JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240606/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240606/0035495401-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Sporządzenie dokumentacji projektowej dla zamierzeń budowlanych oraz sprawowanie nadzoru autorskiego (cała nazwa zamówienia w SWZ) </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">NADLEŚNICTWO GROMNIK</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 350545576</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">GENERAŁA ANDERSA 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gromnik</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">33-180</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL217 - Tarnowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">48 14 6514205</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gromnik@krakow.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://gromnik.krakow.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Leśnictwo </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sporządzenie dokumentacji projektowej dla zamierzeń budowlanych oraz sprawowanie nadzoru autorskiego (cała nazwa zamówienia w SWZ) </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1761d1f2-23ee-11ef-a500-1a0072d5d2bd</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00354954</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-06-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00493139/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Usługa sporządzenia dokumentacji projektowo - kosztorysowych dla zamierzeń budowlanych nadleśnictwa Gromnik z podziałem na części</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_gromnik <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu<br/>platformy platformazakupowa.pl oraz poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że złożenie Oferty następuje wyłącznie przy użyciu<br/>platformazakupowa.pl. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej złożenia na platformie<br/>platformazakupowa.pl. Za datę przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych<br/>kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się<br/>datę ich przekazania na adres poczty elektronicznej Zamawiającego lub złożenia na platformie platformazakupowa.pl. Komunikacja<br/>pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w tym w szczególności<br/>składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem<br/>dedykowanego formularza Wyślij wiadomość dostępnego na platformie platformazakupowa.pl oraz poczty elektronicznej e- mail:<br/>gromnik@krakow.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający, zgodnie<br/>rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji<br/>oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia<br/>publicznego lub konkursie (Dz.U.2020.2452) określa niezbędne wymagania techniczne umożliwiające pracę na platformie<br/>platformazakupowa.pl tj.<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2<br/>GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux<br/>lub ich nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f) platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, g)<br/>oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas<br/>(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego<br/>Urzędu Miar.<br/>Ofertę sporządza się pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym .</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem<br/>danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o<br/>ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem<br/>danych osobowych jest Nadleśnictwo Gromnik z siedzibą: 33-180 Gromnik, ul. Generała Andersa 1, tel. (14) 65-15-081,<br/>adres e-mail: gromnik@krakow.lasy.gov.pl<br/>Z Inspektorem ochrony danych w Nadleśnictwie Gromnik można skontaktować się poprzez e-mail: iod@comp-net.pl<br/>Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób<br/>gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.<br/>Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony<br/>prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do upływu terminu do ich wniesienia.<br/>Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o<br/>art. 18-19 oraz 74-76 PZP.<br/>Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą<br/>przechowywane, zgodnie z art. 78 ust.1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego.<br/>Niezależnie od postanowień powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą<br/>przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo:<br/>1) dostępu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w sytuacji, gdy wykonanie obowiązków, o których<br/>mowa w art. 15 ust. 1 -3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych<br/>informacji mających na celu<br/>sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty bieżącego bądź zakończonego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego;<br/>2) do sprostowana swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub<br/>uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego, ani zmianą<br/>postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;<br/>3) do żądania od Zamawiającego – jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w<br/>odniesieniu do przechowywania, w celu<br/>zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na<br/>ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; prawo to nie ogranicza przetwarzania danych<br/>osobowych do czasu zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 4) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w<br/>przypadku uznania, iż przetwarzanie jej danych osobowych<br/>narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.<br/>Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na<br/>podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy<br/>publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez<br/>Zamawiającego w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje:<br/>1) prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesądza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,<br/>2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>3) określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną<br/>przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">S.270.13.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr I. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: sporządzenie dokumentacji projektowo kosztorysowej dla<br/>zadania pn. Remont drogi leśnej nr 46 nr inw. 220/259 w leśnictwie Bistuszowa w km 0+000-1+975 oraz sprawowanie<br/>nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót budowlanych. Część I - obejmuje:<br/>1. Zakres:<br/>a) nawierzchnia jezdni drogi mijanek oraz przylegających do drogi placów składowych:<br/>- remont nawierzchni nieulepszonej tłuczniowej polegającego na uzupełnieniu ubytków zdegradowanej nawierzchni<br/>kruszywem łamanym, wyprofilowanie nawierzchni oraz zagęszczenie;<br/>b) pobocza: ścięcie poboczy, uzupełnienie ubytków kruszywa, wyprofilowanie i zagęszczenie nawierzchni;<br/>c) wodospusty: naprawa i wymiana uszkodzonych wodospustów wbudowanych w nawierzchnię drogi;<br/>d) sprawowanie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót budowlanych.<br/>CPV-71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania<br/>2. INFORMACJE DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA :<br/>1. Dokonanie uzgodnień, uzyskanie niezbędnych decyzji, map, opinii, pozwoleń i innych dokumentów wymaganych<br/>przepisami szczegółowymi ustawy o ochronie przyrody, środowiska, prawa wodnego i prawa budowlanego na remont drogi<br/>leśnej.<br/>2. Sprawowanie nadzoru autorskiego nad remontem do czasu zakończenia i odbioru robót budowlanych w terenie .<br/>3. Dokumentacja projektowa musi być opracowana w oparciu o:<br/>1) Ustawę Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2023 poz.1605 z późn. zm.)<br/>2) Ustawę z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. 2024 poz.725 z późn. zm.),<br/>3) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy zakresu<br/>dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalnoużytkowego<br/>(Dz.U. 2021 poz.2454 z póź.zm),<br/>4) Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020r. r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu<br/>budowlanego (Dz.U. 2021 poz.2280 z póź.zm),<br/>5) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i<br/>ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. 2003 nr 120 poz.1126 ),<br/>Według w/w. aktów prawnych dokumentacja projektowa służąca do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót<br/>budowlanych dla których wymagane jest pozwolenie na remont musi składać się z:<br/>- projektu budowlanego w zakresie uwzględniającym specyfikę dla robót budowlanych,<br/>- projektu technicznego/wykonawczego,<br/>- przedmiaru robót,<br/>- informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.<br/>6) Dokumentacja techniczna dla dróg leśnych powinna być ponadto opracowana z uwzględnieniem obowiązującego w<br/>Lasach Państwowych „Poradnika technicznego — Drogi leśne Warszawa — Bedoń 2006”, poradnik ten określa<br/>szczegółowo zakres i formę dokumentacji technicznej dla dróg leśnych oraz<br/>z uwzględnieniem „Wytycznych prowadzenia robót drogowych w lasach z 2013 r.”<br/>7) Dokumentacja projektowa ma zapewnić właściwą, prawidłową realizację robót budowlanych zgodnie<br/>z zapisami prawa i wytycznymi obowiązującymi w Lasach Państwowych.<br/>4. Do podstawowych obowiązków projektanta należą czynności określone w Prawie budowlanym art.20.<br/>5. W cenie oferty należy uwzględnić następujący zakres usługi:<br/>Część rysunkowa:<br/>- Mapa orientacyjna w skali 1:5000 wykonana na mapach gospodarczych z LMN,<br/>- Sytuacja szczegółowa w skali 1:1000 - (ewentualnie bez łuków poziomych, ale z zaznaczeniem kilometrażu<br/>i odległości poszczególnych robót (np. ścięcie poboczy, remont nawierzchni),<br/>- Przekrój normalny w skali 1:50 ,<br/>Część opisowa:<br/>- opis techniczny,<br/>- przedmiar wraz z załącznikami zawierającymi wyliczenia i zestawienia ilości jednostek przedmiarowych robót<br/>podstawowych wskazujące sposób obliczeń pozycji przedmiarowych,<br/>- kosztorys inwestorski,<br/>- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,<br/>- oceny oddziaływania na środowisko planowanych robót,<br/>- informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.<br/>6. Dokumentację projektowo-kosztorysową należy sporządzić w wersji papierowej<br/>- Projekt budowlany - 3 egzemplarze<br/>- Projekt techniczny/wykonawczy - 3 egzemplarze<br/>- Kosztorys inwestorski – 1 egzemplarz<br/>- Przedmiar robót – 1 egzemplarz<br/>- Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót – 3 egzemplarze,<br/>- Informacja BIOZ<br/>oraz dokumentacja w formie elektronicznej na płycie CD, w formatach PDF, DOC, EXC, DWG, ATH (kosztorys inwestorski<br/>na oddzielnej płycie), wielkość plików cyfrowych nie powinna przekraczać 500 kB.<br/>7. Szczegółowy zakres usługi oraz wszelkie rozwiązania techniczne, do uzgodnienia z Zamawiającym oraz dopuszcza się<br/>wizję lokalną w terenie .<br/>8. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania<br/>przedmiotowego zamówienia.<br/>9. Zapłata wynagrodzenia należnego wykonawcy za zrealizowanie zamówienia nastąpi po zakończeniu i odebraniu dokumentacji przez Zamawiającego.<br/>10. Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:<br/>1) Dokumentacja musi być opracowana i podpisana przez projektanta posiadającego odpowiednie uprawnienia i<br/>posiadającego ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.<br/>2) Dokumentacja musi być opracowana w taki sposób, ażeby stanowiła podstawę do zgłoszenia zamiaru wykonania prac w<br/>Starostwie Powiatowym lub do uzyskania pozwolenia na remont (jeżeli taki warunek zostanie postawiony przez Starostwo) i<br/>do przeprowadzenia przetargu w oparciu o Prawo Zamówień Publicznych.<br/>3) W dokumentacji projektowej zabrania się opisywania materiałów i urządzeń za pomocą znaków towarowych, patentów<br/>lub pochodzenia, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu i Wykonawca nie może opisać przedmiotu<br/>zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.<br/>tych przypadkach, Wykonawca sporządza szczegółowy opis, w jaki sposób równoważność może być zweryfikowana przez<br/>Zamawiającego.<br/>4) Dokumentacja musi być przekazana Nadleśnictwu Gromnik w formie papierowej i elektronicznej.<br/>5) Sporządzone wnioski i uzyskane: postanowienia, opinie, uzgodnienia, decyzje, pozwolenia itp. (oryginały), Wykonawca<br/>będzie przekazywał Zamawiającemu na bieżąco w terminach umożliwiających ewentualne skorzystanie z trybu<br/>odwoławczego.<br/>6) Całą dokumentację projektowo - kosztorysową wraz ze sporządzonymi wnioskami, uzyskanymi: postanowieniami,<br/>opiniami, uzgodnieniami, decyzjami, pozwoleniami itp. (oryginały), wykonawca przekaże Zamawiającemu do siedziby biura<br/>Nadleśnictwa Gromnik w terminie realizacji zamówienia.<br/>7) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w związku z odmową udzielenia<br/>zamawiającemu pozwolenia na remont z powodu nieprawidłowości wykonanego projektu lub opóźnienia jego wydania z<br/>powodu nałożenia przez organ wydający pozwolenie na remont, obowiązku usunięcia nieprawidłowości w projekcie, w tym<br/>również szkody polegające na opóźnieniu w realizacji zadania.<br/>8) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu rozwiązania projektowe do wglądu, co najmniej 1 raz w trakcie ich<br/>opracowywania, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym .<br/>9) Wykonawca na żądanie Zamawiającego będzie zobowiązany do wykonania aktualizacji kosztorysu inwestorskiego – do<br/>dwóch razy jeżeli będzie taka potrzeba w terminie 14 dni od daty zlecenia przez Nadleśnictwo Gromnik w ramach<br/>otrzymanego wynagrodzenia za sporządzoną dokumentację.<br/>10) Wykonawca przeniesie na Zamawiającego majątkowe prawa autorskie.<br/>11) Wykonawca będzie pełnił nadzór autorski nad realizacją robót, w ramach zadania remontowego wynikającego z przedmiotu umowy, bez dodatkowego wynagrodzenia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty w każdej z części Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny:<br/>1) Cena - 60 %,<br/>2) ilość kontroli na obiekcie (terenie budowy) w ramach pełnienia nadzoru autorskiego - 40%,<br/> Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/>1) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: <br/> <br/> Cn <br/>C = ------------ x100 pkt x 60 %<br/> Co <br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”<br/>Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych<br/>Co - cena oferty ocenianej <br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto za wykonanie całego Przedmiotu zamówienia podana w formularzu oferty.<br/>W tym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 punktów. <br/>2)	Kryterium ilość kontroli na obiekcie (terenie budowy) w ramach pełnienia nadzoru autorskiego - 40%, (N) – waga 40% ( 1% - 1 pkt)<br/>W kryterium ilości kontroli na obiekcie w ramach pełnienia nadzoru autorskiego ocenie podlegać będzie deklarowana ilość kontroli na obiekcie w zakresie zgodności wykonywania robót budowlanych <br/>z dokumentacją projektowo-kosztorysową. <br/>Zamawiający przyzna maksymalną ilość 40 pkt ofercie z największą deklarowaną ilością kontroli na obiekcie w ramach pełnienia nadzoru autorskiego, tj. 4 zgodnie z formularzem oferty. <br/>Za zadeklarowanie minimalnej ilości kontroli na obiekcie w ramach pełnienia nadzoru autorskiego tj. 1 kontroli Wykonawca otrzyma 0 punktów [nie spowoduje to odrzucenia oferty]. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający w powiązaniu z przedstawionym kryterium będzie posługiwał się następującą punktacją: <br/>1. Oferta z deklarowaną ilością kontroli na obiekcie w ramach pełnienia nadzoru autorskiego w liczbie 4 kontroli otrzyma: 40 pkt <br/>2. Oferta z deklarowaną ilością kontroli na obiekcie w ramach pełnienia nadzoru autorskiego w liczbie 3 kontroli otrzyma: 25 pkt. <br/>3. Oferta z deklarowaną ilością kontroli na obiekcie w ramach pełnienia nadzoru autorskiego w liczbie 2 kontroli otrzyma: 10 pkt <br/>4. Oferta z minimalną ilością kontroli na obiekcie w ramach pełnienia nadzoru autorskiego w liczbie 1 kontroli otrzyma: 0 pkt. <br/>UWAGA: Udział w technicznych naradach koordynacyjnych, nie wlicza się do liczby bytności na budowie. UWAGA: Brak zadeklarowania ilości kontroli w formularzu ofertowym, skutkować będzie odrzuceniem oferty w trybie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. <br/>Jeżeli natomiast wykonawca zadeklaruje ilość kontroli powyżej górnej granicy – więcej niż 4 kontrole, dla celów porównania złożonych ofert, przyjęta zostanie ilość kontroli w liczbie 4, natomiast w treści umowy w sprawie zamówienia publicznego – zgodnie z deklaracją zawartą w ofercie <br/>Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyskała łącznie najwyższą liczbę punktów obliczoną wg następującego wzoru: <br/>S= C+N<br/>gdzie:<br/>S - łączna liczba punktów jaką uzyskała oceniana oferta <br/>C - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w ramach kryterium cena <br/>N - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium kontroli na obiekcie <br/>Zamawiający obliczy punkty z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglając zgodnie z zasadami matematycznymi.<br/>Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">) ilość kontroli na obiekcie (terenie budowy) w ramach pełnienia nadzoru autorskiego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr II. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: sporządzenie dokumentacji projektowo kosztorysowej dla<br/>zadania pn. Budowa miejsca postojowego w leśnictwie Zalasowa oddz. 40 dz. nr 2301/1 oraz sprawowanie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót budowlanych.<br/>Część II - obejmuje:<br/>1. Zakres:<br/>a) budowa miejsca postojowego o pow. ok. 1400 m² z zakresem robót ziemnych/niwelacji terenu na pow. ok. 1000 m² oraz ubezpieczenie skarp,<br/>b) utwardzenie miejsca postojowego wraz z krótkim odcinkiem drogi dojazdowej oraz wydzielenie i oznakowanie miejsc na<br/>postój pojazdów,<br/>c) sprawowanie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót budowlanych.<br/>CPV-71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania<br/>2. INFORMACJE DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA :<br/>1. Dokonanie uzgodnień, uzyskanie niezbędnych decyzji, map, opinii, pozwoleń i innych dokumentów<br/>wymaganych przepisami szczegółowymi ustawy o ochronie przyrody, środowiska, prawa wodnego i prawa<br/>budowlanego na budowę miejsca postojowego .<br/>2. Sprawowanie nadzoru autorskiego nad budową miejsca postojowego do czasu zakończenia i odbioru robót budowlanych<br/>w terenie .<br/>3. Dokumentacja projektowa musi być opracowana w oparciu o:<br/>1) Ustawę Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2023 poz.1605 z późn. zm.),<br/>2) Ustawę z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U.2024 poz.725 z późn. zm.),3) Rozporządzenie Ministra<br/>Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy<br/>zakresu dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz<br/>programu funkcjonalno- użytkowego (Dz.U.2021 poz.2454 z póź.zm),<br/>4) Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020r. r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.2021 poz.2280 z póź.zm), 5) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U.2003 nr 120 poz.1126 ),<br/>Według w/w. aktów prawnych dokumentacja projektowa służąca do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych dla których wymagane jest pozwolenie na budowę musi składać się z ;<br/>- projektu budowlanego w zakresie uwzględniającym specyfikę dla robót budowlanych,<br/>- projektu technicznego/wykonawczego,<br/>- przedmiaru robót,<br/>- informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.<br/>6) Dokumentację należy opracować z uwzględnieniem obowiązujących w Lasach Państwowych „Wytycznych<br/>prowadzenia robót drogowych w lasach z 2013r.” w zakresie miejsc postojowych.<br/>7) Dokumentacja projektowa ma zapewnić właściwą, prawidłową realizację robót budowlanych zgodnie<br/>z zapisami prawa i wytycznymi obowiązującymi w Lasach Państwowych.<br/>4. Do podstawowych obowiązków projektanta należą czynności określone w Prawie budowlanym art.20.<br/>5. W cenie oferty należy uwzględnić następujący zakres usługi:<br/>Część rysunkowa:<br/>- mapy, przekroje, sytuacje niezbędne do dokumentacji projektowej oraz realizacji zadania.<br/>Część opisowa:<br/>- opis techniczny,<br/>-przedmiar wraz z załącznikami zawierającymi wyliczenia i zestawienia ilości jednostek przedmiarowych robót<br/>podstawowych wskazujące sposób obliczeń pozycji przedmiarowych.<br/>- kosztorys inwestorski.<br/>- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.<br/>- oceny oddziaływania na środowisko planowanych robót.<br/>-informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.<br/>6. Dokumentację projektowo-kosztorysową należy sporządzić w wersji papierowej<br/>- projekt budowlany - 3 egzemplarze,<br/>- projekt techniczny/wykonawczy - 3 egzemplarze,<br/>- kosztorys inwestorski – 1 egzemplarz,<br/>- przedmiar robót – 1 egzemplarz,<br/>- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót – 3 egzemplarze,<br/>- informacja BIOZ,<br/>Dokumentacja w formie elektronicznej na płycie CD, w formatach PDF, DOC, EXC, DWG, ATH (kosztorys inwestorski na<br/>oddzielnej płycie) , wielkość plików cyfrowych nie powinna przekraczać 500 kB.<br/>Dokumentacja w formie elektronicznej na płycie CD, w formatach PDF, DOC, EXC, DWG, ATH (kosztorys inwestorski na<br/>oddzielnej płycie) , wielkość plików cyfrowych nie powinna przekraczać 500 kB.<br/>7. Szczegółowy zakres usługi oraz wszelkie rozwiązania techniczne, do uzgodnienia z Zamawiającym oraz<br/>dopuszcza się wizję lokalną w terenie .<br/>8. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia.<br/>9. Zapłata wynagrodzenia należnego wykonawcy za zrealizowanie zamówienia nastąpi po zakończeniu<br/>i odebraniu dokumentacji przez Zamawiającego.<br/>10. Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:<br/>1) Dokumentacja musi być opracowana i podpisana przez projektanta posiadającego odpowiednie uprawnienia<br/>i posiadającego ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.<br/>2) Dokumentacja musi być opracowana w taki sposób, ażeby stanowiła podstawę do zgłoszenia zamiaru<br/>wykonania prac w Starostwie Powiatowym lub do uzyskania pozwolenia na budowę (jeżeli taki warunek<br/>zostanie postawiony przez Starostwo) i do przeprowadzenia przetargu w oparciu o Prawo Zamówień<br/>Publicznych.<br/>3) W dokumentacji projektowej zabrania się opisywania materiałów i urządzeń za pomocą znaków<br/>towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu i Wykonawca nie<br/>może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu<br/>towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W tych przypadkach, Wykonawca sporządza szczegółowy opis, w jaki<br/>sposób równoważność może być zweryfikowana przez Zamawiającego.<br/>4) Dokumentacja musi być przekazana Nadleśnictwu Gromnik w formie papierowej i elektronicznej.<br/>5) Sporządzone wnioski i uzyskane: postanowienia, opinie, uzgodnienia, decyzje, pozwolenia itp. (oryginały),<br/>Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu na bieżąco, w terminach umożliwiających ewentualne<br/>skorzystanie z trybu odwoławczego.<br/>6) Całą dokumentację projektowo - kosztorysową wraz ze sporządzonymi wnioskami, uzyskanymi:<br/>postanowieniami, opiniami, uzgodnieniami, decyzjami, pozwoleniami itp. (oryginały), wykonawca przekaże<br/>Zamawiającemu do siedziby biura Nadleśnictwa Gromnik w terminie realizacji zamówienia.<br/>7) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w związku z odmową udzielenia zamawiającemu pozwolenia na budowę z powodu nieprawidłowości wykonanego projektu lub opóźnienia jego<br/>wydania z powodu nałożenia przez organ wydający pozwolenie na budowę, obowiązku usunięcia<br/>nieprawidłowości w projekcie, w tym również szkody polegające na opóźnieniu w realizacji zadania.<br/>8) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu rozwiązania projektowe do wglądu, co najmniej 1 raz w trakcie ich opracowywania, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym .<br/>9) Wykonawca na żądanie Zamawiającego będzie zobowiązany do wykonania aktualizacji kosztorysu<br/>inwestorskiego – do dwóch razy jeżeli będzie taka potrzeba w terminie 14 dni od daty zlecenia przez<br/>Nadleśnictwo Gromnik w ramach otrzymanego wynagrodzenia za sporządzoną dokumentację.<br/>10) Wykonawca przeniesie na Zamawiającego majątkowe prawa autorskie.<br/>11) Wykonawca będzie pełnił nadzór autorski nad realizacją robót, w ramach zadania budowy miejsca<br/>postojowego wynikającego z przedmiotu umowy, bez dodatkowego wynagrodzenia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">42 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty w każdej z części Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny:<br/>1) Cena - 60 %,<br/>2) ilość kontroli na obiekcie (terenie budowy) w ramach pełnienia nadzoru autorskiego - 40%,<br/> Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/>1) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: <br/> <br/> Cn <br/>C = ------------ x100 pkt x 60 %<br/> Co <br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”<br/>Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych<br/>Co - cena oferty ocenianej <br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto za wykonanie całego Przedmiotu zamówienia podana w formularzu oferty.<br/>W tym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 punktów. <br/>2)	Kryterium ilość kontroli na obiekcie (terenie budowy) w ramach pełnienia nadzoru autorskiego - 40%, (N) – waga 40% ( 1% - 1 pkt)<br/>W kryterium ilości kontroli na obiekcie w ramach pełnienia nadzoru autorskiego ocenie podlegać będzie deklarowana ilość kontroli na obiekcie w zakresie zgodności wykonywania robót budowlanych z dokumentacją projektowo-kosztorysową. <br/>Zamawiający przyzna maksymalną ilość 40 pkt ofercie z największą deklarowaną ilością kontroli na obiekcie w ramach pełnienia nadzoru autorskiego, tj. 4 zgodnie z formularzem oferty. <br/>Za zadeklarowanie minimalnej ilości kontroli na obiekcie w ramach pełnienia nadzoru autorskiego tj. 1 kontroli Wykonawca otrzyma 0 punktów [nie spowoduje to odrzucenia oferty]. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający w powiązaniu z przedstawionym kryterium będzie posługiwał się następującą punktacją: <br/>1. Oferta z deklarowaną ilością kontroli na obiekcie w ramach pełnienia nadzoru autorskiego w liczbie 4 kontroli otrzyma: 40 pkt <br/>2. Oferta z deklarowaną ilością kontroli na obiekcie w ramach pełnienia nadzoru autorskiego w liczbie 3 kontroli otrzyma: 25 pkt. <br/>3. Oferta z deklarowaną ilością kontroli na obiekcie w ramach pełnienia nadzoru autorskiego w liczbie 2 kontroli otrzyma: 10 pkt <br/>4. Oferta z minimalną ilością kontroli na obiekcie w ramach pełnienia nadzoru autorskiego w liczbie 1 kontroli otrzyma: 0 pkt. <br/>UWAGA: Udział w technicznych naradach koordynacyjnych, nie wlicza się do liczby bytności na budowie. UWAGA: Brak zadeklarowania ilości kontroli w formularzu ofertowym, skutkować będzie odrzuceniem oferty w trybie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. <br/>Jeżeli natomiast wykonawca zadeklaruje ilość kontroli powyżej górnej granicy – więcej niż 4 kontrole, dla celów porównania złożonych ofert, przyjęta zostanie ilość kontroli w liczbie 4, natomiast w treści umowy w sprawie zamówienia publicznego – zgodnie z deklaracją zawartą w ofercie <br/>Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyskała łącznie najwyższą liczbę punktów obliczoną wg następującego wzoru: <br/>S= C+N<br/>gdzie:<br/>S - łączna liczba punktów jaką uzyskała oceniana oferta <br/>C - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w ramach kryterium cena <br/>N - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium kontroli na obiekcie <br/>Zamawiający obliczy punkty z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglając zgodnie z zasadami matematycznymi.<br/>Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">ilość kontroli na obiekcie (terenie budowy) w ramach pełnienia nadzoru autorskiego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1) nie podlegają wykluczeniu;<br/>2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w zakresie:<br/>2.1 kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to<br/>z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.<br/>2.2 sytuacji ekonomicznej lub finansowej w każdej części - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie<br/>warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku przez złożenie oświadczenia (załącznik 1)<br/>2.3 zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>I) w zakresie doświadczenia w każdej z części: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunku.<br/>Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku przez złożenie oświadczenia (załącznik 1).<br/>II) w zakresie potencjału technicznego lub zawodowego:<br/>a) dysponowanie następującymi osobami, które będą skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia:<br/>Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobą, posiadającą kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj:<br/>- dla części I i II minimum 1 osoba - projektant posiadający uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej;<br/>Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku przez złożenie wykazu osób (załącznik 6).<br/>Uwagi dot. spełnienia warunku zdolności technicznej lub zawodowej: Za uprawnienia budowlane odpowiadające wyżej<br/>określonym uznane zostaną uprawnienia, które wydane zostały na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw<br/>członkowskim Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o<br/>Wolnym Handlu – EFTA (strony umowy o Europejskim Obszarze<br/>Gospodarczym) z zastrzeżeniem, art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r.,<br/>poz. 2351 ze zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w<br/>państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Z 2021 r., poz. 1646 ze zm.).<br/>Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) – dla osób, które<br/>posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.<br/>Osoby te muszą posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub równoważne uprawnienia<br/>uzyskane na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego, dla danej branży.<br/>Zamawiający na podstawie art. 116 ust. 2 Pzp może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada<br/>wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia<br/>gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/>Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub<br/>sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od<br/>charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.<br/>Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując<br/>zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych<br/>podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych<br/>zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.<br/>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dla każdej z części dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/”nie<br/>spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawców.<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi do realizacji których te zdolności są wymagane. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu<br/>udostępniającego zasoby, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą<br/>wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żądać będzie, aby Wykonawca w terminie określonym przez<br/>Zamawiającego:<br/>1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub<br/>2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie<br/>Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia<br/>w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków<br/>dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od<br/>wykonawcy obejmują:<br/>a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają<br/>wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/>b) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji<br/>i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 275.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną<br/>ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub<br/>informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej<br/>samej grupy kapitałowej - (wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub braku<br/>przynależności do tej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 5 do SWZ),</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Do<br/>oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku 1 do<br/>SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz<br/>spełnia warunki udziału<br/>w postępowaniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich<br/>podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu<br/>zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w zdaniu poprzednim. Wykonawca, który zamierza<br/>powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom w celu wykazania<br/>braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w<br/>oświadczeniu o którym mowa w zdaniu pierwszym.<br/>Do oferty Wykonawca załącza zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy<br/>potencjału przez podmiot trzeci. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 2 do SWZ.<br/>Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia<br/>w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków<br/>dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.<br/>Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:<br/>wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z<br/>informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także<br/>zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór wykazu stanowi<br/>załącznik nr 6 do SWZ,</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Dokumenty podmiotów zagranicznych:<br/>a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7.8 litera b) SWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym<br/>Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie<br/>otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. WW. dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące<br/>przed upływem terminu składania ofert.<br/>b) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której<br/>dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7.8 litera b) SWZ zastępuje się je dokumentem<br/>zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał<br/>dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.<br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli<br/>wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega<br/>na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów<br/>wymienionych w pkt 7.8 litera b) SWZ,<br/>Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych , jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i<br/>ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r., o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wyk <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następującej wysokości:<br/>- część I 225 zł (słownie: dwieście dwadzieścia pięć złotych).<br/>- część II 180 zł (słownie: sto osiemdziesiąt złotych).<br/>Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z późniejszymi zmianami).<br/>Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BGŻ BNP PARIBAS nr rachunku: 12 2030 0045 1110 0000 0084 0200 z dopiskiem: „Wadium przetargowe: <br/>Sporządzenie dokumentacji projektowej dla zamierzeń budowlanych pn. <br/>1.	Remont drogi leśnej nr 46 nr inw. 220/259 w leśnictwie Bistuszowa w km 0+000-1+975<br/>2.	Budowa miejsca postojowego w leśnictwie Zalasowa oddz. 40 dz. nr 2301/1<br/>oraz sprawowanie nadzoru autorskiego<br/>Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust.6 PZP. <br/>Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli najpóźniej do terminu składania ofert tj.; 14.06.2024 r. godz. 9:00 zaliczone zostanie na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć wraz z Ofertą w oryginale w formie elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust.2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:<br/>1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,<br/>2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie Przedmiotu Zamówienia<br/>3) kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.9.7. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1 SWZ<br/>składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców<br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty<br/>„Oświadczenie, które roboty budowlane, dostawy, usługi wykonają poszczególni Wykonawcy wzór<br/>oświadczenia nr 8 <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający, przewiduje możliwość zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano<br/>wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej poniżej:<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia okresu realizacji Przedmiotu Umowy o okres odpowiadający okresowi<br/>trwania przeszkody uniemożliwiającej realizację Przedmiotu Umowy lub o okres niezbędny do wykonania Przedmiotu<br/>Umowy, jeżeli w trakcie realizacji Umowy wystąpią okoliczności uniemożliwiające realizację jej przedmiotu zgodnie z<br/>warunkami opisanymi w Umowie, za które odpowiedzialności nie ponosi Wykonawca, ani Zamawiający tj;:<br/>1)<br/>siły wyższej, to znaczy niezależnego od Stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w<br/>momencie zawarcia Umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności;<br/>2) wezwanie przez organy administracji publicznej lub inne upoważnione podmioty do uzupełnienia przedmiotu Umowy nie<br/>wynikającego z winy Wykonawcy;<br/>przekroczenie przewidzianych przepisami prawa terminów trwania procedur administracyjnych, liczonych zgonie z zasadami<br/>określonymi w kodeksie postępowania administracyjnego nie wynikającego z winy Wykonawcy;<br/>4)<br/>konieczności uzyskania innych niż określonych w przedmiocie zamówienia zgód, pozwoleń, zaświadczeń czy decyzji<br/>administracyjnych,<br/>5) zmiany przepisów prawa;<br/>6) objęcia zasobów, tworów i składników przyrody jedną z form ochrony przewidzianych w ustawie o ochronie przyrody,<br/>zmiana ich granic lub przedmiotu ochrony;<br/>7) wydanie polecenia zamiany. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-06-14 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">za pośrednictwem platformazakupowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-06-14 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-07-13</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Szczegółowe wymogi dotyczące zatrudniania na podstawie umowy o pracę określono w punkcie 25 SWZ. Zamawiający<br/>wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji Przedmiotu zamówienia dotyczy każdej z części zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy osoby wykonujące wskazane przez zamawiającego<br/>czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu<br/>przepisów ustawy Kodeks pracy i obejmują następujące rodzaje czynności:<br/>a) związane z pracami wykonywanymi pod nadzorem w zakresie ogólnobudowlanym.<br/>Szczegółowe wymogi dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę określono w pkt. 25 SWZ oraz we wzorze<br/>umowy (załącznik nr 3 do SWZ). Nie dotyczy to osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2020 r. poz. 1333 ze zm.).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com