JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240607/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240607/0035730701-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej &#34;Zacisze&#34; z podziałem na 9 części od 01.07.2024r do 31.12.2024r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">DOM POMOCY SPOŁECZNEJ &#34;ZACISZE&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000686641</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Traktorzystów 42</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Katowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">40-695</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">32 202 54 32</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@dpszacisze.katowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.biuletyn.abip.pl/dpszacisze/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej &#34;Zacisze&#34; z podziałem na 9 części od 01.07.2024r do 31.12.2024r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8a6ac930-21a1-11ef-87ba-8eb060fd7bb8</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00357307</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-06-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00070715/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej &#34; ZACISZE&#34; z podziałem na 9 części</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8a6ac930-21a1-11ef-87ba-8eb060fd7bb8 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.<br/>Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.<br/>Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:<br/>a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności lub<br/>b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu „Formularza do komunikacji”<br/>We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający <br/>i Wykonawcy posługują się numerem sprawy KP.260.1.2024. W przypadkach uniemożliwiających komunikację zamawiającego z Wykonawcami za pośrednictwem platformy e-zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość komunikowania się za pomocą poczty elektronicznej adres email: przetargi@dpszacisze.katowice.pl (nie dotyczy składania ofert)<br/>Pytania Wykonawców o wyjaśnienie treści SWZ nie musza być składane z uwzględnieniem powyższych rozporządzeń ani nie muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Szczegóły zawiera SWZ rozdział 37</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Szczegóły zawiera SWZ rozdział 37</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">KP.260.2.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">9</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Boczek wędzony parzony - 35 kg<br/>Flaki wołowe krojone - 75 kg<br/>Golonka wieprzowa - 20 kg<br/>Nogi wieprzowe - 20 kg <br/>Łopatka wieprzowa b/k - 90 kg<br/>Wołowe z kością - szponder - 50 kg<br/>Gulaszowe wołowe ekstra - 40 kg<br/>Goleń wołowa b/k - 35 kg<br/>Karczek wieprzowy b/k - 65 kg<br/>Żeberka wieprzowe mięsne paski - 50 kg<br/>Słonina - 8 kg<br/>Ozory wieprzowe - 40 kg<br/>Schab wieprzowy b/k - 50 kg <br/>Wołowina b/k zrazowa górna - 10 kg </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15110000-2 - Mięso</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-07-01 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert zostanie dokonana wg następującego wzoru (odpowiednio dla każdej części):<br/><br/>najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert<br/>P = ( ---------------------------------------------------------- x waga )<br/>cena oferty ocenianej<br/><br/>gdzie: <br/>P - oznacza ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium nr 1 „cena oferty”, <br/>waga - stanowi procentowe znaczenie kryterium nr 1<br/><br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która spośród ofert niepodlegających odrzuceniu uzyska największą ilość punktów i tę ofertę Zamawiający wybierze do realizacji zamówienia. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniej punktów, wg powyższego wzoru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Kurczak - 200 kg<br/>Filet z kurczaka - 190 kg<br/>Podudzie - pałka z kurczaka - 225 kg<br/>Filet z indyka - 50 kg<br/>Skrzydła z kurczaka - 130 kg<br/>Żołądki z kurczaka - 25 kg<br/>Żołądki z indyka - 15 kg<br/>Udziec z kurczaka b/k i skóry - 30 kg<br/>Wątroba drobiowa - 40 kg </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15112000-6 - Drób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-07-01 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert zostanie dokonana wg następującego wzoru (odpowiednio dla każdej części):<br/><br/>najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert<br/>P = ( ---------------------------------------------------------- x waga )<br/>cena oferty ocenianej<br/><br/>gdzie: <br/>P - oznacza ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium nr 1 „cena oferty”, <br/>waga - stanowi procentowe znaczenie kryterium nr 1<br/><br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która spośród ofert niepodlegających odrzuceniu uzyska największą ilość punktów i tę ofertę Zamawiający wybierze do realizacji zamówienia. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniej punktów, wg powyższego wzoru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Kiełbasa podwawelska 65% mięsa - 100	kg<br/>	Parówka gruba 50% mięsa – 120 kg<br/>	Parówka drobiowa naturalna cienka – 50 kg<br/>	Serdelki drobiowe 50% mięsa - 40 kg<br/>	Ogonówka wędzona (mięso wp. min 70%) - 15 kg<br/>	Kiełbaski białe z szynki (min.65% mięsa)	- 40 kg<br/>	Baleron szynka (mięso wp.100%, sól peklująca, przyprawy) - 65 kg<br/>	Szynka wp. gotowana 80% mięsa – 60 kg<br/>	Filet maślany z piersi indyka 77% b/skóry, parzony o wysokiej zawartości <br/> białka	- 30 kg<br/>	Szynka z indyka po staropolsku	- 10 kg<br/>	Szynka wp. domowa 80% mięsa - 40 kg<br/>	Polędwica sopocka - 50	kg<br/>	Szynka wpęd spichrza 80% mięsa- 40 kg<br/>	Szynka w.p. liściem 80% mięsa – 65 kg<br/>	Kaszanka – 70 kg<br/>	Krotoszyńska parzona – 30 kg<br/>	Szynka konserwowa – 70 kg<br/>	Salceson z indyka -20 kg<br/>	Kiełbasa biała parzona – 40 kg<br/>	Pasztetowa drobiowa z dodatkiem wieprzowiny-surowce drob. 40% <br/> surowce wieprz. 40% - 40 kg<br/>	Mielonka wieprzowa - 40kg<br/>	Salceson włoski – 20 kg<br/>	Krakowska parzona - 50 kg<br/>	Żywiecka pieczona - 65	kg<br/>	Pieczeń drobiowa – 30 kg<br/>	Schab pieczony	- 60 kg<br/>	Polędwica z warzywami - 25 kg<br/>	Szynka wędzona z fileta z kurczaka 90% mięsa – 50 kg<br/>	Indyk w galarecie – 60 kg<br/>	Szynka krucha parzona 81% mięsa wieprzowego – 25 kg<br/>	Pasztet pieczony-mięso 75% w tym mięso z kurczaka 41% mięso wieprz. <br/> 34% - 50 kg<br/>	Kiełbasa śląska 65% mięsa – 20 kg<br/>	Filet maślany z fileta z piersi kurczaka 85%, b/skóry, parzony – 50 kg<br/>	Wędlina kminkowa 65% mięsa – 50 kg </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15131130-5 - Wędliny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-07-01 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert zostanie dokonana wg następującego wzoru (odpowiednio dla każdej części):<br/><br/>najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert<br/>P = ( ---------------------------------------------------------- x waga )<br/>cena oferty ocenianej<br/><br/>gdzie: <br/>P - oznacza ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium nr 1 „cena oferty”, <br/>waga - stanowi procentowe znaczenie kryterium nr 1<br/><br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która spośród ofert niepodlegających odrzuceniu uzyska największą ilość punktów i tę ofertę Zamawiający wybierze do realizacji zamówienia. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniej punktów, wg powyższego wzoru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Brukselka gat. I - 20 kg<br/> Brokuły różyczki gat. I - 60 kg<br/> Barszcz ukraiński gat. I - 15 kg<br/> Fasola szparagowa zielona gat. I - 50 kg<br/> Fasola szparagowa żółta gat. I - 50 kg<br/> Frytki mrożone	- 20 kg<br/> Marchew mini gat. I - 30 kg<br/> Mieszanka 7- skł. gat. I – 50 kg<br/> Szpinak rozdrobniony gat. I -50 kg<br/> Kalafior różyczki gat. I - 60 kg<br/> Włoszczyzna paski gat. I - 120 kg<br/> Bukiet kwiatowy warzyw gat. I – 100 kg<br/> Mieszanka kompotowa gat. I - 350 kg<br/>Wiśnia drylowana gat. I - 20 kg<br/>Truskawka mrożona gat. I - 40	kg<br/>Śliwka drylowana gat. I - 20 kg<br/>Placki ziemniaczane 1.0kg – 25 szt.<br/>Pierogi z mięsem (mięso wołowe gotowane 13%, mięso wp. gotowane 10,6%, bez konserwantów z dodatkiem suszonych warzyw) typu Alex-Pol lub równoważne - 40 kg<br/>Pierogi z kapusta i grzybami (kapusta biała kwaszona gotowana 30%, grzyby leśne duszone 6,4%) typu Alex-Pol lub równoważne	- 25 kg<br/>Pierogi ze szpinakiem (szpinak 55%, bez konserwantów) typu Alex-Pol lub równoważne -40 kg<br/>Pierogi z serem (ser twarogowy 33,6% bez konserwantów) typu Alex-Pol lub równoważne – 40 kg<br/>Leczo mrożone gat. (cukinia, papryka, pomidory, cebula) – 20 kg<br/>Pyzy ziemniaczane (ziemniaki gotowane 65%) typu Alex-Pol lub równoważne – 50 kg<br/>Pyzy ziemniaczane z mięsem (mięso gotowane: wołowe 6,5%, wp.5,3% z suszonymi warzywami) typu Alex-Pol lub równoważne – 50 kg<br/>Pierogi ruskie (ziemniaki gotowane 25%, ser twarogowy półtł. 8,4% bez konserwantów) typu Alex-Pol lub równoważne – 30 kg<br/>Uszka z mięsem (mięso gotowane: wołowe10%, wp. 8% z suszonym warzywami bez konserwantów) typu Alex-Pol lub równoważne -25 kg<br/>Kluski śląskie (ziemniaki gotow. 63%, skrobia ziemniaczana, pł. ziemn. 5,4%) typu Alex-Pol lub równoważne – 30 kg<br/>Knedle z truskawkami (ziemniaki gotow. 59%, truskawki 16,5%) typu Alex-Pol lub równoważne -50kg<br/>Malina cała 95% - 30 kg<br/>Jagoda czarna - 20 kg </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-07-01 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert zostanie dokonana wg następującego wzoru (odpowiednio dla każdej części):<br/><br/>najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert<br/>P = ( ---------------------------------------------------------- x waga )<br/>cena oferty ocenianej<br/><br/>gdzie: <br/>P - oznacza ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium nr 1 „cena oferty”, <br/>waga - stanowi procentowe znaczenie kryterium nr 1<br/><br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która spośród ofert niepodlegających odrzuceniu uzyska największą ilość punktów i tę ofertę Zamawiający wybierze do realizacji zamówienia. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniej punktów, wg powyższego wzoru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dżem truskawkowy (100g owoców/na 100g dżemu) 220g -100	szt.<br/>Dżem czarna porzeczka (100g owoców/na 100g dżemu) 220g – 100 szt.<br/>Dżem wiśniowy (100g owoców/na 100g dżemu) 220g- 100 szt.<br/>Dżem morelowy (100g owoców/na 100g dżemu) 220g	- 100 szt.<br/>Dżem brzoskwiniowy (100g owoców/na 100g dżemu) 220g -50	szt.<br/>Powidła śliwkowe 240g – 25 szt.<br/>Jogurt naturalny 150g - 750 szt.<br/>Jogurt naturalny grecki 400g – 125 szt.<br/>Jogurt owocowy 150g – 1000 szt.<br/>Kefir 200g – 1150 szt.<br/>Masło extra 82% tł. 200g -2850 szt.<br/>Mleko 2% 0,9 l - folia - 5500 szt.<br/>Mleko 2% 1,0 - karton - 100	szt.<br/>Mleko zagęszczone niesł. 500g 4%tł. - 60 szt.<br/>Margaryna mleczna 250g -200	szt.<br/>Olej 1,0 l rzepakowy -70 szt.<br/>Ser maskarpone 250g -	10 szt.<br/>Pasztet drobiowy 50g	- 1000 szt.<br/>Ser żółty twardy salami kl. I -60 kg<br/>Ser żółty pełnotłusty typ holendersko-szwajcarski kl. I – 25 kg<br/>Ser topiony kremowy 100g -2000 szt.<br/>Ser homogenizowany naturalny 150g – 800 szt.<br/>Ser twarogowy kanapkowy 150g – 200 szt.<br/>Śmietana 18% 200g – 500 szt.<br/>Twaróg półtłusty - 250	kg<br/>Ser homog. owocowy 150g – 1750 szt.<br/>Twaróg ziarnisty 200g - 360szt.<br/>Mus owocowo-warzywny 100g	- 100 szt.<br/>Ser domowy smażony chudy – 60 kg<br/>Śmietana spray 250g – 25 szt.<br/>Kaszka mleczna 150g – 350 szt.<br/>Śmietana 36% 500g – 50 szt.<br/>Deser serniczkowy 150g – 50 szt.<br/>Ser pleśniowy camembert 120g – 25 szt.<br/>Masło roślinne kubek 500g – 40 kg<br/>Ser żółty pełnotłusty typ holenderski kl. I – 150 szt.<br/>Ser śmietankowy do smarowania - różne smaki 135g - 40 op.<br/>Ser topiony 140g -8szt. (różne smaki) – 400 szt.<br/>Ser naturalny (mleko pasteryzowane, kultury bakterii mleczarskich) typu bieluch lub równoważny 150g – 500 szt.<br/>Deser na bazie maślanki-różne smaki (maślanka 60%) typu Mlekpol lub równoważne 170g -500 szt.<br/>Dżem 25g – 400 szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15500000-3 - Produkty mleczarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne</p> <p class="mb-0">15332200-6 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-07-01 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert zostanie dokonana wg następującego wzoru (odpowiednio dla każdej części):<br/><br/>najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert<br/>P = ( ---------------------------------------------------------- x waga )<br/>cena oferty ocenianej<br/><br/>gdzie: <br/>P - oznacza ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium nr 1 „cena oferty”, <br/>waga - stanowi procentowe znaczenie kryterium nr 1<br/><br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która spośród ofert niepodlegających odrzuceniu uzyska największą ilość punktów i tę ofertę Zamawiający wybierze do realizacji zamówienia. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniej punktów, wg powyższego wzoru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Bułka tarta - 30 kg<br/>Bułka pszenna 50 g – 8000 szt.<br/>Baton 400 g - 4 szt.<br/>Chleb mieszany 1.0 kg – 3100 szt.<br/>Chałki 350 g – 1100 szt.<br/>Chleb razowy z mąki żytniej 800 g – 125 szt.<br/>Ciasto jogurtowe z owocami -30 kg<br/>Ciasto serowo-wiśniowe – 40 kg<br/>Rolada śmietankowa - 20 kg<br/>Babka czekoladowa – 20 szt.<br/>Drożdżówki 80-100 g (ser, budyń, marmolada) – 400 kg<br/>Sernik na drożdżowym spodzie	- 20 kg<br/>Piernik z marmoladą -20 kg<br/>Sernik na ciemnym spodzie -30	kg<br/>Szarlotka na cieście kruchym – 30 kg </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15811000-6 - Pieczywo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-07-01 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert zostanie dokonana wg następującego wzoru (odpowiednio dla każdej części):<br/><br/>najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert<br/>P = ( ---------------------------------------------------------- x waga )<br/>cena oferty ocenianej<br/><br/>gdzie: <br/>P - oznacza ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium nr 1 „cena oferty”, <br/>waga - stanowi procentowe znaczenie kryterium nr 1<br/><br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która spośród ofert niepodlegających odrzuceniu uzyska największą ilość punktów i tę ofertę Zamawiający wybierze do realizacji zamówienia. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniej punktów, wg powyższego wzoru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Budyń bez cukru i sztucznych barwników 40g - 400 szt.<br/>Bazylia 20g - 25	szt.<br/>Zioła prowansalskie 20g – 25 szt.<br/>Lubczyk 20g -25 szt.<br/>Herbatniki Petit Beurre100g -250 szt.<br/>Cynamon 15g – 75 szt.<br/>Cukier	- 750 kg<br/>Cukier puder -6	kg<br/>Ciastka w czekoladzie mlecznej 35% -24	kg<br/>Ciastka kruche o smaku maślanym – 12 kg<br/>Cynamon laski 20g - 5 szt.<br/>Cukier wanilinowy 16g – 75 szt.<br/>Czekolada mleczna 100g 30% kakao -100 szt.<br/>Czekolada gorzka 100g 60% kakao – 150 szt.<br/>Ciastka b/c 70-125g – 450 szt.<br/>Przyprawa do piernika 20g -10 szt.<br/>Soda oczyszczona 35% - 10 szt.<br/>Gałka muszkatołowa 10g – 10 szt.<br/>Galaretka owocowa 75g -175 szt.<br/>Herbata czarna expressowa z naturalnym aromatem 50szt. typu Lipton lub równoważna – 30 szt.<br/>Herbata czarna liściasta 100g – 500 szt.<br/>Imbir 20g – 10 szt.<br/>Kminek mielony 20 g – 50 szt.<br/>Kasza jęczmienna średnia – 40 kg<br/>Kasza gryczana	- 50 kg<br/>Kasza manna – 75 kg<br/>Kawa zbożowa rozpuszczalna(zboża 78% - jęczmień, żyto, cykoria) typu Inka lub równoważna-225 szt.<br/>Kleik ryżowy 160 g – 20 szt.<br/>Kisiel 40 g -400	szt.<br/>Kawa naturalna rozpuszczalna klasyczna 200g typu Nescafe lub równoważna -50 szt.<br/>Liść laurowy 10 g - 30 szt.<br/>Makaron nitki cięte Filini -75 kg<br/>Makaron gwiazdka - 40	kg<br/>Makaron świderki, łazanka kolanka, muszelka 100% durum – 125 kg<br/>Mąka pszenna	- 130 kg<br/>Musztarda 210 g – 200 szt.<br/>Majeranek 10 g – 50 szt.<br/>Majonez 400ml – 25 szt.<br/>Mąka ziemniaczana -50	kg<br/>Przyprawa w płynie do zup i drugich dań 1 kg – 30 szt.<br/>Miód wielokwiatowy 25 g -1500 szt.<br/>Miód sztuczny 380g -5 szt.<br/>Napój kakaowy granulowany 300g -100	szt.<br/>Kakao naturalne 100 g – 30 szt.<br/>Ocet spirytusowy 500 ml -15 szt.<br/>Pieprz ziołowy 20g - 30	szt.<br/>Pieprz czarny mielony 20 g – 125 szt.<br/>Płatki kukurydziane 250g – 100 szt.<br/>Płatki owsiane 500g – 125 szt.<br/>Pierniki w czekoladzie 30% kakao- 30 kg<br/>Proszek do pieczenia 30g – 50 szt.<br/>Papryka mielona słodka 20g – 65 szt.<br/>Ryż biały długo ziarnisty – 100 kg<br/>Sól – 110 kg<br/>Suchary b/c 285 g -40 szt.<br/>Przyprawa do potraw 200g - 40 szt.<br/>Wafle w czekoladzie mlecznej 35% - 24 kg<br/>Wafle z nadzieniem -24	kg<br/>Wafle w czekoladzie 40g – 300 szt.<br/>Ziele angielskie 15g - 50 szt.<br/>Curry -10 szt.<br/>Listki waflowe b/c 38g -	75 szt.<br/>Krakersy mix. drobne 90g -500 szt.<br/>Wafle z nadzieniem b/cukru, glutenu, laktozy 95g -80 szt.<br/>Ciastka biszkoptowe z galaretką w czekoladzie – 30 kg<br/>Goździki całe 10g - 5 szt.<br/>Żelatyna 50 g – 80 szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-07-01 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert zostanie dokonana wg następującego wzoru (odpowiednio dla każdej części):<br/><br/>najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert<br/>P = ( ---------------------------------------------------------- x waga )<br/>cena oferty ocenianej<br/><br/>gdzie: <br/>P - oznacza ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium nr 1 „cena oferty”, <br/>waga - stanowi procentowe znaczenie kryterium nr 1<br/><br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która spośród ofert niepodlegających odrzuceniu uzyska największą ilość punktów i tę ofertę Zamawiający wybierze do realizacji zamówienia. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniej punktów, wg powyższego wzoru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Makrela wędzona - 50 kg<br/>Miruna b/s SHP - 80 kg<br/>Dorsz atlantycki (czarniak) SHP - 35 kg<br/>Filet śledziowy ala matjas - 56 kg<br/>Filet śledziowy opiekany - 50 kg<br/>Filet śledziowy w pomidorach 170g - 250 szt.<br/>Filet z makreli w pomidorach 170g - 250 szt.<br/>Tuńczyk w kawałkach w oleju 170g - 100 szt.<br/>Tuńczyk w sosie własnym 170g - 100 szt.<br/>Karp patroszony bez głowy - 35 kg<br/>Paprykarz szczeciński 135g - 200 szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-07-01 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert zostanie dokonana wg następującego wzoru (odpowiednio dla każdej części):<br/><br/>najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert<br/>P = ( ---------------------------------------------------------- x waga )<br/>cena oferty ocenianej<br/><br/>gdzie: <br/>P - oznacza ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium nr 1 „cena oferty”, <br/>waga - stanowi procentowe znaczenie kryterium nr 1<br/><br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która spośród ofert niepodlegających odrzuceniu uzyska największą ilość punktów i tę ofertę Zamawiający wybierze do realizacji zamówienia. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniej punktów, wg powyższego wzoru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 9</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Jajka dezynfekowane promieniami UV rozmiar L (63g-73g) 8000 szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03142500-3 - Jaja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-07-01 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert zostanie dokonana wg następującego wzoru (odpowiednio dla każdej części):<br/><br/>najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert<br/>P = ( ---------------------------------------------------------- x waga )<br/>cena oferty ocenianej<br/><br/>gdzie: <br/>P - oznacza ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium nr 1 „cena oferty”, <br/>waga - stanowi procentowe znaczenie kryterium nr 1<br/><br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która spośród ofert niepodlegających odrzuceniu uzyska największą ilość punktów i tę ofertę Zamawiający wybierze do realizacji zamówienia. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniej punktów, wg powyższego wzoru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wymaga złożenia do oferty oświadczenia o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie jak we wzorze oświadczenia, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia z postępowania na dzień składania ofert.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym (udostępnionym przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonym w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”). Wraz z formularzem ofertowym Wykonawca jest zobowiązany złożyć: <br/>1) Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - który stanowi Załącznik nr 2 <br/>Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny Wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez Wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. FORMULARZ OFERTOWY musi zawierać oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.<br/>2)	FORMULARZ CENOWY – stanowiący Załącznik nr 1 SWZ; formularz cenowy powinien być wypełniony w zależności od części zamówienia, na którą składana jest oferta. <br/>Wykonawca składający ofertę na daną część zobowiązany jest zaoferować pełny asortyment (wszystkie produkty) objęty niniejszą częścią w ilościach wymaganych przez Zamawiającego, pominięcie, usunięcie lub przekreślenie produktu może stanowić o niezgodności oferty z treścią SWZ i stanowić podstawę do odrzucenia oferty. <br/>Wykonawca jest zobowiązany spełniać wymogi Polskich Norm, zasad GMP/GHP (Dobra Praktyka Produkcyjna, Dobra Praktyka Higieniczna) systemu HACCP, spełniać wymogi określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r o bezpieczeństwie żywności i żywieniu (Dz.U. z 2022r poz.2132)<br/>3)	OŚWIADCZENIE O NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – wypełniony Załącznik nr 3 do SWZ stanowiący oświadczenie dotyczące odpowiednio: Wykonawcy; każdego ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej) oraz każdego ze wspólników spółki cywilnej.<br/>4)	OŚWIADCZENIE WYKONAWCY w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służące ochronie bezpieczeństwa narodowego – w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – wypełniony Załącznik nr 5 do SWZ stanowiący oświadczenie dotyczące odpowiednio: Wykonawcy; każdego ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej) oraz każdego ze wspólników spółki cywilnej.<br/>5)	PEŁNOMOCNICTWO ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).<br/>W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców <br/>(tzw. Konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane elektronicznie przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców <br/>(tzw. Konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane elektronicznie przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zakazuje się zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, ze zachodzi najmniej jedna z okoliczności przewidzianych przez Zamawiającego.<br/>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany:<br/>1) strony umowy w przypadku następstwa prawnego wynikające z odrębnych przepisów;<br/>2) wynagrodzenia Wykonawcy (w tym cen jednostkowych) brutto, w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT;<br/>3) podwyższenia cen jednostkowych określonego produktu w sytuacji wzrostu cen na rynku. Niniejsza zmiana może nastąpić najwcześniej po upływie 3 miesięcy od daty obowiązywania niniejszej umowy, nie częściej niż raz na kwartał i w wysokości nie wyższej niż o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za poprzedni kwartał publikowany w Monitorze Polskim. W takim przypadku ceny zostaną podwyższone z pierwszym dniem miesiąca następującego po miesiącu, w którym złożono pismo wnioskujące o zmianę;<br/>4) nazwy produktu (producenta) pod warunkiem zaoferowania produktów nie gorszych jakościowo od dotychczas dostarczanych przy jednoczesnym zachowaniu dotychczasowych lub niższych cen jednostkowych.<br/>Niniejsza zmiana może nastąpić w przypadku :<br/> a) zaprzestania produkcji danego asortymentu przez producenta,<br/> b) zmiany gramatury danej pozycji asortymentowej przez producenta produktu,<br/> c) niedostępności produktu na rynku powyżej 14 dni kalendarzowych,<br/> d) treści umowy w sytuacji wynikłej ze zmiany regulacji prawnych obowiązujących w dniu jej zawarcia.<br/><br/>Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego.<br/><br/>Jakiekolwiek zmiany nin. umowy wymagają – pod rygorem nieważności – zachowania formy pisemnej w postaci aneksu, z zastrzeżeniem ust.4.<br/><br/>Strony uzgadniają możliwość obniżenia ceny jednostkowej określonego produktu w przypadku obniżenia cen produktów na rynku (np. określenie ceny sugerowanej) lub udzielenia bonifikaty przez Wykonawcę w stosunku do ceny oferty, na podstawie której została zawarta niniejsza umowa. Niniejsza zmiana ceny jednostkowej mająca charakter jednorazowej promocji nie powoduje zmiany treści umowy; <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-06-18 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">ezamówienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-06-18 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-07-17</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com