowe;<br/>- wykonanie elementów BRD.<br/><br/>Inwestycja zaprojektowana została zgodnie z Warunkami Technicznymi i Polskimi Normami i nie wprowadza ograniczeń w zagospodarowaniu działek sąsiednich, jak również nie spowoduje powstania obszaru ograniczonego użytkowania i zmian w sposobie użytkowania terenu oraz nie narusza interesu osób trzecich.<br/><br/>Zadanie nr 9<br/>Remont ul. Wałowej.<br/><br/>Zakres robót do wykonania obejmuje:<br/> - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;<br/> - wykonanie podbudowy;<br/> - wykonanie nawierzchni;<br/> - wykonanie elementów ulic;<br/> - roboty wykończeniowe;<br/> - wykonanie elementów BRD.<br/>Zgodnie z pkt 3.10. opisu technicznego do projektu remontu drogi - spełnienie warunków użytkowych zgodne z przeznaczeniem obiektu, w szczególności w zakresie: niezbędnych warunków do korzystania z obiektów użyteczności publicznej i mieszkaniowego budownictwa wielorodzinnego przez osoby niepełnosprawne, w szczególności poruszające się na wózkach inwalidzkich. Remontowany odcinek drogi nie stworzy barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych.<br/><br/>Zadanie nr 10<br/>Remont nawierzchni ul. Radlińskie Chałupki od posesji nr 38 do ul. Rybnickiej oraz odcinka od skrzyżowania z ul. Radlińskie Chałupki przez Os. Przyjaźni do restauracji „Kamaro”.<br/><br/>Zakres robót do wykonania obejmuje:<br/> - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;<br/> - wykonanie podbudowy;<br/> - wykonanie nawierzchni;<br/> - wykonanie zjazdów;<br/> - wykonanie elementów ulic;<br/> - roboty wykończeniowe;<br/> - wykonanie elementów BRD.<br/>Zgodnie z pkt 2.4. opisu technicznego - przewidziana do realizacji inwestycja zaprojektowana została zgodnie z Warunkami Technicznymi i Polskimi Normami i nie wprowadza ograniczeń w zagospodarowaniu działek sąsiednich, jak również nie spowoduje powstania obszaru ograniczonego użytkowania i zmian w sposobie użytkowania terenu oraz nie narusza interesu osób trzecich.<br/><br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca części I ustanowił kierownika budowy, zapewnił nadzór i kierowanie robotami budowlanymi przez osoby posiadające uprawnienia budowlane:<br/> - do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń,<br/> - do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,<br/> - do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,<br/> - do projektowania w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń,<br/> - do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z uprawnieniami w zakresie dróg i mostów bez ograniczeń<br/> - do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w ograniczonym zakresie bądź wyższe,<br/> - do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w ograniczonym zakresie bądź wyższe,<br/> - do kierowania robotami w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń.<br/><br/> Wskazana osoba musi być czynnym członkiem Izby Inżynierów Budownictwa już na dzień składania ofert oraz przez cały okres realizacji zadania. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 16158438,02 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">71300000-1 - Usługi inżynieryjne</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:<br/>- Cena brutto - 100 %</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ II - Rozbudowa, przebudowa i remont gminnych dróg publicznych na terenie Miasta Wodzisław Śląski - zakres B.<br/><br/>Zadanie nr 1<br/>Przebudowa ul. J. Dąbrowskiego od posesji nr 67 do posesji nr 69D - w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.<br/><br/>Zakres robót do wykonania obejmuje:<br/>- opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej (w tym ewentualnej dokumentacji usunięcia kolizji) wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub skutecznego zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia, stosownych decyzji, uzgodnień i zgód, opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas robót, opracowanie i zatwierdzenie projektu docelowej organizacji ruchu – wg wymagań.<br/>W dokumentacji projektowej należy uwzględnić minimalne wymagania służące zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami zgodnie z § 6 Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2240).<br/>- realizację zadania obejmującą m.in.: roboty budowlane, budowę kanalizacji deszczowej, przebudowę podziemnych sieci, wykonanie oznakowania.<br/><br/> Zadanie nr 2<br/>Przebudowa ulicy Wiejskiej od posesji nr 38 do rejonu działki nr 90 - w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.<br/><br/>Zakres robót do wykonania obejmuje:<br/>- opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej (w tym ewentualnej dokumentacji usunięcia kolizji) wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub skutecznego zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia, stosownych decyzji, uzgodnień i zgód, opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas robót, opracowanie i zatwierdzenie projektu docelowej organizacji ruchu – wg wymagań.<br/>W dokumentacji projektowej należy uwzględnić minimalne wymagania służące zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami zgodnie z § 6 Ustawy zdnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2240).<br/>- realizację zadania obejmującą m.in.: roboty budowlane, budowę kanalizacji deszczowej, zabezpieczenie podziemnych sieci, wykonanie oznakowania.<br/><br/>Zadanie nr 3<br/>Przebudowa ulicy Wiejskiej od skrzyżowania przy cmentarzu ewangelickim do granicy Gminy Gorzyce w Wodzisławiu Śląskim.<br/><br/>Zakres robót do wykonania obejmuje:<br/>- roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i ziemne;<br/>- roboty elektroenergetyczne;<br/>- wykonanie odwodnienia;<br/>- wykonanie podbudowy;<br/>- wykonanie nawierzchni;<br/>- wykonanie poboczy;<br/>- wykonanie zjazdów;<br/>- wykonanie elementów ulic;<br/>- roboty wykończeniowe;<br/>- wykonanie elementów BRD.<br/><br/>Zgodnie z pkt 4.3.1. Spełnienie warunków zgodne z przeznaczeniem obiektu, w szczególności w zakresie – d) niezbędne warunki do korzystania z obiektów użyteczności publicznej i mieszkaniowego budownictwa wielorodzinnego przez osoby niepełnosprawne, w szczególności poruszające się na wózkach inwalidzkich. Projektowana droga nie stworzy barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych.<br/><br/>Zadanie nr 4<br/>Przebudowa nawierzchni drogi na Osiedlu XXX lecia w Wodzisławiu Śląskim przy budynkach 22 – 29 wraz z miejscami postojowymi na skarpie.<br/><br/>Zakres robót do wykonania obejmuje:<br/> - roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i ziemne;<br/> - wykonanie podbudowy;<br/> - wykonanie muru oporowego;<br/> - wykonanie nawierzchni;<br/> - wykonanie elementów ulic;<br/> - roboty wykończeniowe;<br/>- wykonanie elementów BRD.<br/>Zgodnie z punktem 7.7 opisu technicznego do projektu architektoniczno-budowlanego - dostęp do projektowanych miejsc postojowych dla wszystkich użytkowników, również dla osób z niepełnosprawnościami, został przewidziany poprzez projektowaną jezdnię o szerokości 4,5-4,6m. Planowana inwestycja nie generuje trudności w poruszaniu się osób niepełnosprawnych (nie przewiduje się budowy progów, ani innych wystających elementów infrastruktury drogowej utrudniających poruszanie).<br/><br/>Zadanie nr 5<br/>Przebudowa ul. Piastowskiej w Wodzisławiu Śląskim.<br/> <br/>Zakres robót do wykonania obejmuje:<br/> - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;<br/> - wykonanie podbudowy;<br/> - wykonanie nawierzchni;<br/> - wykonanie elementów ulic;<br/> - roboty wykończeniowe;<br/> - wykonanie elementów BRD.<br/>Zgodnie z pkt 2.4. opisu technicznego do projektu budowlano-wykonawczego - przewidziana do realizacji inwestycja zaprojektowana została zgodnie z Warunkami Technicznymi i Polskimi Normami i nie wprowadza ograniczeń w zagospodarowaniu działek sąsiednich, jak również nie spowoduje powstania obszaru ograniczonego użytkowania i zmian w sposobie użytkowania terenu oraz nie narusza interesu osób trzecich.<br/><br/>Zadanie nr 6<br/>Przebudowa ul. PCK.<br/><br/>Zakres robót do wykonania obejmuje:<br/> - roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i ziemne;<br/> - wykonanie odwodnienia;<br/> - wykonanie podbudowy;<br/> - wykonanie nawierzchni;<br/> - wykonanie miejsc postojowych;<br/> - przekładka chodnika;<br/> - wykonanie elementów ulic;<br/> - roboty wykończeniowe;<br/> - wykonanie elementów BRD.<br/><br/>Zamawiający przed przystąpieniem do robót budowlanych wymaga przedłożenia kopii umowy kaucyjnej zawartej pomiędzy wykonawcą zadania, a spółdzielnią mieszkaniową w celu wejścia w teren działki nr 1829/138, potwierdzonej &#34;za zgodność z oryginałem&#34; <br/>Zgodnie z pkt 4.7 opisu technicznego do projektu architektoniczno-budowlanego - w celu zapewnienia dostępności dla wszystkich użytkowników przy miejscach postojowych dla osób niepełnosprawnych zaprojektowano wtopione krawężniki. W ramach inwestycji przewidziano łącznie 5 stanowisk postojowych dla osób niepełnosprawnych. Dzięki takiemu rozwiązaniu osoby z ograniczonymi możliwościami ruchowymi będą mogły łatwiej pokonywać różnice wysokości oraz parkować w wyznaczonych miejscach.<br/><br/>Zadanie nr 7 <br/>Przebudowa drogi na odcinku od skrzyżowania z ul. Wyszyńskiego do PP nr 6 w Wodzisławiu Śląskim.<br/><br/>Zakres robót do wykonania obejmuje:<br/> - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;<br/> - wykonanie odwodnienia;<br/> - wykonanie podbudowy;<br/> - wykonanie nawierzchni;<br/> - wykonanie elementów ulic;<br/> - roboty wykończeniowe;<br/> - wykonanie elementów BRD.<br/>Zgodnie z pkt 2.4. opisu technicznego do projektu budowlano-wykonawczego - przewidziana do realizacji inwestycja zaprojektowana została zgodnie z Warunkami Technicznymi i Polskimi Normami i nie wprowadza ograniczeń w zagospodarowaniu działek sąsiednich, jak również nie spowoduje powstania obszaru ograniczonego użytkowania i zmian w sposobie użytkowania terenu oraz nie narusza interesu osób trzecich.<br/><br/>Zadanie nr 8<br/>Przebudowa drogi bocznej na ul. Wyszyńskiego od klatki nr 5 do klatki nr 19.<br/>Zakres robót do wykonania obejmuje:<br/><br/> - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;<br/> - wykonanie podbudowy;<br/> - wykonanie nawierzchni;<br/> - wykonanie elementów ulic;<br/> - roboty wykończeniowe;<br/> - wykonanie elementów BRD.<br/>Zgodnie z pkt 2.4. opisu technicznego do projektu budowlano-wykonawczego - przewidziana do realizacji inwestycja zaprojektowana została zgodnie z Warunkami Technicznymi i Polskimi Normami i nie wprowadza ograniczeń w zagospodarowaniu działek sąsiednich, jak również nie spowoduje powstania obszaru ograniczonego użytkowania i zmian w sposobie użytkowania terenu oraz nie narusza interesu osób trzecich.<br/><br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca części II ustanowił kierownika budowy, zapewnił nadzór i kierowanie robotami budowlanymi przez osoby posiadające uprawnienia budowlane:<br/> - do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń,<br/> - do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,<br/> - do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,<br/> - do projektowania w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń,<br/> - do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z uprawnieniami w zakresie dróg i mostów bez ograniczeń<br/> - do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w ograniczonym zakresie bądź wyższe,<br/> - do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w ograniczonym zakresie bądź wyższe,<br/> - do kierowania robotami w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń.<br/><br/> Wskazana osoba musi być czynnym członkiem Izby Inżynierów Budownictwa już na dzień składania ofert oraz przez cały okres realizacji zadania. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 7850337,72 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">71300000-1 - Usługi inżynieryjne</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:<br/>- Cena brutto - 100 %</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: „Rozbudowa, przebudowa i remont gminnych dróg publicznych na terenie Miasta Wodzisław Śląski” w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.<br/>Uszczegółowienie czynności objętych zamówieniem zawarte jest w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 720263,72 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:<br/>- Cena brutto - 60 %<br/>- Czas reakcji - 40 %</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Dotyczy CZĘŚCI III<br/><br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił nadzór nad robotami budowlanymi przez osoby posiadające uprawnienia budowlane :<br/>•	do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z uprawnieniami w zakresie dróg i mostów bez ograniczeń lub inne równoważne uprawnienia, wydane na podstawie poprzednich lub odrębnych przepisów - Wskazana osoba będzie pełniła funkcję koordynatora pozostałych nadzorów branżowych oraz musi posiadać doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowy przy realizacji jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, rozbudowie lub przebudowie drogi o wartości 5 milionów złotych brutto,<br/>•	do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (dla instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych),<br/>•	do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,<br/>•	do kierowania robotami w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń.<br/><br/>Wskazane osoby muszą być czynnym członkiem Izby Inżynierów Budownictwa już na dzień składania ofert oraz przez cały okres realizacji zadania. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć:<br/>1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub<br/>innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego<br/>reprezentowania,<br/>2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie<br/>osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w pkt 2),<br/>3) zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale I, sekcja 5 ust. 5.3 oraz 5.4 SWZ<br/>w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostępniającego zasób Wykonawcy,<br/>4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a) pełnomocnictwo, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:<br/>- postępowania o zamówienie publicznego, którego dotyczy,<br/>- wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu<br/>siedziby,<br/>- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa,<br/>b) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale I sekcja 4 ust. 4.4 SWZ (Zamawiający dopuszcza złożenia tego oświadczenia na formularzu ofertowym);<br/>5) Potwierdzenie wniesienia wadium <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: <br/>- dla części I – 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100)<br/>- dla części II – 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100)<br/>- dla części III - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)<br/>Jeżeli oferent złoży wadium na obie części a jego wysokość nie zabezpieczy wymaganej wysokości – wówczas Zamawiajacy uzna, że zostało wpłacone na część zamówienia, dla którego złożył niższą ofertę w stosunku do ofert pozostałych oferentów.<br/>2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą określony w Rozdziale X SWZ. <br/>3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. <br/>4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy pełnomocnika Zamawiającego: <br/>Urząd Miasta, ul. Bogumińska 4, 44-300 Wodzisław Śląski<br/>Bank Pekao: 06 1240 6292 1111 0011 3924 7061 <br/>wpisując w tytule wpłaty: „wadium: 271.10/2024/UM”. <br/>Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie znajduje się na rachunku Zamawiającego. Zaleca się dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu. <br/>5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. <br/>6. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść je przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w formie oryginalnego elektronicznego dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do wystawienia dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej). <br/>7. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokument wadialny (np. e-gwarancję bankową lub ubezpieczeniową) wraz z ofertą w ten sam sposób co ofertę przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. <br/>8. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy Pzp, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie Pzp oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SWZ. Musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. <br/>9. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności: <br/> 9.1. Upływu terminu związania ofertą; <br/> 9.2. Zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; <br/> 9.3. Unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. <br/>10. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy: <br/> 10.1. który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; <br/> 10.2. którego oferta została odrzucona; <br/> 10.3. po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;<br/> 10.4. po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. <br/>11. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w Rozdziale VI, ust. 10 SWZ, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp. <br/>12. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. <br/><br/>Szczegółowe informacje dotyczące wadium znajdują się w Rozdziale VI (Wymagania dotyczące wadium). <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka<br/>korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>2. Warunek dotyczący zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (o ile został sformułowany) zostanie spełniony, jeżeli każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadają odpowiednie uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są<br/>wymagane.<br/>3. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa<br/>w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli wszyscy<br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały sformułowane) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>5. W przypadku, o którym mowa w Rozdziale I, ust. 4.2 i 4.3 SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni<br/>Wykonawcy.<br/><br/>Uwaga: Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej (pkt.4.1) może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Dla części I:<br/><br/>1. Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy.<br/>2. Zamawiający określa warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy w zakresie zmiany terminu umownego.<br/>3. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien niezwłocznie, pisemnie poinformować Zamawiającego i udokumentować to w sposób nie budzący wątpliwości.<br/>4. Dopuszcza się zmianę wynagrodzenia w przypadkach wskazanych w umowie.<br/><br/>Szczegóły dotyczące zmian umowy znajdują się w Projektowanych Postanowieniach Umownych dla części I w § 8.<br/><br/>Dla części II:<br/><br/>1. Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy.<br/>2. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy w zakresie zmiany terminu umownego.<br/>3. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien niezwłocznie, pisemnie poinformować Zamawiającego i udokumentować to w sposób nie budzący wątpliwości.<br/>4. Dopuszcza się zmianę wynagrodzenia w przypadkach wskazanych w umowie.<br/><br/>Szczegóły dotyczące zmian umowy znajdują się w Projektowanych Postanowieniach Umownych dla części Ii w § 8.<br/><br/><br/>Dla części III:<br/><br/>1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku zmiany osób pełniących funkcję inspektora nadzoru, wymienionych w § 4 umowy w następujących losowych przypadkach: śmierć, choroba, utrata uprawnień, rezygnacja ze świadczenia usług, ustanie stosunku pracy.<br/>2. Zmiana, o której mowa w ust. 1, może zostać dokonana, jeżeli wskazane przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego osoby posiadają wykształcenie, doświadczenie i kwalifikacje co najmniej takie same jak osoby nimi zastępowane.<br/>3. Dopuszcza się zmianę wynagrodzenia w przypadku:<br/><br/><br/>Szczegóły dotyczące zmian umowy znajdują się w Projektowanych Postanowieniach Umownych dla części III w § 8.<br/><br/>Uzgodnienia w zakresie zmian umów dla wszystkich części wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez obie Strony, a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie, w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-06-20 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://wodzislaw-slaski.logintrade.net/zapytania_email,166625,f5b8a55ddd1d2ef9c43c12c75e62bf73.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-06-20 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-07-19</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Rodzaj zmówienia:<br/>- część I i II - Roboty budowlane<br/>- część III - Usługi<br/><br/>Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane części zamówienia:<br/>- część I<br/>- część II<br/>- część I i II łącznie<br/>- część III<br/><br/>Okres realizacji zamówienia wynosi: 24 miesiące od podpisania umowy <br/><br/>Zadanie jest dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.<br/><br/>Dodatkowy adres strony internetowej prowadzonego postępowania w przypadku awarii:<br/>https://bip.wodzislaw-slaski.pl/bipkod/013

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com